Variklio galvos tarpinės keitimas

Created by User 2011-12-29
2011-12-29 21:37
Sveiki. Planuoju keisti galvos tarpinę, todėl noriu paklausti ką būtina pakeisti ar padaryti? Žinau, kad reikia pakeisti galvos tarpinę, šlifuoti pačią galvą.. Ką dar? Beje ką patartumėt nuimant/uždedant galvą? Duokit bet kokius vertingus patarimus! (Mazda 323F)
2011-12-30 17:41
2011-12-29 21:37 wrote: Sveiki. Planuoju keisti galvos tarpinę, todėl noriu paklausti ką būtina pakeisti ar padaryti? Žinau, kad reikia pakeisti galvos tarpinę, šlifuoti pačią galvą.. Ką dar? Beje ką patartumėt nuimant/uždedant galvą? Duokit bet kokius vertingus patarimus! (Mazda 323F)
jei nesi keites tai ir nekeisk prisidirbsi nesamoniu , ir bereikalo litus ismesi i ora. nuvaryk ten kas tai daro ir sugeba
2011-12-30 21:57
Nekeisi, neišmoksi...
2011-12-30 22:23
Visu pirma pries keisdamas atsimink viena pagrindini dalyka, viska turi daryti protingai:
1.reikia turet specialu rakta galvutes uzverzimui padaryti , nes jeigu jo neturi tada nieko nepradek daryti, nes tik sugadinsi savo masinos varikli
2.pries nuimdamas galva pasizymi degima ant paskirstymo velenelio skyvo ir apacioj ant apatinio alkuninio veleno skyvo, arba susirask metkes ant smagracio(bet paprasciau pasizymek, jeigu nesupranti kaip tad geriau pats to nedaryk nes per foruma keist galvos tu neismoksi, ir 16 voztuvu reikia moketi sureguliuot degima tuo atveju jeigu ji pamesi, nes kitaip bandydamas prasukti surinkta atgal varikli gali sugadinti galvute)
2.jeigu jau sugalvosi tai reikia turet gerus raktus galvutej atleisti ir atleidinejama ji bus nuo krastu einat link vidurio(uzverzimas padaromas is vidurio i krastus)
3.jeigu nori kad varikis smagiai trauktu pritrink voztuvus , tikrai pasakau nepasigailesi kainuos iki 70lt

------.ir jeigu nesupranti nieko apie variklius geriau jau nuvaryk meistrams sumokesi nuo 150-300lt(bent jau tiek as imu) ir pakeis, sutaupysi sau laiko ir nervu , -
2011-12-30 23:05
Gerai masinai keist taip reik turet raktus ir viska daryt atsargiai o tokiom masinom iki 5k. lt nei specialiu raktu nieko nereik nei galvos tos pritrindinet jei aisku jei nk nepadaryta, neviena tarpine keista ir masinos vaziavo sekmingai toliau, verzi su protu ir atitinkamai ne wamzdi uzsidejes ant rakto ir viskas ok ;)
2012-01-01 18:36
O ką manot jei tik šlifuosiu galvą, pakeisiu tarpinę ir viską sudėsiu? Kaip turėtų ilgai laikyt Jūsų manymu?
2012-01-02 21:53
O klausykit kai viską sudedi voštuvų nereik perreguliuot, nes vistiek tarpas tarp voštūvų ir stumoklio sumažėja..
2012-01-02 22:01
2012-01-02 21:53 wrote: O klausykit kai viską sudedi voštuvų nereik perreguliuot, nes vistiek tarpas tarp voštūvų ir stumoklio sumažėja..
zinau jei jau keiti, pasikeisk ir gumutes nedaug kainuoja vistiek, i as dar vietoj taves prislifuociau vostuvus visus...o galva zemint tai cia tavo reikalas, bet patarciau daugiau kaip 0, 4ml nezemint:) o seip jo degima viska atsistatyk nk nesumaisyk ir pavisx viskas jej gaudais tokiuose dalykuose :D
2012-01-02 22:07
2012-01-02 21:53 wrote: O klausykit kai viską sudedi voštuvų nereik perreguliuot, nes vistiek tarpas tarp voštūvų ir stumoklio sumažėja..
2012-01-02 22:01 wrote: zinau jei jau keiti, pasikeisk ir gumutes nedaug kainuoja vistiek, i as dar vietoj taves prislifuociau vostuvus visus...o galva zemint tai cia tavo reikalas, bet patarciau daugiau kaip 0, 4ml nezemint:) o seip jo degima viska atsistatyk nk nesumaisyk ir pavisx viskas jej gaudais tokiuose dalykuose :D
Na man kūrėsi viskas gerai, neleido tepalų tai prie voštuvų nagų nekišu.. Galva kaip sakant tik pašveitė, o nežemino.. Todėl klausiu, ar voštuvus reikia perreguliuoti iš naujo?
2012-01-02 22:21
2011-12-30 23:05 wrote: Gerai masinai keist taip reik turet raktus ir viska daryt atsargiai o tokiom masinom iki 5k. lt nei specialiu raktu nieko nereik nei galvos tos pritrindinet jei aisku jei nk nepadaryta, neviena tarpine keista ir masinos vaziavo sekmingai toliau, verzi su protu ir atitinkamai ne wamzdi uzsidejes ant rakto ir viskas ok ;)
Koks skirtumas kiek masina kainuoja? Senesne- automatiskai dalys pigesnes, nors ir geras pirksi, ir pasistengus galima padaryti kad po remonto iki kito skerdimo motoro savo rida toli aplenks brangesnes masinas nekilnojant kapoto, cia faktas.. (plius dar lengviau ir paprasciau viska padaryti, tik meiles reikia ideti..)
2012-01-02 22:52
2012-01-02 21:53 wrote: O klausykit kai viską sudedi voštuvų nereik perreguliuot, nes vistiek tarpas tarp voštūvų ir stumoklio sumažėja..
2012-01-02 22:01 wrote: zinau jei jau keiti, pasikeisk ir gumutes nedaug kainuoja vistiek, i as dar vietoj taves prislifuociau vostuvus visus...o galva zemint tai cia tavo reikalas, bet patarciau daugiau kaip 0, 4ml nezemint:) o seip jo degima viska atsistatyk nk nesumaisyk ir pavisx viskas jej gaudais tokiuose dalykuose :D
2012-01-02 22:07 wrote: Na man kūrėsi viskas gerai, neleido tepalų tai prie voštuvų nagų nekišu.. Galva kaip sakant tik pašveitė, o nežemino.. Todėl klausiu, ar voštuvus reikia perreguliuoti iš naujo?
nk nereikia
2012-01-02 23:44
2012-01-02 21:53 wrote: O klausykit kai viską sudedi voštuvų nereik perreguliuot, nes vistiek tarpas tarp voštūvų ir stumoklio sumažėja..
2012-01-02 22:01 wrote: zinau jei jau keiti, pasikeisk ir gumutes nedaug kainuoja vistiek, i as dar vietoj taves prislifuociau vostuvus visus...o galva zemint tai cia tavo reikalas, bet patarciau daugiau kaip 0, 4ml nezemint:) o seip jo degima viska atsistatyk nk nesumaisyk ir pavisx viskas jej gaudais tokiuose dalykuose :D
2012-01-02 22:07 wrote: Na man kūrėsi viskas gerai, neleido tepalų tai prie voštuvų nagų nekišu.. Galva kaip sakant tik pašveitė, o nežemino.. Todėl klausiu, ar voštuvus reikia perreguliuoti iš naujo?
Tik nepamirsk uzverzt galvute su dinamometriniu raktu arba gali bandyti pagal instruckija kuri bus ant galvutes tarpines pakuotes ten bus parodyta kokiu laipsniu uzsukt, bet jau geriau suk su tuo specialiu raktu nes kitaip gali per daug verzdamas nutaukti varztus
2012-01-03 00:05
2012-01-02 22:01 wrote: zinau jei jau keiti, pasikeisk ir gumutes nedaug kainuoja vistiek, i as dar vietoj taves prislifuociau vostuvus visus...o galva zemint tai cia tavo reikalas, bet patarciau daugiau kaip 0, 4ml nezemint:) o seip jo degima viska atsistatyk nk nesumaisyk ir pavisx viskas jej gaudais tokiuose dalykuose :D
2012-01-02 22:07 wrote: Na man kūrėsi viskas gerai, neleido tepalų tai prie voštuvų nagų nekišu.. Galva kaip sakant tik pašveitė, o nežemino.. Todėl klausiu, ar voštuvus reikia perreguliuoti iš naujo?
2012-01-02 23:44 wrote: Tik nepamirsk uzverzt galvute su dinamometriniu raktu arba gali bandyti pagal instruckija kuri bus ant galvutes tarpines pakuotes ten bus parodyta kokiu laipsniu uzsukt, bet jau geriau suk su tuo specialiu raktu nes kitaip gali per daug verzdamas nutaukti varztus
sutinku su 7max
2012-01-03 12:29
nereikia jokiu voztuvu reguliuot hidrokompensatoriai stovi .dek ta galva ir viskas , galejai ir neslifuot, ne dyzelis gi . laiko tos galvos benzinines.
2012-01-03 15:28
2012-01-02 21:53 wrote: O klausykit kai viską sudedi voštuvų nereik perreguliuot, nes vistiek tarpas tarp voštūvų ir stumoklio sumažėja..
Jei tokius klausimus uzduodi, gal geriau tu jos neardyk.Voztuvu tarpeliai su stumokliu neturi jokio rysio, reikia kompensatorius i ta pacia vieta sustatyt kur buvo ir viskas
2012-01-03 15:33
2012-01-03 12:29 wrote: nereikia jokiu voztuvu reguliuot hidrokompensatoriai stovi .dek ta galva ir viskas , galejai ir neslifuot, ne dyzelis gi . laiko tos galvos benzinines.
Visada keisdmas galvutei tarpine slifuoju variklio galvute, nes zinau kaip buna o tu matos tik megejas ir nieko nezinai:D:D:D
2012-01-03 15:49
2012-01-03 12:29 wrote: nereikia jokiu voztuvu reguliuot hidrokompensatoriai stovi .dek ta galva ir viskas , galejai ir neslifuot, ne dyzelis gi . laiko tos galvos benzinines.
2012-01-03 15:33 wrote: Visada keisdmas galvutei tarpine slifuoju variklio galvute, nes zinau kaip buna o tu matos tik megejas ir nieko nezinai:D:D:D
Jei pats vazineciau, tikrai slifuociau, trinciau voztuvus, naujus salnykus, tarpines po kolikais, voztuvu gumas naujas, varztus naujus, kitaip neaisku, kiek vaziuosi
582 / 0
2012-01-03 16:09
na pirma ka padaryciau budamas tavo vietoje nusipirkciau haineso manuala ar koki rusiska jo vertima ten bus atsdakyta i 101tavo klausima + sumazes rizika klaidu padaryti. kad ir mazas galvute4s paslifavimas tikrai nepakenkia keicant tarpine aisku visu voztuvu rieboksliu keitimas ir voztuvu pritriniams tikrai i nauda. ko nepaminejo tai tau reikes naujos dangtelio tarpines ir gali prireikt tarpiniu po isiurbimo ismetimo kolektoriais bet nebutinai. sekmes darbuose ;)
2012-01-03 17:45
2011-12-30 23:05 wrote: Gerai masinai keist taip reik turet raktus ir viska daryt atsargiai o tokiom masinom iki 5k. lt nei specialiu raktu nieko nereik nei galvos tos pritrindinet jei aisku jei nk nepadaryta, neviena tarpine keista ir masinos vaziavo sekmingai toliau, verzi su protu ir atitinkamai ne wamzdi uzsidejes ant rakto ir viskas ok ;)
2012-01-02 22:21 wrote: Koks skirtumas kiek masina kainuoja? Senesne- automatiskai dalys pigesnes, nors ir geras pirksi, ir pasistengus galima padaryti kad po remonto iki kito skerdimo motoro savo rida toli aplenks brangesnes masinas nekilnojant kapoto, cia faktas..:smoke: (plius dar lengviau ir paprasciau viska padaryti, tik meiles reikia ideti..)
skirtumas kad bauda gali gaut ir neverta rizikuot ir greiciausiai darai ilgam laikui, o jei sena masina neverta investuot jei pats sugebi nes nevazinesi su ja 10 metu ;)
2012-01-03 17:45
2012-01-03 12:29 wrote: nereikia jokiu voztuvu reguliuot hidrokompensatoriai stovi .dek ta galva ir viskas , galejai ir neslifuot, ne dyzelis gi . laiko tos galvos benzinines.
2012-01-03 15:33 wrote: Visada keisdmas galvutei tarpine slifuoju variklio galvute, nes zinau kaip buna o tu matos tik megejas ir nieko nezinai:D:D:D
Nors as ir megejas bet neslifawau niekad ir jokiu problemu ;)
2012-01-03 17:51
Cia tas pats kaip ir pardavejai sako keiti pagrindini dirza keisk ir itempejus ir vandens pompa taip ir cia keiti tarpine slifuok galva ir pritrink voztuvus ;)
582 / 0
2012-01-03 18:18
2012-01-03 17:51 wrote: Cia tas pats kaip ir pardavejai sako keiti pagrindini dirza keisk ir itempejus ir vandens pompa :lol: taip ir cia keiti tarpine slifuok galva ir pritrink voztuvus ;)
ir is principo jie teisus, jai ruosiesi su masina nuvazuot 100k km ir nenori kur nors vokietijoj dar karta dirzo keist arba masinos i savartyna atiduot nes neissimokesi uz remonta. arba palikt 500euru uz jos transportavima i lietuva. aisku jai su masina nuvazuosi ne daugiau 50k km ir vazinesi Lietuvoj tada jokio skirtumo keisi tu tuos tempejyus ir parazitus ar ne vistiek greiciausiai nereiks antra karta lyst.
taip pat ir su galva jai galvoji greitu metu keist masina arba tavo metinis kilometrazas yra mazesnis nei 15k km nera reikalo keista ka nors daugiau nei galvos tarpine. tuo labaiu jai pinigu per daug atliekamu neturi.
2012-01-03 18:43
2012-01-03 17:51 wrote: Cia tas pats kaip ir pardavejai sako keiti pagrindini dirza keisk ir itempejus ir vandens pompa :lol: taip ir cia keiti tarpine slifuok galva ir pritrink voztuvus ;)
O ka ne? Teisybe sako zmones, kas kaltas kad tu uz juos dar protingesnis, gal taupesnis, praktiskesnis, bbs tave zino "idealus".. Bet tikrai sneki nesamones, tokiems kaip tu neduociau net kapoto savo masinos pakelt, kokia ji bebutu, ka jau ten sneket apie remonta.. (tipo atvarai pakeisti skirstymo dirza, ir pakeiti tik dirza, turi duot garantija kad minimum 60000km nenutruks, o jei palieki senus rolikus ir pompa taigi viena diena pastrige sumatalins ta nauja dirza ir suhujarins voztuvus, visi tie dalykai panasiam kilometrazui tarnauti numatyti juos gaminant)
2012-01-03 18:54
Skirstymo dirzo keitimas reiskia "skirstymo dirzo komplekto" keitimas, i tai ieina visi butini rolikai ir itempejas, itempejai, dazniausiai ir vandens pompa.. Jei kas atvarytu man ir sakytu pakeisk tik dirza, vistiek paimciau pilna suma, jokiu garantiju neduociau, bet greiciausiai pasiusciau toki nx, geriau isvis nieko neveikti nei nesamonem uzsiimineti..
2012-01-03 19:46
2012-01-03 17:51 wrote: Cia tas pats kaip ir pardavejai sako keiti pagrindini dirza keisk ir itempejus ir vandens pompa :lol: taip ir cia keiti tarpine slifuok galva ir pritrink voztuvus ;)
2012-01-03 18:43 wrote: O ka ne? Teisybe sako zmones, kas kaltas kad tu uz juos dar protingesnis, gal taupesnis, praktiskesnis, bbs tave zino "idealus".. Bet tikrai sneki nesamones, tokiems kaip tu neduociau net kapoto savo masinos pakelt, kokia ji bebutu, ka jau ten sneket apie remonta.. :smoke: (tipo atvarai pakeisti skirstymo dirza, ir pakeiti tik dirza, turi duot garantija kad minimum 60000km nenutruks, o jei palieki senus rolikus ir pompa taigi viena diena pastrige sumatalins ta nauja dirza ir suhujarins voztuvus, visi tie dalykai panasiam kilometrazui tarnauti numatyti juos gaminant)
Pardavejam ir reikia gyvent man atrodo tavo sunkus gyvenimas jei visad galvoji o jeigu tas ar anas ir jei nemoki ivertint pats ir gyvent savo galva o tik kitu zmoniu tai man taves gaila nors huj man taves gaila is tokiu patikliu ir gyvena servisai ir garaziniai ir halturscikai ;) nuemes gali pats puikiai ivertint bukle itempeju ir pasiziuret pompa ar neleidzia, itempejus galima keist jei taip noro yra bet kam vandens pompa? ji uzsikerta? nu nlb ;) o jei prades leist tai ir pakeisi ;) pagal tokius kaip tu tai puse masinos reik pakeist o dar toki kaip tu sudeda china dalis kurios dar trumpiau laiko ar subyra ir tada tikrai nuostolio buna
2012-01-03 19:56
ir sitam zmogeliui tie papildomi darbai ir visa kita kainuos tiek kiek kita varikli nupirkt tokiai masinai tai reik mastyt truputi galva
2012-01-03 21:03
2012-01-03 17:51 wrote: Cia tas pats kaip ir pardavejai sako keiti pagrindini dirza keisk ir itempejus ir vandens pompa :lol: taip ir cia keiti tarpine slifuok galva ir pritrink voztuvus ;)
2012-01-03 18:43 wrote: O ka ne? Teisybe sako zmones, kas kaltas kad tu uz juos dar protingesnis, gal taupesnis, praktiskesnis, bbs tave zino "idealus".. Bet tikrai sneki nesamones, tokiems kaip tu neduociau net kapoto savo masinos pakelt, kokia ji bebutu, ka jau ten sneket apie remonta.. :smoke: (tipo atvarai pakeisti skirstymo dirza, ir pakeiti tik dirza, turi duot garantija kad minimum 60000km nenutruks, o jei palieki senus rolikus ir pompa taigi viena diena pastrige sumatalins ta nauja dirza ir suhujarins voztuvus, visi tie dalykai panasiam kilometrazui tarnauti numatyti juos gaminant)
2012-01-03 19:46 wrote: Pardavejam ir reikia gyvent :lol: man atrodo tavo sunkus gyvenimas jei visad galvoji o jeigu tas ar anas ir jei nemoki ivertint pats ir gyvent savo galva o tik kitu zmoniu tai man taves gaila nors huj man taves gaila :lol: is tokiu patikliu ir gyvena servisai ir garaziniai ir halturscikai ;) nuemes gali pats puikiai ivertint bukle itempeju ir pasiziuret pompa ar neleidzia, itempejus galima keist jei taip noro yra bet kam vandens pompa? ji uzsikerta? nu nlb ;) o jei prades leist tai ir pakeisi ;) pagal tokius kaip tu tai puse masinos reik pakeist :lol: o dar toki kaip tu sudeda china dalis kurios dar trumpiau laiko ar subyra ir tada tikrai nuostolio buna :lol:
patikek vandens pompos irgi stringa tada yra nutraukiamas dirzas ir lankstomi voztuvai
2012-01-03 21:32
2012-01-03 17:51 wrote: Cia tas pats kaip ir pardavejai sako keiti pagrindini dirza keisk ir itempejus ir vandens pompa :lol: taip ir cia keiti tarpine slifuok galva ir pritrink voztuvus ;)
2012-01-03 18:43 wrote: O ka ne? Teisybe sako zmones, kas kaltas kad tu uz juos dar protingesnis, gal taupesnis, praktiskesnis, bbs tave zino "idealus".. Bet tikrai sneki nesamones, tokiems kaip tu neduociau net kapoto savo masinos pakelt, kokia ji bebutu, ka jau ten sneket apie remonta.. :smoke: (tipo atvarai pakeisti skirstymo dirza, ir pakeiti tik dirza, turi duot garantija kad minimum 60000km nenutruks, o jei palieki senus rolikus ir pompa taigi viena diena pastrige sumatalins ta nauja dirza ir suhujarins voztuvus, visi tie dalykai panasiam kilometrazui tarnauti numatyti juos gaminant)
2012-01-03 19:46 wrote: Pardavejam ir reikia gyvent :lol: man atrodo tavo sunkus gyvenimas jei visad galvoji o jeigu tas ar anas ir jei nemoki ivertint pats ir gyvent savo galva o tik kitu zmoniu tai man taves gaila nors huj man taves gaila :lol: is tokiu patikliu ir gyvena servisai ir garaziniai ir halturscikai ;) nuemes gali pats puikiai ivertint bukle itempeju ir pasiziuret pompa ar neleidzia, itempejus galima keist jei taip noro yra bet kam vandens pompa? ji uzsikerta? nu nlb ;) o jei prades leist tai ir pakeisi ;) pagal tokius kaip tu tai puse masinos reik pakeist :lol: o dar toki kaip tu sudeda china dalis kurios dar trumpiau laiko ar subyra ir tada tikrai nuostolio buna :lol:
Butu labai idomu paziuret, kaip tu ivertini vandens siurblio bukle:DNelasa, reiskia gera?O po 1000 ar 5000 km ar ji dar bus sausa?Suzinosi kai nukirs strigdama dirza, arba suvarys antifryza ant dirzo ir tas ismirkes nutruks.Laime, jei pastebesi nuoteki antifryzo, tada vel pirksi dirza, mokesi 300-400 uz darba.Ekonomija gaunasi tavo metodu super
2012-01-04 20:53
2012-01-03 18:43 wrote: O ka ne? Teisybe sako zmones, kas kaltas kad tu uz juos dar protingesnis, gal taupesnis, praktiskesnis, bbs tave zino "idealus".. Bet tikrai sneki nesamones, tokiems kaip tu neduociau net kapoto savo masinos pakelt, kokia ji bebutu, ka jau ten sneket apie remonta.. :smoke: (tipo atvarai pakeisti skirstymo dirza, ir pakeiti tik dirza, turi duot garantija kad minimum 60000km nenutruks, o jei palieki senus rolikus ir pompa taigi viena diena pastrige sumatalins ta nauja dirza ir suhujarins voztuvus, visi tie dalykai panasiam kilometrazui tarnauti numatyti juos gaminant)
2012-01-03 19:46 wrote: Pardavejam ir reikia gyvent :lol: man atrodo tavo sunkus gyvenimas jei visad galvoji o jeigu tas ar anas ir jei nemoki ivertint pats ir gyvent savo galva o tik kitu zmoniu tai man taves gaila nors huj man taves gaila :lol: is tokiu patikliu ir gyvena servisai ir garaziniai ir halturscikai ;) nuemes gali pats puikiai ivertint bukle itempeju ir pasiziuret pompa ar neleidzia, itempejus galima keist jei taip noro yra bet kam vandens pompa? ji uzsikerta? nu nlb ;) o jei prades leist tai ir pakeisi ;) pagal tokius kaip tu tai puse masinos reik pakeist :lol: o dar toki kaip tu sudeda china dalis kurios dar trumpiau laiko ar subyra ir tada tikrai nuostolio buna :lol:
2012-01-03 21:32 wrote: Butu labai idomu paziuret, kaip tu ivertini vandens siurblio bukle:DNelasa, reiskia gera?O po 1000 ar 5000 km ar ji dar bus sausa?Suzinosi kai nukirs strigdama dirza, arba suvarys antifryza ant dirzo ir tas ismirkes nutruks.Laime, jei pastebesi nuoteki antifryzo, tada vel pirksi dirza, mokesi 300-400 uz darba.Ekonomija gaunasi tavo metodu super:thumbdown:
niekad negirdejas kad kam nors butu uzsikirtus vandens pompa taip nelasa lengvai sukasi ir nekliba tai reiskia gera, o jei esi balvonas ir niekad nepaziuri kas po tavo masina lieka ar tepalo neleidzia ar antifrizo neleidzia kur nors tai esi eilinis vairuotojas kuriam svarbu rieda ;) ir kur tas dirzas antifrize gali ismirkt? jei slampa tai ir nulases po lasiuka net dirzo nelietes o jei ciurksle varo tai greiciau tau variklis uzkais negu dirzas ismirks nes ten nesandaru jei ka ir dirzas nelabai ir ismirks juk ten ne tirpiklis gumos geriau det kiniska pompa uz 150 litu plius minus jei neklystu, itempejus kurie dar minimum 100, dirzas 50 lt. keitimas visko 150-200. o jei dar tarpine keisk dar medziagos darbas 200 skiaciuok 500 arba 700 ir turesi kiniskom dalim padaryta kurios gal net prasciau laikys uz tas kurios yra gal originalios, uz 500-700 gali masinai varikli nupirkt visa aisku benzinini iki 2000 metu, o 323f tai pora varikliu paimsi juk ne nauja masina kad tokius pinigus kist o dar kai garaziukininkai padarys tai ir gali nepakeist tau vandens pompos sakys pakeiciau o is kur tu zinosi?
582 / 0
2012-01-04 21:28
2012-01-03 19:46 wrote: Pardavejam ir reikia gyvent :lol: man atrodo tavo sunkus gyvenimas jei visad galvoji o jeigu tas ar anas ir jei nemoki ivertint pats ir gyvent savo galva o tik kitu zmoniu tai man taves gaila nors huj man taves gaila :lol: is tokiu patikliu ir gyvena servisai ir garaziniai ir halturscikai ;) nuemes gali pats puikiai ivertint bukle itempeju ir pasiziuret pompa ar neleidzia, itempejus galima keist jei taip noro yra bet kam vandens pompa? ji uzsikerta? nu nlb ;) o jei prades leist tai ir pakeisi ;) pagal tokius kaip tu tai puse masinos reik pakeist :lol: o dar toki kaip tu sudeda china dalis kurios dar trumpiau laiko ar subyra ir tada tikrai nuostolio buna :lol:
2012-01-03 21:32 wrote: Butu labai idomu paziuret, kaip tu ivertini vandens siurblio bukle:DNelasa, reiskia gera?O po 1000 ar 5000 km ar ji dar bus sausa?Suzinosi kai nukirs strigdama dirza, arba suvarys antifryza ant dirzo ir tas ismirkes nutruks.Laime, jei pastebesi nuoteki antifryzo, tada vel pirksi dirza, mokesi 300-400 uz darba.Ekonomija gaunasi tavo metodu super:thumbdown:
2012-01-04 20:53 wrote: niekad negirdejas kad kam nors butu uzsikirtus vandens pompa :lol: taip nelasa lengvai sukasi ir nekliba tai reiskia gera, o jei esi balvonas ir niekad nepaziuri kas po tavo masina lieka ar tepalo neleidzia ar antifrizo neleidzia kur nors tai esi eilinis vairuotojas kuriam svarbu rieda ;) ir kur tas dirzas antifrize gali ismirkt? jei slampa tai ir nulases po lasiuka net dirzo nelietes o jei ciurksle varo tai greiciau tau variklis uzkais negu dirzas ismirks nes ten nesandaru jei ka :lol: ir dirzas nelabai ir ismirks juk ten ne tirpiklis gumos :lol: geriau det kiniska pompa uz 150 litu plius minus jei neklystu, itempejus kurie dar minimum 100, dirzas 50 lt. keitimas visko 150-200. o jei dar tarpine keisk dar medziagos darbas 200 skiaciuok 500 arba 700 ir turesi kiniskom dalim padaryta kurios gal net prasciau laikys uz tas kurios yra gal originalios, uz 500-700 gali masinai varikli nupirkt visa aisku benzinini iki 2000 metu, o 323f tai pora varikliu paimsi :lol: juk ne nauja masina kad tokius pinigus kist :lol: o dar kai garaziukininkai padarys tai ir gali nepakeist tau vandens pompos :lol: sakys pakeiciau o is kur tu zinosi?
paimt tai paimsi, tik klausimas kiek su jais nuvazuosi.
is tikruju kiek zmoniu tiek nuomoniu gal net kazkas pasiulys vietoj tarpines hermetika det bus tikrai pigiau germetiko tuta duok dieve 30lt kainuos.
pirmas klausimas i kuri turi atsakyti sau pries keisdamas galvos tarpine t.y. kiek laiko arba tiksliau kiek km ruosiesi su ta masina nuvazuoti jai nesiruosi vazuoti daug arba darai pardavimui keisk tik butiniausias dalis, jai ruosiesi masina vazineti ilgai ji tau patinka (kaip sake mano pazystamas jai masina man patinka as ja bent 15m noreciau eksplotuoti) ir nesiruosi jos greitai parduoti o dar nori ir viena kita arkli i cilindra grazinti nepagailes tu keliu simtu litu kur uz darba sutaupysi isleist kokybiskenem dalim ir pasidaryk darbu kiek imanoma daugiau.
mano asmenine nuomone yra butent tokia:
jai masina patinka ir jos kebulas nesurudyjes tai as galva keisciau issimdamas varikli pasikeisciau pagrindini dirza tempejus visus vandens pompa, alkuninio riebokslius visus indeklus. prahonionguociau bloka pasikeisciau kompresinius, tepimo ziedus jai reiketu ir viena kita stumuokli, galvos, imetimo, isiurbimo kolektoriau tarpines keisciau, paslifuociau galva gal ir bloka iki idelaus lygumo ir pritrinciau voztuvus aiksu nepamirsciau pakeisti voztuvu gumyciu ir jai butu nustipusiu hidro kompensatoriu. aisku toks remontas atseitu apie 2000-3000k lt bet variklio skyriuje uzsideciau varnele job done. ir kokiam 100k-200k km pamirsciau kad variklis egzistuoja :) apart tepalu, antifryzo keitimo ir benzino pylimo.
o taupiajam kolegai noreciau oponuoti, kad ne viskas auksas kas ausu ziba. aisku jai turi gera klausa orentacija kas masinoje yra negerai ir nesiruosi daug su ja vazineti pilnai sutinku galima keisti taupant savo lesas bet neduok dieve su tokia taupuko masina vazuojant vokietijoj nutruks dirzas, gi kokiam greitkeli uzlankstys voztuvus ir visas tas taupumas taip giliai i sikna sulys kad galas dar is burnos islys vien nutempimas iki serviso ADAC kainuos kokius 200e kaip min o kur dar serviso paslaugos kur lupa suma ta pati tik eurais plius neplanuotos nakvynes paslaugos ir t.t. ir galu gale isies kad is vokietijos su autobusu gryzi nes bus masina pigiau i metalo lauza atiduot nei ja taisyt. taip kad kiekviena lazda turi du galus ir kiekviena karta taupant saskaita ilgamaziskumo, taupumo galas duos per kupra stipriau.
jai normaliai priziuret savo masina servise per metus jai reikia isleisti nuo 2000lt iki 15000lt uz darbus ir detales priklausomai nuo to kokiu metu masina ir koks jos modelis , bei jos metinio kilometrazo.
aisku kierkvienas randa savo aukso viduri vuienam masina bele vazuotu, o kitas nori kad ji nesvarbu kiek jai metu butu kaip tik nuo konvejerio nuvaziavus
2012-01-04 21:42
2012-01-03 21:32 wrote: Butu labai idomu paziuret, kaip tu ivertini vandens siurblio bukle:DNelasa, reiskia gera?O po 1000 ar 5000 km ar ji dar bus sausa?Suzinosi kai nukirs strigdama dirza, arba suvarys antifryza ant dirzo ir tas ismirkes nutruks.Laime, jei pastebesi nuoteki antifryzo, tada vel pirksi dirza, mokesi 300-400 uz darba.Ekonomija gaunasi tavo metodu super:thumbdown:
2012-01-04 20:53 wrote: niekad negirdejas kad kam nors butu uzsikirtus vandens pompa :lol: taip nelasa lengvai sukasi ir nekliba tai reiskia gera, o jei esi balvonas ir niekad nepaziuri kas po tavo masina lieka ar tepalo neleidzia ar antifrizo neleidzia kur nors tai esi eilinis vairuotojas kuriam svarbu rieda ;) ir kur tas dirzas antifrize gali ismirkt? jei slampa tai ir nulases po lasiuka net dirzo nelietes o jei ciurksle varo tai greiciau tau variklis uzkais negu dirzas ismirks nes ten nesandaru jei ka :lol: ir dirzas nelabai ir ismirks juk ten ne tirpiklis gumos :lol: geriau det kiniska pompa uz 150 litu plius minus jei neklystu, itempejus kurie dar minimum 100, dirzas 50 lt. keitimas visko 150-200. o jei dar tarpine keisk dar medziagos darbas 200 skiaciuok 500 arba 700 ir turesi kiniskom dalim padaryta kurios gal net prasciau laikys uz tas kurios yra gal originalios, uz 500-700 gali masinai varikli nupirkt visa aisku benzinini iki 2000 metu, o 323f tai pora varikliu paimsi :lol: juk ne nauja masina kad tokius pinigus kist :lol: o dar kai garaziukininkai padarys tai ir gali nepakeist tau vandens pompos :lol: sakys pakeiciau o is kur tu zinosi?
2012-01-04 21:28 haro196 wrote: paimt tai paimsi, tik klausimas kiek su jais nuvazuosi.
is tikruju kiek zmoniu tiek nuomoniu gal net kazkas pasiulys vietoj tarpines hermetika det bus tikrai pigiau germetiko tuta duok dieve 30lt kainuos.
pirmas klausimas i kuri turi atsakyti sau pries keisdamas galvos tarpine t.y. kiek laiko arba tiksliau kiek km ruosiesi su ta masina nuvazuoti jai nesiruosi vazuoti daug arba darai pardavimui keisk tik butiniausias dalis, jai ruosiesi masina vazineti ilgai ji tau patinka (kaip sake mano pazystamas jai masina man patinka as ja bent 15m noreciau eksplotuoti) ir nesiruosi jos greitai parduoti o dar nori ir viena kita arkli i cilindra grazinti nepagailes tu keliu simtu litu kur uz darba sutaupysi isleist kokybiskenem dalim ir pasidaryk darbu kiek imanoma daugiau.
mano asmenine nuomone yra butent tokia:
jai masina patinka ir jos kebulas nesurudyjes tai as galva keisciau issimdamas varikli pasikeisciau pagrindini dirza tempejus visus vandens pompa, alkuninio riebokslius visus indeklus. prahonionguociau bloka pasikeisciau kompresinius, tepimo ziedus jai reiketu ir viena kita stumuokli, galvos, imetimo, isiurbimo kolektoriau tarpines keisciau, paslifuociau galva gal ir bloka iki idelaus lygumo ir pritrinciau voztuvus aiksu nepamirsciau pakeisti voztuvu gumyciu ir jai butu nustipusiu hidro kompensatoriu. aisku toks remontas atseitu apie 2000-3000k lt bet variklio skyriuje uzsideciau varnele job done. ir kokiam 100k-200k km pamirsciau kad variklis egzistuoja :) apart tepalu, antifryzo keitimo ir benzino pylimo.
o taupiajam kolegai noreciau oponuoti, kad ne viskas auksas kas ausu ziba. aisku jai turi gera klausa orentacija kas masinoje yra negerai ir nesiruosi daug su ja vazineti pilnai sutinku galima keisti taupant savo lesas bet neduok dieve su tokia taupuko masina vazuojant vokietijoj nutruks dirzas, gi kokiam greitkeli uzlankstys voztuvus ir visas tas taupumas taip giliai i sikna sulys kad galas dar is burnos islys vien nutempimas iki serviso ADAC kainuos kokius 200e kaip min o kur dar serviso paslaugos kur lupa suma ta pati tik eurais plius neplanuotos nakvynes paslaugos ir t.t. ir galu gale isies kad is vokietijos su autobusu gryzi nes bus masina pigiau i metalo lauza atiduot nei ja taisyt. taip kad kiekviena lazda turi du galus ir kiekviena karta taupant saskaita ilgamaziskumo, taupumo galas duos per kupra stipriau.
jai normaliai priziuret savo masina servise per metus jai reikia isleisti nuo 2000lt iki 15000lt uz darbus ir detales priklausomai nuo to kokiu metu masina ir koks jos modelis , bei jos metinio kilometrazo.
aisku kierkvienas randa savo aukso viduri vuienam masina bele vazuotu, o kitas nori kad ji nesvarbu kiek jai metu butu kaip tik nuo konvejerio nuvaziavus
Apie balvonus geriau nekalbekim, negrazu, is kur zinosi, ar pakeite?As prasyciau sena atiduot, kad uzsikerta, galiu garantuot, teko ne viena matyt.taigi irgi guolis.Del dirzo ismirkimo, taip, nesandaru, bet kur pirmiausiai pakliuva skystis is pompos?Ant itempeju, dirzu.jei kasdien lendi po masina, gal ir pamatysi, bet ar kasdien ten lendi?Tvarkant galva keisciau ir velenelio salnyka, neseniai pazystamas tvarke eclipse galva, viska padare, slifavo ir panasiai, salnykus velenelio paliko, juk neleidzia.Po 5k kilometru pamate tepala ant zemes.580 lt uz salnykus ir nauja dirza su darbu
2012-01-04 21:45
2012-01-03 21:32 wrote: Butu labai idomu paziuret, kaip tu ivertini vandens siurblio bukle:DNelasa, reiskia gera?O po 1000 ar 5000 km ar ji dar bus sausa?Suzinosi kai nukirs strigdama dirza, arba suvarys antifryza ant dirzo ir tas ismirkes nutruks.Laime, jei pastebesi nuoteki antifryzo, tada vel pirksi dirza, mokesi 300-400 uz darba.Ekonomija gaunasi tavo metodu super:thumbdown:
2012-01-04 20:53 wrote: niekad negirdejas kad kam nors butu uzsikirtus vandens pompa :lol: taip nelasa lengvai sukasi ir nekliba tai reiskia gera, o jei esi balvonas ir niekad nepaziuri kas po tavo masina lieka ar tepalo neleidzia ar antifrizo neleidzia kur nors tai esi eilinis vairuotojas kuriam svarbu rieda ;) ir kur tas dirzas antifrize gali ismirkt? jei slampa tai ir nulases po lasiuka net dirzo nelietes o jei ciurksle varo tai greiciau tau variklis uzkais negu dirzas ismirks nes ten nesandaru jei ka :lol: ir dirzas nelabai ir ismirks juk ten ne tirpiklis gumos :lol: geriau det kiniska pompa uz 150 litu plius minus jei neklystu, itempejus kurie dar minimum 100, dirzas 50 lt. keitimas visko 150-200. o jei dar tarpine keisk dar medziagos darbas 200 skiaciuok 500 arba 700 ir turesi kiniskom dalim padaryta kurios gal net prasciau laikys uz tas kurios yra gal originalios, uz 500-700 gali masinai varikli nupirkt visa aisku benzinini iki 2000 metu, o 323f tai pora varikliu paimsi :lol: juk ne nauja masina kad tokius pinigus kist :lol: o dar kai garaziukininkai padarys tai ir gali nepakeist tau vandens pompos :lol: sakys pakeiciau o is kur tu zinosi?
2012-01-04 21:28 haro196 wrote: paimt tai paimsi, tik klausimas kiek su jais nuvazuosi.
is tikruju kiek zmoniu tiek nuomoniu gal net kazkas pasiulys vietoj tarpines hermetika det bus tikrai pigiau germetiko tuta duok dieve 30lt kainuos.
pirmas klausimas i kuri turi atsakyti sau pries keisdamas galvos tarpine t.y. kiek laiko arba tiksliau kiek km ruosiesi su ta masina nuvazuoti jai nesiruosi vazuoti daug arba darai pardavimui keisk tik butiniausias dalis, jai ruosiesi masina vazineti ilgai ji tau patinka (kaip sake mano pazystamas jai masina man patinka as ja bent 15m noreciau eksplotuoti) ir nesiruosi jos greitai parduoti o dar nori ir viena kita arkli i cilindra grazinti nepagailes tu keliu simtu litu kur uz darba sutaupysi isleist kokybiskenem dalim ir pasidaryk darbu kiek imanoma daugiau.
mano asmenine nuomone yra butent tokia:
jai masina patinka ir jos kebulas nesurudyjes tai as galva keisciau issimdamas varikli pasikeisciau pagrindini dirza tempejus visus vandens pompa, alkuninio riebokslius visus indeklus. prahonionguociau bloka pasikeisciau kompresinius, tepimo ziedus jai reiketu ir viena kita stumuokli, galvos, imetimo, isiurbimo kolektoriau tarpines keisciau, paslifuociau galva gal ir bloka iki idelaus lygumo ir pritrinciau voztuvus aiksu nepamirsciau pakeisti voztuvu gumyciu ir jai butu nustipusiu hidro kompensatoriu. aisku toks remontas atseitu apie 2000-3000k lt bet variklio skyriuje uzsideciau varnele job done. ir kokiam 100k-200k km pamirsciau kad variklis egzistuoja :) apart tepalu, antifryzo keitimo ir benzino pylimo.
o taupiajam kolegai noreciau oponuoti, kad ne viskas auksas kas ausu ziba. aisku jai turi gera klausa orentacija kas masinoje yra negerai ir nesiruosi daug su ja vazineti pilnai sutinku galima keisti taupant savo lesas bet neduok dieve su tokia taupuko masina vazuojant vokietijoj nutruks dirzas, gi kokiam greitkeli uzlankstys voztuvus ir visas tas taupumas taip giliai i sikna sulys kad galas dar is burnos islys vien nutempimas iki serviso ADAC kainuos kokius 200e kaip min o kur dar serviso paslaugos kur lupa suma ta pati tik eurais plius neplanuotos nakvynes paslaugos ir t.t. ir galu gale isies kad is vokietijos su autobusu gryzi nes bus masina pigiau i metalo lauza atiduot nei ja taisyt. taip kad kiekviena lazda turi du galus ir kiekviena karta taupant saskaita ilgamaziskumo, taupumo galas duos per kupra stipriau.
jai normaliai priziuret savo masina servise per metus jai reikia isleisti nuo 2000lt iki 15000lt uz darbus ir detales priklausomai nuo to kokiu metu masina ir koks jos modelis , bei jos metinio kilometrazo.
aisku kierkvienas randa savo aukso viduri vuienam masina bele vazuotu, o kitas nori kad ji nesvarbu kiek jai metu butu kaip tik nuo konvejerio nuvaziavus
jei masina laikysi ilgai taip daryt reik viska bet juk cia 323f kuri jau ilgai nevaziuos blem jei zmogui jau antifriza varo i degimo kamera tai jau variklis nepriziuretas...kas su 323f vaziuos i vokiecius? taip i gera masina verta investuot o cia juk jau atgyvenus masina ;) as pats masina eksplotavau nuo 135k. is vokieciu, pakeiciau tik dirza ir 120k. pats per 8 metus isukau ir nieko neatsitiko, dar dabar yra numestas tas variklis-masina supuvo, be to visa laika atvazinejau su paprastom pirmos kartos dujom irgi nk nepasidare, nei tepalo degino nieko, jei su galva eksplotuoji ir pats supranti ir moki ivertint dali ir pats taisaisi masina tai masina laikys ilgai
2012-01-05 08:48
2012-01-02 21:53 wrote: O klausykit kai viską sudedi voštuvų nereik perreguliuot, nes vistiek tarpas tarp voštūvų ir stumoklio sumažėja..
2012-01-02 22:01 wrote: zinau jei jau keiti, pasikeisk ir gumutes nedaug kainuoja vistiek, i as dar vietoj taves prislifuociau vostuvus visus...o galva zemint tai cia tavo reikalas, bet patarciau daugiau kaip 0, 4ml nezemint:) o seip jo degima viska atsistatyk nk nesumaisyk ir pavisx viskas jej gaudais tokiuose dalykuose :D
2012-01-02 22:07 wrote: Na man kūrėsi viskas gerai, neleido tepalų tai prie voštuvų nagų nekišu.. Galva kaip sakant tik pašveitė, o nežemino.. Todėl klausiu, ar voštuvus reikia perreguliuoti iš naujo?
tai matot kad nesigaudo visai nuo kada tepalus per voztuvus leidzia
2012-01-05 08:56
2012-01-03 17:51 wrote: Cia tas pats kaip ir pardavejai sako keiti pagrindini dirza keisk ir itempejus ir vandens pompa :lol: taip ir cia keiti tarpine slifuok galva ir pritrink voztuvus ;)
2012-01-05 08:57
2012-01-03 12:29 wrote: nereikia jokiu voztuvu reguliuot hidrokompensatoriai stovi .dek ta galva ir viskas , galejai ir neslifuot, ne dyzelis gi . laiko tos galvos benzinines.
2012-01-03 15:33 wrote: Visada keisdmas galvutei tarpine slifuoju variklio galvute, nes zinau kaip buna o tu matos tik megejas ir nieko nezinai:D:D:D
2012-01-03 17:45 wrote: Nors as ir megejas bet neslifawau niekad ir jokiu problemu ;)
tai tada tau pasiseke kad galva nebuvo nuo karscio susiraicius tai tdl ja ir slifuoja
2012-01-05 09:02
2012-01-03 17:51 wrote: Cia tas pats kaip ir pardavejai sako keiti pagrindini dirza keisk ir itempejus ir vandens pompa :lol: taip ir cia keiti tarpine slifuok galva ir pritrink voztuvus ;)
2012-01-03 18:43 wrote: O ka ne? Teisybe sako zmones, kas kaltas kad tu uz juos dar protingesnis, gal taupesnis, praktiskesnis, bbs tave zino "idealus".. Bet tikrai sneki nesamones, tokiems kaip tu neduociau net kapoto savo masinos pakelt, kokia ji bebutu, ka jau ten sneket apie remonta.. :smoke: (tipo atvarai pakeisti skirstymo dirza, ir pakeiti tik dirza, turi duot garantija kad minimum 60000km nenutruks, o jei palieki senus rolikus ir pompa taigi viena diena pastrige sumatalins ta nauja dirza ir suhujarins voztuvus, visi tie dalykai panasiam kilometrazui tarnauti numatyti juos gaminant)
2012-01-03 19:46 wrote: Pardavejam ir reikia gyvent :lol: man atrodo tavo sunkus gyvenimas jei visad galvoji o jeigu tas ar anas ir jei nemoki ivertint pats ir gyvent savo galva o tik kitu zmoniu tai man taves gaila nors huj man taves gaila :lol: is tokiu patikliu ir gyvena servisai ir garaziniai ir halturscikai ;) nuemes gali pats puikiai ivertint bukle itempeju ir pasiziuret pompa ar neleidzia, itempejus galima keist jei taip noro yra bet kam vandens pompa? ji uzsikerta? nu nlb ;) o jei prades leist tai ir pakeisi ;) pagal tokius kaip tu tai puse masinos reik pakeist :lol: o dar toki kaip tu sudeda china dalis kurios dar trumpiau laiko ar subyra ir tada tikrai nuostolio buna :lol:
nesupranti ka kalbi
2012-01-05 10:46
2012-01-03 19:46 wrote: Pardavejam ir reikia gyvent :lol: man atrodo tavo sunkus gyvenimas jei visad galvoji o jeigu tas ar anas ir jei nemoki ivertint pats ir gyvent savo galva o tik kitu zmoniu tai man taves gaila nors huj man taves gaila :lol: is tokiu patikliu ir gyvena servisai ir garaziniai ir halturscikai ;) nuemes gali pats puikiai ivertint bukle itempeju ir pasiziuret pompa ar neleidzia, itempejus galima keist jei taip noro yra bet kam vandens pompa? ji uzsikerta? nu nlb ;) o jei prades leist tai ir pakeisi ;) pagal tokius kaip tu tai puse masinos reik pakeist :lol: o dar toki kaip tu sudeda china dalis kurios dar trumpiau laiko ar subyra ir tada tikrai nuostolio buna :lol:
2012-01-03 21:32 wrote: Butu labai idomu paziuret, kaip tu ivertini vandens siurblio bukle:DNelasa, reiskia gera?O po 1000 ar 5000 km ar ji dar bus sausa?Suzinosi kai nukirs strigdama dirza, arba suvarys antifryza ant dirzo ir tas ismirkes nutruks.Laime, jei pastebesi nuoteki antifryzo, tada vel pirksi dirza, mokesi 300-400 uz darba.Ekonomija gaunasi tavo metodu super:thumbdown:
2012-01-04 20:53 wrote: niekad negirdejas kad kam nors butu uzsikirtus vandens pompa :lol: taip nelasa lengvai sukasi ir nekliba tai reiskia gera, o jei esi balvonas ir niekad nepaziuri kas po tavo masina lieka ar tepalo neleidzia ar antifrizo neleidzia kur nors tai esi eilinis vairuotojas kuriam svarbu rieda ;) ir kur tas dirzas antifrize gali ismirkt? jei slampa tai ir nulases po lasiuka net dirzo nelietes o jei ciurksle varo tai greiciau tau variklis uzkais negu dirzas ismirks nes ten nesandaru jei ka :lol: ir dirzas nelabai ir ismirks juk ten ne tirpiklis gumos :lol: geriau det kiniska pompa uz 150 litu plius minus jei neklystu, itempejus kurie dar minimum 100, dirzas 50 lt. keitimas visko 150-200. o jei dar tarpine keisk dar medziagos darbas 200 skiaciuok 500 arba 700 ir turesi kiniskom dalim padaryta kurios gal net prasciau laikys uz tas kurios yra gal originalios, uz 500-700 gali masinai varikli nupirkt visa aisku benzinini iki 2000 metu, o 323f tai pora varikliu paimsi :lol: juk ne nauja masina kad tokius pinigus kist :lol: o dar kai garaziukininkai padarys tai ir gali nepakeist tau vandens pompos :lol: sakys pakeiciau o is kur tu zinosi?
2012-01-05 17:47
2012-01-03 18:43 wrote: O ka ne? Teisybe sako zmones, kas kaltas kad tu uz juos dar protingesnis, gal taupesnis, praktiskesnis, bbs tave zino "idealus".. Bet tikrai sneki nesamones, tokiems kaip tu neduociau net kapoto savo masinos pakelt, kokia ji bebutu, ka jau ten sneket apie remonta.. :smoke: (tipo atvarai pakeisti skirstymo dirza, ir pakeiti tik dirza, turi duot garantija kad minimum 60000km nenutruks, o jei palieki senus rolikus ir pompa taigi viena diena pastrige sumatalins ta nauja dirza ir suhujarins voztuvus, visi tie dalykai panasiam kilometrazui tarnauti numatyti juos gaminant)
2012-01-03 19:46 wrote: Pardavejam ir reikia gyvent :lol: man atrodo tavo sunkus gyvenimas jei visad galvoji o jeigu tas ar anas ir jei nemoki ivertint pats ir gyvent savo galva o tik kitu zmoniu tai man taves gaila nors huj man taves gaila :lol: is tokiu patikliu ir gyvena servisai ir garaziniai ir halturscikai ;) nuemes gali pats puikiai ivertint bukle itempeju ir pasiziuret pompa ar neleidzia, itempejus galima keist jei taip noro yra bet kam vandens pompa? ji uzsikerta? nu nlb ;) o jei prades leist tai ir pakeisi ;) pagal tokius kaip tu tai puse masinos reik pakeist :lol: o dar toki kaip tu sudeda china dalis kurios dar trumpiau laiko ar subyra ir tada tikrai nuostolio buna :lol:
2012-01-05 09:02 wrote: nesupranti ka kalbi:lol::lol:
Pats nieko nesupranti velnias kiek tarpiniu esi pakeites ir kiek su tom masinom vaziaves? toki urodai be praktikos tik ir zino viska
2012-01-05 17:51
2012-01-03 15:33 wrote: Visada keisdmas galvutei tarpine slifuoju variklio galvute, nes zinau kaip buna o tu matos tik megejas ir nieko nezinai:D:D:D
2012-01-03 17:45 wrote: Nors as ir megejas bet neslifawau niekad ir jokiu problemu ;)
2012-01-05 08:57 wrote: tai tada tau pasiseke kad galva nebuvo nuo karscio susiraicius tai tdl ja ir slifuoja
Kai toki meistrai kai tu vaziuoja tai ir reik galvas slifuot ismok vazinet tada nereikes cia verkt
2012-01-07 20:41
Krč pirmą kartą (mašiną)taip rimčiau taisiau.. Viskas pavyko... Todėl nepasakokit, kad jei nelindęs esi nebandyk... Viskas pavyksta kai nori... Beje mašiną gavau kaip ir už dyką, tai ar gaila tų 200lt?
2012-01-07 20:43
Beje ir tą variklį keičiant tu juk nežinai koks jis ten.. Ypač dedant stovėjusį matorą.. Pats turėjau kitą matorą.. Pats jis ilgai stovėjęs... Tai tarpinę garantija po kokio mėnesio būtų tekę keist..
2012-01-07 21:37
2012-01-04 20:53 wrote: niekad negirdejas kad kam nors butu uzsikirtus vandens pompa :lol: taip nelasa lengvai sukasi ir nekliba tai reiskia gera, o jei esi balvonas ir niekad nepaziuri kas po tavo masina lieka ar tepalo neleidzia ar antifrizo neleidzia kur nors tai esi eilinis vairuotojas kuriam svarbu rieda ;) ir kur tas dirzas antifrize gali ismirkt? jei slampa tai ir nulases po lasiuka net dirzo nelietes o jei ciurksle varo tai greiciau tau variklis uzkais negu dirzas ismirks nes ten nesandaru jei ka :lol: ir dirzas nelabai ir ismirks juk ten ne tirpiklis gumos :lol: geriau det kiniska pompa uz 150 litu plius minus jei neklystu, itempejus kurie dar minimum 100, dirzas 50 lt. keitimas visko 150-200. o jei dar tarpine keisk dar medziagos darbas 200 skiaciuok 500 arba 700 ir turesi kiniskom dalim padaryta kurios gal net prasciau laikys uz tas kurios yra gal originalios, uz 500-700 gali masinai varikli nupirkt visa aisku benzinini iki 2000 metu, o 323f tai pora varikliu paimsi :lol: juk ne nauja masina kad tokius pinigus kist :lol: o dar kai garaziukininkai padarys tai ir gali nepakeist tau vandens pompos :lol: sakys pakeiciau o is kur tu zinosi?
2012-01-04 21:28 haro196 wrote: paimt tai paimsi, tik klausimas kiek su jais nuvazuosi.
is tikruju kiek zmoniu tiek nuomoniu gal net kazkas pasiulys vietoj tarpines hermetika det bus tikrai pigiau germetiko tuta duok dieve 30lt kainuos.
pirmas klausimas i kuri turi atsakyti sau pries keisdamas galvos tarpine t.y. kiek laiko arba tiksliau kiek km ruosiesi su ta masina nuvazuoti jai nesiruosi vazuoti daug arba darai pardavimui keisk tik butiniausias dalis, jai ruosiesi masina vazineti ilgai ji tau patinka (kaip sake mano pazystamas jai masina man patinka as ja bent 15m noreciau eksplotuoti) ir nesiruosi jos greitai parduoti o dar nori ir viena kita arkli i cilindra grazinti nepagailes tu keliu simtu litu kur uz darba sutaupysi isleist kokybiskenem dalim ir pasidaryk darbu kiek imanoma daugiau.
mano asmenine nuomone yra butent tokia:
jai masina patinka ir jos kebulas nesurudyjes tai as galva keisciau issimdamas varikli pasikeisciau pagrindini dirza tempejus visus vandens pompa, alkuninio riebokslius visus indeklus. prahonionguociau bloka pasikeisciau kompresinius, tepimo ziedus jai reiketu ir viena kita stumuokli, galvos, imetimo, isiurbimo kolektoriau tarpines keisciau, paslifuociau galva gal ir bloka iki idelaus lygumo ir pritrinciau voztuvus aiksu nepamirsciau pakeisti voztuvu gumyciu ir jai butu nustipusiu hidro kompensatoriu. aisku toks remontas atseitu apie 2000-3000k lt bet variklio skyriuje uzsideciau varnele job done. ir kokiam 100k-200k km pamirsciau kad variklis egzistuoja :) apart tepalu, antifryzo keitimo ir benzino pylimo.
o taupiajam kolegai noreciau oponuoti, kad ne viskas auksas kas ausu ziba. aisku jai turi gera klausa orentacija kas masinoje yra negerai ir nesiruosi daug su ja vazineti pilnai sutinku galima keisti taupant savo lesas bet neduok dieve su tokia taupuko masina vazuojant vokietijoj nutruks dirzas, gi kokiam greitkeli uzlankstys voztuvus ir visas tas taupumas taip giliai i sikna sulys kad galas dar is burnos islys vien nutempimas iki serviso ADAC kainuos kokius 200e kaip min o kur dar serviso paslaugos kur lupa suma ta pati tik eurais plius neplanuotos nakvynes paslaugos ir t.t. ir galu gale isies kad is vokietijos su autobusu gryzi nes bus masina pigiau i metalo lauza atiduot nei ja taisyt. taip kad kiekviena lazda turi du galus ir kiekviena karta taupant saskaita ilgamaziskumo, taupumo galas duos per kupra stipriau.
jai normaliai priziuret savo masina servise per metus jai reikia isleisti nuo 2000lt iki 15000lt uz darbus ir detales priklausomai nuo to kokiu metu masina ir koks jos modelis , bei jos metinio kilometrazo.
aisku kierkvienas randa savo aukso viduri vuienam masina bele vazuotu, o kitas nori kad ji nesvarbu kiek jai metu butu kaip tik nuo konvejerio nuvaziavus
2012-01-04 21:45 wrote: jei masina laikysi ilgai taip daryt reik viska bet juk cia 323f kuri jau ilgai nevaziuos blem jei zmogui jau antifriza varo i degimo kamera tai jau variklis nepriziuretas...kas su 323f vaziuos i vokiecius? :lol: taip i gera masina verta investuot o cia juk jau atgyvenus masina ;) as pats masina eksplotavau nuo 135k. is vokieciu, pakeiciau tik dirza ir 120k. pats per 8 metus isukau ir nieko neatsitiko, dar dabar yra numestas tas variklis-masina supuvo, be to visa laika atvazinejau su paprastom pirmos kartos dujom irgi nk nepasidare, nei tepalo degino nieko, jei su galva eksplotuoji ir pats supranti ir moki ivertint dali ir pats taisaisi masina tai masina laikys ilgai
kur tu matei tos efkes metus parasytus?nes ju yra ir 2003m gamybos cia kalbant apie ta teigini, kad 323f jau ilgai nevaziuos.
2012-01-08 02:00
Zmogus pats taiso ekonomina klausia ar laikys plius gavo beveik uz dyka jei nesupranti is uzuominu paklausk kelintu ;)
2012-01-08 12:51
kad bent tiek masinu būtum čiupinėjęs, kiek jis taisė, tai galėtum šnekėt :)
2012-01-09 19:37
2012-01-04 21:45 wrote: jei masina laikysi ilgai taip daryt reik viska bet juk cia 323f kuri jau ilgai nevaziuos blem jei zmogui jau antifriza varo i degimo kamera tai jau variklis nepriziuretas...kas su 323f vaziuos i vokiecius? :lol: taip i gera masina verta investuot o cia juk jau atgyvenus masina ;) as pats masina eksplotavau nuo 135k. is vokieciu, pakeiciau tik dirza ir 120k. pats per 8 metus isukau ir nieko neatsitiko, dar dabar yra numestas tas variklis-masina supuvo, be to visa laika atvazinejau su paprastom pirmos kartos dujom irgi nk nepasidare, nei tepalo degino nieko, jei su galva eksplotuoji ir pats supranti ir moki ivertint dali ir pats taisaisi masina tai masina laikys ilgai
2012-01-07 21:37 wrote: kur tu matei tos efkes metus parasytus?nes ju yra ir 2003m gamybos cia kalbant apie ta teigini, kad 323f jau ilgai nevaziuos.
2012-01-08 02:00 wrote: Zmogus pats taiso ekonomina klausia ar laikys plius gavo beveik uz dyka jei nesupranti is uzuominu paklausk kelintu ;)
Jai tu nesupratai apie ka as parasiautai cia tavo asmenine problema pasiskaityk dar...+ nuo kada zmogus privalo kam atsitikus stumti auto i servisa jei pats kazka "raukia" turi laiko ir noro tuo metu neturi daug ltu, o, kad ilgai laikytu kiekvienas nori.O del metu tai pasiziurek, kada jis tik parase, kad"kaip ir uz dyka gavo", o mano klausima dar pasiskaityk jei dar nieko"nerauki"
2012-01-09 19:51
2012-01-03 12:29 wrote: nereikia jokiu voztuvu reguliuot hidrokompensatoriai stovi .dek ta galva ir viskas , galejai ir neslifuot, ne dyzelis gi . laiko tos galvos benzinines.
2012-01-03 15:33 wrote: Visada keisdmas galvutei tarpine slifuoju variklio galvute, nes zinau kaip buna o tu matos tik megejas ir nieko nezinai:D:D:D
2012-01-08 12:51 wrote: kad bent tiek masinu būtum čiupinėjęs, kiek jis taisė, tai galėtum šnekėt :)
Is kur tokia informacija?Toks vaizdas, kad miegi su jais... arba tas pats zmogus nori pasirodyt"protingu"is kito niko.
2012-01-09 21:22
2012-01-03 15:33 wrote: Visada keisdmas galvutei tarpine slifuoju variklio galvute, nes zinau kaip buna o tu matos tik megejas ir nieko nezinai:D:D:D
2012-01-08 12:51 wrote: kad bent tiek masinu būtum čiupinėjęs, kiek jis taisė, tai galėtum šnekėt :)
2012-01-09 19:51 wrote: Is kur tokia informacija?Toks vaizdas, kad miegi su jais...:lol: arba tas pats zmogus nori pasirodyt"protingu"is kito niko.
teko kartu dirbt
2012-01-09 22:15
2012-01-03 12:29 wrote: nereikia jokiu voztuvu reguliuot hidrokompensatoriai stovi .dek ta galva ir viskas , galejai ir neslifuot, ne dyzelis gi . laiko tos galvos benzinines.
2012-01-03 15:33 wrote: Visada keisdmas galvutei tarpine slifuoju variklio galvute, nes zinau kaip buna o tu matos tik megejas ir nieko nezinai:D:D:D
2012-01-08 12:51 wrote: kad bent tiek masinu būtum čiupinėjęs, kiek jis taisė, tai galėtum šnekėt :)
nesnekek nesamoniu gi jis sako
kad jam vandeni i varikli varo tai kas dar cia neaisku arba tarpine gatava del nezmonisko vazinejimo arba galvute perkaitinta ir trukusi, vsio eik nx
2012-01-10 19:21
Mašina jau senei pakurta, todėl ačiū kas padėjo.
2012-01-10 19:38
2012-01-03 15:33 wrote: Visada keisdmas galvutei tarpine slifuoju variklio galvute, nes zinau kaip buna o tu matos tik megejas ir nieko nezinai:D:D:D
2012-01-08 12:51 wrote: kad bent tiek masinu būtum čiupinėjęs, kiek jis taisė, tai galėtum šnekėt :)
2012-01-09 19:51 wrote: Is kur tokia informacija?Toks vaizdas, kad miegi su jais...:lol: arba tas pats zmogus nori pasirodyt"protingu"is kito niko.

Your message