User
2010-06-19 15:12
Patariu naudokite practex tai geriausia medziaga kuri buvo sukurta iki siol, nera ligiu. tinka visu tipu varikliams, greiciu dezems, tik atidziai skaitykite instrukcijas.. Visi priedai, sukurti iki siol tai tik dalele ka turi practex. Pasiziurekit suprasit www.practex.co.uk
naudingas
4243 / 0
2010-06-19 15:16
cia metalo keramika ar metalo kondicionierius?
maumas
7655 / 0
2010-06-19 15:25
Nesu nei didelis anglistas, nei didelis inzinierius, bet....Cia jie raso apie veikima to praxtex "providing maximum oil elasticity along collision vectors"nu bl..t net nesivercia liezuvis isverst toki brieda
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-06-19 15:29
sis produktas tai nano texnologija ir galiu jums garantuoti jo sudetyja nera metalo ar keramikos.
maumas
7655 / 0
2010-06-19 15:33
elementarus makaluzas i tepala, kitaip sakant daktariukasNepilsiu, jei net man sumokesi
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-06-19 15:33
isverciu.. sis produkta duoda maksimalu tepalu elastinguma trinties metu.. ar tai suprantama
User
2010-06-19 15:36
tai tavo nuomone zmogeliuk as cia uk pilu ji net i ferarius, porsus ir jie dalyvauja ziedinese lenktynese.. kieekvienam savo. drageriai tai megsta taipogi
User
2010-06-19 15:39
daktariuka gali pasilaikyti sau , jo poveikis yra tik tada kaip jis buna tepale, pakeitus nauja tepala jis dingsta. practex lieka , kad ir tu keissi tepalus kas diena..
maumas
7655 / 0
2010-06-19 15:40
2010-06-19
15:33 wrote:
isverciu.. sis produkta duoda maksimalu tepalu elastinguma trinties metu.. ar tai suprantama ;)
Netrink man cia makaronu, angliskai pakankamai gerai suprantu, spejau ismokt per metus praleistus toje pacioje UK...Marketingas yra marketingas, geriau laiku tepalus pasikeist
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-06-19 15:52
as cia jau 10metu marketingas tu.. angliskai manau dar netaip gerai ir moki . as turiu cia automobiliu serviza ir padariau jam visus imanomus testus, kaip ir tu mechanikai mano ispradziu tuo nepatikejo. As padariau visu pirma testa ant mano beveik naujo bmw m5 ir supratau , ,kad tai tikrai geras produktas. jis skirtas net ir naujoms masinoms.. ji pavartojus nereikia daryti apkatkes..
User
2010-06-19 15:57
nuoroda tam kas netiki, bus ir daugiau ju.. http://izikrat.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=51 cia rodo apie Forsan mes tik pakeiteme pavadinima i Practex tai buvo pries 9 metus, dabar practex dar yra ir istobulintas.
User
2010-06-19 16:38
karocia sneki bele sneketi o faktu neivardiji tokiu priemoniu testus reikia ne su naujom masinom daryti osu grabiukais tada matysis efektas , o del apkatkes tai tikras briedas
User
2010-06-19 17:18
faktai yra jai nematei video medziagos tai as nekaltas.. beja testai daryti su senais automobiliais, viena is ju greitu laiku pamatysite gal ir televizijoja tai 1981metu golfukas 1.6 korbiratorius. beja efekta gali matytis su visais automobiliais, aisku an senu variklio kompresija keiciasi akivaisdziai..
User
2010-06-19 17:18
http://izikrat.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=51
User
2010-06-19 17:19
paziurekit kam kyla dar klausimu..
naudingas
4243 / 0
2010-06-19 20:44
metalo kondicionierius tai nereiskia kad sudeti metalo yra .cia vilniuj prekiauja priedais sumazinanciais variklio trinti jie turi net staklytes paima pailga guoliuka sutrina ji paprastu tepalu ir su tuo kondiciionirium ir tipo su tuo priedu mazesne duobute istrina , ar tikriau beveik neistrina
User
2010-06-20 03:16
dar viena daktara pasiulon idejo?
User
2010-06-20 05:13
2010-06-19
15:36 wrote:
tai tavo nuomone zmogeliuk as cia uk pilu ji net i ferarius, porsus ir jie dalyvauja ziedinese lenktynese.. kieekvienam savo. drageriai tai megsta taipogi
nerimti drageriai jei pila ta suda...
User
2010-06-20 06:41
pats nezinai ka reklamuoji.. sitas dalykas niekaip nepadidins kompresijos ir nesutvarkys isisidevejusiu daliu. jis tik turetu apsaugoti nuo dilimo..
ir jokia cia ne nanotechnologija.. toli grazu.. aiskiai parasyta, kad daleliu dydis - apie 5 mikrometrai.. ne nano.
ir, taip, tai yra metalo kondicionierius.. eilinis.. kaip ir zMAX ir visi kiti. nesakau, kad jis neveikia, tik tiek kiek jis padeda yra lasas juroj...
ir jokia cia ne nanotechnologija.. toli grazu.. aiskiai parasyta, kad daleliu dydis - apie 5 mikrometrai.. ne nano.
ir, taip, tai yra metalo kondicionierius.. eilinis.. kaip ir zMAX ir visi kiti. nesakau, kad jis neveikia, tik tiek kiek jis padeda yra lasas juroj...
User
2010-06-20 14:06
tusciai snekat, as pries visus priedus buvau iki siol, patys suprantat manau kodel.. ( turiu automobiliu serviza) bet kai tai isbandem, padarem testus su mazdaug jau 150 masinu visokiu tipu.. kompresija tikrai labai kinta..
User
2010-06-20 14:09
del drageriu lt tokiu nebuvo ir nebus kaip cia anglijoja.. visupirma cia didesnes galimybes, antra pinigai kiti cia vaikscioja..
User
2010-06-20 14:12
idesiu failiuka del kompresijos kitimo..
User
2010-06-20 15:03
kokia jo kaina
User
2010-06-20 15:05
idomu butu pabandyti mano mirstanti passata.prabegas passatas 522000 be variklio remonto.dabar reikalauja kas 1000 km 1/l tepalo
haro196
582 / 0
2010-06-20 20:43
o klausyk gali pasakyt kur tavo servisas randasi?
User
2010-06-20 21:11
as ne apie lietuvos dragerius ir kalbu. o apie Top Fuel dragerius, kurie perrenka varikli beveik pries kiekviena vaziavima, turi specialia komanda kuri tarp vaziavimu perrenka varikli. nemanai, kad jie geriau atleistu ta ~5 profesionalu komanda ir naudotu tavo suda?
ir dar karta sakau.. pats paskaityk kas rasoma apie ta dalyka. jis nedidina kompresijos ir isvis nerekomenduojama pilti jo jei variklis leidzia tepala.. pats davei nuoroda, o dabar sakai, kad tuscios snekos.. nepriestarauk sau.
ir dar karta sakau.. pats paskaityk kas rasoma apie ta dalyka. jis nedidina kompresijos ir isvis nerekomenduojama pilti jo jei variklis leidzia tepala.. pats davei nuoroda, o dabar sakai, kad tuscios snekos.. nepriestarauk sau.
maumas
7655 / 0
2010-06-20 21:17
2010-06-20
21:11 wrote:
as ne apie lietuvos dragerius ir kalbu. o apie Top Fuel dragerius, kurie perrenka varikli beveik pries kiekviena vaziavima, turi specialia komanda kuri tarp vaziavimu perrenka varikli. nemanai, kad jie geriau atleistu ta ~5 profesionalu komanda ir naudotu tavo suda?
ir dar karta sakau.. pats paskaityk kas rasoma apie ta dalyka. jis nedidina kompresijos ir isvis nerekomenduojama pilti jo jei variklis leidzia tepala.. pats davei nuoroda, o dabar sakai, kad tuscios snekos.. nepriestarauk sau.
ir dar karta sakau.. pats paskaityk kas rasoma apie ta dalyka. jis nedidina kompresijos ir isvis nerekomenduojama pilti jo jei variklis leidzia tepala.. pats davei nuoroda, o dabar sakai, kad tuscios snekos.. nepriestarauk sau.
Man patiko pasirinkimas apie "suda ir atleidima"As komandos neatleisciau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-06-21 09:46
na cia tikrai suda sneka, vien temos pavadinimas ka reiskia variklio kapitalinis remontas jo neardzius cia pats absordiskiausias dalykas kuris gali buti
User
2010-06-21 11:06
o gal zinote kas padetu kad nekalentu kompensatoriai?
User
2010-06-21 11:06
2010-06-19
15:12 wrote:
Patariu naudokite practex tai geriausia medziaga kuri buvo sukurta iki siol, nera ligiu. tinka visu tipu varikliams, greiciu dezems, tik atidziai skaitykite instrukcijas.. Visi priedai, sukurti iki siol tai tik dalele ka turi practex. Pasiziurekit suprasit www.practex.co.uk
kur tavo produkcija galima isigyti?
User
2010-06-21 15:50
padetu nauji kompensatoriai jei seni uzsikise
User
2010-06-22 10:40
cia paprastas priedas i tepalus kad padidinti variklio efektyvuma, nieko cia ypatingo kad pilama i auto lenktynems ir visokius ferarius. Tam kad aukstesnese apsukose matoras netaip stipriai kaistu.
User
2010-06-29 11:08
bet man tai pasidare po tepalu keitimo, gal sakau koks tepalo priedas padetu kaip manote?
User
2010-06-29 11:32
Toki dalyka pirmieji pradejo naudot rusai. Zmogus pasakojo kad panasus preparatas rusu aviacijoi jau daugiau nei 30 metu naudojamas, po to tik pakeitus sudeti pritaikytas automobiliams.
o siaip draugas i ubage 2.2 supyle toki daikta tai variklis pradejo graziau dirbt ir apsukas greiciau kelt. tikrai pasijaute vaziavimo kokybeje.. dar per salcius labai lengvai uzsikuria atsimenu prie minus 30 kaskur po keliu abarotu pagaudavo o iki tol uztraukt daznai reikdavo net
o siaip draugas i ubage 2.2 supyle toki daikta tai variklis pradejo graziau dirbt ir apsukas greiciau kelt. tikrai pasijaute vaziavimo kokybeje.. dar per salcius labai lengvai uzsikuria atsimenu prie minus 30 kaskur po keliu abarotu pagaudavo o iki tol uztraukt daznai reikdavo net
User
2010-06-29 14:28
idekite foto kaip jis atrodo reiks isbandyti, kur jo yra pirkti?
User
2010-07-02 20:37
Daug esu paskaites apie visokius priedus, ir pabandes ir XADO, nezinau ?? ilgai vazinet neteko , bet daugiau nebandysiu, iskyrus produkta pagaminta pagal n NANO texnologija, kaskur turiu pavadinima, vot sita noriu isbandyt, kiek vairuotoju , tiek nuomoniu.
User
2010-07-02 20:43
zMAX sako geras dalykas. as nebandes, nes man nepatinka papildai. bet draugas i savo Eclipse GSX supyle tai sake jauciasi skirtumas.. Net Carroll Shellby ta dalyka reklamuoja.. bet cia gali buti tik gerai sumokeje jam. nepabandes nezinosi.
User
2010-07-02 21:04
Daug esu paskaites apie visokius priedus, ir pabandes ir XADO, nezinau ?? ilgai vazinet neteko , bet daugiau nebandysiu, iskyrus produkta pagaminta pagal n NANO texnologija, kaskur turiu pavadinima, vot sita noriu isbandyt, kiek vairuotoju , tiek nuomoniu.
User
2010-07-07 09:41
tai kur tokio s galima isigyti?
Your message |
|