User
2014-12-02 17:26
Sveiki, turiu problema su savo ventuke, mono ipurskimas, problemos prasidejo vos nusipirkus man ja. Ryjo dujas, termostatas atsidarydavo nuo 65C, pakeiciau termostata, prapute galvutes tarpine, pakeiciau tarpine, sureguliavau degima, vistiek ryjo, pakeiciau reduktoriu, vis tiek ryja, pakeiciau dar karta reduktoriu, vistiek ryja, dabar stovi geras emmagas reduktorius, dujininkai nezino ka daryti, duju +/- ryja 10L/50-60km, traukos ant duju nera, ji atsiranda tik tada, jeigu vaziuojant praeini pridusijmus ant 3k apsuku o virs 3k trauka atsiranda ir tai ne visada. Ant benzo pucia labai gerai, bet buna problemu jeigu salta, tai trukcioja ant benzo, nepriima gazo, bet, kai susyla viskas normaliai, o ant duju tiek silta, tiek salta ciki, tik kad netraukia. Ant siu dienu sildant benzu masina kazkaip taip normaliai dumina baltais dumais, kaip kada smirda benzu. Dabar dujininkai pasiule pavazineti ant benzo, isipyliau 10l, pravaziavau 70km dar nesibaige. Tai vat, gal kas ka galit patarti, nes jau antras menuo, kai plaukus raunuos nuo galvos.
maumas
7656 / 0
2014-12-02 18:30
Zvakes ir skriejikas su dangteliu OK?Kaip temp daviklis?Laidai OK?Pirma taisykle:masina pirmiausiai turi tinkamai vaziuoti gimtuoju kuru(benzinu), tik poto dujos.Kai reguliavo misini, naudojo duju analizatoriu?Atsimink, jei benzinu masina vaziuoja, dujomis gali buti bedu, nes dujomis viskas yra jautriau-zvakes, laidai, oro filtras, degimas-privalo buti idealus.Zinau, kad lietuvaiciai taupo ne tik kurui, todel taip ir rasau.Temperaturos daviklis turetu kainuot koki 40lt arba gamintojas kokia nors Hella, nes tie po 20lt tai daug jau nauju grybaujanciu.Tuscia eiga nesigazuoja?Cia butu taip vadinamo "laikroduko" beda.Jis sovi ant droselio sklendes asies, is kito galo, kur jungiasi gazo trosas.Tada reiktu keist visa ipurskimo grekle...Tikiuosi kazka padejau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-12-02 20:08
2014-12-02
18:30 maumas wrote:
Zvakes ir skriejikas su dangteliu OK?Kaip temp daviklis?Laidai OK?Pirma taisykle:masina pirmiausiai turi tinkamai vaziuoti gimtuoju kuru(benzinu), tik poto dujos.Kai reguliavo misini, naudojo duju analizatoriu?Atsimink, jei benzinu masina vaziuoja, dujomis gali buti bedu, nes dujomis viskas yra jautriau-zvakes, laidai, oro filtras, degimas-privalo buti idealus.Zinau, kad lietuvaiciai taupo ne tik kurui, todel taip ir rasau.Temperaturos daviklis turetu kainuot koki 40lt arba gamintojas kokia nors Hella, nes tie po 20lt tai daug jau nauju grybaujanciu.Tuscia eiga nesigazuoja?Cia butu taip vadinamo "laikroduko" beda.Jis sovi ant droselio sklendes asies, is kito galo, kur jungiasi gazo trosas.Tada reiktu keist visa ipurskimo grekle...Tikiuosi kazka padejau
Zvakes ok, laidai ok, dujas reguliavaus isviso per du servisus, buvo duslikas kiauras - pakeiciau, tikrino ten ismetima, jei ta turi omeny, oro filtras keistas, kai galvutes tarpine keiciau, mazdaug pries 3 sav. pigiausio nepirkau, degima reguliavo pazystamas su strobu, garantiju nera, kad ciki piki, bet pas vienus dujininkus mane itikinejo, kad degimo reguliuoti negalima, jis turi stovet visada kaip stovi - gamykliskai, nezinau ar tiesa ar melas, bet pakeitus tarpine masina nesikure, kol degimo nelietem. Del temp daviklio - kai pirkau nerodydavo daugiau 70C keiciau dabar rodo beveik 80, bet ir ne taip kaip turetu buti, nezinau kaip konkreciai viska nupasakot, o ir kai masina susyla nepucia pvz tokio karsto vejelio kaip pvz. darbiniame wv transporteri, bet ir nesalta. Gazuotis gazavos tik ant duju, kai buvo tomasetto reduktorius, dabar tos problemos nera.
Su benzu kaip pasakyt - valanda pastovi masina, kuriu nesikuria, ant duju is karto ima, o kai meginu kurinet ant benzo kartais buna, kad is trecio karto kabina, biski pagasinu ir tada stovi apsukos graziai 900, bet vistiek nemaloniai dirba, o kartais krenta apsukos(kol salta buna) iki 500 ir tada dazniausiai uzgesta.
Su benzu kaip pasakyt - valanda pastovi masina, kuriu nesikuria, ant duju is karto ima, o kai meginu kurinet ant benzo kartais buna, kad is trecio karto kabina, biski pagasinu ir tada stovi apsukos graziai 900, bet vistiek nemaloniai dirba, o kartais krenta apsukos(kol salta buna) iki 500 ir tada dazniausiai uzgesta.
best555
4 / 0
2014-12-02 20:13
2014-12-02
17:26 wrote:
Sveiki, turiu problema su savo ventuke, mono ipurskimas, problemos prasidejo vos nusipirkus man ja. Ryjo dujas, termostatas atsidarydavo nuo 65C, pakeiciau termostata, prapute galvutes tarpine, pakeiciau tarpine, sureguliavau degima, vistiek ryjo, pakeiciau reduktoriu, vis tiek ryja, pakeiciau dar karta reduktoriu, vistiek ryja, dabar stovi geras emmagas reduktorius, dujininkai nezino ka daryti, duju +/- ryja 10L/50-60km, traukos ant duju nera, ji atsiranda tik tada, jeigu vaziuojant praeini pridusijmus ant 3k apsuku o virs 3k trauka atsiranda ir tai ne visada. Ant benzo pucia labai gerai, bet buna problemu jeigu salta, tai trukcioja ant benzo, nepriima gazo, bet, kai susyla viskas normaliai, o ant duju tiek silta, tiek salta ciki, tik kad netraukia. Ant siu dienu sildant benzu masina kazkaip taip normaliai dumina baltais dumais, kaip kada smirda benzu. Dabar dujininkai pasiule pavazineti ant benzo, isipyliau 10l, pravaziavau 70km dar nesibaige. Tai vat, gal kas ka galit patarti, nes jau antras menuo, kai plaukus raunuos nuo galvos.
Temperaturos davykli ziurek kur virsui stovi 4 kontaktu greiciausiai jame problema.
User
2014-12-02 20:27
2014-12-02
17:26 wrote:
Sveiki, turiu problema su savo ventuke, mono ipurskimas, problemos prasidejo vos nusipirkus man ja. Ryjo dujas, termostatas atsidarydavo nuo 65C, pakeiciau termostata, prapute galvutes tarpine, pakeiciau tarpine, sureguliavau degima, vistiek ryjo, pakeiciau reduktoriu, vis tiek ryja, pakeiciau dar karta reduktoriu, vistiek ryja, dabar stovi geras emmagas reduktorius, dujininkai nezino ka daryti, duju +/- ryja 10L/50-60km, traukos ant duju nera, ji atsiranda tik tada, jeigu vaziuojant praeini pridusijmus ant 3k apsuku o virs 3k trauka atsiranda ir tai ne visada. Ant benzo pucia labai gerai, bet buna problemu jeigu salta, tai trukcioja ant benzo, nepriima gazo, bet, kai susyla viskas normaliai, o ant duju tiek silta, tiek salta ciki, tik kad netraukia. Ant siu dienu sildant benzu masina kazkaip taip normaliai dumina baltais dumais, kaip kada smirda benzu. Dabar dujininkai pasiule pavazineti ant benzo, isipyliau 10l, pravaziavau 70km dar nesibaige. Tai vat, gal kas ka galit patarti, nes jau antras menuo, kai plaukus raunuos nuo galvos.
2014-12-02
20:13 best555 wrote:
Temperaturos davykli ziurek kur virsui stovi 4 kontaktu greiciausiai jame problema.:)
Kvailas klausimas, bet ar tas temp daviklis itakoja kuro sanaudas ?
User
2014-12-02 20:29
2014-12-02
18:30 maumas wrote:
Zvakes ir skriejikas su dangteliu OK?Kaip temp daviklis?Laidai OK?Pirma taisykle:masina pirmiausiai turi tinkamai vaziuoti gimtuoju kuru(benzinu), tik poto dujos.Kai reguliavo misini, naudojo duju analizatoriu?Atsimink, jei benzinu masina vaziuoja, dujomis gali buti bedu, nes dujomis viskas yra jautriau-zvakes, laidai, oro filtras, degimas-privalo buti idealus.Zinau, kad lietuvaiciai taupo ne tik kurui, todel taip ir rasau.Temperaturos daviklis turetu kainuot koki 40lt arba gamintojas kokia nors Hella, nes tie po 20lt tai daug jau nauju grybaujanciu.Tuscia eiga nesigazuoja?Cia butu taip vadinamo "laikroduko" beda.Jis sovi ant droselio sklendes asies, is kito galo, kur jungiasi gazo trosas.Tada reiktu keist visa ipurskimo grekle...Tikiuosi kazka padejau
2014-12-02
20:08 wrote:
Zvakes ok, laidai ok, dujas reguliavaus isviso per du servisus, buvo duslikas kiauras - pakeiciau, tikrino ten ismetima, jei ta turi omeny, oro filtras keistas, kai galvutes tarpine keiciau, mazdaug pries 3 sav. pigiausio nepirkau, degima reguliavo pazystamas su strobu, garantiju nera, kad ciki piki, bet pas vienus dujininkus mane itikinejo, kad degimo reguliuoti negalima, jis turi stovet visada kaip stovi - gamykliskai, nezinau ar tiesa ar melas, bet pakeitus tarpine masina nesikure, kol degimo nelietem. Del temp daviklio - kai pirkau nerodydavo daugiau 70C keiciau dabar rodo beveik 80, bet ir ne taip kaip turetu buti, nezinau kaip konkreciai viska nupasakot, o ir kai masina susyla nepucia pvz tokio karsto vejelio kaip pvz. darbiniame wv transporteri, bet ir nesalta. Gazuotis gazavos tik ant duju, kai buvo tomasetto reduktorius, dabar tos problemos nera.
Su benzu kaip pasakyt - valanda pastovi masina, kuriu nesikuria, ant duju is karto ima, o kai meginu kurinet ant benzo kartais buna, kad is trecio karto kabina, biski pagasinu ir tada stovi apsukos graziai 900, bet vistiek nemaloniai dirba, o kartais krenta apsukos(kol salta buna) iki 500 ir tada dazniausiai uzgesta.
Su benzu kaip pasakyt - valanda pastovi masina, kuriu nesikuria, ant duju is karto ima, o kai meginu kurinet ant benzo kartais buna, kad is trecio karto kabina, biski pagasinu ir tada stovi apsukos graziai 900, bet vistiek nemaloniai dirba, o kartais krenta apsukos(kol salta buna) iki 500 ir tada dazniausiai uzgesta.
Jei jau pila kibirais ir nieko nepadarai pirma pasitikrink kompresija ar motoras dar gyvas.Turejau golfuka tai cilindruopse buvo 6-7 ir tik vienam 12 duju 15l simtui nors motoras 1.8 66kw as su ja nesikankinau ir dastumiau.Beda buna su slangemis ziurek ar nera kur itrukus ir panasiai nes buvo taip man kad vaziuojant i kalna nekylo auto pasiziurejau garaziukyj puse slangos iplyse bet cia laba isenai buvo.Toj ventoj nieko stebuklingo nera variklis kaip kapeika ner ka ten ziuret jei jau meistrai neranda bedos tai jie nemeistrai tada.
User
2014-12-02 20:38
2014-12-02
18:30 maumas wrote:
Zvakes ir skriejikas su dangteliu OK?Kaip temp daviklis?Laidai OK?Pirma taisykle:masina pirmiausiai turi tinkamai vaziuoti gimtuoju kuru(benzinu), tik poto dujos.Kai reguliavo misini, naudojo duju analizatoriu?Atsimink, jei benzinu masina vaziuoja, dujomis gali buti bedu, nes dujomis viskas yra jautriau-zvakes, laidai, oro filtras, degimas-privalo buti idealus.Zinau, kad lietuvaiciai taupo ne tik kurui, todel taip ir rasau.Temperaturos daviklis turetu kainuot koki 40lt arba gamintojas kokia nors Hella, nes tie po 20lt tai daug jau nauju grybaujanciu.Tuscia eiga nesigazuoja?Cia butu taip vadinamo "laikroduko" beda.Jis sovi ant droselio sklendes asies, is kito galo, kur jungiasi gazo trosas.Tada reiktu keist visa ipurskimo grekle...Tikiuosi kazka padejau
2014-12-02
20:08 wrote:
Zvakes ok, laidai ok, dujas reguliavaus isviso per du servisus, buvo duslikas kiauras - pakeiciau, tikrino ten ismetima, jei ta turi omeny, oro filtras keistas, kai galvutes tarpine keiciau, mazdaug pries 3 sav. pigiausio nepirkau, degima reguliavo pazystamas su strobu, garantiju nera, kad ciki piki, bet pas vienus dujininkus mane itikinejo, kad degimo reguliuoti negalima, jis turi stovet visada kaip stovi - gamykliskai, nezinau ar tiesa ar melas, bet pakeitus tarpine masina nesikure, kol degimo nelietem. Del temp daviklio - kai pirkau nerodydavo daugiau 70C keiciau dabar rodo beveik 80, bet ir ne taip kaip turetu buti, nezinau kaip konkreciai viska nupasakot, o ir kai masina susyla nepucia pvz tokio karsto vejelio kaip pvz. darbiniame wv transporteri, bet ir nesalta. Gazuotis gazavos tik ant duju, kai buvo tomasetto reduktorius, dabar tos problemos nera.
Su benzu kaip pasakyt - valanda pastovi masina, kuriu nesikuria, ant duju is karto ima, o kai meginu kurinet ant benzo kartais buna, kad is trecio karto kabina, biski pagasinu ir tada stovi apsukos graziai 900, bet vistiek nemaloniai dirba, o kartais krenta apsukos(kol salta buna) iki 500 ir tada dazniausiai uzgesta.
Su benzu kaip pasakyt - valanda pastovi masina, kuriu nesikuria, ant duju is karto ima, o kai meginu kurinet ant benzo kartais buna, kad is trecio karto kabina, biski pagasinu ir tada stovi apsukos graziai 900, bet vistiek nemaloniai dirba, o kartais krenta apsukos(kol salta buna) iki 500 ir tada dazniausiai uzgesta.
2014-12-02
20:29 wrote:
Jei jau pila kibirais ir nieko nepadarai pirma pasitikrink kompresija ar motoras dar gyvas.Turejau golfuka tai cilindruopse buvo 6-7 ir tik vienam 12 duju 15l simtui nors motoras 1.8 66kw as su ja nesikankinau ir dastumiau.Beda buna su slangemis ziurek ar nera kur itrukus ir panasiai nes buvo taip man kad vaziuojant i kalna nekylo auto pasiziurejau garaziukyj puse slangos iplyse bet cia laba isenai buvo.Toj ventoj nieko stebuklingo nera variklis kaip kapeika ner ka ten ziuret jei jau meistrai neranda bedos tai jie nemeistrai tada.
Slangas tai visas ar ta duju kur is reduktoriaus i maisituva eina ? kompresija reiks patikrinti, o kas liecia tokius dalykus, tai ant golfuko 1.4 buvo taip, kad uzejo netrauke, dujos dujas ryjo, o pasirodo kai maisituvas duju buvo uzdetas ir kai yra prisuktas vamzdelis toks prie to maisituvo jis kabejo ant vieno varsto tik, tai labai dziaugiaus, kad i ora neislekiau...
maumas
7656 / 0
2014-12-03 09:22
2014-12-02
17:26 wrote:
Sveiki, turiu problema su savo ventuke, mono ipurskimas, problemos prasidejo vos nusipirkus man ja. Ryjo dujas, termostatas atsidarydavo nuo 65C, pakeiciau termostata, prapute galvutes tarpine, pakeiciau tarpine, sureguliavau degima, vistiek ryjo, pakeiciau reduktoriu, vis tiek ryja, pakeiciau dar karta reduktoriu, vistiek ryja, dabar stovi geras emmagas reduktorius, dujininkai nezino ka daryti, duju +/- ryja 10L/50-60km, traukos ant duju nera, ji atsiranda tik tada, jeigu vaziuojant praeini pridusijmus ant 3k apsuku o virs 3k trauka atsiranda ir tai ne visada. Ant benzo pucia labai gerai, bet buna problemu jeigu salta, tai trukcioja ant benzo, nepriima gazo, bet, kai susyla viskas normaliai, o ant duju tiek silta, tiek salta ciki, tik kad netraukia. Ant siu dienu sildant benzu masina kazkaip taip normaliai dumina baltais dumais, kaip kada smirda benzu. Dabar dujininkai pasiule pavazineti ant benzo, isipyliau 10l, pravaziavau 70km dar nesibaige. Tai vat, gal kas ka galit patarti, nes jau antras menuo, kai plaukus raunuos nuo galvos.
2014-12-02
20:13 best555 wrote:
Temperaturos davykli ziurek kur virsui stovi 4 kontaktu greiciausiai jame problema.:)
2014-12-02
20:27 wrote:
Kvailas klausimas, bet ar tas temp daviklis itakoja kuro sanaudas ?
labai itakoja.Dazniausiai kazkokiu budu pradeda grybaut, o kompas supranta kad variklis afigienai slatas, pila benza kibirais.Paciam taip yra buve.Taip galima varikli suvaryt, nes nesudeges benzas eina i karteri.Apie kataliza jau ir nekalbu, jei toks dar yra-ji uztersus irgi butu problemu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-12-03 10:27
2014-12-02
20:13 best555 wrote:
Temperaturos davykli ziurek kur virsui stovi 4 kontaktu greiciausiai jame problema.:)
2014-12-02
20:27 wrote:
Kvailas klausimas, bet ar tas temp daviklis itakoja kuro sanaudas ?
2014-12-03
09:22 maumas wrote:
labai itakoja.Dazniausiai kazkokiu budu pradeda grybaut, o kompas supranta kad variklis afigienai slatas, pila benza kibirais.Paciam taip yra buve.Taip galima varikli suvaryt, nes nesudeges benzas eina i karteri.Apie kataliza jau ir nekalbu, jei toks dar yra-ji uztersus irgi butu problemu
Aisku, tai dabar kolkas kompresija matuosiuos ir davikli keisiuos, dabar kur yra idetas siaip is golf 1.4 44kw, bet ta ziedelio spalva ant daciko tokia pat kaip ir buvo is pradziu.
User
2014-12-03 11:36
2014-12-02
20:27 wrote:
Kvailas klausimas, bet ar tas temp daviklis itakoja kuro sanaudas ?
2014-12-03
09:22 maumas wrote:
labai itakoja.Dazniausiai kazkokiu budu pradeda grybaut, o kompas supranta kad variklis afigienai slatas, pila benza kibirais.Paciam taip yra buve.Taip galima varikli suvaryt, nes nesudeges benzas eina i karteri.Apie kataliza jau ir nekalbu, jei toks dar yra-ji uztersus irgi butu problemu
2014-12-03
10:27 wrote:
Aisku, tai dabar kolkas kompresija matuosiuos ir davikli keisiuos, dabar kur yra idetas siaip is golf 1.4 44kw, bet ta ziedelio spalva ant daciko tokia pat kaip ir buvo is pradziu.
Kai nepriburi nesamonių ir nebebūna tokių problemų.Mano nuomone pirmiausiai tiek suvartoja del 6tai ko.Net 1, 6 ventukams yra persilpnas ir neekonomikiausias santykinai pagal kubatura nes miete valgo kaip 2, 8VR nes ventukai bendrai sunkoka ir nerangi gelda svorio centras nesamonoingas, ir nauju ju sanaudos turi buti kosmines ypatingai netaupus 1, 6 ryja daugiausiai ir turi ryt mieste 2, 5L daugiau negu 1, 8 ir 2, 0L daugiau nei 2, 0VR6.Tai isvis nesusipratimas , o cia dar ikistas 1, 4 44kwgaoi nesukt sau galvos, tiek ir turi imti su pigia nenauja LPG iranga ir persilpnu varikliu, pakeisk i gera 2, 0 ar 1, 8 turesi mieste apie 11-12l duju vioetoj 15l....reziume pakartosiu ta pati paprasciau keliais žodžiais>silpniausias golfo variklis idetas i vento kuris sunkesnis apie 100kg(plius du keleiviai masinoj arba vienas druckis:smilewink todel pastoviai perkrautas variklis priverstas dirbti is paskutiniuju.Jeigu dar kompolektacija "patiuninta" ventuko, tai dar sunkesni budavo(kurie su praplatinbinmais, didesniais buferiais, spoileriuoti...).Manau jei labai pprie dusios ir visa kita tvarkinga paprasciau butu pakeisti i smagesni varikli pvz 1, 8
User
2014-12-03 14:29
2014-12-03
09:22 maumas wrote:
labai itakoja.Dazniausiai kazkokiu budu pradeda grybaut, o kompas supranta kad variklis afigienai slatas, pila benza kibirais.Paciam taip yra buve.Taip galima varikli suvaryt, nes nesudeges benzas eina i karteri.Apie kataliza jau ir nekalbu, jei toks dar yra-ji uztersus irgi butu problemu
2014-12-03
10:27 wrote:
Aisku, tai dabar kolkas kompresija matuosiuos ir davikli keisiuos, dabar kur yra idetas siaip is golf 1.4 44kw, bet ta ziedelio spalva ant daciko tokia pat kaip ir buvo is pradziu.
2014-12-03
11:36 wrote:
Kai nepriburi nesamonių ir nebebūna tokių problemų.Mano nuomone pirmiausiai tiek suvartoja del 6tai ko.Net 1, 6 ventukams yra persilpnas ir neekonomikiausias santykinai pagal kubatura nes miete valgo kaip 2, 8VR nes ventukai bendrai sunkoka ir nerangi gelda svorio centras nesamonoingas, ir nauju ju sanaudos turi buti kosmines ypatingai netaupus 1, 6 ryja daugiausiai ir turi ryt mieste 2, 5L daugiau negu 1, 8 ir 2, 0L daugiau nei 2, 0VR6.Tai isvis nesusipratimas , o cia dar ikistas 1, 4 44kw:lol::lol::lol:gaoi nesukt sau galvos, tiek ir turi imti su pigia nenauja LPG iranga ir persilpnu varikliu, pakeisk i gera 2, 0 ar 1, 8 turesi mieste apie 11-12l duju vioetoj 15l....reziume pakartosiu ta pati paprasciau keliais žodžiais>silpniausias golfo variklis idetas i vento kuris sunkesnis apie 100kg(plius du keleiviai masinoj arba vienas druckis:smilewink:) todel pastoviai perkrautas variklis priverstas dirbti is paskutiniuju.Jeigu dar kompolektacija "patiuninta" ventuko, tai dar sunkesni budavo(kurie su praplatinbinmais, didesniais buferiais, spoileriuoti...).Manau jei labai pprie dusios ir visa kita tvarkinga paprasciau butu pakeisti i smagesni varikli pvz 1, 8:beer:
Sr, trbt neaiskiai parasiau, pas mane yra 1, 8 66kw mono, o is 1, 4 44kw mono dacikas idetas temp.
P.sbenzo suryjo 10l/70km, bet manau del to, kad smagiai vazinejaus, nes trauka buvo gera ;D
P.sbenzo suryjo 10l/70km, bet manau del to, kad smagiai vazinejaus, nes trauka buvo gera ;D
User
2014-12-07 11:52
Kompresija pasimetavau, 11, 12, 10, 6
User
2014-12-12 20:35
2014-12-07
11:52 wrote:
Kompresija pasimetavau, 11, 12, 10, 6
Tai kaip ?
maumas
7656 / 0
2014-12-12 20:49
2014-12-07
11:52 wrote:
Kompresija pasimetavau, 11, 12, 10, 6
2014-12-12
20:35 wrote:
Tai kaip ?
jei tikrai tik 6, tai AMEN varikliui, praktiskai vienas cilindras dirba kaip gaz69
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2014-12-27 10:51
2014-12-07
11:52 wrote:
Kompresija pasimetavau, 11, 12, 10, 6
2014-12-12
20:35 wrote:
Tai kaip ?
2014-12-12
20:49 maumas wrote:
jei tikrai tik 6, tai AMEN varikliui, praktiskai vienas cilindras dirba kaip gaz69:lol:
Tikrai, kad 6, galvoju imti galva, ziuresiu kas ir kaip. O mazdaug gal zinot kokios kainos eina varikliu mano atzvilgiu ?
Your message |
|