User
2013-04-25 09:46
Taigi pries metus nusipirkau Utenoj golfa. 1.9 variklis, dyzelis. 96 metu. Ka reiskia tas SDI? Kiek skaiciau tai beveik tas pats kas ir TDI. Bet vistiek turetu skirtis...
User
2013-04-25 09:51
2013-04-25
09:46 wrote:
Taigi pries metus nusipirkau Utenoj golfa. 1.9 variklis, dyzelis. 96 metu. Ka reiskia tas SDI? Kiek skaiciau tai beveik tas pats kas ir TDI. Bet vistiek turetu skirtis...
SDI tai yra paprastas dyzelis be turbos ir interkulerio, o tdi juos turi.
User
2013-04-25 09:57
Nuo paprasto dyzelio skiriasi purkstukai, kompas, siurblys, degimas.Nesidomejau kaip sifruojasi "SDI" bet uz dyzeli smagiau vaziuoja ir sanaudos mazesnes simboliskai.O tdi isviso kitokia sandara.SDI nera turbo ir coolerio
User
2013-04-25 10:00
2013-04-25
09:57 wrote:
Nuo paprasto dyzelio skiriasi purkstukai, kompas, siurblys, degimas.Nesidomejau kaip sifruojasi "SDI" bet uz dyzeli smagiau vaziuoja ir sanaudos mazesnes simboliskai.O tdi isviso kitokia sandara.SDI nera turbo ir coolerio
nu skiresi bet tai vistiek yra dyzelis be nieko.
User
2013-04-25 10:22
2013-04-25
09:57 wrote:
Nuo paprasto dyzelio skiriasi purkstukai, kompas, siurblys, degimas.Nesidomejau kaip sifruojasi "SDI" bet uz dyzeli smagiau vaziuoja ir sanaudos mazesnes simboliskai.O tdi isviso kitokia sandara.SDI nera turbo ir coolerio
2013-04-25
10:00 wrote:
nu skiresi bet tai vistiek yra dyzelis be nieko.
Tas be nieko SDI valgo 1-1, 5L maziau uz 1, 9D sanaudos tarsi 1, 9TDI nors letas kaip papastas dyzelis.Tikslesnis kuro ipurskimasbet jegos tai neprideda siuo atveju.Esminis skirtumas nuo 1, 9D -degimo kampo ir ipurskimo tikslumas, isviso kitoks kuro tiekimas galima sakyti.Tai vienas ispirmuju COMMONRFAIL`iniu varikliu.Gali dziaugtis pirkiniu, ir nepilk pigesnio kuro nes purkstukai kainuoja kaip puse automobilio.
User
2013-04-25 10:36
brolis turi tdi 81kw. 2metus ir nei karto nebuvo degalinej pravazeves apie 50k. ir dirba kaip laikrodis nieko nekeite, trauka taip pat nepakito.
User
2013-04-25 10:48
2013-04-25
10:36 wrote:
brolis turi tdi 81kw. 2metus ir nei karto nebuvo degalinej pravazeves apie 50k. ir dirba kaip laikrodis nieko nekeite, trauka taip pat nepakito.
Nepainiok TDI su SDI.Paprasti mechaniniai kuro purkstuvai ir sudetingesni, smulkiau kura purskiantys commonrail`iniai penkis kartus brangesni.I TDI gali pilt nors ir alieju, ten skirtumas nuo paprasto 1, 9TD ir D tik forskameroje, bet ipurskimo sistema mechanine, vnz ne COMMONRAIL.I Commonrail net rusiska gera saliura nepatartina, beje, kaipir japoniskiems paprastiems kai kuriems dyzeliams, nes ju purkstuvuose taip pat smulkesnis kuro ispurskimas.Beto, paprasti restauruojasi lengvai, o commonrailiniai tik keicasi.
User
2013-04-25 12:15
2013-04-25
10:36 wrote:
brolis turi tdi 81kw. 2metus ir nei karto nebuvo degalinej pravazeves apie 50k. ir dirba kaip laikrodis nieko nekeite, trauka taip pat nepakito.
2013-04-25
10:48 wrote:
Nepainiok TDI su SDI.Paprasti mechaniniai kuro purkstuvai ir sudetingesni, smulkiau kura purskiantys commonrail`iniai penkis kartus brangesni.I TDI gali pilt nors ir alieju, ten skirtumas nuo paprasto 1, 9TD ir D tik forskameroje, bet ipurskimo sistema mechanine, vnz ne COMMONRAIL.I Commonrail net rusiska gera saliura nepatartina, beje, kaipir japoniskiems paprastiems kai kuriems dyzeliams, nes ju purkstuvuose taip pat smulkesnis kuro ispurskimas.Beto, paprasti restauruojasi lengvai, o commonrailiniai tik keicasi.
del common rail tai abejuoju ten gi toks pat dyzelis kaip ir tdi tik be turbos ir tiesioginis ipurskimas tik ora siurbia be turbos pagalbos
User
2013-04-25 13:01
2013-04-25
10:36 wrote:
brolis turi tdi 81kw. 2metus ir nei karto nebuvo degalinej pravazeves apie 50k. ir dirba kaip laikrodis nieko nekeite, trauka taip pat nepakito.
2013-04-25
10:48 wrote:
Nepainiok TDI su SDI.Paprasti mechaniniai kuro purkstuvai ir sudetingesni, smulkiau kura purskiantys commonrail`iniai penkis kartus brangesni.I TDI gali pilt nors ir alieju, ten skirtumas nuo paprasto 1, 9TD ir D tik forskameroje, bet ipurskimo sistema mechanine, vnz ne COMMONRAIL.I Commonrail net rusiska gera saliura nepatartina, beje, kaipir japoniskiems paprastiems kai kuriems dyzeliams, nes ju purkstuvuose taip pat smulkesnis kuro ispurskimas.Beto, paprasti restauruojasi lengvai, o commonrailiniai tik keicasi.
2013-04-25
12:15 wrote:
del common rail tai abejuoju ten gi toks pat dyzelis kaip ir tdi tik be turbos ir tiesioginis ipurskimas tik ora siurbia be turbos pagalbos
100% niekad gyvenime negarantuoju, bet visuose wag katalogose raso commonrail SDI tad nebutinai direct gali buti diesel injction kaip pvz HDI reiskia Highpreasure diesel injection
User
2013-04-25 14:03
wrote:
..
Tai labai gerai, bet 1, 9TDI 81kw TDI, 66kw tdi ir 1, 9D bei TD yra kitokia kuro tiekimo sistema, ju skiriasi tik paties variklio degimo kameros jie yra be automatinio degimo kampo ir purkstuvu tiesioginio valdymo pagal apsukas per ECU funkciju o SDI yra jau su sita funkcija, todel ir skiriasi sanaudos nes COMMONRAIL yra visiskai kitoks naujos kartos dyzeliniu varikliu valdymas.SDI ima maziau uz TD ir 1, 9D netgi simboliskai maziau uz 81kw tdi taciau purkstukai yra kitokie, daug brangesni.
User
2013-04-25 15:11
wrote:
..
2013-04-25
14:03 wrote:
Tai labai gerai, bet 1, 9TDI 81kw TDI, 66kw tdi ir 1, 9D bei TD yra kitokia kuro tiekimo sistema, ju skiriasi tik paties variklio degimo kameros jie yra be automatinio degimo kampo ir purkstuvu tiesioginio valdymo pagal apsukas per ECU funkciju o SDI yra jau su sita funkcija, todel ir skiriasi sanaudos nes COMMONRAIL yra visiskai kitoks naujos kartos dyzeliniu varikliu valdymas.SDI ima maziau uz TD ir 1, 9D netgi simboliskai maziau uz 81kw tdi taciau purkstukai yra kitokie, daug brangesni.
sdi paprasti purkstukai kaip ir tdi, netgi visa sdi galva tinka ant tdi bloko, nebent tu galvoji apie koki 5 golfa, ten tai nezinau, bet senesniu tas pats, o D, TD skiresi nuo tdi purkstukai.sdi ir tdi purkstukai vienodi.
User
2013-04-25 16:17
wrote:
..
2013-04-25
14:03 wrote:
Tai labai gerai, bet 1, 9TDI 81kw TDI, 66kw tdi ir 1, 9D bei TD yra kitokia kuro tiekimo sistema, ju skiriasi tik paties variklio degimo kameros jie yra be automatinio degimo kampo ir purkstuvu tiesioginio valdymo pagal apsukas per ECU funkciju o SDI yra jau su sita funkcija, todel ir skiriasi sanaudos nes COMMONRAIL yra visiskai kitoks naujos kartos dyzeliniu varikliu valdymas.SDI ima maziau uz TD ir 1, 9D netgi simboliskai maziau uz 81kw tdi taciau purkstukai yra kitokie, daug brangesni.
2013-04-25
15:11 wrote:
sdi paprasti purkstukai kaip ir tdi, netgi visa sdi galva tinka ant tdi bloko, nebent tu galvoji apie koki 5 golfa, ten tai nezinau, bet senesniu tas pats, o D, TD skiresi nuo tdi purkstukai.sdi ir tdi purkstukai vienodi.
Ne COMMONRAIL`iniai 85kw pumpaduse ir 77kw tdi.Siaip TDI reiskia turbocharged direct injection (tiesioginis, be fors kameros).O SDI kaip ir Toyota D4D(pvz Land Cruiser HJ90, 120 D4D)paprasti , ne elektroniniai, bet Commonrail purkstukai ir kuro siurbliai.Elektroninis purkstukas ne butinai commonrail.Bet pats purkstuvas visgi skiriasi mechaniskai.nesigilinau taip smulkiai bet commonrailiniu dyzeliu net senu trauka zymiai skiriasi o tas VW-Audi TDI tai niekuo nesiskiria , visi dyzeliai yra su ipurskimu ir jokio skirtumo su fors kamera ar be jos, cia galia didinama nebent turbos, coolerio arba commonrail pagalba.Pasiziurek, siurblys kitoks SDI nei 66kw TDI arba TD.SDI 1, 9L, 81kw(81kw ne visi ), 110 , 130 ir 132 kw dyz.varikliai turi commonrail el.maitinimo sistema, o 81kw tdi(kai kurie), 66kw tdi 55kw TD ir 1, 9D neturi.Pvz toyotu el.purkstuvu buna ir commonraile ir ne, ju su skirtingais kontaktais buna kokios 5 skirtingos rusys.Sunku pritaikyti.
User
2013-04-25 19:05
2013-04-25
09:57 wrote:
Nuo paprasto dyzelio skiriasi purkstukai, kompas, siurblys, degimas.Nesidomejau kaip sifruojasi "SDI" bet uz dyzeli smagiau vaziuoja ir sanaudos mazesnes simboliskai.O tdi isviso kitokia sandara.SDI nera turbo ir coolerio
Suction Direct Injection. nuo tu paciu metu TDI skiriasi tik tuo, kad neturi turbos.
User
2013-04-25 19:17
2013-04-25
09:57 wrote:
Nuo paprasto dyzelio skiriasi purkstukai, kompas, siurblys, degimas.Nesidomejau kaip sifruojasi "SDI" bet uz dyzeli smagiau vaziuoja ir sanaudos mazesnes simboliskai.O tdi isviso kitokia sandara.SDI nera turbo ir coolerio
2013-04-25
10:00 wrote:
nu skiresi bet tai vistiek yra dyzelis be nieko.
2013-04-25
10:22 wrote:
Tas be nieko SDI valgo 1-1, 5L maziau uz 1, 9D sanaudos tarsi 1, 9TDI nors letas kaip papastas dyzelis.Tikslesnis kuro ipurskimasbet jegos tai neprideda siuo atveju.Esminis skirtumas nuo 1, 9D -degimo kampo ir ipurskimo tikslumas, isviso kitoks kuro tiekimas galima sakyti.Tai vienas ispirmuju COMMONRFAIL`iniu varikliu.Gali dziaugtis pirkiniu, ir nepilk pigesnio kuro nes purkstukai kainuoja kaip puse automobilio.:lol:
SDI nera commonrailinis. jis eina su VP37 siurbliu, kaip ir TDI, tiesa MK5 golfe buvo PD SDI.
Netiesioginio ipurskimo sistema buvo SD - Suction Diesel.
Netiesioginio ipurskimo sistema buvo SD - Suction Diesel.
User
2013-04-25 19:21
2013-04-25
10:00 wrote:
nu skiresi bet tai vistiek yra dyzelis be nieko.
2013-04-25
10:22 wrote:
Tas be nieko SDI valgo 1-1, 5L maziau uz 1, 9D sanaudos tarsi 1, 9TDI nors letas kaip papastas dyzelis.Tikslesnis kuro ipurskimasbet jegos tai neprideda siuo atveju.Esminis skirtumas nuo 1, 9D -degimo kampo ir ipurskimo tikslumas, isviso kitoks kuro tiekimas galima sakyti.Tai vienas ispirmuju COMMONRFAIL`iniu varikliu.Gali dziaugtis pirkiniu, ir nepilk pigesnio kuro nes purkstukai kainuoja kaip puse automobilio.:lol:
2013-04-25
19:17 wrote:
SDI nera commonrailinis. jis eina su VP37 siurbliu, kaip ir TDI, tiesa MK5 golfe buvo PD SDI.
Netiesioginio ipurskimo sistema buvo SD - Suction Diesel.
Netiesioginio ipurskimo sistema buvo SD - Suction Diesel.
Na va, reiskia tais katalogais isviso neverta pasikliauti, kazkoks absurdas.Turbut kas ka nori, ka sugalvoja ta juose ir priraso, taip iseina.O kokia patikimiausia duombaze?Pasiziurejau specialiai 2-juose kataloguose.WTF!?
Your message |
|