User
2010-06-22 16:01
Zmones ka manot apie AWD sistema?
User
2010-06-24 09:06
2010-06-22
16:01 wrote:
Zmones ka manot apie AWD sistema?
Kiek skaiciau, tai AWD geriau uz 4WD.. Tik, vat nzn nuo kokiu metu ji montuojama Subaruose..
User
2010-06-24 09:31
O kodėl 4X4 geriau už quattro, quadra ir 4WD?
User
2010-06-24 10:18
gerą temą kamazinis pasiūlė, tokių įdomių diskusijų kaip sykis trūksta.All Wheel Drive ( wheel alignment-automatinis ratų reguliavimas arba ---oficilaiai----AKTYVAUS SUKIMO MOMENTO VALDYMO SISTEMA----)nera vien tik subariukuose.Lexuose , TLC taip pat yra, lande nuo 91m, reindžai turi seniausiai, tik dėl to, ar centrinis difas, ar perdavimas netgi į vieną ratų, ar priekio perdavimas galan klausimas.
User
2010-06-24 21:20
2010-06-24
10:18 wrote:
gerą temą kamazinis pasiūlė, tokių įdomių diskusijų kaip sykis trūksta.All Wheel Drive ( wheel alignment-automatinis ratų reguliavimas arba ---oficilaiai----AKTYVAUS SUKIMO MOMENTO VALDYMO SISTEMA----)nera vien tik subariukuose.Lexuose , TLC taip pat yra, lande nuo 91m, reindžai turi seniausiai, tik dėl to, ar centrinis difas, ar perdavimas netgi į vieną ratų, ar priekio perdavimas galan klausimas.
Tai ARCIOMas sita tema sukure Apie tas quattras ir kitus 4x4 mazai ka zinau, bet lb domina.. Gaila, kat tie Subarai yra benziniai, tai kitokios auto ir nereiktu..
User
2010-06-25 04:43
4X4 yra tas pats kas 4WD
AWD yra kai kas kito
4WD normaliam vaziavime yra 2 ratais varoma ir antras tiltas ijungiamas tik kai jo prireikia (bekeleje) ir greitai vaziuoti ijungus 4 ratus negalima.. na galima, bet nepatartina, nes nera centrinio diferencialio.. del ko priekis ir galas gauna tiek pat sukimo momento.. kas yra negerai. del to yra naudojama papildoma deze po pavaru dezes, kuri prijungia antra (dazniausiai priekini) tilta, kai galas uzsikasa.
AWD visada varomas 4 ratais, nes yra centrinis diferencialas.. kuris paskirsto sukimo momenta priekiui ir galui priklausomai nuo situacijos.. ir tas diferencialas dazniausiai yra riboto praslydimo.. t.y. jei priekis praskysta - dalis sukimo moneto vistiek perduodama galui. jei jis butu atviras, tai uzsikasus priekiui galas negautu jokio sukimo momento ir stovetu vietoj. pagrinde skirtingos AWD sistemos skiriasi centrinio diferencialo dizainu.. Quattro pvz naudoja torsen diferenciala, kitos naudoja su sankabeliu paketu arba su klampiu tepalu..
tai tiek nesigilinant
AWD yra kai kas kito
4WD normaliam vaziavime yra 2 ratais varoma ir antras tiltas ijungiamas tik kai jo prireikia (bekeleje) ir greitai vaziuoti ijungus 4 ratus negalima.. na galima, bet nepatartina, nes nera centrinio diferencialio.. del ko priekis ir galas gauna tiek pat sukimo momento.. kas yra negerai. del to yra naudojama papildoma deze po pavaru dezes, kuri prijungia antra (dazniausiai priekini) tilta, kai galas uzsikasa.
AWD visada varomas 4 ratais, nes yra centrinis diferencialas.. kuris paskirsto sukimo momenta priekiui ir galui priklausomai nuo situacijos.. ir tas diferencialas dazniausiai yra riboto praslydimo.. t.y. jei priekis praskysta - dalis sukimo moneto vistiek perduodama galui. jei jis butu atviras, tai uzsikasus priekiui galas negautu jokio sukimo momento ir stovetu vietoj. pagrinde skirtingos AWD sistemos skiriasi centrinio diferencialo dizainu.. Quattro pvz naudoja torsen diferenciala, kitos naudoja su sankabeliu paketu arba su klampiu tepalu..
tai tiek nesigilinant
User
2010-06-25 08:31
2010-06-25
04:43 wrote:
4X4 yra tas pats kas 4WD
AWD yra kai kas kito
4WD normaliam vaziavime yra 2 ratais varoma ir antras tiltas ijungiamas tik kai jo prireikia (bekeleje) ir greitai vaziuoti ijungus 4 ratus negalima.. na galima, bet nepatartina, nes nera centrinio diferencialio.. del ko priekis ir galas gauna tiek pat sukimo momento.. kas yra negerai. del to yra naudojama papildoma deze po pavaru dezes, kuri prijungia antra (dazniausiai priekini) tilta, kai galas uzsikasa.
AWD visada varomas 4 ratais, nes yra centrinis diferencialas.. kuris paskirsto sukimo momenta priekiui ir galui priklausomai nuo situacijos.. ir tas diferencialas dazniausiai yra riboto praslydimo.. t.y. jei priekis praskysta - dalis sukimo moneto vistiek perduodama galui. jei jis butu atviras, tai uzsikasus priekiui galas negautu jokio sukimo momento ir stovetu vietoj. pagrinde skirtingos AWD sistemos skiriasi centrinio diferencialo dizainu.. Quattro pvz naudoja torsen diferenciala, kitos naudoja su sankabeliu paketu arba su klampiu tepalu..
tai tiek nesigilinant
AWD yra kai kas kito
4WD normaliam vaziavime yra 2 ratais varoma ir antras tiltas ijungiamas tik kai jo prireikia (bekeleje) ir greitai vaziuoti ijungus 4 ratus negalima.. na galima, bet nepatartina, nes nera centrinio diferencialio.. del ko priekis ir galas gauna tiek pat sukimo momento.. kas yra negerai. del to yra naudojama papildoma deze po pavaru dezes, kuri prijungia antra (dazniausiai priekini) tilta, kai galas uzsikasa.
AWD visada varomas 4 ratais, nes yra centrinis diferencialas.. kuris paskirsto sukimo momenta priekiui ir galui priklausomai nuo situacijos.. ir tas diferencialas dazniausiai yra riboto praslydimo.. t.y. jei priekis praskysta - dalis sukimo moneto vistiek perduodama galui. jei jis butu atviras, tai uzsikasus priekiui galas negautu jokio sukimo momento ir stovetu vietoj. pagrinde skirtingos AWD sistemos skiriasi centrinio diferencialo dizainu.. Quattro pvz naudoja torsen diferenciala, kitos naudoja su sankabeliu paketu arba su klampiu tepalu..
tai tiek nesigilinant
Tai pvz; dbr paemus paprasta Subaru Legacy 4wd. Kaip ten pas ja galinis tiltas per ta vizkomova sujungtas ar standziai kardanas su galiniu reduktorium? nes kaip supratau, jei ner tarpasinio difo, tai galines padangos ant posukiu prasikasines, o kartu ir pusasius lauzis..
User
2010-06-25 08:52
2010-06-25
04:43 wrote:
4X4 yra tas pats kas 4WD
AWD yra kai kas kito
4WD normaliam vaziavime yra 2 ratais varoma ir antras tiltas ijungiamas tik kai jo prireikia (bekeleje) ir greitai vaziuoti ijungus 4 ratus negalima.. na galima, bet nepatartina, nes nera centrinio diferencialio.. del ko priekis ir galas gauna tiek pat sukimo momento.. kas yra negerai. del to yra naudojama papildoma deze po pavaru dezes, kuri prijungia antra (dazniausiai priekini) tilta, kai galas uzsikasa.
AWD visada varomas 4 ratais, nes yra centrinis diferencialas.. kuris paskirsto sukimo momenta priekiui ir galui priklausomai nuo situacijos.. ir tas diferencialas dazniausiai yra riboto praslydimo.. t.y. jei priekis praskysta - dalis sukimo moneto vistiek perduodama galui. jei jis butu atviras, tai uzsikasus priekiui galas negautu jokio sukimo momento ir stovetu vietoj. pagrinde skirtingos AWD sistemos skiriasi centrinio diferencialo dizainu.. Quattro pvz naudoja torsen diferenciala, kitos naudoja su sankabeliu paketu arba su klampiu tepalu..
tai tiek nesigilinant
AWD yra kai kas kito
4WD normaliam vaziavime yra 2 ratais varoma ir antras tiltas ijungiamas tik kai jo prireikia (bekeleje) ir greitai vaziuoti ijungus 4 ratus negalima.. na galima, bet nepatartina, nes nera centrinio diferencialio.. del ko priekis ir galas gauna tiek pat sukimo momento.. kas yra negerai. del to yra naudojama papildoma deze po pavaru dezes, kuri prijungia antra (dazniausiai priekini) tilta, kai galas uzsikasa.
AWD visada varomas 4 ratais, nes yra centrinis diferencialas.. kuris paskirsto sukimo momenta priekiui ir galui priklausomai nuo situacijos.. ir tas diferencialas dazniausiai yra riboto praslydimo.. t.y. jei priekis praskysta - dalis sukimo moneto vistiek perduodama galui. jei jis butu atviras, tai uzsikasus priekiui galas negautu jokio sukimo momento ir stovetu vietoj. pagrinde skirtingos AWD sistemos skiriasi centrinio diferencialo dizainu.. Quattro pvz naudoja torsen diferenciala, kitos naudoja su sankabeliu paketu arba su klampiu tepalu..
tai tiek nesigilinant
2010-06-25
08:31 wrote:
Tai pvz; dbr paemus paprasta Subaru Legacy 4wd. Kaip ten pas ja galinis tiltas per ta vizkomova sujungtas ar standziai kardanas su galiniu reduktorium? nes kaip supratau, jei ner tarpasinio difo, tai galines padangos ant posukiu prasikasines, o kartu ir pusasius lauzis..
Subaru legacy yra atrodo awd pirmiausia.
Taip, tarpinis difrencialas yra, jis būna riboto praslydimo, kaip jau minėjo overboosted (angl. LSD - limited slip diff), jis ratus blokuoja dalinai nuo veikiamos jėgos, todėl ratų neplėšo.
Taip, tarpinis difrencialas yra, jis būna riboto praslydimo, kaip jau minėjo overboosted (angl. LSD - limited slip diff), jis ratus blokuoja dalinai nuo veikiamos jėgos, todėl ratų neplėšo.
User
2010-06-25 09:16
Paprastą tai kurią?Bent jau anksčiau Subaru gamino 1 ir 2 eilių , su paildomu velenu, kitaip tariant su palėtintoju arba be jo 4wd, matyt "sumarketingėjo"pastaruoju metu.Kiek teko paturėti, nei 2004m , nei 2006m Outbackai paletintojo jau nebeturejo, buvo AWD sistema.Kiek teko pasidometi naujausiu dyzeliniu Foresteriu, Outbacku ir Legacy(Boxer diesel Imrpezų tuo metu LT dar nebuvo)tai apie palėtintoją pamiršta išviso, visi varamtieji su "smegenim", skystoka ir nepatogi sankaba, neįspūdingas sukimo momentas.Tikrąja prasme pirmasis blynas
User
2010-06-26 21:23
2010-06-25
09:16 wrote:
Paprastą tai kurią?Bent jau anksčiau Subaru gamino 1 ir 2 eilių , su paildomu velenu, kitaip tariant su palėtintoju arba be jo 4wd, matyt "sumarketingėjo"pastaruoju metu.Kiek teko paturėti, nei 2004m , nei 2006m Outbackai paletintojo jau nebeturejo, buvo AWD sistema.Kiek teko pasidometi naujausiu dyzeliniu Foresteriu, Outbacku ir Legacy(Boxer diesel Imrpezų tuo metu LT dar nebuvo)tai apie palėtintoją pamiršta išviso, visi varamtieji su "smegenim", skystoka ir nepatogi sankaba, neįspūdingas sukimo momentas.Tikrąja prasme pirmasis blynas
Paprasta, tai apie 91-94m..
User
2010-06-26 21:30
Tai tas paletintojas, ten kazkaip su galinio tilto ijungimu susijas ar tik blokavimu? Nu kas galit, prasvieskit! Siaip mastau apie tokia, tas variklio garsas visai faina gaudzia, ale muset ir "apetitas" ju geras.. Sankabos buna suvarytos, net nzn kiek kainuotu ja pakeist..
User
2010-06-26 21:41
Legacy niekada nebuvo 4WD
User
2010-06-26 21:42
2010-06-26
21:30 wrote:
Tai tas paletintojas, ten kazkaip su galinio tilto ijungimu susijas ar tik blokavimu? Nu kas galit, prasvieskit! Siaip mastau apie tokia, tas variklio garsas visai faina gaudzia, ale muset ir "apetitas" ju geras.. Sankabos buna suvarytos, net nzn kiek kainuotu ja pakeist..:p
su blokavimu.
atjungti galinio tilto negalima.
atjungti galinio tilto negalima.
User
2010-06-26 21:44
skamba kitaip, nes varikliai pas juos H formos - taip vadinamas boxeris.
kuro ima priklausomai nuo to kiek tapkes duodi
kuro ima priklausomai nuo to kiek tapkes duodi
User
2010-06-26 21:47
cia teisybe, man vienas meistras sake senesniu subaru sankaba beveik neuzmusama?
User
2010-06-27 09:38
2010-06-26
21:47 wrote:
cia teisybe, man vienas meistras sake senesniu subaru sankaba beveik neuzmusama?:)
Nemanau! Apziurinejau cia viena 93m, tai viskas kaip ir normaliai, nu aisku papuvusi, bet kai uzmyni akseleratoriu, tai sankaba ir prabuksuoja..
User
2010-07-12 08:02
Nevisai i tema, bet kamazinis gal zinai ar tebevaziuos i LT is brolisku Azijos respubliku Subaru pirkejai kaip iki siol ar nuo Liepos 1 visdelto isigaliojo NVS salyse nauji muitai ivezamiems is EU automobiliams?Kaip baltarusiai ir kiti ar tebepirks pas mus automobilius?Prisimenu, net pries kokius 10 metu Marijampoles turguje rytieciai Subaru griebdavo ne neuzvede nuo tralu.Kaip bus toliau su pirkejais is NVS?
User
2010-07-12 08:11
2010-07-12
08:02 wrote:
Nevisai i tema, bet kamazinis gal zinai ar tebevaziuos i LT is brolisku Azijos respubliku Subaru pirkejai kaip iki siol ar nuo Liepos 1 visdelto isigaliojo NVS salyse nauji muitai ivezamiems is EU automobiliams?Kaip baltarusiai ir kiti ar tebepirks pas mus automobilius?Prisimenu, net pries kokius 10 metu Marijampoles turguje rytieciai Subaru griebdavo ne neuzvede nuo tralu.Kaip bus toliau su pirkejais is NVS?
Ne, situ dalyku nzn.. Tik girdejau, lygtais kazacham vel sudare salygas is musu masinas imt.., o kaip ten istikruju tai nzn..
User
2010-07-12 09:06
2010-06-26
21:41 wrote:
Legacy niekada nebuvo 4WD
Ir niekad nebuvo šiaip kokia nors AWD
Bukim tiklus iki panagiu
tiksliai nuo 1972m vadinasi SYMETRICAL AWD
O paletintojas su diferencialu uzraktais(kaip saket"blokavimu")
nieko bennro neturi.
Siaip jau buna dar ir pastiprina pavara, ne tik paletintojas
(tas kuris foto turi nuolat visus varancius, paletintoja, pagreitintoja, galios pakeleja, priekinio,
galinio, centrinio diferencialu uzraktus ir kitas offroad funkcijas)
Nezinau kaip jums, man labai patiko senoji Subaru Leone su paletintoju, XT turbo, idomu ar siuo metu gamina su paletintoju ar ne
, turiu omenyje subariukus
Bukim tiklus iki panagiu
tiksliai nuo 1972m vadinasi SYMETRICAL AWD
O paletintojas su diferencialu uzraktais(kaip saket"blokavimu")
nieko bennro neturi.
Siaip jau buna dar ir pastiprina pavara, ne tik paletintojas
(tas kuris foto turi nuolat visus varancius, paletintoja, pagreitintoja, galios pakeleja, priekinio,
galinio, centrinio diferencialu uzraktus ir kitas offroad funkcijas)
Nezinau kaip jums, man labai patiko senoji Subaru Leone su paletintoju, XT turbo, idomu ar siuo metu gamina su paletintoju ar ne
, turiu omenyje subariukus
User
2010-07-12 09:13
2010-07-12
08:02 wrote:
Nevisai i tema, bet kamazinis gal zinai ar tebevaziuos i LT is brolisku Azijos respubliku Subaru pirkejai kaip iki siol ar nuo Liepos 1 visdelto isigaliojo NVS salyse nauji muitai ivezamiems is EU automobiliams?Kaip baltarusiai ir kiti ar tebepirks pas mus automobilius?Prisimenu, net pries kokius 10 metu Marijampoles turguje rytieciai Subaru griebdavo ne neuzvede nuo tralu.Kaip bus toliau su pirkejais is NVS?
2010-07-12
08:11 wrote:
Ne, situ dalyku nzn.. Tik girdejau, lygtais kazacham vel sudare salygas is musu masinas imt.., o kaip ten istikruju tai nzn..
Jei ka suzinotum ar nugirstum smagu butu jei pranestum.Ziema baltarusiams tiksliai pratese iki Liepos 1d.O rusai ima tik apynaujas ir tam tikros kubaturos.Nepamirskim kad moldavai, ukrainieciai ir pigiu trantu supirkejai
Del sankabos pritariu, nieko nera amzino, ir man teko senais laikais ne viena su pavargusia sankaba patureti, beje, naujuju boxer diesel beda taip pat sankaba
Del sankabos pritariu, nieko nera amzino, ir man teko senais laikais ne viena su pavargusia sankaba patureti, beje, naujuju boxer diesel beda taip pat sankaba
User
2010-07-12 09:36
Ziema baltarusiams tiksliai pratese iki Liepos 1d.O rusai ima tik apynaujas ir tam tikros kubaturos.Nepamirskim kad moldavai, ukrainieciai yra ir pigiu trantu supirkejai.Jei ka tiksliau suzinotum smagu butu isgirst.O
del Subaru sankabos pritariu, nieko nera amzino, juolab apkrova 4varantiems nemenka, ir man teko sudrozt senesni ir is naujesniu su pavargusia sankaba patureti, beje, naujuju boxer diesel beda taip pat sankaba
del Subaru sankabos pritariu, nieko nera amzino, juolab apkrova 4varantiems nemenka, ir man teko sudrozt senesni ir is naujesniu su pavargusia sankaba patureti, beje, naujuju boxer diesel beda taip pat sankaba
User
2010-07-12 09:45
2010-07-12
09:36 wrote:
Ziema baltarusiams tiksliai pratese iki Liepos 1d.O rusai ima tik apynaujas ir tam tikros kubaturos.Nepamirskim kad moldavai, ukrainieciai yra ir pigiu trantu supirkejai.Jei ka tiksliau suzinotum smagu butu isgirst.O
del Subaru sankabos pritariu, nieko nera amzino, juolab apkrova 4varantiems nemenka, ir man teko sudrozt senesni ir is naujesniu su pavargusia sankaba patureti, beje, naujuju boxer diesel beda taip pat sankaba
del Subaru sankabos pritariu, nieko nera amzino, juolab apkrova 4varantiems nemenka, ir man teko sudrozt senesni ir is naujesniu su pavargusia sankaba patureti, beje, naujuju boxer diesel beda taip pat sankaba
O kaip subaru detaliu kainos? kiek girdejau, tai brangios.. Kad ir ta sankaba, pats pasikeisciau.
User
2010-08-20 02:09
Kur tau brangios detales ? kaip ir visu japonu. Taip sankabos nepigios, bet ir kitu masinu nepigios. Komplekta iki 700lt atmosferikui laisvai paimtum
User
2010-12-02 23:25
2010-06-26
21:30 wrote:
Tai tas paletintojas, ten kazkaip su galinio tilto ijungimu susijas ar tik blokavimu? Nu kas galit, prasvieskit! Siaip mastau apie tokia, tas variklio garsas visai faina gaudzia, ale muset ir "apetitas" ju geras.. Sankabos buna suvarytos, net nzn kiek kainuotu ja pakeist..:p
Turiu 93m impreza 4wd. As irgi kazko tikejausi daugiau is paletintojo. Galvojau, kad kazkiek blokuoja tiltus. Kaip man vienas aiskino, kad jega perduoda tiems ratams, kurie turi geresni sukibima su pagrindu, bet kai pasodinau ja taip, kad ore pakibo galinis kairysis ir priekinis desinysis vos vos liete zeme, ir masinukas nei krust, sukosi tie ratai kurie buvo ore, o kiti du kur turejo gera sukibima net nebande kabinti. Taip, kad paletintojas manau tik isletina, nieko mandriau jis neduoda
User
2010-12-03 02:19
2010-06-26
21:30 wrote:
Tai tas paletintojas, ten kazkaip su galinio tilto ijungimu susijas ar tik blokavimu? Nu kas galit, prasvieskit! Siaip mastau apie tokia, tas variklio garsas visai faina gaudzia, ale muset ir "apetitas" ju geras.. Sankabos buna suvarytos, net nzn kiek kainuotu ja pakeist..:p
2010-12-02
23:25 wrote:
Turiu 93m impreza 4wd. As irgi kazko tikejausi daugiau is paletintojo. Galvojau, kad kazkiek blokuoja tiltus. Kaip man vienas aiskino, kad jega perduoda tiems ratams, kurie turi geresni sukibima su pagrindu, bet kai pasodinau ja taip, kad ore pakibo galinis kairysis ir priekinis desinysis vos vos liete zeme, ir masinukas nei krust, sukosi tie ratai kurie buvo ore, o kiti du kur turejo gera sukibima net nebande kabinti. Taip, kad paletintojas manau tik isletina, nieko mandriau jis neduoda :p
teisybe teko ir man pavart su legasiu irgi 2 priesingu pusiu ratai kuriems lengviau tie ir sukosi.. o gaila tikejausi geriau ir strigau tikrai nesudetingoje situacijoje
User
2010-12-03 08:20
Tai kaip cia taip? jei raso galinio tilto blokiruote, tai turi abu ratai ir kibti.. Nors ir as maciau Impreza purvyne ant pievos, tas pats atvejis, sukosi po viena rata.. Teko lupt UAZiku..
User
2010-12-03 09:26
o kokia lengva masina kabina visais keturiais ratai? tegul ir max 40km? nu bet kad visi suktu vienu metu o ne tam kuriam lengviau?
User
2010-12-03 10:18
Iš pigesnių Mitsubishi Pajero nuo 91m.Daugelis Land Cruiseriu, Mercedes Benz G klasse, Nissan Patrol nuo 1998m turi galiniu ratu uzrakta ir kai kurie kiti
User
2010-12-03 10:29
2010-12-03
10:18 wrote:
Iš pigesnių Mitsubishi Pajero nuo 91m.Daugelis Land Cruiseriu, Mercedes Benz G klasse, Nissan Patrol nuo 1998m turi galiniu ratu uzrakta ir kai kurie kiti
Tai skelb maciau raso, kad ir NIssan Terrano tie pirmos laidos blokuoja, bet man nesitiki.., man atrodo juose nieko ten ner..
User
2010-12-03 10:48
Tai megėjų priburti nestinga, parašyti galima betką, mačiau net Galloperis skelbime esą "blokavo"tik patys nežinojo ką , gal žmonės susikuria pasakas o ilgainiui patys jomis patiki.Gal kažkas įsivaizduoja kad sujungus abu tiltus ir diferencialų užraktai surakinami.
User
2010-12-03 10:54
2010-12-03
10:48 wrote:
Tai megėjų priburti nestinga, parašyti galima betką, mačiau net Galloperis skelbime esą "blokavo"tik patys nežinojo ką , gal žmonės susikuria pasakas o ilgainiui patys jomis patiki.Gal kažkas įsivaizduoja kad sujungus abu tiltus ir diferencialų užraktai surakinami.
Gali but ir taip . Kiti net nzn, kad tarp asinis difas dar buna normaliuose dzipuose ir jo uzraktas..
User
2010-12-03 11:28
Įdomus momentas, neseniai kataloge "iššifravau"bajerį.Žinai kaip senuosiuose patruliuose(ir ne tik juose)LSD.Tai cruiseriuose since 91m pradedant 80-tu, veliau 100-tukuose LSD patobulintas ir funkciuonuoja kaip priešslydis ir nesvarbu greitis, pvz plaukti pusantro plente per "košę" smagumėlis.Aišku, ir subarikai bei Qvatruškės super slidžiam kely, bet kai trys tonos gerai laikosi tai jau šis tas
User
2010-12-03 12:38
2010-12-03
10:18 wrote:
Iš pigesnių Mitsubishi Pajero nuo 91m.Daugelis Land Cruiseriu, Mercedes Benz G klasse, Nissan Patrol nuo 1998m turi galiniu ratu uzrakta ir kai kurie kiti
tai bliat nuokada land kruizeris padzero lengva masina jomajo??
User
2010-12-05 17:55
2010-12-03
10:18 wrote:
Iš pigesnių Mitsubishi Pajero nuo 91m.Daugelis Land Cruiseriu, Mercedes Benz G klasse, Nissan Patrol nuo 1998m turi galiniu ratu uzrakta ir kai kurie kiti
2010-12-03
10:29 wrote:
Tai skelb maciau raso, kad ir NIssan Terrano tie pirmos laidos blokuoja, bet man nesitiki.., man atrodo juose nieko ten ner..
nissan terrano 1 tikrai ira reduktoruja blokatorius bet tik (lsd) automatiskai sujungia abu ratus jai nori galiu imest foto ant reduktorio raso.
User
2010-12-06 08:22
2010-12-03
10:18 wrote:
Iš pigesnių Mitsubishi Pajero nuo 91m.Daugelis Land Cruiseriu, Mercedes Benz G klasse, Nissan Patrol nuo 1998m turi galiniu ratu uzrakta ir kai kurie kiti
2010-12-03
10:29 wrote:
Tai skelb maciau raso, kad ir NIssan Terrano tie pirmos laidos blokuoja, bet man nesitiki.., man atrodo juose nieko ten ner..
2010-12-05
17:55 wrote:
nissan terrano 1 tikrai ira reduktoruja blokatorius bet tik (lsd) automatiskai sujungia abu ratus jai nori galiu imest foto ant reduktorio raso.
Tai pats matiai buksuodamas, kaip tie ratai abu kabina?
User
2010-12-07 03:39
O kaip cia kad pas mane bmw ant sniego buksuoja ir sukasi vienas ratas o kitas ne?
User
2010-12-07 07:44
2010-12-07
03:39 wrote:
O kaip cia kad pas mane bmw ant sniego buksuoja ir sukasi vienas ratas o kitas ne?
diferencialas yra toks dalykas, jei nebokuotas tiltas tai taip ir buva.beje gal kas zino kaip veikia audi qattro sistema
User
2010-12-07 08:24
2010-12-07
03:39 wrote:
O kaip cia kad pas mane bmw ant sniego buksuoja ir sukasi vienas ratas o kitas ne?
2010-12-07
07:44 wrote:
diferencialas yra toks dalykas, jei nebokuotas tiltas tai taip ir buva.beje gal kas zino kaip veikia audi qattro sistema
http://www.audiklubas.com/forumas/index.php/topie, 9806.0.html Uzeik i sita svetaine, aiskiau nebuna..viskas apie quattro..
User
User
2010-12-07 09:04
2010-12-03
10:18 wrote:
Iš pigesnių Mitsubishi Pajero nuo 91m.Daugelis Land Cruiseriu, Mercedes Benz G klasse, Nissan Patrol nuo 1998m turi galiniu ratu uzrakta ir kai kurie kiti
2010-12-03
12:38 wrote:
tai bliat nuokada land kruizeris padzero lengva masina jomajo??:p
User
2010-12-07 09:24
2010-12-03
10:18 wrote:
Iš pigesnių Mitsubishi Pajero nuo 91m.Daugelis Land Cruiseriu, Mercedes Benz G klasse, Nissan Patrol nuo 1998m turi galiniu ratu uzrakta ir kai kurie kiti
2010-12-03
10:29 wrote:
Tai skelb maciau raso, kad ir NIssan Terrano tie pirmos laidos blokuoja, bet man nesitiki.., man atrodo juose nieko ten ner..
2010-12-05
17:55 wrote:
nissan terrano 1 tikrai ira reduktoruja blokatorius bet tik (lsd) automatiskai sujungia abu ratus jai nori galiu imest foto ant reduktorio raso.
User
2010-12-07 12:46
Aciu, bet visvien nesuprantu kam abu negali suktis paprastai? Nuo ko cia priklauso kad viena rata suka o kito ne?
User
2010-12-07 13:40
2010-12-03
10:29 wrote:
Tai skelb maciau raso, kad ir NIssan Terrano tie pirmos laidos blokuoja, bet man nesitiki.., man atrodo juose nieko ten ner..
2010-12-05
17:55 wrote:
nissan terrano 1 tikrai ira reduktoruja blokatorius bet tik (lsd) automatiskai sujungia abu ratus jai nori galiu imest foto ant reduktorio raso.
2010-12-06
08:22 wrote:
Tai pats matiai buksuodamas, kaip tie ratai abu kabina?
na pats nemaciau bet draugelis mate buvau pasikabines tai vienas ratas beveik ore buvo o kitas zemei tai nulipau ir buksuojant abu sukasi.pats ir netikejau kad ira ten kasnors.
User
2010-12-07 13:46
2010-12-03
10:29 wrote:
Tai skelb maciau raso, kad ir NIssan Terrano tie pirmos laidos blokuoja, bet man nesitiki.., man atrodo juose nieko ten ner..
2010-12-05
17:55 wrote:
nissan terrano 1 tikrai ira reduktoruja blokatorius bet tik (lsd) automatiskai sujungia abu ratus jai nori galiu imest foto ant reduktorio raso.
pas mane prabuksavus surakina diferinciala
User
2010-12-07 19:38
2010-12-05
17:55 wrote:
nissan terrano 1 tikrai ira reduktoruja blokatorius bet tik (lsd) automatiskai sujungia abu ratus jai nori galiu imest foto ant reduktorio raso.
2010-12-07
09:24 wrote:
LSD dauk kas turi, bet tai ne blokavimas.Slydimo principas ir tiek.Bet stiprumo, sukibimo varijantu buna ivairiu.
2010-12-07
13:46 wrote:
pas mane prabuksavus surakina diferinciala
Tai geras dalykas tada..
User
2010-12-07 19:57
2010-12-07
12:46 wrote:
Aciu, bet visvien nesuprantu kam abu negali suktis paprastai? Nuo ko cia priklauso kad viena rata suka o kito ne?
Esme tokia. Sukas tas ratas, kuriam yra lengviau suktis.. Kurriam ratui sukibimas su danga mazesnis, tas ir buksuos.. Blokiruote, ta dalyka issprendzia, bet pastoviai but ijungta negali but..
Your message |
|