User
2015-10-01 22:15
Sveiki, turiu tokia problema del variklio kaitimo. Peugeot 406 2l 97kw benzas/dujos tiesiogines. Pakeista vandens pompa bei ventiliatoriaus daviklis, davikli keiciau del to kad isijungdavo ventiliatorius kai masinos temp 70-80 arba 110. Kas gali buti per problema kad kaista variklis? Su dujom kazkas? Su galva? Ant salto variklio yra sviesus baltas dumas. Radiatorius virsuj karstas apacioj vesesnis. Kai is po nakties kuriu sunku uzkurt, kartais buna uzsikuria ir uzgesta tada is antro karto uzsikuria. Zvakes nesenai pakeistos. Lauksiu atsakymo.
User
2015-10-02 07:03
antifryzas nedingineja? ar nera issipletimo bakely tepalo demiu?
User
2015-10-02 17:50
NE, nieko panasaus. Is tokiu elementariu reikalu atrodo viskas ok. Tik va manau kad bus radiatorius uzkalkejas, nes cia siandien taip masciau kad kai as ja nupirkau buvo vanduo visoj ausinimo sistemoj. Tai pilnai galejo uzkalket
User
2015-10-02 18:02
imanoma, bet abejoju kad tas vanduo tenais buvo labai ilgai, nors nezinia. Beje sviesus baltas dumas, jei nedideliais atstumais vaziuoji bus duzlintuve susikaupes kondensatas, daugumai auto ipac atsalus pasimato tas baltas permatomas dumelis
User
2015-10-02 19:05
Po to kai pasyla variklis dingsta dumas. O is dusles tai kartais bega kazkoks kondensatas atrodo
User
2015-10-02 19:36
Kondensatas normalu. Del kaitimo , pagalvok apie termostato keitima, o jai nepades , radiatoriaus keitimas i nauja.
Del blogo uzsivedimo ryte :
gali but temperaturos daviklis (ne tas kur ijungia ventiliatoriu - o tas kur i kompa paduoda signala);
gali but problema su kuro siurbliu ;
svarus oro filtras ? ;
blogas laisvu apsuku daviklis ar droselio sklende apsinesusi ;
kompresija ;
gali but ir prancuziski kaprizai
Del blogo uzsivedimo ryte :
gali but temperaturos daviklis (ne tas kur ijungia ventiliatoriu - o tas kur i kompa paduoda signala);
gali but problema su kuro siurbliu ;
svarus oro filtras ? ;
blogas laisvu apsuku daviklis ar droselio sklende apsinesusi ;
kompresija ;
gali but ir prancuziski kaprizai
User
2015-10-02 19:37
Lygtais pas tave du ventiliatoriai , ar klystu ?
User
2015-10-02 20:16
pezams du stovi, vienas veikia nuo kondiskes, kitas nuo variklio temperaturos
User
2015-10-02 20:33
Termostatas isimtas dabar bet vistiek kaista variklis. Sakau del kurimosi gal dar kuro filtras kaltas, nes ant dyzelio man taip buvo, tai ryt keisiu filtra ir ziuresiu, buvo kuri laika, kad normaliai kuresi kai zvakes pakeiciau, bet dabar vel prastai kurias. Bandysiu kazkada dar gal ta radiatoriu keist gal nekais. O jeigu nepadetu ka tada?
User
2015-10-02 21:14
Blogiausias varijantas-trukus galvute, tarpine ar net blokas perkaitintas variklis, neteisingai esksploatuojant dėl pernelyg lieso mišinio pradegusi tarpinė, pasėdę žiedai sudilę vožtuvai ar tiesiog važinėjo neaušindami variklio gal tosolio pemažai kai dujas susidėjo neapskaičiavo cirkuliacijos, maža dar dėl ko .Nusiteik blogiausiam varijantus.Prancūziškos tiek peuogeot tiek citroen tiek reniu galvutes labai trapios jei neteisingai ekspoatuojamas variklis.Bet nebutinai tai, cia tik vienas is varijantu, pats liudniausias
User
2015-10-02 21:15
Nezinai keliu greiciu ventiliatorius tavonauto, gal sukasi tik leciausiu greiciu, o buna keletas...papildomun greiciu
User
2015-10-02 21:26
Kad tas ventiliatorius isijungia pagal nuotaika, kartais kai uzkuri ir temp buna 70-80 kartais kai 110 ir suprask kaip nori cia..
User
2015-10-02 22:05
2015-10-02
21:26 wrote:
Kad tas ventiliatorius isijungia pagal nuotaika, kartais kai uzkuri ir temp buna 70-80 kartais kai 110 ir suprask kaip nori cia..
User
2015-10-02 22:07
Dar yra tokia relyte prie saugikliu po kapotu, variklio skyriuje.Bent dyzeliu.Neprisimenu kokiu budu ji veikia, bet yra atsakinga uz ventiliatoriaus darba.Citruose ji kairej pusej.
User
2015-10-02 22:34
Ten yra 3 davikliai. Ventiliatoriaus nuo temperaturos vienas ir du kazka ten kito daro nepamenu tiksliai. Bet ten rudas zalias ir dar kazkoks. Tai ruda pakeiciau. Viskas vyksta taip pat kaip su senu. O jis dedasi prie termostato salia variklio bloko
User
2015-10-03 23:40
Siandien dar pasiziurejau ar radiatorius tolygiai syla. Tai virsuje buvo gerokai pasiles o apacioje visiskai saltas. Gal del to problema kad kaista variklis?
Your message |
|