User
2017-12-28 20:29
SVEIKI.vaziujan uzgeso variklis , ir nebeuzsivede, diagnostika padaryta, bet nera gedimu, bandant uzvest, vedas ir gesta is karto, ,imobelaizeris ..ne diagnostikoje viskas ok, ,gal dar kam nors yra buve , kazkas panasaus..aciu
User
2017-12-30 02:23
Pažiūrėk ta vietabkur degimo ritė(babina) tvirtinasi prie variklio būna atsileidžia varžtukas ar abu prapuldinėja masė žvakių reikia perdaryt tvirtinimą arba imobilaizerio programa...
User
2018-01-01 18:48
2017-12-28
20:29 wrote:
SVEIKI.vaziujan uzgeso variklis , ir nebeuzsivede, diagnostika padaryta, bet nera gedimu, bandant uzvest, vedas ir gesta is karto, ,imobelaizeris ..ne diagnostikoje viskas ok, ,gal dar kam nors yra buve , kazkas panasaus..aciu
dažna bėda su šitais tfsi varikliais. Per laiką nusimuša holo daviklio parodymai, kompas nebesupranta tikros alkūninio veleno padėties. Jei mašina dar užsikuria, vadinasi holo daviklio keisti nebūtina(dėl to diagnostika ir klaidų nerodo), reikia jo parodymus "nunulinti" - įjungus atbulinę pavarą tempti į priekį su įjungtu degimu, reikia kad variklis bent 5-10kartų apsisuktų į kitą pusę. greitai tempt nereikia, mes servise apie 20-30km/h tempiam. 99proc. po šios procedūros automobilis starteriu užikurs ir dirbs, kokių 50 000km holo daviklis dar atlaikys, o paskui jau teks keist. Jei automatas, tada belieka tik keitimas
User
2018-01-05 22:57
2017-12-30
02:23 wrote:
Pažiūrėk ta vietabkur degimo ritė(babina) tvirtinasi prie variklio būna atsileidžia varžtukas ar abu prapuldinėja masė žvakių reikia perdaryt tvirtinimą arba imobilaizerio programa...
aciu uz minti bandysiu pakeisti..
User
2018-01-05 22:59
2017-12-30
02:23 wrote:
Pažiūrėk ta vietabkur degimo ritė(babina) tvirtinasi prie variklio būna atsileidžia varžtukas ar abu prapuldinėja masė žvakių reikia perdaryt tvirtinimą arba imobilaizerio programa...
aciu uz minti , patikrinsiu..
User
2018-01-06 12:38
2017-12-30
02:23 wrote:
Pažiūrėk ta vietabkur degimo ritė(babina) tvirtinasi prie variklio būna atsileidžia varžtukas ar abu prapuldinėja masė žvakių reikia perdaryt tvirtinimą arba imobilaizerio programa...
2018-01-05
22:59 wrote:
aciu uz minti , patikrinsiu..
Tik laiką sugaiši klausydamas garažinio patarimų
User
2018-01-30 23:59
sveiki , toliau del tiguano, tesiasi istorija, darbar uzsikuria ilgiau pasukus .bet meta gedima ant veleno daviklio (G 28) davikli pakeiciau ir vis vien tas pats, ,.o jei davikli veleno atjungi siek tiek greiciau uzsiveda, , 2, 0lt 147kw TFSI tiguanas 2013 m, kas minciu turi?
User
2018-06-22 10:30
2017-12-28
20:29 wrote:
SVEIKI.vaziujan uzgeso variklis , ir nebeuzsivede, diagnostika padaryta, bet nera gedimu, bandant uzvest, vedas ir gesta is karto, ,imobelaizeris ..ne diagnostikoje viskas ok, ,gal dar kam nors yra buve , kazkas panasaus..aciu
2018-01-01
18:48 wrote:
dažna bėda su šitais tfsi varikliais. Per laiką nusimuša holo daviklio parodymai, kompas nebesupranta tikros alkūninio veleno padėties. Jei mašina dar užsikuria, vadinasi holo daviklio keisti nebūtina(dėl to diagnostika ir klaidų nerodo), reikia jo parodymus "nunulinti" - įjungus atbulinę pavarą tempti į priekį su įjungtu degimu, reikia kad variklis bent 5-10kartų apsisuktų į kitą pusę. greitai tempt nereikia, mes servise apie 20-30km/h tempiam. 99proc. po šios procedūros automobilis starteriu užikurs ir dirbs, kokių 50 000km holo daviklis dar atlaikys, o paskui jau teks keist. Jei automatas, tada belieka tik keitimas
Cha cha.nu man juokinga.i prieki temt su atbuline pavara.zinokit radija kai uzsikoduoja pajunkit prie 24voltu ir valanda palaikykit, bus be kodo.jei telikas uztemo junkit prie 380voltu.kazkiek atgims
Your message |
|