User
2014-12-29 20:53
Audi a6 c4 2.5tdi ausinimo temperatura yra tik 87 laipsniai, ir man jos neuztenka, bet jeigu nusipirkus 90 laipsniu termostata turetu tada 90 ir pakilti, ir ar yra dar kazi siam varikliui toks pirkti?
User
2014-12-29 21:05
Yra. Tik duosiu patarima is patirties. Reikia deti tik originalu termostata ir tada bus 90 laipsniu ir iki tos temperaturos variklis labai greitai susils ir nebus jokiu temperaturos svyravimu. Audi centre termostatas kainuoja kazkur 120lt. Bet ta suma atsiperka greitai. As tris kartus keiciau paprastus termostatus is detaliu parduotuviu kurie kainuoja ten po 35lt, bet nei vienas nedirbo normaliai, geriausiu atveju pasiekdavo 80 laipsniu, variklis kaisdavo visa amzinybe. Geriau iskart detis originala ir ramu.
User
2014-12-29 21:07
2014-12-29
21:05 wrote:
Yra. Tik duosiu patarima is patirties. Reikia deti tik originalu termostata ir tada bus 90 laipsniu ir iki tos temperaturos variklis labai greitai susils ir nebus jokiu temperaturos svyravimu. Audi centre termostatas kainuoja kazkur 120lt. Bet ta suma atsiperka greitai. As tris kartus keiciau paprastus termostatus is detaliu parduotuviu kurie kainuoja ten po 35lt, bet nei vienas nedirbo normaliai, geriausiu atveju pasiekdavo 80 laipsniu, variklis kaisdavo visa amzinybe. Geriau iskart detis originala ir ramu.
Man neapsimoka tiek pinigu sukisti i termostata tai as geriau toki sena graba parduodu
User
2014-12-29 21:10
2014-12-29
21:05 wrote:
Yra. Tik duosiu patarima is patirties. Reikia deti tik originalu termostata ir tada bus 90 laipsniu ir iki tos temperaturos variklis labai greitai susils ir nebus jokiu temperaturos svyravimu. Audi centre termostatas kainuoja kazkur 120lt. Bet ta suma atsiperka greitai. As tris kartus keiciau paprastus termostatus is detaliu parduotuviu kurie kainuoja ten po 35lt, bet nei vienas nedirbo normaliai, geriausiu atveju pasiekdavo 80 laipsniu, variklis kaisdavo visa amzinybe. Geriau iskart detis originala ir ramu.
o su tavo termostatu važiuojant be apkrovos ramiu pencininko režimu mieste sušils variklis iki 90 laipsnių per 15 ar 20 minučių kai lauke -15 ?
aaaaaaa1
53 / 0
2014-12-29 21:12
ant termostato raso temperatura 87 laipsniai tada ir atsidaro, jei pas tave 87 laipsnius rodo tai kam tu dar ir suki galva, del tu 90 niekaip nesuprantu. jei neturi kur pinigu isleist, paaukok sergantiems vaikams
User
2014-12-29 21:12
2014-12-29
21:05 wrote:
Yra. Tik duosiu patarima is patirties. Reikia deti tik originalu termostata ir tada bus 90 laipsniu ir iki tos temperaturos variklis labai greitai susils ir nebus jokiu temperaturos svyravimu. Audi centre termostatas kainuoja kazkur 120lt. Bet ta suma atsiperka greitai. As tris kartus keiciau paprastus termostatus is detaliu parduotuviu kurie kainuoja ten po 35lt, bet nei vienas nedirbo normaliai, geriausiu atveju pasiekdavo 80 laipsniu, variklis kaisdavo visa amzinybe. Geriau iskart detis originala ir ramu.
2014-12-29
21:10 wrote:
o su tavo termostatu važiuojant be apkrovos ramiu pencininko režimu mieste sušils variklis iki 90 laipsnių per 15 ar 20 minučių kai lauke -15 ?
iki 90 nekada tiek tik iki 87, ir daug tokiu masinu maciau, kad tik tiek tesusyla ir blyn kasko sunkiai
User
2014-12-29 21:14
na siaip susila variklis ir vaziuojant mieste iki 90 laipsniu be jokio vargo. Cia jau kiekvieno pasirinkimas su kokia masina nori vazinet, su grabu ar tvarkinga masina. Ar nori salt ar nori siltai vaziuot. O jei 120lt investicija i masina tai jau priezastis ja parduoti, tai nera apie ka cia ir diskutuot.
User
2014-12-29 21:17
2014-12-29
21:14 wrote:
na siaip susila variklis ir vaziuojant mieste iki 90 laipsniu be jokio vargo. Cia jau kiekvieno pasirinkimas su kokia masina nori vazinet, su grabu ar tvarkinga masina. Ar nori salt ar nori siltai vaziuot. O jei 120lt investicija i masina tai jau priezastis ja parduoti, tai nera apie ka cia ir diskutuot.
geriau geresniu metu visgi 1996m., jau tokim masinom sparnai rudi visgi metai juk, geriau nusipirkai geresniu metu negu investuoti i ja.
User
2014-12-29 21:19
2014-12-29
21:14 wrote:
na siaip susila variklis ir vaziuojant mieste iki 90 laipsniu be jokio vargo. Cia jau kiekvieno pasirinkimas su kokia masina nori vazinet, su grabu ar tvarkinga masina. Ar nori salt ar nori siltai vaziuot. O jei 120lt investicija i masina tai jau priezastis ja parduoti, tai nera apie ka cia ir diskutuot.
ir dar varyt i audi centra pirkti termostata
User
2014-12-29 21:25
o kas cia tokio i audi centra vaziuot pirkt. Tokiu detaliu kaip termostatai yra ir B4 ir A6 ir kitom. Ir tokiu klausimu ten nei vieno zmogaus nenustebini.Termostatu isvis nereikia net uzsakynet, visada turi vietoj. O tai i naujesne masina nereikes investuot? I naujesniu metu masinas reikia kur kas didesnes sumas investuot kad vazinet su tvarkinga masina.
User
2014-12-29 21:27
2014-12-29
21:12 aaaaaaa1 wrote:
ant termostato raso temperatura 87 laipsniai tada ir atsidaro, jei pas tave 87 laipsnius rodo tai kam tu dar ir suki galva, del tu 90 niekaip nesuprantu. jei neturi kur pinigu isleist, paaukok sergantiems vaikams
o tu skydelyje sugebi matyt kada 87 o kada 90 ?
Be to gal žinai, kad prie 87 termostatas tik pradeda prasidarymo procesą ir žiemą jis be apkrovos niekada nebūna atsidaręs?
Be to gal žinai, kad prie 87 termostatas tik pradeda prasidarymo procesą ir žiemą jis be apkrovos niekada nebūna atsidaręs?
User
2014-12-29 21:32
tai butent, normalus termostatas atsidaro labai tiksliai, prie tokios temperaturos kokia ir parasyta o ne su 10 laipsniu paklaida.
User
2014-12-29 21:35
2014-12-29
21:32 wrote:
tai butent, normalus termostatas atsidaro labai tiksliai, prie tokios temperaturos kokia ir parasyta o ne su 10 laipsniu paklaida.
tu man irodyk, kad įmanoma tarkim dirbant varikliui be apkrovos jam sušilt bent iki 80 laipsnių prie -15 šalčio. Apie termostato atsidaryma net nešneku, nes mažasis ratas nesušils net tiek ir nors tu auksinį termostatą idėk
User
2014-12-29 21:40
Nusipirks kita audi dar daugiau reiks investuot
User
2014-12-29 21:44
jei 2.5tdi tai sitas variklis gana greitai syla. As tai zinau ne is nuogirdu, o tiesiog todel kad tokiu masinu esu turejes ne viena ir ne dvi.Zinoma, jei stovedamas vietoje ant laisvu apsuku ir su ijungtu sildymu visu galingumu variklis per tiek laiko tokiam saltyje nesusila iki 80 laipsniu, taciau vaziuojant miesto salygom tokiom kaip vilniaus susyla pilnai per mazdaug 15min.
User
2014-12-29 21:51
2014-12-29
21:44 wrote:
jei 2.5tdi tai sitas variklis gana greitai syla. As tai zinau ne is nuogirdu, o tiesiog todel kad tokiu masinu esu turejes ne viena ir ne dvi.Zinoma, jei stovedamas vietoje ant laisvu apsuku ir su ijungtu sildymu visu galingumu variklis per tiek laiko tokiam saltyje nesusila iki 80 laipsniu, taciau vaziuojant miesto salygom tokiom kaip vilniaus susyla pilnai per mazdaug 15min.
taip, 2, 5TDI dar kažkiek šyla, o 1, 9 TDI kol gerai neduosi apkrovos tai ne velnio jis nešils kad ir už 350 termostatą idėsi, nes geriausiu atveju ramiai važiuojant turėsi mažajame rate 60-70 laipsnių
User
2014-12-29 22:11
seat toledo 2000m 1.9tdi 81kw pakeistas termostatas pries pora savaiciu. Pirktas vw centre, 114lt kaina. Iki keitimo variklis susildavo iki 90laipsniu tik gerai pavazinejus, po didele apkrova, ivaziavus i miesta temperatura nukrisdavi iki 80 laipsniu. pakeitus susyla iki 90 laipsniu per mazdaug 15 min miesto salygom prie dabartiniu temperaturu lauke. Kai silciau, uztenka kazkur iki 10 min. Ikaites variklis temperatura laiko stabiliai, jinai nesvyruoja kad ir kiek duotum salono sildymo.
User
2014-12-29 22:16
2014-12-29
22:11 wrote:
seat toledo 2000m 1.9tdi 81kw pakeistas termostatas pries pora savaiciu. Pirktas vw centre, 114lt kaina. Iki keitimo variklis susildavo iki 90laipsniu tik gerai pavazinejus, po didele apkrova, ivaziavus i miesta temperatura nukrisdavi iki 80 laipsniu. pakeitus susyla iki 90 laipsniu per mazdaug 15 min miesto salygom prie dabartiniu temperaturu lauke. Kai silciau, uztenka kazkur iki 10 min. Ikaites variklis temperatura laiko stabiliai, jinai nesvyruoja kad ir kiek duotum salono sildymo.
detalės kodą parašyk čia:
User
2014-12-29 22:21
na kodo tai nesu uzsirases, tiesiog pagal varikli, jo koda parenka ir tiek.
User
2014-12-29 22:27
2014-12-29
22:21 wrote:
na kodo tai nesu uzsirases, tiesiog pagal varikli, jo koda parenka ir tiek.
nėra kodo, nėra tiesos
User
2014-12-29 22:41
2014-12-29
22:21 wrote:
na kodo tai nesu uzsirases, tiesiog pagal varikli, jo koda parenka ir tiek.
2014-12-29
22:27 wrote:
nėra kodo, nėra tiesos
kiek pirkau kartu, visus kartus pagal variklio koda. ir visada tiko.
User
2014-12-29 23:14
2014-12-29
22:21 wrote:
na kodo tai nesu uzsirases, tiesiog pagal varikli, jo koda parenka ir tiek.
2014-12-29
22:27 wrote:
nėra kodo, nėra tiesos
2014-12-29
22:41 wrote:
kiek pirkau kartu, visus kartus pagal variklio koda. ir visada tiko.
ne tą turėjau omeny
1, 9 TDI varikliams praktiškai visi termostatai tuo pačiu kodu eina, nors variklių kodai ir skirtingi
1, 9 TDI varikliams praktiškai visi termostatai tuo pačiu kodu eina, nors variklių kodai ir skirtingi
User
2014-12-30 16:12
2014-12-29
21:05 wrote:
Yra. Tik duosiu patarima is patirties. Reikia deti tik originalu termostata ir tada bus 90 laipsniu ir iki tos temperaturos variklis labai greitai susils ir nebus jokiu temperaturos svyravimu. Audi centre termostatas kainuoja kazkur 120lt. Bet ta suma atsiperka greitai. As tris kartus keiciau paprastus termostatus is detaliu parduotuviu kurie kainuoja ten po 35lt, bet nei vienas nedirbo normaliai, geriausiu atveju pasiekdavo 80 laipsniu, variklis kaisdavo visa amzinybe. Geriau iskart detis originala ir ramu.
2014-12-29
21:07 wrote:
Man neapsimoka tiek pinigu sukisti i termostata tai as geriau toki sena graba parduodu
wrote:
..
gal ir geras pasirinkimas butu bet vielgi ar kais tie 92, bet aisku neizbandes nesuzinosi
User
2014-12-30 16:58
2014-12-29
21:07 wrote:
Man neapsimoka tiek pinigu sukisti i termostata tai as geriau toki sena graba parduodu
wrote:
..
2014-12-30
16:12 wrote:
gal ir geras pasirinkimas butu bet vielgi ar kais tie 92, bet aisku neizbandes nesuzinosi
bet ten ant ju raso tik 87
Your message |
|