saab 9-3

Created by haro196 2010-04-24
582 / 0
2010-04-24 23:22
nuo kelintu metu i saab 9-3 pradejo montuoti B205R blokus? Kiek arkliu turi B205R ir B204R blokai arba kilovatu? ka wikipedia raso nedomina nes ir pats ten ziurejau :)
2010-04-25 20:10
1999 gale.



B204 turi daug tvirtesnius stumoklius ir dar tepalo aushintuva



B205 yra labai problematishki varikliai linke "uzlinkti" del tepalo tershimosi.



abu varikliai turi ~200 arkliu.. ne arkliuose skirtumas
582 / 0
2010-04-25 21:10
gerai tada esminis klausimas ar blokai ir galvos vienodos? ar technologines skyles B205 ir B204 vinodos? koks diametras B205 bloke stumuoklio. Ar iseina voetoj B205 idet B204 nieko neperdarant?
2010-04-25 21:34
pats lydinys galvos nesiskiria.. skiriasi paskirstymo velenai (B204 yra "piktesni"), ishmetimo voztuvai B205 jei neklystu skiriasi, bet ne mexanishkai, o sudetim.



stumoklis skiriasi kazkiek diametru, nes B205 stumoklis yra lengvesnis ir "smulkesnis", ziedai skiriasi.. B205 ziedai ne tokie sandarus kaip B204.. pats blokas kiek zinau identishkas.



Turetu tikti variklis.. Bet elektronika skirtinga.. nes variklio valdymo sistema kita. B205 turi oro srauto matuokle ir skirtinga degimo "kasete". Plius B205 droselis yra elektroninis (su varikliuku), o B204 yra mexaninis.. del ko turi laisvos eigos oro praleidimo voztuvo (IAC valve), B205 neturi to.



Jei keisti vien bloka su galva ir uzdeti visa elektronika nuo B205 ant "pliko" B204 variklio turetu veikti.. nes ash pats galvoju keisti.. tik ash noriu deti B234..



Tik pakeitus gali reikti kazkiek perkalibruoti ECU, nes del "piktesniu" paskirstymo velenu ir kitokios turbinos gali nevisai atitikti mishinys ir degimo kampas..



aishku galima uzdeti velenus nuo B205 ant B204 galvos. ekonomishkesni jie
582 / 0
2010-04-25 21:42
2010-04-25 20:10 wrote: 1999 gale.



B204 turi daug tvirtesnius stumoklius ir dar tepalo aushintuva



B205 yra labai problematishki varikliai linke "uzlinkti" del tepalo tershimosi.



abu varikliai turi ~200 arkliu.. ne arkliuose skirtumas
maciau ad lengvinta B205R viskas kas tik imanoma pradedant alkuniniu baigiat voztuvais
2010-04-25 21:53
bet lazda turi du galus...



lengvesnis nebutinai yra tvirtesnis.. ypach jei kalbant apie stumoklius.. jie tikrai per silpni palyginus su B204..



ir ziedai labai blogai padaryti.. del ko per daug lengvai prapuchia degimo "produktai".. maishosi su tepalu ir ji uztershia.. del ko gaminasi "majonezas".. kuris uzkemsha tepalo paemimo vamzdzio filtra.. ir variklis negauna tepalo.. o be tepimo toli nevaziuosi.. esu mates laaabai daug subyrejusiu B205 varikliu..



582 / 0
2010-04-26 21:30
mano ziniom B234l cia neturbininis. Labai prasti indeklai cia ju liga. arba ne indeklai prasti o gauna per dideles apkrovas ir byra ba kiek teko matyt sugedusiu varikliuku pagrindinis nusiskundimas indeklai.
2010-04-26 22:10
ne indekluose beda.. indeklai be tepalo nedirba.. o tepalo negauna del tepalo tershimosi del ko uzsikisha tepalo isiurbimo filtras.



ash ne apie B234I kalbejau.. o apie B234R
582 / 0
2010-04-27 20:13
Zinau kuo l nuo R skiriasi ir suprtau apie kuri kalbejai ;) as tik seip pasakiau. Mano ziniom ne kazi kuo skirasi. R yra dekompresinta l versija arba atvirksciai l yra padidintos kompresijos R versija. Kaip padidinta kompresija as nezinau gal kas su ziedais padaryta gal tarpine storesne ideta nezinau sito. Jai zinai pasidalink ziniom butu visai idomu suzinoti. ir tiesa maciau pats prie ECU lindai gal ne paslaptis kokia programa naudojai ir kiek kainuoja kabelis + blokelis + programa butu gerai kad ne tik nuskaityt duomenis leistu kai tipo cek engine uzsidega bet ir si ta irasyt. bet cia po to kai gudresnis busiu daugiau literaturos ir forumu perskaites :)
2010-04-27 20:45
R turi kitokius stumoklius - 1. jie yra tvirtesni 2. del ju "dizaino" sumazeja kompresija. Shiaip vienintelis "padorus" budas sumazinti kompresija yra stumoklio "lekshtutes" dizainas. Galima deti storesne tarpine, bet nepatartina, nes ji itakoja liepsnos plitima cilindre del ko gali padideti detonacijos tikimybe.



Ash naudoju BDM interfeisa (~$5 ish eBay). Reikia sulituoti 10 "adateliu" ant pachio ECU plokshtes, kad galetum pajungti ta interfeisa. Pajungus interfeisa reikia pajungti srove i ECU.. ash naudoju seno laptopo blokeli (~16V). Shiaip galima jungtis prie ECU per P arba I "busa" naudojant CAN i USB interfeisa, bet ji sunkoka gauti, jis yra brangus, sunku gauti jam draiverius ir nelabai patikimas flashinant.. Jei dings srove flashinant su juo.. turesi vistiek naudoti BDM interfeisa, kad prikeltum ECU ish mirusiu.. bet su juo galima uzgesinti Check Engine lempute ir matyti variklio duomenis.. Man to nelabai reikia, nes ash turiu gera OBD2 skaneri, su kuriuo matau variklio duomenis, ir galiu uzgesinti Check Engine lempute. O su BDM interfeisu galima tik nuskaityti programa ish ECU, ja ishtrinti ir surashyti nauja. kas uzima ilgokai.. ~10min nuskaitymas ir ~15min irashymas. Su CAN-USB tas trunka dar ilgiau ir yra tikimybe, kad nepavyks irashyti.. del to ash jo ir nenaudoju..



Ash naudoju T7 Suite, kuri yra nemokama (deka vieno Saaberio - programuotojo ish Belgijos). yra ir T5 ir T8 suite.. atitinkamom sistemom (Trionic 5 - Saab 900 su raudona DI kasete, ir Trionic 8 - naujiem 9-3 ir 9-5).



Ai dar reikia bin2srec programos, kad galetum .bin failus (kuriuos naudoja T7 suite) paversti i .src failus (kuriuos "supranta" ECU). Ir dar mazu programu rinkinuko jei flashini per BDM.



Shiaip nesunku flashinti.. Tik jei pats pradesi ta daryti turesi isigyti wideband liambda zonda su dachiku (~$200 - $300), kad matytum tikslu oro/kuro mishini.. be jo gali labai nesunkiai ishlydyti stumoklius.. dar detonacijos daviklis padetu jei pradesi zaisti su degimo kampu... bet detonaciju skaichiu gali matyti tiesiogiai pajunges per CAN-USB interfeisa.
582 / 0
2010-04-28 15:29
na manau is pradziu apsiribosiu OBD2 skeneriu. Teko truputeli pasidometi ir radau kad OBD2 yra amerikietiska jungtis bet ir europiniai modeliai naudojio gal zinai kaip su ja pavyks prijunkt 900 95-97m ir 9-3 2000, ba europoje lyg EOBD standarta naudoja pastaruoju metu. Ir kaip rinktis OBD2 skeneri pagal kaina ar su ekraneleiu ar tik pire kompo jungiama? gal gali patarti?
2010-04-28 19:18
Pirk toki, kuris palaikytu kuo daugiau standartu (ISO, CAN, WAG ir t.t.) ir tie patys pigiausi kur su ekraneliu gali tik parodyti koda ir ishjungti check engine lempute. Tikri diagnostiniai skaneriai gali rodyti tiesiogiai variklio duomenis ir paishyti grafikus..



Taip, kad jei nori rimtesnio ieshkok tokio, kuris galetu rodyti variklio duomenis. Prie kompo jungiami dazniausiai turi ta galimybe, bet su kompu nelabai patogu.
582 / 0
2010-04-28 19:51
http://www.amazon.com/Equus-3160-Professional-Diagnostic-Vehicles/dp/B001QIUGVI/ref=pd_sim_auto_3 tokio jau pakaks ar dar rimtesnio ieskot?

http://www.amazon.com/Autel-MaxiDiag-US703-Diagnostic-Scan/dp/B001LHVPPU/ref=tl_ex dar va tokis yra



http://www.amazon.com/Equus-3140-Diagnostic-Scanner-Vehicles/dp/B000R3SNJU/ref=pd_sim_auto_2 ir va toks



jie visi mazdaug vienodo lygio. kiek supratau. ar as cia jau per gerus arba vis dar per prastus ziuriu?
582 / 0
2010-04-28 23:10
kiek supratau "piktesnis" reiskia kiti kampai voztuvu veleneliu, o gal tai galima butu taip isspresti http://www.genuinesaab.com/catalog/product_info.php?cPath=56_73&products_id=783?

bet jai velenelius isemus is 205 galima i 204 galva ikist tai tada gal ir galvos sukt nereik :)
2010-04-29 05:36
Ne vien kampas skiriasi. Skiriasi profilis del ko voztuvai buna atidaryti ilgiau ir atsidaro labiau.



O tie dantrachiai skirti kai tiuninguoji ant dinamometro, kad nereiktu kiekviena karta atlaisvinti grandines, ir maziau laipsniu kinta nei permesti per danti.



Bet 204 velenai yra geresni, tik gali nevisai atitikti programa.. bet neturetu jaustis.. nebent ant laisvu apsuku kazkiek. Bet ECU moka adaptuotis taip, kad neturetu buti bedu
582 / 0
2010-05-06 14:33
googlinau ir ir sikilo toks klausimas 205R L E tuos pacius stumuoklius naudoja ar skirasi tvirtumai?
2010-05-06 20:47
tuos pachius
2010-10-29 17:23
tik SAAB 9-5

Your message