User
2012-08-19 16:47
galit gal kas nors papasakot apie sio merso dyzelinius variklius? kokie buna 2.0 2.5 3.0 is siu automatai, kokie mechankes, kiek kuro rija ir kokia trauka, ka patartumet
User
2012-08-19 16:52
galit gal kas nors papasakot apie sio merso E klases dyzelinius variklius? kokie buna 2.0 2.5 3.0 is siu automatai, kokie mechankes, kiek kuro rija ir kokia trauka, ka patartumet, apie 93 metu butu sie mersai
zibinis
1 / 0
2012-08-26 22:29
2012-08-19
16:52 wrote:
galit gal kas nors papasakot apie sio merso E klases dyzelinius variklius? kokie buna 2.0 2.5 3.0 is siu automatai, kokie mechankes, kiek kuro rija ir kokia trauka, ka patartumet, apie 93 metu butu sie mersai
Patys geriausi 2, 5 TURBO dyzeliai. O is bedos ir paprastas dyzeliukas 2, 5. ..as pats toky vairuoju
User
2012-09-06 21:15
Nekaprizingas , Milijoninis variklis su dveis laidais elektronikos , ir Vecna pavaru deze mechan ar auto. 1985-1995m. Su 124 Viskas gerai Mersedes-Benz i bankrota vos nepapuole su sitais automobiliais , nes sukure tokius kurie negedo
2.0 5/7L , 2.5 7/8L 3.0 8/9L +/-
Ziema +1L , Automatas +1L , Kondicionierius +1L Galit primest.
Ekonomiskiausias 2.0 sveria apie 2T , o valgo kaip Golf III.TD.
Bet Viduriukas 2.5D ar TD , ir traukia ir per daug nevalgo kuro.
Mersuose reikia ziureti priekinius stakanus spyruokliu , buna surudija poto atluzta ausys ir gale balkis , jei radai gera varianta , Bitumu visa dugna praejai , tepalus ir kitus skyscius uzpyliai ir vaziuos vecnai
2.0 5/7L , 2.5 7/8L 3.0 8/9L +/-
Ziema +1L , Automatas +1L , Kondicionierius +1L Galit primest.
Ekonomiskiausias 2.0 sveria apie 2T , o valgo kaip Golf III.TD.
Bet Viduriukas 2.5D ar TD , ir traukia ir per daug nevalgo kuro.
Mersuose reikia ziureti priekinius stakanus spyruokliu , buna surudija poto atluzta ausys ir gale balkis , jei radai gera varianta , Bitumu visa dugna praejai , tepalus ir kitus skyscius uzpyliai ir vaziuos vecnai
User
2013-06-02 23:51
w124 su 3.0 dizeliniu varikliu, kur ideta automatine greiciu deze nuo 2, 5 dizelio, bedu nebus?
User
2013-06-03 00:02
2013-06-02
23:51 wrote:
w124 su 3.0 dizeliniu varikliu, kur ideta automatine greiciu deze nuo 2, 5 dizelio, bedu nebus?
Taip, varikliai katrus, taciau priesingai nei pagrazina modelio savininkai-neekonomiski visiskai, nes Nm nedaug, o mase ir oro pasipriesinimas dideli.Gedo ir genda tik reciau, o remonto bei daliu kainos tokios, kad neapsimoka kapitaliai tvarkyti visos vaziuokles arba automato.Sanaudos realybeje ne tokios, daig didesnes.Automato gero nerasi, galiu garantuoti, o svarbiausia kad kebulai supuve ir uztepliotom skylem tik pardavimui tokiu senu mersu 124.Jei turi omeni pakeista is mechano i automata tai niekoblogo, jei erai prisimenu dezes ju vienodos skiriasi reduktoriai benzo nuo dyzelio.Taip ir nesupratau, tai dese nuo 2, 5D o variklis masinos 3, 0D ar 3, 0TD?
User
2013-06-03 08:43
deze 2, 5D, variklis 3, 0D. Nu zmones sneka kad trilitrinis i 10litru mieste gali tilpt, tai norisi tiket Automatai irgi mersu gal nujoti nebuna gal..(?)
User
2013-06-03 08:52
2013-06-03
08:43 wrote:
deze 2, 5D, variklis 3, 0D. Nu zmones sneka kad trilitrinis i 10litru mieste gali tilpt, tai norisi tiket :D Automatai irgi mersu gal nujoti nebuna gal..(?)
Tiki stebuklais?jeigu jau MB tai nujotu nebuna, nori ir patinka tiketi vairuotoju pasakomis apie sanaudas?Lietuviui sukciauti ir meluoti vienas malonumas todel skiedzia daugelis ziuredami salomejos neries akim pirmaiprogai pasitaikius.3, 0 TD ziema mieste ima 14-16L dyzelio, cia ne koks VW Polo kad imtu 7.Oautomatai patvarus, bet nekiek nesiskiria nuo kitu tu laiku ZF ir GM ATF firumu pavaru aut.deiu kokybes.Paprasciausiai dabartiniai automatai silpniau padaryti, o siulaikines specialiai MB uzsakymu daromos APD ra itin kantrios nes paprastesnes.Anais laikais visa istverminguma leme paprastumas, bet, toli grazu ne detaliu kainos leme ta populiaruma, tai du skirtingi dalykai.Pagrindinis dalykas kad dabar situ dinozauru nelike.Arba supuves kebulas arba mirus vaziuokle arba sedus variklio kompresija.nemanyk kad jei gerai padarytas tai W124 yra perpetum mobile, nieko nera amzino.nebent tu isgali moketi uz tokio senumo dyzeli kaip uz 2005m kitoki modeli tai gali ir pavykti rasti uz tiek gera bukle.
User
2013-06-03 08:59
http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-300-w-124-d-universalas-1988-0125120399.html kalbu konkreciai apie toki varianta, is isores padorus atrodo, aisku reiktu pridet ranku ir lesu, bet gal ne milijonus.. vaziuokles mersu irgi gi susitvarkius ilgai laiko. Visas svajones istaskei cia per kelias minutes Merso ne kaip kasdieninio auto ieskau, nedaug su juo vazineciau.
User
2013-06-03 09:19
2013-06-03
08:59 wrote:
http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-300-w-124-d-universalas-1988-0125120399.html kalbu konkreciai apie toki varianta, is isores padorus atrodo, aisku reiktu pridet ranku ir lesu, bet gal ne milijonus.. vaziuokles mersu irgi gi susitvarkius ilgai laiko. Visas svajones istaskei cia per kelias minutes :D Merso ne kaip kasdieninio auto ieskau, nedaug su juo vazineciau.
Neistaskiau, gera issirinkti mazai sansu, nykstantys dinozaurai jau.pats ju turejau virs 30, gelandewagenus tik 2 ir viena is ju su mirusiu varikliu, taip pat teko sutikti daugybe su pavargusiais varikliais(+- virs 800t.km ), labai megau 124W 4MATIC 3, 0TD ir eko kap.remontuoti visa vaziuokle, kainas ilgai prisiminsiu.Anksciau lenkai ne buvo isigudrine visas 123 116 r 124MB dalis klonuoti, gamino tikslias kopijas netgi varikliu stumoklius, gilzes, ziedus ir visa kita.Grizdami per Lenkija daznai remontuodavome tuos MB buvo daugybe geru meistriuku, o Poznaneje(prie Vokietijos)jau 1988m vien 123, 124 mersai taksavo.O del to univesalo tai reikia ji gyva apziurinet, ne foto.Apziuri varikli, perleki zvyrkeliu per duobes paklasai automata ir viskas aisku.neverta svajoto is fotkiuAisku, verta psiimt drauga arba sumoket specui zinanciam silpnasias vieas, tik visa beda, kad ju nedaug tu bedu, jei ne 4matikas.....
o del to karavano tai tikriausiai jau pakeisti gale hidrauliniai aktyvus amortizatoriai
(veikia panasiai kaip Citroen kurie nukopijuoti is aviacines hidroaktyvios pakabos) ju kaina 1-no apie 1000 litu, todel dazniausiai sukisa kuo didesnius su spyruoklem nuo kitu modeliu tada galas pasikonedamas vaziuoja
80kw vaziuos bt rezervas didesnis 3, 0TD su 103 arba 109kw varikliais ir aisku kitks vaziavimas
atsitiktinai buvau pastebejes tvarkinga
E300 benzinini su brabus ir riegger tiuningiuku siokiu tokiu, bet nuvaziavau-puvekas visiskas, kiauras kai retis, ir LT maciau kelis-sedanir touring-tai net nespejau nuvykti, vos tik ideje reklama iskart pardave
o del to karavano tai tikriausiai jau pakeisti gale hidrauliniai aktyvus amortizatoriai
(veikia panasiai kaip Citroen kurie nukopijuoti is aviacines hidroaktyvios pakabos) ju kaina 1-no apie 1000 litu, todel dazniausiai sukisa kuo didesnius su spyruoklem nuo kitu modeliu tada galas pasikonedamas vaziuoja
80kw vaziuos bt rezervas didesnis 3, 0TD su 103 arba 109kw varikliais ir aisku kitks vaziavimas
atsitiktinai buvau pastebejes tvarkinga
E300 benzinini su brabus ir riegger tiuningiuku siokiu tokiu, bet nuvaziavau-puvekas visiskas, kiauras kai retis, ir LT maciau kelis-sedanir touring-tai net nespejau nuvykti, vos tik ideje reklama iskart pardave
User
2013-06-03 09:35
Jeigu kaip sakai mieste ryja 13litru tai kazkaip atsoko man noras tokio merso ieskot.. nors kad ir palaikius garaze metus jo kaina gal ugteltu. O ka apie coupus gali pasakyt? Yra variantas kur ikeltas dizelinis 3l variklis, ekspertize praeit Nebus kryziaus zygiai?
User
2013-06-03 09:41
2013-06-03
09:35 wrote:
Jeigu kaip sakai mieste ryja 13litru tai kazkaip atsoko man noras tokio merso ieskot.. nors kad ir palaikius garaze metus jo kaina gal ugteltu. O ka apie coupus gali pasakyt? Yra variantas kur ikeltas dizelinis 3l variklis, ekspertize praeit Nebus kryziaus zygiai?
cupas gal maziau rytu o del expertizes abejoju.Lietuvoj keiciant krovinini i keleivini praleidzia uz berodz apie 2000-3000litu(sorry jei blogai prisimenu kaina) dzipus kai i krovinini sudedi sedynes tai perraso i keleivini.Pavyzdziui Svedijoje kainuoja tik 250 litu perdaryti betkurioje techn.apziuroje keleivinio dokus i krovinini ar atvirksciai, o del variklio kitokio kuro rusies tai niekaip manau, nes priestarauja istatymams kitu markiu variklis, o kuro rusies keitimui manyciau pakaktu dar kazkokios pazymos is MB centro pazymos kad nevogtas variklis ir t.t..O tu nezinai kur Vilniuje ir kokia kontora tuo uzsiima?negalima tik kitu markiu variklius deti manau
User
2013-06-03 10:08
2013-06-03
09:35 wrote:
Jeigu kaip sakai mieste ryja 13litru tai kazkaip atsoko man noras tokio merso ieskot.. nors kad ir palaikius garaze metus jo kaina gal ugteltu. O ka apie coupus gali pasakyt? Yra variantas kur ikeltas dizelinis 3l variklis, ekspertize praeit Nebus kryziaus zygiai?
2013-06-03
09:41 wrote:
cupas gal maziau rytu o del expertizes abejoju.Lietuvoj keiciant krovinini i keleivini praleidzia uz berodz apie 2000-3000litu(sorry jei blogai prisimenu kaina) dzipus kai i krovinini sudedi sedynes tai perraso i keleivini.Pavyzdziui Svedijoje kainuoja tik 250 litu perdaryti betkurioje techn.apziuroje keleivinio dokus i krovinini ar atvirksciai, o del variklio kitokio kuro rusies tai niekaip manau, nes priestarauja istatymams kitu markiu variklis, o kuro rusies keitimui manyciau pakaktu dar kazkokios pazymos is MB centro pazymos kad nevogtas variklis ir t.t..O tu nezinai kur Vilniuje ir kokia kontora tuo uzsiima?negalima tik kitu markiu variklius deti manau
uzmirskit tuos laikus kad is benzo i dyzely .uzdraude tokius variantus lietuvoj su visam
User
2014-10-01 20:31
jo geriausias tikriausiai 2, 5TD , bet buvo geriausias iki taves kaskam, nereikia pamirsti kad su turbo ir mina iki galo, o ipac kalnuotose vietose uzsenyje, taip kad reikia stipriai pagalvoti ka geriau rinktis, nes su turbo motora greiciau suvalgo, as parsivariau is de be turbo, motoras super, aisku visokiu kitu smulkmenu defektu pilna, nors kitas butu vaziaves ir nieko nedares, as visa isrinkau ir persidarau pagal save.
--------------------------
tuo paciu gal kas turit info del specifikaciju kokie tepalai skysciai eina 124, dekui
--------------------------
tuo paciu gal kas turit info del specifikaciju kokie tepalai skysciai eina 124, dekui
User
2014-10-01 20:40
gal galit kas patarti kaip nusiima dureliu apmusimai 124, nerandu kaip prisukta rankena virsutini varsta radau, toliau neaisku nera panasumo i kitus modelius , dekui
Your message |
|