User
2015-05-02 12:50
Sveiki, ar tiktu tokie tepalai i seat leona 1.9tdi 81kw? GENUINE GM MOTOR OIL 10W-40.
maumas
7657 / 0
2015-05-02 13:17
reikia ziuret i specifikacijas.Bet siaip, tinka.As pilciau geresni.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-02 13:24
2015-05-02
13:17 maumas wrote:
reikia ziuret i specifikacijas.Bet siaip, tinka.As pilciau geresni.
seip ant angliskos bonkos parasyta kad tinka wv , kam geresnis? jei uzdyka gauna tegul pila, vis geriau nei kad nekeis 50 000 km,
User
2015-05-02 13:26
Aisku, prigasdino pazystamas, kad turbina sues tipo pertirstas ir tepimas bus silpnas.
User
2015-05-02 13:39
10 w40 rodo koks tirstumas temperaturos o pilk tik sintetinius
User
2015-05-02 13:44
2015-05-02
12:50 wrote:
Sveiki, ar tiktu tokie tepalai i seat leona 1.9tdi 81kw? GENUINE GM MOTOR OIL 10W-40. :drink:
nieks ten nesueis ir nesudils, tik keisk ji kas 10 tukstanciu.
User
2015-05-02 13:57
Gerai kad dar ne mineralinius pili i turbinini varikli
maumas
7657 / 0
2015-05-02 14:11
2015-05-02
13:57 wrote:
Gerai kad dar ne mineralinius pili i turbinini varikli :lol:
specifikacija turi buti ne mazesne, nei gamintojas raso ir keitimo intervalai ne retesni.Jei mineralinis tinka, tai galima ir mineralini, is po vakar proletrui-ypac
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-02 14:34
2015-05-02
13:57 wrote:
Gerai kad dar ne mineralinius pili i turbinini varikli :lol:
Atsiversk autodata zinove ir pasizek kokie tepalai tinka. ce dauk zinovu visokiu , pagal klimato salygas gali pilt net 15w40 tik specifikacija turi atitikt . Psio i kalbas nebesileidziu nes zmogaus iprusimo lygis matosi is kabu.
maumas
7657 / 0
2015-05-02 14:38
2015-05-02
13:57 wrote:
Gerai kad dar ne mineralinius pili i turbinini varikli :lol:
2015-05-02
14:34 wrote:
Atsiversk autodata zinove ir pasizek kokie tepalai tinka. ce dauk zinovu visokiu , pagal klimato salygas gali pilt net 15w40 tik specifikacija turi atitikt . Psio i kalbas nebesileidziu nes zmogaus iprusimo lygis matosi is kabu.
busi nesuprastasKazkada turetas golpas2 1.6TD, pagal gamintoja turejo buti pilamas mineralinis ir keiciamas kas 7500km.Tais laikais sisntetiniu nelabai ir buvo...Del specifikacijos nelabai atsimenu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-02 14:38
2015-05-02
13:57 wrote:
Gerai kad dar ne mineralinius pili i turbinini varikli :lol:
2015-05-02
14:34 wrote:
Atsiversk autodata zinove ir pasizek kokie tepalai tinka. ce dauk zinovu visokiu , pagal klimato salygas gali pilt net 15w40 tik specifikacija turi atitikt . Psio i kalbas nebesileidziu nes zmogaus iprusimo lygis matosi is kabu.
Pats ir skaityk ta sawo biblija, bet i turbodyzeline vagina pilti 15w40 tai reik buti totaliu idijotu
User
2015-05-02 14:44
2015-05-02
13:57 wrote:
Gerai kad dar ne mineralinius pili i turbinini varikli :lol:
2015-05-02
14:34 wrote:
Atsiversk autodata zinove ir pasizek kokie tepalai tinka. ce dauk zinovu visokiu , pagal klimato salygas gali pilt net 15w40 tik specifikacija turi atitikt . Psio i kalbas nebesileidziu nes zmogaus iprusimo lygis matosi is kabu.
2015-05-02
14:38 maumas wrote:
busi nesuprastas:lol:Kazkada turetas golpas2 1.6TD, pagal gamintoja turejo buti pilamas mineralinis ir keiciamas kas 7500km.Tais laikais sisntetiniu nelabai ir buvo...Del specifikacijos nelabai atsimenu
Tai tokiems caro maro auto tai ir nebudavo jokiu longlife sintetiku, tai ir tekdavo pilt ka patvory radai Bet jau sviezesniui tdi vw geriau pilt sintetika!Pabandyk i koki 2.5tdi Pd130 ipilt ne sintetika, toli ir ilgai nevaziuosi
maumas
7657 / 0
2015-05-02 14:54
2015-05-02
14:34 wrote:
Atsiversk autodata zinove ir pasizek kokie tepalai tinka. ce dauk zinovu visokiu , pagal klimato salygas gali pilt net 15w40 tik specifikacija turi atitikt . Psio i kalbas nebesileidziu nes zmogaus iprusimo lygis matosi is kabu.
2015-05-02
14:38 maumas wrote:
busi nesuprastas:lol:Kazkada turetas golpas2 1.6TD, pagal gamintoja turejo buti pilamas mineralinis ir keiciamas kas 7500km.Tais laikais sisntetiniu nelabai ir buvo...Del specifikacijos nelabai atsimenu
2015-05-02
14:44 wrote:
Tai tokiems caro maro auto tai ir nebudavo jokiu longlife sintetiku, tai ir tekdavo pilt ka patvory radai :lol: Bet jau sviezesniui tdi vw geriau pilt sintetika!Pabandyk i koki 2.5tdi Pd130 ipilt ne sintetika, toli ir ilgai nevaziuosi :lol:
ne patvory radai, o eidavai ir pirkdavai.Beje, tokie fina tepalai kazkur 60lt 5ltr kainuodavo, ivertinant perkamaja galia, tai labai nepigiai.Dabar sypsena kelia, tada geresniu kazkaip nelabai atsimenu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-02 20:08
pirma 5w-30, 10w-40, 15w40, tai nenurodo, kokia alyva(mineraline, sintetine, pusiau)
antra nuo klimato zonos gali pasirinkti pilti 5w-30, 10w-40, 15w-40
trecia, kiekvienam varikliui individualiai alyva turi buti pilama pagal API arba SAE standartus pavyzdziui w505, 00 w505, 01 w502, 05 ir pan...
antra nuo klimato zonos gali pasirinkti pilti 5w-30, 10w-40, 15w-40
trecia, kiekvienam varikliui individualiai alyva turi buti pilama pagal API arba SAE standartus pavyzdziui w505, 00 w505, 01 w502, 05 ir pan...
maumas
7657 / 0
2015-05-02 20:28
2015-05-02
20:08 wrote:
pirma 5w-30, 10w-40, 15w40, tai nenurodo, kokia alyva(mineraline, sintetine, pusiau)
antra nuo klimato zonos gali pasirinkti pilti 5w-30, 10w-40, 15w-40
trecia, kiekvienam varikliui individualiai alyva turi buti pilama pagal API arba SAE standartus pavyzdziui w505, 00 w505, 01 w502, 05 ir pan...
antra nuo klimato zonos gali pasirinkti pilti 5w-30, 10w-40, 15w-40
trecia, kiekvienam varikliui individualiai alyva turi buti pilama pagal API arba SAE standartus pavyzdziui w505, 00 w505, 01 w502, 05 ir pan...
pirmam poste parasiau, kad reikia ziuret i specifikacijas, bet...Cia apsiribojama tik supratimu sintetika-pusiau-mineralka ir *W**
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-02 20:36
2015-05-02
14:38 maumas wrote:
busi nesuprastas:lol:Kazkada turetas golpas2 1.6TD, pagal gamintoja turejo buti pilamas mineralinis ir keiciamas kas 7500km.Tais laikais sisntetiniu nelabai ir buvo...Del specifikacijos nelabai atsimenu
2015-05-02
14:44 wrote:
Tai tokiems caro maro auto tai ir nebudavo jokiu longlife sintetiku, tai ir tekdavo pilt ka patvory radai :lol: Bet jau sviezesniui tdi vw geriau pilt sintetika!Pabandyk i koki 2.5tdi Pd130 ipilt ne sintetika, toli ir ilgai nevaziuosi :lol:
2015-05-02
14:54 maumas wrote:
ne patvory radai, o eidavai ir pirkdavai.Beje, tokie fina tepalai kazkur 60lt 5ltr kainuodavo, ivertinant perkamaja galia, tai labai nepigiai.Dabar sypsena kelia, tada geresniu kazkaip nelabai atsimenu...
O kur butu galima rast tuos nurodymus, ka i kokį varikli pilt?
Gal yra koks tinklapis?
Gal yra koks tinklapis?
maumas
7657 / 0
2015-05-02 20:40
2015-05-02
14:44 wrote:
Tai tokiems caro maro auto tai ir nebudavo jokiu longlife sintetiku, tai ir tekdavo pilt ka patvory radai :lol: Bet jau sviezesniui tdi vw geriau pilt sintetika!Pabandyk i koki 2.5tdi Pd130 ipilt ne sintetika, toli ir ilgai nevaziuosi :lol:
2015-05-02
14:54 maumas wrote:
ne patvory radai, o eidavai ir pirkdavai.Beje, tokie fina tepalai kazkur 60lt 5ltr kainuodavo, ivertinant perkamaja galia, tai labai nepigiai.Dabar sypsena kelia, tada geresniu kazkaip nelabai atsimenu...
2015-05-02
20:36 wrote:
O kur butu galima rast tuos nurodymus, ka i kokį varikli pilt?
Gal yra koks tinklapis?
Gal yra koks tinklapis?
manuale tai tikrai raso
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-02 21:00
Koks dar skirtumas koks tas tepalas? Pili bet kokią 5W-30 sintetiką, kad ir iš maximos, ir viskas. Gamintojas rekomenduoja naujam auto, o puse milijono nuvažiavusiam visiškai dzin Castrolis ten ar Elf ar dar koks Shell'as. Negi dar pusę milijono žadi važiuoti?
maumas
7657 / 0
2015-05-02 21:07
2015-05-02
21:00 wrote:
Koks dar skirtumas koks tas tepalas? Pili bet kokią 5W-30 sintetiką, kad ir iš maximos, ir viskas. Gamintojas rekomenduoja naujam auto, o puse milijono nuvažiavusiam visiškai dzin Castrolis ten ar Elf ar dar koks Shell'as. Negi dar pusę milijono žadi važiuoti?
senoms masinoms-taip.Po to, kai tepalus koks avigalvis keite kas 30tkm, tipo "long life", tai gal vertetu kazkiek atsizvelgt.Tuo labiau, kad naujesnes masinos nebegaminamos, kad vaziuotu 25 metus...Jus kaip norit, as paskaitau, ka ten raso...Na, A3 mk2 paskaiciau ir ipyliau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-02 21:17
2015-05-02
21:00 wrote:
Koks dar skirtumas koks tas tepalas? Pili bet kokią 5W-30 sintetiką, kad ir iš maximos, ir viskas. Gamintojas rekomenduoja naujam auto, o puse milijono nuvažiavusiam visiškai dzin Castrolis ten ar Elf ar dar koks Shell'as. Negi dar pusę milijono žadi važiuoti?
Del motoro tai as viska suprantu kad jam jau mandru nebereik uzteks ir pusiau sintetinio. Sunerimau biski nes zmogus pasake kad turbai negerai tipo pertirstas. Bet kaip supratau is jusu atsakymu, kad ner taip blogai kaip galvojau. Bet kita vertus su salta masina labai sportuot ir negalima tai...
User
2015-05-02 21:30
2015-05-02
21:00 wrote:
Koks dar skirtumas koks tas tepalas? Pili bet kokią 5W-30 sintetiką, kad ir iš maximos, ir viskas. Gamintojas rekomenduoja naujam auto, o puse milijono nuvažiavusiam visiškai dzin Castrolis ten ar Elf ar dar koks Shell'as. Negi dar pusę milijono žadi važiuoti?
2015-05-02
21:17 wrote:
Del motoro tai as viska suprantu kad jam jau mandru nebereik uzteks ir pusiau sintetinio. Sunerimau biski nes zmogus pasake kad turbai negerai tipo pertirstas. Bet kaip supratau is jusu atsakymu, kad ner taip blogai kaip galvojau. Bet kita vertus su salta masina labai sportuot ir negalima tai...
saviskiai pilnai gali pilti pusiau sintetinius jei butu benzinine turbina tai tiktai pilnai sintetinis pilasi
maumas
7657 / 0
2015-05-02 21:40
energingai pavaziavus, svarnu yra iskart negesint variklio, leist pravest turbai..Pvz mini i palanga 120km/h, sugalvoji kavos sustot, bam ir gesini varikli...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-02 22:00
2015-05-02
21:40 maumas wrote:
energingai pavaziavus, svarnu yra iskart negesint variklio, leist pravest turbai..Pvz mini i palanga 120km/h, sugalvoji kavos sustot, bam ir gesini varikli...
Kur gi ne.Geriau negesinti variklio sustojus kavos, arba pqmiegoti sustojus, poto uzgesnnti, iklt kavos ir i trasa
maumas
7657 / 0
2015-05-02 22:43
2015-05-02
21:40 maumas wrote:
energingai pavaziavus, svarnu yra iskart negesint variklio, leist pravest turbai..Pvz mini i palanga 120km/h, sugalvoji kavos sustot, bam ir gesini varikli...
2015-05-02
22:00 wrote:
Kur gi ne:shocking:.Geriau negesinti variklio sustojus kavos, arba pqmiegoti sustojus, poto uzgesnnti, iklt kavos ir i trasa:lol:
jau grizai su porshe is zvejybos, makaronu fabrike?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-03 00:00
2015-05-02
21:40 maumas wrote:
energingai pavaziavus, svarnu yra iskart negesint variklio, leist pravest turbai..Pvz mini i palanga 120km/h, sugalvoji kavos sustot, bam ir gesini varikli...
2015-05-02
22:00 wrote:
Kur gi ne:shocking:.Geriau negesinti variklio sustojus kavos, arba pqmiegoti sustojus, poto uzgesnnti, iklt kavos ir i trasa:lol:
nesikelk protingu, nes nusisnekejai...
isivaizduok kas buna(tarkim, kad ir senas turbo benzas volvo 850t5r) palakscius jo turbos karstoji dalis ne tik kad parausta, bet ir balta pasidaro.
metalas pabala prie mazdaug 1200laipsniu.
tai va, tu palakstai, ikaitini turba kad ir iki 1000laipsniu, o poto gesini varikli, nedaves laisvai padirbti ir atausti.
ji yra ausinama vandeniu ir tepalu, vandeni uzvirini, ir jis jau nieko nebe ausina, alyva esanti turboj pradeda degti, dalis jos sudenga ir liekanos kimba prie sieneliu, kas prastina turbinos tepima, likusi alyva nubega i karteri kuri yra netekusi savo tepimo savybiu.
taip metai kiti ir tada verki, kad velenai saibom eina, turbu keist nespeji ir pan, galiausi pradedi pilt bet koki pusiau sintetini tepala ir ja parduodi...
kitas nusipirkes sugalvoja susipilt kaip priklauso sintetinius tepaliukus, kurie po pusiau sintetikos labai gerai atplauna taip vadina prie sieneliu prikibusi karbona ir po pusmecio sako "del ko tai galejo nutikti, uzsilenke variklis, juk pyliau, tai kas priklauso?"
zmones...
nusiprke uz nemaza pinigu suma automobili nepagailekit pinigu ir bent pora kart tepaliuka pakeiskit dazniau, negu reikia, jei yra galimybe ir noro, dar ir karteri prasiplaukit, tikrai nepakenks...
isivaizduok kas buna(tarkim, kad ir senas turbo benzas volvo 850t5r) palakscius jo turbos karstoji dalis ne tik kad parausta, bet ir balta pasidaro.
metalas pabala prie mazdaug 1200laipsniu.
tai va, tu palakstai, ikaitini turba kad ir iki 1000laipsniu, o poto gesini varikli, nedaves laisvai padirbti ir atausti.
ji yra ausinama vandeniu ir tepalu, vandeni uzvirini, ir jis jau nieko nebe ausina, alyva esanti turboj pradeda degti, dalis jos sudenga ir liekanos kimba prie sieneliu, kas prastina turbinos tepima, likusi alyva nubega i karteri kuri yra netekusi savo tepimo savybiu.
taip metai kiti ir tada verki, kad velenai saibom eina, turbu keist nespeji ir pan, galiausi pradedi pilt bet koki pusiau sintetini tepala ir ja parduodi...
kitas nusipirkes sugalvoja susipilt kaip priklauso sintetinius tepaliukus, kurie po pusiau sintetikos labai gerai atplauna taip vadina prie sieneliu prikibusi karbona ir po pusmecio sako "del ko tai galejo nutikti, uzsilenke variklis, juk pyliau, tai kas priklauso?"
zmones...
nusiprke uz nemaza pinigu suma automobili nepagailekit pinigu ir bent pora kart tepaliuka pakeiskit dazniau, negu reikia, jei yra galimybe ir noro, dar ir karteri prasiplaukit, tikrai nepakenks...
User
2015-05-03 04:11
2015-05-02
21:40 maumas wrote:
energingai pavaziavus, svarnu yra iskart negesint variklio, leist pravest turbai..Pvz mini i palanga 120km/h, sugalvoji kavos sustot, bam ir gesini varikli...
2015-05-02
22:00 wrote:
Kur gi ne:shocking:.Geriau negesinti variklio sustojus kavos, arba pqmiegoti sustojus, poto uzgesnnti, iklt kavos ir i trasa:lol:
2015-05-03
00:00 wrote:
nesikelk protingu, nes nusisnekejai...
isivaizduok kas buna(tarkim, kad ir senas turbo benzas volvo 850t5r) palakscius jo turbos karstoji dalis ne tik kad parausta, bet ir balta pasidaro.
metalas pabala prie mazdaug 1200laipsniu.
tai va, tu palakstai, ikaitini turba kad ir iki 1000laipsniu, o poto gesini varikli, nedaves laisvai padirbti ir atausti.
ji yra ausinama vandeniu ir tepalu, vandeni uzvirini, ir jis jau nieko nebe ausina, alyva esanti turboj pradeda degti, dalis jos sudenga ir liekanos kimba prie sieneliu, kas prastina turbinos tepima, likusi alyva nubega i karteri kuri yra netekusi savo tepimo savybiu.
taip metai kiti ir tada verki, kad velenai saibom eina, turbu keist nespeji ir pan, galiausi pradedi pilt bet koki pusiau sintetini tepala ir ja parduodi...
kitas nusipirkes sugalvoja susipilt kaip priklauso sintetinius tepaliukus, kurie po pusiau sintetikos labai gerai atplauna taip vadina prie sieneliu prikibusi karbona ir po pusmecio sako "del ko tai galejo nutikti, uzsilenke variklis, juk pyliau, tai kas priklauso?"
zmones...
nusiprke uz nemaza pinigu suma automobili nepagailekit pinigu ir bent pora kart tepaliuka pakeiskit dazniau, negu reikia, jei yra galimybe ir noro, dar ir karteri prasiplaukit, tikrai nepakenks...
isivaizduok kas buna(tarkim, kad ir senas turbo benzas volvo 850t5r) palakscius jo turbos karstoji dalis ne tik kad parausta, bet ir balta pasidaro.
metalas pabala prie mazdaug 1200laipsniu.
tai va, tu palakstai, ikaitini turba kad ir iki 1000laipsniu, o poto gesini varikli, nedaves laisvai padirbti ir atausti.
ji yra ausinama vandeniu ir tepalu, vandeni uzvirini, ir jis jau nieko nebe ausina, alyva esanti turboj pradeda degti, dalis jos sudenga ir liekanos kimba prie sieneliu, kas prastina turbinos tepima, likusi alyva nubega i karteri kuri yra netekusi savo tepimo savybiu.
taip metai kiti ir tada verki, kad velenai saibom eina, turbu keist nespeji ir pan, galiausi pradedi pilt bet koki pusiau sintetini tepala ir ja parduodi...
kitas nusipirkes sugalvoja susipilt kaip priklauso sintetinius tepaliukus, kurie po pusiau sintetikos labai gerai atplauna taip vadina prie sieneliu prikibusi karbona ir po pusmecio sako "del ko tai galejo nutikti, uzsilenke variklis, juk pyliau, tai kas priklauso?"
zmones...
nusiprke uz nemaza pinigu suma automobili nepagailekit pinigu ir bent pora kart tepaliuka pakeiskit dazniau, negu reikia, jei yra galimybe ir noro, dar ir karteri prasiplaukit, tikrai nepakenks...
Jumoro nesuprantat, kaip robotai uzsicikline.
Cia sena kaip zeme tiesa,
bet kita vertus gesinti varilio isviso nera prasmes,
jeis sustoji 10-20 min.nebent save planet ir del taupumo
Ir ne tik del turbos o ir del kitu starto metu labiau dytlanciu dalyku, ypac dabartiniuose kur kruva hidrauliniu itempejumo dar labiau negerai grandiiniams-isviso
peilukas gesint uzvest per para po 10 kartu.
Bent as isvis stengiuosi negsinti, kai niekas nemato...
nes galima ir bauda prisisaukti
Pries davelnia metu MB G klasse kiaura diena klaksedavo
O del turbos tai nepasaket iki galo.Yra ir kitu dalyku, kuriuos galima padaryti kad jai dirbti butu vesiau salaciau ir kad taip neikaistu, apie tai rasiau nesyki, nieko naujo neisradot.
Saykim pavarius trasoj 140 nos stop 50km ir sustojus ypac aiskiai atosi kaip is karterio net vanduo garuoja, iskart sustojus negesinant istraukit tepalo atuokle ir pamatysit...
Apie papildiomus ausimimus kuriuos darau kaip tik siuo metu specializuotuose forumuose rastumet propesoriai!budu yra ne vienas ir ne du, ne vien papildomi cooleriai ir/ar radikai, galima ir kitaip
Cia sena kaip zeme tiesa,
bet kita vertus gesinti varilio isviso nera prasmes,
jeis sustoji 10-20 min.nebent save planet ir del taupumo
Ir ne tik del turbos o ir del kitu starto metu labiau dytlanciu dalyku, ypac dabartiniuose kur kruva hidrauliniu itempejumo dar labiau negerai grandiiniams-isviso
peilukas gesint uzvest per para po 10 kartu.
Bent as isvis stengiuosi negsinti, kai niekas nemato...
nes galima ir bauda prisisaukti
Pries davelnia metu MB G klasse kiaura diena klaksedavo
O del turbos tai nepasaket iki galo.Yra ir kitu dalyku, kuriuos galima padaryti kad jai dirbti butu vesiau salaciau ir kad taip neikaistu, apie tai rasiau nesyki, nieko naujo neisradot.
Saykim pavarius trasoj 140 nos stop 50km ir sustojus ypac aiskiai atosi kaip is karterio net vanduo garuoja, iskart sustojus negesinant istraukit tepalo atuokle ir pamatysit...
Apie papildiomus ausimimus kuriuos darau kaip tik siuo metu specializuotuose forumuose rastumet propesoriai!budu yra ne vienas ir ne du, ne vien papildomi cooleriai ir/ar radikai, galima ir kitaip
Your message |
|