User
2014-03-06 21:36
Norejau paklaust ar to to vadinamo cipavimo nepadideja masinos dumingumas. Ta prasme, ar nebus sunkiau TA pravaryt?
User
2014-03-06 21:42
jei čipavimas padarytas protingai ir kvalifikuotai viskas ok, bet jei daryta pas petrą garaže išspaudžiant kilovatus, bet neatsižvelgiant į kitus dalykus tai nieko gero
User
2014-03-06 21:58
Man daug kw ir nereik, biski noris kad gyvesne butu, 66kw kazkaip neuztenka. Kiek mazdaug protingos imones(nu ne tie uzsiplese) mazdaug praso uz cipavima?
User
2014-03-06 22:01
2014-03-06
21:58 wrote:
Man daug kw ir nereik, biski noris kad gyvesne butu, 66kw kazkaip neuztenka. Kiek mazdaug protingos imones(nu ne tie uzsiplese) mazdaug praso uz cipavima?
protingas čipavimas plius minus 300 lt
User
2014-03-06 22:13
O cia ant dyno stendo jas varo?
User
2014-03-06 22:21
2014-03-06
22:13 wrote:
O cia ant dyno stendo jas varo?
Jei nori su stendu, pigiai nesigaus.4 cilindrai - 400 LT, plius stendas 100 lt. Aišku auto turi būt tvarkingas, ne su pabėgusiais arkliais, kaistančiu varikliu ir pavargusia sankaba. PAkankamai saugus čipavimas - plius 25kW kažkur.
User
2014-03-06 22:22
kaune vimotoj apie 450 500lt is tavo 66 padarys apie 80 o jei pas tave turbina su kintama geometrija gal truputi dar daugiau. ten kaip nori su stendu brangiau be stendo pigiau. jei tavo vardas jonas per jonines nuolaidos.
User
2014-03-06 22:26
arba kaune ciptuning opeliui bent jau cipavimas be stendo 300lt. o kaip vw nezinau.
User
2014-03-06 22:55
ne vw, nissan 2.0td
User
2014-03-06 22:58
2014-03-06
22:55 wrote:
ne vw, nissan 2.0td
Niekaip nepravarysi be pazystamu, gali pamirsti.Priedo darant normaliai reikes imesti katalizatoriu, blokuoti EGR voztuva.Tai padidins dar labiau duminguma, kuris jau ir taip padidejes buna cipuojant.
User
2014-03-06 23:02
Bet del nissano nezinau, Toyotose uzblokuotos, koduotos programos 100% neina remapint.Gal ir nisanuose panasus dalykai.Ne durni japonai.Siaip nemanau kad verta terlintis peckintis su tkiu varikliu.Ilgai nelaikys kw ne tiek pasikeis, daugiau Nm bus sugrius greit variklis, sankaba.
User
2014-03-06 23:13
2014-03-06
23:02 wrote:
Bet del nissano nezinau, Toyotose uzblokuotos, koduotos programos 100% neina remapint.Gal ir nisanuose panasus dalykai.Ne durni japonai.Siaip nemanau kad verta terlintis peckintis su tkiu varikliu.Ilgai nelaikys kw ne tiek pasikeis, daugiau Nm bus sugrius greit variklis, sankaba.
gal žinot ar 2004 metų imprezos ej25 kompas remap'inasi ar ne?
User
2014-03-06 23:14
yra puslapiuose, kad pasikelia sis iki 80kw, nereikia man tiek, zinau, kad is jo daug neisspausiu, bet noris biski gyvybes, db jos ner pas ji
User
2014-03-07 13:34
2014-03-06
23:02 wrote:
Bet del nissano nezinau, Toyotose uzblokuotos, koduotos programos 100% neina remapint.Gal ir nisanuose panasus dalykai.Ne durni japonai.Siaip nemanau kad verta terlintis peckintis su tkiu varikliu.Ilgai nelaikys kw ne tiek pasikeis, daugiau Nm bus sugrius greit variklis, sankaba.
2014-03-06
23:13 wrote:
gal žinot ar 2004 metų imprezos ej25 kompas remap'inasi ar ne?
aisku, kad remapinasi. su tactrix openport ir specialiu adapteriu
User
2014-03-07 17:33
2014-03-06
23:02 wrote:
Bet del nissano nezinau, Toyotose uzblokuotos, koduotos programos 100% neina remapint.Gal ir nisanuose panasus dalykai.Ne durni japonai.Siaip nemanau kad verta terlintis peckintis su tkiu varikliu.Ilgai nelaikys kw ne tiek pasikeis, daugiau Nm bus sugrius greit variklis, sankaba.
2014-03-06
23:13 wrote:
gal žinot ar 2004 metų imprezos ej25 kompas remap'inasi ar ne?
2014-03-07
13:34 wrote:
aisku, kad remapinasi. su tactrix openport ir specialiu adapteriu
dėkui
User
2014-03-07 18:23
2014-03-06
23:14 wrote:
yra puslapiuose, kad pasikelia sis iki 80kw, nereikia man tiek, zinau, kad is jo daug neisspausiu, bet noris biski gyvybes, db jos ner pas ji
As irgi optimistas kaip ir Tu.Visada imuosi is pirmo zvilgnsnio nerealiu, sunkiu projektu , pasitaiko kad apsilauzai, nepasiseka, bet kas nebando nerizikuoja-negeria sampano.Bendrai paemus, dyzeliai labiau apskaiciuoti dideliems kruviams, dyzeliu dazniau byra tiek automatai tiek kita transmisija, del keletos kw neturetu susidraozti.As tau kaip patvirtinima pateiksiu pavyzdi is Legendinio Toyota Land Cryuser 4, 2TD "autobiografijos".Buvo dykumu karalius 4, 0D ~70kw ir 4, 0 90 kwTD veliau 4, 2 118kw .Tada sudejo touota smagesnius purkstukus geresne turba ir paleido 150kw TD TLC100(neziurint to, ilgai ejo su ilgomis pavaromis 3 begiu automatas o mechanas toks pat kaip 3, 0TD ir D4D)pati deze)ir mechanai itin byrantys siuose modeliuose.Automatai 3 begiu ejo tokie patys TLC nuo 1986m iki 2002m be pakitimu, nors buvo pagamintas 4, 2 180kw TD biturbo su 2 turbinom TLC100 isliko ta pati pavaru AP deze.Su ja maziausiai bedu , amzina kaip sakanoma, begiai ilgi, mazesnes apkrovos.O vat su smagraciais , pavaru dezem gamykliskai "uzcipavus" TLC HJ90 3, 0TD ir padarius 3, 0D4D gavosi meslinas visu laiku landas su mechanu.Teko tureti ne viena su pavaru dezes , sankabos, smagracio bedomis tiek 90 tiek 120 mechana.visomis kartu iskart(bedu"puokste" taip sakant).Zmones bumba, kad Land Cruiseriai leti, bet neteko senesniu landu iki 2002m matyti su pabirusiu automatu.4, 2D buvo ir paprastas dyzelis netgi Nissan Patrol GR turejo patenta.Panasia beda turi Subaru boxer diesel 2, 0 nes gaminant nebuvo deramai apskaicioti transmisijos pagrindiniai mazgai, sankaba, smagratis lusta, alkuniniai irgi.Sankaba byredavo visiskai naujiems, garantiniams auto.Prigrybavau cia daug infos, noriu pasakyt , kad net gamykliskai padidinus galinguma nevisad sukuriamas ilgaamziskumas.
Your message |
|