User
2011-10-27 10:50
Sveiki, gal kas galit padet, susiduriau su tokia beda kai sedu vaziot ir ijungiu peciuka kad sildytu ir pustu ant langu visi langai uzrasoja, soniniai tai isvys nieko nesimato, kame beda?
pumpkin
1687 / 0
2011-10-27 10:55
Tai ir antifrizas turėtų dingti.
User
2011-10-27 11:02
kodel jis turetu dingt jo yra, bet kazkokia nesamuone pradeda silt masina visi langai balti uzrasuoja
pumpkin
1687 / 0
2011-10-27 11:55
2011-10-27
11:02 wrote:
kodel jis turetu dingt jo yra, bet kazkokia nesamuone pradeda silt masina visi langai balti uzrasuoja
Rasoja, kai pečiuko radiatorius praleidžia antifrizą, bet tada ir salone antifrizo kvapas turi jaustis.Arba gali būti, kad ant radiatoriaus patenka per oro paemimo angas lietaus vanduo, o pradėjus kaisti, garuoja
User
2011-10-27 12:23
nesamuone kazkokia blin, na bandysiu antifriza pakeist
pumpkin
1687 / 0
2011-10-27 12:25
2011-10-27
12:23 wrote:
nesamuone kazkokia blin, na bandysiu antifriza pakeist
Antifrizo pakeitimas tikrai nepadės
User
2011-10-27 12:54
Tai ka daryt?
pumpkin
1687 / 0
2011-10-27 12:58
2011-10-27
12:54 wrote:
Tai ka daryt?
Visų pirma išsiaiškink, ar rasoja nuo antifrizo, ar nuo vandens, tada ir bus aišku, ką daryti
User
2011-10-27 13:06
perbrauk pirštu per stiklą aprasojusį ir matysi vandens garai, ar limpantis skystis
User
2011-10-27 13:06
b5 pasatas, nuo vandens tai neturetu nes ziurejau kad tikrai niekur nepraleidzia
User
2011-10-31 11:46
Viso pirma paziurek salono filtra, eigu slapias ar ne svarus geriau pakeist.
User
2011-10-31 23:09
Gal golfu megejai pasakys man kodel antras golfas neisyla zmoniskai.Dar nekeiciau termostato, nes keli zmones(nezinau ju kompetencijos lygio)sake, kad ka bedarysiu, golfas visvien neisils zmoniskai.Mano manymu tiesiog termostatas per anksti atsidaro. Kokios mintys ta tema???
User
2011-10-31 23:19
2011-10-31
23:09 wrote:
Gal golfu megejai pasakys man kodel antras golfas neisyla zmoniskai.Dar nekeiciau termostato, nes keli zmones(nezinau ju kompetencijos lygio)sake, kad ka bedarysiu, golfas visvien neisils zmoniskai.Mano manymu tiesiog termostatas per anksti atsidaro. Kokios mintys ta tema???
nu kas jau kas bet antras golfas manau wiena is geriausiai sildanciu masinu nes tikrai peciukas sildo puikiai ten jei twarkinga wiskas.tris turejau ir wisuose galedawai prie -30 pirti daryt nz pas kokus sudarankius cia klausiai jei tokias nesam sako..
User
2011-11-01 08:24
2011-10-31
23:09 wrote:
Gal golfu megejai pasakys man kodel antras golfas neisyla zmoniskai.Dar nekeiciau termostato, nes keli zmones(nezinau ju kompetencijos lygio)sake, kad ka bedarysiu, golfas visvien neisils zmoniskai.Mano manymu tiesiog termostatas per anksti atsidaro. Kokios mintys ta tema???
turejau antra golfa nu tikrai gerai šilde gal pečiukas usinešes pabandyk praplauti
User
2011-11-01 18:43
Ne peciuke reikalas.Paties variklio temperatura per letai kyla.Kokius 8 km pravaziuot reik kol ikaista variklis iki 80 laipsniu.Cia dabar. O kas bus ziema?Ar tas golfui normalu?
User
2011-11-03 20:38
2011-11-01
18:43 wrote:
Ne peciuke reikalas.Paties variklio temperatura per letai kyla.Kokius 8 km pravaziuot reik kol ikaista variklis iki 80 laipsniu.Cia dabar. O kas bus ziema?Ar tas golfui normalu?
keisk termostata pradejus saltu važioti per pora km turetu buti 80 temperatura
User
2011-11-03 21:05
o koks motoras golfo? jeigu koks 1.3, tai nieko nuostabaus sakyciau. pats turejau 1, 8 II golfa, nu tai bene geriausiai ir greiciausiai sylanti masina turbut, man net ziema, variklis pradedavo jau silt po kokiu 5 min nuo uzvedimo, o vat pvz, dabar irgi mitsui jau praeita ziema galvojau kame reples, kad taip gan ilgai syla, tai irgi nieko nepasiekiau, nors ir termostata keiciau, paprasciausiai gal variklis mazo darbinio turio ir turi dideli ausinimo radiatoriu, (kaip yra pas mane) ir nieko cia nepakeisi. as tiesiog gudrauju: uzdengiu press-kartonu radiatoriu, ko pasekoje vaziuojant su saltu varikliu, saltas vejas jo neausina (kai uzdengtas) ir susyla masina greiciau. tik darant tokius bajerius reikia atsargiai zaist su tuo, nes gali susiles motoras pradet kaisti netgi, jeigu salone pasidaro per karsta ir atsuki vesesnio oro, nes motoras nebeturi kur atiduot silumos ir pradeda kaist. siulau neuzdengti visiskai aklinai
User
2011-11-04 00:37
2011-11-03
21:05 wrote:
o koks motoras golfo? jeigu koks 1.3, tai nieko nuostabaus sakyciau. pats turejau 1, 8 II golfa, nu tai bene geriausiai ir greiciausiai sylanti masina turbut, man net ziema, variklis pradedavo jau silt po kokiu 5 min nuo uzvedimo, o vat pvz, dabar irgi mitsui jau praeita ziema galvojau kame reples, kad taip gan ilgai syla, tai irgi nieko nepasiekiau, nors ir termostata keiciau, paprasciausiai gal variklis mazo darbinio turio ir turi dideli ausinimo radiatoriu, (kaip yra pas mane) ir nieko cia nepakeisi. as tiesiog gudrauju: uzdengiu press-kartonu radiatoriu, ko pasekoje vaziuojant su saltu varikliu, saltas vejas jo neausina (kai uzdengtas) ir susyla masina greiciau. tik darant tokius bajerius reikia atsargiai zaist su tuo, nes gali susiles motoras pradet kaisti netgi, jeigu salone pasidaro per karsta ir atsuki vesesnio oro, nes motoras nebeturi kur atiduot silumos ir pradeda kaist. siulau neuzdengti visiskai aklinai
Viskas teisingai, tik uzdengiant reike kontroliuot temperatura
User
2011-11-04 05:11
2011-11-03
21:05 wrote:
o koks motoras golfo? jeigu koks 1.3, tai nieko nuostabaus sakyciau. pats turejau 1, 8 II golfa, nu tai bene geriausiai ir greiciausiai sylanti masina turbut, man net ziema, variklis pradedavo jau silt po kokiu 5 min nuo uzvedimo, o vat pvz, dabar irgi mitsui jau praeita ziema galvojau kame reples, kad taip gan ilgai syla, tai irgi nieko nepasiekiau, nors ir termostata keiciau, paprasciausiai gal variklis mazo darbinio turio ir turi dideli ausinimo radiatoriu, (kaip yra pas mane) ir nieko cia nepakeisi. as tiesiog gudrauju: uzdengiu press-kartonu radiatoriu, ko pasekoje vaziuojant su saltu varikliu, saltas vejas jo neausina (kai uzdengtas) ir susyla masina greiciau. tik darant tokius bajerius reikia atsargiai zaist su tuo, nes gali susiles motoras pradet kaisti netgi, jeigu salone pasidaro per karsta ir atsuki vesesnio oro, nes motoras nebeturi kur atiduot silumos ir pradeda kaist. siulau neuzdengti visiskai aklinai
kliedi.. mano 1.3L corolla susildavo taip pat greitai kaip ir saabas.. nu gerai, saabas greiciau jei spaudi. del radiatoriaus nesamones kalbi.. kai variklis saltas ausinimo skystis cirkluiuoja tik variklyje.. tam ir reikalingas termostatas.. kad leistu ausinimo skysti i radijatoriu kai variklis pasiekia darbine temperatura.. variklio darbinis turis neturi itakos silumos kilimui.. nes ausinimo sistema bus adekvati variklio dydziui, o degimo temperatura yra daug maz vienoda.
Your message |
|