User
2012-05-15 12:15
riktuoju pirkti golfuka su sipoutu varikliu. mazai ka zinau apie tai, bet turiu klausima ar su laiku nepasirodys visos ydos jei variklis yra sipoutas? sake kad dumu nemea visai. bet galvoju ar su laiku nepasirodys visi trukumai?
User
2012-05-15 12:20
su sipuotu varikliu labai gerai ziema. ypac i stacias ikalnes...D
User
2012-05-15 12:24
Sipuotu ?? gal Čipuotu ?
User
2012-05-15 12:36
2012-05-15
12:24 wrote:
Sipuotu ?? gal Čipuotu ? :smartass:
cipoutu*
User
2012-05-15 12:42
2012-05-15
12:24 wrote:
Sipuotu ?? gal Čipuotu ? :smartass:
2012-05-15
12:36 wrote:
cipoutu*
Jei variklis čipuotas, dūmingimas tik padidėja. Jei čipuotas tvarkingai, taip sakant "normos ribose" tai viskas ok. Svarbu kad nebūtų persistengta, tada prasideda sankabos, pusašių bėdos ir t.t.
User
2012-05-16 07:09
2012-05-15
12:24 wrote:
Sipuotu ?? gal Čipuotu ? :smartass:
2012-05-15
12:36 wrote:
cipoutu*
2012-05-15
12:42 wrote:
Jei variklis čipuotas, dūmingimas tik padidėja. Jei čipuotas tvarkingai, taip sakant "normos ribose" tai viskas ok. Svarbu kad nebūtų persistengta, tada prasideda sankabos, pusašių bėdos ir t.t.
o ka tu skaitai normos ribose?
User
2012-05-16 08:56
2012-05-15
12:36 wrote:
cipoutu*
2012-05-15
12:42 wrote:
Jei variklis čipuotas, dūmingimas tik padidėja. Jei čipuotas tvarkingai, taip sakant "normos ribose" tai viskas ok. Svarbu kad nebūtų persistengta, tada prasideda sankabos, pusašių bėdos ir t.t.
2012-05-16
07:09 wrote:
o ka tu skaitai normos ribose?
Tie, kas profesionaliai tuom užsiima, turi stendus, žino kiek galima kelt galingumą, kad nesutrumpėtų variklio resursas, kad visi automobilio agregatai dirbtų ir laikytų normaliai, o ne subyrėtų po keletos padragavimų. Visur yra ribos.
User
2012-05-16 12:03
2012-05-15
12:42 wrote:
Jei variklis čipuotas, dūmingimas tik padidėja. Jei čipuotas tvarkingai, taip sakant "normos ribose" tai viskas ok. Svarbu kad nebūtų persistengta, tada prasideda sankabos, pusašių bėdos ir t.t.
2012-05-16
07:09 wrote:
o ka tu skaitai normos ribose?
2012-05-16
08:56 wrote:
Tie, kas profesionaliai tuom užsiima, turi stendus, žino kiek galima kelt galingumą, kad nesutrumpėtų variklio resursas, kad visi automobilio agregatai dirbtų ir laikytų normaliai, o ne subyrėtų po keletos padragavimų. Visur yra ribos.
po betkokio tokio , ,cipavimo '' variklio-siurblio-turbinos tarnavimo laikas tik trumpeja
User
2012-05-16 18:35
2012-05-16
07:09 wrote:
o ka tu skaitai normos ribose?
2012-05-16
08:56 wrote:
Tie, kas profesionaliai tuom užsiima, turi stendus, žino kiek galima kelt galingumą, kad nesutrumpėtų variklio resursas, kad visi automobilio agregatai dirbtų ir laikytų normaliai, o ne subyrėtų po keletos padragavimų. Visur yra ribos.
2012-05-16
12:03 wrote:
po betkokio tokio , ,cipavimo '' variklio-siurblio-turbinos tarnavimo laikas tik trumpeja;)
po kiekvieno uzvedimo resursas irgi trumpeja..
Your message |
|