User
2015-05-31 21:25
Sveiki. Nissan x-trail 2.2 2001m. 84kW. Tepalas patenka į aušinimo sistemą. Galvutės tarpinė pakeista, bet vistiek patenka. Gal galite padėti?
maumas
7658 / 0
2015-05-31 21:28
radijatoriaus viduje nera tepalo ausinimo konturo ar kazko panasaus?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-31 21:37
2015-05-31
21:28 maumas wrote:
radijatoriaus viduje nera tepalo ausinimo konturo ar kazko panasaus?
nera, ateina tik ausinimo skyscio slangos
User
2015-05-31 22:05
2015-05-31
21:28 maumas wrote:
radijatoriaus viduje nera tepalo ausinimo konturo ar kazko panasaus?
2015-05-31
21:37 wrote:
nera, ateina tik ausinimo skyscio slangos
O ausintuvas prie tepalo filtro, jei toks yra.
User
2015-05-31 22:20
2015-05-31
21:28 maumas wrote:
radijatoriaus viduje nera tepalo ausinimo konturo ar kazko panasaus?
2015-05-31
21:37 wrote:
nera, ateina tik ausinimo skyscio slangos
2015-05-31
22:05 wrote:
O ausintuvas prie tepalo filtro, jei toks yra.
ausintuvo prie filtro nera
User
2015-05-31 22:25
2015-05-31
21:37 wrote:
nera, ateina tik ausinimo skyscio slangos
2015-05-31
22:05 wrote:
O ausintuvas prie tepalo filtro, jei toks yra.
2015-05-31
22:20 wrote:
ausintuvo prie filtro nera
Tada galva arba blokas.
User
2015-05-31 22:27
2015-05-31
22:05 wrote:
O ausintuvas prie tepalo filtro, jei toks yra.
2015-05-31
22:20 wrote:
ausintuvo prie filtro nera
2015-05-31
22:25 wrote:
Tada galva arba blokas.
Galva buvo patikrinta servise
User
2015-05-31 22:36
2015-05-31
22:20 wrote:
ausintuvo prie filtro nera
2015-05-31
22:25 wrote:
Tada galva arba blokas.
2015-05-31
22:27 wrote:
Galva buvo patikrinta servise
Jei galva gera tada lieka blokas.
User
2015-05-31 22:37
atmetus bloka ir galvute pro kur dar galetu patekti tepalas i ausinimo skysti?
User
2015-05-31 22:40
2015-05-31
22:25 wrote:
Tada galva arba blokas.
2015-05-31
22:27 wrote:
Galva buvo patikrinta servise
2015-05-31
22:36 wrote:
Jei galva gera tada lieka blokas.
Visa laika variklio temperatura nevirsijo normos.
User
2015-05-31 22:45
2015-05-31
22:37 wrote:
atmetus bloka ir galvute pro kur dar galetu patekti tepalas i ausinimo skysti?
Daugiau nera vietu.Buvo tas pats su zafira, pakieciau galva nuo kito variklio, nauja tarpine, ausintuvas atjungtas tas pats.Buvo bloke problema.Dejau kita varikli.
User
2015-05-31 22:49
2015-05-31
22:37 wrote:
atmetus bloka ir galvute pro kur dar galetu patekti tepalas i ausinimo skysti?
2015-05-31
22:45 wrote:
Daugiau nera vietu.Buvo tas pats su zafira, pakieciau galva nuo kito variklio, nauja tarpine, ausintuvas atjungtas tas pats.Buvo bloke problema.Dejau kita varikli.
Pas mane ausinima ausinimo skysciu turbina, negali per ten?
User
2015-05-31 22:57
2015-05-31
22:37 wrote:
atmetus bloka ir galvute pro kur dar galetu patekti tepalas i ausinimo skysti?
2015-05-31
22:45 wrote:
Daugiau nera vietu.Buvo tas pats su zafira, pakieciau galva nuo kito variklio, nauja tarpine, ausintuvas atjungtas tas pats.Buvo bloke problema.Dejau kita varikli.
2015-05-31
22:49 wrote:
Pas mane ausinima ausinimo skysciu turbina, negali per ten?
Imanomas variantas, nes del dydeliu temperaturu skirtumu gali atsirasti trukimas.Reikia pabandyti atjungti ausinima ir ziureti, bet geriausia nevazinejant.
User
2015-05-31 23:02
2015-05-31
22:45 wrote:
Daugiau nera vietu.Buvo tas pats su zafira, pakieciau galva nuo kito variklio, nauja tarpine, ausintuvas atjungtas tas pats.Buvo bloke problema.Dejau kita varikli.
2015-05-31
22:49 wrote:
Pas mane ausinima ausinimo skysciu turbina, negali per ten?
2015-05-31
22:57 wrote:
Imanomas variantas, nes del dydeliu temperaturu skirtumu gali atsirasti trukimas.Reikia pabandyti atjungti ausinima ir ziureti, bet geriausia nevazinejant.
Aciu uz pagalba. bandysim tvarkyt i prieki.
User
2015-05-31 23:03
Ech...spėlionės spėlionėmis.O gi nė velnio, yra renault`uose nisanuose ir peugeot citroen blokuose prie karterio atskira sistema, sandariklai ties karteriu.Kai jie pareina, tuomet ir maišosi.Visa tai nesunkiai sutvarkoma.
User
2015-05-31 23:06
2015-05-31
22:49 wrote:
Pas mane ausinima ausinimo skysciu turbina, negali per ten?
2015-05-31
22:57 wrote:
Imanomas variantas, nes del dydeliu temperaturu skirtumu gali atsirasti trukimas.Reikia pabandyti atjungti ausinima ir ziureti, bet geriausia nevazinejant.
2015-05-31
23:02 wrote:
Aciu uz pagalba. bandysim tvarkyt i prieki.
Atjungus ausinima nuo turbinos turetu per kazkuri vamzdeli pasirodyti tepalas padirbus varikliui, jei ten problema.
User
2015-05-31 23:06
Aišku, priežasčių gali būti daugybė , bet tiokėtina ir ta, kurią minėjau.Užsiknistum ieškodamas, jei nežinotum.Būdavo, kad žmonės perrenka patikrina viskąir ne šiaip žalialapiai, o auksarankiai meistrai, ne vieną variklį kapitaliai tvarkę...renault su nissanu ir peugeot su toyota draugauja jau ne vienerius metus, ir panašumų N.
User
2015-05-31 23:10
2015-05-31
23:03 wrote:
Ech...spėlionės spėlionėmis.O gi nė velnio, yra renault`uose nisanuose ir peugeot citroen blokuose prie karterio atskira sistema, sandariklai ties karteriu.Kai jie pareina, tuomet ir maišosi.Visa tai nesunkiai sutvarkoma.
Prie karterio iš tepalo filtro pusės?
User
2015-06-01 01:49
2015-05-31
23:03 wrote:
Ech...spėlionės spėlionėmis.O gi nė velnio, yra renault`uose nisanuose ir peugeot citroen blokuose prie karterio atskira sistema, sandariklai ties karteriu.Kai jie pareina, tuomet ir maišosi.Visa tai nesunkiai sutvarkoma.
2015-05-31
23:10 wrote:
Prie karterio iš tepalo filtro pusės?
Gali būti ir tenai, bet dar būna ir pačiame variklio viduje, tenka ardyti viską , nes tie "kamščiai"būna po alkūniniu velenu, juk karteryje apčioje aušinimo tai nėra, tik alyva, va tam ir yra tas sandariklis.Bent iki 2000m tikrai garantuoju 200% buvo kai kuriuose prancuziskuose varikliuose.
User
2015-06-01 20:06
2015-05-31
23:03 wrote:
Ech...spėlionės spėlionėmis.O gi nė velnio, yra renault`uose nisanuose ir peugeot citroen blokuose prie karterio atskira sistema, sandariklai ties karteriu.Kai jie pareina, tuomet ir maišosi.Visa tai nesunkiai sutvarkoma.
2015-05-31
23:10 wrote:
Prie karterio iš tepalo filtro pusės?
2015-06-01
01:49 wrote:
Gali būti ir tenai, bet dar būna ir pačiame variklio viduje, tenka ardyti viską , nes tie "kamščiai"būna po alkūniniu velenu, juk karteryje apčioje aušinimo tai nėra, tik alyva, va tam ir yra tas sandariklis.Bent iki 2000m tikrai garantuoju 200% buvo kai kuriuose prancuziskuose varikliuose.
kaip tie kamsciai atrodo vizualiai
Your message |
|