termomova

Created by User 2015-04-13
2015-04-13 18:53
Laba vakara, ar galima uzsiristi su sniuru termomova kad greitai neatausintu radiatoriaus?
2015-04-13 19:00
tai ventiliatorių nuimk ir neaušins, o beraišiojant gali sugadint ką nors, arba dar paprasčiau tai radiatorių uždenk
2015-04-13 19:01
2015-04-13 19:00 wrote: tai ventiliatorių nuimk ir neaušins, o beraišiojant gali sugadint ką nors, arba dar paprasčiau tai radiatorių uždenk
o ka as ten galiu sugadinti? kaisiot nenoriu o nujimti visa snuki reikia
2015-04-13 19:05
pabandyk ir sužinosi
2015-04-13 19:08
2015-04-13 19:05 wrote: pabandyk ir sužinosi
bandysim saulinskai
2015-04-13 19:21
2015-04-13 19:05 wrote: pabandyk ir sužinosi
2015-04-13 19:08 wrote: bandysim saulinskai
niera ten ka sugadinti jeigu ka
2015-04-13 20:09
2015-04-13 19:05 wrote: pabandyk ir sužinosi
2015-04-13 19:08 wrote: bandysim saulinskai
2015-04-13 19:21 wrote: niera ten ka sugadinti jeigu ka
pasikeisk termostata ir nereiks tokiu nesamoniu daryti :(
2015-04-14 19:17
2015-04-13 19:08 wrote: bandysim saulinskai
2015-04-13 19:21 wrote: niera ten ka sugadinti jeigu ka
2015-04-13 20:09 wrote: pasikeisk termostata ir nereiks tokiu nesamoniu daryti :(
o neitu padaryti kad termomova pradetu suktis kai variklis pasiekia darbine temperatura? nes ji ilgai uzsyla nes termomova sukas istisai, ir nezinau ar pas visus yra kai duodi gazo taip greitai sukas kad net pirstai kruvini buna ir nesvarbu vasara ar ziema ir bebejo termostatas pakeistas.
2015-04-14 19:32
2015-04-13 19:21 wrote: niera ten ka sugadinti jeigu ka
2015-04-13 20:09 wrote: pasikeisk termostata ir nereiks tokiu nesamoniu daryti :(
2015-04-14 19:17 wrote: o neitu padaryti kad termomova pradetu suktis kai variklis pasiekia darbine temperatura? nes ji ilgai uzsyla nes termomova sukas istisai, ir nezinau ar pas visus yra kai duodi gazo taip greitai sukas kad net pirstai kruvini buna ir nesvarbu vasara ar ziema ir bebejo termostatas pakeistas.
Kam tu čia išradinėji dviratį? Termomova dirba kaip jai priklauso, ir variklis turi šilti normaliai, nebent tavo termomova pastrigusi ir sukasi max greičiu, tuomet pastoviai girdėtum smarkų ūžimą, bet ir tai, variklis pasiektų darbinę temp. jei termostatas geras.
2015-04-14 20:16
2015-04-13 20:09 wrote: pasikeisk termostata ir nereiks tokiu nesamoniu daryti :(
2015-04-14 19:17 wrote: o neitu padaryti kad termomova pradetu suktis kai variklis pasiekia darbine temperatura? nes ji ilgai uzsyla nes termomova sukas istisai, ir nezinau ar pas visus yra kai duodi gazo taip greitai sukas kad net pirstai kruvini buna ir nesvarbu vasara ar ziema ir bebejo termostatas pakeistas.
2015-04-14 19:32 wrote: Kam tu čia išradinėji dviratį? Termomova dirba kaip jai priklauso, ir variklis turi šilti normaliai, nebent tavo termomova pastrigusi ir sukasi max greičiu, tuomet pastoviai girdėtum smarkų ūžimą, bet ir tai, variklis pasiektų darbinę temp. jei termostatas geras.
bet turetu suktis i kaire puse ziurint is priekio termomomova?
2015-04-15 14:01
2015-04-14 19:32 wrote: Kam tu čia išradinėji dviratį? Termomova dirba kaip jai priklauso, ir variklis turi šilti normaliai, nebent tavo termomova pastrigusi ir sukasi max greičiu, tuomet pastoviai girdėtum smarkų ūžimą, bet ir tai, variklis pasiektų darbinę temp. jei termostatas geras.
2015-04-14 20:16 wrote: bet turetu suktis i kaire puse ziurint is priekio termomomova?
wrote: ..
audi c4 2.5 tdi
2015-04-15 14:31
2015-04-14 20:16 wrote: bet turetu suktis i kaire puse ziurint is priekio termomomova?
wrote: ..
2015-04-15 14:01 wrote: audi c4 2.5 tdi
bet nieko neatsitiktu jeigu ji neveiktu?
2015-04-15 18:26
2015-04-15 14:01 wrote: audi c4 2.5 tdi
2015-04-15 14:31 wrote: bet nieko neatsitiktu jeigu ji neveiktu?
wrote: ..
algi, turejau audi a4 1.9 tdi 66kw tai dirbau klaipedoje ir varydavau kekviena diena tai pasirodo ten termomovos nebuvo ir buvo vasara karsta tai as 160 variau o kelias buvo 40km ir klaipedoj mieste kamsiose stovejau ir temperatura buvo 90 kaip ikalta
2015-04-15 18:38
Termomova sukasi i tą pačią pusę kaip ir variklio alkūninis velenas.Kol variklis šaltas ant neveikiančio termomovą turi lengvai prasisukti su ranka.Kai variklis karštas virš 95 laipsniu, jau užgesinus prasisukt neturėtu.Jei šalta neprasisuka ar karšta prasisuka keisk termomovą.Kad propeleris sukasi iš inercijos nereiškia kad jis aušina.Užvedus termomova suksis visada, tik šalta smarkiai atsiliks nuo variklio apsukų.Su visokiais šniūrais gali sugadinti ir variklį ir radijatorių ir termomovą siūlyčiau tokių nesamonių nedaryti.
7658 / 0
2015-04-15 19:20
2015-04-13 19:21 wrote: niera ten ka sugadinti jeigu ka
2015-04-13 20:09 wrote: pasikeisk termostata ir nereiks tokiu nesamoniu daryti :(
2015-04-14 19:17 wrote: o neitu padaryti kad termomova pradetu suktis kai variklis pasiekia darbine temperatura? nes ji ilgai uzsyla nes termomova sukas istisai, ir nezinau ar pas visus yra kai duodi gazo taip greitai sukas kad net pirstai kruvini buna ir nesvarbu vasara ar ziema ir bebejo termostatas pakeistas.
kisai pirstus?:shocking:Drasuolis!
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7658 / 0
2015-04-15 19:39
wrote: ..
sustabdyk, kai vasara kamstyje uzkaista gerai.As tai susukta laikrasti kisciau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-04-15 19:50
nuimk tą termomovą(arba nulaužk, lengviau bus) ir nebeteršk forumo. Jei su a4 važinėjai be jos, tai kam dabar jos reikia?
2015-04-15 21:00
papildomas aušinimas geras dalykas, kaip bebūtų nepakenkia.Pvz ekspediciniuose visureigiuose, kemperiuose superdalykas, ir nes kai kuriuose MB, BMW originaliai būna papildomas vandens elektrinis siurbliukas(standartas pvz Range Roveryje, MB GL, MB Viano 4matic).Jo reikia, nes transmisijos tepalas ausinasi to paties radiatoriaus atskiruose blokuose, automato tepalas ir irgi sone atskiroje sekcijoje ausinamas.O pvz dideliuose kemperiuose tarkime Concord tai visuose papildomas radiatorius buna.Kalnuose tokia mase tempt ne juokai
2015-04-24 13:36
wrote: ..
Nu "rupužės"prigčsdinot, daba naktimnemiegu

pažiūrėjau saviškę, tai prie 90 laipsniu temperaturos sustabdziau
be pirstines tiesiog pirstais, ne iskarto, nepasakyiau kad lengvai, bet sustadziau, kelissyk pameginau.Esant tokiai ~90 laipsniu temperaturai, sukas laisvai uzgesinus motora.

Kame lampas, jau ieskot kito motoro?

Ir k...a buvo uzkaites pernai vasara kamstyje, bet
atradau pratrinta isilga trukima radijatoriaus-bakelio "abratkeje"
nes ten labai uzpausta slangele pire difuzriaus tojvietoj ir kti dalykai ja spaudzia.

Dar toks bajeris, kad mano masiniuke net pagal knygute reik naudoti kondicionieriu salono vedinimui kuodazniau tuo geriau, tai raso knygutej, taip gaunas, kad ijungus dar vienas ventiliatorius "aria"istisai .

O siaip tai "gudrūs"radiatoriai ten.Aušina ir automato alyva, atskiroje sekcijoje, ir transmisijos tepala, dziungles vnz rupunges prigamino nesamoiniu.Nors subaruose teko senu metu irgi matyti tokiu fintu.

Tai va, ka daryt?

Jau isekoti kitos movos?brac tokiam varikliui manau apie pora siteliu euru turbut kainuotu?

Algi, o kaip ten pas tave genero dirzas ja suka?Ta prasme kartu ir dirzas ar tu nori pasakyt, kad tik dirzas, o ne v.pompos virsuneleje isorineje esanti antgalio mova?Ar ir tas ir tas?

Pastebejau, kad lyg greiciau sukasi kai pasyla variklis, bet sakau, sustabdyt eina nesunkiai

Einu dar paziuret, ar tikrai ir dirzas eina
2015-04-24 13:41
Ir dar kitas dalykas.Situose varkliuose standartiskaiyra dar papildomas elektrinis vandens siurbliukas.Nezinau kokiu principu jis veikia, gal papildomai isijungia cirkuliacijai pagerinti, pvz pakilus temperatutas, neisivaizduoju.
2015-04-24 18:09
wrote: ..
2015-04-24 13:36 wrote: Nu "rupužės"prigčsdinot, daba naktimnemiegu:shocking:

pažiūrėjau saviškę, tai prie 90 laipsniu temperaturos sustabdziau
be pirstines tiesiog pirstais, ne iskarto, nepasakyiau kad lengvai, bet sustadziau, kelissyk pameginau.Esant tokiai ~90 laipsniu temperaturai, sukas laisvai uzgesinus motora.

Kame lampas, jau ieskot kito motoro?:lol:

Ir k...a buvo uzkaites pernai vasara kamstyje, bet
atradau pratrinta isilga trukima radijatoriaus-bakelio "abratkeje"
nes ten labai uzpausta slangele pire difuzriaus tojvietoj ir kti dalykai ja spaudzia.

Dar toks bajeris, kad mano masiniuke net pagal knygute reik naudoti kondicionieriu salono vedinimui kuodazniau tuo geriau, tai raso knygutej, taip gaunas, kad ijungus dar vienas ventiliatorius "aria"istisai .

O siaip tai "gudrūs"radiatoriai ten.Aušina ir automato alyva, atskiroje sekcijoje, ir transmisijos tepala, dziungles vnz rupunges prigamino nesamoiniu.Nors subaruose teko senu metu irgi matyti tokiu fintu.

Tai va, ka daryt?

Jau isekoti kitos movos?brac tokiam varikliui manau apie pora siteliu euru turbut kainuotu?

Algi, o kaip ten pas tave genero dirzas ja suka?Ta prasme kartu ir dirzas ar tu nori pasakyt, kad tik dirzas, o ne v.pompos virsuneleje isorineje esanti antgalio mova?Ar ir tas ir tas?

Pastebejau, kad lyg greiciau sukasi kai pasyla variklis, bet sakau, sustabdyt eina nesunkiai:smoke:

Einu dar paziuret, ar tikrai ir dirzas eina
wrote: ..
Apziurejau atidziau, bet karstame maximaliai karstame variklyje, uzgesinus ji, labai jau lengvai prasisisuka.Oveikiantvarikliui sustabdytilabai lengva, jei sakai turetu isvis buti labai sunku arba neimanoma.Per ta detale, kuri po propeleriu eina dirzas, tas pats kuris greta eina per kondicionieriu ir dar gyva velnia itempeju, manau kad ir generatoriu suka.Taikaip tada turi sustandetitamova, jei ja visviena kitu greiciu suka dirzas?NESUPRANTU KAMA KAMPAS.O GALTERMOSTATAS STRIGINEJA NES NEKEISTASTURBUT amzinybe?Tai ar turi buti toks dalykas, kad isjungus varikli lengvai sukasi, ar visgi neturi laisvai suktis ant karsto?Reikia skubiai pasikeisti, jei visgi pavargusi mova, nor ir sukama is isores.Bet po jajuk vandens pompa, ir ar ne ant topaties stryopo tamova eina?Siandien pavazinejau pora valandu po kamščius, tai irgi temperatūra užkilo beveik iki 100 laipsniu.Betgaltaip turi buti sitame varijante, kadangi kaipminejau ausinasi dar ir alyva.Ka manai?
2015-04-24 18:29
2015-04-24 13:36 wrote: Nu "rupužės"prigčsdinot, daba naktimnemiegu:shocking:

pažiūrėjau saviškę, tai prie 90 laipsniu temperaturos sustabdziau
be pirstines tiesiog pirstais, ne iskarto, nepasakyiau kad lengvai, bet sustadziau, kelissyk pameginau.Esant tokiai ~90 laipsniu temperaturai, sukas laisvai uzgesinus motora.

Kame lampas, jau ieskot kito motoro?:lol:

Ir k...a buvo uzkaites pernai vasara kamstyje, bet
atradau pratrinta isilga trukima radijatoriaus-bakelio "abratkeje"
nes ten labai uzpausta slangele pire difuzriaus tojvietoj ir kti dalykai ja spaudzia.

Dar toks bajeris, kad mano masiniuke net pagal knygute reik naudoti kondicionieriu salono vedinimui kuodazniau tuo geriau, tai raso knygutej, taip gaunas, kad ijungus dar vienas ventiliatorius "aria"istisai .

O siaip tai "gudrūs"radiatoriai ten.Aušina ir automato alyva, atskiroje sekcijoje, ir transmisijos tepala, dziungles vnz rupunges prigamino nesamoiniu.Nors subaruose teko senu metu irgi matyti tokiu fintu.

Tai va, ka daryt?

Jau isekoti kitos movos?brac tokiam varikliui manau apie pora siteliu euru turbut kainuotu?

Algi, o kaip ten pas tave genero dirzas ja suka?Ta prasme kartu ir dirzas ar tu nori pasakyt, kad tik dirzas, o ne v.pompos virsuneleje isorineje esanti antgalio mova?Ar ir tas ir tas?

Pastebejau, kad lyg greiciau sukasi kai pasyla variklis, bet sakau, sustabdyt eina nesunkiai:smoke:

Einu dar paziuret, ar tikrai ir dirzas eina
wrote: ..
2015-04-24 18:09 wrote: Apziurejau atidziau, bet karstame maximaliai karstame variklyje, uzgesinus ji, labai jau lengvai prasisisuka.Oveikiantvarikliui sustabdytilabai lengva, jei sakai turetu isvis buti labai sunku arba neimanoma.Per ta detale, kuri po propeleriu eina dirzas, tas pats kuris greta eina per kondicionieriu ir dar gyva velnia itempeju, manau kad ir generatoriu suka.Taikaip tada turi sustandetitamova, jei ja visviena kitu greiciu suka dirzas?NESUPRANTU KAMA KAMPAS.O GALTERMOSTATAS STRIGINEJA NES NEKEISTASTURBUT amzinybe?Tai ar turi buti toks dalykas, kad isjungus varikli lengvai sukasi, ar visgi neturi laisvai suktis ant karsto?Reikia skubiai pasikeisti, jei visgi pavargusi mova, nor ir sukama is isores.Bet po jajuk vandens pompa, ir ar ne ant topaties stryopo tamova eina?Siandien pavazinejau pora valandu po kamščius, tai irgi temperatūra užkilo beveik iki 100 laipsniu.Betgaltaip turi buti sitame varijante, kadangi kaipminejau ausinasi dar ir alyva.Ka manai?
turi standziai suktis ir salta. jai lengvai sukas laikas pasikeisti. o kai karstas isvis turi sunkiai suktis.. trumpai ir aiskiai..
2015-04-24 19:02
wrote: ..
2015-04-24 18:09 wrote: Apziurejau atidziau, bet karstame maximaliai karstame variklyje, uzgesinus ji, labai jau lengvai prasisisuka.Oveikiantvarikliui sustabdytilabai lengva, jei sakai turetu isvis buti labai sunku arba neimanoma.Per ta detale, kuri po propeleriu eina dirzas, tas pats kuris greta eina per kondicionieriu ir dar gyva velnia itempeju, manau kad ir generatoriu suka.Taikaip tada turi sustandetitamova, jei ja visviena kitu greiciu suka dirzas?NESUPRANTU KAMA KAMPAS.O GALTERMOSTATAS STRIGINEJA NES NEKEISTASTURBUT amzinybe?Tai ar turi buti toks dalykas, kad isjungus varikli lengvai sukasi, ar visgi neturi laisvai suktis ant karsto?Reikia skubiai pasikeisti, jei visgi pavargusi mova, nor ir sukama is isores.Bet po jajuk vandens pompa, ir ar ne ant topaties stryopo tamova eina?Siandien pavazinejau pora valandu po kamščius, tai irgi temperatūra užkilo beveik iki 100 laipsniu.Betgaltaip turi buti sitame varijante, kadangi kaipminejau ausinasi dar ir alyva.Ka manai?
2015-04-24 18:29 wrote: turi standziai suktis ir salta. jai lengvai sukas laikas pasikeisti. o kai karstas isvis turi sunkiai suktis.. trumpai ir aiskiai..
Taip ir maniau, paprasiausiai 100 metu nebuvau susidures su situo reikalu.Tik kodeleina ir dirzas per ja?Arjis tikpagalbinefunkcija atlieka ar tiesiog slysta pavirsiumi, nes aplink kruva itempeju, apacioje skyvas...BMW kiek pamenu tai visiskai atskira mova, jokiu nera dirzu, jei gerai pamenu.Toyotaos tai lyg nebuvo ant jos jokio dirzo, nu neoamenu nors tu ka, nekilo jokiu bedu.

Idomu kokios kainos, itariu nemazai mano dyzelis nuvaziaves, neseniai pagrindini itemeja keiciau visai greta movos, ir kaip nepagalvojau pasukt tuo momentu.

Jauciu kokiame eolte ziuret beprasmiska, tik merso entre rastum?

Arba jos universalios, gal kas zinot, mano 2, 2 CDI 120kw arba 110kw arba 140kw toks pats variklis tik programa skiriasi.

Viskas buvo ok, po dvieju extremaliu expediciju , kai davem dziazo po kalnus ir laplandijos tundras 13k km...itariu, po to ir prasidejo , matyt bus jau savo atgyvenusi.
2015-04-24 19:10
Brac kaip angliskai termo mova, ar gali buti

"thermal coupling" ?Ar kaip kitaip, nerandu niekur pirkt...
2015-04-24 19:13
Tokios kaip tavo nemates, bet jei mersas, tai ju visu panasios.Mova stovi ant skyvo, kurio kitam gale vandens pompa.O tas papildomas antifryzo siurbliukas dirba ir saltu varikliu, isijunges degima paklausyk kaip zyzia.Del jo greiciau susyla variklis stovint
2015-04-24 19:16
2015-04-24 19:13 wrote: Tokios kaip tavo nemates, bet jei mersas, tai ju visu panasios.Mova stovi ant skyvo, kurio kitam gale vandens pompa.O tas papildomas antifryzo siurbliukas dirba ir saltu varikliu, isijunges degima paklausyk kaip zyzia.Del jo greiciau susyla variklis stovint
Na o kaip angliskai tiksliai vadinasi, uzsakyciau pas mus net keturi MB cebtrai yra.I-III jau turetu turet, o gal iskaet tures.
7658 / 0
2015-04-24 19:19
2015-04-24 19:13 wrote: Tokios kaip tavo nemates, bet jei mersas, tai ju visu panasios.Mova stovi ant skyvo, kurio kitam gale vandens pompa.O tas papildomas antifryzo siurbliukas dirba ir saltu varikliu, isijunges degima paklausyk kaip zyzia.Del jo greiciau susyla variklis stovint
2015-04-24 19:16 wrote: Na o kaip angliskai tiksliai vadinasi, uzsakyciau pas mus net keturi MB cebtrai yra.I-III jau turetu turet, o gal iskaet tures.
mova angl coupling
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-04-24 19:30
2015-04-24 19:13 wrote: Tokios kaip tavo nemates, bet jei mersas, tai ju visu panasios.Mova stovi ant skyvo, kurio kitam gale vandens pompa.O tas papildomas antifryzo siurbliukas dirba ir saltu varikliu, isijunges degima paklausyk kaip zyzia.Del jo greiciau susyla variklis stovint
2015-04-24 19:16 wrote: Na o kaip angliskai tiksliai vadinasi, uzsakyciau pas mus net keturi MB cebtrai yra.I-III jau turetu turet, o gal iskaet tures.
2015-04-24 19:19 maumas wrote: mova angl coupling:drink:
o tai bleka kas per detale viscous coupling googlinu bet neciorta nesuprantu
2015-04-24 21:04
2015-04-24 19:16 wrote: Na o kaip angliskai tiksliai vadinasi, uzsakyciau pas mus net keturi MB cebtrai yra.I-III jau turetu turet, o gal iskaet tures.
2015-04-24 19:19 maumas wrote: mova angl coupling:drink:
2015-04-24 19:30 wrote: o tai bleka kas per detale viscous coupling :shocking: googlinu bet neciorta nesuprantu :lol:
Angliskai turetu buti taip :Viscous cooling rad fan coupling
2015-04-24 21:08
Viskozino mova buna ir difuose ir prie kardanoirkardane
Torsen doferencialas-grynai tarpasinis-Audi quattro arba VW
bet VW dar ir haldex mova prie galinio kardano(jei neklystu)
Tik Haldex mova pvz -Volvo , senesniuose buvo visko movos

panasus 4 varomu tarpasiniai komponentai, kardavo komponentai etc...

Is esmes visko mova yra prisingybe satelitiniam diferencialui kuris gali, teoriskai, mirtinai ir lygiai paskirstyti tarpasiu/tiltu sukimo momenta.

Visko mova bua tiek daugelyje MB 4matic 40%/60% tiek Subaru AWD 50/50% tiek BMW X-Drive 40/60%
dar buna jei automatas solenoidais valdomos viskomovos...
bet tai grynuolis ne 4wd ir ne 4x4
reiktu prisisaukt overboosted arba zygi jie "enciklopedai"
tiklsiau pasakytu
2015-04-24 21:08
2015-04-24 19:19 maumas wrote: mova angl coupling:drink:
2015-04-24 19:30 wrote: o tai bleka kas per detale viscous coupling :shocking: googlinu bet neciorta nesuprantu :lol:
2015-04-24 21:04 wrote: Angliskai turetu buti taip :Viscous cooling rad fan coupling
Tai tos ovos veikimo principas-viskzino diskeliai, issipleciantys nuo karscio?
2015-04-24 21:22
2015-04-24 19:30 wrote: o tai bleka kas per detale viscous coupling :shocking: googlinu bet neciorta nesuprantu :lol:
2015-04-24 21:04 wrote: Angliskai turetu buti taip :Viscous cooling rad fan coupling
2015-04-24 21:08 wrote: Tai tos ovos veikimo principas-viskzino diskeliai, issipleciantys nuo karscio?
Turetu buti kazkas panasaus su varztu centre. http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-W210-W220-E320-S320-CDI-Viscous-Coupling-Fan-OM613-/301600304503?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=7
2015-04-24 21:36
Anksiau bemvams ir volvo ir mersams (netgi ssangyong`amsrestauravo Vilniuje gan saziningai.Ir 5 kart pigiau, su garantija, Kainu nepamenu, kazkur karoliniskese berods.

Galkas zinote kokius kontaktus, pas tuos restauratorius dazniausiai jau buna pilnas stalcius jau restauruotu movu , dauggreiciau pasikeisti palikt sena ir isistatyi nauja.


Opats restauravimas tikrai paprastas, tetrunka pusvalandi, nuemimas sudetingesnis

Tik kaip restauruojasi?Koks skystis pildomas i tuos diskelius?

Ar jie deda tiesiog naujus diskeliusviskozinoploksteles naujas?

Seniau kaina buvoiki 80-100 litu uz 1-na

Kur kas po kiek dabar tvarko?
2015-04-24 21:54
dirzas per pacia mova neina.. dirzas eina per vandens pompos skiva gen skiva ir t.. kadangi termomovos dazniausiai stovi ant vandens pompos skivo... lyg ir taip.. termomova visada atsisuka su atvirkstiniu sregiu.. arba .... toliau tingiu aiskint :D
2015-04-24 21:57
2015-04-24 21:54 wrote: dirzas per pacia mova neina.. dirzas eina per vandens pompos skiva gen skiva ir t.. kadangi termomovos dazniausiai stovi ant vandens pompos skivo... lyg ir taip.. termomova visada atsisuka su atvirkstiniu sregiu.. arba .... toliau tingiu aiskint :D
Zinau kaip kas kur.Gal Tu zinai kur Kaune jas tvarko, Kaune visais laikais geriau tvrkydavo sudetingus agregatus negu Vilniuje.
2015-04-27 12:25
Užsakiau MB Centre, bet šitiems modeliams(Sprinter, Vito, Viano, E kl nuo 2009m) buna tik su mova kartu su sparnuote, kitaip negamina ir netiekia gamintojas.Gal jiems neapsimoka, o gal sunku nuimti mova ir uzdeti nauja ant propelerio, nezinai.Sake pritvirtininti nera lengva, reik irankiu servisiniu, bet netikiu jais, kazi ka jie turi omenyje.

Taigi, mova-ventiliatorius kainuoja 170 euro.Manau normal kaina kaip uz nauja Sach produkta.

Bet kaip daryti su pakeistimu?

Gal bandyti pacia, kokia darbu seka turetu buti?

Pirma nuimti radiatorius(ten sali prieki ir kondisino ir automato ir tepalo radiatoriai), atjungti slangas, isleisti tosoli ir ka dar?Ventiliatorius yra is vidaus prie variklio(tarp variklio ir radiatoriaus.

Tai gal paprasciausiai nuimti difuzoriu su ventiliatoriumi atjungus nuo radiatoriaus, ar pries tai visviena reiketu atsukti ji?

Suprantu kad atrodo juokingas klausimas, niekad neteko keisti.

Pvz Toyotos 4, 2 TD vrikliuose tai ant karsto uze kai lektuvas ventiliatorius, ypac uzgazavus budavo "aerodromas".O cia -tyliai vos gyvas is inercijos sukasi pavarges

Ir dar klausimas, jeigu dedu nauja detale, tai jos pajungimas grynai mechaninis ar jungiasi dar kokienors elektriniai kontaktai?

Juk kazkas vado tuos greicius, ar tik grynai snkabele isijunginejanti nuo karscio?Is kur ji ta info apie karsti ima?
Is radiatoriaus kiek suprantu?

Ciu uz pagalba

SKubiai, nes reikia ryt-poryt pasikeisti
7658 / 0
2015-04-27 13:07
turetu buti ant asies vieta raktu palaikyti.Imi raktus ir suki.Gali tekti kokiu purskalu pasinaudot, nes karsta vieta.Jei tik uzteks vietos galvutei uzdet.Jei ne, tai reikes prieki ardyt
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-04-27 16:48
Na kagi, meginsiu.Katik per skype draugo klausiau, taisake kad kai kuriu mersu yra viskozine mova su elektrine dalim, dar ir laidas i ja ateina.

Nelabai noretusi, kad pakeitus ta mova-sankabele su visu ventiliatorium, paaisketu, kad kontakto paprasciausiai nebuvo is temperaturos daviklio tarkim
2015-04-27 16:56
Ar negali buti kokio papildomo reguliatoriaus, pvz reles tam dalykui?

Foto lyg ir matosi kazkokia jungtis, ar taip tik atrodo
2015-04-27 17:02
Atrodoanalogiskai cia nuo 3, 2 CDI ventiliatoriaus viskomova
66 / 0
2015-04-27 17:19
wrote: ..
2015-04-24 13:36 wrote: Nu "rupužės"prigčsdinot, daba naktimnemiegu:shocking:

pažiūrėjau saviškę, tai prie 90 laipsniu temperaturos sustabdziau
be pirstines tiesiog pirstais, ne iskarto, nepasakyiau kad lengvai, bet sustadziau, kelissyk pameginau.Esant tokiai ~90 laipsniu temperaturai, sukas laisvai uzgesinus motora.

Kame lampas, jau ieskot kito motoro?:lol:

Ir k...a buvo uzkaites pernai vasara kamstyje, bet
atradau pratrinta isilga trukima radijatoriaus-bakelio "abratkeje"
nes ten labai uzpausta slangele pire difuzriaus tojvietoj ir kti dalykai ja spaudzia.

Dar toks bajeris, kad mano masiniuke net pagal knygute reik naudoti kondicionieriu salono vedinimui kuodazniau tuo geriau, tai raso knygutej, taip gaunas, kad ijungus dar vienas ventiliatorius "aria"istisai .

O siaip tai "gudrūs"radiatoriai ten.Aušina ir automato alyva, atskiroje sekcijoje, ir transmisijos tepala, dziungles vnz rupunges prigamino nesamoiniu.Nors subaruose teko senu metu irgi matyti tokiu fintu.

Tai va, ka daryt?

Jau isekoti kitos movos?brac tokiam varikliui manau apie pora siteliu euru turbut kainuotu?

Algi, o kaip ten pas tave genero dirzas ja suka?Ta prasme kartu ir dirzas ar tu nori pasakyt, kad tik dirzas, o ne v.pompos virsuneleje isorineje esanti antgalio mova?Ar ir tas ir tas?

Pastebejau, kad lyg greiciau sukasi kai pasyla variklis, bet sakau, sustabdyt eina nesunkiai:smoke:

Einu dar paziuret, ar tikrai ir dirzas eina
wrote: ..
termovovos viduje tepalas, kaistant pleciasi ir pradeda dirbti termovova, isardyk, pakeisk tepala ir visi reikalai.
NO KIA
2015-04-27 18:54
Kazi kaip ten ja isardysi, nesulauzes manau niekaip.Beje merso atsisuka i normalia puse, sesekanciu atrodo 8mm.Butu gerai turet pneuma atsukimui, tas nesunkiai atkratytu
2015-04-29 07:44
Naują originalią mova Jau turiu Genue Mercedes Benz Original-Teile Gerprufte Qualitat, Daimler AG, Germany, Mercedesstr 137(.....)Stuttgart
LUEFTER STUCK
(FUN UNIT)
Visco BEHR

Keli zmones cia forume kniso protą , kad mersus šiuolaikiius gamina is tračiarušių , besisivystančiose šalyse gaminamu detaliu:)
Berods "meistras"aiskino kokia bloga mersu kokybe, palyginus su o vw
:)


Idomiausia, kad maniske kuri vis dar ant variklio pavargusi iki tiek, kad lengviau sukasi tiek karsta tiek visiskai salta aplin veleniuką, negu naujoji šalta.

Pamėginau nauja įtvirtines varstoteant laikinos ašies pasukt, tai šalta gerokai sunkiau suka negu senoji.Lengvai sukasi, bet ne tiek, kad jau visai is inercijos, yra nedidelis pasipriesinimas.Tai ant karšto motoro suksis kartu su varikliu kai raketa?

Ar reikia kokio nors papidomo įjungimo, ta prasme sukimosi krypciai nuspatyti ar tiesiog det, uzverst ir bus gerai?Yra po skardeke ka-kokia ertmė, kokia jos paskirtis?

Kitas klausimas, man atrodo kad truputi keistus garsus skleidzia senoji mova, kai uzvestas variklis ar taip gali būti kad pvz is guoliuko tas garsas, toks lyg tratėtejimas barskesiukas?

Senos dar nenuemiau, ryt nuimsiu, todėl klausiu, bet turbūt nenuėmus diržo nesuprasi ar kliba?

Ir dar klausimas, kaip uzdejus pilnai patikrinti ar ne brokuota, ar gera?Gal pasildzius su fenu bandyti pasukt, jei prasisuks susildyta lengvai, reiskia brokas?

Nesinori apibraizyt uzdedant-nuimant poto gali nepriimti atgal

Koks ten pipsikas po skardele pazymejau rodykle, ka jis daro?
Ar nebus kartais tepalo papildymui skylute?

Parasykit skubiai kas zinote,
prisegu naujos movos foto
2015-04-29 08:01
2015-04-29 07:44 wrote: Naują originalią mova Jau turiu Genue Mercedes Benz Original-Teile Gerprufte Qualitat, Daimler AG, Germany, Mercedesstr 137(.....)Stuttgart
LUEFTER STUCK
(FUN UNIT)
Visco BEHR

Keli zmones cia forume kniso protą , kad mersus šiuolaikiius gamina is tračiarušių , besisivystančiose šalyse gaminamu detaliu:)
Berods "meistras"aiskino kokia bloga mersu kokybe, palyginus su o vw
:)


Idomiausia, kad maniske kuri vis dar ant variklio pavargusi iki tiek, kad lengviau sukasi tiek karsta tiek visiskai salta aplin veleniuką, negu naujoji šalta.

Pamėginau nauja įtvirtines varstoteant laikinos ašies pasukt, tai šalta gerokai sunkiau suka negu senoji.Lengvai sukasi, bet ne tiek, kad jau visai is inercijos, yra nedidelis pasipriesinimas.Tai ant karšto motoro suksis kartu su varikliu kai raketa?

Ar reikia kokio nors papidomo įjungimo, ta prasme sukimosi krypciai nuspatyti ar tiesiog det, uzverst ir bus gerai?Yra po skardeke ka-kokia ertmė, kokia jos paskirtis?

Kitas klausimas, man atrodo kad truputi keistus garsus skleidzia senoji mova, kai uzvestas variklis ar taip gali būti kad pvz is guoliuko tas garsas, toks lyg tratėtejimas barskesiukas?

Senos dar nenuemiau, ryt nuimsiu, todėl klausiu, bet turbūt nenuėmus diržo nesuprasi ar kliba?

Ir dar klausimas, kaip uzdejus pilnai patikrinti ar ne brokuota, ar gera?Gal pasildzius su fenu bandyti pasukt, jei prasisuks susildyta lengvai, reiskia brokas?

Nesinori apibraizyt uzdedant-nuimant poto gali nepriimti atgal:lol:

Koks ten pipsikas po skardele pazymejau rodykle, ka jis daro?
Ar nebus kartais tepalo papildymui skylute?

Parasykit skubiai kas zinote,
prisegu naujos movos foto
Ten tą skardelę reikia nuimt prieš dedant į mašiną, kitaip termomovą sugadinsi
2015-04-29 08:11
2015-04-29 07:44 wrote: Naują originalią mova Jau turiu Genue Mercedes Benz Original-Teile Gerprufte Qualitat, Daimler AG, Germany, Mercedesstr 137(.....)Stuttgart
LUEFTER STUCK
(FUN UNIT)
Visco BEHR

Keli zmones cia forume kniso protą , kad mersus šiuolaikiius gamina is tračiarušių , besisivystančiose šalyse gaminamu detaliu:)
Berods "meistras"aiskino kokia bloga mersu kokybe, palyginus su o vw
:)


Idomiausia, kad maniske kuri vis dar ant variklio pavargusi iki tiek, kad lengviau sukasi tiek karsta tiek visiskai salta aplin veleniuką, negu naujoji šalta.

Pamėginau nauja įtvirtines varstoteant laikinos ašies pasukt, tai šalta gerokai sunkiau suka negu senoji.Lengvai sukasi, bet ne tiek, kad jau visai is inercijos, yra nedidelis pasipriesinimas.Tai ant karšto motoro suksis kartu su varikliu kai raketa?

Ar reikia kokio nors papidomo įjungimo, ta prasme sukimosi krypciai nuspatyti ar tiesiog det, uzverst ir bus gerai?Yra po skardeke ka-kokia ertmė, kokia jos paskirtis?

Kitas klausimas, man atrodo kad truputi keistus garsus skleidzia senoji mova, kai uzvestas variklis ar taip gali būti kad pvz is guoliuko tas garsas, toks lyg tratėtejimas barskesiukas?

Senos dar nenuemiau, ryt nuimsiu, todėl klausiu, bet turbūt nenuėmus diržo nesuprasi ar kliba?

Ir dar klausimas, kaip uzdejus pilnai patikrinti ar ne brokuota, ar gera?Gal pasildzius su fenu bandyti pasukt, jei prasisuks susildyta lengvai, reiskia brokas?

Nesinori apibraizyt uzdedant-nuimant poto gali nepriimti atgal:lol:

Koks ten pipsikas po skardele pazymejau rodykle, ka jis daro?
Ar nebus kartais tepalo papildymui skylute?

Parasykit skubiai kas zinote,
prisegu naujos movos foto
2015-04-29 08:01 wrote: Ten tą skardelę reikia nuimt prieš dedant į mašiną, kitaip termomovą sugadinsi
Taip atrodo, nes "celka" vaikysteje prasidurei lipdamas per tvora kaimyno samanes vogti, todel visur matai celkutes

Your message