Alfa Romeo 75 1.8 Turbo America Reviews

Alfa Romeo 75 1986-1988
Engine l.:
1.8 l
Power:
110 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
8.2 sec
Avg. fuel consumption:
-
Recommends
Reviews: 1 0
Average score: 3.5
Write review

Reviews (1)

Alfa Romeo 75 1.8 IE, 1990y

2012-10-19
Palyginti su tu metu konkurentais - variklis labai dinamikas, pakaba labai sportika (del torsiono, kurio auksti galima reguliuoti), labai geras svorio pasiskirstymas (del gale stovincios greiciu dezes), tuo paciu automobilio dinamika stebetinai gera ir jau atejes laikas kai sio modelio kainos stovi vietoje ir po keliu metu prades tik kilti.
Kebulas neatsparus korozijai, sunku gauti atsarginiu daliu, ganetinai skurdzios komplektacijos (retam modeliui komplektacija pilnesne), nera patikima greiciu deze ir pavaru perjungimo mechanizmas, isigijus toki automobili - Lietuvoje parduoti sansu faktiskai jokiu.

Salonas - viskas paprasta, privalumu labai nedaug, pagrinde - elektriniai priekiniai langai, centrinis uzraktas, vairo stiprintuvas, galinis sildomas langas ir vienas elektrinis veidrodelis (keleivio puses), retuose modeliuose budavo 4 elektrinia langai, kondicionierius, odinis salonas, labai idomus psrendimai - U formos rankinio stabdzio rankena, langu atidarimo mygtukai - lubose (netoli galinio vaizdo veidrodelio). Variklis - jei nera nuvazinetas - tarnaus labai ilgai ir patikimai (grandine). Greiciu deze - stovi ties galiniu tiltu, su varikliu sujungta kardanu, nera pati tvirciausia vieta automobilyje - sunkiai jungiasi begiai, dazniausiai del isdilusios begiu kulises ir susidevejusiu sinchronizatoriu dezeje. Pakaba - priekyje vietoje spyruokliu stovi torsionas, galas - dvi greiciu deze pagalves, du salenblokai, dvi spyruokles ir du amortizatoriai - remontas nezinantiems ganetinai sudetingas, bet turint priemones ganetinai greitas. Stabdziai - priekis - viskas eiliniska kaip ir visiems automobiliais (tik stabdziu supartai su dviem cilindriukais vienu priesais kita), galas - stabdziu diskas stovi ant greiciu dezes ir stabdoma yra pusasis - supartai lygiai tokiu pat principu kaip ir priekyje. Rankinis stabdis - vienas eilinis trosas. Kebulas - labai jautrus korozijai. elektronika - kaip tokiu metu automobiliui ganetinai sudetinga (borto kompiuteryje degancias ispejamasias lemputes lengviau uzgesinti salinant gedima konkretu nei stengstis jas "apgauti"). Eksplotuoti butu tikrai pigu jei butu lengva gauti detaliu, deja ju jau sandeliuose nei su ziburiu nera (kainos detaliu buvo mazdaug tokios - dezes pagalves po 35lt, rankinio trosas 15lt, kaladeles pr. ~60lt, galines ~50lt, remontiniai komplektai stabdziams ~15lt/vnt, stabdziu slangutes po 15lt, galvos tarpine ~50lt, zvaklaidziu komplektas ~60lt, skriejikas ir dangtelis ~20lt ir pan.), bet siai dienai detales reikia siustis is uzsienio ir jos ekplotavimas tampa tikrai nepigus. Toki modeli perkant - tai investicija i ateiti.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 1986 - 1988 (1986, 1987, 1988)