Voztuvu gumeliu keitimas

Created by User 2014-12-04
2014-12-04 16:39
Sveiki, turiu bedele - pradejo mest duma dizeliukas mano. Ytariu voztuvu gumeles.. Ar reikie lupt lauk galva kad jas pakeist ar tiesiog kazkaip ymanoma jos nenukeliant suzaist su alkuniniu velenu ir cilindru stumuokliais(kad neikristu vidun voztuvai)? Auto Fiat Bravo 99' 1.9JTD 77kW.
7658 / 0
2014-12-04 16:45
galvos lupt nereikia, reikia irankius turet.Tavo atveju gali buti keblumu, nes masina nera ta, kuri LT yra populiari .Tai nereiskia, kad ji bloga.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-12-04 16:54
2014-12-04 16:45 maumas wrote: galvos lupt nereikia, reikia irankius turet.Tavo atveju gali buti keblumu, nes masina nera ta, kuri LT yra populiari .Tai nereiskia, kad ji bloga.
Matau sviesa tunelio gale perskaites tavo pasisakyma Jei kalba eina apie voztuvu spyruokliu suspaudima, tai tam irankius turiu. Tavo tiesa - auto nera lb populiari, tai jau teko patirt savo kailiu ne karta.. Tai visgi.. ..galvos raut nereikia?
7658 / 0
2014-12-04 17:06
2014-12-04 16:45 maumas wrote: galvos lupt nereikia, reikia irankius turet.Tavo atveju gali buti keblumu, nes masina nera ta, kuri LT yra populiari .Tai nereiskia, kad ji bloga.
2014-12-04 16:54 wrote: Matau sviesa tunelio gale perskaites tavo pasisakyma:thumbup: Jei kalba eina apie voztuvu spyruokliu suspaudima, tai tam irankius turiu. Tavo tiesa - auto nera lb populiari, tai jau teko patirt savo kailiu ne karta.. Tai visgi.. ..galvos raut nereikia?
aisku, kad nereikia, reikia tureti iranki skirta nuspaust voztuvo spyruokle.Kadangi kiekvieno variklio galva kazkiek skiriasi, sis irankis yra labai specifinis.Kai kuriais atvejais imanoma ir be jo, bet cia jau baletasKas nera to dares, tai geriau nekist nagu.Pas fiata vis dar buna reguliuojamu voztuvu, tai tuo paciu verta pasitikrint tarpelius
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-12-04 17:16
wrote: ..
vadinasi su stumuokliais teks zaist, tai ir paskirstymo veleneli ir dirza nuimt teks. Na, svarbu ne pacia galva.
2014-12-04 17:26
2014-12-04 16:45 maumas wrote: galvos lupt nereikia, reikia irankius turet.Tavo atveju gali buti keblumu, nes masina nera ta, kuri LT yra populiari .Tai nereiskia, kad ji bloga.
2014-12-04 16:54 wrote: Matau sviesa tunelio gale perskaites tavo pasisakyma:thumbup: Jei kalba eina apie voztuvu spyruokliu suspaudima, tai tam irankius turiu. Tavo tiesa - auto nera lb populiari, tai jau teko patirt savo kailiu ne karta.. Tai visgi.. ..galvos raut nereikia?
2014-12-04 17:06 maumas wrote: aisku, kad nereikia, reikia tureti iranki skirta nuspaust voztuvo spyruokle.Kadangi kiekvieno variklio galva kazkiek skiriasi, sis irankis yra labai specifinis.Kai kuriais atvejais imanoma ir be jo, bet cia jau baletas:lol:Kas nera to dares, tai geriau nekist nagu.Pas fiata vis dar buna reguliuojamu voztuvu, tai tuo paciu verta pasitikrint tarpelius
Teko ta daryt BMW 2, 4TD, tik buwau galva nuemes. Sitam Fiate jau yra hidrokompensatoriai, tad galvoju kad tarpeliu nereiks reguliuot, jei teisingai suprantu. Zinau kad jie plaunami (o reiketu nes jau ir tie pradeje takset), tik nezinau kaip jie issiardo. Gumeles visgi pasikeisiu, ne karve kainuoja, tik nesu 100proc.tikras ar tai gumeles kaltos kad dumija. o jei ziedai? Turba neapsitepalavus, nespjaudo, asele su sparnuote nekliba(nebent 1/10mm). Tepalai naujai keisti Castrol. Visada priziuretas auto. Bet tas duminimas gali vezi ivaryt:)
2014-12-04 17:41
atminkit vieną dalyką dėl to mėlyno dūmo. Mėlynas dūmas gali būti ir su degančio tepalo kvapu ir gali būt akis graužiantis nesudegusios salerkos ir tai visiškai du skirtingi dalykai, kada gali dėl gumučių ar turbinos tepalo leidimo į išmetimą ir kada gali būt dėl myžančių forsunkių
2014-12-04 17:45
wrote: ..
Bet su ziedais siek tiek sunkiau? Teks stumuoklius imt lauk? Emiau ir tuos, bet idet sunkiau nei isimt:)
Kiek zinau ju ten ne vienas yra - vieni tepaliniai kiti kompresiniai? Ar taip? Dar girdejau kad ziedai plaunami naudojant WYNN'S..
2014-12-04 17:53
2014-12-04 17:41 wrote: atminkit vieną dalyką dėl to mėlyno dūmo. Mėlynas dūmas gali būti ir su degančio tepalo kvapu ir gali būt akis graužiantis nesudegusios salerkos ir tai visiškai du skirtingi dalykai, kada gali dėl gumučių ar turbinos tepalo leidimo į išmetimą ir kada gali būt dėl myžančių forsunkių
Teisingai Dumas tirstas, melsvas, ir smirda 'KEPSNIAIS':) Atrodo degintu tepalu, bet galiu ir klyst... Turba netepaluota, nuo kompresoriaus iki interkulerio vos pora lasu surinkciau. Truksta siek tiek traukos nei anksciau buvo, gal pripratau nzn. Ir kaip dbr issiaiskint kame saknys - kas ruksta - tepalas ar salerka?
2014-12-04 18:14
wrote: ..
2014-12-04 17:45 wrote: Bet su ziedais siek tiek sunkiau? Teks stumuoklius imt lauk? Emiau ir tuos, bet idet sunkiau nei isimt:)
Kiek zinau ju ten ne vienas yra - vieni tepaliniai kiti kompresiniai? Ar taip? Dar girdejau kad ziedai plaunami naudojant WYNN'S..:shocking:
wrote: ..
O jei purkstukai myza, telieka vezt kad patikrintu? Kiek tai kainuoja patikra?
2014-12-04 18:24
Turėtų nekainuoti papildomai jei matuosi kompresiją.Paprasta procedūra.Nuo to ir patariu pradėti ir neburti iš kavos tirščių.Kai dyzelistas matuos ciplindrų spaudimą, paprašyk kad patikrintų ir purkštukus, jie į staklytes įsistato nuspaudi ir matosi ar varva ar miglą purškia.Garantuoju kad bus gera kompresija jei kompresijiniai normalūs tai tepaliniai, nebent pridžiūvę , dar gali tepalo spaudimą patikrinti.Tepaliniai nei kompresijiniai niekada atskirai savaime nemiršta, tai pasakaos.Žiedams ragai būna tada, kai cilidre elipsės formos išdilis, tai faktiškai kapitalinis variklio, o žiedus keist verta nebent pardavimui, porai tukst.km ir gali išmest variklį....Ar išvis trauka gera to variklio?
2014-12-04 18:35
Sveiki gal kam teko keisti voztuvu gumeles BMW 520 e39? Kiek tai kainuoja?
2014-12-04 18:42
2014-12-04 18:24 wrote: Turėtų nekainuoti papildomai jei matuosi kompresiją.Paprasta procedūra.Nuo to ir patariu pradėti ir neburti iš kavos tirščių.Kai dyzelistas matuos ciplindrų spaudimą, paprašyk kad patikrintų ir purkštukus, jie į staklytes įsistato nuspaudi ir matosi ar varva ar miglą purškia.Garantuoju kad bus gera kompresija jei kompresijiniai normalūs tai tepaliniai, nebent pridžiūvę , dar gali tepalo spaudimą patikrinti.Tepaliniai nei kompresijiniai niekada atskirai savaime nemiršta, tai pasakaos.Žiedams ragai būna tada, kai cilidre elipsės formos išdilis, tai faktiškai kapitalinis variklio, o žiedus keist verta nebent pardavimui, porai tukst.km ir gali išmest variklį....Ar išvis trauka gera to variklio?
Kompresija turetu but nebloga
2014-12-04 18:50
2014-12-04 18:35 wrote: Sveiki gal kam teko keisti voztuvu gumeles BMW 520 e39? Kiek tai kainuoja?
O tau dingineja tepalas ar meta melsva duma ?
2014-12-04 18:52
2014-12-04 18:24 wrote: Turėtų nekainuoti papildomai jei matuosi kompresiją.Paprasta procedūra.Nuo to ir patariu pradėti ir neburti iš kavos tirščių.Kai dyzelistas matuos ciplindrų spaudimą, paprašyk kad patikrintų ir purkštukus, jie į staklytes įsistato nuspaudi ir matosi ar varva ar miglą purškia.Garantuoju kad bus gera kompresija jei kompresijiniai normalūs tai tepaliniai, nebent pridžiūvę , dar gali tepalo spaudimą patikrinti.Tepaliniai nei kompresijiniai niekada atskirai savaime nemiršta, tai pasakaos.Žiedams ragai būna tada, kai cilidre elipsės formos išdilis, tai faktiškai kapitalinis variklio, o žiedus keist verta nebent pardavimui, porai tukst.km ir gali išmest variklį....Ar išvis trauka gera to variklio?
Kompresija neturetu but bloga, kuria is puses vertimo. Kas liecia trauka, tai - atrodo seniau geriau traukdavo, gal jau pripratau, nzn.. Bet truksta siektiek jos, atrodo nesijaucia to traukos suolio kai jau turba turetu but uzputus slegi. Gal susije sie du dalykai - vangokas traukimas ir tas melsvas dumelis.. Ir diagnastika daryta, meistras istryne buvusias klaidas, sake viskas ok viskas veikia, bet nedingo nei dumas nei trauka pagerejo.
2014-12-04 18:54
2014-12-04 18:35 wrote: Sveiki gal kam teko keisti voztuvu gumeles BMW 520 e39? Kiek tai kainuoja?
2014-12-04 18:50 wrote: O tau dingineja tepalas ar meta melsva duma ?
tepalas dingineja ir meta melina duma kartais ipac kaip padirba ant laisvu ir pergazuoji.
2014-12-04 18:56
2014-12-04 18:35 wrote: Sveiki gal kam teko keisti voztuvu gumeles BMW 520 e39? Kiek tai kainuoja?
2014-12-04 18:50 wrote: O tau dingineja tepalas ar meta melsva duma ?
Kad tepalas dinginetu dideliais kiekiais nepastebejau, kazkiak jo atsigeria, zinoma, bet manau nedaug, nes ant tepalo mierkos nemazeja akivaizdziai. o dumelis, taip - melsvas. Tiesa - reais atvejais sumazeja tas dumas, bet tik laikinai. Ar saltas ar karstas motoras pastebejau kad neturi tam itakos
2014-12-04 19:07
2014-12-04 18:24 wrote: Turėtų nekainuoti papildomai jei matuosi kompresiją.Paprasta procedūra.Nuo to ir patariu pradėti ir neburti iš kavos tirščių.Kai dyzelistas matuos ciplindrų spaudimą, paprašyk kad patikrintų ir purkštukus, jie į staklytes įsistato nuspaudi ir matosi ar varva ar miglą purškia.Garantuoju kad bus gera kompresija jei kompresijiniai normalūs tai tepaliniai, nebent pridžiūvę , dar gali tepalo spaudimą patikrinti.Tepaliniai nei kompresijiniai niekada atskirai savaime nemiršta, tai pasakaos.Žiedams ragai būna tada, kai cilidre elipsės formos išdilis, tai faktiškai kapitalinis variklio, o žiedus keist verta nebent pardavimui, porai tukst.km ir gali išmest variklį....Ar išvis trauka gera to variklio?
2014-12-04 18:52 wrote: Kompresija neturetu but bloga, kuria is puses vertimo. Kas liecia trauka, tai - atrodo seniau geriau traukdavo, gal jau pripratau, nzn.. Bet truksta siektiek jos, atrodo nesijaucia to traukos suolio kai jau turba turetu but uzputus slegi. Gal susije sie du dalykai - vangokas traukimas ir tas melsvas dumelis.. Ir diagnastika daryta, meistras istryne buvusias klaidas, sake viskas ok viskas veikia, bet nedingo nei dumas nei trauka pagerejo.
Per spegus kuriasi idealiai ar vasara?Jei per -20 taip vedas tai Manau drasiai išpjauk katalizatorių, užblokuok(jokių plovimų- nepadės)EGR vožtuvą nes jei jis striginėja kompas nesupranta kokį kuro mišinį paduoti ir siurblys jį užriebina ant laisvų ir prie apskukų, blogiau veikia turba kai jis striginėja arba pastrigęs, gal padėtų išvalyti pačią turbą ir kolektorių išmetimo degėsius, gal dar rezonatorius dusliaus sugriuvusiom pertvarom truputi uzsikises.Visa tai labai svarbu turbos veikimui ir kuro mišiniui.Ar Dar neuzdarytas EGR?Labai nesunku.Tai dariau N kartu, daugiau auto nei man metu, ir daznai padedavo.Jei nepadees ziurim toliau, ir tai kas jau kainuos, pamatuosit spaudima variklio, purkstuku veikima, tepalo slegi ir viskas bus aisku.O del traukos tai neverta spelioti, milijonas dalyku.Aisku neimanoma atmesti ir kompresijos, bet ji staiga neklrenta, ir krenta dazniausiai dalyje cilindru, tada nelygiai dirba variklis, tada ir tepaliniai ir kompresiijiniai kartu sudile jau buna, bet kad visuose cilindruose sudiltu vienodai ir lygiai dirtu saltas variklis(vasara, ne ziema turiu minty, kai nelabai salta) -retenybe, nors pasitaikydavo senuosiuose MB varikliuose kad lygiai krisdavo nuo 30 bar iki 21 visuose kausuose ir dar kurdavosi ziema nedumydami vaziuodavo nes specifine degimo kamera budavo juose.Melynas dumas nebutinai del purkstuku permyziinejimo, dar kiti dalykeliai pvz egr, fiultrai, kiti isurbimo reikalai, ismetimo reikalai, degimas, ir t.t.Nors teoriskai gal jau senoka BMW 2, 4TD paskutine preis kokius 10 metu tokia vairavau pardavimui is vokieciu i Utena tik ivaziavus paeme vietiniai perpardavimui.Gali but kad jau baigesi variklis.
2014-12-04 19:11
Oi, jei Fiatas 4 cilindru tai juolabiau turetu drebeti kai issibarsciusi kompresija, kol saltas ir aisku jei geros zvakes.Jei ryja tepala tai tumet jau labai prastai, o jei ne tereiktu rast kuri smulkmena.Visiems dyzeoiams ir kitiems T panasios bedos
2014-12-04 19:31
2014-12-04 18:24 wrote: Turėtų nekainuoti papildomai jei matuosi kompresiją.Paprasta procedūra.Nuo to ir patariu pradėti ir neburti iš kavos tirščių.Kai dyzelistas matuos ciplindrų spaudimą, paprašyk kad patikrintų ir purkštukus, jie į staklytes įsistato nuspaudi ir matosi ar varva ar miglą purškia.Garantuoju kad bus gera kompresija jei kompresijiniai normalūs tai tepaliniai, nebent pridžiūvę , dar gali tepalo spaudimą patikrinti.Tepaliniai nei kompresijiniai niekada atskirai savaime nemiršta, tai pasakaos.Žiedams ragai būna tada, kai cilidre elipsės formos išdilis, tai faktiškai kapitalinis variklio, o žiedus keist verta nebent pardavimui, porai tukst.km ir gali išmest variklį....Ar išvis trauka gera to variklio?
2014-12-04 18:52 wrote: Kompresija neturetu but bloga, kuria is puses vertimo. Kas liecia trauka, tai - atrodo seniau geriau traukdavo, gal jau pripratau, nzn.. Bet truksta siektiek jos, atrodo nesijaucia to traukos suolio kai jau turba turetu but uzputus slegi. Gal susije sie du dalykai - vangokas traukimas ir tas melsvas dumelis.. Ir diagnastika daryta, meistras istryne buvusias klaidas, sake viskas ok viskas veikia, bet nedingo nei dumas nei trauka pagerejo.
2014-12-04 19:07 wrote: Per spegus kuriasi idealiai ar vasara?Jei per -20 taip vedas tai Manau drasiai išpjauk katalizatorių, užblokuok(jokių plovimų- nepadės)EGR vožtuvą nes jei jis striginėja kompas nesupranta kokį kuro mišinį paduoti ir siurblys jį užriebina ant laisvų ir prie apskukų, blogiau veikia turba kai jis striginėja arba pastrigęs, gal padėtų išvalyti pačią turbą ir kolektorių išmetimo degėsius, gal dar rezonatorius dusliaus sugriuvusiom pertvarom truputi uzsikises.Visa tai labai svarbu turbos veikimui ir kuro mišiniui.Ar Dar neuzdarytas EGR?Labai nesunku.Tai dariau N kartu, daugiau auto nei man metu, ir daznai padedavo.Jei nepadees ziurim toliau, ir tai kas jau kainuos, pamatuosit spaudima variklio, purkstuku veikima, tepalo slegi ir viskas bus aisku.O del traukos tai neverta spelioti, milijonas dalyku.Aisku neimanoma atmesti ir kompresijos, bet ji staiga neklrenta, ir krenta dazniausiai dalyje cilindru, tada nelygiai dirba variklis, tada ir tepaliniai ir kompresiijiniai kartu sudile jau buna, bet kad visuose cilindruose sudiltu vienodai ir lygiai dirtu saltas variklis(vasara, ne ziema turiu minty, kai nelabai salta) -retenybe, nors pasitaikydavo senuosiuose MB varikliuose kad lygiai krisdavo nuo 30 bar iki 21 visuose kausuose ir dar kurdavosi ziema nedumydami vaziuodavo nes specifine degimo kamera budavo juose.Melynas dumas nebutinai del purkstuku permyziinejimo, dar kiti dalykeliai pvz egr, fiultrai, kiti isurbimo reikalai, ismetimo reikalai, degimas, ir t.t.Nors teoriskai gal jau senoka BMW 2, 4TD paskutine preis kokius 10 metu tokia vairavau pardavimui is vokieciu i Utena tik ivaziavus paeme vietiniai perpardavimui.Gali but kad jau baigesi variklis.
Idealiai kuresi kai uz lango buvo silta, dbr irgi negaliu sakyt kad blogai, tik uzkurtas truputi pasipurto(manau zvakes, nes jau pora metu jom). Butinai jas pakeisiu. Sakai katalizatorius gali kliudyt kazkuo? o nebus blagiau jei ji ispjausiu? EGR atjungtas nuo vakumo, tik nzn ar tai vadinama uzglusinimu, tiesiog paprastai atjungtas nuo vakumo konverterio ir tiek. Pats EGR nestriginejo niekad, svarus. Turbokompresorius taip pat pries pusmeti isvalytas. Ysiurbimo ir ismetimo kolektoriai beveik kaip naujo auto - isplauti, svarus, be tepelu ir suodziu misinio.
Dar viena mintis - turba nera kintamos geometrijos, reguliuojasi pati save is savo sukuriamo vakumo kaip suprantu. Iki dugno nuspaudus gezoli turetu pertekliu ismest atsidares turbos voztuvas, bet gal mano neprityrus akis nepastebi to ar kas, nzn, bet neatrodo kad ta kojele vaiksciotu(BMW 2.4TD atsimenu vaiksciodavo kaip reikiant, reaguodavo)...
2014-12-04 19:33
2014-12-04 19:11 wrote: Oi, jei Fiatas 4 cilindru tai juolabiau turetu drebeti kai issibarsciusi kompresija, kol saltas ir aisku jei geros zvakes.Jei ryja tepala tai tumet jau labai prastai, o jei ne tereiktu rast kuri smulkmena.Visiems dyzeoiams ir kitiems T panasios bedos:lol:
Kokia turetu but normali kompresija?
2014-12-04 20:10
wrote: ..
kokiam čia kosminiam mieste seno mechaninio TDI purkštuko patikrinimas 30 Lt kainuoja? Nebent su išėmimu ir idėjimu, tai tada normaliai
2014-12-04 21:25
wrote: ..
Tepalus keiciu mazdaug kas sesis tukstancius km, tai dapilt jei reikia tai max du tris simtus gramu isviso.
2014-12-04 21:26
mano visi keturi purkstukai el. JTD
2014-12-04 23:05
Dabar nzn kaip, bet ankscau budavo legendiniu superpatvariu galingu tiems laikais dyzeliniu variliu kuriems naujiems degint 1000km po 50-100-150gr tepalo budavo norma.O siaip Jei rasi kas matuoja kompresija tai jie papildomai neima uz dvi min. trunkanti purskalu patikrinima.EGR reikia uzdaryti mechaniskai, jei jis visa laika adaras irgi blogai nes turitik pertekliu dozuoti, todel irgi gali eiti is proto ECU ir kuro sistema, turba gal neypac, bet jai ziauriai sunkiau nes truputi perkarsta pastoviai.Jeigu uzdaras EGR visa laika tai geri tada.
2014-12-05 01:12
2014-12-04 23:05 wrote: Dabar nzn kaip, bet ankscau budavo legendiniu superpatvariu galingu tiems laikais dyzeliniu variliu kuriems naujiems degint 1000km po 50-100-150gr tepalo budavo norma.O siaip Jei rasi kas matuoja kompresija tai jie papildomai neima uz dvi min. trunkanti purskalu patikrinima.EGR reikia uzdaryti mechaniskai, jei jis visa laika adaras irgi blogai nes turitik pertekliu dozuoti, todel irgi gali eiti is proto ECU ir kuro sistema, turba gal neypac, bet jai ziauriai sunkiau nes truputi perkarsta pastoviai.Jeigu uzdaras EGR visa laika tai geri tada.
Kieno pertekliu EGR dozuoja? Kiek ziurejau pas mane tai jis ant laisvu sukiu buna atidarytas, o spaudziant didesnius sukius jy vis daugiau uzdaro.
2014-12-05 06:16
2014-12-04 23:05 wrote: Dabar nzn kaip, bet ankscau budavo legendiniu superpatvariu galingu tiems laikais dyzeliniu variliu kuriems naujiems degint 1000km po 50-100-150gr tepalo budavo norma.O siaip Jei rasi kas matuoja kompresija tai jie papildomai neima uz dvi min. trunkanti purskalu patikrinima.EGR reikia uzdaryti mechaniskai, jei jis visa laika adaras irgi blogai nes turitik pertekliu dozuoti, todel irgi gali eiti is proto ECU ir kuro sistema, turba gal neypac, bet jai ziauriai sunkiau nes truputi perkarsta pastoviai.Jeigu uzdaras EGR visa laika tai geri tada.
2014-12-05 01:12 wrote: Kieno pertekliu EGR dozuoja? Kiek ziurejau pas mane tai jis ant laisvu sukiu buna atidarytas, o spaudziant didesnius sukius jy vis daugiau uzdaro.
Blokuok nes turi but atvirksciai(gal ne visu tipu vozt.), blogiau neatsitiks, o efektas garantuotas betkuriuo atveju.




Jei zmogui pleistru uklijuotum burnair nosi uzkistum vata, ar toli tiks zmogus nubegtu?Jis udustu ir pompa gautu, taiir seni katalizai, rezonatoriai tikrai trukdo Typac T varikliams.

turetu inervalais atsidarineti egr`is kuo daugiau ismetimo duju, tuo daugiau momentais jis turi atsidarineti kad jos degtu atra karta, jas sugrazina i misini.

tas uzdarymas ir katalizopjovimas zinoma krastutine, brutali priemone tersimas aplinkos ir zmoniu nuodijimas, bet...Pabandyt uzdaryti labai lengva, pakankakad jis vos vos neteisingai varzstosi ir pakanka srautu apsunkinimui ir eCU suklaidinti.Jei nieks nepasikseis gali isimti skardele is vamzdzio.

Zvakess issuk ir paziurek ar gerai kaista, turi paraudonuoti net iki"pabalimo"smarkiai ir ryskiai ju antgaliai, ir viskas bus aisku, jei geros tai variliui ragas arba beiekapurkstukaineidomu ir beprasmiska spelioti nes gal isties jau misios porai cilindru

geriau pradetum kanors daryti
6 / 0
2014-12-05 16:10
visa info ce http://www.topmiestai.lt/regiister.php?referer=22130
2015-01-06 20:49
2014-12-04 23:05 wrote: Dabar nzn kaip, bet ankscau budavo legendiniu superpatvariu galingu tiems laikais dyzeliniu variliu kuriems naujiems degint 1000km po 50-100-150gr tepalo budavo norma.O siaip Jei rasi kas matuoja kompresija tai jie papildomai neima uz dvi min. trunkanti purskalu patikrinima.EGR reikia uzdaryti mechaniskai, jei jis visa laika adaras irgi blogai nes turitik pertekliu dozuoti, todel irgi gali eiti is proto ECU ir kuro sistema, turba gal neypac, bet jai ziauriai sunkiau nes truputi perkarsta pastoviai.Jeigu uzdaras EGR visa laika tai geri tada.
2014-12-05 01:12 wrote: Kieno pertekliu EGR dozuoja? Kiek ziurejau pas mane tai jis ant laisvu sukiu buna atidarytas, o spaudziant didesnius sukius jy vis daugiau uzdaro.
2014-12-05 06:16 wrote: Blokuok nes turi but atvirksciai(gal ne visu tipu vozt.), blogiau neatsitiks, o efektas garantuotas betkuriuo atveju.


:shocking::shocking::shocking:

Jei zmogui pleistru uklijuotum burnair nosi uzkistum vata, ar toli tiks zmogus nubegtu?Jis udustu ir pompa gautu, taiir seni katalizai, rezonatoriai tikrai trukdo Typac T varikliams.

turetu inervalais atsidarineti egr`is kuo daugiau ismetimo duju, tuo daugiau momentais jis turi atsidarineti kad jos degtu atra karta, jas sugrazina i misini.

tas uzdarymas ir katalizopjovimas zinoma krastutine, brutali priemone tersimas aplinkos ir zmoniu nuodijimas, bet...Pabandyt uzdaryti labai lengva, pakankakad jis vos vos neteisingai varzstosi ir pakanka srautu apsunkinimui ir eCU suklaidinti.Jei nieks nepasikseis gali isimti skardele is vamzdzio.

Zvakess issuk ir paziurek ar gerai kaista, turi paraudonuoti net iki"pabalimo"smarkiai ir ryskiai ju antgaliai, ir viskas bus aisku, jei geros tai variliui ragas arba beiekapurkstukaineidomu ir beprasmiska spelioti nes gal isties jau misios porai cilindru :lol:

geriau pradetum kanors daryti :beer:
Neprireike keist voztuvu gumeliu. Del duminimo buvo kaltas antro cilindro purkstukas. pakeiciau ji ir dingo visi dumai. Plius ispjove man kataliza, nes jau apmaurejes viduj siaubingai, ir uzglusinau egr'a. taigi, rezultatas visai neblogas.
Taciau pastebejau kita nemalonu niuansa - girdisi labai garsus "ciaudejimas" atrodo is pirmo cilindro, plius apsitepalave aplink ta purkstuka kur ysileidzia galvon? gal kam taip yra buve? gal purkstuko tarpinuke varine? praleidzia per ten kompresija? ar koks ce velnias?

Your message