User
2010-06-12 19:24
sveiki, turiu 3 golfa bet pirmu dar gamybos metu, 1.8 variklis bet dar silpni 55 kw, tai ideta duju iranga, jei variklis siltas tai kuriasi an duju, bet kazkaip an duju neramu vazinetis, masina pirkta skubomis tai gaemiau kibira, ruosiuos i europa ar anglija, ir idomu ar kur kelije nesubiresiu.Ar dujos labai veikia varikli?siaip masina noriu keist i naujesne .
maumas
7658 / 0
2010-06-12 19:33
Beda yra sena netvarkinga masina plius duju irangaSiaip, skonio ir pinigines reikalas, yra tokiu, kuriems su sautuvu duju neikisi, kitas ne vienus metus vazineja ir yra patenkintas.Is tech. puses, kompresija turetu buti ne maziau kaip 9, jei nori dujomis vazineti, o pas tave kaip supratau ar ne mono ipurskimas?Jei taip, tai su dujomis gerai draugauti turetu, svarbu kad viskas butu tvarkinga ir masina nebutu draskoma...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-06-12 20:03
na del duju kokios yra as nezinau, nes nupirkau siaip zmonai mokintis an teisiu, nes turejau ford mondeo sena yrgi, bet ta rijo nerealiai ir zmonai gabaritai perdideli, tai nupirkau tautovezi, sako detales pigios, bet i servisa nuveziau, remontas zimiai brangesnis negu fordo apsejo, teko dar duju yranga registruot, dokumentus darit kad T.A praeiti.sake cia italiska yranga, bet nezinau kiek laiko jau stovi.dar problema kad vaziuojand jau an 100km tai pradeda drebeti, cia forume paskaiciau, tai kalba kad padangose ar ratlankiose problema, bet pirkau naudotas padangas su ratlankiais, vietoj parinko tipo subalansavo, bet tada jauciu jie man ikiso kazkokius levus ratus.bet nesinori i ja daug sukist, o sia vasara pirk naujesne kokia tik kad ekonomijos atzvilgiu daug vazinejant nerijancia.
User
2010-06-12 21:20
siai vieni sako blogai jos kiti gerai.Bet as manau jei jos kokybiskai idetos ir tvarkinga ta iranga tai netaip jau ir kenkia kaip sakoma
User
2010-06-12 21:29
User
2010-06-12 21:39
cia jau laimes dalykas su geru varikliu nupirkt gali ir be duju variklis buti pavarges, ir pripildas kokio "daktaro" kad butu gyvibingas
haro196
582 / 0
2010-06-12 21:46
Pagrindine duju irangos beda yra tarpine tarp vairo ir kedynes nes supratus kad vazuoja pigiau labaiu drozia varikli. Taskines ir tiesiogines yra vienas ir tas pats jai neklystu. skitumas yra toks kad 1-2 karta veikia kaip karbiuratorius t.y misini maiso isiurbimo kolektorisu pradzioje visiems cilindram vienoda, o 3-4 karta arba tiesiogines dujos veikia kaip ipurskimo sistema ji teoriskai turi galet kiekvienam cilindrui sugeneruot skirtinga misini ir misinys yra sumaisomas prie pat cilindo isiurbimo kolektoriui na aisku priklausomai nuo to kaip pastatytos dujos. jai auto tiesiai is gamyklos su dujom buna tai dzniausiai naudojama 3 duju karta kuri yra pritaikyta tik tam automobiliui ir jokiam kitam auto netinka 4 karta tinka visiem automobiliam kurie turi ipuskimo sistema. Variklis buna vos gyvas kai arba odometras suktas atgal daug kart ir nesimato tikros ridos arba kai begalviai vazineja ties redlainu. o seip dujos gali net prailginti variklio tarnavimo laika jai gerai sureguluotos ir normalai su varikliu buvo elgemasi. jai jau taip bijai pirkt su dujom tai pirk be duju ir pats statykis bet jai nieko apie masinas nesupranti tai visteik nusipirksi pravazevuse 150k ir kokius tris kartus atgal suktu odometru ir bus lavonas.
User
2010-06-12 22:20
na nesu tarpine tarp sedines, nepirma masina turiu, taciau butent smulkmenos po kapotu kazka teoriskai zinau ir stengiuos ten jur nezinau nelist kad nepridirbt o atiduot kas daro, tai su dujom nebuvau susidures ir ieskau patarimu, nes visvien taburetes atsikratisiu kai zmona biski ismoks vairuoti, noriu patogesnes ir minkstesnes.
User
2010-06-12 23:11
Tuomet geriau žiūrėkite į dyzelį. Mažiau tarapoto bus. Lyginant benziną su dyzeliu, benzininiam automobiliui reikalinga mažiau priežiūros, nei dyzeliui, tačiau jei bezinas/dujos, tai tiek pat, o gal ir daugiau reikės prižūrėti tą automobilį su dujomis. Aš tik už dyzelinę auto!
User
2010-06-13 00:19
su dizeliais nebuvau susidures, vien benzininius turejau, o dizeliai gasdina savo triuksmu, nes man malonu kai sedint viduj butu gera izoliacija ir be vibracijos dideles , siaip man patinka masinos kurias visi keikia, taciau isvaizda ir komfortas ju man patinka na ir del atzvilgio vagiamu masinu kad ramiau miegot, turejau mondeo, tai ir patinka dabar tokios, dar pezas 406, arba mazda 626 modelis pries 6 mazda, toyota avensis, citrina 5, na o vokkieciai tai cepelinas audi, pasatai b5, bet ju remontas sako brangus.tai vat ir nezinau ar kolkas dar iki 8000 paziuret ka nors, ar pataupit dar ir gal 6 mazda ar kokia dar laikuj begant, tik nezinau ar taburete ilgai istvers, nes nemalonu su ja vazinetis, glusaka keiciau nauju, tai idejo tuscia, tai kaip sportinis glusakas uzia, na ir greiciu varant triuksmas gasdina, atrodo variklis salione.
User
2010-06-13 01:15
Alen, pakeisk zvakes naujom (butinai tik vieno kontakto!), laidus, paskirstytoja ir priziurek siuos dalykus, vazinek bent apypilniu balionu (niekada kad nebutu mazai duju jame!), nedrozk, nes dujos bijo aukstu apsuku ir nauja oro filtra turek ir stebek kad neuzsikystu ir vazinek. Man paciam buvo kelios kur vien dujom tevaziavo, ypac toks pezo 605 kai uzkurdavau ant salto nedirbdavo cilindras ir tai nieko! Galu gale atvazinejas nuvariau 150km trukciojo dar be to vaziuojant pastoviai ir iskeiciau! Tad, duju nebijok! Sekmes!
User
2010-06-14 00:27
dekuj, na duju visada puse bako turiu, oro filtras svarus dar blizga, del zvakiu nezinau, netikrinau, bet variklis po kapotu dirba normaliai taktas i takta, negarsiai, bet glusakas tai oj dieve, o jei dar atidarau langus tai jokio kaifo, o vasara be kondiskes masinoje neissedesi, tenka langus leist.kazka darnorejau del duju paklaust bet pamirsau.ir dar klausimas kur galiu patikrinti variklio bukle?koks tai budas ir kokia kaina?kiek dar galeciau vazinetis ramiai.nes kaip ten buna parpines , cilindrai nudrozti, o visa tai del seno lavono perbrangiai kad kist pinigu daugiau negu pats kainuoja.dekuj is anksto .
haro196
582 / 0
2010-06-14 00:51
Seip paprasciausias budas variklio surozimui nustatyt tai jo kompresija pamatuot kaina apie 40 lt arba gali nusiprikt matuokli bet jo kaina irgi apie 40 lt bet cia suzinosi tik apie ziedu susidevejima. o daugiau tai vos ne kiekvienam dalykui atskiras ziurejimo budas jai pvz tepalus valgo tai melyna duma meta ir t.t.
User
User
2010-06-14 01:32
Zvakes dazniau turi keist jai ant duju berods kas 15000km
User
2010-06-14 01:34
Beja, kiek uz ta kriokianty barskuti noresi pinigu? Gal susigundyciau.
User
2010-06-14 01:40
Nevisada ta kompresija parodo teisybe, atmenu kai xantia nuvariau kompresija matuot tai znk rode kad gera kompresija kai variklis kita diena mire-pasirodo vienam cilindre nebuvo visai kompresijos..
User
2010-06-14 01:59
oho, as xantija pries 4 metus norejau pirkt, nes maloni, tik neisvaizdi, bet atkalbino, tai mondeo nupirkau, patenkintas buvau, bet del benzo sanaudu vaj vaj kaip 3 litrine, o buvo tik 1.6.Na savo tautovezi uz pora su puse prasisiu, pries metus mokejau 2800, plius filtrai , aliva, na cia jau del saves keiciau, duju iranga teko registruot dokumentus daryt dar 90.ratus teko keist su padangom nes nulis buvo, dar 300 uz naudotas, bet rods kad del ju man dreba vairas greitije, pries T.A dar 400 paklojau uz vaziuokle, bet ir tai rado prie ko prikibt, sako sviesos nesureguliotos ir stabdis neligiai stabdo vienos ir kitos puses, tai dar greit klaseroj pataise, ir is antro karto praejau, teko i druskininkus vaziuot ir karsti orai buvo, tai prakeikiai kad turiu masina be kondicioneriaus, nezinau kaip man be jo normaliai budavo an kitu masinu, bet ka jau padarisi, pats nupirkau, nieks per prievarta ne kiso, nes uzplauke siandien nupirkt, ir davai visus skelbimus vartit kad greiciau nupirkt.
User
User
2010-06-14 02:02
O gal bmw 735 noretum?
User
2010-06-14 02:04
Na man jau geriau tylesne. Kam ta sportine dusle jai vos eina su tais 55kw? Pavairuotum su 155kw o cia tai pasaka..
User
2010-06-14 02:18
na del komforto ir jiegos tai pritariu kad 7 bambalis tai jau limuzinas, ner ka ligint, bet bmw skirtos tik skraidit, plius reikia remiancia degaline turet, ir pakankamai prisiziurejau kaip ziema bambaliai gatvemis rutuliais vazineja tiesiu keliu kai galas nesa, nors kazkodel pas mersus ar omegas tokiu bajeriu niekad nemaciau, gal ten atsargesni zmones vazinejasi, nes kas megsta greiti tai butinai bmw nores, bent jau pries mergas ar draugus pasidraskit, man 7 netai kad perdidele, bet as ir zmonai ziuriu kad po golfo nepasimestu tam bambalije kur po sedine is tokios erdves, ir bambaliai patinka tik jau modeliai nuo 96-7 metu 5 kartos, bet vel ju islaikimas mane baido su galiniais varanciais kartu.
User
2010-06-14 02:20
O kas tau nepatinka su galu? Driftinga gali padaryti, geriau autostradoj lenkti kitas masinas ir t.t..
User
2010-06-14 02:31
driftingu neuzsiimu, ne su golfu gi, autostradoj 165 istempiau an duju , 4 zmones masinoje buvo, net nesitikejau kad toki greiti dar pasiekia.na tiesiog man galiniais ratais varomus nesinori, gal kad pats nevairavau, nejuciau gerai, nors visi sportiniai bolidai bei normalios sportines brangios masinos beveik visos galiniais varomi, kad galas prieki stumtu pries save o ne kad priekis trauktu gala, na kiekvienam savo, cia tik kaip sakant virtualus pasivazinejimas , nes nesu vaziaves ne su viena grinai jau rimta sportine, ka vaziavau tik su eiline, Scionu, neblogai, bet velgi kieta ir priekis varomas.man reikia vidurio.
User
2010-06-14 02:33
Calibra imk 4x4 yra
User
User
2010-06-14 02:53
O kelintu metu tavo golf? Gal foto imestum?
User
User
2010-06-14 03:16
Tai uz 2500lt neparduosi jo tikrai net nesistenk.
User
User
2010-06-14 09:44
Na kiek supratau pas tave eina kaip ir antrame golfe toks pats variklis, na oj neturi jis traukos labai silpnas yra o dar su dujom ir dviratininkas aplenks tave
naudingas
4243 / 0
2010-06-14 12:07
kartais su dujom traukia panasiai kaip ant benzo.bet pvz sugedus benzo maitinimo sistemai ant duju dar vaziuja ilgai ilgai
User
2010-06-14 19:33
na 55 kw variklis 1.8 , bet nesakiciau kad visai silpnai, turi jiegos palakstit gatvemis, bet su juo geda net lenkt, nes ne su tokiais reikia auto jiega roditi, vaikams tai gal ir gerai kad tik hot starta i prieki issiverzt, o veliau aplenks ir subinej busi gedos apsiktas.buna kad an duju vaziuoji normaliai, o pavizdziui an pabaigos eina, tai perjungiu an benzo, tai iskart silpniau eina kazkaip, o jei salta uzvedi su benzu ir kol susils, atai vaziuoja smagiai, bet vel an duju perjungiant ves su dujom silpniau, kazkaip idomiai, ar kokio laiko reikia ten sistemai persiskaiciuot.siandien kolega sako pas juo tevu sena silke audine, tai an benzo neeina visai o su dujom be problemu, nezinau kaip dar givena tokie antikvariatai juolab kaime.kazkaip gi ir T.A praeina.
naudingas
4243 / 0
2010-06-14 19:55
kam ta mordyte???
naudingas
4243 / 0
2010-06-14 19:59
pas mane 93 metu citras 75kw 1.8 .55kw tai silpnas dizeliukas turi
User
2010-06-14 20:16
pas tave xantia?ar minksta pakaba?islaidu daug?Na seni varikliai visi mazai jiegos turejo net didelio turio, su siuolaikiskais ner ka liginti, o dabartiniai dizeliai tai net benza daro.as vis peza 406 noreciau, visi an prancuzu varo, bet patinka jie, pas juos su xantia an vienos platformos ligtais surinkta, bet xantia mazesne atrodo.
User
2010-06-14 23:20
1.8l 55kw ? Kad 1.6l 55kw pas antra golfa kiek zn.
User
2010-06-14 23:29
na toks vat yra, gali katalogus net paziuret, butent toks stovi variklis nesamoningas, turejau seat cordoba 94 metu, na tas pats kaip polo, tai ten 1.6 55kw, ir neuztekdavo, tas lengviau eina nes 1.8 truputi lengviau apsuka.
naudingas
4243 / 0
2010-06-14 23:51
sukimo momentas geresnis 1.8
naudingas
4243 / 0
2010-06-15 00:00
2010-06-14
20:16 wrote:
pas tave xantia?ar minksta pakaba?islaidu daug?Na seni varikliai visi mazai jiegos turejo net didelio turio, su siuolaikiskais ner ka liginti, o dabartiniai dizeliai tai net benza daro.as vis peza 406 noreciau, visi an prancuzu varo, bet patinka jie, pas juos su xantia an vienos platformos ligtais surinkta, bet xantia mazesne atrodo.
kaip gali but ant vienos platformos jai ten totaliai viskas skiresi, nebent kaikurie motorai panasus.xantia hidro pneumatine o 406 spiruoklinis.
o siaip xantia minksta jai sferos ne kiauros ir prieki 80 bar gale 40bar .o pirma kart kai citra nupirkau ir nesigaudziau tai isvis vazinejau su kiaurom sferom 3 men kol neisjuoke kas suprantanes masina sokineja per duobes ir tas matosi.siaip vaziukle citroeno patvaresne nei 406 pezo, bent pazystamas keikia 406.o tevas turi 306 tai pogi citras lenkia vaziuokles patvarumu.detales pardavineju xantios tai viena per puse metu paima koki bamperi, groteles ir dauk moket nenori
o siaip xantia minksta jai sferos ne kiauros ir prieki 80 bar gale 40bar .o pirma kart kai citra nupirkau ir nesigaudziau tai isvis vazinejau su kiaurom sferom 3 men kol neisjuoke kas suprantanes masina sokineja per duobes ir tas matosi.siaip vaziukle citroeno patvaresne nei 406 pezo, bent pazystamas keikia 406.o tevas turi 306 tai pogi citras lenkia vaziuokles patvarumu.detales pardavineju xantios tai viena per puse metu paima koki bamperi, groteles ir dauk moket nenori
User
2010-06-15 00:14
kolega turi c5 benzina 2.0 tai per 3 metus neturejo beveik problemu, tik kazkoki dat4ika ar kazkoki ten uz 300 teko keisti , ir viskas, ir i ukraina buvo vaziaves ten 5000 pravare ju keliais ir duobes, bet vaziuokle tvarkoj, elektronika negliucina, tiptronikas veikia gerai, ir man toki siule pirkt ar didesnes kubaturos, bet mano zmonai ji nepatinka ir perdidele, jinai nepavaziuos manau.nebutu tiek daug pries 406 pezus priestaraujancius tai paimciau.siandien vienas kolega pasake, juokais, kad izoliaciija butu gera vaziuojant greiciu netriuksmautu, tai pakeisk visas duru gumas, putomis uzpusk duru vidurius, ir svarbiausia uzdarik visus langus ir stoglangi vaziuojant 130, tada tyliau bus, izoliacija pajusi
naudingas
4243 / 0
2010-06-15 00:29
del izoleciju tai perki mersus arba 7 klases bmw, audi a8, a6 bet ne is amerikos varytus nes pas amerikonus supiginti variantai izolecijos mazai(cia audinese) o taip kaip ir visos 406 izolecija kaip visose eilinese.nieko ten blogo
naudingas
4243 / 0
2010-06-15 00:36
c5 eksplotacija brangesne nei xantia.vien tik kad sferos nepyldomos keiciasi profilaktiskai kas 3 metus naujos intensyviai vazinejant.o seip neturejau nenoriu priburt bet pazystamas hdi dyzeli gyre sake geriau nei vw passat
User
2010-06-15 00:37
Naudingas, matau, daug supranti, gal gali pasakyti kuo bmw 735 155kw pranasesne uz senator 3.0l 24v 150kw? Ant svoriu jos beveik tas pats, galia 5kw skiriasi.. Gali atsakyti?
User
2010-06-15 13:58
nes pas ta 735 yra krabas ir jauciu 12voztuvu. o senatorius 24v. tuom ir skiriasi.
naudingas
4243 / 0
2010-06-15 23:30
neturejau negaliu tiksliai pasakyt, bet zinau kad tas bmw tavo 12 voztuvu.o pas senatoriu jai tas pats motoras kur pas omega tai 147 kw ir bus truputi ekonomiskesne uz bemwa.bet 7 bemvas vienintelis bemvas is bemvu ir jai stovis neblogas nebuk durnas nekeisk
User
2010-06-15 23:40
Ne, nekeisiu naudingas, va ryt i servisa tvarkyt vezu, tiesiog turejau senator 3.0l 24v ir pasidare idomu (per 4m pakeiciau 25masinas) bet tik i minusa nuejau ir tiek.
User
2010-06-16 21:54
o kam taip daznai masinas keist?ar savo tinkamos jieskai?kol vienos jieskai, kitu atsiranda, o masina tai ne nekilnojamas turtas, visada kaina tik zemin eis.jei ne antikvaras.nu arba hobis kai ner i ka jau likusius pinigus kisti, viskas yra, tada masinas keitinet galima.
User
2010-06-17 23:00
vel klausimas, cia man is kito forumo bambaliui siulo, nesiulyciau nei taskiniu nei paprastu duju.. tik tiesiogines.. bet ne i vakuumini varikli, kaip cia suprast?jei galit tai duju skirtumus apaiskinti, ir kaip atskirt perkant jei, na ar aplamai yrangos kaip ten genda >?kokiu sistemos problemu poveiki daro?dekuj
User
2010-06-18 00:44
turiu bmw 320i 6cil.jau du metus vazineju su tiesioginem dujom, dar neturejau problemu.vieninteli servisa koki atlikau tai duju filtrus isvaliau atsidares ir fsio.teisybe galia ant 10% krenta, bet vaziavimo kaina ant 50% kai nori pasidraskyt benza ijungi
Your message |
|