User
2012-01-27 16:43
Sveiki. Iskilo toks klausimelis, kokia yra darbine variklio alyvos temperatura? Bandziau google'inti, bet nieko konkretaus ir tikslaus neradau, knisausi po forumus, ten irgi nuo a iki z atsakymai. Taigi, gal galite atsakyti, kas tikrai zinote? O jei tiksliai nezinote, kiek pas jus automobilyje rodo variklio alyvos temperatura? Dekui, uz protingus atsakymus. P.S. Automobilis SEAT TOLEDO 95m TDI. 66kw
User
2012-01-27 16:51
TDI variklio darbine tempertura yra 89C
User
2012-01-27 16:52
Nu jo, panasiai ir rodo 90-96C. O uzspaudus pakyla iki 100 laipsniu, tai manau, cia normalu?
User
2012-01-27 16:53
Tai aisku, mieste buna kai kamsciuose stovi ir iki 100c
naudingas
4243 / 0
2012-01-27 16:54
tai gi ziuri kokia yra ausinimo temperatura .dyzeliui 80 laipsniu, benzui truputi maziau nei 90 gal kokie 88 bet dl benzo tikslaiai nepasakysiu.o tepalo temperatura nedauk skirsis nuo ausinimo skyscio temperaturos gal keliais laipsnias .siaip tai nafik tokie klausimai kam tau matuot ta tepala ispili is karterio tepala ir matuoji laipsnius ka tai duoda??????????
User
2012-01-27 16:55
2012-01-27
16:54 naudingas wrote:
tai gi ziuri kokia yra ausinimo temperatura .dyzeliui 80 laipsniu, benzui truputi maziau nei 90 gal kokie 88 bet dl benzo tikslaiai nepasakysiu.o tepalo temperatura nedauk skirsis nuo ausinimo skyscio temperaturos gal keliais laipsnias .siaip tai nafik tokie klausimai kam tau matuot ta tepala ispili is karterio tepala ir matuoji laipsnius ka tai duoda??????????
Tikriausiai jis turejo omenyje ne tepalo, bet variklio temperatura.
User
2012-01-27 16:59
Ne ne vyrai, nerekit taip garsiai yra borto kompas, kuris rodo variklio tepalo temperatura, ausinimo skyscio temperatura rodo atskirai. As norejau paklaust ar tepalo temperatura 90-100C yra normali? Nes pas draugeli audinej tik apie 60-70 laipsniu budavo, ir jam meistras sake, jei 100C pas ji butu, tai varikliui ragas, tai kazkaip neramu, galvoju gal varikliui xana.
User
2012-01-27 17:01
2012-01-27
16:59 wrote:
Ne ne vyrai, nerekit taip garsiai :D yra borto kompas, kuris rodo variklio tepalo temperatura, ausinimo skyscio temperatura rodo atskirai. As norejau paklaust ar tepalo temperatura 90-100C yra normali? Nes pas draugeli audinej tik apie 60-70 laipsniu budavo, ir jam meistras sake, jei 100C pas ji butu, tai varikliui ragas, tai kazkaip neramu, galvoju gal varikliui xana. :)
O pasi ji dyzelis?
naudingas
4243 / 0
2012-01-27 17:02
taigi tas daviklis variklije , bet mirksta antifrize o ne tepale.dyzeliui 80 laipsniu sociai , paskiau turi radiatoriu atidaryti termostatas ir neleist uzkaist daugiau nei 80 laipsniu, jai daugiau buna tai kazkas negerai arba vaziuoji ant 100 antra pavara ypac tdi ir tt kuo maziau ryja tuo maziau kaista
naudingas
4243 / 0
2012-01-27 17:04
2012-01-27
16:59 wrote:
Ne ne vyrai, nerekit taip garsiai :D yra borto kompas, kuris rodo variklio tepalo temperatura, ausinimo skyscio temperatura rodo atskirai. As norejau paklaust ar tepalo temperatura 90-100C yra normali? Nes pas draugeli audinej tik apie 60-70 laipsniu budavo, ir jam meistras sake, jei 100C pas ji butu, tai varikliui ragas, tai kazkaip neramu, galvoju gal varikliui xana. :)
nu tai pradziai tepalo paziurek ar gana siaip as svarbiausiai ziureciau antifrizo temperatura o del tu nieku nesukciau galvos nes kitur net nerodo tokiu dalyku .turejau ir audine tdi ir nebuvo ten tepalo temperaturu jokiu
User
2012-01-27 17:06
Dar kart aiskinu Prie spidometro yra ausinimo skyscio rodmenys, ausinimo skystis normalioj temperaturoj. Bet borto kompas rodo kita temperatura, variklio tepalo, ten jau elektronika rodo ir jo temperatura 90-100C. Pas kita draugeli Toledo 99m 81kw, rodo ~75C. Tai ir nezinau kuri temperatura tepalo yra darbine.
User
2012-01-27 17:07
2012-01-27
16:59 wrote:
Ne ne vyrai, nerekit taip garsiai :D yra borto kompas, kuris rodo variklio tepalo temperatura, ausinimo skyscio temperatura rodo atskirai. As norejau paklaust ar tepalo temperatura 90-100C yra normali? Nes pas draugeli audinej tik apie 60-70 laipsniu budavo, ir jam meistras sake, jei 100C pas ji butu, tai varikliui ragas, tai kazkaip neramu, galvoju gal varikliui xana. :)
2012-01-27
17:04 naudingas wrote:
nu tai pradziai tepalo paziurek ar gana siaip as svarbiausiai ziureciau antifrizo temperatura o del tu nieku nesukciau galvos nes kitur net nerodo tokiu dalyku .turejau ir audine tdi ir nebuvo ten tepalo temperaturu jokiu
As ir taip mastau, juk su kiek senu masinu vazinejam ir tu borto kompu nera, nei mes zinom kokia ten temperatura, nei ka. Ausinimo skyscio temperatura normali, tepalo norma.
naudingas
4243 / 0
2012-01-27 17:09
nemanau kad gali but darbine kai pas tave turbina stovi kuo ji daugiau sukasi tuo ta tepalo temperatura daugiau sokineja .nebutu turbinos tai ir tepalas butu plius minus labiau pagal antifrizo temperatura
User
2012-01-27 17:10
2012-01-27
17:09 naudingas wrote:
nemanau kad gali but darbine kai pas tave turbina stovi kuo ji daugiau sukasi tuo ta tepalo temperatura daugiau sokineja .nebutu turbinos tai ir tepalas butu plius minus labiau pagal antifrizo temperatura
Supratau, bent kiek aiskiau. Tai zodziu problemos del to nedarau.
User
2012-01-27 17:11
2012-01-27
16:59 wrote:
Ne ne vyrai, nerekit taip garsiai :D yra borto kompas, kuris rodo variklio tepalo temperatura, ausinimo skyscio temperatura rodo atskirai. As norejau paklaust ar tepalo temperatura 90-100C yra normali? Nes pas draugeli audinej tik apie 60-70 laipsniu budavo, ir jam meistras sake, jei 100C pas ji butu, tai varikliui ragas, tai kazkaip neramu, galvoju gal varikliui xana. :)
xjovas tada meistras.. 90 - 100 pakankamai normalu.. ypac turint omeny, kad tepala purskia is apacios ant stumokiu, kurie yra kur kas karstesni nei 100.. labiau nuo masinos priklauso tepalo temperatura, nes kai kuriose stovi tepalo radiatorius, tai temperatura bus stabilesne ir zemesne.
User
2012-01-27 17:13
2012-01-27
16:59 wrote:
Ne ne vyrai, nerekit taip garsiai :D yra borto kompas, kuris rodo variklio tepalo temperatura, ausinimo skyscio temperatura rodo atskirai. As norejau paklaust ar tepalo temperatura 90-100C yra normali? Nes pas draugeli audinej tik apie 60-70 laipsniu budavo, ir jam meistras sake, jei 100C pas ji butu, tai varikliui ragas, tai kazkaip neramu, galvoju gal varikliui xana. :)
2012-01-27
17:11 wrote:
xjovas tada meistras.. 90 - 100 pakankamai normalu.. ypac turint omeny, kad tepala purskia is apacios ant stumokiu, kurie yra kur kas karstesni nei 100.. labiau nuo masinos priklauso tepalo temperatura, nes kai kuriose stovi tepalo radiatorius, tai temperatura bus stabilesne ir zemesne.
Dekui, aiskus atsakymas
User
2012-01-27 17:18
Dar tada prie to pacio, kad nekurt naujos temos. Yra kitas toledo 93m 1.9TD 55kw. Esant saltam varikliui( ir dar gerokai kai jau pasiles) nuspaudus gazo pedala, jis labai letai atsileidzia i vieta. Ir kai begius permetineji ar siaip pagazuoji, tai toks persigazavimas gaunasi. Ir nepagaunu kame reikalas, ten toks prie gazo troso stumokliukas ar kazkas panasaus yra, tai gal jis kaltas? Bet kai gerai uzsyla variklis tai viskas tvarkoj, normaliai pedalas.
User
2012-01-27 20:08
2012-01-27
17:18 wrote:
Dar tada prie to pacio, kad nekurt naujos temos. Yra kitas toledo 93m 1.9TD 55kw. Esant saltam varikliui( ir dar gerokai kai jau pasiles) nuspaudus gazo pedala, jis labai letai atsileidzia i vieta. Ir kai begius permetineji ar siaip pagazuoji, tai toks persigazavimas gaunasi. Ir nepagaunu kame reikalas, ten toks prie gazo troso stumokliukas ar kazkas panasaus yra, tai gal jis kaltas? Bet kai gerai uzsyla variklis tai viskas tvarkoj, normaliai pedalas.
Matyt koja pasyla, ir maziau spaudzia pedala
User
2012-01-28 00:00
2012-01-27
17:18 wrote:
Dar tada prie to pacio, kad nekurt naujos temos. Yra kitas toledo 93m 1.9TD 55kw. Esant saltam varikliui( ir dar gerokai kai jau pasiles) nuspaudus gazo pedala, jis labai letai atsileidzia i vieta. Ir kai begius permetineji ar siaip pagazuoji, tai toks persigazavimas gaunasi. Ir nepagaunu kame reikalas, ten toks prie gazo troso stumokliukas ar kazkas panasaus yra, tai gal jis kaltas? Bet kai gerai uzsyla variklis tai viskas tvarkoj, normaliai pedalas.
2012-01-27
20:08 wrote:
Matyt koja pasyla, ir maziau spaudzia pedala:lol::lol::lol:
Jeigu neturi ka pasakyt, tai geriau nerasyk, protingesnis pasirodysi.
User
2012-02-04 16:01
2012-01-27
17:18 wrote:
Dar tada prie to pacio, kad nekurt naujos temos. Yra kitas toledo 93m 1.9TD 55kw. Esant saltam varikliui( ir dar gerokai kai jau pasiles) nuspaudus gazo pedala, jis labai letai atsileidzia i vieta. Ir kai begius permetineji ar siaip pagazuoji, tai toks persigazavimas gaunasi. Ir nepagaunu kame reikalas, ten toks prie gazo troso stumokliukas ar kazkas panasaus yra, tai gal jis kaltas? Bet kai gerai uzsyla variklis tai viskas tvarkoj, normaliai pedalas.
Pasirodo beda buvo ten, kur ir prognozavau. Ten prie gazo troso buvo toks kaip amortikas, kuris turetu padet trosa i vieta atstatyt, kuris jau saibom parejes ir nebelabai vaiksciojo, tai ji visai isemiau ir dbr jokiu problemu
User
2014-01-25 17:59
2012-01-27
17:18 wrote:
Dar tada prie to pacio, kad nekurt naujos temos. Yra kitas toledo 93m 1.9TD 55kw. Esant saltam varikliui( ir dar gerokai kai jau pasiles) nuspaudus gazo pedala, jis labai letai atsileidzia i vieta. Ir kai begius permetineji ar siaip pagazuoji, tai toks persigazavimas gaunasi. Ir nepagaunu kame reikalas, ten toks prie gazo troso stumokliukas ar kazkas panasaus yra, tai gal jis kaltas? Bet kai gerai uzsyla variklis tai viskas tvarkoj, normaliai pedalas.
2012-02-04
16:01 wrote:
Pasirodo beda buvo ten, kur ir prognozavau. Ten prie gazo troso buvo toks kaip amortikas, kuris turetu padet trosa i vieta atstatyt, kuris jau saibom parejes ir nebelabai vaiksciojo, tai ji visai isemiau ir dbr jokiu problemu :)
tas amortikas tam padarytas, kad tu per greitai gazo nenuspaustum ir kai pašalo jis tikriausia nevaikščioja kaip priklauso, nes senas, išeitis atjungti arba pakeisti
User
2014-01-25 18:15
2012-01-27
17:18 wrote:
Dar tada prie to pacio, kad nekurt naujos temos. Yra kitas toledo 93m 1.9TD 55kw. Esant saltam varikliui( ir dar gerokai kai jau pasiles) nuspaudus gazo pedala, jis labai letai atsileidzia i vieta. Ir kai begius permetineji ar siaip pagazuoji, tai toks persigazavimas gaunasi. Ir nepagaunu kame reikalas, ten toks prie gazo troso stumokliukas ar kazkas panasaus yra, tai gal jis kaltas? Bet kai gerai uzsyla variklis tai viskas tvarkoj, normaliai pedalas.
2012-02-04
16:01 wrote:
Pasirodo beda buvo ten, kur ir prognozavau. Ten prie gazo troso buvo toks kaip amortikas, kuris turetu padet trosa i vieta atstatyt, kuris jau saibom parejes ir nebelabai vaiksciojo, tai ji visai isemiau ir dbr jokiu problemu :)
2014-01-25
17:59 wrote:
tas amortikas tam padarytas, kad tu per greitai gazo nenuspaustum ir kai pašalo jis tikriausia nevaikščioja kaip priklauso, nes senas, išeitis atjungti arba pakeisti
ar matai data???
User
2014-01-25 18:18
2012-02-04
16:01 wrote:
Pasirodo beda buvo ten, kur ir prognozavau. Ten prie gazo troso buvo toks kaip amortikas, kuris turetu padet trosa i vieta atstatyt, kuris jau saibom parejes ir nebelabai vaiksciojo, tai ji visai isemiau ir dbr jokiu problemu :)
2014-01-25
17:59 wrote:
tas amortikas tam padarytas, kad tu per greitai gazo nenuspaustum ir kai pašalo jis tikriausia nevaikščioja kaip priklauso, nes senas, išeitis atjungti arba pakeisti
2014-01-25
18:15 wrote:
ar matai data???:lol::lol::lol::lol::lol:
oj visai neatkreipiau dėmesio į datą, prie šalčio su tuo amortizatorium visai gazo nepaspaustum
Your message |
|