User
2011-02-19 23:07
sveiki, gal kas zino arba gali suzinoti kokie tarpai turi buti fiestos mk3 1.1l mono ipurskimas voztuvams?
User
2011-02-19 23:37
Bandyk manuala gaut, "googlindamas" gali rast, nes sunkiai cia kas zinos jauciu..
maumas
7658 / 0
2011-02-20 12:03
2011-02-19
23:07 wrote:
sveiki, gal kas zino arba gali suzinoti kokie tarpai turi buti fiestos mk3 1.1l mono ipurskimas voztuvams?
Jei jau klausi, tai matomai pas tave yra reguliuojami ir yra reikalas pasitikrinti, ar ne?Gal ir rasi kur tokia info, bet man smalsu, kur rasi "tableciu"?Juk ten zingsnis kas penkias simtasias mm, jei neklystu...Gal parasciau paieskoti kas reguliuoja tokius voztuvus, tas turetu tureti ir tokiu "tableciu" banka...O gal pas fiesta dar paprastai reguliojami voztuvai, t.y. raktu?Butu idomu suzinot
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-20 14:50
ira toks "tarpumatis" nuo 0.05 iki 1mm su juo galima susireguliuot, o tarpelius lengviausia suzinot repair manual, e bet ji sunkoka rast buna..
User
2011-02-20 15:17
pvz maniskio, kai variklis darbinej temp, tarpeliai turi but : isiurbimo 0.25mm ismetimo 0.30mm
As cia tik kaip pavyzdi paminejau, tarpeliai nevisu auto juk vienodi
As cia tik kaip pavyzdi paminejau, tarpeliai nevisu auto juk vienodi
maumas
7658 / 0
2011-02-20 15:19
2011-02-20
15:17 wrote:
pvz maniskio, kai variklis darbinej temp, tarpeliai turi but : isiurbimo 0.25mm ismetimo 0.30mm
As cia tik kaip pavyzdi paminejau, tarpeliai nevisu auto juk vienodi
As cia tik kaip pavyzdi paminejau, tarpeliai nevisu auto juk vienodi
Tai kokia masina pas tamsta, kad voztuvai reguliuojami?Praneskit, butu idomuVien todel, kad tai yra arba seniena pakankama, arba kazkas is idomybiu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-20 15:29
Siaip reguliuojami voztuvai senesniu mitsubishi, tu nuo 89 iki 91 kur ejo, hiundai iki 95 berods ejo su reguliuojamais, vat hyundai coupe (kur nuo 96m eina) nezinau, ar kompensatoriai ar reguliuojami, bet kiek teko ciupinet tu coupe, tai panasu kad butu reguliuojami, nes daznas ju, turi keista "taksejima" motore, kas budinga nebent kompensatoriam "pries gala", japonai i senesnius auto megdavo det reguliuojamus, kas ira neblogai megstant "pragrezt" auto, ir pigiau, nors kompensatoriai nera brangus itin, bet jai reik visus pakeist, tai jau susidaro kainele..
maumas
7658 / 0
2011-02-20 16:07
2011-02-20
15:29 wrote:
Siaip reguliuojami voztuvai senesniu mitsubishi, tu nuo 89 iki 91 kur ejo, hiundai iki 95 berods ejo su reguliuojamais, vat hyundai coupe (kur nuo 96m eina) nezinau, ar kompensatoriai ar reguliuojami, bet kiek teko ciupinet tu coupe, tai panasu kad butu reguliuojami, nes daznas ju, turi keista "taksejima" motore, kas budinga nebent kompensatoriam "pries gala", japonai i senesnius auto megdavo det reguliuojamus, kas ira neblogai megstant "pragrezt" auto, ir pigiau, nors kompensatoriai nera brangus itin, bet jai reik visus pakeist, tai jau susidaro kainele..
Kiek zinau, tai visos masinos, kurios skirtos pagreziot, turi regulioujamus voztuvus, na ir is sporto ju niekaip neisvaroO patys kompensatoriai tokiom kainom, kad senesnei masinai, tai nelabai ir apsimoka keist, nebent jau visai amen.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-20 16:14
Galbut esi atkreipes demesi, jog pries krize, kai kuras buvo pigesnis, pacaniukai nuolat smaugdavo savo auto kaip tik iseidavo, tai koki audi coupe, sunku buvo rast su nebarskanciais kompensatoriais.
Dar vienas pavyzdys, draugas turi 200sx s13, ir ji "grezia kaip tik moka" tai kompensatoriu keist nespeja bet ramiasniam vazinejimui, kompensatoriai neblogas dalykas, nu zinau kad audi coupe geras kompensatorius gali siekt iki 80 pinigu
Dar vienas pavyzdys, draugas turi 200sx s13, ir ji "grezia kaip tik moka" tai kompensatoriu keist nespeja bet ramiasniam vazinejimui, kompensatoriai neblogas dalykas, nu zinau kad audi coupe geras kompensatorius gali siekt iki 80 pinigu
maumas
7658 / 0
2011-02-20 16:23
2011-02-20
16:14 wrote:
Galbut esi atkreipes demesi, jog pries krize, kai kuras buvo pigesnis, pacaniukai nuolat smaugdavo savo auto kaip tik iseidavo, tai koki audi coupe, sunku buvo rast su nebarskanciais kompensatoriais.
Dar vienas pavyzdys, draugas turi 200sx s13, ir ji "grezia kaip tik moka" tai kompensatoriu keist nespeja :D bet ramiasniam vazinejimui, kompensatoriai neblogas dalykas, nu zinau kad audi coupe geras kompensatorius gali siekt iki 80 pinigu :D
Dar vienas pavyzdys, draugas turi 200sx s13, ir ji "grezia kaip tik moka" tai kompensatoriu keist nespeja :D bet ramiasniam vazinejimui, kompensatoriai neblogas dalykas, nu zinau kad audi coupe geras kompensatorius gali siekt iki 80 pinigu :D
Gali gal, nes originalios dalys yra oi oi Pakaitines, kazkiek pigesnes, pvz. b4 2.0 kompensatoriai neatsimenu kokios firmos, 36lt/vnt, plius vargas, tai jau ne kiekvienas keis:lolel vaikiu uz vairo, tai kuo ju maziau, tuo man daugiau laisves kelyje, ypac ziema.O va pavasaris ateis, puvesiai islys is garazu dasimusinet, kas ziema savo stulpo nesurado
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-20 16:32
2011-02-19
23:07 wrote:
sveiki, gal kas zino arba gali suzinoti kokie tarpai turi buti fiestos mk3 1.1l mono ipurskimas voztuvams?
2011-02-20
12:03 maumas wrote:
Jei jau klausi, tai matomai pas tave yra reguliuojami ir yra reikalas pasitikrinti, ar ne?Gal ir rasi kur tokia info, bet man smalsu, kur rasi "tableciu"?Juk ten zingsnis kas penkias simtasias mm, jei neklystu...Gal parasciau paieskoti kas reguliuoja tokius voztuvus, tas turetu tureti ir tokiu "tableciu" banka...O gal pas fiesta dar paprastai reguliojami voztuvai, t.y. raktu?Butu idomu suzinot:smoke:
As esu su tabletem reguliaves ne viena kart, bet "banko" nesurinkau.. Matai konkreciam remontui konkretus atvejis- susirinkes motora issimatuoji tarpus, apsiskaiciuoji kokiu tau tableciu reikia ir turi 2 variantus:
1. Uzsisakai naujus ir lauki kol atsius
2. Vezi pas tekintoja sustra ir pasakai kiek sotkiu katra nubraukti
Paliubomu viska pries reguliuojant reikia susimatuoti ir susirasyti kad zinotum kur ka deti. Cia ne pasenusi technologija, ir siuolaikiniai motorai gaminami be kompensatoriu po siai dienai
1. Uzsisakai naujus ir lauki kol atsius
2. Vezi pas tekintoja sustra ir pasakai kiek sotkiu katra nubraukti
Paliubomu viska pries reguliuojant reikia susimatuoti ir susirasyti kad zinotum kur ka deti. Cia ne pasenusi technologija, ir siuolaikiniai motorai gaminami be kompensatoriu po siai dienai
User
2011-02-20 16:34
Aha, islys kregzdes, civikai ir golfai, su lipdukais : "speed king", "Drift King", "Super Speed" ir pan, su kriokianciais duslintuvais ir max 85kw po kapotu nu bet kaip nesiderina, kai matai jau matines spalvos, raudona mk3 golfa, su jau kazkodel pakrypusiais buferiais, ant galo uzlipdyta 1.6 o ant galinio lango "speed king", visi mes norim galingu auto, bet nevisi galim jas turet, tai ir nereiketu issidirbinet is savo turimos auto, nuo lipduko ant galo, tikrai variklio galia neisauks.
Beja, siemet kazkokia keista ziema, kruva pazystamu (keli is pazystamu su tokiais uzrasais kaip "speed king") atejus pavasariui vaikscios peskom, nes auto jau "padziauti" grioviuose, stulpuose, kitu automobiliu uzpakaliuose ir pan.
Beja, siemet kazkokia keista ziema, kruva pazystamu (keli is pazystamu su tokiais uzrasais kaip "speed king") atejus pavasariui vaikscios peskom, nes auto jau "padziauti" grioviuose, stulpuose, kitu automobiliu uzpakaliuose ir pan.
User
2011-02-20 16:39
o kas liecia voztuvis, kiek kainuoja tai pasidaryt paciam, zinau kad ira kazkoks velnias ant "dreles" uzdedamas voztuvam prisveist, bet realiai nesu mates, gal veiksmautojas apsviest galetum, kaip matau turi tame patirties?
User
2011-02-20 16:41
2011-02-20
16:34 wrote:
Aha, islys kregzdes, civikai ir golfai, su lipdukais : "speed king", "Drift King", "Super Speed" ir pan, su kriokianciais duslintuvais ir max 85kw po kapotu :lol: nu bet kaip nesiderina, kai matai jau matines spalvos, raudona mk3 golfa, su jau kazkodel pakrypusiais buferiais, ant galo uzlipdyta 1.6 o ant galinio lango "speed king", visi mes norim galingu auto, bet nevisi galim jas turet, tai ir nereiketu issidirbinet is savo turimos auto, nuo lipduko ant galo, tikrai variklio galia neisauks.
Beja, siemet kazkokia keista ziema, kruva pazystamu (keli is pazystamu su tokiais uzrasais kaip "speed king") atejus pavasariui vaikscios peskom, nes auto jau "padziauti" grioviuose, stulpuose, kitu automobiliu uzpakaliuose ir pan.
Beja, siemet kazkokia keista ziema, kruva pazystamu (keli is pazystamu su tokiais uzrasais kaip "speed king") atejus pavasariui vaikscios peskom, nes auto jau "padziauti" grioviuose, stulpuose, kitu automobiliu uzpakaliuose ir pan.
Nebeislys tiek daug- benzas kiekviena diena vis labiau brangsta Dar yra lipdukai "sporting", "extreme", "tuning"- sitie geriausiai ziurisi ant netuninguotos, standartines masinos priekinio lango
maumas
7658 / 0
2011-02-20 16:43
2011-02-20
16:39 wrote:
o kas liecia voztuvis, kiek kainuoja tai pasidaryt paciam, zinau kad ira kazkoks velnias ant "dreles" uzdedamas voztuvam prisveist, bet realiai nesu mates, gal veiksmautojas apsviest galetum, kaip matau turi tame patirties?
kokia drele?Tam yra slifavimo stakles.Smulkioms detalems yra magnetas, pritraukei ir nuslifuoji kiek reikia ir idealiai lygiagrecios plokstumos gaunas-lengva ir gerai, bet stakliu reikia
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-20 16:43
Aha, cia tavo tiesa, alytui ira bulka, visiskai orginali, o ant priekinio lango uzrasas, aerodinamic tuning, susimyzt is juoko galima
User
2011-02-20 16:46
o ka motoristai lupa uz prislifavima? nes turiu itarimu jog voztuvas pradeges ira, o galva vistiek kelt teks..Tai prie to pacio, ir prislifuociau
User
2011-02-20 16:48
2011-02-20
16:39 wrote:
o kas liecia voztuvis, kiek kainuoja tai pasidaryt paciam, zinau kad ira kazkoks velnias ant "dreles" uzdedamas voztuvam prisveist, bet realiai nesu mates, gal veiksmautojas apsviest galetum, kaip matau turi tame patirties?
Voztuvus trinu kaip patogiau, jei labai mazi voztuveliai tai ikisus voztuva i lizda patepus ant krastu pastos is galvos kitos puses apmauni ant voztuvo kojeles gumine zarnele trumpa kuria jungi prie dreles ir sukini tarpais atleidinedamas. Jei didesni voztuvai tai yra specialus aparaciukas su lipucka statomas i drele, tada trina is isores, geresnis tuom kad i abi puses voztuva labai greit sukineja. Sunku paaiskinti, reikia pamatyti
User
2011-02-20 16:50
Jei saziningai darysi tai 1-2val darbo, as nezinau kiek ivertinti litais voztuvu pritrynima, nes litus gaunu uz detalu remonta i kuri pritrynimas ieina samo saboi..
User
2011-02-20 16:51
Veiksmautojas, mazdaug suprantu apie ka sneki, esu skaites apie tai uztai ir uzsiminiau, tiesiog norejau daugiau info apie pacia "egzekucija".
maumas
7658 / 0
2011-02-20 16:51
2011-02-20
16:39 wrote:
o kas liecia voztuvis, kiek kainuoja tai pasidaryt paciam, zinau kad ira kazkoks velnias ant "dreles" uzdedamas voztuvam prisveist, bet realiai nesu mates, gal veiksmautojas apsviest galetum, kaip matau turi tame patirties?
2011-02-20
16:43 maumas wrote:
kokia drele?:lol:Tam yra slifavimo stakles.Smulkioms detalems yra magnetas, pritraukei ir nuslifuoji kiek reikia ir idealiai lygiagrecios plokstumos gaunas-lengva ir gerai, bet stakliu reikia:drink:
Pardon, as cia apie tabletes turejau galvoj
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-20 16:55
Aisku, o kiek pati pasta kainuoja prisveitimo? neteko dar pirkt, bet nezinau kiek lietuvisku nestis i parde norint nusipirkt tokiu dalyku
User
2011-02-20 17:02
2011-02-20
16:39 wrote:
o kas liecia voztuvis, kiek kainuoja tai pasidaryt paciam, zinau kad ira kazkoks velnias ant "dreles" uzdedamas voztuvam prisveist, bet realiai nesu mates, gal veiksmautojas apsviest galetum, kaip matau turi tame patirties?
2011-02-20
16:48 wrote:
Voztuvus trinu kaip patogiau, jei labai mazi voztuveliai tai ikisus voztuva i lizda patepus ant krastu pastos is galvos kitos puses apmauni ant voztuvo kojeles gumine zarnele trumpa kuria jungi prie dreles ir sukini tarpais atleidinedamas. Jei didesni voztuvai tai yra specialus aparaciukas su lipucka statomas i drele, tada trina is isores, geresnis tuom kad i abi puses voztuva labai greit sukineja. Sunku paaiskinti, reikia pamatyti:smilewink:
tai tu lipucku visokiu dydziu buna
User
2011-02-20 17:04
2011-02-20
16:39 wrote:
o kas liecia voztuvis, kiek kainuoja tai pasidaryt paciam, zinau kad ira kazkoks velnias ant "dreles" uzdedamas voztuvam prisveist, bet realiai nesu mates, gal veiksmautojas apsviest galetum, kaip matau turi tame patirties?
2011-02-20
16:48 wrote:
Voztuvus trinu kaip patogiau, jei labai mazi voztuveliai tai ikisus voztuva i lizda patepus ant krastu pastos is galvos kitos puses apmauni ant voztuvo kojeles gumine zarnele trumpa kuria jungi prie dreles ir sukini tarpais atleidinedamas. Jei didesni voztuvai tai yra specialus aparaciukas su lipucka statomas i drele, tada trina is isores, geresnis tuom kad i abi puses voztuva labai greit sukineja. Sunku paaiskinti, reikia pamatyti:smilewink:
2011-02-20
17:02 wrote:
tai tu lipucku visokiu dydziu buna
Pas mane 2 dydziu yra, bet su ta mazaja kai mazi voztuvai sudas gaunasi, daugiau vargo nei naudos, slysta salin ir pan.
User
2011-02-20 17:06
aisku, reikes apsiprekint ir paleist drele i darba
User
2011-02-20 17:07
2011-02-20
16:55 wrote:
Aisku, o kiek pati pasta kainuoja prisveitimo? neteko dar pirkt, bet nezinau kiek lietuvisku nestis i parde norint nusipirkt tokiu dalyku :)
As isbandziau visa kruva pastu kol suradau kuri geriausiai padaro savo darba, rytoj nufotkinsiu ikelsiu ta tiubika kaip atrodo, pamirsau firma, 22lt kainuoja
User
2011-02-20 17:08
Busiu labai dekingas veiksmautojas
User
2011-02-20 18:23
a beja, ka visas tas daigtas kainuoja kur ant dreles dedasi ir lipukai tie?
User
2011-02-20 18:31
2011-02-20
18:23 wrote:
a beja, ka visas tas daigtas kainuoja kur ant dreles dedasi ir lipukai tie?
Reiks paklaust pas tiekeja rytoj, itariu kad iki 100lt
User
2011-02-20 18:35
aham, dar karta dekui, bet manau brangoka, nesiruosiu as serviso atidaryt, tik vienai masinai prisveist reiks....
User
2011-02-20 19:07
2011-02-20
18:35 wrote:
aham, dar karta dekui, bet manau brangoka, nesiruosiu as serviso atidaryt, tik vienai masinai prisveist reiks....
User
2011-02-20 19:11
O blin, dekui cia biski ne i tema, bet. nuo ko tu pradejai ir kuo dabar uzsiimi, kur semeisi ziniu automobili sritij, nes jei buna "imantresnis" klausimas, i ji atsakai tik tu
User
2011-02-20 19:24
2011-02-20
19:11 wrote:
O blin, dekui :thumbup: cia biski ne i tema, bet. nuo ko tu pradejai ir kuo dabar uzsiimi, kur semeisi ziniu automobili sritij, nes jei buna "imantresnis" klausimas, i ji atsakai tik tu :D :thumbup:
as pradejau nuo seno dyzelinio BMW 324d, kuris pastoviai gesdavo.. pradedant ausinimo slangom, baigiant galvos tarpine.. tai galvos tarpine buvo vienas pirmuju darbu prie masinos.
po to nusipirkau 1.3L corolla ir pradejau dometis kaip padaryti ja greitesne po kazkur metu informacijos rinkimo apie ipurskimo sistemas ir turbas (as tada buvau amerikoj, o masina lietuvoj - tai laiko buvo pakankamai) grizes idejau i ta corolla turba ir programuojama kompa. tai cia kaip ir pradzia buvo.
as dabar dirbu autoservise ir dar bandau gauti amerikoniska bakalaura Computer Science.
baigiau cia amerikoniska koledza Automotive Technology profesija.. bet nieko per daug naujo neismokau.. gal nebent varikliu, automatiniu ir mechaniniu deziu remonte.
ir siaip eksperimentuoju su saabu.. kazkada reikes rimtai uzsiimti, dabar tik dalis po biski renkuosi.. biski su pakaba bedu yra
po to nusipirkau 1.3L corolla ir pradejau dometis kaip padaryti ja greitesne po kazkur metu informacijos rinkimo apie ipurskimo sistemas ir turbas (as tada buvau amerikoj, o masina lietuvoj - tai laiko buvo pakankamai) grizes idejau i ta corolla turba ir programuojama kompa. tai cia kaip ir pradzia buvo.
as dabar dirbu autoservise ir dar bandau gauti amerikoniska bakalaura Computer Science.
baigiau cia amerikoniska koledza Automotive Technology profesija.. bet nieko per daug naujo neismokau.. gal nebent varikliu, automatiniu ir mechaniniu deziu remonte.
ir siaip eksperimentuoju su saabu.. kazkada reikes rimtai uzsiimti, dabar tik dalis po biski renkuosi.. biski su pakaba bedu yra
User
2011-02-20 19:37
o cia tai pavarai.... visuomet domejausi masinom, pirmas darbas prie auto, buvo persirinkt zigulio karburatoriu, kai buvau 12metu poto ivairus kitokie darbai, paskui paauglystej "apkerpejau" na zinai, merginos, vakareliai.. poto, sulaukes mazdaug 20m pradejau vel tuo dometis(planavau sieti ateiti su autosportu), o mazdaug metai laiko, kai visa laisva laika skiriu ieskodamas info apie turbokompresoriniu(kartais ir atmosferiniu) auto varikliu sudeti, galios kelima, nasuma ir pan, taciau zinios mano dauguma tik teorines, nes praktiskai isbandyti, labai sunku, del nepakankamo finansavimo lietuvoje.... vadinasi kaip suprantu tu jau seniai jav.. taciau pasiekimai tikrai saunus, kazkaip niekada nemaniau jog ira lietuviu, kurie taip domisi ir tiek pasieke sioj sritij... (na nebent kokie lenktynems skirtu auto mechanikai) tikrai pagirtina
User
2011-02-20 19:51
2011-02-20
18:35 wrote:
aham, dar karta dekui, bet manau brangoka, nesiruosiu as serviso atidaryt, tik vienai masinai prisveist reiks....
Oba kokia lazdele! Tai cia voztuvu pritrynimas su ja bus panasiai kaip indenai lauza kuria pagaliuka sukinedami? Taipogi nesu mates dar tokios lazdeles
User
2011-02-20 19:52
2011-02-20
19:37 wrote:
o cia tai pavarai....:thumbup: visuomet domejausi masinom, pirmas darbas prie auto, buvo persirinkt zigulio karburatoriu, kai buvau 12metu :D poto ivairus kitokie darbai, paskui paauglystej "apkerpejau" na zinai, merginos, vakareliai.. :D poto, sulaukes mazdaug 20m pradejau vel tuo dometis(planavau sieti ateiti su autosportu), o mazdaug metai laiko, kai visa laisva laika skiriu ieskodamas info apie turbokompresoriniu(kartais ir atmosferiniu) auto varikliu sudeti, galios kelima, nasuma ir pan, taciau zinios mano dauguma tik teorines, nes praktiskai isbandyti, labai sunku, del nepakankamo finansavimo lietuvoje.... vadinasi kaip suprantu tu jau seniai jav.. taciau pasiekimai tikrai saunus, kazkaip niekada nemaniau jog ira lietuviu, kurie taip domisi ir tiek pasieke sioj sritij... (na nebent kokie lenktynems skirtu auto mechanikai) tikrai pagirtina :thumbup: :thumbup: :thumbup: :beer:
teorija niekada nemaiso.. ypac kas susije su ipurskimo sistemom.. nes praktiskai negali pamatyti kas vyksta kompiuteryje, o kai zinai veikimo teorija tai ir praktiskai lengviau kazka padaryti.
as daugiausiai suzinojau skaitydamas Mega Manual - manualas skirtas Megasquirt sistemos instaliavimui.. labai daug geros informacijos ir tiuningo teorijos. pamenu kai atsisiunciau megasquirt rinkini, is karto sulitavau visa ir kokius 8 menesius negalejau sulaukti kada galesiu ikisti ji i savo corolla
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Extra_Manual_Index.htm
pasiskaityk.. ten gali ir tiuningo programa parisisusti nemokamai jei nori "pazaisti" offline rezimu.
o apie turbas daugiausiai ziniu dave knyga Maximum Boost.
dabar 3 naujas knygas skaitau Engine Blueprinting, Manual Transmission Rebuild and Modding ir The Nitrous Oxide High Performance Manual.
kai bus laiko ir atliekamu pinigu reiks uzsiimti rimtu projektu.
as daugiausiai suzinojau skaitydamas Mega Manual - manualas skirtas Megasquirt sistemos instaliavimui.. labai daug geros informacijos ir tiuningo teorijos. pamenu kai atsisiunciau megasquirt rinkini, is karto sulitavau visa ir kokius 8 menesius negalejau sulaukti kada galesiu ikisti ji i savo corolla
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Extra_Manual_Index.htm
pasiskaityk.. ten gali ir tiuningo programa parisisusti nemokamai jei nori "pazaisti" offline rezimu.
o apie turbas daugiausiai ziniu dave knyga Maximum Boost.
dabar 3 naujas knygas skaitau Engine Blueprinting, Manual Transmission Rebuild and Modding ir The Nitrous Oxide High Performance Manual.
kai bus laiko ir atliekamu pinigu reiks uzsiimti rimtu projektu.
User
2011-02-20 19:53
o cia gerai pastebeta veiksmautojas
User
2011-02-20 19:54
2011-02-20
18:35 wrote:
aham, dar karta dekui, bet manau brangoka, nesiruosiu as serviso atidaryt, tik vienai masinai prisveist reiks....
2011-02-20
19:07 wrote:
tai vienai masinai jei darysi tai buna tokie mediniai rankiniai irankiai su dviem skirtingo dydzio lipuckom is abieju galu.. jie pigus, tik rankinio darbo daugiau:)
2011-02-20
19:51 wrote:
Oba kokia lazdele!:lol: Tai cia voztuvu pritrynimas su ja bus panasiai kaip indenai lauza kuria pagaliuka sukinedami? Taipogi nesu mates dar tokios lazdeles:shocking::smoke:
jo, butent kaip uzkurinejant lauza su pagaliuku
teko naudotis pritrinant 16V galva uzima nemazai laiko, bet galutinis rezultatas neblogas
teko naudotis pritrinant 16V galva uzima nemazai laiko, bet galutinis rezultatas neblogas
User
2011-02-20 19:57
2011-02-20
19:37 wrote:
o cia tai pavarai....:thumbup: visuomet domejausi masinom, pirmas darbas prie auto, buvo persirinkt zigulio karburatoriu, kai buvau 12metu :D poto ivairus kitokie darbai, paskui paauglystej "apkerpejau" na zinai, merginos, vakareliai.. :D poto, sulaukes mazdaug 20m pradejau vel tuo dometis(planavau sieti ateiti su autosportu), o mazdaug metai laiko, kai visa laisva laika skiriu ieskodamas info apie turbokompresoriniu(kartais ir atmosferiniu) auto varikliu sudeti, galios kelima, nasuma ir pan, taciau zinios mano dauguma tik teorines, nes praktiskai isbandyti, labai sunku, del nepakankamo finansavimo lietuvoje.... vadinasi kaip suprantu tu jau seniai jav.. taciau pasiekimai tikrai saunus, kazkaip niekada nemaniau jog ira lietuviu, kurie taip domisi ir tiek pasieke sioj sritij... (na nebent kokie lenktynems skirtu auto mechanikai) tikrai pagirtina :thumbup: :thumbup: :thumbup: :beer:
2011-02-20
19:52 wrote:
teorija niekada nemaiso.. ypac kas susije su ipurskimo sistemom.. nes praktiskai negali pamatyti kas vyksta kompiuteryje, o kai zinai veikimo teorija tai ir praktiskai lengviau kazka padaryti.
as daugiausiai suzinojau skaitydamas Mega Manual - manualas skirtas Megasquirt sistemos instaliavimui.. labai daug geros informacijos ir tiuningo teorijos. pamenu kai atsisiunciau megasquirt rinkini, is karto sulitavau visa ir kokius 8 menesius negalejau sulaukti kada galesiu ikisti ji i savo corolla :D
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Extra_Manual_Index.htm
pasiskaityk.. ten gali ir tiuningo programa parisisusti nemokamai jei nori "pazaisti" offline rezimu.
o apie turbas daugiausiai ziniu dave knyga Maximum Boost.
dabar 3 naujas knygas skaitau :D Engine Blueprinting, Manual Transmission Rebuild and Modding ir The Nitrous Oxide High Performance Manual.
kai bus laiko ir atliekamu pinigu reiks uzsiimti rimtu projektu.
as daugiausiai suzinojau skaitydamas Mega Manual - manualas skirtas Megasquirt sistemos instaliavimui.. labai daug geros informacijos ir tiuningo teorijos. pamenu kai atsisiunciau megasquirt rinkini, is karto sulitavau visa ir kokius 8 menesius negalejau sulaukti kada galesiu ikisti ji i savo corolla :D
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Extra_Manual_Index.htm
pasiskaityk.. ten gali ir tiuningo programa parisisusti nemokamai jei nori "pazaisti" offline rezimu.
o apie turbas daugiausiai ziniu dave knyga Maximum Boost.
dabar 3 naujas knygas skaitau :D Engine Blueprinting, Manual Transmission Rebuild and Modding ir The Nitrous Oxide High Performance Manual.
kai bus laiko ir atliekamu pinigu reiks uzsiimti rimtu projektu.
dekui uz nuorodas
pas mane 12v irgi teks pazaist
Jauciu projekto pabaigos, saab'ui nelabai kas pasipriesins
pas mane 12v irgi teks pazaist
Jauciu projekto pabaigos, saab'ui nelabai kas pasipriesins
User
2011-02-20 20:12
Tokia lazdele ir pats gali pasidaryt, lipuckas nusipirktum zaislu parduotuvej nuo pistoletu vaikams su lipuckom O siaip as manau kad autogidas.lt kurejai ir administratoriai turetu moketi alga overboosted uz jo issamius komentarus (ne kiekvienas kietas mechanikas nepatingetu taip issamiai atsakineti kartais ir i durnus klausimus neaisku kieno). Man asmeniskai padeda jo info nuo nulio darant s13 1.8 turbo motora dabar, dar tik pradzia, bet jau zinau ko nedaryti
User
2011-02-20 20:20
Teoriskai manau jog pasiteisintu sita tavo mintis, manau jog net ant "dreles" iseitu pasidaryt kazka panasaus
O del overboosted tai teisus esi, as daug po neta smirineju ir kartais prisiskaitau visokiu aprasymu, atsirinkt kur tiesa kur nea, padeda overboosted, labai saunu, kad jis netingi aiskint mums, esantiems "zaliems" palyginus su juo. Bet tai bene vienintelis zmogus, kuris tikrai supranta ka sneka, nes kai kituose forumuose pasiskaitai, tai protingu minciu ten nelabai randi(sneku apie LT forumus) pastaruoju metu i lietuviskus net neuzsuku, nes ten temos pradzia dazniausiai buna pvz apie slegio kelima, o joj dazniausiai atsakymai baigiasi vienas kito vadinimas pid*****s ir t.t. Saunu kad mes cia "turim" toki zmogu
O del overboosted tai teisus esi, as daug po neta smirineju ir kartais prisiskaitau visokiu aprasymu, atsirinkt kur tiesa kur nea, padeda overboosted, labai saunu, kad jis netingi aiskint mums, esantiems "zaliems" palyginus su juo. Bet tai bene vienintelis zmogus, kuris tikrai supranta ka sneka, nes kai kituose forumuose pasiskaitai, tai protingu minciu ten nelabai randi(sneku apie LT forumus) pastaruoju metu i lietuviskus net neuzsuku, nes ten temos pradzia dazniausiai buna pvz apie slegio kelima, o joj dazniausiai atsakymai baigiasi vienas kito vadinimas pid*****s ir t.t. Saunu kad mes cia "turim" toki zmogu
User
2011-02-20 20:44
Nu ant dreles nzn, nes visa trinymo esme ir yra sukinet voztuva pirmyn- atgal o ne varyt viena kryptim pastoviai
User
2011-02-20 20:51
Suprantu, bet ir su drele taip imanoma, tik jauciu uzp***u tas junginejimas pirmyn atgal gal net rankom geriau gautusi...
o kaip patikrint galva, ar gerai prisisveitei, as zinau tik sena metodika, kai surinkus galva, pripili berods dyzelio, padedi ant laikrascio parai, jei po to randi dyzelio pedsaku, ties kuriuo nors voztuvu, tam kartojam procedura
o kaip patikrint galva, ar gerai prisisveitei, as zinau tik sena metodika, kai surinkus galva, pripili berods dyzelio, padedi ant laikrascio parai, jei po to randi dyzelio pedsaku, ties kuriuo nors voztuvu, tam kartojam procedura
User
2011-02-20 20:55
Nu taip, tik ne dyzelio o zibalo- dyzelio pripyles nieko nerasi nes jis per riebus, sudarys pleve tarp lizdo ir voztuvo ir net per savaite niekas neisbegs (taip pat ir vandens nera jokios prasmes naudoti), kadangi zibalo niekada nera po ranka as naudoju stabdziu plovikli Svarbiausia kad butu kuo skystesne ir skvarbesne skyscio sudetis
User
2011-02-20 21:00
aisku, dekui beja, gal mazdaug gali pasakyt tarpiniu galvos kainas?ne kokias kitaiskas aisku, nes as nete saviskiui apie tokius dalykus info nerandu
User
2011-02-21 13:01
Beja, stai taip atrodo mano minetas tarpumatis, jei kam idomu bus, jis nera brangus, naujas iki 8$ kiek maciau.
Beja, gal kas patarima turit, kaip patikrint ziedus?(automobilio aisku) nes vienas cilindras psichuoja, nukritus kompresija dviem barais nei kituose cil, itariu jog gali but voztuvai pradege.
Apie tikrinima, esu girdejas toki buda, jog reik issukus zvake ipilt truputi tepalo, jei kompresija "pagyveja", vadinasi ziedam "raguolis", bet praktikoje tokio dalyko nesu isbandes, ar toks tikrinimas pasiteisina?
Beja, gal kas patarima turit, kaip patikrint ziedus?(automobilio aisku) nes vienas cilindras psichuoja, nukritus kompresija dviem barais nei kituose cil, itariu jog gali but voztuvai pradege.
Apie tikrinima, esu girdejas toki buda, jog reik issukus zvake ipilt truputi tepalo, jei kompresija "pagyveja", vadinasi ziedam "raguolis", bet praktikoje tokio dalyko nesu isbandes, ar toks tikrinimas pasiteisina?
maumas
7658 / 0
2011-02-21 13:08
2011-02-20
21:00 wrote:
aisku, dekui :) beja, gal mazdaug gali pasakyt tarpiniu galvos kainas?ne kokias kitaiskas aisku, nes as nete saviskiui apie tokius dalykus info nerandu :(
Keturiu cil. varikliams tarpines kainuoja nuo 40lt iki kokiu 80lt.Rekomenduociau Goetze, Elring...Apie kompresijos tikrinima su tepalo ipilimu, tai irgi esu skaites, bet niekada nesu nei bandes nei mates, kad kiti bandytu.Juk is esmes kaip ir aisku-nera kompresijos, reiskia keli galva ir ieskai.O jau ka reiks keist, voztuva predegusi ar ziedus, tai jau kitas klausimas ka ten rasi...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2011-02-21 13:10
2011-02-20
21:00 wrote:
aisku, dekui :) beja, gal mazdaug gali pasakyt tarpiniu galvos kainas?ne kokias kitaiskas aisku, nes as nete saviskiui apie tokius dalykus info nerandu :(
2011-02-21
13:08 maumas wrote:
Keturiu cil. varikliams tarpines kainuoja nuo 40lt iki kokiu 80lt.Rekomenduociau Goetze, Elring...Apie kompresijos tikrinima su tepalo ipilimu, tai irgi esu skaites, bet niekada nesu nei bandes nei mates, kad kiti bandytu.Juk is esmes kaip ir aisku-nera kompresijos, reiskia keli galva ir ieskai.O jau ka reiks keist, voztuva predegusi ar ziedus, tai jau kitas klausimas ka ten rasi...
o tos tarpines geros?nebuna kad pradega po pusmecio? Bet jauciu man ta tarpine kastuos daugiau, vien uztai jog turbo modelis
User
2011-02-21 13:15
Beja, tas "indenu pagaliukas" voztuvu prisveitimui, kur overbosted paveiksliuka imete, tekainuoja ~ 3$ naujas, tai labai prieinama kaina
maumas
7658 / 0
2011-02-21 13:15
2011-02-20
21:00 wrote:
aisku, dekui :) beja, gal mazdaug gali pasakyt tarpiniu galvos kainas?ne kokias kitaiskas aisku, nes as nete saviskiui apie tokius dalykus info nerandu :(
2011-02-21
13:08 maumas wrote:
Keturiu cil. varikliams tarpines kainuoja nuo 40lt iki kokiu 80lt.Rekomenduociau Goetze, Elring...Apie kompresijos tikrinima su tepalo ipilimu, tai irgi esu skaites, bet niekada nesu nei bandes nei mates, kad kiti bandytu.Juk is esmes kaip ir aisku-nera kompresijos, reiskia keli galva ir ieskai.O jau ka reiks keist, voztuva predegusi ar ziedus, tai jau kitas klausimas ka ten rasi...
2011-02-21
13:10 wrote:
o tos tarpines geros?nebuna kad pradega po pusmecio? Bet jauciu man ta tarpine kastuos daugiau, vien uztai jog turbo modelis :(
Tos dvi kur parasiau yra geros, paprastoj pardej kazin ar ka geriau rasi, o del turbo, tai nezinau, turetu buti brangiau...Pas tave kas, SAAB?Koks?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Your message |
|