User
2009-10-20 09:00
sveiki gal kas amn galetu padeti duju sanaudos padidejo daugiau kaip du kartus del kokiu preizasciu tai galejo ivykti , kaip tai ispresti .automobilis audi 80 1.8 pilnas ipurskimas. duju yranga gana sena bet iki siol veike be priekaistu?????
User
2009-10-21 09:15
2009-10-20
09:00 wrote:
sveiki gal kas amn galetu padeti duju sanaudos padidejo daugiau kaip du kartus del kokiu preizasciu tai galejo ivykti , kaip tai ispresti .automobilis audi 80 1.8 pilnas ipurskimas. duju yranga gana sena bet iki siol veike be priekaistu?????
User
2009-10-26 19:44
2009-10-20
09:00 wrote:
sveiki gal kas amn galetu padeti duju sanaudos padidejo daugiau kaip du kartus del kokiu preizasciu tai galejo ivykti , kaip tai ispresti .automobilis audi 80 1.8 pilnas ipurskimas. duju yranga gana sena bet iki siol veike be priekaistu?????
priezastis mano manymu labai paprasta, juolab kad duju iranga kaip rasei sena . tereikia pasikeisti reduktoriaus visas diafragmas ir visos bedos pasibaigs . rem komplektais prekiauja dujininkai , buna ir masinuy turguje
User
2009-10-26 22:04
sveiki, noreciau suzinot jusu muomone apie bmw 525 dizeli 1998, gal kas turit toki , tj pasidalinkit atsiliepimais kaip laiko variklis, kokios dalys dazniausiai pareina, kokiu kitu problemu esat tureje, is anksto dekoju
User
2009-10-27 02:56
ar tikrai?
http://www.technologijos.lt/diskusijos/viewtopic.php?t=3811&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=1de7839f81b87ce
http://www.technologijos.lt/diskusijos/viewtopic.php?t=3811&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=1de7839f81b87ce
User
2009-10-27 21:07
pasikeisk duju reduktoriaus rem komplekta membranas gumeles ir t.t atsireguliuosi dujas ir viskas bus ok
User
2009-10-27 21:10
taip
User
2009-10-27 21:37
dekoju visiems uz atsiliepimus
User
2009-10-27 21:49
tada koki automobili patartumet pirkt iki 10000lt, kad nrm laikytu, nebutu problemu su remontu, butu ekonomiska, ir nebutu paleva pas panu nusaut, seip vazineju ramiai, aisku esant reikalui tenka paspaust, rasykit sawo pasiulymus
User
2009-10-28 00:13
a6 c4 kebule 103kw 6begiu
User
2009-10-28 01:01
"esant reikalui tenka paspaust" cia geras nz turiu bmw 318is na ekonomiskiausias is bmw trbt... o jei nori ekonomijos geros kokybes tai WV arba AUDI nors the same sh...t ((kas liecia variklius)aisku ne visus !)) siaip nepraleisk japonu pro akis nz del dyzeliu kaip pas juos bet siaip japonai yra japonai tikrai kokybe gera esu objektyvus nors ir turiu BMW tiesiog sakau tai ka esu girdejes is mechaniku...
User
2009-10-28 16:51
Maziau gazo spausk-maziau duju ris
User
2009-11-11 20:49
2009-10-26
22:04 wrote:
sveiki, noreciau suzinot jusu muomone apie bmw 525 dizeli 1998, gal kas turit toki , tj pasidalinkit atsiliepimais kaip laiko variklis, kokios dalys dazniausiai pareina, kokiu kitu problemu esat tureje, is anksto dekoju
svarbiausia neperkaitink nelaiko siurbliai ir luzta velenas
User
2009-11-11 20:51
del duju tai pirmiausia pasikeisk reduktoriu aleksote kainuoja naujas 140 ltpaziurek ar niekur neleidzia
User
2009-11-24 20:09
turiu panasia beda, pas mane yra b4 2.0 mono ipurskimas, reduktorius yra naujas, dujos sureguliuotos, su orginaliniais r15 ratais 195/60 padangom rydavo 14ltr duju mieste, sakyciau daug, dabar r16 215/55 tai uzsiemes uz galvos ziuriu i kilometraza pravaziuota su pilnu balionu duju 15ltr virsyja... kokios gali buti bedos, variklis pavarges jau, kad taip ryja kura? isties su dujom draugauja daug geriau nei, kad su benzinu.
User
2009-11-24 20:38
nu nesistebek plotis 215 aisku geresnis sukibimas bet ir sweikatos reik kad atplest rata nuo kelio.. tia ir ryka.. bet tas tiek negaletu dadet... gal pertirsta misini duoda ir tawo dujos iseina per kamina... gali pats pamegint siektiek prisukt dujas labai nedaug.. bet kad pakilo 1l kuro sanaudos tai ner lbj daug. nuo daug ko tas gal priklausyt net ir nuo oro salygu
User
2009-11-24 21:00
Turi ryti ir nereikia dviračio išradinėti.Pažiūrėkite kiek skelbimuose parduoda neblogų auto su nauja ar beveik nauja dujų įranga nes nepasiteisina iliuzijos dėl sąnaudų.Net su brangiausia įranga.O dėl TDS-o jei kazkam papuolė 600tuks.km nuvaziaves su atsuktu skaitliuku, tai negalvokit kad visi tokie.Nereik ieskoti uz puse kainos"ideliu"dyzeliu, ir nereiks poto keikti.Betkoki gera dyzeli rasti-galvos skausmas.
User
2009-11-30 15:54
ko cia ginsai vyksta, dar nuo duju viskas priklauso, o lietuvoj pacios gaidiskiausios dujos degalinese. nezinojot? kuo toliau nuo lt tuo geriau masina vaziuoja, zinoma su dujom
User
2009-12-08 21:11
Sveiki visi,
na del dyzeliu tikrai sutinku 100%, kad nereik noret pigiai gaut gero dyzelio ir apskritai geros auto, taip nebuna, mano draugas uz b4 92 metu turbo dyzeli pirko beveik uz 7000 litu, bet dziaugias ir vargo nemato, rariklis uoga, svarus, nei tarska, nei barska, kuriasi puse abaroto, ir siaip matosi kada masina yra priziureta. Pats asmeniskai vazineju su b4 91 pabaiga, taip pat nemazai sumokejau kaip tokiu metu, bet su dujom, plojau 5500 birzeli, bet variklis kaip naujas, dirzai pakeisti, itempejai taip pat, duju irangai ne pusmecio nebuvo, pries kelias dienas vienas pasiule 5000, nepardaviau, nes kitos tokios nerasiu, tad mano nuomone metai tikrai dar ne viskas, beje pvz trasoj itelpu i 8l duju, graziai vaziuojant, mieste apie 10 gal 11, tikrai negaliu skustis
na del dyzeliu tikrai sutinku 100%, kad nereik noret pigiai gaut gero dyzelio ir apskritai geros auto, taip nebuna, mano draugas uz b4 92 metu turbo dyzeli pirko beveik uz 7000 litu, bet dziaugias ir vargo nemato, rariklis uoga, svarus, nei tarska, nei barska, kuriasi puse abaroto, ir siaip matosi kada masina yra priziureta. Pats asmeniskai vazineju su b4 91 pabaiga, taip pat nemazai sumokejau kaip tokiu metu, bet su dujom, plojau 5500 birzeli, bet variklis kaip naujas, dirzai pakeisti, itempejai taip pat, duju irangai ne pusmecio nebuvo, pries kelias dienas vienas pasiule 5000, nepardaviau, nes kitos tokios nerasiu, tad mano nuomone metai tikrai dar ne viskas, beje pvz trasoj itelpu i 8l duju, graziai vaziuojant, mieste apie 10 gal 11, tikrai negaliu skustis
User
2009-12-11 18:29
2009-10-20
09:00 wrote:
sveiki gal kas amn galetu padeti duju sanaudos padidejo daugiau kaip du kartus del kokiu preizasciu tai galejo ivykti , kaip tai ispresti .automobilis audi 80 1.8 pilnas ipurskimas. duju yranga gana sena bet iki siol veike be priekaistu?????
User
2009-12-11 18:30
uz 10000 lt nieko gero nenupirksi
User
2009-12-11 18:44
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
User
2009-12-16 22:12
kas gali but , bulka 87m 1.8 karbas dujos siom saltom dienom neuzsiveda ant duju kaip buvo -8 laipsnei salcio uzsivesdavo kuo puikiausei db kaip labiau atsalo nebeuzsiveda net negriebia kas galetu but?
pumpkin
1687 / 0
2009-12-16 22:19
uzvedinek ant benzino.esant tokiam salciui dujos mazai garuoja, del to ir nesiveda.
User
2009-12-16 22:22
supistas sitas karbas , ypurskimas tai vedasi ir per -20 ant duju
User
2009-12-17 14:49
gal kas zino kur galima sutaisyt arba nupirkt deveta ar nauja reduktoriu audi 80 2.0 pilnas purskalas..netoli ukmerges kad butu.
User
2009-12-17 14:53
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
User
2009-12-17 14:54
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
User
2009-12-17 15:20
as nezinau ju kainu...o dujos kokios tai nezinau..cia suzinosiu ir parasysiu...maqsina ne mano tai daug informacijos suteikt negaliu..
User
2009-12-20 10:35
2009-12-17
15:20 wrote:
as nezinau ju kainu...o dujos kokios tai nezinau..cia suzinosiu ir parasysiu...maqsina ne mano tai daug informacijos suteikt negaliu..
A4, 2.8ltr mieste 12-12.5, trasoje itelpu i 10ltr/100km duju. Daug nuo ko priklauso iseiga. pirmiausia- reikia prisukti magistralini krana iki tol, kol nepadavines apsuku, po to po truputi atsukineti ir bandyti kol tenkins dinamika. Jei noresi, kad trauktu geriau negu benzu- tai be abejo ir sanaudos bus dideles. bet auto turi dirbti benzinu nepriekaistingai, tada gali kabinetis prie duju. O kad Lietuvoje dujos gaidiskos- tai pritariu visom keturiom. Jau Lenkijoje su Mazeikiskom dujom daug geriau ir toliau nuvaziuoji su tuo paciu kiekiu. Taip jau buvo net ir tada, kai Mazeikiai buvo ne lenkiski.
User
2009-12-20 11:01
2009-12-17
15:20 wrote:
as nezinau ju kainu...o dujos kokios tai nezinau..cia suzinosiu ir parasysiu...maqsina ne mano tai daug informacijos suteikt negaliu..
2009-12-20
10:35 wrote:
A4, 2.8ltr mieste 12-12.5, trasoje itelpu i 10ltr/100km duju. Daug nuo ko priklauso iseiga. pirmiausia- reikia prisukti magistralini krana iki tol, kol nepadavines apsuku, po to po truputi atsukineti ir bandyti kol tenkins dinamika. Jei noresi, kad trauktu geriau negu benzu- tai be abejo ir sanaudos bus dideles. bet auto turi dirbti benzinu nepriekaistingai, tada gali kabinetis prie duju. O kad Lietuvoje dujos gaidiskos- tai pritariu visom keturiom. Jau Lenkijoje su Mazeikiskom dujom daug geriau ir toliau nuvaziuoji su tuo paciu kiekiu. Taip jau buvo net ir tada, kai Mazeikiai buvo ne lenkiski.
GAl zinot, kiek turi valgyt duju 1, 3L variklis? auto yta 86m, korbas.. O ta magistralini krana reik ant tuscios eigos reguliuot ar kaip?
User
2009-12-20 11:13
jei labai daug suryja tai tik leidzia kur nors.
User
2009-12-20 11:16
kiek rijo su benzu, tai dadek 10%, va tiek turi ryt dujos, kai yra viskas tvarkoj, niekur neleiddzia ir gerai sureguliuota.
User
2009-12-20 11:20
kokios dabar reduktoriu kainos, o gal geriau pa pati taisyti ziklerius su tarpinem pasikeisti. kas geriau
User
2009-12-20 11:23
2009-12-20
11:13 wrote:
jei labai daug suryja tai tik leidzia kur nors.
bet, kad jokio kvapelio, o ima apie 10ltr, tie geriau eina nei ant benzo.
maumas
7658 / 0
2009-12-20 11:24
2009-12-17
15:20 wrote:
as nezinau ju kainu...o dujos kokios tai nezinau..cia suzinosiu ir parasysiu...maqsina ne mano tai daug informacijos suteikt negaliu..
2009-12-20
10:35 wrote:
A4, 2.8ltr mieste 12-12.5, trasoje itelpu i 10ltr/100km duju. Daug nuo ko priklauso iseiga. pirmiausia- reikia prisukti magistralini krana iki tol, kol nepadavines apsuku, po to po truputi atsukineti ir bandyti kol tenkins dinamika. Jei noresi, kad trauktu geriau negu benzu- tai be abejo ir sanaudos bus dideles. bet auto turi dirbti benzinu nepriekaistingai, tada gali kabinetis prie duju. O kad Lietuvoje dujos gaidiskos- tai pritariu visom keturiom. Jau Lenkijoje su Mazeikiskom dujom daug geriau ir toliau nuvaziuoji su tuo paciu kiekiu. Taip jau buvo net ir tada, kai Mazeikiai buvo ne lenkiski.
2009-12-20
11:01 wrote:
GAl zinot, kiek turi valgyt duju 1, 3L variklis? auto yta 86m, korbas.. O ta magistralini krana reik ant tuscios eigos reguliuot ar kaip?
Gali sukti kaip tik nori, bet priklauso reguliuoti pajungus ismetamuju duju analizatoriu, nuvaziuok pas dujininkus, 20lt kainuoja.Beje, masina gerai turi dirbt benzinu, kitaip duju nesureguliuosi.Tokiam saltyje, vesti reiketu benzinu duot padirbt bent jau 5min...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2009-12-20 11:30
2009-12-20
10:35 wrote:
A4, 2.8ltr mieste 12-12.5, trasoje itelpu i 10ltr/100km duju. Daug nuo ko priklauso iseiga. pirmiausia- reikia prisukti magistralini krana iki tol, kol nepadavines apsuku, po to po truputi atsukineti ir bandyti kol tenkins dinamika. Jei noresi, kad trauktu geriau negu benzu- tai be abejo ir sanaudos bus dideles. bet auto turi dirbti benzinu nepriekaistingai, tada gali kabinetis prie duju. O kad Lietuvoje dujos gaidiskos- tai pritariu visom keturiom. Jau Lenkijoje su Mazeikiskom dujom daug geriau ir toliau nuvaziuoji su tuo paciu kiekiu. Taip jau buvo net ir tada, kai Mazeikiai buvo ne lenkiski.
2009-12-20
11:01 wrote:
GAl zinot, kiek turi valgyt duju 1, 3L variklis? auto yta 86m, korbas.. O ta magistralini krana reik ant tuscios eigos reguliuot ar kaip?
2009-12-20
11:24 maumas wrote:
Gali sukti kaip tik nori, bet priklauso reguliuoti pajungus ismetamuju duju analizatoriu, nuvaziuok pas dujininkus, 20lt kainuoja.Beje, masina gerai turi dirbt benzinu, kitaip duju nesureguliuosi.Tokiam saltyje, vesti reiketu benzinu duot padirbt bent jau 5min...
Nu, ant benzo tai kazko apsuku nenori imt, sako, korbas gal uzdziuvias.. tusciom tai normaliai dirba..
User
2009-12-20 11:46
O gal zinot, gal yra kokio purskalo ar i benza ka pilt korbui pravalyt ar jau cia be ardymo neapsieit?
User
2009-12-20 12:08
reduktorius apie 150, membranu rinkinys perrinkimui per pus pigiau, bet brangiau uz senesnes laidos reduktoriu(buterbroda), jei tinka.O kad kvapo nera, tai patikimiau visus sujungimus su muilu patikrint.Kaip suprantu, jei kvapo nera, tai misinys nera per riebus(dar gali paziuret ar per ismetima neina kvapas), reiskia gali tik leist.
User
2009-12-20 12:16
pas mane pries kokius 3 metus detas brc reduktorius. tai kiek jam tas membranu rinkinys su darbu kainuotu
User
2009-12-20 12:35
yvairiai, vieni meistrai skaiciuoja visa rinkini ir darba, kiti tik tai ka pakeicia ir darba.Pas pati daug stovejes reduktorius idetas, gali ilgai jau netarnaut, tai klausinejau, sake:60lt rinkinys+ 40lt darbas, cia kaune.
User
2009-12-20 13:30
pas mane itariu nuo rusisku duju nuejo
User
2009-12-24 09:16
sveikas, cia viskas aisku su tavo problema ji yra reduktoriuje duju, jis senas yra ir visos gumos jame susidevejusios , teks pirkti nauja reduktoriu, net negalvok kad reikia keisti membranas dalimis paciame reduktoriuje, nes tai yra gryna nesamone ir tiek laiko atzvilgiu, dek nauja reduktoriu italiska kaina jo apie 180 lt ir apie kokius 5-7 metus busi ramus kad nedides duju sanaudos, ir issivalyk oro viltra ir maziuka filtriuka kur nuo reduktoriaus eina.
User
2009-12-24 09:37
kodel nesamone?
User
2009-12-24 11:44
nes nesudesi ju kaip naujame reduktoryje yra, ir tau ne ka pigiau iseis pirkti atskirai tos gumeles
User
2009-12-24 13:00
visu karbu beda ira ta kad kai istatai dujas jie isdziuna tada ir negrazei dirba nei apsukas ima ce jau nieko nepadarysi nebet karba pakeisi bet jeigu su dujom vazinesi vel tas pats nutiks pasikeisk duju reduktoriu ir bedos pasibaigs
User
2009-12-25 12:54
taip senas reduktorius pigesnis uz gumeles
User
2009-12-26 19:13
nusipirkau nauja reduktoriu, kol dar kas pakeis tas membranas. sutaupysiu sakau kokius 15 lt
maumas
7658 / 0
2009-12-26 19:18
2009-12-24
13:00 wrote:
visu karbu beda ira ta kad kai istatai dujas jie isdziuna tada ir negrazei dirba nei apsukas ima ce jau nieko nepadarysi nebet karba pakeisi bet jeigu su dujom vazinesi vel tas pats nutiks pasikeisk duju reduktoriu ir bedos pasibaigs
beda prasideda tada, kai visa laika vazineji dujomis, niekada neuzvedineji benzinu, palieki masina stoveti pernakt ar ilgiau neuzpildytu karbiuratorium, ko pasekoje prasideda viduje karbo oksidacija...Galima sutvarkyti, bet gali buti sunku rasti rem. komplekta ir sugebanti tai padaryti zmogu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2009-12-30 00:20
2009-12-24
13:00 wrote:
visu karbu beda ira ta kad kai istatai dujas jie isdziuna tada ir negrazei dirba nei apsukas ima ce jau nieko nepadarysi nebet karba pakeisi bet jeigu su dujom vazinesi vel tas pats nutiks pasikeisk duju reduktoriu ir bedos pasibaigs
2009-12-26
19:18 maumas wrote:
beda prasideda tada, kai visa laika vazineji dujomis, niekada neuzvedineji benzinu, palieki masina stoveti pernakt ar ilgiau neuzpildytu karbiuratorium, ko pasekoje prasideda viduje karbo oksidacija...Galima sutvarkyti, bet gali buti sunku rasti rem. komplekta ir sugebanti tai padaryti zmogu...
FSIO, pirksiu dyzeli. Eilini kart isitikinau su jais maziau vargo.. turiu omeny dar "gyva"
Your message |
|