User
2014-07-16 11:08
sveiki forumieciai kokia kompresija turetu buti audi 100 c4 2.5tdi 85kw?kad dar variklis but normalus ir galima but vazinet?
edvin
104 / 0
2014-07-16 11:36
24-30bar gera kompresija sitam
User
2014-07-16 11:42
2014-07-16
11:36 edvin wrote:
24-30bar gera kompresija sitam
tai jei dar su tokia kompresija dar apimoka automobiji pirkt?
User
2014-07-16 11:42
2014-07-16
11:36 edvin wrote:
24-30bar gera kompresija sitam
2014-07-16
11:42 wrote:
tai jei dar su tokia kompresija dar apimoka automobiji pirkt?
ir kokia nuomone apie siuos variklius?
User
2014-07-16 11:43
2014-07-16
11:36 edvin wrote:
24-30bar gera kompresija sitam
2014-07-16
11:42 wrote:
tai jei dar su tokia kompresija dar apimoka automobiji pirkt?
2014-07-16
11:42 wrote:
ir kokia nuomone apie siuos variklius?
ir jei butudidesne kompresija ?
eimantazz
64 / 0
2014-07-16 12:37
Yra daug temu apie tuos variklius nepatingek google pasinaudoti
User
2014-07-16 16:18
2014-07-16
12:37 eimantazz wrote:
Yra daug temu apie tuos variklius nepatingek google pasinaudoti
dar vienas lausimelis , koks gali but didziusias skirtumas tarp cilindru kaip matuojan kompresija?
User
2014-07-16 16:39
2014-07-16
12:37 eimantazz wrote:
Yra daug temu apie tuos variklius nepatingek google pasinaudoti
2014-07-16
16:18 wrote:
dar vienas lausimelis , koks gali but didziusias skirtumas tarp cilindru kaip matuojan kompresija?
Sveikas kolega.Neturi būti kompresijos skirtumo tarp cilindrų, ypač dyzelyje nepageidautinas dalykas.Jei skiriasi dyz.tarkime 1bar jau negerai, jau verčiau tebūnie kompresija kritusi, bet vienoda visuose cilindruose.Pvz kaip kolega rašė 30-24bar.Perdidelės irgi neturi būti, tik reik žinot kokia leistina kompr. riba konkrečiam motorui, na, nebent matuoj neteisingai, pvz karštame variklyje gali nesčmones rodyti.Reikia matuoti kai variklis ataušęs , pvz po nakties, net nekūrus motoro.Štai tada matysi realų "vaizdelį".Jei kalbam apie dyzelius tai kritinė riba (leistinas minimumas)ir naujo kompresijos skiriasi, tik reik žiūrėt kiekvienam varikliui atskirai.
User
2014-07-16 16:41
2014-07-16
12:37 eimantazz wrote:
Yra daug temu apie tuos variklius nepatingek google pasinaudoti
2014-07-16
16:18 wrote:
dar vienas lausimelis , koks gali but didziusias skirtumas tarp cilindru kaip matuojan kompresija?
2014-07-16
16:39 wrote:
Sveikas kolega.Neturi būti kompresijos skirtumo tarp cilindrų, ypač dyzelyje nepageidautinas dalykas.Jei skiriasi dyz.tarkime 1bar jau negerai, jau verčiau tebūnie kompresija kritusi, bet vienoda visuose cilindruose.Pvz kaip kolega rašė 30-24bar.Perdidelės irgi neturi būti, tik reik žinot kokia leistina kompr. riba konkrečiam motorui, na, nebent matuoj neteisingai, pvz karštame variklyje gali nesčmones rodyti.Reikia matuoti kai variklis ataušęs , pvz po nakties, net nekūrus motoro.Štai tada matysi realų "vaizdelį".Jei kalbam apie dyzelius tai kritinė riba (leistinas minimumas)ir naujo kompresijos skiriasi, tik reik žiūrėt kiekvienam varikliui atskirai.
manau koki 26-27 barai but ulabai gera riba sitam varikiui, nu matot, as su tuo nesusidures , tai domiuosi, jei per didel kopmresija tai manau, kad tepala degina ir todel, nu vaare vaziuosiu ziureti masinos tai tada paziuresim kas ten darosi
maumas
7658 / 0
2014-07-16 16:44
is parasyto sprendziant, pats nematuosi tikrai.Is esmes-kuo lygiau, tuo geriau.Benzinams-gal 0.5 baro, dyzeliams nezinau...Antra, kad pamatuot dyzelio kompresija, biski yra reikalu ir ne kiekvienas ta padarys.Naujesniam dyzeliui tai isviso yra ka veikt.Siulyciau geriau atkreip demesi i duminguma.Jei jis virsys normas, nepades jokia kompresija-variklis devisi visas iskart, ir taip nebus, kad spaudzia gerai, o purkstukai dirba prastai.Dar vienas momentas.85kw variklis buvo tik audi 100, vargu ar rasi dar bent kazkiek nesuvaryta.Taip kad diskusija pavirsta i plepalus...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-07-16 16:58
2014-07-16
16:18 wrote:
dar vienas lausimelis , koks gali but didziusias skirtumas tarp cilindru kaip matuojan kompresija?
2014-07-16
16:39 wrote:
Sveikas kolega.Neturi būti kompresijos skirtumo tarp cilindrų, ypač dyzelyje nepageidautinas dalykas.Jei skiriasi dyz.tarkime 1bar jau negerai, jau verčiau tebūnie kompresija kritusi, bet vienoda visuose cilindruose.Pvz kaip kolega rašė 30-24bar.Perdidelės irgi neturi būti, tik reik žinot kokia leistina kompr. riba konkrečiam motorui, na, nebent matuoj neteisingai, pvz karštame variklyje gali nesčmones rodyti.Reikia matuoti kai variklis ataušęs , pvz po nakties, net nekūrus motoro.Štai tada matysi realų "vaizdelį".Jei kalbam apie dyzelius tai kritinė riba (leistinas minimumas)ir naujo kompresijos skiriasi, tik reik žiūrėt kiekvienam varikliui atskirai.
2014-07-16
16:41 wrote:
manau koki 26-27 barai but ulabai gera riba sitam varikiui, nu matot, as su tuo nesusidures , tai domiuosi, jei per didel kopmresija tai manau, kad tepala degina ir todel, nu vaare vaziuosiu ziureti masinos tai tada paziuresim kas ten darosi
Gali būt, tiksliai nepasakyčiau nes neturiu "po ranka"dyz.remontinio kataologo.Teko anksčiau ne sykį matyti, kad minimums maždaug ties 25bar .Pvz Idelaus Nissan 2, 8TD ir 3, 3lD/TD "kaip dabar" žinau 31bar. Kažin ar imasi meistrai matutoi šiais laikais , darbo palyginus nemažai, o užmokestis už jį simbolinisTiesiog Netraukia jei nėr spaudimo normalaus, paprastas dalykas, aišku, jei dyzelinas pardavimui nepraskiestas kokiu žibalu.O jei dar karštas prastai kurias tai nėr į ką žiūrėti
maumas
7658 / 0
2014-07-16 17:03
2014-07-16
16:39 wrote:
Sveikas kolega.Neturi būti kompresijos skirtumo tarp cilindrų, ypač dyzelyje nepageidautinas dalykas.Jei skiriasi dyz.tarkime 1bar jau negerai, jau verčiau tebūnie kompresija kritusi, bet vienoda visuose cilindruose.Pvz kaip kolega rašė 30-24bar.Perdidelės irgi neturi būti, tik reik žinot kokia leistina kompr. riba konkrečiam motorui, na, nebent matuoj neteisingai, pvz karštame variklyje gali nesčmones rodyti.Reikia matuoti kai variklis ataušęs , pvz po nakties, net nekūrus motoro.Štai tada matysi realų "vaizdelį".Jei kalbam apie dyzelius tai kritinė riba (leistinas minimumas)ir naujo kompresijos skiriasi, tik reik žiūrėt kiekvienam varikliui atskirai.
2014-07-16
16:41 wrote:
manau koki 26-27 barai but ulabai gera riba sitam varikiui, nu matot, as su tuo nesusidures , tai domiuosi, jei per didel kopmresija tai manau, kad tepala degina ir todel, nu vaare vaziuosiu ziureti masinos tai tada paziuresim kas ten darosi
2014-07-16
16:58 wrote:
Gali būt, tiksliai nepasakyčiau nes neturiu "po ranka"dyz.remontinio kataologo.Teko anksčiau ne sykį matyti, kad minimums maždaug ties 25bar .Pvz Idelaus Nissan 2, 8TD ir 3, 3lD/TD "kaip dabar" žinau 31bar. Kažin ar imasi meistrai matutoi šiais laikais , darbo palyginus nemažai, o užmokestis už jį simbolinis:lol:Tiesiog Netraukia jei nėr spaudimo normalaus, paprastas dalykas, aišku, jei dyzelinas pardavimui nepraskiestas kokiu žibalu.O jei dar karštas prastai kurias tai nėr į ką žiūrėti:smilewink:
w124 mersui apie 22, kazkokiom kitom yra teke skaityt 19...Atejai, paziurejai, jei galas masinos pajuodes nors kiek-vaziuoji namoNeviena maciau-pasturgalis kaip taukais isteptas ir suodziais pabarstytas
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-07-16 17:27
gali varyt pas 10 meistrų ir pas visus skirtingai rodys, tad kiek turi būt, ar 19 ar 29 ne esmė , priklauso kokiu kompresiometru matuoja, svarbiausia, kad visuose cilindruose daugmaž vienoda būtų +-0, 5 bar
User
2014-07-16 18:18
2014-07-16
17:27 wrote:
gali varyt pas 10 meistrų ir pas visus skirtingai rodys, tad kiek turi būt, ar 19 ar 29 ne esmė , priklauso kokiu kompresiometru matuoja, svarbiausia, kad visuose cilindruose daugmaž vienoda būtų +-0, 5 bar
Your message |
|