User
2014-05-19 20:38
pasiulimus rasykit protingus o ne oro filtra pasikeist ar turbo lipduka uzklijiuoti, nes manau jog nera tokios temos kaip dyzeliukus pakelt ant kw
User
2014-05-19 20:39
ar reikalingas didesnis interkoleris ar tai bereiksmiai pinigai ?
User
2014-05-19 20:40
purkstukai nuo 81kw mot. tinka ? ar reikia ir siurblio ?
User
2014-05-19 20:40
reikalingi pasiulimai del torbinos
giedzka
1757 / 0
2014-05-19 20:49
2014-05-19
20:38 wrote:
pasiulimus rasykit protingus o ne oro filtra pasikeist ar turbo lipduka uzklijiuoti, nes manau jog nera tokios temos kaip dyzeliukus pakelt ant kw :)
turetum geriau panarsyt foruma, ar ta pati neta, pilna visokiu patarimu kaip ir ka daryti.
You serious?
User
2014-05-19 20:56
Geriausias situ vag tdi tiuningas yra cipavimas (kompiuterio perprogramavimas), jeigu neuztenka, tada dedi purkstukus pralaidesnius, turbina kintamos geometrijos, dar ka nors ir varai vel cipuot.. seip pasiskaityk vimota foruma, ten daug info parasyta butent sita tema
User
2014-05-19 21:10
2014-05-19
20:38 wrote:
pasiulimus rasykit protingus o ne oro filtra pasikeist ar turbo lipduka uzklijiuoti, nes manau jog nera tokios temos kaip dyzeliukus pakelt ant kw :)
Nusipirk "Chip boxa" sutaupysi pinigu ir laiko.
User
2014-05-19 21:18
2014-05-19
20:38 wrote:
pasiulimus rasykit protingus o ne oro filtra pasikeist ar turbo lipduka uzklijiuoti, nes manau jog nera tokios temos kaip dyzeliukus pakelt ant kw :)
2014-05-19
21:10 wrote:
Nusipirk "Chip boxa" sutaupysi pinigu ir laiko.:thumbup:
nieko gero tas chip boxas, paprasta varza ir tiek (duoda siurbliui/kompui suprast, kad motoras visalaik saltas, todel pila daugiau kuro)...
User
2014-05-20 09:20
didesne turbina, rimtesnis ismetimas, didesnis intercooleris. su kuro sistema bus matyti kai jau pradesi pati kompo tiuna. dyzelis toks idomus sutverimas.. jam riebumas kiek kitaip veikia nei benzinui. aisku rimtai galiai turesi uzriebinti pakankamai.
turbina aisku su protu, nes dyzeliai greitai nesisuka, tai lagas gali pasidaryti problema su didesne turba.
bet jei nori rimtos galios - tiunink turbini benzina.. bus ir pigiau ir geresni rezultatai. aisku kuro ekonomija pamirsk.
turbina aisku su protu, nes dyzeliai greitai nesisuka, tai lagas gali pasidaryti problema su didesne turba.
bet jei nori rimtos galios - tiunink turbini benzina.. bus ir pigiau ir geresni rezultatai. aisku kuro ekonomija pamirsk.
User
2014-05-20 09:29
2014-05-20
09:20 wrote:
didesne turbina, rimtesnis ismetimas, didesnis intercooleris. su kuro sistema bus matyti kai jau pradesi pati kompo tiuna. dyzelis toks idomus sutverimas.. jam riebumas kiek kitaip veikia nei benzinui. aisku rimtai galiai turesi uzriebinti pakankamai.
turbina aisku su protu, nes dyzeliai greitai nesisuka, tai lagas gali pasidaryti problema su didesne turba.
bet jei nori rimtos galios - tiunink turbini benzina.. bus ir pigiau ir geresni rezultatai. aisku kuro ekonomija pamirsk.
turbina aisku su protu, nes dyzeliai greitai nesisuka, tai lagas gali pasidaryti problema su didesne turba.
bet jei nori rimtos galios - tiunink turbini benzina.. bus ir pigiau ir geresni rezultatai. aisku kuro ekonomija pamirsk.
Ka zinau, kokius 120-130kw ir 400nM nebutu labai sunku pasiekti, + ekonomija. Tokiam golfui butu manau per akis.
User
2014-05-20 09:30
Viska susimesti nuo kokio 81kw ir purkstukus nuo t4 busiuko ir cipuoti,
User
2014-05-20 18:57
2014-05-20
09:30 wrote:
Viska susimesti nuo kokio 81kw ir purkstukus nuo t4 busiuko ir cipuoti,
o kas butu tas viska, ar kompas reikalingas ?
User
2014-05-20 18:58
2014-05-20
09:20 wrote:
didesne turbina, rimtesnis ismetimas, didesnis intercooleris. su kuro sistema bus matyti kai jau pradesi pati kompo tiuna. dyzelis toks idomus sutverimas.. jam riebumas kiek kitaip veikia nei benzinui. aisku rimtai galiai turesi uzriebinti pakankamai.
turbina aisku su protu, nes dyzeliai greitai nesisuka, tai lagas gali pasidaryti problema su didesne turba.
bet jei nori rimtos galios - tiunink turbini benzina.. bus ir pigiau ir geresni rezultatai. aisku kuro ekonomija pamirsk.
turbina aisku su protu, nes dyzeliai greitai nesisuka, tai lagas gali pasidaryti problema su didesne turba.
bet jei nori rimtos galios - tiunink turbini benzina.. bus ir pigiau ir geresni rezultatai. aisku kuro ekonomija pamirsk.
didesne turbina tiktu nuo audi a6 2.5tdi + kompas ?
User
2014-05-20 18:59
2014-05-20
09:30 wrote:
Viska susimesti nuo kokio 81kw ir purkstukus nuo t4 busiuko ir cipuoti,
koks busiuko motoras turetu buti ?
User
2014-05-20 19:25
2014-05-20
09:20 wrote:
didesne turbina, rimtesnis ismetimas, didesnis intercooleris. su kuro sistema bus matyti kai jau pradesi pati kompo tiuna. dyzelis toks idomus sutverimas.. jam riebumas kiek kitaip veikia nei benzinui. aisku rimtai galiai turesi uzriebinti pakankamai.
turbina aisku su protu, nes dyzeliai greitai nesisuka, tai lagas gali pasidaryti problema su didesne turba.
bet jei nori rimtos galios - tiunink turbini benzina.. bus ir pigiau ir geresni rezultatai. aisku kuro ekonomija pamirsk.
turbina aisku su protu, nes dyzeliai greitai nesisuka, tai lagas gali pasidaryti problema su didesne turba.
bet jei nori rimtos galios - tiunink turbini benzina.. bus ir pigiau ir geresni rezultatai. aisku kuro ekonomija pamirsk.
2014-05-20
09:29 wrote:
Ka zinau, kokius 120-130kw ir 400nM nebutu labai sunku pasiekti, + ekonomija. Tokiam golfui butu manau per akis.
su tokiais aukstais Nm ir tiek mazai kW galesi nebent dazus arti.. suesi sankaba ir neprasukes ratu nepajudesi normaliai.. o tolko nedaug, nes issikveps greitai..
Your message |
|