Variklio palyginimai,Padekite.

Created by User 2012-07-13
2012-07-13 18:44
taigi iskilo toks gan nelengwas klausimas(Man), noreciau zinanciu paklausti ir kad papasakotu koks wariklis yra geresnis, taigi pradesiu nuo to kad :

noreciau suzinoti apie 1.9 81kw audi a4 dyzelini ir 1.8 92Kw bendzininius wariklis

Kuris is ju yra patwaresnis?
kokios didziausios ir galbut dazniausios problemos?
Ir turbut svarbiausias klausimas butu kuris pasizymi geresne trauka, tarkime sustojus wienas pries wiena, kuris greiciau begejasi?
Aprasykite kiek zinote daugiau apie wiena ir kita wariklius.

Is anksto didelis aciu :)
P.S manau tema bus wertinga ir kitiems forumo kolegoms :)
2012-07-13 18:55
Jei 1, 8benz.tai tik turbo ir kw jau daugiau 110, ir traukia jau kita.o jei norisi vazinet papigei tai imk 1, 9l 81kw.
2012-07-13 19:01
todel siaip ir prasau padeti nes tarkime kaip 1, 8 92 traukia mazdaug zinai, o butu suzinmyoti apie 1.9 motora, kaip jie, pasizymi trauka ar nelabai? nes kiek skaites siaip apie ta paprasta 1.8 tai jo sukimo momentas mazas ir jis ivertintas gan silpnai traukiantis
2012-07-13 21:05
kokia bebutu trauka, patikek, ja jausi tik pirma savaite...paskui pripranti prie tos traukos ir nesijaucia ji.trauka kaip trauka buna..arba kol negauni kuri laika su bukesniu varikliu pasivazinet ar atvirksciai galingesniu varikliu.tada persedus i savo vel pasijaucia ta trauka.o nuolatos vazinejant, pripranti prie tos traukos ir nejauti skirtumo jokio.man buvo, anksciau vazinejau 1, 6 74kw.atrode trauka zveriska kai priprates buvau persedau i 1, 8 92kw, gavos isvis raketa.. jau tas 74kw pasidare bukas kaip traktorius..kai gavau galimybe palyginti abieju galingumu masinas.o 1, 9 81kw, tai daug kas sneka kad geresnis variantas butu, 1, 9 66kw ir ji pacipuoti.ten ne toks "lepus" variklis yra tas 66kw o pacipavus gaunas panasiai kaip tas 81kw.
2012-07-13 22:26
taigi geriausias warjantas butu 1.9 81kw traukos atzwilgiu?
2012-07-14 19:08
gal kas papildys? :))
2012-07-14 19:38
su 1.8 varikliu nesu vazeves bet pazystamas praveze su 1.9 81kw tai patiko ziauriai. trauka tikrai super, ratus suka ant asfalto antra be problemu, aisku dyzeliai tokiem dalykam neskirti. tas lepumas to variklio tai turbina, nors jam per metus jokiu problemu nesukele. toki varikly dar pacipavus pilnai pavyktu manau isspaust 100kw, bet kad ir siu pilnai uztenka. audi a4 su 1.9 81kw varikliu deciau dideli pliusa
2012-07-14 20:21
o gal kas pasakys kiek tas cipawimas kainuotu? ne garaziukuose, o normaliam salone ar serwise
2012-07-14 20:23
2012-07-14 20:21 wrote: o gal kas pasakys kiek tas cipawimas kainuotu? ne garaziukuose, o normaliam salone ar serwise
nuo 600 lt.
2012-07-14 20:27
o tokie dalykai nekenkia warikliui ir ant kiek padideja trauka? turetu buti zymus skirtumas? kaip kuro sanaudos?

kas konkreciai yra tas cipas? kas pakeiciama? ar idedama?
2012-07-14 20:35
2012-07-14 20:27 wrote: o tokie dalykai nekenkia warikliui ir ant kiek padideja trauka? turetu buti zymus skirtumas? kaip kuro sanaudos?

kas konkreciai yra tas cipas? kas pakeiciama? ar idedama?
tingi paieskoti?google.lt? http://vimota.lt/ , ce viskas yra
2012-07-14 20:36
2012-07-14 20:27 wrote: o tokie dalykai nekenkia warikliui ir ant kiek padideja trauka? turetu buti zymus skirtumas? kaip kuro sanaudos?

kas konkreciai yra tas cipas? kas pakeiciama? ar idedama?
internete pasieskok info! yra kelios imones lietuvoje kur tuom uzsima, yra ju oficialios svetaines, ten yra kainorastis ir kita info apie tai.siap ten masinos kompa perprogramuoja ir tiek.nekisa jokiu daciku ar nesamoniu kokiu.isimi kompa masinos, nusivezi jiems, jie pasijungia pas save padaro ka reikia ir viskas.gryzai kisai i masina ta kompa savo ir vaziuoji jau su pacipuotu varikliu.
7658 / 0
2012-07-14 20:37
2012-07-14 20:27 wrote: o tokie dalykai nekenkia warikliui ir ant kiek padideja trauka? turetu buti zymus skirtumas? kaip kuro sanaudos?

kas konkreciai yra tas cipas? kas pakeiciama? ar idedama?
projektuojant tiek masinas, tiek statyboj, ir siaip belekur, taikomas toks dalykas, kaip atsargos koeficientas.Kuriant varikli, atsizvelgiant i pageidaujama resursa, apkrovas, sankaba, greiciu deze, kazkiek yra ribojamas variklio galingumas, apsukos.Tai va, cipavimas yra butent to atsargos koeficiento "pamazinimas".Masinai, kuri nubegus ne viena simta tkst. kilometru, tai yra labai abejotinas veiksmas.Bet LT vieni daro, ima pinigus, kiti juos moka, vazineja, keicia sankabas, dezes, keikiasiSkonio reikalas
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-07-14 20:40
2012-07-14 20:27 wrote: o tokie dalykai nekenkia warikliui ir ant kiek padideja trauka? turetu buti zymus skirtumas? kaip kuro sanaudos?

kas konkreciai yra tas cipas? kas pakeiciama? ar idedama?
2012-07-14 20:37 maumas wrote: projektuojant tiek masinas, tiek statyboj, ir siaip belekur, taikomas toks dalykas, kaip atsargos koeficientas.Kuriant varikli, atsizvelgiant i pageidaujama resursa, apkrovas, sankaba, greiciu deze, kazkiek yra ribojamas variklio galingumas, apsukos.Tai va, cipavimas yra butent to atsargos koeficiento "pamazinimas".Masinai, kuri nubegus ne viena simta tkst. kilometru, tai yra labai abejotinas veiksmas.Bet LT vieni daro, ima pinigus, kiti juos moka, vazineja, keicia sankabas, dezes, keikiasi:lol:Skonio reikalas:drink:
seip max 10 procentu galima, nieko nepasidaro bet tarkim kam to reik?66 kw pakeli iki 80kw, masina gadini, geriau perki iskart 81 kw , o 600 litu palieki remontams
2012-07-14 20:43
2012-07-14 20:27 wrote: o tokie dalykai nekenkia warikliui ir ant kiek padideja trauka? turetu buti zymus skirtumas? kaip kuro sanaudos?

kas konkreciai yra tas cipas? kas pakeiciama? ar idedama?
2012-07-14 20:37 maumas wrote: projektuojant tiek masinas, tiek statyboj, ir siaip belekur, taikomas toks dalykas, kaip atsargos koeficientas.Kuriant varikli, atsizvelgiant i pageidaujama resursa, apkrovas, sankaba, greiciu deze, kazkiek yra ribojamas variklio galingumas, apsukos.Tai va, cipavimas yra butent to atsargos koeficiento "pamazinimas".Masinai, kuri nubegus ne viena simta tkst. kilometru, tai yra labai abejotinas veiksmas.Bet LT vieni daro, ima pinigus, kiti juos moka, vazineja, keicia sankabas, dezes, keikiasi:lol:Skonio reikalas:drink:
2012-07-14 20:40 wrote: seip max 10 procentu galima, nieko nepasidaro :lol::lol::lol: bet tarkim kam to reik?66 kw pakeli iki 80kw, masina gadini, geriau perki iskart 81 kw , o 600 litu palieki remontams:lol::lol::lol:
o kad remontuot reikes tai faktas minimum 360 tukst km pravaziavusios buna tos audzi visos dyzeliai.. nebent pirktum 2009m laidos, ir tai abejoju ar rastum mazesne rida..
2012-07-14 20:45
2012-07-14 20:37 maumas wrote: projektuojant tiek masinas, tiek statyboj, ir siaip belekur, taikomas toks dalykas, kaip atsargos koeficientas.Kuriant varikli, atsizvelgiant i pageidaujama resursa, apkrovas, sankaba, greiciu deze, kazkiek yra ribojamas variklio galingumas, apsukos.Tai va, cipavimas yra butent to atsargos koeficiento "pamazinimas".Masinai, kuri nubegus ne viena simta tkst. kilometru, tai yra labai abejotinas veiksmas.Bet LT vieni daro, ima pinigus, kiti juos moka, vazineja, keicia sankabas, dezes, keikiasi:lol:Skonio reikalas:drink:
2012-07-14 20:40 wrote: seip max 10 procentu galima, nieko nepasidaro :lol::lol::lol: bet tarkim kam to reik?66 kw pakeli iki 80kw, masina gadini, geriau perki iskart 81 kw , o 600 litu palieki remontams:lol::lol::lol:
2012-07-14 20:43 wrote: o kad remontuot reikes tai faktas :lol::lol: minimum 360 tukst km pravaziavusios buna tos audzi visos dyzeliai.. :beer: nebent pirktum 2009m laidos, ir tai abejoju ar rastum mazesne rida.. :beer:
rastai, nebent dauzta, arba kaina kosmosas.mano galva teip dergti auto galima tose salyse kur draudimai ir mokesciai dideli,
2012-07-14 22:40
Na ne kart1 teko važiuoti su abiem šiais varikliais tiek 92kw tiek 81kw, taigi galiu teikti, kad trauks kogero 81kw geriau, bet ir 92 tikrai gera trauka, ir labai malonus važiuot variklis tas 92kw nors ir 81 malonus, bet sakyčiau taip- jei gauni pigesnio dyzelino imk 81kw, o jei negauni pirk 92kw su dujom.
2012-07-14 22:48
2012-07-14 20:37 maumas wrote: projektuojant tiek masinas, tiek statyboj, ir siaip belekur, taikomas toks dalykas, kaip atsargos koeficientas.Kuriant varikli, atsizvelgiant i pageidaujama resursa, apkrovas, sankaba, greiciu deze, kazkiek yra ribojamas variklio galingumas, apsukos.Tai va, cipavimas yra butent to atsargos koeficiento "pamazinimas".Masinai, kuri nubegus ne viena simta tkst. kilometru, tai yra labai abejotinas veiksmas.Bet LT vieni daro, ima pinigus, kiti juos moka, vazineja, keicia sankabas, dezes, keikiasi:lol:Skonio reikalas:drink:
2012-07-14 20:40 wrote: seip max 10 procentu galima, nieko nepasidaro :lol::lol::lol: bet tarkim kam to reik?66 kw pakeli iki 80kw, masina gadini, geriau perki iskart 81 kw , o 600 litu palieki remontams:lol::lol::lol:
2012-07-14 20:43 wrote: o kad remontuot reikes tai faktas :lol::lol: minimum 360 tukst km pravaziavusios buna tos audzi visos dyzeliai.. :beer: nebent pirktum 2009m laidos, ir tai abejoju ar rastum mazesne rida.. :beer:
apie ta rida tai nesupratau ka tu ce norejei pasakyt? kad jos wisos daug prabegusios tai jau wisi lawonai bus?
7658 / 0
2012-07-14 22:53
2012-07-14 20:40 wrote: seip max 10 procentu galima, nieko nepasidaro :lol::lol::lol: bet tarkim kam to reik?66 kw pakeli iki 80kw, masina gadini, geriau perki iskart 81 kw , o 600 litu palieki remontams:lol::lol::lol:
2012-07-14 20:43 wrote: o kad remontuot reikes tai faktas :lol::lol: minimum 360 tukst km pravaziavusios buna tos audzi visos dyzeliai.. :beer: nebent pirktum 2009m laidos, ir tai abejoju ar rastum mazesne rida.. :beer:
2012-07-14 22:48 wrote: apie ta rida tai nesupratau ka tu ce norejei pasakyt? kad jos wisos daug prabegusios tai jau wisi lawonai bus?
Tai o kas neaisku?Manai masina begusia 500tkm normalu yra dar forsuoti?Jei taip manai, tai valio, mano nuomone kitokia...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-07-15 00:46
2012-07-14 20:40 wrote: seip max 10 procentu galima, nieko nepasidaro :lol::lol::lol: bet tarkim kam to reik?66 kw pakeli iki 80kw, masina gadini, geriau perki iskart 81 kw , o 600 litu palieki remontams:lol::lol::lol:
2012-07-14 20:43 wrote: o kad remontuot reikes tai faktas :lol::lol: minimum 360 tukst km pravaziavusios buna tos audzi visos dyzeliai.. :beer: nebent pirktum 2009m laidos, ir tai abejoju ar rastum mazesne rida.. :beer:
2012-07-14 22:48 wrote: apie ta rida tai nesupratau ka tu ce norejei pasakyt? kad jos wisos daug prabegusios tai jau wisi lawonai bus?
500 tukst km + chip + puse metu (didelis sansas kad ir greiciau) = lavonas o jei sakai nesmauksi ir t.t. tai neapsimoka net lyst i tokius dalykus. nori galios perki galingesne nori ekonomikos perki ekonomiska cia kaip du kart du yra keturi. visko negausi viename.
2012-07-15 05:07
Mano pasiulymas butu pirkti 66kw dyzeliuka, pries tai pasidarius diagnostika, nes nesvarbu kokia auto rida, svarbu kaip ji buvo eksplotuojama, bei priziurima, o del traukos tai pacipavus 66kw dyzelini varianta gausi 90kw, bei zymiai didesni sukimo momenta nei stock 81kw bei 92 bendzininis, taigi jis bus greitesnis uz juos abu bei ekonomiskesnis, del mazesnio kuro pralaidumo purkstuku ir didesnio sukimo momento. o jei truks galios ir nebus gaila papildomo litro dyzelio simtui km, nusipirksi srote 81kw purkstukus isidesi ir perprogramavus kompa turesi +15-20kw tarkim 110kw :) Bet kokiu atveju atmesk bendzina, be turbinos jie nieko verti o su turbina be duju dideles sanaudos, o kokybiska duju yranga turbininiam varikliui kainuos puse auto kainos. Bet su dujom prasideda kitos bedos.. Dega tarpines, greiciau dyla galvos ir t.t. nesivelk i sitas bedas nes remontai tukstanciais :) taigi uz tvarkinga 66kw audi paklosi kaip uz 81kw, bet ji pachipines turesi tobula ekonomijos bei galios santyki ir varianta turbinti toliau.
2012-07-15 10:00
cipuotas 66kw yra silpnesnis nei stock 81.;]
3586 / 0
2012-07-15 13:52
na ir as po scooter pjankes skaudancia galva parasysiu savo nuomone gal net daugiau pasijuoksiu....KOKIAM BYBIUI REIKIA CIPUOTI TA NUMELZTA VISU DYZELI JI NE TAM SKIRTA MASINA, TIESIOG LIETUVISKAS KUPRANUGARIS IR SVIO NERA DAUGIAU KA CIA KALBETI!!!imi toky matora jei megsti tautovezi ir tikrai traukos per akis tau bus ir navarotu begale neregetu o ne chipinti kazkoky nujota golfa
2012-07-15 14:31
2012-07-15 13:52 assas wrote: na ir as po scooter pjankes skaudancia galva parasysiu savo nuomone gal net daugiau pasijuoksiu....KOKIAM BYBIUI REIKIA CIPUOTI TA NUMELZTA VISU DYZELI JI NE TAM SKIRTA MASINA, TIESIOG LIETUVISKAS KUPRANUGARIS IR SVIO NERA DAUGIAU KA CIA KALBETI!!!imi toky matora jei megsti tautovezi ir tikrai traukos per akis tau bus ir navarotu begale neregetu o ne chipinti kazkoky nujota golfa
kaip scooteriu koncertas praejo
1757 / 0
2012-07-15 14:53
2012-07-15 05:07 wrote: Mano pasiulymas butu pirkti 66kw dyzeliuka, pries tai pasidarius diagnostika, nes nesvarbu kokia auto rida, svarbu kaip ji buvo eksplotuojama, bei priziurima, o del traukos tai pacipavus 66kw dyzelini varianta gausi 90kw, bei zymiai didesni sukimo momenta nei stock 81kw bei 92 bendzininis, taigi jis bus greitesnis uz juos abu bei ekonomiskesnis, del mazesnio kuro pralaidumo purkstuku ir didesnio sukimo momento. o jei truks galios ir nebus gaila papildomo litro dyzelio simtui km, nusipirksi srote 81kw purkstukus isidesi ir perprogramavus kompa turesi +15-20kw tarkim 110kw :) Bet kokiu atveju atmesk bendzina, be turbinos jie nieko verti o su turbina be duju dideles sanaudos, o kokybiska duju yranga turbininiam varikliui kainuos puse auto kainos. Bet su dujom prasideda kitos bedos.. Dega tarpines, greiciau dyla galvos ir t.t. nesivelk i sitas bedas nes remontai tukstanciais :) taigi uz tvarkinga 66kw audi paklosi kaip uz 81kw, bet ji pachipines turesi tobula ekonomijos bei galios santyki ir varianta turbinti toliau.
tik va viena beda, nemanau kad diagnostika tau pasakys kaip buvo ta auto eksplotuojama, kiek sankabos dar like, ar dar ko nors, diagnostika mato tik tai ka mato davikliai. o jie tikrai visko nemato, taip kad cia is dalies irgi loterija. dabar paskaiciuok, cipuoji viena karta, sumoki iki tarkim iki 800lt, tada vel perki didesnius purkstukus, reikes galingesnio kuro siurblio, didesniu slangu ir t.t. o kur dar pkartotinis programavimas, plius jei dar neuzteks turbos, tai teks ir ja keisti.. rezume gaunasi labai dideli pinigai i bala, tavo atveju pasimciau kanors kas turi ne maziau 120-150kw. ir nesukciau sau galvos del traukos. tau rinktis, ekonomija ar trauka.
You serious?
2012-07-15 22:12
Cipuotas 66kw tdi turi 90kw pats cipavau sesutei savo :) ir daugiau nm negu stock 81, o del purkstuku, reiktu keisti tik juos ir peprogravimas kainuotu 100-150lt ir dasidetu apie 15-20kw taigi viska pats dariau, del to ir rasau :) del diagnostikos, jos pilnai uztenka suzinoti purkstuku bukle, nors ji nebutina norint dar daugiau galios nes jie bus keiciami, taigi norint suzinoti turbos bukle, kuro padavimo bei elektronines dalies busena uztenka tos elementarios diagnostikos uz 50 lt, o dadejus dar 50 tau patikrins ir mechanine puse, aciu uz demesi :)
Taciau kalba ejo apie 81 ir 92kw bendzinini varikli, tad siulau imti geresnio stovio is VOK gryzusi 66kw varianta ir ji cipuoti isgausi ~90kw bei gera ekonomija.
Be to kas ten per zioplys idejo v10 varikli, tai cia jei ka zmogus renkasi masina uz 6-8k lt uz tiek gali nusipirkti tik tos audi orginalius liet ratus..
O galia ir ekonomija visada suderinama. Pats turiu e46 3 litru dyzeli turi orginaliai buvo 150 kw + chip ir yra 265hp/194kw trauka ispudinga, o graziai vaziuojant sanaudos nedidesnes nei 7l vidutines. grubiai trasa 6, mieste 8.
2012-07-15 22:33
sulaukiau tikrai idomiu minciu ir tikriausiai apsistosiu prie audi a4 1, 9TDI 81kw nes 66kw bus per silpnas, o cipais uzsimti nenoriu :) tik siaip paklausiau nes buwo idomu ar werta imtis tuo, siaip galwojau apie bmw 525 tds , bet prigazdine mane to kuro santykiu, 10-11 lietru mieste, tai ce man jau daug yra, ypac kai dyzelio kaina tokia ir kai tipo i jy neipilsi papigeje dyzelio nes uzlenksi siurbli :(
2012-07-15 22:34
2012-07-15 22:12 wrote: Cipuotas 66kw tdi turi 90kw pats cipavau sesutei savo :) ir daugiau nm negu stock 81, o del purkstuku, reiktu keisti tik juos ir peprogravimas kainuotu 100-150lt ir dasidetu apie 15-20kw taigi viska pats dariau, del to ir rasau :) del diagnostikos, jos pilnai uztenka suzinoti purkstuku bukle, nors ji nebutina norint dar daugiau galios nes jie bus keiciami, taigi norint suzinoti turbos bukle, kuro padavimo bei elektronines dalies busena uztenka tos elementarios diagnostikos uz 50 lt, o dadejus dar 50 tau patikrins ir mechanine puse, aciu uz demesi :)
Taciau kalba ejo apie 81 ir 92kw bendzinini varikli, tad siulau imti geresnio stovio is VOK gryzusi 66kw varianta ir ji cipuoti isgausi ~90kw bei gera ekonomija.
Be to kas ten per zioplys idejo v10 varikli, tai cia jei ka zmogus renkasi masina uz 6-8k lt uz tiek gali nusipirkti tik tos audi orginalius liet ratus..
O galia ir ekonomija visada suderinama. Pats turiu e46 3 litru dyzeli turi orginaliai buvo 150 kw + chip ir yra 265hp/194kw trauka ispudinga, o graziai vaziuojant sanaudos nedidesnes nei 7l vidutines. grubiai trasa 6, mieste 8.
tu ziuriu stebukladarys. nenori duot cw i viriausius projektuotojus pas vagenus? galetum sukurt perpetum mobile kuris netai kad maziau srebtu bet vaziuodamas bezdetu gelemis ir dar gamintu kura uzsikaltum litu ir gal net tie kas nemegsta tautoveziu persestu ant ju juk visi nori geriausio.
2012-07-15 22:37
2012-07-15 22:33 wrote: sulaukiau tikrai idomiu minciu ir tikriausiai apsistosiu prie audi a4 1, 9TDI 81kw nes 66kw bus per silpnas, o cipais uzsimti nenoriu :) tik siaip paklausiau nes buwo idomu ar werta imtis tuo, siaip galwojau apie bmw 525 tds , bet prigazdine mane to kuro santykiu, 10-11 lietru mieste, tai ce man jau daug yra, ypac kai dyzelio kaina tokia ir kai tipo i jy neipilsi papigeje dyzelio nes uzlenksi siurbli :(
tavo reikalas...tik pasakau is karto..pirksi ar tai nuo tralo, ar jau lietuvoj vazineta, netikek pravaziavimo rida kokia ji bus...nes tai viso labo 30 lt koregavimas ridos...jei kebulas grazus dar puse velnio, rida galima "atmatoti" nesunkiai..o paskui belieka makaronu kabinimo menas...ir masina parduota!! zodziu linkiu neuzsirauti ant tokiu xaltursciku
2012-07-15 23:13
2012-07-15 22:33 wrote: sulaukiau tikrai idomiu minciu ir tikriausiai apsistosiu prie audi a4 1, 9TDI 81kw nes 66kw bus per silpnas, o cipais uzsimti nenoriu :) tik siaip paklausiau nes buwo idomu ar werta imtis tuo, siaip galwojau apie bmw 525 tds , bet prigazdine mane to kuro santykiu, 10-11 lietru mieste, tai ce man jau daug yra, ypac kai dyzelio kaina tokia ir kai tipo i jy neipilsi papigeje dyzelio nes uzlenksi siurbli :(
2012-07-15 22:37 wrote: tavo reikalas...tik pasakau is karto..pirksi ar tai nuo tralo, ar jau lietuvoj vazineta, netikek pravaziavimo rida kokia ji bus...nes tai viso labo 30 lt koregavimas ridos...jei kebulas grazus dar puse velnio, rida galima "atmatoti" nesunkiai..o paskui belieka makaronu kabinimo menas...ir masina parduota!! zodziu linkiu neuzsirauti ant tokiu xaltursciku:beer:
tikek ta rida jei ji virs 350 000 :) neklausyk ka tas beausis sneka pas normalu pardaveja tos a4 po 400 000 bege o pas zulika 220 000
2012-07-16 19:10
2012-07-15 22:33 wrote: sulaukiau tikrai idomiu minciu ir tikriausiai apsistosiu prie audi a4 1, 9TDI 81kw nes 66kw bus per silpnas, o cipais uzsimti nenoriu :) tik siaip paklausiau nes buwo idomu ar werta imtis tuo, siaip galwojau apie bmw 525 tds , bet prigazdine mane to kuro santykiu, 10-11 lietru mieste, tai ce man jau daug yra, ypac kai dyzelio kaina tokia ir kai tipo i jy neipilsi papigeje dyzelio nes uzlenksi siurbli :(
2012-07-15 22:37 wrote: tavo reikalas...tik pasakau is karto..pirksi ar tai nuo tralo, ar jau lietuvoj vazineta, netikek pravaziavimo rida kokia ji bus...nes tai viso labo 30 lt koregavimas ridos...jei kebulas grazus dar puse velnio, rida galima "atmatoti" nesunkiai..o paskui belieka makaronu kabinimo menas...ir masina parduota!! zodziu linkiu neuzsirauti ant tokiu xaltursciku:beer:
2012-07-15 23:13 wrote: tikek ta rida jei ji virs 350 000 :) neklausyk ka tas beausis sneka :lol: pas normalu pardaveja tos a4 po 400 000 bege o pas zulika 220 000 :lol:
niekada automobilio nepirkau atsizwelgdamas i rida ar automobilio metus, perku modeli, kompektacija, stowi, ir uz atitinkama kaina :)
2012-07-17 02:45
2012-07-15 22:12 wrote: Cipuotas 66kw tdi turi 90kw pats cipavau sesutei savo :) ir daugiau nm negu stock 81, o del purkstuku, reiktu keisti tik juos ir peprogravimas kainuotu 100-150lt ir dasidetu apie 15-20kw taigi viska pats dariau, del to ir rasau :) del diagnostikos, jos pilnai uztenka suzinoti purkstuku bukle, nors ji nebutina norint dar daugiau galios nes jie bus keiciami, taigi norint suzinoti turbos bukle, kuro padavimo bei elektronines dalies busena uztenka tos elementarios diagnostikos uz 50 lt, o dadejus dar 50 tau patikrins ir mechanine puse, aciu uz demesi :)
Taciau kalba ejo apie 81 ir 92kw bendzinini varikli, tad siulau imti geresnio stovio is VOK gryzusi 66kw varianta ir ji cipuoti isgausi ~90kw bei gera ekonomija.
Be to kas ten per zioplys idejo v10 varikli, tai cia jei ka zmogus renkasi masina uz 6-8k lt uz tiek gali nusipirkti tik tos audi orginalius liet ratus..
O galia ir ekonomija visada suderinama. Pats turiu e46 3 litru dyzeli turi orginaliai buvo 150 kw + chip ir yra 265hp/194kw trauka ispudinga, o graziai vaziuojant sanaudos nedidesnes nei 7l vidutines. grubiai trasa 6, mieste 8.
2012-07-15 22:34 wrote: tu ziuriu stebukladarys. nenori duot cw i viriausius projektuotojus pas vagenus? galetum sukurt perpetum mobile kuris netai kad maziau srebtu bet vaziuodamas bezdetu gelemis ir dar gamintu kura uzsikaltum litu ir gal net tie kas nemegsta tautoveziu persestu ant ju juk visi nori geriausio.
Jei projektuotojai uzdirbtu bent kiek daugiau kiek uzdirbu as, kodel gi ne :) ir nesupratau kuri mano komentaro dalis tamstai nepatiko, taciau golfo dyno turiu ir is 66kw isejo 90, 10 kw ir jei nesumeluosiu ~270nm, ir jei bent kiek gaudaisi apie ka cia kalba, tai kuro ima uzcipintas 66kw motoras maziau negu org 81. O jei cia del mano bmw supavydejai, tai nieko pakeisti negaliu, juk lietuviai gerai gyvena anglijoi:)

Your message