turbo ir non turbo

Created by User 2012-11-22
2012-11-22 20:10
Gal ir kvailas klausimas bet vistiek paklausiu :D
Zodziu kodel variklis su turbina yra galingesnis uz varikli be turbinos :D nu logiskai mastant tai variklis su turbina turetu greiciau suktis tai yra apsukos pakylt ir del to but daugiau galios bet vistiek nesuprantu kodel jis prie tu paciu apsuku yra galingesnis pries verikli be turbinos
2012-11-22 20:27
Paprastai tau suvokemai atsakysiu.

Turbininis galingesnis, nes turbina i varikli duoda priverstinai daugiau oro, automatiskai galima ir daugiau degalu ipurksti. Tuomet gaunasi, jog kuro misinys yra zenkliai didesnis lyginant su non turbo, todel su didesniu kuro misiniu galima pasiekti didesne galia prie tu paciu apsuku

2012-11-22 20:45
tai tada turetu daugiau kuro valgyt.. bet taip nera
7658 / 0
2012-11-22 20:54
2012-11-22 20:45 wrote: tai tada turetu daugiau kuro valgyt.. bet taip nera
saikingai tapke minant-taip.Pabandyk "forsazo" rezima
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-11-22 21:26
del ekonomijos tai turbina paduoda suspausta ora del to kuras geriau sudega ir del to smarkiai nespaudziant atsiranda geresne ekonomija lyginant su atmosferikais (cia apie dyzelius)
7658 / 0
2012-11-22 21:34
2012-11-22 21:26 wrote: del ekonomijos tai turbina paduoda suspausta ora del to kuras geriau sudega ir del to smarkiai nespaudziant atsiranda geresne ekonomija lyginant su atmosferikais (cia apie dyzelius)
ne del to, kad kuras geriau sudega, o del to, kad pasiekiama aukstesne degimo temparatura ir pasidaro imanoma is ciklo "isgauti" daugiau mechaninio darbo...Nieko sudetingo-termodinamokos pagrindai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-11-22 21:55
dyzeliniai ir benzininiai kiek kitaip papildoma ora "utilizuoja". dyzeliniui ir tik nezymiai kuro pridejus padideja galia, benzinui BUTINA prideti daug daugiau kuro. todel ekonomisku benzininiu turbiniu beveik nera, o dyzeliniai is gamyklos, nechimicinti buna ekonomiski. jei tiunintas galiai dyzelis nebebus ekonomiskas ir "siks" labai daug juodu dumu.
bet is esmes labai priklauso nuo vairavimo stiliaus, nes letai vaziuojant turba nesukelia zymaus slegio..

"nu logiskai mastant tai variklis su turbina turetu greiciau suktis tai yra apsukos pakylt ir del to but daugiau galios"

nematau ne gramo logikos. variklio greiti itakoja jo dizainas - vidiniu daliu mase, galvos "pralaidumas" ir panasiai. turbodyzeliai nesisuka greitai, nes ju viduriai yra daug sunkesni uz benzininiu, kad atlaikytu daug didesne kompresija. bet didele mase padidina inercija, del ko dyzeliai "sunkiau gesta", ko pasekoje jie yra idealus tempiant krovini ar ariant diva
7658 / 0
2012-11-22 22:01
2012-11-22 21:55 wrote: dyzeliniai ir benzininiai kiek kitaip papildoma ora "utilizuoja". dyzeliniui ir tik nezymiai kuro pridejus padideja galia, benzinui BUTINA prideti daug daugiau kuro. todel ekonomisku benzininiu turbiniu beveik nera, o dyzeliniai is gamyklos, nechimicinti buna ekonomiski. jei tiunintas galiai dyzelis nebebus ekonomiskas ir "siks" labai daug juodu dumu.
bet is esmes labai priklauso nuo vairavimo stiliaus, nes letai vaziuojant turba nesukelia zymaus slegio..

"nu logiskai mastant tai variklis su turbina turetu greiciau suktis tai yra apsukos pakylt ir del to but daugiau galios"

nematau ne gramo logikos. variklio greiti itakoja jo dizainas - vidiniu daliu mase, galvos "pralaidumas" ir panasiai. turbodyzeliai nesisuka greitai, nes ju viduriai yra daug sunkesni uz benzininiu, kad atlaikytu daug didesne kompresija. bet didele mase padidina inercija, del ko dyzeliai "sunkiau gesta", ko pasekoje jie yra idealus tempiant krovini ar ariant diva
jooo, tempiant priekaba Savo pabaisai uzkabinom priekaba, priekaboj tranzito variklis su deze, plius tryse sedom, tai isvis nepasivelka, plius pedala spaudi atsiloses...Tikra beda tokiam darbui
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-11-22 22:13
tokios pacios kubaturos benzinui butu dar sunkiau.. ta prasme pajudeti is vietos nesudeginus sankabos
7658 / 0
2012-11-22 22:18
2012-11-22 22:13 wrote: tokios pacios kubaturos benzinui butu dar sunkiau.. ta prasme pajudeti is vietos nesudeginus sankabos:lol:
Is vietos tai gana lengvai, bet va su dinamika, tai blogai.Penktu krumpliu tai vos kalniukas ir dusta konkreciai.Visgi 148NM labai mazai tokiam tikslui, nes pastoviai turi laikyti 3krpm, t.y. max torq...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-11-22 22:24
tai ta prasme didesnis kuro ir oro misinys duoda daugiau jegos? :D
2012-11-22 23:12
2012-11-22 22:24 wrote: tai ta prasme didesnis kuro ir oro misinys duoda daugiau jegos? :D
Eureka taip ir yr
2012-11-23 00:14
2012-11-22 22:13 wrote: tokios pacios kubaturos benzinui butu dar sunkiau.. ta prasme pajudeti is vietos nesudeginus sankabos:lol:
2012-11-22 22:18 maumas wrote: Is vietos tai gana lengvai, bet va su dinamika, tai blogai.Penktu krumpliu tai vos kalniukas ir dusta konkreciai.Visgi 148NM labai mazai tokiam tikslui, nes pastoviai turi laikyti 3krpm, t.y. max torq...
tai va, dinamikos atzvilgiu sunkus viduriai nera gerai, nes didele mase sunkiau issukti..

lengvesnius vidurius lengviau issukti, bet lengviau ir sustabdyti - jei kada gazavai su 4cilindre britva - suprasi.
2012-11-23 00:18
2012-11-22 22:24 wrote: tai ta prasme didesnis kuro ir oro misinys duoda daugiau jegos? :D
yra daugiau niuansu, bet pagrindini skirtuma supratai.

patarciau pasiskaityti literaturos apie varikliu darba, daug idomiu dalyku suzinotum.
2012-11-23 12:49
2012-11-22 22:13 wrote: tokios pacios kubaturos benzinui butu dar sunkiau.. ta prasme pajudeti is vietos nesudeginus sankabos:lol:
2012-11-22 22:18 maumas wrote: Is vietos tai gana lengvai, bet va su dinamika, tai blogai.Penktu krumpliu tai vos kalniukas ir dusta konkreciai.Visgi 148NM labai mazai tokiam tikslui, nes pastoviai turi laikyti 3krpm, t.y. max torq...
jei siurblys mechaninis tai galima buvo biski atsukt kuro norma tai pamatytum kaip NM padidetu
2012-11-23 21:17
2012-11-22 22:13 wrote: tokios pacios kubaturos benzinui butu dar sunkiau.. ta prasme pajudeti is vietos nesudeginus sankabos:lol:
2012-11-22 22:18 maumas wrote: Is vietos tai gana lengvai, bet va su dinamika, tai blogai.Penktu krumpliu tai vos kalniukas ir dusta konkreciai.Visgi 148NM labai mazai tokiam tikslui, nes pastoviai turi laikyti 3krpm, t.y. max torq...
2012-11-23 12:49 wrote: jei siurblys mechaninis tai galima buvo biski atsukt kuro norma tai pamatytum kaip NM padidetu
Ir dumais apsipyles dardetum
2012-11-23 21:25
2012-11-22 22:18 maumas wrote: Is vietos tai gana lengvai, bet va su dinamika, tai blogai.Penktu krumpliu tai vos kalniukas ir dusta konkreciai.Visgi 148NM labai mazai tokiam tikslui, nes pastoviai turi laikyti 3krpm, t.y. max torq...
2012-11-23 12:49 wrote: jei siurblys mechaninis tai galima buvo biski atsukt kuro norma tai pamatytum kaip NM padidetu
2012-11-23 21:17 wrote: Ir dumais apsipyles dardetum:lol:
dyzeliui degant pilnai reaguojanciu misiniu, jis visada dumins. del to is fabriko visi dyzeliai isvaziuoja su liesu misiniu - kad nedumintu
1757 / 0
2012-11-23 21:27
2012-11-22 22:13 wrote: tokios pacios kubaturos benzinui butu dar sunkiau.. ta prasme pajudeti is vietos nesudeginus sankabos:lol:
2012-11-22 22:18 maumas wrote: Is vietos tai gana lengvai, bet va su dinamika, tai blogai.Penktu krumpliu tai vos kalniukas ir dusta konkreciai.Visgi 148NM labai mazai tokiam tikslui, nes pastoviai turi laikyti 3krpm, t.y. max torq...
2012-11-23 12:49 wrote: jei siurblys mechaninis tai galima buvo biski atsukt kuro norma tai pamatytum kaip NM padidetu
varytu kaip pas mus kontrabandistai su duminem uzsklandom
You serious?
2012-11-24 10:44
2012-11-23 12:49 wrote: jei siurblys mechaninis tai galima buvo biski atsukt kuro norma tai pamatytum kaip NM padidetu
2012-11-23 21:17 wrote: Ir dumais apsipyles dardetum:lol:
2012-11-23 21:25 wrote: dyzeliui degant pilnai reaguojanciu misiniu, jis visada dumins. del to is fabriko visi dyzeliai isvaziuoja su liesu misiniu - kad nedumintu
bet tai nepakyla temperatura liesinant misini? ar tai gerai?
2012-11-24 12:43
2012-11-23 21:17 wrote: Ir dumais apsipyles dardetum:lol:
2012-11-23 21:25 wrote: dyzeliui degant pilnai reaguojanciu misiniu, jis visada dumins. del to is fabriko visi dyzeliai isvaziuoja su liesu misiniu - kad nedumintu
2012-11-24 10:44 wrote: bet tai nepakyla temperatura liesinant misini? ar tai gerai?
benzinui blogai liesas misinys, del dyzelio butu idomu suzinot, pats vazinau kuri laika su liesu misiniu, tai nieko blogo nepajauciau
2012-11-24 21:06
2012-11-23 21:25 wrote: dyzeliui degant pilnai reaguojanciu misiniu, jis visada dumins. del to is fabriko visi dyzeliai isvaziuoja su liesu misiniu - kad nedumintu
2012-11-24 10:44 wrote: bet tai nepakyla temperatura liesinant misini? ar tai gerai?
2012-11-24 12:43 wrote: benzinui blogai liesas misinys, del dyzelio butu idomu suzinot, pats vazinau kuri laika su liesu misiniu, tai nieko blogo nepajauciau
benzininiame variklyje oras yra spaudziamas kartu su kuru. jei misinys yra liesas jis gali uzsidegti savaime nuo karscio - anksciau nei zvake ji uzdega. arba detonuoti - degti netolygiai ir su daug didesne temperatura ir slegiu. net ir nedetonavus degimas bus daug karstesnis nei riebaus misinio, nes nesudeges kuras riebiame misinyje mazina degimo temperatura.

kuro kokybe tiesa irgi svarbu, nes didesnis oktanas mazina detonacijos tikimybe, nes aukstesnio oktano kuras dega stabiliau.

dyzeliniame spaudziamas tik oras todel baimes, kad misinys uzsidegs savaime, ne tada kada reikia, arba detonuos nera. kuras ipurskiamas tada kada jis turi uzsidegti.

svarbesnis yra ipurskimo kampas liesesniam misiniui - jis turetu buti ipurskiamas kiek veliau nei riebus, nes jam reikia maziau laiko sureaguoti pilnai su oru.
todel is gamyklos isriedejusios dyzelines masinos yra ekonomiskos ir saugios - misinys liesas, ipurskimo kampas velyvas.. bet tai labai "kerta" per galia.. todel net ir paprastas variklio kompo perprogramavimas duoda labai neblogu rezultatu. tai nereiskia, kad tiuneris padare kazka labai ispudingo, tiesiog variklis buvo uzsmaugtas is gamyklos..
2012-11-25 11:26
2012-11-24 10:44 wrote: bet tai nepakyla temperatura liesinant misini? ar tai gerai?
2012-11-24 12:43 wrote: benzinui blogai liesas misinys, del dyzelio butu idomu suzinot, pats vazinau kuri laika su liesu misiniu, tai nieko blogo nepajauciau
2012-11-24 21:06 wrote: benzininiame variklyje oras yra spaudziamas kartu su kuru. jei misinys yra liesas jis gali uzsidegti savaime nuo karscio - anksciau nei zvake ji uzdega. arba detonuoti - degti netolygiai ir su daug didesne temperatura ir slegiu. net ir nedetonavus degimas bus daug karstesnis nei riebaus misinio, nes nesudeges kuras riebiame misinyje mazina degimo temperatura.

kuro kokybe tiesa irgi svarbu, nes didesnis oktanas mazina detonacijos tikimybe, nes aukstesnio oktano kuras dega stabiliau.

dyzeliniame spaudziamas tik oras todel baimes, kad misinys uzsidegs savaime, ne tada kada reikia, arba detonuos nera. kuras ipurskiamas tada kada jis turi uzsidegti.

svarbesnis yra ipurskimo kampas liesesniam misiniui - jis turetu buti ipurskiamas kiek veliau nei riebus, nes jam reikia maziau laiko sureaguoti pilnai su oru.
todel is gamyklos isriedejusios dyzelines masinos yra ekonomiskos ir saugios - misinys liesas, ipurskimo kampas velyvas.. bet tai labai "kerta" per galia.. todel net ir paprastas variklio kompo perprogramavimas duoda labai neblogu rezultatu. tai nereiskia, kad tiuneris padare kazka labai ispudingo, tiesiog variklis buvo uzsmaugtas is gamyklos..
o kaip su dujom?
2012-11-25 18:28
2012-11-24 12:43 wrote: benzinui blogai liesas misinys, del dyzelio butu idomu suzinot, pats vazinau kuri laika su liesu misiniu, tai nieko blogo nepajauciau
2012-11-24 21:06 wrote: benzininiame variklyje oras yra spaudziamas kartu su kuru. jei misinys yra liesas jis gali uzsidegti savaime nuo karscio - anksciau nei zvake ji uzdega. arba detonuoti - degti netolygiai ir su daug didesne temperatura ir slegiu. net ir nedetonavus degimas bus daug karstesnis nei riebaus misinio, nes nesudeges kuras riebiame misinyje mazina degimo temperatura.

kuro kokybe tiesa irgi svarbu, nes didesnis oktanas mazina detonacijos tikimybe, nes aukstesnio oktano kuras dega stabiliau.

dyzeliniame spaudziamas tik oras todel baimes, kad misinys uzsidegs savaime, ne tada kada reikia, arba detonuos nera. kuras ipurskiamas tada kada jis turi uzsidegti.

svarbesnis yra ipurskimo kampas liesesniam misiniui - jis turetu buti ipurskiamas kiek veliau nei riebus, nes jam reikia maziau laiko sureaguoti pilnai su oru.
todel is gamyklos isriedejusios dyzelines masinos yra ekonomiskos ir saugios - misinys liesas, ipurskimo kampas velyvas.. bet tai labai "kerta" per galia.. todel net ir paprastas variklio kompo perprogramavimas duoda labai neblogu rezultatu. tai nereiskia, kad tiuneris padare kazka labai ispudingo, tiesiog variklis buvo uzsmaugtas is gamyklos..
2012-11-25 11:26 wrote: o kaip su dujom?
dujos veikia taip kaip ir benzinas, tik ju oktanas aukstesnis, bet su pigia iranga misinys buna netolygus dazniausiai.
2012-11-27 14:41
2012-11-24 10:44 wrote: bet tai nepakyla temperatura liesinant misini? ar tai gerai?
2012-11-24 12:43 wrote: benzinui blogai liesas misinys, del dyzelio butu idomu suzinot, pats vazinau kuri laika su liesu misiniu, tai nieko blogo nepajauciau
2012-11-24 21:06 wrote: benzininiame variklyje oras yra spaudziamas kartu su kuru. jei misinys yra liesas jis gali uzsidegti savaime nuo karscio - anksciau nei zvake ji uzdega. arba detonuoti - degti netolygiai ir su daug didesne temperatura ir slegiu. net ir nedetonavus degimas bus daug karstesnis nei riebaus misinio, nes nesudeges kuras riebiame misinyje mazina degimo temperatura.

kuro kokybe tiesa irgi svarbu, nes didesnis oktanas mazina detonacijos tikimybe, nes aukstesnio oktano kuras dega stabiliau.

dyzeliniame spaudziamas tik oras todel baimes, kad misinys uzsidegs savaime, ne tada kada reikia, arba detonuos nera. kuras ipurskiamas tada kada jis turi uzsidegti.

svarbesnis yra ipurskimo kampas liesesniam misiniui - jis turetu buti ipurskiamas kiek veliau nei riebus, nes jam reikia maziau laiko sureaguoti pilnai su oru.
todel is gamyklos isriedejusios dyzelines masinos yra ekonomiskos ir saugios - misinys liesas, ipurskimo kampas velyvas.. bet tai labai "kerta" per galia.. todel net ir paprastas variklio kompo perprogramavimas duoda labai neblogu rezultatu. tai nereiskia, kad tiuneris padare kazka labai ispudingo, tiesiog variklis buvo uzsmaugtas is gamyklos..
esu girdejas toki dalyka, kad dyzeliniai varikliai pasiekia labai dideles ridas del to kad, pats dyzelis turi tepimo savybiu.
Tai jeigu vaziuot liesu misiniu tai gal netgi prarandama is dalies sita savybe? Ka manot?

Your message