giedzka
1757 / 0
2015-10-28 16:57
Apsistojau ties XC90, XC70 ir Subaru outback. Visi apie 2005 metu. Apie tuos xc esu girdejes kad vertinami neblogai? o kaip subaru?
You serious?
User
2015-10-28 17:11
subaru remontas lengvesnis ir apskritai viskas paprasciau. deja salona tai irgi liecia. komforto jame ryskiai maziau..
User
2015-10-28 17:20
Sveikas.Jei rasi tikrai gyvą tai vienas malonumas, remontai minimalūs abiem atvejais.Tačiau visos mašinos prieina tą ribą kai prasideda neišvengiamas nemalonus etapas, ir pradeda byrėti nuo senatvės.Tai trumpai , skirtumas tarp Subaru Outback tokiu atveju yra toks, kad Volvo byrės beveik viskas, o Subaru nebent rudys kėbulas, gal kokį amortiką pasikeisi.O volvo gali tekti pasikankinti su ypač su transmisija, automatu ir traoiausia sritis AWD Haldex mova labai brangi restautuoti neapsimoka, na XC90 išvis brangi mašina(paklausk tų, kas tokias remontuoja )priekyje variklis laikosi ant rėmo kuriame tuzinas sailenblokų ir pagalvių, tos gumos siaubingai brangios.Bent viena susidėvi variklis vibruoja.Tačiau jei rasi nedaug važinėtą, tarkim kokį benzininį XC tai gali tekt apsiriboti smukmenojm, kaip ir Subaru Outback`e.Jei važinėsi dujomis tai dažniau reguliuosi Subaru vožtuvus, dirželių keitimas šiek tiek sudėtingesnis.Benzininių Kuro sąnaudos didėlėsdyzelio Subaru net nesvajok.Siūlyčiau labiau atkreipti dėmesį į tai, kokia reali rida ir bendra būklė, nes kuris už kurį geresnis ar blogesnis passakos vaikučiams.Perki kuris geriau išsilaikęs ir tiek.
User
2015-10-28 17:28
2015-10-28
17:20 wrote:
Sveikas.Jei rasi tikrai gyvą tai vienas malonumas, remontai minimalūs abiem atvejais.Tačiau visos mašinos prieina tą ribą kai prasideda neišvengiamas nemalonus etapas, ir pradeda byrėti nuo senatvės.Tai trumpai , skirtumas tarp Subaru Outback tokiu atveju yra toks, kad Volvo byrės beveik viskas, o Subaru nebent rudys kėbulas, gal kokį amortiką pasikeisi.O volvo gali tekti pasikankinti su ypač su transmisija, automatu ir traoiausia sritis AWD Haldex mova labai brangi restautuoti neapsimoka, na XC90 išvis brangi mašina(paklausk tų, kas tokias remontuoja )priekyje variklis laikosi ant rėmo kuriame tuzinas sailenblokų ir pagalvių, tos gumos siaubingai brangios.Bent viena susidėvi variklis vibruoja.Tačiau jei rasi nedaug važinėtą, tarkim kokį benzininį XC tai gali tekt apsiriboti smukmenojm, kaip ir Subaru Outback`e.Jei važinėsi dujomis tai dažniau reguliuosi Subaru vožtuvus, dirželių keitimas šiek tiek sudėtingesnis.Benzininių Kuro sąnaudos didėlėsdyzelio Subaru net nesvajok:).Siūlyčiau labiau atkreipti dėmesį į tai, kokia reali rida ir bendra būklė, nes kuris už kurį geresnis ar blogesnis passakos vaikučiams.Perki kuris geriau išsilaikęs ir tiek.
tavo pasakų pasiskaičius, tai ir dviratį baisu būtų pirkt
giedzka
1757 / 0
2015-10-28 17:39
Jo siaip as girdejes kad H6 variklio voztuvu reguliavimas del duju jau ryskus pinigas, kas mzdg 50-60tukst.km apie dyzelini subaru tikrai negalvoju, siaip traukia xc90, del savo dydzio ir vietos. nesibaidau nei benzininio xc90 nei dyzelio.
You serious?
maumas
7658 / 0
2015-10-28 21:15
2015-10-28
17:39 giedzka wrote:
Jo siaip as girdejes kad H6 variklio voztuvu reguliavimas del duju jau ryskus pinigas, kas mzdg 50-60tukst.km apie dyzelini subaru tikrai negalvoju, siaip traukia xc90, del savo dydzio ir vietos. nesibaidau nei benzininio xc90 nei dyzelio.
domejausi ta tema, apie dujas iH6 motora.Na, anokia paslaptis, subaru forume nesunkiai radau-3000 litais, kas 50tkm.Kodel taip brangiai?Nesupratau iki galo, bet ten keiciamos kazkokios detales, kurios, aisku, originalios.Na, dar variklio isemimas ir dvi dienos darboLabai didelis klausimas, ar pavyktu vazinejant dujomis sutaupyt kazka...Beje, tas H6 ne vienintelis su tokia ar panasia kostrukcija.Giliau nesidomejau...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
giedzka
1757 / 0
2015-10-28 21:28
2015-10-28
17:39 giedzka wrote:
Jo siaip as girdejes kad H6 variklio voztuvu reguliavimas del duju jau ryskus pinigas, kas mzdg 50-60tukst.km apie dyzelini subaru tikrai negalvoju, siaip traukia xc90, del savo dydzio ir vietos. nesibaidau nei benzininio xc90 nei dyzelio.
2015-10-28
21:15 maumas wrote:
domejausi ta tema, apie dujas iH6 motora.Na, anokia paslaptis, subaru forume nesunkiai radau-3000 litais, kas 50tkm.Kodel taip brangiai?Nesupratau iki galo, bet ten keiciamos kazkokios detales, kurios, aisku, originalios.Na, dar variklio isemimas ir dvi dienos darbo:lol:Labai didelis klausimas, ar pavyktu vazinejant dujomis sutaupyt kazka...Beje, tas H6 ne vienintelis su tokia ar panasia kostrukcija.Giliau nesidomejau...
man pagrindiniai aspektai tai visi varantieji ratai, auksta, daug vietos viduje, na ir kad bagazine talpesne butu, xc90 yra ir 7 vieciu, kas yra tikrai lb geras dalykas.
You serious?
User
2015-10-29 00:24
2015-10-28
17:39 giedzka wrote:
Jo siaip as girdejes kad H6 variklio voztuvu reguliavimas del duju jau ryskus pinigas, kas mzdg 50-60tukst.km apie dyzelini subaru tikrai negalvoju, siaip traukia xc90, del savo dydzio ir vietos. nesibaidau nei benzininio xc90 nei dyzelio.
2015-10-28
21:15 maumas wrote:
domejausi ta tema, apie dujas iH6 motora.Na, anokia paslaptis, subaru forume nesunkiai radau-3000 litais, kas 50tkm.Kodel taip brangiai?Nesupratau iki galo, bet ten keiciamos kazkokios detales, kurios, aisku, originalios.Na, dar variklio isemimas ir dvi dienos darbo:lol:Labai didelis klausimas, ar pavyktu vazinejant dujomis sutaupyt kazka...Beje, tas H6 ne vienintelis su tokia ar panasia kostrukcija.Giliau nesidomejau...
2015-10-28
21:28 giedzka wrote:
man pagrindiniai aspektai tai visi varantieji ratai, auksta, daug vietos viduje, na ir kad bagazine talpesne butu, xc90 yra ir 7 vieciu, kas yra tikrai lb geras dalykas.
sitiem volvo patvarumo truputi truksta.. nzn aisku apie kuri varikli kalbi. T6 gana sudetingas variklis. paskirstymo dirzo be spec irankiu beveik neimanoma pakeisti. vaziuokle irgi gan silpna kaip "dzipo".
subaru daug patvaresnis, bet rudyja akyse, kas apsunkina is paziuros lengvus remontus.
subaru daug patvaresnis, bet rudyja akyse, kas apsunkina is paziuros lengvus remontus.
User
2015-10-29 08:55
2015-10-28
17:39 giedzka wrote:
Jo siaip as girdejes kad H6 variklio voztuvu reguliavimas del duju jau ryskus pinigas, kas mzdg 50-60tukst.km apie dyzelini subaru tikrai negalvoju, siaip traukia xc90, del savo dydzio ir vietos. nesibaidau nei benzininio xc90 nei dyzelio.
2015-10-28
21:15 maumas wrote:
domejausi ta tema, apie dujas iH6 motora.Na, anokia paslaptis, subaru forume nesunkiai radau-3000 litais, kas 50tkm.Kodel taip brangiai?Nesupratau iki galo, bet ten keiciamos kazkokios detales, kurios, aisku, originalios.Na, dar variklio isemimas ir dvi dienos darbo:lol:Labai didelis klausimas, ar pavyktu vazinejant dujomis sutaupyt kazka...Beje, tas H6 ne vienintelis su tokia ar panasia kostrukcija.Giliau nesidomejau...
2015-10-28
21:28 giedzka wrote:
man pagrindiniai aspektai tai visi varantieji ratai, auksta, daug vietos viduje, na ir kad bagazine talpesne butu, xc90 yra ir 7 vieciu, kas yra tikrai lb geras dalykas.
Taip,
bet labai svarbu neapsirikti aklai tikint savo vaizduote dėl talpumo.Yra daugybė modeliukų kurie tik atrodo dr8tai, bet tik atrodo, nors ištiesų nėra dieli, dėl gabaritų ar dėl aukštumo.Pvz Hummer H2 platus aukstas griozdas o salonas kaip tanke, nepatogus, ankštokas.
Taip, dėl pravažumo sąlyginai ok.10 balų
XC90 22cm prosvaisa XC70 klirensas 20cm (tip-top kaip TLC)
Tačiau nors XC90 ilgesnis ~6, 5cm ir platesnis beveik 4cm,
nėra jis jau toks ervus viduje kaip atrodytų vizualiai(bent man)
Įdomus skirtumas-beveik 8cm platesnė XC90 galinė ašis, priekinė
skiriasi tik 2cm.Stabilumuimkelyje 10 balu+faktas , kad XC90 buna su greicio ribotuvais, ir taip letoka masina atrodo dar nerangesne.
Na sakykimel, ne Piorsche, uztenka tos dinamikos.
Su važiuokle, lyg ir gražumėlis.Tačiau turint omeny kad kėbulas -tarsi siaurėjantis link stogo, ypač keleivių lygyje matyt
dėl saugumo, kyla abejionių dėl salono erdvės.
Dar turėkim mintyje, kad toli gražu ne visų XC galinė sėdynių eilė atsilošia horizontaliai(kai kuriuose nepasiguldo, o nusileidžian kampu kaip Land Cruiser 100)
Aišku, nelygu kieno kokie poreikiai.
Sau net neįsivaizduoju ar rinkčiau 3, 2l nuo 2010 ar 2007, gal sena su T , jame dar turi erdves kazka paprojektuoti.Kankinausi trumopai tik su 3, 2.
Didelis trumumas-Mieste gatvese apsisukti be sansu, ypac XC.
Labai didelis apsisukimo spindulys.DInamika.XC90 bujesnis uz XC70,
Rajumo abiems netruksta, taciau 90 gerokai rajesnis.Ir tas rajumas tolin grazu neprideda komforto ir smagumo, dinamikos, bet priesingai.
Jei reikia tikro komforto, lankstaus judrumo, geriau Subaru arba Mercedes.Taciau SUbaru Outback gerokai mazesnis, manau, ir erdves jame truksta.Bent man truksta, kaip kitiems-reik pasibandyti.
Teko žmogui parduoti 2007m Outback.Ir mažas drąsus žmogus su šeima juom išvyko į Vietnamą, pas gimines ir artimuosius į tėvynę pasisvečiuoti, kaip sakoma.Čia apie tuos laikus kai jie Gariūnuose turėjo prekybos kioskelius, ir Outbakas buvo apynaujis.
bet labai svarbu neapsirikti aklai tikint savo vaizduote dėl talpumo.Yra daugybė modeliukų kurie tik atrodo dr8tai, bet tik atrodo, nors ištiesų nėra dieli, dėl gabaritų ar dėl aukštumo.Pvz Hummer H2 platus aukstas griozdas o salonas kaip tanke, nepatogus, ankštokas.
Taip, dėl pravažumo sąlyginai ok.10 balų
XC90 22cm prosvaisa XC70 klirensas 20cm (tip-top kaip TLC)
Tačiau nors XC90 ilgesnis ~6, 5cm ir platesnis beveik 4cm,
nėra jis jau toks ervus viduje kaip atrodytų vizualiai(bent man)
Įdomus skirtumas-beveik 8cm platesnė XC90 galinė ašis, priekinė
skiriasi tik 2cm.Stabilumuimkelyje 10 balu+faktas , kad XC90 buna su greicio ribotuvais, ir taip letoka masina atrodo dar nerangesne.
Na sakykimel, ne Piorsche, uztenka tos dinamikos.
Su važiuokle, lyg ir gražumėlis.Tačiau turint omeny kad kėbulas -tarsi siaurėjantis link stogo, ypač keleivių lygyje matyt
dėl saugumo, kyla abejionių dėl salono erdvės.
Dar turėkim mintyje, kad toli gražu ne visų XC galinė sėdynių eilė atsilošia horizontaliai(kai kuriuose nepasiguldo, o nusileidžian kampu kaip Land Cruiser 100)
Aišku, nelygu kieno kokie poreikiai.
Sau net neįsivaizduoju ar rinkčiau 3, 2l nuo 2010 ar 2007, gal sena su T , jame dar turi erdves kazka paprojektuoti.Kankinausi trumopai tik su 3, 2.
Didelis trumumas-Mieste gatvese apsisukti be sansu, ypac XC.
Labai didelis apsisukimo spindulys.DInamika.XC90 bujesnis uz XC70,
Rajumo abiems netruksta, taciau 90 gerokai rajesnis.Ir tas rajumas tolin grazu neprideda komforto ir smagumo, dinamikos, bet priesingai.
Jei reikia tikro komforto, lankstaus judrumo, geriau Subaru arba Mercedes.Taciau SUbaru Outback gerokai mazesnis, manau, ir erdves jame truksta.Bent man truksta, kaip kitiems-reik pasibandyti.
Teko žmogui parduoti 2007m Outback.Ir mažas drąsus žmogus su šeima juom išvyko į Vietnamą, pas gimines ir artimuosius į tėvynę pasisvečiuoti, kaip sakoma.Čia apie tuos laikus kai jie Gariūnuose turėjo prekybos kioskelius, ir Outbakas buvo apynaujis.
giedzka
1757 / 0
2015-11-02 20:06
2015-10-28
21:15 maumas wrote:
domejausi ta tema, apie dujas iH6 motora.Na, anokia paslaptis, subaru forume nesunkiai radau-3000 litais, kas 50tkm.Kodel taip brangiai?Nesupratau iki galo, bet ten keiciamos kazkokios detales, kurios, aisku, originalios.Na, dar variklio isemimas ir dvi dienos darbo:lol:Labai didelis klausimas, ar pavyktu vazinejant dujomis sutaupyt kazka...Beje, tas H6 ne vienintelis su tokia ar panasia kostrukcija.Giliau nesidomejau...
2015-10-28
21:28 giedzka wrote:
man pagrindiniai aspektai tai visi varantieji ratai, auksta, daug vietos viduje, na ir kad bagazine talpesne butu, xc90 yra ir 7 vieciu, kas yra tikrai lb geras dalykas.
2015-10-29
08:55 wrote:
Taip,
bet labai svarbu neapsirikti aklai tikint savo vaizduote dėl talpumo.Yra daugybė modeliukų kurie tik atrodo dr8tai, bet tik atrodo, nors ištiesų nėra dieli, dėl gabaritų ar dėl aukštumo.Pvz Hummer H2 platus aukstas griozdas o salonas kaip tanke, nepatogus, ankštokas.
Taip, dėl pravažumo sąlyginai ok.10 balų:)
XC90 22cm prosvaisa XC70 klirensas 20cm (tip-top kaip TLC)
Tačiau nors XC90 ilgesnis ~6, 5cm ir platesnis beveik 4cm,
nėra jis jau toks ervus viduje kaip atrodytų vizualiai(bent man:))
Įdomus skirtumas-beveik 8cm platesnė XC90 galinė ašis, priekinė
skiriasi tik 2cm.Stabilumuimkelyje 10 balu+faktas , kad XC90 buna su greicio ribotuvais, ir taip letoka masina atrodo dar nerangesne.
Na sakykimel, ne Piorsche, uztenka tos dinamikos.
Su važiuokle, lyg ir gražumėlis.Tačiau turint omeny kad kėbulas -tarsi siaurėjantis link stogo, ypač keleivių lygyje matyt
dėl saugumo, kyla abejionių dėl salono erdvės.
Dar turėkim mintyje, kad toli gražu ne visų XC galinė sėdynių eilė atsilošia horizontaliai(kai kuriuose nepasiguldo, o nusileidžian kampu kaip Land Cruiser 100)
Aišku, nelygu kieno kokie poreikiai.
Sau net neįsivaizduoju ar rinkčiau 3, 2l nuo 2010 ar 2007, gal sena su T , jame dar turi erdves kazka paprojektuoti.Kankinausi trumopai tik su 3, 2.
Didelis trumumas-Mieste gatvese apsisukti be sansu, ypac XC.
Labai didelis apsisukimo spindulys.DInamika.XC90 bujesnis uz XC70,
Rajumo abiems netruksta, taciau 90 gerokai rajesnis.Ir tas rajumas tolin grazu neprideda komforto ir smagumo, dinamikos, bet priesingai.
Jei reikia tikro komforto, lankstaus judrumo, geriau Subaru arba Mercedes.Taciau SUbaru Outback gerokai mazesnis, manau, ir erdves jame truksta.Bent man truksta, kaip kitiems-reik pasibandyti.
Teko žmogui parduoti 2007m Outback.Ir mažas drąsus žmogus su šeima juom išvyko į Vietnamą, pas gimines ir artimuosius į tėvynę pasisvečiuoti, kaip sakoma.Čia apie tuos laikus kai jie Gariūnuose turėjo prekybos kioskelius, ir Outbakas buvo apynaujis.
:lol::lol::lol:
bet labai svarbu neapsirikti aklai tikint savo vaizduote dėl talpumo.Yra daugybė modeliukų kurie tik atrodo dr8tai, bet tik atrodo, nors ištiesų nėra dieli, dėl gabaritų ar dėl aukštumo.Pvz Hummer H2 platus aukstas griozdas o salonas kaip tanke, nepatogus, ankštokas.
Taip, dėl pravažumo sąlyginai ok.10 balų:)
XC90 22cm prosvaisa XC70 klirensas 20cm (tip-top kaip TLC)
Tačiau nors XC90 ilgesnis ~6, 5cm ir platesnis beveik 4cm,
nėra jis jau toks ervus viduje kaip atrodytų vizualiai(bent man:))
Įdomus skirtumas-beveik 8cm platesnė XC90 galinė ašis, priekinė
skiriasi tik 2cm.Stabilumuimkelyje 10 balu+faktas , kad XC90 buna su greicio ribotuvais, ir taip letoka masina atrodo dar nerangesne.
Na sakykimel, ne Piorsche, uztenka tos dinamikos.
Su važiuokle, lyg ir gražumėlis.Tačiau turint omeny kad kėbulas -tarsi siaurėjantis link stogo, ypač keleivių lygyje matyt
dėl saugumo, kyla abejionių dėl salono erdvės.
Dar turėkim mintyje, kad toli gražu ne visų XC galinė sėdynių eilė atsilošia horizontaliai(kai kuriuose nepasiguldo, o nusileidžian kampu kaip Land Cruiser 100)
Aišku, nelygu kieno kokie poreikiai.
Sau net neįsivaizduoju ar rinkčiau 3, 2l nuo 2010 ar 2007, gal sena su T , jame dar turi erdves kazka paprojektuoti.Kankinausi trumopai tik su 3, 2.
Didelis trumumas-Mieste gatvese apsisukti be sansu, ypac XC.
Labai didelis apsisukimo spindulys.DInamika.XC90 bujesnis uz XC70,
Rajumo abiems netruksta, taciau 90 gerokai rajesnis.Ir tas rajumas tolin grazu neprideda komforto ir smagumo, dinamikos, bet priesingai.
Jei reikia tikro komforto, lankstaus judrumo, geriau Subaru arba Mercedes.Taciau SUbaru Outback gerokai mazesnis, manau, ir erdves jame truksta.Bent man truksta, kaip kitiems-reik pasibandyti.
Teko žmogui parduoti 2007m Outback.Ir mažas drąsus žmogus su šeima juom išvyko į Vietnamą, pas gimines ir artimuosius į tėvynę pasisvečiuoti, kaip sakoma.Čia apie tuos laikus kai jie Gariūnuose turėjo prekybos kioskelius, ir Outbakas buvo apynaujis.
:lol::lol::lol:
Tai as masciau ir apie foresteri naujesni, bet kad paziurejus, ten pas ji komfortas..nu bukim biedni bet teisingi, kaip tokiu metu subariko tu jo negauni. lb norejau a6 c6, bet greitai atsipurciau, nes jau viena kaip ir paturejau trumpai, tai isitikinau kad man paciam reikia aukstos auto.
kaip sakei del subaru, tai va butent del kebulo korozijos jis atkrenta. zinant koks pas mus klimatas tuo labiau.
del remonto kazkaip manes negazdina sitas. visas reikia remontuoti, vienas maziau, kitas daugiau.
ka turejai omeny sakydamas mb? turi omeny ML?
kaip sakei del subaru, tai va butent del kebulo korozijos jis atkrenta. zinant koks pas mus klimatas tuo labiau.
del remonto kazkaip manes negazdina sitas. visas reikia remontuoti, vienas maziau, kitas daugiau.
ka turejai omeny sakydamas mb? turi omeny ML?
You serious?
giedzka
1757 / 0
2015-11-03 13:37
2015-10-28
21:15 maumas wrote:
domejausi ta tema, apie dujas iH6 motora.Na, anokia paslaptis, subaru forume nesunkiai radau-3000 litais, kas 50tkm.Kodel taip brangiai?Nesupratau iki galo, bet ten keiciamos kazkokios detales, kurios, aisku, originalios.Na, dar variklio isemimas ir dvi dienos darbo:lol:Labai didelis klausimas, ar pavyktu vazinejant dujomis sutaupyt kazka...Beje, tas H6 ne vienintelis su tokia ar panasia kostrukcija.Giliau nesidomejau...
2015-10-28
21:28 giedzka wrote:
man pagrindiniai aspektai tai visi varantieji ratai, auksta, daug vietos viduje, na ir kad bagazine talpesne butu, xc90 yra ir 7 vieciu, kas yra tikrai lb geras dalykas.
2015-10-29
00:24 wrote:
sitiem volvo patvarumo truputi truksta.. nzn aisku apie kuri varikli kalbi. T6 gana sudetingas variklis. paskirstymo dirzo be spec irankiu beveik neimanoma pakeisti. vaziuokle irgi gan silpna kaip "dzipo".
subaru daug patvaresnis, bet rudyja akyse, kas apsunkina is paziuros lengvus remontus.
subaru daug patvaresnis, bet rudyja akyse, kas apsunkina is paziuros lengvus remontus.
kol kas tai butu 2, 5 ir 2, 9 varikliai. beje o kaip automatai? sakoma lyg 2, 9 deze silpnesne?
You serious?
giedzka
1757 / 0
2015-11-16 12:29
up
You serious?
Your message |
|