User
2013-11-01 19:05
Sveiki
Koks skirtumas tarp situ 3-ju mikroautobusu ?
Kuris yra didziausias, jei isimti sedynes gale? Ar jie visi vienodi pagal dydi?
Koks patikimiausias variklis? Domina dyzeliniai
Reikalingas mikroautobusas smulkiems pervezimams/perkraustymams, ir vazinetis sau.
Aciu
Koks skirtumas tarp situ 3-ju mikroautobusu ?
Kuris yra didziausias, jei isimti sedynes gale? Ar jie visi vienodi pagal dydi?
Koks patikimiausias variklis? Domina dyzeliniai
Reikalingas mikroautobusas smulkiems pervezimams/perkraustymams, ir vazinetis sau.
Aciu
maumas
7657 / 0
2013-11-01 19:32
2013-11-01
19:05 wrote:
Sveiki
Koks skirtumas tarp situ 3-ju mikroautobusu ?
Kuris yra didziausias, jei isimti sedynes gale? Ar jie visi vienodi pagal dydi?
Koks patikimiausias variklis? Domina dyzeliniai
Reikalingas mikroautobusas smulkiems pervezimams/perkraustymams, ir vazinetis sau.
Aciu
Koks skirtumas tarp situ 3-ju mikroautobusu ?
Kuris yra didziausias, jei isimti sedynes gale? Ar jie visi vienodi pagal dydi?
Koks patikimiausias variklis? Domina dyzeliniai
Reikalingas mikroautobusas smulkiems pervezimams/perkraustymams, ir vazinetis sau.
Aciu
visi isvardinti skiriasi komplektacija, iranga, salono kokybe.Kroviniu veziojimui-tikrai ne, ypac multivan.Dauguma ju nera aukstinti, buna ilgesnes bazes.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2013-11-01 19:35
Sveikas, Transporteris yra pats paprasciausias variantas, krovininis, arba keleivinis su minimumu komforto. Caravelle yra keleivinis busiukas, patogesnis uz transporteri. O multivan yra brangiausias is ju, tai beveik ofisas arba namai ant ratu. Staliukas, sedynes transformuojamos i lova, kondiske beveik visuose ir t.t Transporter/Caravelle buna su ilga ir trumpa baze. Perkraustymam, net smulkiem, sitie busai netinka, labai mazai vietos. O sau vazinet, aisku, tik Multivan Varikliai patikimiausi turbut 2.4D, bet jie visiskos darzoves, jokios traukos Geriau imt facelift, su 2.5TDI, kuris turi 75kW, ne kazi kas, bet galima cipuot jau
User
2013-11-01 19:40
transporter paprastas viduje, caravelle jau brangesni apdaila, tikrai keleivinis.multivanas pats brangesnis, skirtas daug keliaujantiems.tau aisku reikia imti trasporteri keleivini.isimsi sedinies, bus krovininis, bet uz kelius mokieti nereikia.t/a kas 2 metai.ir kainuos pigiau uz visus.varykliu ir nedaug ira-1, 9td, 2, 4d ir 2, 5tdi.paskutinis pats geresnis.1.9 ekonomiskesnis.
timis00
208 / 0
2013-11-01 19:56
2013-11-01
19:40 wrote:
transporter paprastas viduje, caravelle jau brangesni apdaila, tikrai keleivinis.multivanas pats brangesnis, skirtas daug keliaujantiems.tau aisku reikia imti trasporteri keleivini.isimsi sedinies, bus krovininis, bet uz kelius mokieti nereikia.t/a kas 2 metai.ir kainuos pigiau uz visus.varykliu ir nedaug ira-1, 9td, 2, 4d ir 2, 5tdi.paskutinis pats geresnis.1.9 ekonomiskesnis.
noreciau paptriestaraut kad 1.9 ekonomiskiausias....jei multivana imt tai tik 2.5 tdi.nes 1.9 ima kuro tiek pat kiek 2.5, o 2.5 vaziuoja visai kitaip, jis lengviausia veza.jei pirktai passata tai sakyciau tik 1.9, bet cia jau mikro autobusas, svoris apie 2 tonos, tai tokia mase turi vest, o 1.9 bus labai perkrautas, geriausi 2.5
User
2013-11-01 20:04
2013-11-01
19:40 wrote:
transporter paprastas viduje, caravelle jau brangesni apdaila, tikrai keleivinis.multivanas pats brangesnis, skirtas daug keliaujantiems.tau aisku reikia imti trasporteri keleivini.isimsi sedinies, bus krovininis, bet uz kelius mokieti nereikia.t/a kas 2 metai.ir kainuos pigiau uz visus.varykliu ir nedaug ira-1, 9td, 2, 4d ir 2, 5tdi.paskutinis pats geresnis.1.9 ekonomiskesnis.
2013-11-01
19:56 timis00 wrote:
noreciau paptriestaraut kad 1.9 ekonomiskiausias....jei multivana imt tai tik 2.5 tdi.nes 1.9 ima kuro tiek pat kiek 2.5, o 2.5 vaziuoja visai kitaip, jis lengviausia veza.jei pirktai passata tai sakyciau tik 1.9, bet cia jau mikro autobusas, svoris apie 2 tonos, tai tokia mase turi vest, o 1.9 bus labai perkrautas, geriausi 2.5
vistiek 1.9 ims 1 ltr maziau.o del traukos tai aisku kad 2.5 nepaliginsi su 1.9
User
2013-11-02 01:20
aciu uz atsakynus hebra
kaip supratau mano variantai per mazi..
na o jei pasilikti is situ triju tai supratau kad reikia rinktis 2.5 tdi tarp multivan arba transporterio
gal ka nors nuo saves galite parekomenduoti koki busika imti? vienas zmogus sake fiat ducato geras.
kokiu dar variantu butu is jusu puses?
kaip supratau mano variantai per mazi..
na o jei pasilikti is situ triju tai supratau kad reikia rinktis 2.5 tdi tarp multivan arba transporterio
gal ka nors nuo saves galite parekomenduoti koki busika imti? vienas zmogus sake fiat ducato geras.
kokiu dar variantu butu is jusu puses?
User
2013-11-02 09:02
As pvz paemiau darbui LT35 maxi 2.5TDI, visai nebloga masina. Dar ziurek Iveco daily, MB Sprinter I situos tai bent jau galesi kazka pasikraut, ne taip, kai i transporteri Ir VW LT ir Sprinter buna iki 4.2 ilgis kroviniu skyriaus, Daily iki 4.56m, perkraustymam maziau ir netiks, o kiti visi fiat, pezukas kiek zinau tokio ilgio nebuna.
User
2013-11-02 09:44
2013-11-02
09:02 wrote:
As pvz paemiau darbui LT35 maxi 2.5TDI, visai nebloga masina. Dar ziurek Iveco daily, MB Sprinter :) I situos tai bent jau galesi kazka pasikraut, ne taip, kai i transporteri :) Ir VW LT ir Sprinter buna iki 4.2 ilgis kroviniu skyriaus, Daily iki 4.56m, perkraustymam maziau ir netiks, o kiti visi fiat, pezukas kiek zinau tokio ilgio nebuna.
Bet nepamirskime kad LT35 maxi jau gali prireikti profesionalo vairo teisuJuk netgi LT 35 COMBI yra jau 3500kg "bendroji mase"-tik ka tai reiskia batam zmogui sunku suprasti.!Uzp..so autopliusas su savo durnu skelbimu programavimu ten raso"bendra mase"o ne "mase be krovinio"ir "leidziama maximali mase".Kaip dziobai gali sitaipmklaidinti pirkejus.as tai 15 metu nebuves LT bet kaip zmogui perkanciam tenai tam pliuse susigaudyti neisivaizduoju, paziuriu-graudu darosi kaip tragiskai skelbimai pateikiami.Joklmn tai kas ta "BENDROJI MASE"kai alaus priputes ilipi ar kaip suprast?Pagal ES ir LR istatyma turi buti taip:
LEIDŽIAMA MAXIMALI ir/arba MASĖ BE KROVINIO
debilai ten dirba garantuoti
LEIDŽIAMA MAXIMALI ir/arba MASĖ BE KROVINIO
debilai ten dirba garantuoti
User
2013-11-02 17:11
Tai kad viskas aisku, bendra mase- ekspluatuoti parengtos TP mase (su zapaske, visais skysciais, irankiais ir pilnu baku kuro)+krovinys. Tas pats kas ir leidziama maksimali mase. VW indeksas viskas pasako- LT28 2800kg, LT35 3500kg, buna LT35 su dvigubais galiniais ratais, ribota serija, jie taip pat eina 3500kg, ir sunkiausias LT46, 4600kg, visada dvigubi ratai, tachografas, C1 kategorija teisese O visiem kitiem uztenka B
User
2013-11-02 17:52
2013-11-02
17:11 wrote:
Tai kad viskas aisku, bendra mase- ekspluatuoti parengtos TP mase (su zapaske, visais skysciais, irankiais ir pilnu baku kuro)+krovinys. Tas pats kas ir leidziama maksimali mase. VW indeksas viskas pasako- LT28 2800kg, LT35 3500kg, buna LT35 su dvigubais galiniais ratais, ribota serija, jie taip pat eina 3500kg, ir sunkiausias LT46, 4600kg, visada dvigubi ratai, tachografas, C1 kategorija teisese :) O visiem kitiem uztenka B :)
Kolega gerbiamasis jus atsakykite tiksliai nes pagal nauja reglamenta nera tokios savokos"bendroji mase" kaip rusu laikais obsciaja macca kad buvo.Aiskiai sakykite, ar tai tas pats kaip normaliai sakoma LEIDZIAMA maximali MASE pakrautos auto?ar benroji mase tai mase siaip, gamykline be krovinio.As jau ruseliuu snekta pamirsau nes isvykau is LT pries 18 metu.Aciu uz paaiskinima.OFICIALIAI PAGAL NAUJAJI LT KET KAIP JAU RASIAU NERA TOKIOS SAVOKOS "BENDROJI MASE", O KITOKIOS SAMPRATOS:"mase be krovinio"ir "leidziama maximali mase".
Na gerai tai tas LT 3500 tai jam jau reik profo teisiu ar ne.Juk nuo 3500 ir daugiau reikia.O iki 3500kg nereikia teisingai?Tai siuo atveju maximali leistina 3500kg ir gali vairuoti su paprastom teise ar teisingai?Pvz prancuziskame techpasyje dar kitaipi vadinasi.
Na gerai tai tas LT 3500 tai jam jau reik profo teisiu ar ne.Juk nuo 3500 ir daugiau reikia.O iki 3500kg nereikia teisingai?Tai siuo atveju maximali leistina 3500kg ir gali vairuoti su paprastom teise ar teisingai?Pvz prancuziskame techpasyje dar kitaipi vadinasi.
User
2013-11-02 21:40
Pataisysiu, ne "ruseliu", o rusu Taip, tai tas pats, kas maksimali leidziama pakrautos TP mase. Iki 3500 kg IMTINAI galioja B kat., 3501kg- C1 jau
User
2013-11-02 22:03
2013-11-02
21:40 wrote:
Pataisysiu, ne "ruseliu", o rusu :) Taip, tai tas pats, kas maksimali leidziama pakrautos TP mase. Iki 3500 kg IMTINAI galioja B kat., 3501kg- C1 jau :)
O koks skirtumas kaip pavadinsi taip nepavadinsi, yra ir lietuviukai ir lietuvaiciai ir lietuviai, yra ir ruseliai ir rusiukai ir rusai ir maskoliai maskavitai cia jokia diskriminaija ar izeidimas ar orumo zemini as.Juk nesakiau "ruskiu".Tokia liaudiska istorine patirtis ir toks slengas.Ruseliai-tai mazybine zodzio forma.Tarp kitko labai geri zmones tikri rusai ypac Piteryje, visoj Siaurews Rusijoj ir pietu RU.Nelyginkime tautybes su degradacija.As 4-is metus isdirbau Paryziuje pirmos rusu burzuazijos emigrantu kartos inteligento ruso restorane ir viesbutyje(buvau atsakingas uz transporta ir tiekima), fantastisko dosnumo ir placios sirdies zmogus, senoviniu auto fanas, inovatorius, dailide, dailininkas, poliglotas, auksiniu ranku zmogus kurio visa seima patyre kruvinaji bolseviku terora kaip ir Lietuviai iskrypelio Stalino siautejimus.
User
2013-11-02 22:05
Nugrybavom nuo temos nu, issiaiskinom su masem?
User
2013-11-02 22:12
2013-11-02
22:05 wrote:
Nugrybavom nuo temos :D nu, issiaiskinom su masem? :)
Taip, dekui, tiesiog tech.pasuose LT kitaip rasosi dabar, tai ir subludijau.Irgi galvoju LT nupirkti pora-trejeta apynauju busu ir nuomoti su vairuotoju, gal dar kelis imti lizingu.Kolkas tik ideja tokia sklando.
User
2013-11-03 09:48
Kad cia ir taip jau kas trecias busa nusipirkes tuoj persipildys rinka jau.
User
2013-11-03 10:10
2013-11-02
22:05 wrote:
Nugrybavom nuo temos :D nu, issiaiskinom su masem? :)
2013-11-02
22:12 wrote:
Taip, dekui, tiesiog tech.pasuose LT kitaip rasosi dabar, tai ir subludijau.Irgi galvoju LT nupirkti pora-trejeta apynauju busu ir nuomoti su vairuotoju, gal dar kelis imti lizingu.Kolkas tik ideja tokia sklando.
eik perrasinet anonso apie passata kvatrini, nebebludyk.
User
2013-11-04 08:41
kaip su eksploatacija? Iveco nezymiai tarkim nuo fiato ?
kolkas iki konkretaus varianto dar nepriejau
kolkas iki konkretaus varianto dar nepriejau
User
2014-01-04 22:48
Perkame VW Caravelle (nuo 2002iki atrodo 2006m TDI 96kw/128kw).Kurį patartumėte ilga baze ar trumpą?Draugas pataria kad kelionėse ilgasis patogiau, ne taip"straksi, "mažiau šokinėja.Ir kitas klausimas ar būtinas tas sinkro 4x varantys ratai jei karts nuo karto miško keliuku
su miško darbininkais pralėkt per gilesnę balą, ar užteks varomo
priekiniais ratais?Ir į ką atkreipti dėmėsį perkant kokius žiūrėt
trūkumus.kelių cilindrų tas 2, 5 96kw variklis?
Kuris geriau ilgas ar trumpas ir fwd ar sincro?
Aciu uz patarimus
su miško darbininkais pralėkt per gilesnę balą, ar užteks varomo
priekiniais ratais?Ir į ką atkreipti dėmėsį perkant kokius žiūrėt
trūkumus.kelių cilindrų tas 2, 5 96kw variklis?
Kuris geriau ilgas ar trumpas ir fwd ar sincro?
Aciu uz patarimus
aleks29
8 / 0
2014-03-29 19:48
2013-11-04
08:41 wrote:
kaip su eksploatacija? Iveco nezymiai tarkim nuo fiato ?
kolkas iki konkretaus varianto dar nepriejau :(
kolkas iki konkretaus varianto dar nepriejau :(
Iveco varikliai patys ekonomiskiausi is mikroautobusu nuo 2000 metu optimaliausias 2.3(85kw) varikliu pakrautas ima max 9 litrus, tuscias uz miesto 7 litru. Pakaba nebyra, galiniai varomi neduoda apkrovos ant greicio dezes, todel jie geresni uz visus Boxerius ir dukatus
User
2014-03-29 19:55
2014-01-04
22:48 wrote:
Perkame VW Caravelle (nuo 2002iki atrodo 2006m TDI 96kw/128kw).Kurį patartumėte ilga baze ar trumpą?Draugas pataria kad kelionėse ilgasis patogiau, ne taip"straksi, "mažiau šokinėja.Ir kitas klausimas ar būtinas tas sinkro 4x varantys ratai jei karts nuo karto miško keliuku
su miško darbininkais pralėkt per gilesnę balą, ar užteks varomo
priekiniais ratais?Ir į ką atkreipti dėmėsį perkant kokius žiūrėt
trūkumus.kelių cilindrų tas 2, 5 96kw variklis?
Kuris geriau ilgas ar trumpas ir fwd ar sincro?
Aciu uz patarimus
su miško darbininkais pralėkt per gilesnę balą, ar užteks varomo
priekiniais ratais?Ir į ką atkreipti dėmėsį perkant kokius žiūrėt
trūkumus.kelių cilindrų tas 2, 5 96kw variklis?
Kuris geriau ilgas ar trumpas ir fwd ar sincro?
Aciu uz patarimus
ilgas aisku geriau ar ka pakraut ar vest kuo didesnis tuo geriau
jei asfaltu vazineji sinkro tau tikrai nereikia na bet navarotas visgi ziema is pusnies be kastuvo islipsi bet ir brangiau kainuoja galvok ar tau to reikia
jei asfaltu vazineji sinkro tau tikrai nereikia na bet navarotas visgi ziema is pusnies be kastuvo islipsi bet ir brangiau kainuoja galvok ar tau to reikia
User
2014-03-30 21:25
Pirkau lengvai dauzta transporteri, prie ukio darbams. Tai isemus visas sedynes gales i ji pakraut, teko rasti neblogas padangas su c raide, ciuju tokias pusiau bekelei beveik, tai nemanau kad syncro jau prireiktu, jei nuo kelio toli nevaziuosi, komforto nera, nes busikas nors ir nereikia, pastebejau kelias vietas, kur butina patikrinti perkant, pats pirkdamas nezinojau tai db zinau nes ten pasirodo uzsikise kanalai greit pudo slenkscius... matoras kaip 50 kw 1, 9td gan vikrus pagal auto, nera sportinis bet tikrai tempia. Navarotu jokiu nera juose ir lb gerai, aptarnauti tai nera nieko paprasciau, pries tai ziurejau visokius dar ducato ar boxer, tai tikrai nesigailiu t4 pasirinkes. Svarbu kebula ziureti, nes slenksciai tai puvenos pas juos
Your message |
|