backarn
433 / 0
2014-11-11 11:54
Rasykit pliusus ir minusus sios masinos ir variklio.
User
2014-11-11 12:02
Nu passatas.. kokiu dar tau minusu reik.. viskas jau tuom pasakyta
backarn
433 / 0
2014-11-11 12:12
Sumaisiau kw turi buti 110kw.
User
2014-11-11 12:14
103 kw nebuvo tokiu 2.5 pliusuose. o seip kaip ir visi v6 prieziura atsieina savo, dirzu keitimai brangus ir t.t. blogiausi 2.5 110 kw, kituose istaisytos tam tikros klaidos
maumas
7655 / 0
2014-11-11 12:14
2014-11-11
12:12 backarn wrote:
Sumaisiau kw turi buti 110kw.
rinkis kitokiu varikliu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-11-11 12:18
nu pasatas. minusai.. vaziuokle nesusipratima.. 8 sarnyrai.. kur tai matyta.. aliumine.. variklis v6 .. dirzu keitimas 1500lt.. velenliai dyla.. tepala reik pilti brangiausia.. kuro sanaudos kaip bmwo.. trauka kaip 1.6 66kw turbut.. nu problema nemasina.. omg.
User
2014-11-11 12:19
su trauka gal perdejau bet kai nevaziuoja o remontuoji tai tiek ir pajauti jos
User
2014-11-11 12:21
2014-11-11
11:54 backarn wrote:
Rasykit pliusus ir minusus sios masinos ir variklio.
jei nori b5+ tai imk geriau 1.9 nes su 2.5 turesi bedu kai reiks remontui paklot nemazai pinigeliu o ypac 110kw lievas motoras
User
2014-11-11 12:38
pasiimk kokia volvo v70.. su 2.5 103kw.. audines variklis.. vaziuokle irgi panasi.. na ir komfortiskesne daug masina didesne.. trauka irgi puse ppo.. sanaudos kaip bmw panasiai
backarn
433 / 0
2014-11-11 13:11
O i a4 2000m. Irgi ejo toks pats 2.5 tdi variklis?
User
2014-11-11 13:16
2014-11-11
13:11 backarn wrote:
O i a4 2000m. Irgi ejo toks pats 2.5 tdi variklis?
audi vw.. skoda yra vienas ir taspats nesusipratimas.. taip tiepatys varikliai v6 visi V6 yra sh kruva nevariklis.. ir vaziuokles irgi tos pacios aliumines 8 sarnyrai.. + 4 stabilniko traukes ir pan zodziu 12problemu priekineje vaziuokleje ir dar v6 variklis isvis problema nedaigtas
carlos7
14 / 0
2014-11-11 14:24
mgarazas tu turbut jokiu kitu auto nemates kaip bmw ir skiedi cia nesamones nera passatai idealumo virsune ir tikrai ne pats sekmingiausias variklis tas 2, 5 v6, taciau vaziuoja daug kas su juo ir nesiskundzia, jei priziuri kaip reikia O remontas tas pats kas lyginant tarkim su e39 3, 0D motoru
User
2014-11-11 15:01
2014-11-11
14:24 carlos7 wrote:
mgarazas tu turbut jokiu kitu auto nemates kaip bmw ir skiedi cia nesamones :D nera passatai idealumo virsune ir tikrai ne pats sekmingiausias variklis tas 2, 5 v6, taciau vaziuoja daug kas su juo ir nesiskundzia, jei priziuri kaip reikia :) O remontas tas pats kas lyginant tarkim su e39 3, 0D motoru
Kiek zinau savininku tai visi keikiasi kas turi audi 2, 5tdi bet tu kol vaziuoja tol gerai bet jei remontas tai be 1000lt niekaip zodziu jei nebijai islaidu gerai viskas bet jei nori patvarumo motoras nenusisekes.
maumas
7655 / 0
2014-11-11 15:32
2014-11-11
14:24 carlos7 wrote:
mgarazas tu turbut jokiu kitu auto nemates kaip bmw ir skiedi cia nesamones :D nera passatai idealumo virsune ir tikrai ne pats sekmingiausias variklis tas 2, 5 v6, taciau vaziuoja daug kas su juo ir nesiskundzia, jei priziuri kaip reikia :) O remontas tas pats kas lyginant tarkim su e39 3, 0D motoru
2014-11-11
15:01 wrote:
Kiek zinau savininku tai visi keikiasi kas turi audi 2, 5tdi bet tu kol vaziuoja tol gerai bet jei remontas tai be 1000lt niekaip zodziu jei nebijai islaidu gerai viskas bet jei nori patvarumo motoras nenusisekes.
deja didesnio remonto kainos yra kur kas didesnes.Svogeris remontuoja masinas, esu susipazines.Keletas tokiu varikliu buvo prikelti antram gyvenimui, nes labai jau seimininkai ju norejo ir tai buvo ivertinta kazkur 7-8klt.Kazkokia nesamoneNaujesniu metu PD vagen-audi varikliai srotuose irgi ne kapeikas kainuoja, nesidomejau konkreciai, bet tikrai ne 500lt...Ka jus tuose pasatuose randate, kad kaip zombiai i juos rankas tiesiate?Cia netaikoma masinoms iki kokiu 7metu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-11-11 15:45
2014-11-11
14:24 carlos7 wrote:
mgarazas tu turbut jokiu kitu auto nemates kaip bmw ir skiedi cia nesamones :D nera passatai idealumo virsune ir tikrai ne pats sekmingiausias variklis tas 2, 5 v6, taciau vaziuoja daug kas su juo ir nesiskundzia, jei priziuri kaip reikia :) O remontas tas pats kas lyginant tarkim su e39 3, 0D motoru
3.0d remontas.. purkstukai turbina.. itempejai.. purkstukai nauji originalus po 400-500lt. deveti po 120lt. itempejus vandens pompa ir t.t. 1500lt itilpau visos dalys original ir su darbu.. variklis plikas 500lt.. jaigu netycia uzdroziai savaji..
User
2014-11-11 15:49
isvada.. palyginus su v6 variklio kainomis ir remontu bei siaip kastais.. tai cia CENTAI..
User
2014-11-11 15:53
2014-11-11
15:49 wrote:
isvada.. palyginus su v6 variklio kainomis ir remontu bei siaip kastais.. tai cia CENTAI..
Nepamiršk, kad 3.0D grandinė stovi, kurios keitimo neįskaičiuoji į kainą, tai įtempėjau su pompa ne taip pigiai ir gaunasi..
maumas
7655 / 0
2014-11-11 15:56
2014-11-11
15:49 wrote:
isvada.. palyginus su v6 variklio kainomis ir remontu bei siaip kastais.. tai cia CENTAI..
nezinau kaip bmw, nesidomejau, pas ta v6 varikli yra aibes idomybiu, kuriu srote gana sunku rast, naujos dalys nesamones kainuoja.Kai lendi i vidu, nusigasti, plius dvi galvos ir du kibirai voztuvu su ivairiais priedais, nu pipiec atrakcionai...Vienas toks gudruolis buvo paciupes a6 su tokiu varikliu, sake "man viskas gerai bus", dabar jau su mersu ml vazineja.Audi uzsilenke, 3000lt gavo pardaves...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-11-11 16:21
2014-11-11
15:49 wrote:
isvada.. palyginus su v6 variklio kainomis ir remontu bei siaip kastais.. tai cia CENTAI..
2014-11-11
15:53 wrote:
Nepamiršk, kad 3.0D grandinė stovi, kurios keitimo neįskaičiuoji į kainą, tai įtempėjau su pompa ne taip pigiai ir gaunasi..
kaskiek laiko ta grandine siulai keisti ?? kol ji nebarska as net nemastau jos keisti.. o kai as per metus 15-25t km tik prasuku tai man 5kiem metam masina vistiek.. nemanau kad daeisiu iki grandines keitimo.. pigiau varikli pasikeisti iskart su grandine gausiu
User
2014-11-11 16:24
2014-11-11
15:49 wrote:
isvada.. palyginus su v6 variklio kainomis ir remontu bei siaip kastais.. tai cia CENTAI..
2014-11-11
15:53 wrote:
Nepamiršk, kad 3.0D grandinė stovi, kurios keitimo neįskaičiuoji į kainą, tai įtempėjau su pompa ne taip pigiai ir gaunasi..
2014-11-11
16:21 wrote:
kaskiek laiko ta grandine siulai keisti ?? kol ji nebarska as net nemastau jos keisti.. o kai as per metus 15-25t km tik prasuku tai man 5kiem metam masina vistiek.. nemanau kad daeisiu iki grandines keitimo.. pigiau varikli pasikeisti iskart su grandine gausiu :D
grandine apie 450000km laiko.pasidomekit kiek ju pakeista.Vienetai.
User
2014-11-11 16:28
2014-11-11
15:53 wrote:
Nepamiršk, kad 3.0D grandinė stovi, kurios keitimo neįskaičiuoji į kainą, tai įtempėjau su pompa ne taip pigiai ir gaunasi..
2014-11-11
16:21 wrote:
kaskiek laiko ta grandine siulai keisti ?? kol ji nebarska as net nemastau jos keisti.. o kai as per metus 15-25t km tik prasuku tai man 5kiem metam masina vistiek.. nemanau kad daeisiu iki grandines keitimo.. pigiau varikli pasikeisti iskart su grandine gausiu :D
2014-11-11
16:24 wrote:
grandine apie 450000km laiko.pasidomekit kiek ju pakeista.Vienetai.
Niekas nesiūlo tos grandinės keist. Tik sakau, kad 1500 už įtempėjus ir pompą nemaži pinigai.
O jei skaičiuojant - Variklis 500 + nauji įtempėjai su pompa 1500 + pakeitimas 300-400, o kur dar tepalai antifryzai gal kokie salnikai ir t.t. ?? Malyk ne vieną grandinę pakeistum
O jei skaičiuojant - Variklis 500 + nauji įtempėjai su pompa 1500 + pakeitimas 300-400, o kur dar tepalai antifryzai gal kokie salnikai ir t.t. ?? Malyk ne vieną grandinę pakeistum
User
2014-11-11 16:34
2014-11-11
15:53 wrote:
Nepamiršk, kad 3.0D grandinė stovi, kurios keitimo neįskaičiuoji į kainą, tai įtempėjau su pompa ne taip pigiai ir gaunasi..
2014-11-11
16:21 wrote:
kaskiek laiko ta grandine siulai keisti ?? kol ji nebarska as net nemastau jos keisti.. o kai as per metus 15-25t km tik prasuku tai man 5kiem metam masina vistiek.. nemanau kad daeisiu iki grandines keitimo.. pigiau varikli pasikeisti iskart su grandine gausiu :D
2014-11-11
16:24 wrote:
grandine apie 450000km laiko.pasidomekit kiek ju pakeista.Vienetai.
pas mane ant spidometro 389 rida.. bet per pc pasijungus 530 rida radau.. tad jai grandine nekeista tai tureciau siuo metu stumdyti ta masina
User
2014-11-11 16:35
2014-11-11
16:21 wrote:
kaskiek laiko ta grandine siulai keisti ?? kol ji nebarska as net nemastau jos keisti.. o kai as per metus 15-25t km tik prasuku tai man 5kiem metam masina vistiek.. nemanau kad daeisiu iki grandines keitimo.. pigiau varikli pasikeisti iskart su grandine gausiu :D
2014-11-11
16:24 wrote:
grandine apie 450000km laiko.pasidomekit kiek ju pakeista.Vienetai.
2014-11-11
16:28 wrote:
Niekas nesiūlo tos grandinės keist. Tik sakau, kad 1500 už įtempėjus ir pompą nemaži pinigai.
O jei skaičiuojant - Variklis 500 + nauji įtempėjai su pompa 1500 + pakeitimas 300-400, o kur dar tepalai antifryzai gal kokie salnikai ir t.t. ?? Malyk ne vieną grandinę pakeistum :)
O jei skaičiuojant - Variklis 500 + nauji įtempėjai su pompa 1500 + pakeitimas 300-400, o kur dar tepalai antifryzai gal kokie salnikai ir t.t. ?? Malyk ne vieną grandinę pakeistum :)
i ta 1500lt iejo.. stabilniko trauke .. vandens pompa.. abu itempejai patrubokas, termostatai 2 antifrizas.. nu krc.. palygint su jusu audinem.. tai paf.. dabar as pasikeites viska galiu minti 250t uzsimerkes..
User
2014-11-11 16:41
2014-11-11
16:21 wrote:
kaskiek laiko ta grandine siulai keisti ?? kol ji nebarska as net nemastau jos keisti.. o kai as per metus 15-25t km tik prasuku tai man 5kiem metam masina vistiek.. nemanau kad daeisiu iki grandines keitimo.. pigiau varikli pasikeisti iskart su grandine gausiu :D
2014-11-11
16:24 wrote:
grandine apie 450000km laiko.pasidomekit kiek ju pakeista.Vienetai.
2014-11-11
16:28 wrote:
Niekas nesiūlo tos grandinės keist. Tik sakau, kad 1500 už įtempėjus ir pompą nemaži pinigai.
O jei skaičiuojant - Variklis 500 + nauji įtempėjai su pompa 1500 + pakeitimas 300-400, o kur dar tepalai antifryzai gal kokie salnikai ir t.t. ?? Malyk ne vieną grandinę pakeistum :)
O jei skaičiuojant - Variklis 500 + nauji įtempėjai su pompa 1500 + pakeitimas 300-400, o kur dar tepalai antifryzai gal kokie salnikai ir t.t. ?? Malyk ne vieną grandinę pakeistum :)
siaip nera ka kalbet nera ka keisti ten daugiau ant bmw variklio. 1500lt pagrinda visa pasikeiti.. toliau mielaciai kaip sakau.. oro srautas orginalas 400lt. turba tai restauruojasi kaip ir betkuriai auto.. purkstukai nu tai nereikia ju keisti kas metus.. prie ko dar kabintis galima ? jai nedriftini tai tas variklis laikys ir laikys.. uz tepalu keitima 350lt palieki bet vaziuoti 20t km. tai taspats kas 10tkm keist betkokiam tripakui.. nu zodziu nesvaikit kad brangi masina ir brangiau uz audi...
User
2014-11-11 16:49
bmw 1 didelis minusas tai pakaitinimo zvakes, gal kaip kam pasiseka pazystamas neuzkure ziema nuvare ant kompo pakaitinimo rele pakete ziema atvazinejo viskas ok praeita ziema vel tas pats nupirko brangiausia ka siulo ADbaltik siais metais pries ziema nuvare ant kompo vel rele rodo, tai jau keikisi, o daugiau genero dirzo tempeja pakeite pilnai su ivorem nes taupiai jau suvazineta buvo, o apie grandine net minciu nera tokiu, sakau vienetai su pakeistom.
User
2014-11-11 16:51
audi 2, 5tdi tai kaip tik savaite praeina tai babina tai kabina tai kasnors atsikabina.
carlos7
14 / 0
2014-11-11 17:26
2014-11-11
14:24 carlos7 wrote:
mgarazas tu turbut jokiu kitu auto nemates kaip bmw ir skiedi cia nesamones :D nera passatai idealumo virsune ir tikrai ne pats sekmingiausias variklis tas 2, 5 v6, taciau vaziuoja daug kas su juo ir nesiskundzia, jei priziuri kaip reikia :) O remontas tas pats kas lyginant tarkim su e39 3, 0D motoru
2014-11-11
15:45 wrote:
3.0d remontas.. purkstukai turbina.. itempejai.. purkstukai nauji originalus po 400-500lt. deveti po 120lt. itempejus vandens pompa ir t.t. 1500lt itilpau visos dalys original ir su darbu.. variklis plikas 500lt.. jaigu netycia uzdroziai savaji..
2, 5TDI purkštukai po 50lt, variklis plikas irgi nekainuoja daug (nuo 700lt gali rast), turbinos dėvėtos palei 200lt (kai 3.0D nuo 500lt), einamas remontas su filtrais kaladėlėm ir t.t. taip pat bmw brangiau išeina, tai kuo bmw geriau? Ogi nebent tuo, kad galios turi daugiau ir kaip kažkas minėjo diržų keist nereikia, o daugiau viskas brangiau, o be to ir kuro jam nelabai įpilsi iš kaimynų, o V6 nebijo rusiško nei kiek..
User
2014-11-11 17:34
2014-11-11
14:24 carlos7 wrote:
mgarazas tu turbut jokiu kitu auto nemates kaip bmw ir skiedi cia nesamones :D nera passatai idealumo virsune ir tikrai ne pats sekmingiausias variklis tas 2, 5 v6, taciau vaziuoja daug kas su juo ir nesiskundzia, jei priziuri kaip reikia :) O remontas tas pats kas lyginant tarkim su e39 3, 0D motoru
2014-11-11
15:45 wrote:
3.0d remontas.. purkstukai turbina.. itempejai.. purkstukai nauji originalus po 400-500lt. deveti po 120lt. itempejus vandens pompa ir t.t. 1500lt itilpau visos dalys original ir su darbu.. variklis plikas 500lt.. jaigu netycia uzdroziai savaji..
2014-11-11
17:26 carlos7 wrote:
2, 5TDI purkštukai po 50lt, variklis plikas irgi nekainuoja daug (nuo 700lt gali rast), turbinos dėvėtos palei 200lt (kai 3.0D nuo 500lt), einamas remontas su filtrais kaladėlėm ir t.t. taip pat bmw brangiau išeina, tai kuo bmw geriau? Ogi nebent tuo, kad galios turi daugiau ir kaip kažkas minėjo diržų keist nereikia, o daugiau viskas brangiau, o be to ir kuro jam nelabai įpilsi iš kaimynų, o V6 nebijo rusiško nei kiek..
3metus 3.0d 142kw ejo kaip lelyte su krosniniu raudonu dar kartais su zaliu, jokiu bedu tas pats kuras svarbu ne baltarusiskas pagerintas tautieciu.
User
2014-11-11 18:04
2014-11-11
14:24 carlos7 wrote:
mgarazas tu turbut jokiu kitu auto nemates kaip bmw ir skiedi cia nesamones :D nera passatai idealumo virsune ir tikrai ne pats sekmingiausias variklis tas 2, 5 v6, taciau vaziuoja daug kas su juo ir nesiskundzia, jei priziuri kaip reikia :) O remontas tas pats kas lyginant tarkim su e39 3, 0D motoru
2014-11-11
15:45 wrote:
3.0d remontas.. purkstukai turbina.. itempejai.. purkstukai nauji originalus po 400-500lt. deveti po 120lt. itempejus vandens pompa ir t.t. 1500lt itilpau visos dalys original ir su darbu.. variklis plikas 500lt.. jaigu netycia uzdroziai savaji..
2014-11-11
17:26 carlos7 wrote:
2, 5TDI purkštukai po 50lt, variklis plikas irgi nekainuoja daug (nuo 700lt gali rast), turbinos dėvėtos palei 200lt (kai 3.0D nuo 500lt), einamas remontas su filtrais kaladėlėm ir t.t. taip pat bmw brangiau išeina, tai kuo bmw geriau? Ogi nebent tuo, kad galios turi daugiau ir kaip kažkas minėjo diržų keist nereikia, o daugiau viskas brangiau, o be to ir kuro jam nelabai įpilsi iš kaimynų, o V6 nebijo rusiško nei kiek..
varikli galima rast uz 700lt.. klausimas koki.. ir uz pakeitima mokesi maziausiai 1000lt.. nes vistiek kad ir ka daro prie variklio visa prieki ardo tai kainos nuo 400lt prasideda uz darba kuro sanaudos.. nekliedekit kad mieste 7l.. 10l garantuotai.. tiekpat pilu as i savo bmw.. trauka afigena tyliai dirba tyliau nei betkoks vw audi variklis.. stovi sale koks vw tai muzika turiu pasigarsint.... del pakaitinimo zvakiu.. AD yra hujne firma. jai perki tai perki orginala.. beto as nekaitinu zvakiu .. pas mane Webasto varikli pasildo kiekviena ryta. ir bmw varikliu tikrai galiu pasakyti kad 1mln km prasukt galiu drasiai.. ko negalima paskyti apie 2.5 v6 ipatingai tad nepezek pigumas.. pigumas antram gale.. tik isitikinimas..
User
2014-11-11 18:05
ir as beje. pilu visoki rus. lt eu.. zodziu nejauciu skirtumu ar kokiu bedu.. bile ne is transformatorines ar dar koks brudo primaisytas.. ir siaip .. kura uzpila darbas...
backarn
433 / 0
2014-11-11 18:29
Jau apsisprendziau liksiu prie tevo b5 66kw passato. Ir prikelsiu iki ledinio.
User
2014-11-11 19:41
2014-11-11
14:24 carlos7 wrote:
mgarazas tu turbut jokiu kitu auto nemates kaip bmw ir skiedi cia nesamones :D nera passatai idealumo virsune ir tikrai ne pats sekmingiausias variklis tas 2, 5 v6, taciau vaziuoja daug kas su juo ir nesiskundzia, jei priziuri kaip reikia :) O remontas tas pats kas lyginant tarkim su e39 3, 0D motoru
2014-11-11
15:45 wrote:
3.0d remontas.. purkstukai turbina.. itempejai.. purkstukai nauji originalus po 400-500lt. deveti po 120lt. itempejus vandens pompa ir t.t. 1500lt itilpau visos dalys original ir su darbu.. variklis plikas 500lt.. jaigu netycia uzdroziai savaji..
2014-11-11
17:26 carlos7 wrote:
2, 5TDI purkštukai po 50lt, variklis plikas irgi nekainuoja daug (nuo 700lt gali rast), turbinos dėvėtos palei 200lt (kai 3.0D nuo 500lt), einamas remontas su filtrais kaladėlėm ir t.t. taip pat bmw brangiau išeina, tai kuo bmw geriau? Ogi nebent tuo, kad galios turi daugiau ir kaip kažkas minėjo diržų keist nereikia, o daugiau viskas brangiau, o be to ir kuro jam nelabai įpilsi iš kaimynų, o V6 nebijo rusiško nei kiek..
sveiki gal zinot1, 9tdi kas gali but bais ryta dumais apsipila turbo gera
o siltam jiokio dumelio
o siltam jiokio dumelio
carlos7
14 / 0
2014-11-12 17:31
2014-11-11
15:45 wrote:
3.0d remontas.. purkstukai turbina.. itempejai.. purkstukai nauji originalus po 400-500lt. deveti po 120lt. itempejus vandens pompa ir t.t. 1500lt itilpau visos dalys original ir su darbu.. variklis plikas 500lt.. jaigu netycia uzdroziai savaji..
2014-11-11
17:26 carlos7 wrote:
2, 5TDI purkštukai po 50lt, variklis plikas irgi nekainuoja daug (nuo 700lt gali rast), turbinos dėvėtos palei 200lt (kai 3.0D nuo 500lt), einamas remontas su filtrais kaladėlėm ir t.t. taip pat bmw brangiau išeina, tai kuo bmw geriau? Ogi nebent tuo, kad galios turi daugiau ir kaip kažkas minėjo diržų keist nereikia, o daugiau viskas brangiau, o be to ir kuro jam nelabai įpilsi iš kaimynų, o V6 nebijo rusiško nei kiek..
2014-11-11
18:04 wrote:
varikli galima rast uz 700lt.. klausimas koki.. ir uz pakeitima mokesi maziausiai 1000lt.. nes vistiek kad ir ka daro prie variklio visa prieki ardo tai kainos nuo 400lt prasideda uz darba :) kuro sanaudos.. nekliedekit kad mieste 7l.. 10l garantuotai.. tiekpat pilu as i savo bmw.. trauka afigena tyliai dirba tyliau nei betkoks vw audi variklis.. stovi sale koks vw tai muzika turiu pasigarsint.... :D del pakaitinimo zvakiu.. AD yra hujne firma. jai perki tai perki orginala.. beto as nekaitinu zvakiu .. pas mane Webasto varikli pasildo kiekviena ryta. :) ir bmw varikliu tikrai galiu pasakyti kad 1mln km prasukt galiu drasiai.. ko negalima paskyti apie 2.5 v6 ipatingai tad nepezek pigumas.. pigumas antram gale.. tik isitikinimas..
Nu tu tikrai durnas. Ar aš sakiau kažką apie darbo įkainius? Kalbėjau apie DETALES. O darbas ar Audi motorą keist ar BMW kainuoja, taip kad nenusišnekėk. Apie kuro sanaudas aš nei žodžio nepasakiau, pats iš kažkur ištraukei 7 litrus, kas ir man neįtikėtina būtų ant tokio motoro. Bet kalbant apie sanaudas tikrai BMW neryja mažiau, netikiu - imkim abi mašinas automatus tai jos kaip nieko 10 su viršum valgys.Apie žvakes vėl kažkokią AD firmą pats ištraukei Nu tai jei originalias tai ir į Audi jas gali dėt ir laikys tiek pat, tau kad tik pilstyt iš tuščio į kiaurą. O dėl pigumo, viską išvardinau, kas 2, 5tdi pigiau nei 3, 0D, galim imti tų pačių firmų dalis - filtrus, diskus, pakabos šakes, viskas BMW yra BRANGIAU ir taškas.
User
2014-11-12 18:11
noriu ir as parasiti savo zinovo nuomone
1. visi rase pries mane ira durnei ir neko nesupranta
2. geriausia ka tavo kisene leidzia nusipirkti tai 8-20 metu senumo vokiecio ismesta masina su nutraukiotais ar ispuvusiais laidais, visomis iki vieno suplysusiomis tarpinemis, niekada nemaciusi vaxavimo ir poliravimo (todel surudijusi) ir remontuota pigiausiomis dalimis is kinijos pagamintomis invalidu ar vaiku darbo fabrike ar dar geriau auto savartyno (sroto). O tu dar klausi apie varikli kuris geresnis - variklis tau turetu rupeti maziausiai, nes arkliai is masinos su 700 000 km tikra rida jau seniai pabege, o palyginti su nauja masina ir pamatyti skirtumo tu negali. Normalios padangos ir ratlankiai kainuoja daugiau nei tavo passatas tdi, bet cia matyt tau isvis kosmosas kaip galima tiek moketi uz tai ka skelbimuose galima nusipirkti uz 50 Lt
3. passatas tdi yra storu zmonu uzduchintu vyru-kilimeliu kojoms valyti masina, kai tik pamatai kad atvaro passatas tdi tai geriau traukis is kelio nes issilaikes teises pries 30 metu nemoka ir nemokejo vaziuoti. Dar buna pacukai pasiima is tevo masina, bet tada zinai kad vaziuoja bicas be babkiu pasiimes tevo masina, tai garantuotai labai piktas ant viso pasaulio ir geriau trauktis, praleisti i prieki ir leisti jam uzsimusti
4. normalus zmones perka naujas masinas arba perka senas ir patys atrestauruoja, bet garantuotai tu nepriklausai nei vienai is siu zmoniu grupiu, nes neturi ir niekada neturi pinigu naujai masinai, o apie masinas visiskai nieko nieko nesupranti todel uzdavineji vaikiskai suformuluotus klausimus "apie pliusius ir minusus sios masinos ir variklio"
5. Jei manim netiki, eik sestadieni i automobiliu turgu, tau ten viska paaiskins ir patars kokia masina geriau pirkti
1. visi rase pries mane ira durnei ir neko nesupranta
2. geriausia ka tavo kisene leidzia nusipirkti tai 8-20 metu senumo vokiecio ismesta masina su nutraukiotais ar ispuvusiais laidais, visomis iki vieno suplysusiomis tarpinemis, niekada nemaciusi vaxavimo ir poliravimo (todel surudijusi) ir remontuota pigiausiomis dalimis is kinijos pagamintomis invalidu ar vaiku darbo fabrike ar dar geriau auto savartyno (sroto). O tu dar klausi apie varikli kuris geresnis - variklis tau turetu rupeti maziausiai, nes arkliai is masinos su 700 000 km tikra rida jau seniai pabege, o palyginti su nauja masina ir pamatyti skirtumo tu negali. Normalios padangos ir ratlankiai kainuoja daugiau nei tavo passatas tdi, bet cia matyt tau isvis kosmosas kaip galima tiek moketi uz tai ka skelbimuose galima nusipirkti uz 50 Lt
3. passatas tdi yra storu zmonu uzduchintu vyru-kilimeliu kojoms valyti masina, kai tik pamatai kad atvaro passatas tdi tai geriau traukis is kelio nes issilaikes teises pries 30 metu nemoka ir nemokejo vaziuoti. Dar buna pacukai pasiima is tevo masina, bet tada zinai kad vaziuoja bicas be babkiu pasiimes tevo masina, tai garantuotai labai piktas ant viso pasaulio ir geriau trauktis, praleisti i prieki ir leisti jam uzsimusti
4. normalus zmones perka naujas masinas arba perka senas ir patys atrestauruoja, bet garantuotai tu nepriklausai nei vienai is siu zmoniu grupiu, nes neturi ir niekada neturi pinigu naujai masinai, o apie masinas visiskai nieko nieko nesupranti todel uzdavineji vaikiskai suformuluotus klausimus "apie pliusius ir minusus sios masinos ir variklio"
5. Jei manim netiki, eik sestadieni i automobiliu turgu, tau ten viska paaiskins ir patars kokia masina geriau pirkti
User
2014-11-12 18:30
2014-11-12
18:11 wrote:
noriu ir as parasiti savo zinovo nuomone
1. visi rase pries mane ira durnei ir neko nesupranta
2. geriausia ka tavo kisene leidzia nusipirkti tai 8-20 metu senumo vokiecio ismesta masina su nutraukiotais ar ispuvusiais laidais, visomis iki vieno suplysusiomis tarpinemis, niekada nemaciusi vaxavimo ir poliravimo (todel surudijusi) ir remontuota pigiausiomis dalimis is kinijos pagamintomis invalidu ar vaiku darbo fabrike ar dar geriau auto savartyno (sroto). O tu dar klausi apie varikli kuris geresnis - variklis tau turetu rupeti maziausiai, nes arkliai is masinos su 700 000 km tikra rida jau seniai pabege, o palyginti su nauja masina ir pamatyti skirtumo tu negali. Normalios padangos ir ratlankiai kainuoja daugiau nei tavo passatas tdi, bet cia matyt tau isvis kosmosas kaip galima tiek moketi uz tai ka skelbimuose galima nusipirkti uz 50 Lt
3. passatas tdi yra storu zmonu uzduchintu vyru-kilimeliu kojoms valyti masina, kai tik pamatai kad atvaro passatas tdi tai geriau traukis is kelio nes issilaikes teises pries 30 metu nemoka ir nemokejo vaziuoti. Dar buna pacukai pasiima is tevo masina, bet tada zinai kad vaziuoja bicas be babkiu pasiimes tevo masina, tai garantuotai labai piktas ant viso pasaulio ir geriau trauktis, praleisti i prieki ir leisti jam uzsimusti
4. normalus zmones perka naujas masinas arba perka senas ir patys atrestauruoja, bet garantuotai tu nepriklausai nei vienai is siu zmoniu grupiu, nes neturi ir niekada neturi pinigu naujai masinai, o apie masinas visiskai nieko nieko nesupranti todel uzdavineji vaikiskai suformuluotus klausimus "apie pliusius ir minusus sios masinos ir variklio"
5. Jei manim netiki, eik sestadieni i automobiliu turgu, tau ten viska paaiskins ir patars kokia masina geriau pirkti
1. visi rase pries mane ira durnei ir neko nesupranta
2. geriausia ka tavo kisene leidzia nusipirkti tai 8-20 metu senumo vokiecio ismesta masina su nutraukiotais ar ispuvusiais laidais, visomis iki vieno suplysusiomis tarpinemis, niekada nemaciusi vaxavimo ir poliravimo (todel surudijusi) ir remontuota pigiausiomis dalimis is kinijos pagamintomis invalidu ar vaiku darbo fabrike ar dar geriau auto savartyno (sroto). O tu dar klausi apie varikli kuris geresnis - variklis tau turetu rupeti maziausiai, nes arkliai is masinos su 700 000 km tikra rida jau seniai pabege, o palyginti su nauja masina ir pamatyti skirtumo tu negali. Normalios padangos ir ratlankiai kainuoja daugiau nei tavo passatas tdi, bet cia matyt tau isvis kosmosas kaip galima tiek moketi uz tai ka skelbimuose galima nusipirkti uz 50 Lt
3. passatas tdi yra storu zmonu uzduchintu vyru-kilimeliu kojoms valyti masina, kai tik pamatai kad atvaro passatas tdi tai geriau traukis is kelio nes issilaikes teises pries 30 metu nemoka ir nemokejo vaziuoti. Dar buna pacukai pasiima is tevo masina, bet tada zinai kad vaziuoja bicas be babkiu pasiimes tevo masina, tai garantuotai labai piktas ant viso pasaulio ir geriau trauktis, praleisti i prieki ir leisti jam uzsimusti
4. normalus zmones perka naujas masinas arba perka senas ir patys atrestauruoja, bet garantuotai tu nepriklausai nei vienai is siu zmoniu grupiu, nes neturi ir niekada neturi pinigu naujai masinai, o apie masinas visiskai nieko nieko nesupranti todel uzdavineji vaikiskai suformuluotus klausimus "apie pliusius ir minusus sios masinos ir variklio"
5. Jei manim netiki, eik sestadieni i automobiliu turgu, tau ten viska paaiskins ir patars kokia masina geriau pirkti
vaike, blogai pamokas paruošei. Čia tau ne apie mergų lipimą į mašinas bazaras vyksta - fugink savo kambarin ir skaityk pasakėles
timis00
208 / 0
2014-11-12 18:45
2014-11-11
15:45 wrote:
3.0d remontas.. purkstukai turbina.. itempejai.. purkstukai nauji originalus po 400-500lt. deveti po 120lt. itempejus vandens pompa ir t.t. 1500lt itilpau visos dalys original ir su darbu.. variklis plikas 500lt.. jaigu netycia uzdroziai savaji..
2014-11-11
17:26 carlos7 wrote:
2, 5TDI purkštukai po 50lt, variklis plikas irgi nekainuoja daug (nuo 700lt gali rast), turbinos dėvėtos palei 200lt (kai 3.0D nuo 500lt), einamas remontas su filtrais kaladėlėm ir t.t. taip pat bmw brangiau išeina, tai kuo bmw geriau? Ogi nebent tuo, kad galios turi daugiau ir kaip kažkas minėjo diržų keist nereikia, o daugiau viskas brangiau, o be to ir kuro jam nelabai įpilsi iš kaimynų, o V6 nebijo rusiško nei kiek..
2014-11-11
19:41 wrote:
sveiki gal zinot1, 9tdi kas gali but bais ryta dumais apsipila turbo gera
o siltam jiokio dumelio
o siltam jiokio dumelio
gali but voztuvu gumeles, per jas i cilindra prilasa tepalo ir uz tai dumas, kol ta tepala isdegina.
User
2014-11-12 18:47
2014-11-12
18:11 wrote:
noriu ir as parasiti savo zinovo nuomone
1. visi rase pries mane ira durnei ir neko nesupranta
2. geriausia ka tavo kisene leidzia nusipirkti tai 8-20 metu senumo vokiecio ismesta masina su nutraukiotais ar ispuvusiais laidais, visomis iki vieno suplysusiomis tarpinemis, niekada nemaciusi vaxavimo ir poliravimo (todel surudijusi) ir remontuota pigiausiomis dalimis is kinijos pagamintomis invalidu ar vaiku darbo fabrike ar dar geriau auto savartyno (sroto). O tu dar klausi apie varikli kuris geresnis - variklis tau turetu rupeti maziausiai, nes arkliai is masinos su 700 000 km tikra rida jau seniai pabege, o palyginti su nauja masina ir pamatyti skirtumo tu negali. Normalios padangos ir ratlankiai kainuoja daugiau nei tavo passatas tdi, bet cia matyt tau isvis kosmosas kaip galima tiek moketi uz tai ka skelbimuose galima nusipirkti uz 50 Lt
3. passatas tdi yra storu zmonu uzduchintu vyru-kilimeliu kojoms valyti masina, kai tik pamatai kad atvaro passatas tdi tai geriau traukis is kelio nes issilaikes teises pries 30 metu nemoka ir nemokejo vaziuoti. Dar buna pacukai pasiima is tevo masina, bet tada zinai kad vaziuoja bicas be babkiu pasiimes tevo masina, tai garantuotai labai piktas ant viso pasaulio ir geriau trauktis, praleisti i prieki ir leisti jam uzsimusti
4. normalus zmones perka naujas masinas arba perka senas ir patys atrestauruoja, bet garantuotai tu nepriklausai nei vienai is siu zmoniu grupiu, nes neturi ir niekada neturi pinigu naujai masinai, o apie masinas visiskai nieko nieko nesupranti todel uzdavineji vaikiskai suformuluotus klausimus "apie pliusius ir minusus sios masinos ir variklio"
5. Jei manim netiki, eik sestadieni i automobiliu turgu, tau ten viska paaiskins ir patars kokia masina geriau pirkti
1. visi rase pries mane ira durnei ir neko nesupranta
2. geriausia ka tavo kisene leidzia nusipirkti tai 8-20 metu senumo vokiecio ismesta masina su nutraukiotais ar ispuvusiais laidais, visomis iki vieno suplysusiomis tarpinemis, niekada nemaciusi vaxavimo ir poliravimo (todel surudijusi) ir remontuota pigiausiomis dalimis is kinijos pagamintomis invalidu ar vaiku darbo fabrike ar dar geriau auto savartyno (sroto). O tu dar klausi apie varikli kuris geresnis - variklis tau turetu rupeti maziausiai, nes arkliai is masinos su 700 000 km tikra rida jau seniai pabege, o palyginti su nauja masina ir pamatyti skirtumo tu negali. Normalios padangos ir ratlankiai kainuoja daugiau nei tavo passatas tdi, bet cia matyt tau isvis kosmosas kaip galima tiek moketi uz tai ka skelbimuose galima nusipirkti uz 50 Lt
3. passatas tdi yra storu zmonu uzduchintu vyru-kilimeliu kojoms valyti masina, kai tik pamatai kad atvaro passatas tdi tai geriau traukis is kelio nes issilaikes teises pries 30 metu nemoka ir nemokejo vaziuoti. Dar buna pacukai pasiima is tevo masina, bet tada zinai kad vaziuoja bicas be babkiu pasiimes tevo masina, tai garantuotai labai piktas ant viso pasaulio ir geriau trauktis, praleisti i prieki ir leisti jam uzsimusti
4. normalus zmones perka naujas masinas arba perka senas ir patys atrestauruoja, bet garantuotai tu nepriklausai nei vienai is siu zmoniu grupiu, nes neturi ir niekada neturi pinigu naujai masinai, o apie masinas visiskai nieko nieko nesupranti todel uzdavineji vaikiskai suformuluotus klausimus "apie pliusius ir minusus sios masinos ir variklio"
5. Jei manim netiki, eik sestadieni i automobiliu turgu, tau ten viska paaiskins ir patars kokia masina geriau pirkti
1. Gal ir yra durnių, bet tu be kalbų esi durnių karalius.
2. Gal tave išprievartavo tame pasate tdi, kad šitaip nekenti?
3. Svaigsti apie A4. Tai tas pats pasatas. Taigi, apie save nemažai parašei.
4. Tu vaike naujos gyvenime neturėsi. Ir nieko tu nerestauruosi. Važinėsi sugriuvusia gelda ir į kumštį varysi, nes į tavo mašiną net baisiausios moterys nelips.
5. Tokiu idiotu kaip tu tikėti galėtų tik protiškai atsilikęs žmogus.
2. Gal tave išprievartavo tame pasate tdi, kad šitaip nekenti?
3. Svaigsti apie A4. Tai tas pats pasatas. Taigi, apie save nemažai parašei.
4. Tu vaike naujos gyvenime neturėsi. Ir nieko tu nerestauruosi. Važinėsi sugriuvusia gelda ir į kumštį varysi, nes į tavo mašiną net baisiausios moterys nelips.
5. Tokiu idiotu kaip tu tikėti galėtų tik protiškai atsilikęs žmogus.
User
2014-11-13 08:53
2014-11-11
17:26 carlos7 wrote:
2, 5TDI purkštukai po 50lt, variklis plikas irgi nekainuoja daug (nuo 700lt gali rast), turbinos dėvėtos palei 200lt (kai 3.0D nuo 500lt), einamas remontas su filtrais kaladėlėm ir t.t. taip pat bmw brangiau išeina, tai kuo bmw geriau? Ogi nebent tuo, kad galios turi daugiau ir kaip kažkas minėjo diržų keist nereikia, o daugiau viskas brangiau, o be to ir kuro jam nelabai įpilsi iš kaimynų, o V6 nebijo rusiško nei kiek..
2014-11-11
18:04 wrote:
varikli galima rast uz 700lt.. klausimas koki.. ir uz pakeitima mokesi maziausiai 1000lt.. nes vistiek kad ir ka daro prie variklio visa prieki ardo tai kainos nuo 400lt prasideda uz darba :) kuro sanaudos.. nekliedekit kad mieste 7l.. 10l garantuotai.. tiekpat pilu as i savo bmw.. trauka afigena tyliai dirba tyliau nei betkoks vw audi variklis.. stovi sale koks vw tai muzika turiu pasigarsint.... :D del pakaitinimo zvakiu.. AD yra hujne firma. jai perki tai perki orginala.. beto as nekaitinu zvakiu .. pas mane Webasto varikli pasildo kiekviena ryta. :) ir bmw varikliu tikrai galiu pasakyti kad 1mln km prasukt galiu drasiai.. ko negalima paskyti apie 2.5 v6 ipatingai tad nepezek pigumas.. pigumas antram gale.. tik isitikinimas..
2014-11-12
17:31 carlos7 wrote:
Nu tu tikrai durnas. Ar aš sakiau kažką apie darbo įkainius? Kalbėjau apie DETALES. O darbas ar Audi motorą keist ar BMW kainuoja, taip kad nenusišnekėk. Apie kuro sanaudas aš nei žodžio nepasakiau, pats iš kažkur ištraukei 7 litrus, kas ir man neįtikėtina būtų ant tokio motoro. Bet kalbant apie sanaudas tikrai BMW neryja mažiau, netikiu - imkim abi mašinas automatus tai jos kaip nieko 10 su viršum valgys.Apie žvakes vėl kažkokią AD firmą pats ištraukei :D Nu tai jei originalias tai ir į Audi jas gali dėt ir laikys tiek pat, tau kad tik pilstyt iš tuščio į kiaurą. O dėl pigumo, viską išvardinau, kas 2, 5tdi pigiau nei 3, 0D, galim imti tų pačių firmų dalis - filtrus, diskus, pakabos šakes, viskas BMW yra BRANGIAU ir taškas.
nu tave neisgydis niekas matau.. isitikines kad pigiausia ir nematai tiesos pries akis paziureciau kiek tu per 5m sukistum i savo v6.. ir kiek as.. bet 5m netempsi parduosi po 1-2m nes reikes keisti antra varikli..
User
2014-11-13 12:27
2014-11-11
18:04 wrote:
varikli galima rast uz 700lt.. klausimas koki.. ir uz pakeitima mokesi maziausiai 1000lt.. nes vistiek kad ir ka daro prie variklio visa prieki ardo tai kainos nuo 400lt prasideda uz darba :) kuro sanaudos.. nekliedekit kad mieste 7l.. 10l garantuotai.. tiekpat pilu as i savo bmw.. trauka afigena tyliai dirba tyliau nei betkoks vw audi variklis.. stovi sale koks vw tai muzika turiu pasigarsint.... :D del pakaitinimo zvakiu.. AD yra hujne firma. jai perki tai perki orginala.. beto as nekaitinu zvakiu .. pas mane Webasto varikli pasildo kiekviena ryta. :) ir bmw varikliu tikrai galiu pasakyti kad 1mln km prasukt galiu drasiai.. ko negalima paskyti apie 2.5 v6 ipatingai tad nepezek pigumas.. pigumas antram gale.. tik isitikinimas..
2014-11-12
17:31 carlos7 wrote:
Nu tu tikrai durnas. Ar aš sakiau kažką apie darbo įkainius? Kalbėjau apie DETALES. O darbas ar Audi motorą keist ar BMW kainuoja, taip kad nenusišnekėk. Apie kuro sanaudas aš nei žodžio nepasakiau, pats iš kažkur ištraukei 7 litrus, kas ir man neįtikėtina būtų ant tokio motoro. Bet kalbant apie sanaudas tikrai BMW neryja mažiau, netikiu - imkim abi mašinas automatus tai jos kaip nieko 10 su viršum valgys.Apie žvakes vėl kažkokią AD firmą pats ištraukei :D Nu tai jei originalias tai ir į Audi jas gali dėt ir laikys tiek pat, tau kad tik pilstyt iš tuščio į kiaurą. O dėl pigumo, viską išvardinau, kas 2, 5tdi pigiau nei 3, 0D, galim imti tų pačių firmų dalis - filtrus, diskus, pakabos šakes, viskas BMW yra BRANGIAU ir taškas.
2014-11-13
08:53 wrote:
nu tave neisgydis niekas matau.. isitikines kad pigiausia ir nematai tiesos pries akis :) paziureciau kiek tu per 5m sukistum i savo v6.. ir kiek as.. bet 5m netempsi parduosi po 1-2m nes reikes keisti antra varikli.. :)
Nu tai paimk vienodai tvarkingas mašinas ir sukiši vienodai. Aišku jei pirksi e39 už 14k litų, o b5 už 6k, tai aišku į kurią kišt reikės daugiau. Bet lyginant vienodas mašinas pagal būklę tiek į vieną, tiek į kitą sukiši panašiai, tiek eksploatacijai tiek kurui. Tad kaip ir minėjau BMW lenkia VW Audi automobilius dėl didesnės variklio galios ir geresnės surinkimo kokybės, VAG grupė lenkia savo 4x4 transmisija, tiek žinių. Visa kita eksploatacijos atžvilgiu - lygygbė.
User
2014-11-13 12:53
2014-11-12
17:31 carlos7 wrote:
Nu tu tikrai durnas. Ar aš sakiau kažką apie darbo įkainius? Kalbėjau apie DETALES. O darbas ar Audi motorą keist ar BMW kainuoja, taip kad nenusišnekėk. Apie kuro sanaudas aš nei žodžio nepasakiau, pats iš kažkur ištraukei 7 litrus, kas ir man neįtikėtina būtų ant tokio motoro. Bet kalbant apie sanaudas tikrai BMW neryja mažiau, netikiu - imkim abi mašinas automatus tai jos kaip nieko 10 su viršum valgys.Apie žvakes vėl kažkokią AD firmą pats ištraukei :D Nu tai jei originalias tai ir į Audi jas gali dėt ir laikys tiek pat, tau kad tik pilstyt iš tuščio į kiaurą. O dėl pigumo, viską išvardinau, kas 2, 5tdi pigiau nei 3, 0D, galim imti tų pačių firmų dalis - filtrus, diskus, pakabos šakes, viskas BMW yra BRANGIAU ir taškas.
2014-11-13
08:53 wrote:
nu tave neisgydis niekas matau.. isitikines kad pigiausia ir nematai tiesos pries akis :) paziureciau kiek tu per 5m sukistum i savo v6.. ir kiek as.. bet 5m netempsi parduosi po 1-2m nes reikes keisti antra varikli.. :)
2014-11-13
12:27 wrote:
Nu tai paimk vienodai tvarkingas mašinas ir sukiši vienodai. Aišku jei pirksi e39 už 14k litų, o b5 už 6k, tai aišku į kurią kišt reikės daugiau. Bet lyginant vienodas mašinas pagal būklę tiek į vieną, tiek į kitą sukiši panašiai, tiek eksploatacijai tiek kurui. Tad kaip ir minėjau BMW lenkia VW Audi automobilius dėl didesnės variklio galios ir geresnės surinkimo kokybės, VAG grupė lenkia savo 4x4 transmisija, tiek žinių. Visa kita eksploatacijos atžvilgiu - lygygbė.
Bmw lenkia viskuo.. ir ipatingai.. Variklio patvarumu.. negalbu apie 1.8-1.6 ar 2.0.. ten nesusipratimas. bmw variklis prasideda nuo 2.5.. ir ju patvarumo ner ka lygint su betkuriuo wv ar audi varikliu.. tiek tieatys jusu pd varikliai tiepatys naujasni 2.0 103 127kw varikliai 200t km ju resursas. bwvo varikliai 500t ramiai gali numynt.. i lietuva jie visi atkeliauja su 500t km rida.. o mes vis dar juos droziam cia lt
User
2014-11-13 12:58
mano meistriukas tvarkydamas mano masina papasakoja apie geriausius klientus.. o tai yra vw audi.. ipatingai kapitaliniai varikliu remontai standartas
User
2014-11-13 13:00
2014-11-12
17:31 carlos7 wrote:
Nu tu tikrai durnas. Ar aš sakiau kažką apie darbo įkainius? Kalbėjau apie DETALES. O darbas ar Audi motorą keist ar BMW kainuoja, taip kad nenusišnekėk. Apie kuro sanaudas aš nei žodžio nepasakiau, pats iš kažkur ištraukei 7 litrus, kas ir man neįtikėtina būtų ant tokio motoro. Bet kalbant apie sanaudas tikrai BMW neryja mažiau, netikiu - imkim abi mašinas automatus tai jos kaip nieko 10 su viršum valgys.Apie žvakes vėl kažkokią AD firmą pats ištraukei :D Nu tai jei originalias tai ir į Audi jas gali dėt ir laikys tiek pat, tau kad tik pilstyt iš tuščio į kiaurą. O dėl pigumo, viską išvardinau, kas 2, 5tdi pigiau nei 3, 0D, galim imti tų pačių firmų dalis - filtrus, diskus, pakabos šakes, viskas BMW yra BRANGIAU ir taškas.
2014-11-13
08:53 wrote:
nu tave neisgydis niekas matau.. isitikines kad pigiausia ir nematai tiesos pries akis :) paziureciau kiek tu per 5m sukistum i savo v6.. ir kiek as.. bet 5m netempsi parduosi po 1-2m nes reikes keisti antra varikli.. :)
2014-11-13
12:27 wrote:
Nu tai paimk vienodai tvarkingas mašinas ir sukiši vienodai. Aišku jei pirksi e39 už 14k litų, o b5 už 6k, tai aišku į kurią kišt reikės daugiau. Bet lyginant vienodas mašinas pagal būklę tiek į vieną, tiek į kitą sukiši panašiai, tiek eksploatacijai tiek kurui. Tad kaip ir minėjau BMW lenkia VW Audi automobilius dėl didesnės variklio galios ir geresnės surinkimo kokybės, VAG grupė lenkia savo 4x4 transmisija, tiek žinių. Visa kita eksploatacijos atžvilgiu - lygygbė.
1. V-formos variklis visada bus brangesnis aptarnavime uz vienaeili, nesvarbu ar tai VAGas ar Bavaras, cia faktas.
2. Apie A6 C5 su 110kw viskas aisku, uztenka atsiverst skelbimus. Kai C4 su 103kw brangiau kainuoja, isvados prasuosi savaime.
Taip, gal jei pasiseks pasimt tikrai nepavargusia, gal ir vaziuosi, bet cia toks variantas 1:100. Dauguma jau prasisketusios, barskancias veleneliais, pavargusiai siurblias ir uzpi*tos gyvenimo.
2. Apie A6 C5 su 110kw viskas aisku, uztenka atsiverst skelbimus. Kai C4 su 103kw brangiau kainuoja, isvados prasuosi savaime.
Taip, gal jei pasiseks pasimt tikrai nepavargusia, gal ir vaziuosi, bet cia toks variantas 1:100. Dauguma jau prasisketusios, barskancias veleneliais, pavargusiai siurblias ir uzpi*tos gyvenimo.
User
2014-11-13 13:25
Ir dar pasakykite, kad jus mieste gyvenat, nes nesuprantu zmoniu, kurie perka 2.5tdi ar 3.0d, kad mieste vazinet nuo sviesoforo iki sviesoforo ir pilt virs 10litru kuro... tai automobiliai ilgesniems kelionems uz miestyje, neveltui ir atvaziuoja i LT su tokiomis ridomis
User
2014-11-13 14:00
2014-11-13
13:25 wrote:
Ir dar pasakykite, kad jus mieste gyvenat, nes nesuprantu zmoniu, kurie perka 2.5tdi ar 3.0d, kad mieste vazinet nuo sviesoforo iki sviesoforo ir pilt virs 10litru kuro... tai automobiliai ilgesniems kelionems uz miestyje, neveltui ir atvaziuoja i LT su tokiomis ridomis
pilu 10l ir gyvenu kaune.. nes nieko ekonomiskesnio komfortisko su bole mene trauka galu varomu auto patvaraus nera.. is ko rinktis ? ner is ko rinktis
User
2014-11-13 14:03
atvazinejau 2 metus su fokusu.. jau pirma ziema dantis sukandes vazinejau antra prasikeikiau.. ir nusipirkau bmw . nepatinko del to kad skarbonke.. kibiras netraukia konforto jokio taburete.. siaip patvari ir... viskas
User
2014-11-13 14:13
2014-11-13
13:25 wrote:
Ir dar pasakykite, kad jus mieste gyvenat, nes nesuprantu zmoniu, kurie perka 2.5tdi ar 3.0d, kad mieste vazinet nuo sviesoforo iki sviesoforo ir pilt virs 10litru kuro... tai automobiliai ilgesniems kelionems uz miestyje, neveltui ir atvaziuoja i LT su tokiomis ridomis
2014-11-13
14:00 wrote:
pilu 10l ir gyvenu kaune.. nes nieko ekonomiskesnio komfortisko su bole mene trauka galu varomu auto patvaraus nera.. is ko rinktis ? ner is ko rinktis
MB E220 CDI, komforto daugiau, traukos maziau(bet mieste uztenka), kuro sanaudos mazesnes
User
2014-11-13 14:16
2014-11-13
14:03 wrote:
atvazinejau 2 metus su fokusu.. jau pirma ziema dantis sukandes vazinejau antra prasikeikiau.. ir nusipirkau bmw :) . nepatinko del to kad skarbonke.. kibiras netraukia konforto jokio taburete.. siaip patvari ir... viskas :D
focusas tai ir mazesnis, ir pigesnis tai ner ka lygint, teko ir man vazinetis tai garso izoliacija nekazka
User
2014-11-13 14:19
2014-11-13
13:25 wrote:
Ir dar pasakykite, kad jus mieste gyvenat, nes nesuprantu zmoniu, kurie perka 2.5tdi ar 3.0d, kad mieste vazinet nuo sviesoforo iki sviesoforo ir pilt virs 10litru kuro... tai automobiliai ilgesniems kelionems uz miestyje, neveltui ir atvaziuoja i LT su tokiomis ridomis
2014-11-13
14:00 wrote:
pilu 10l ir gyvenu kaune.. nes nieko ekonomiskesnio komfortisko su bole mene trauka galu varomu auto patvaraus nera.. is ko rinktis ? ner is ko rinktis
2014-11-13
14:13 wrote:
MB E220 CDI, komforto daugiau, traukos maziau(bet mieste uztenka), kuro sanaudos mazesnes
bet remonto kastai ahujeni.. traukos 0 ir surudys per 2metus iki skyliu.. tai kam tokia auto..
User
2014-11-13 14:20
as galiu sau leist pilt 10l.. tai ir vazineju.. negaleciau tai vazineciau su kokiu opeliu.. antra masina pagal kategorijas is mano puses kaip kitiem atrodo nezn
User
2014-11-13 14:23
2014-11-13
14:00 wrote:
pilu 10l ir gyvenu kaune.. nes nieko ekonomiskesnio komfortisko su bole mene trauka galu varomu auto patvaraus nera.. is ko rinktis ? ner is ko rinktis
2014-11-13
14:13 wrote:
MB E220 CDI, komforto daugiau, traukos maziau(bet mieste uztenka), kuro sanaudos mazesnes
2014-11-13
14:19 wrote:
bet remonto kastai ahujeni.. traukos 0 ir surudys per 2metus iki skyliu.. tai kam tokia auto..
MB is italu svarbu paimti, o ne is vokieciu o tuo labiau austrijos, bmw irgi gerai rudys ima, bagazine, visai deficitine preke
Your message |
|