User
2014-02-21 14:11
Na specialistai, atėjo metas atsinaujinti užstrigau tarp dviejų variantų: Toyota Avensis II nuo +2003m+ 2, 0 D-4D varikliu,
ar Opel Vectra C DTI 2, 2 varikliu 2004m+ ???
Nei su Opeliu nei su Toyota neesu susiduręs iki šiol eksplotuojamos buvo tik Audi ir VW. Koki pliusai, ir minusai į ką atrkeipt dėmesį perkant?
ar Opel Vectra C DTI 2, 2 varikliu 2004m+ ???
Nei su Opeliu nei su Toyota neesu susiduręs iki šiol eksplotuojamos buvo tik Audi ir VW. Koki pliusai, ir minusai į ką atrkeipt dėmesį perkant?
User
2014-02-21 14:19
Neesi susidūres bet užstrigai
User
2014-02-21 15:05
Man asmeniškai gražesnė yra Opel. Toyotoje (kaip ir kiekvienoje) dauk triukšmo. Opel yra atvikrščiai, bet kiek žinau jo plasmasės žemos kokybės: Girgžda ir t.t. Kas dėl variklių, turėjau Toyota Avensis Verso su tokiu varikliu. Jokių problemų neturėjau. Vieni sako kad netraukia, dauk ryja kaip tokiam varikliui, bet mano atveju automobilis naudojo apie 7l/100km mišriai. Vienintelis minusas D4D variklių yra plaukiojantis smagratis, bet tik pirkęs pakeičiau į paprastą ir jokių problemų neturėjau (eksplotavau beveik 2 metus). Apie opelio varyklį nieko nežinau. Toyota Avensis pigiai eksplotojamas (aišku ne kaip golfas). Pažistamas turi jau apie metus (bet pas ji automatas) Jokių problemu neturėjo. Pakaba patvari tikrai, nes kiekvieną dieną važiuoja per žvirkelius į darba, iš darbo, beje ir jo vairavimas gan agresyvus ir iki šiol nei traškiesio nei nieko. Abu automobiliai cinkuoti, tad jeigu su kėbulu nieko nedaryta jokių rudžių tikrai nepamatysi. Perkant aišku kaip ir kiekviena automobilį reikia apžiūrėti viską. Perkant Toyota atkrepti dėmesi į smagratį ar jokių pašalinių garsų neskleidžia ir t.t. Beje, šius automobilius dažnai atvaro iš anglų ir perdaro į europinę versiją. Tad tai irgi kažkaip reikia patikrinti.
User
2014-02-21 17:15
Toyota laimi patikimumu, bet ne vairavimo entuziazmams jinai skirta, kaip sako plaukiojantis smagratis, purkstukai ir variklio grandine pas Avensi tik nedadielka, o siaip vaziuoja gerai, trauka irgi gera.
Opel tai vectra su 2, 2 matoru nelabai gerus atsiliepimus is dvieju draugu patirties zinau, vienam ir kitam paplonino kinese, nors masina ir nieko, bet vat su matoru problemu budavo , kokiu tiksliai nezinau, bet gal liko tos pacios kaip ir senesnieks 2, 2 varikliams. Siaip imciau vietoj vectros as SAAB 9-3, man grazesne, patikimesne, komfortiskene ir netaip daug ju vazineja, daliu joms yra siaip liuks masina.
Opel tai vectra su 2, 2 matoru nelabai gerus atsiliepimus is dvieju draugu patirties zinau, vienam ir kitam paplonino kinese, nors masina ir nieko, bet vat su matoru problemu budavo , kokiu tiksliai nezinau, bet gal liko tos pacios kaip ir senesnieks 2, 2 varikliams. Siaip imciau vietoj vectros as SAAB 9-3, man grazesne, patikimesne, komfortiskene ir netaip daug ju vazineja, daliu joms yra siaip liuks masina.
User
2014-02-21 21:31
2014-02-21
17:15 wrote:
Toyota laimi patikimumu, bet ne vairavimo entuziazmams jinai skirta, kaip sako plaukiojantis smagratis, purkstukai ir variklio grandine pas Avensi tik nedadielka, o siaip vaziuoja gerai, trauka irgi gera.
Opel tai vectra su 2, 2 matoru nelabai gerus atsiliepimus is dvieju draugu patirties zinau, vienam ir kitam paplonino kinese, nors masina ir nieko, bet vat su matoru problemu budavo , kokiu tiksliai nezinau, bet gal liko tos pacios kaip ir senesnieks 2, 2 varikliams. Siaip imciau vietoj vectros as SAAB 9-3, man grazesne, patikimesne, komfortiskene ir netaip daug ju vazineja, daliu joms yra siaip liuks masina.
Opel tai vectra su 2, 2 matoru nelabai gerus atsiliepimus is dvieju draugu patirties zinau, vienam ir kitam paplonino kinese, nors masina ir nieko, bet vat su matoru problemu budavo , kokiu tiksliai nezinau, bet gal liko tos pacios kaip ir senesnieks 2, 2 varikliams. Siaip imciau vietoj vectros as SAAB 9-3, man grazesne, patikimesne, komfortiskene ir netaip daug ju vazineja, daliu joms yra siaip liuks masina.
tas sabas vienas prie vieno vektra C vaziuokle variklis tik salonas ir isore skiriasi, o daugiau tas pats, nera daug bedu su tuo opeliu susitvarkai ir vazineji tai kas yra brangu tai EGR kaip ir visu opeliu tes tai nervuoja o daugiau bedos kaip ir visom auto nieko ispudingo, o avensis siaip tikrai patikimesnis bet dalys brangesnes nei opelioko bet geros ir ta ir ta, tik gaila kad pas nus tojotos atkeliauja daug pralekusios, o siaip kaip rase tai vektra C jei ka irgi turi plaukiojanti smagrati.
User
2014-02-21 21:48
kaip papuls nupirkti, abi geros, jeigu pajamsi nujota, tai keiksi vectros dalys pigesnes, vaziuokle paprastesne, o su avensiu beda, nera daug daliu made in china, reik pirkti oiginala, bent uk, o tai kainuoja, triuksmo lygis pas abi panasus, nerudija, dizainas abieju neblogas, vectroj isedus atrodo vietos mazoka, anksta, avensi sedi auksciau, bet keleivem vietos daugiau, ir automatiskai bagazine mazesne, vetra pigesne visapusiskai, avensi lengviau parduoti, apie dyzel nezinau nieko
User
2014-02-23 20:23
2014-02-21
21:48 wrote:
kaip papuls nupirkti, abi geros, jeigu pajamsi nujota, tai keiksi vectros dalys pigesnes, vaziuokle paprastesne, o su avensiu beda, nera daug daliu made in china, reik pirkti oiginala, bent uk, o tai kainuoja, :lol: triuksmo lygis pas abi panasus, nerudija, dizainas abieju neblogas, vectroj isedus atrodo vietos mazoka, anksta, avensi sedi auksciau, bet keleivem vietos daugiau, ir automatiskai bagazine mazesne, vetra pigesne visapusiskai, avensi lengviau parduoti, apie dyzel nezinau nieko :smoke:
Kinisku daliu lietuvoj gali rast bet kuriai masinai, taip pat ir toyotai.Vaziuokle paprasta toyotos, gal tik galine ta daugesvirte kiek sudetingesne.Seip su vidinem granatom problemos, aisku smagraciai ne kazkas.Purkstukai prabangus, naujas pas atstova 1700 pinigu kainuoja.Dar galybe visokiu problemu, kaip svc voztuvai, starterio bendiksai.Jei variklis 2 litru 85 kw, stovi dirzas, jei 93-grandine, negirdejau, kad kas skustusi del jos.2, 2 varikliu su pdf filtru(d-cat) didziausia beda-galvos tarpine.Kebulas irgi ne stebuklas, dugnas nedengtas, tik siules uzteptos.Sau pirkciau geriau toyota, ne opel su priestvaniniu varikliu, tik kad ju kaina skiriasi bent dvigubai
User
2014-02-23 20:36
2014-02-21
21:48 wrote:
kaip papuls nupirkti, abi geros, jeigu pajamsi nujota, tai keiksi vectros dalys pigesnes, vaziuokle paprastesne, o su avensiu beda, nera daug daliu made in china, reik pirkti oiginala, bent uk, o tai kainuoja, :lol: triuksmo lygis pas abi panasus, nerudija, dizainas abieju neblogas, vectroj isedus atrodo vietos mazoka, anksta, avensi sedi auksciau, bet keleivem vietos daugiau, ir automatiskai bagazine mazesne, vetra pigesne visapusiskai, avensi lengviau parduoti, apie dyzel nezinau nieko :smoke:
2014-02-23
20:23 wrote:
Kinisku daliu lietuvoj gali rast bet kuriai masinai, taip pat ir toyotai.Vaziuokle paprasta toyotos, gal tik galine ta daugesvirte kiek sudetingesne.Seip su vidinem granatom problemos, aisku smagraciai ne kazkas.Purkstukai prabangus, naujas pas atstova 1700 pinigu kainuoja.Dar galybe visokiu problemu, kaip svc voztuvai, starterio bendiksai.Jei variklis 2 litru 85 kw, stovi dirzas, jei 93-grandine, negirdejau, kad kas skustusi del jos.2, 2 varikliu su pdf filtru(d-cat) didziausia beda-galvos tarpine.Kebulas irgi ne stebuklas, dugnas nedengtas, tik siules uzteptos.Sau pirkciau geriau toyota, ne opel su priestvaniniu varikliu, tik kad ju kaina skiriasi bent dvigubai
Ot naujiena suskėlei.Nereikia nei kiniškų.Lenkijoje nuo mersų iki toyotų visiems modeliams, net varikliams gamina dalis jau nebe pirmą dešimtmetį.Ir nepasakyčiau kad būtų kojkybė prastesnė.Dabar jū parduotuvėsi į valias, tų populiaresnių dalių , o anksčiau į Lenkijq lėkdavom.Beje, Mersams viską iki šiol veža iš lenkijos, audi, vw, subaru, touotoms-dažniausiai iš Švedijos, Somijos.Ne bet kas veža, o autorizuotų salonų parduotuvės.Arba tokie dideli tiekėjai kaip inercars ir panašūs.Bet aišku tokie dalykai kaip vandens pompa, tepalo siurblys ar sakykime variklio grandinė, diržū įtempėjai geriau originalai, geriau sumokėt brangiau negu penkis art kaitalioti.
Your message |
|