User
2012-10-14 19:42
sveiki, ruosiuos pirkti 320 dyzeli apie 1998-2000m ir nesenai vienas zmogus patare kad 320 dyzelio nepirkciau nes linksta ju varikliai. patare kad geresnis varijantas toks pat tik benzas/dujos? kas gali rimta patarima del sito modelio dyzeliu? dekuj
zarachas
4021 / 0
2012-10-14 19:50
Klausyk kitų ir važinėk su būlka. Ką mes tau galime patarti? Kiekvienas automobilis turi savo pliusų ir minusų, kiekvienas turi savo ligą, o kad vienam užlinko, tai nereiškia, kad visiems linksta. Nu krč pirk ir važinėk, vargo nematysi. Kiek turėjau automobilių, tai čia buvo pats geriausias variantas. Dar ir iki šiol gailiuosi jo atsikratęs...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-10-14 19:53
ne, nesakau kad jis teisus, bet zinai kai buna kiekvienai masinai savos ligos tai ir klausiu patarimo kas ismano ar cia nera butent to modelio liga
zarachas
4021 / 0
2012-10-14 20:02
2012-10-14
19:53 wrote:
ne, nesakau kad jis teisus, bet zinai kai buna kiekvienai masinai savos ligos tai ir klausiu patarimo kas ismano ar cia nera butent to modelio liga:)
Jų liga - dingsta trauka, nes pareina oro srauto matuoklės arba turbinos, kartais būna bėdų su vakuumu, bet čia jau rečiau. Dar jie nemėgsta staigių gazo paspaudimų, nes tipo nelaiko alkūniniai velenai ar švaistikliai, bet čia jau reikia pasitikslinti, nes gali būti tik gandai. Toliau kaip ir pas visus RWD iškrypsta galiniai ratai, brangūs remontai, detalių yra, bet jos kosminėmis kainomis, nu šiaip BMW ne kiekvienam... Jeigu galvoji, kad nusipirksi ir lakstysi pildamas 5 l/100 km, tai čia svajonė. Teks paremontuoti važiuoklę, prižiūrėti, kad nesupūtų, nes mėgėjai, nu ir šiaip bus visokių apdailų defektų, kurie brangiai pataisomi...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-10-14 20:24
2012-10-14
19:53 wrote:
ne, nesakau kad jis teisus, bet zinai kai buna kiekvienai masinai savos ligos tai ir klausiu patarimo kas ismano ar cia nera butent to modelio liga:)
2012-10-14
20:02 zarachas wrote:
Jų liga - dingsta trauka, nes pareina oro srauto matuoklės arba turbinos, kartais būna bėdų su vakuumu, bet čia jau rečiau. Dar jie nemėgsta staigių gazo paspaudimų, nes tipo nelaiko alkūniniai velenai ar švaistikliai, bet čia jau reikia pasitikslinti, nes gali būti tik gandai. Toliau kaip ir pas visus RWD iškrypsta galiniai ratai, brangūs remontai, detalių yra, bet jos kosminėmis kainomis, nu šiaip BMW ne kiekvienam... :) Jeigu galvoji, kad nusipirksi ir lakstysi pildamas 5 l/100 km, tai čia svajonė. Teks paremontuoti važiuoklę, prižiūrėti, kad nesupūtų, nes mėgėjai, nu ir šiaip bus visokių apdailų defektų, kurie brangiai pataisomi... :smartass:
cia daugiau nesamoniu priklabejai, o ne tiesos, apie alkuninius velenus ir svaistiklius nesamone pasakei, apie galinius ratus taip pat nesamone, jie iskrypsta jai belekike laiko netvarkai galines vaziuokles, kaip ir kitu, o ne kaip tu sakai, kad pas visu rwd iskrypsta galiniai ratai, gryniausia nesamone, cia ne automobilio kalte, o seimininko, jie iskrypsta ir calibrom ir audinem ir t.t, ir kokiai auto pvz.nereikia remontuot vaziuokles ?arba priziuret, kad neputu?taip, kad nei vieno protingo teiginio cia nepasakei
sieras
224 / 0
2012-10-14 20:40
2012-10-14
19:53 wrote:
ne, nesakau kad jis teisus, bet zinai kai buna kiekvienai masinai savos ligos tai ir klausiu patarimo kas ismano ar cia nera butent to modelio liga:)
2012-10-14
20:02 zarachas wrote:
Jų liga - dingsta trauka, nes pareina oro srauto matuoklės arba turbinos, kartais būna bėdų su vakuumu, bet čia jau rečiau. Dar jie nemėgsta staigių gazo paspaudimų, nes tipo nelaiko alkūniniai velenai ar švaistikliai, bet čia jau reikia pasitikslinti, nes gali būti tik gandai. Toliau kaip ir pas visus RWD iškrypsta galiniai ratai, brangūs remontai, detalių yra, bet jos kosminėmis kainomis, nu šiaip BMW ne kiekvienam... :) Jeigu galvoji, kad nusipirksi ir lakstysi pildamas 5 l/100 km, tai čia svajonė. Teks paremontuoti važiuoklę, prižiūrėti, kad nesupūtų, nes mėgėjai, nu ir šiaip bus visokių apdailų defektų, kurie brangiai pataisomi... :smartass:
2012-10-14
20:24 wrote:
cia daugiau nesamoniu priklabejai, o ne tiesos, apie alkuninius velenus ir svaistiklius nesamone pasakei, apie galinius ratus taip pat nesamone, jie iskrypsta jai belekike laiko netvarkai galines vaziuokles, kaip ir kitu, o ne kaip tu sakai, kad pas visu rwd iskrypsta galiniai ratai, gryniausia nesamone, cia ne automobilio kalte, o seimininko, jie iskrypsta ir calibrom ir audinem ir t.t, ir kokiai auto pvz.nereikia remontuot vaziuokles :lol::lol::lol:?arba priziuret, kad neputu?taip, kad nei vieno protingo teiginio cia nepasakei
na kam tau tas 320d? nei tu su juo palakiosi, nei kuro sutaupysi, o smegenis ir kisene tikrai tau papis. pasiziurek 3.0d arba kita koki modeli
sieras
224 / 0
2012-10-14 20:43
2012-10-14
20:02 zarachas wrote:
Jų liga - dingsta trauka, nes pareina oro srauto matuoklės arba turbinos, kartais būna bėdų su vakuumu, bet čia jau rečiau. Dar jie nemėgsta staigių gazo paspaudimų, nes tipo nelaiko alkūniniai velenai ar švaistikliai, bet čia jau reikia pasitikslinti, nes gali būti tik gandai. Toliau kaip ir pas visus RWD iškrypsta galiniai ratai, brangūs remontai, detalių yra, bet jos kosminėmis kainomis, nu šiaip BMW ne kiekvienam... :) Jeigu galvoji, kad nusipirksi ir lakstysi pildamas 5 l/100 km, tai čia svajonė. Teks paremontuoti važiuoklę, prižiūrėti, kad nesupūtų, nes mėgėjai, nu ir šiaip bus visokių apdailų defektų, kurie brangiai pataisomi... :smartass:
2012-10-14
20:24 wrote:
cia daugiau nesamoniu priklabejai, o ne tiesos, apie alkuninius velenus ir svaistiklius nesamone pasakei, apie galinius ratus taip pat nesamone, jie iskrypsta jai belekike laiko netvarkai galines vaziuokles, kaip ir kitu, o ne kaip tu sakai, kad pas visu rwd iskrypsta galiniai ratai, gryniausia nesamone, cia ne automobilio kalte, o seimininko, jie iskrypsta ir calibrom ir audinem ir t.t, ir kokiai auto pvz.nereikia remontuot vaziuokles :lol::lol::lol:?arba priziuret, kad neputu?taip, kad nei vieno protingo teiginio cia nepasakei
2012-10-14
20:40 sieras wrote:
na kam tau tas 320d? nei tu su juo palakiosi, nei kuro sutaupysi, o smegenis ir kisene tikrai tau papis. pasiziurek 3.0d arba kita koki modeli
o del alkuniniu velenu tai cia tiesa, pabyret megsta jie pusiau. pazistamas motoristas ne viena yra tvarkes. ir siurbliai daznai megsta padurniuot, o taisyt ju nekiekvienas imasi, tik SKUBOJ normaliai padaro. problematiskas 320d
User
2012-10-14 20:46
bmw reik nim 2.5 variklio kad suktu ratus normaliai ir niekas nedingtu..
User
2012-10-14 21:38
db isvis pasimeciau ka pirkti ka patartumet iki 9k?
User
2012-10-14 21:44
2012-10-14
21:38 wrote:
db isvis pasimeciau ka pirkti:D ka patartumet iki 9k?
Uz 9k tai tikrai gero e46 dyzelinio nepaimsi nes is karto pagalvok kad nupirkes ji dar turi apie 1k pasilikt kad galetum pasalint trukumus kuriu pirkdamas nepastebejai. Galu gale arteja ziema zvakes akumas tepalai padangos.
User
2012-10-14 22:13
nepirk 320 D.geriau 330D vaziuosi ir trauks ...
User
2012-10-14 23:00
2, 0d yra geri varikliai , ir uztenka tos traukos, na nebent megsti dragint
zarachas
4021 / 0
2012-10-14 23:27
2012-10-14
19:53 wrote:
ne, nesakau kad jis teisus, bet zinai kai buna kiekvienai masinai savos ligos tai ir klausiu patarimo kas ismano ar cia nera butent to modelio liga:)
2012-10-14
20:02 zarachas wrote:
Jų liga - dingsta trauka, nes pareina oro srauto matuoklės arba turbinos, kartais būna bėdų su vakuumu, bet čia jau rečiau. Dar jie nemėgsta staigių gazo paspaudimų, nes tipo nelaiko alkūniniai velenai ar švaistikliai, bet čia jau reikia pasitikslinti, nes gali būti tik gandai. Toliau kaip ir pas visus RWD iškrypsta galiniai ratai, brangūs remontai, detalių yra, bet jos kosminėmis kainomis, nu šiaip BMW ne kiekvienam... :) Jeigu galvoji, kad nusipirksi ir lakstysi pildamas 5 l/100 km, tai čia svajonė. Teks paremontuoti važiuoklę, prižiūrėti, kad nesupūtų, nes mėgėjai, nu ir šiaip bus visokių apdailų defektų, kurie brangiai pataisomi... :smartass:
2012-10-14
20:24 wrote:
cia daugiau nesamoniu priklabejai, o ne tiesos, apie alkuninius velenus ir svaistiklius nesamone pasakei, apie galinius ratus taip pat nesamone, jie iskrypsta jai belekike laiko netvarkai galines vaziuokles, kaip ir kitu, o ne kaip tu sakai, kad pas visu rwd iskrypsta galiniai ratai, gryniausia nesamone, cia ne automobilio kalte, o seimininko, jie iskrypsta ir calibrom ir audinem ir t.t, ir kokiai auto pvz.nereikia remontuot vaziuokles :lol::lol::lol:?arba priziuret, kad neputu?taip, kad nei vieno protingo teiginio cia nepasakei
Argumentuok tada... Pa*isti protą visi sugeba, o padėti - nei vienas... Nu tau nesąmonė, tie kas turėjo ir su tuo susidūrė - sąmonė, ką aš daugiau tau galiu pasakyti arba kaip aš tau įrodysiu? Juk neatvešiu pusės švaistiklio ar dar kažko, kas ten suėję. Aš neilgai E46 turėjau, bet tikrai teko susidurti ir su problemomis, nors prieš daugiau nei 14 mėnesių plojau visus 8600 litų, kai dabar už tiek jau beveik FL išeina. Ne esmė, automobiliai sensta. Dėl galinių ratų patylėsiu, nes matosi tavo išprusimas. P.S. Parodyk man nors vieną FWD su iškrypusiais ratais. Kiek mačiau, tai visos RWD, be to, pats turėjau, tik tiek, kad jų važiuoklės sutvarkytos, o ratai gerokai išsižergę. Nu ne protingam ar ne suvokiančiam neišaiškinsiu, čia jau reikia išmanyti arba bent jau paturėti. Be to, prajuokinai su tuo, kad šeimininko kaltė, jog jie iškrypsta. Čiuju kuo sunkesnis atsisėda, tai tuo labiau išsižergia, ane? Awesome. Nu šiaip tai jeigu sutvarkai, tai ir nereikia, bet Lietuvoje vis tiek bus kad ir granatos guma paskeldėjusi, idealiai sutvarkytos važiuoklės nerasi net ir pas verslininkus. Galų gale varžtai bus užkepę arba amortizatoriai leis tepalą. Nu šiaip tai cinkuoti automobiliai nesiprašo būti prižiūrimi, kad ir tos būlkos, tai palyginus su trečiu guoliu, tai kaip čia pasakius. Klausimų yra? Klausimų nėra. Nu tiesą sakai, nei vieno protingo teiginio nepasakiau...
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti...
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau...
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio...
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti...
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau...
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-10-15 07:34
pats turiu e46 2l dyzeli 100kw misriu vaziavimu man degina 6ltr dyzelio (apskaiciuota) turiu virs metu ir tikrai nekeisiu i joki kita esu pilnai patenkintas traukia bent mano tai labai gerai ir ant lenkimo ir is vietos kiek turiu nieko netvarkeu tik tepalus keiciau.patarimas pirk nelietuvoj vazineta ir (bent as) perku ir pirksiu atvestus is prancuzijos pas juos kebulas buna pabraizytas salonas purvinas bet vaziuokle o svarbiausia varikliai buna neuzpjauti ir neuzvaikyti.
User
2012-10-15 08:39
e46 nesamone pirkt, gi juo rusai rinko kuri laika, per TV rode.
User
2012-10-15 10:24
2012-10-14
20:02 zarachas wrote:
Jų liga - dingsta trauka, nes pareina oro srauto matuoklės arba turbinos, kartais būna bėdų su vakuumu, bet čia jau rečiau. Dar jie nemėgsta staigių gazo paspaudimų, nes tipo nelaiko alkūniniai velenai ar švaistikliai, bet čia jau reikia pasitikslinti, nes gali būti tik gandai. Toliau kaip ir pas visus RWD iškrypsta galiniai ratai, brangūs remontai, detalių yra, bet jos kosminėmis kainomis, nu šiaip BMW ne kiekvienam... :) Jeigu galvoji, kad nusipirksi ir lakstysi pildamas 5 l/100 km, tai čia svajonė. Teks paremontuoti važiuoklę, prižiūrėti, kad nesupūtų, nes mėgėjai, nu ir šiaip bus visokių apdailų defektų, kurie brangiai pataisomi... :smartass:
2012-10-14
20:24 wrote:
cia daugiau nesamoniu priklabejai, o ne tiesos, apie alkuninius velenus ir svaistiklius nesamone pasakei, apie galinius ratus taip pat nesamone, jie iskrypsta jai belekike laiko netvarkai galines vaziuokles, kaip ir kitu, o ne kaip tu sakai, kad pas visu rwd iskrypsta galiniai ratai, gryniausia nesamone, cia ne automobilio kalte, o seimininko, jie iskrypsta ir calibrom ir audinem ir t.t, ir kokiai auto pvz.nereikia remontuot vaziuokles :lol::lol::lol:?arba priziuret, kad neputu?taip, kad nei vieno protingo teiginio cia nepasakei
2012-10-14
23:27 zarachas wrote:
Argumentuok tada... :thumbup: Pa*isti protą visi sugeba, o padėti - nei vienas... :( Nu tau nesąmonė, tie kas turėjo ir su tuo susidūrė - sąmonė, ką aš daugiau tau galiu pasakyti arba kaip aš tau įrodysiu? Juk neatvešiu pusės švaistiklio ar dar kažko, kas ten suėję. Aš neilgai E46 turėjau, bet tikrai teko susidurti ir su problemomis, nors prieš daugiau nei 14 mėnesių plojau visus 8600 litų, kai dabar už tiek jau beveik FL išeina. Ne esmė, automobiliai sensta. Dėl galinių ratų patylėsiu, nes matosi tavo išprusimas. P.S. Parodyk man nors vieną FWD su iškrypusiais ratais. Kiek mačiau, tai visos RWD, be to, pats turėjau, tik tiek, kad jų važiuoklės sutvarkytos, o ratai gerokai išsižergę. Nu ne protingam ar ne suvokiančiam neišaiškinsiu, čia jau reikia išmanyti arba bent jau paturėti. Be to, prajuokinai su tuo, kad šeimininko kaltė, jog jie iškrypsta. Čiuju kuo sunkesnis atsisėda, tai tuo labiau išsižergia, ane? Awesome. Nu šiaip tai jeigu sutvarkai, tai ir nereikia, bet Lietuvoje vis tiek bus kad ir granatos guma paskeldėjusi, idealiai sutvarkytos važiuoklės nerasi net ir pas verslininkus. Galų gale varžtai bus užkepę arba amortizatoriai leis tepalą. Nu šiaip tai cinkuoti automobiliai nesiprašo būti prižiūrimi, kad ir tos būlkos, tai palyginus su trečiu guoliu, tai kaip čia pasakius. Klausimų yra? Klausimų nėra. Nu tiesą sakai, nei vieno protingo teiginio nepasakiau... :beer:
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti... :drink:
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau... :p
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... :director: O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio... :helpsmilie:
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti... :drink:
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau... :p
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... :director: O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio... :helpsmilie:
FWD ir iskrypusiais galiniais ratais ? pasiziurek kiekviena senesni pasata ar 3 golfa perkrauk bent viena fwd masina ir bus iskrype nes sailentblokus draskai tokiais dalykais.. visoms masinoms krypsta ratai tad gali nevelti tikrai sudo kad tik rwd.
zarachas
4021 / 0
2012-10-15 11:27
2012-10-14
20:24 wrote:
cia daugiau nesamoniu priklabejai, o ne tiesos, apie alkuninius velenus ir svaistiklius nesamone pasakei, apie galinius ratus taip pat nesamone, jie iskrypsta jai belekike laiko netvarkai galines vaziuokles, kaip ir kitu, o ne kaip tu sakai, kad pas visu rwd iskrypsta galiniai ratai, gryniausia nesamone, cia ne automobilio kalte, o seimininko, jie iskrypsta ir calibrom ir audinem ir t.t, ir kokiai auto pvz.nereikia remontuot vaziuokles :lol::lol::lol:?arba priziuret, kad neputu?taip, kad nei vieno protingo teiginio cia nepasakei
2012-10-14
23:27 zarachas wrote:
Argumentuok tada... :thumbup: Pa*isti protą visi sugeba, o padėti - nei vienas... :( Nu tau nesąmonė, tie kas turėjo ir su tuo susidūrė - sąmonė, ką aš daugiau tau galiu pasakyti arba kaip aš tau įrodysiu? Juk neatvešiu pusės švaistiklio ar dar kažko, kas ten suėję. Aš neilgai E46 turėjau, bet tikrai teko susidurti ir su problemomis, nors prieš daugiau nei 14 mėnesių plojau visus 8600 litų, kai dabar už tiek jau beveik FL išeina. Ne esmė, automobiliai sensta. Dėl galinių ratų patylėsiu, nes matosi tavo išprusimas. P.S. Parodyk man nors vieną FWD su iškrypusiais ratais. Kiek mačiau, tai visos RWD, be to, pats turėjau, tik tiek, kad jų važiuoklės sutvarkytos, o ratai gerokai išsižergę. Nu ne protingam ar ne suvokiančiam neišaiškinsiu, čia jau reikia išmanyti arba bent jau paturėti. Be to, prajuokinai su tuo, kad šeimininko kaltė, jog jie iškrypsta. Čiuju kuo sunkesnis atsisėda, tai tuo labiau išsižergia, ane? Awesome. Nu šiaip tai jeigu sutvarkai, tai ir nereikia, bet Lietuvoje vis tiek bus kad ir granatos guma paskeldėjusi, idealiai sutvarkytos važiuoklės nerasi net ir pas verslininkus. Galų gale varžtai bus užkepę arba amortizatoriai leis tepalą. Nu šiaip tai cinkuoti automobiliai nesiprašo būti prižiūrimi, kad ir tos būlkos, tai palyginus su trečiu guoliu, tai kaip čia pasakius. Klausimų yra? Klausimų nėra. Nu tiesą sakai, nei vieno protingo teiginio nepasakiau... :beer:
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti... :drink:
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau... :p
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... :director: O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio... :helpsmilie:
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti... :drink:
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau... :p
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... :director: O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio... :helpsmilie:
2012-10-15
10:24 wrote:
FWD ir iskrypusiais galiniais ratais ? :D pasiziurek kiekviena senesni pasata ar 3 golfa perkrauk bent viena fwd masina ir bus iskrype nes sailentblokus draskai tokiais dalykais.. :) visoms masinoms krypsta ratai tad gali nevelti tikrai sudo kad tik rwd. ;)
Nemačiau nei vieno. Be to, kai pasakei, tai prisiminiau vieną komercinį, mačiau važiuojantį, tai nustebau, kad taip ratai išvirtę, bet ten jau tam jis ir skirtas, tai gal buvo gerokai perkrautas, o į RWD nereikia nieko krauti ir išvirs...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-10-15 11:38
2012-10-14
23:27 zarachas wrote:
Argumentuok tada... :thumbup: Pa*isti protą visi sugeba, o padėti - nei vienas... :( Nu tau nesąmonė, tie kas turėjo ir su tuo susidūrė - sąmonė, ką aš daugiau tau galiu pasakyti arba kaip aš tau įrodysiu? Juk neatvešiu pusės švaistiklio ar dar kažko, kas ten suėję. Aš neilgai E46 turėjau, bet tikrai teko susidurti ir su problemomis, nors prieš daugiau nei 14 mėnesių plojau visus 8600 litų, kai dabar už tiek jau beveik FL išeina. Ne esmė, automobiliai sensta. Dėl galinių ratų patylėsiu, nes matosi tavo išprusimas. P.S. Parodyk man nors vieną FWD su iškrypusiais ratais. Kiek mačiau, tai visos RWD, be to, pats turėjau, tik tiek, kad jų važiuoklės sutvarkytos, o ratai gerokai išsižergę. Nu ne protingam ar ne suvokiančiam neišaiškinsiu, čia jau reikia išmanyti arba bent jau paturėti. Be to, prajuokinai su tuo, kad šeimininko kaltė, jog jie iškrypsta. Čiuju kuo sunkesnis atsisėda, tai tuo labiau išsižergia, ane? Awesome. Nu šiaip tai jeigu sutvarkai, tai ir nereikia, bet Lietuvoje vis tiek bus kad ir granatos guma paskeldėjusi, idealiai sutvarkytos važiuoklės nerasi net ir pas verslininkus. Galų gale varžtai bus užkepę arba amortizatoriai leis tepalą. Nu šiaip tai cinkuoti automobiliai nesiprašo būti prižiūrimi, kad ir tos būlkos, tai palyginus su trečiu guoliu, tai kaip čia pasakius. Klausimų yra? Klausimų nėra. Nu tiesą sakai, nei vieno protingo teiginio nepasakiau... :beer:
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti... :drink:
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau... :p
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... :director: O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio... :helpsmilie:
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti... :drink:
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau... :p
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... :director: O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio... :helpsmilie:
2012-10-15
10:24 wrote:
FWD ir iskrypusiais galiniais ratais ? :D pasiziurek kiekviena senesni pasata ar 3 golfa perkrauk bent viena fwd masina ir bus iskrype nes sailentblokus draskai tokiais dalykais.. :) visoms masinoms krypsta ratai tad gali nevelti tikrai sudo kad tik rwd. ;)
2012-10-15
11:27 zarachas wrote:
Nemačiau nei vieno. Be to, kai pasakei, tai prisiminiau vieną komercinį, mačiau važiuojantį, tai nustebau, kad taip ratai išvirtę, bet ten jau tam jis ir skirtas, tai gal buvo gerokai perkrautas, o į RWD nereikia nieko krauti ir išvirs... :beer:
Labai klysti netingeciau praeiciau pro savo kiema bent 8 masinos fwd su iskrypusiais ratais .. nekalbant apie komercines
zarachas
4021 / 0
2012-10-15 12:03
2012-10-15
10:24 wrote:
FWD ir iskrypusiais galiniais ratais ? :D pasiziurek kiekviena senesni pasata ar 3 golfa perkrauk bent viena fwd masina ir bus iskrype nes sailentblokus draskai tokiais dalykais.. :) visoms masinoms krypsta ratai tad gali nevelti tikrai sudo kad tik rwd. ;)
2012-10-15
11:27 zarachas wrote:
Nemačiau nei vieno. Be to, kai pasakei, tai prisiminiau vieną komercinį, mačiau važiuojantį, tai nustebau, kad taip ratai išvirtę, bet ten jau tam jis ir skirtas, tai gal buvo gerokai perkrautas, o į RWD nereikia nieko krauti ir išvirs... :beer:
2012-10-15
11:38 wrote:
Labai klysti netingeciau praeiciau pro savo kiema bent 8 masinos fwd su iskrypusiais ratais .. nekalbant apie komercines
Aš visada klystu ir nusišneku... Naujieną pasakė...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-10-15 12:27
ant kalibros jai nera rudziu ir neisklise ratai , tj tada kokia ji jum ubagu ferari , tada ji paprasta kale
zarachas
4021 / 0
2012-10-15 13:24
Tipo jeigu surūdiję, tai jau ir ratai išsiskėtę? O tai mąstymas...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2012-10-15 21:22
2012-10-14
20:02 zarachas wrote:
Jų liga - dingsta trauka, nes pareina oro srauto matuoklės arba turbinos, kartais būna bėdų su vakuumu, bet čia jau rečiau. Dar jie nemėgsta staigių gazo paspaudimų, nes tipo nelaiko alkūniniai velenai ar švaistikliai, bet čia jau reikia pasitikslinti, nes gali būti tik gandai. Toliau kaip ir pas visus RWD iškrypsta galiniai ratai, brangūs remontai, detalių yra, bet jos kosminėmis kainomis, nu šiaip BMW ne kiekvienam... :) Jeigu galvoji, kad nusipirksi ir lakstysi pildamas 5 l/100 km, tai čia svajonė. Teks paremontuoti važiuoklę, prižiūrėti, kad nesupūtų, nes mėgėjai, nu ir šiaip bus visokių apdailų defektų, kurie brangiai pataisomi... :smartass:
2012-10-14
20:24 wrote:
cia daugiau nesamoniu priklabejai, o ne tiesos, apie alkuninius velenus ir svaistiklius nesamone pasakei, apie galinius ratus taip pat nesamone, jie iskrypsta jai belekike laiko netvarkai galines vaziuokles, kaip ir kitu, o ne kaip tu sakai, kad pas visu rwd iskrypsta galiniai ratai, gryniausia nesamone, cia ne automobilio kalte, o seimininko, jie iskrypsta ir calibrom ir audinem ir t.t, ir kokiai auto pvz.nereikia remontuot vaziuokles :lol::lol::lol:?arba priziuret, kad neputu?taip, kad nei vieno protingo teiginio cia nepasakei
2012-10-14
23:27 zarachas wrote:
Argumentuok tada... :thumbup: Pa*isti protą visi sugeba, o padėti - nei vienas... :( Nu tau nesąmonė, tie kas turėjo ir su tuo susidūrė - sąmonė, ką aš daugiau tau galiu pasakyti arba kaip aš tau įrodysiu? Juk neatvešiu pusės švaistiklio ar dar kažko, kas ten suėję. Aš neilgai E46 turėjau, bet tikrai teko susidurti ir su problemomis, nors prieš daugiau nei 14 mėnesių plojau visus 8600 litų, kai dabar už tiek jau beveik FL išeina. Ne esmė, automobiliai sensta. Dėl galinių ratų patylėsiu, nes matosi tavo išprusimas. P.S. Parodyk man nors vieną FWD su iškrypusiais ratais. Kiek mačiau, tai visos RWD, be to, pats turėjau, tik tiek, kad jų važiuoklės sutvarkytos, o ratai gerokai išsižergę. Nu ne protingam ar ne suvokiančiam neišaiškinsiu, čia jau reikia išmanyti arba bent jau paturėti. Be to, prajuokinai su tuo, kad šeimininko kaltė, jog jie iškrypsta. Čiuju kuo sunkesnis atsisėda, tai tuo labiau išsižergia, ane? Awesome. Nu šiaip tai jeigu sutvarkai, tai ir nereikia, bet Lietuvoje vis tiek bus kad ir granatos guma paskeldėjusi, idealiai sutvarkytos važiuoklės nerasi net ir pas verslininkus. Galų gale varžtai bus užkepę arba amortizatoriai leis tepalą. Nu šiaip tai cinkuoti automobiliai nesiprašo būti prižiūrimi, kad ir tos būlkos, tai palyginus su trečiu guoliu, tai kaip čia pasakius. Klausimų yra? Klausimų nėra. Nu tiesą sakai, nei vieno protingo teiginio nepasakiau... :beer:
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti... :drink:
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau... :p
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... :director: O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio... :helpsmilie:
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti... :drink:
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau... :p
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... :director: O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio... :helpsmilie:
turejau kregzde, ratai stovejo vietoj-tiesus, turiu dabar e32, ratai stovi vietoj, kaip priklauso, taip, kad nesnekek nesamoniu, kad visu RWD galiniai ratai isklise, pats pasidomek, kodel jie zergiasi, 100proc.duodu, kad nezinai, kas antros calibros ratai klisi galiniai
User
2012-10-15 21:25
2012-10-14
23:27 zarachas wrote:
Argumentuok tada... :thumbup: Pa*isti protą visi sugeba, o padėti - nei vienas... :( Nu tau nesąmonė, tie kas turėjo ir su tuo susidūrė - sąmonė, ką aš daugiau tau galiu pasakyti arba kaip aš tau įrodysiu? Juk neatvešiu pusės švaistiklio ar dar kažko, kas ten suėję. Aš neilgai E46 turėjau, bet tikrai teko susidurti ir su problemomis, nors prieš daugiau nei 14 mėnesių plojau visus 8600 litų, kai dabar už tiek jau beveik FL išeina. Ne esmė, automobiliai sensta. Dėl galinių ratų patylėsiu, nes matosi tavo išprusimas. P.S. Parodyk man nors vieną FWD su iškrypusiais ratais. Kiek mačiau, tai visos RWD, be to, pats turėjau, tik tiek, kad jų važiuoklės sutvarkytos, o ratai gerokai išsižergę. Nu ne protingam ar ne suvokiančiam neišaiškinsiu, čia jau reikia išmanyti arba bent jau paturėti. Be to, prajuokinai su tuo, kad šeimininko kaltė, jog jie iškrypsta. Čiuju kuo sunkesnis atsisėda, tai tuo labiau išsižergia, ane? Awesome. Nu šiaip tai jeigu sutvarkai, tai ir nereikia, bet Lietuvoje vis tiek bus kad ir granatos guma paskeldėjusi, idealiai sutvarkytos važiuoklės nerasi net ir pas verslininkus. Galų gale varžtai bus užkepę arba amortizatoriai leis tepalą. Nu šiaip tai cinkuoti automobiliai nesiprašo būti prižiūrimi, kad ir tos būlkos, tai palyginus su trečiu guoliu, tai kaip čia pasakius. Klausimų yra? Klausimų nėra. Nu tiesą sakai, nei vieno protingo teiginio nepasakiau... :beer:
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti... :drink:
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau... :p
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... :director: O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio... :helpsmilie:
sieras, važiavai? Blemba norėčiau prasinešti su 3, 0 l, įdomu ant kiek ta trauka geresnė, nes kai mano 100 kW lupo, tai nelygink 105 kW TDS, kurį suka 6 kavalkai. O dėl kuro sąnaudų, tai irgi reikia paturėti, nes orą šnekėti gali kiekvienas mokantis skaityti ir rašyti... :drink:
dovydas92, nenori Opel Vectra C? Audi A6 C5? Peugeot 607? Peugeot 406 kupo? Nu arba E46, bet jeigu netinka, tai nežinau... :p
vycka01, iš kur žinai? Visus išpirkai? Ar visi geri kosminėmis kainomis? Kai tokie pataria, tai po to "protingi" ir paklauso... :director: O dėl kitko, tai gali būti pakaitinimo žvakės tvarkingos, tepalai pakeisti arba juos pasikeisi tarkim pavasarį, būna prideda žiemines padangas arba važinėsi su tarkim esamais M+S, nu čia visi tie tavo "pribombasai" priklauso nuo pasirinkto automobilio... :helpsmilie:
2012-10-15
10:24 wrote:
FWD ir iskrypusiais galiniais ratais ? :D pasiziurek kiekviena senesni pasata ar 3 golfa perkrauk bent viena fwd masina ir bus iskrype nes sailentblokus draskai tokiais dalykais.. :) visoms masinoms krypsta ratai tad gali nevelti tikrai sudo kad tik rwd. ;)
2012-10-15
11:27 zarachas wrote:
Nemačiau nei vieno. Be to, kai pasakei, tai prisiminiau vieną komercinį, mačiau važiuojantį, tai nustebau, kad taip ratai išvirtę, bet ten jau tam jis ir skirtas, tai gal buvo gerokai perkrautas, o į RWD nereikia nieko krauti ir išvirs... :beer:
sako nereikia nieko kraut isvirs kiek bulku, o ypac avantu su isklisusiais rataias vazineja, sneki vejus, nors nezinai, kodel tie ratai isklise buna
User
2012-10-16 15:12
to zarachas
jo apie 607 dar galvoju
jo apie 607 dar galvoju
zarachas
4021 / 0
2012-10-16 16:01
2012-10-16
15:12 wrote:
to zarachas
jo apie 607 dar galvoju:)
jo apie 607 dar galvoju:)
Aš irgi jo norėčiau, bijau tik kuro sąnaudų, kad nebūtų kosminės...
It's not a hobby - it's way of life!
Your message |
|