ratu blokavimas.

Created by User 2015-01-10
2015-01-10 21:39
sveiki forumieciai.

manau gerai zinoma situacija, ypac RWD publikai, vaziuojam 3 begiu, apsukos dideles, staigiai metam begi zemyn i antra, ratai uzsiblokuoja ir statom skersa. situacija artima daugeliui.

ar kas nors galetu realiai paaiskinti kodel ir kokie veiksniai vyksta reduktoriuje/diferenciale?

aciu!
2015-01-10 21:40
pats atsakei i savo klausima
2015-01-10 21:43
nu gerai. difo principas toks, liaudiskai snekant, kad sukasi ratas kuriam lengviau suktis. tai metant begi zemyn jau nei vienam suktis nelengva? nesamone gi.
2015-01-10 21:50
2015-01-10 21:40 wrote: pats atsakei i savo klausima
pasakiau kas ivyksta, bet ne kodel... o butent tas ir domina
2015-01-10 22:00
tai su varikliu stabdos ir eijna skersa kaip su rankiniu, kazkas tokio
2015-01-11 07:49
Ir su priekiu tas pats, variklis meta apsukas, permeti begi i zemesni, kol pakelia variklio apsukas gali ir praslyst ratas kazkuris jei sukibimo nera
2015-01-11 15:18
2015-01-11 07:49 wrote: Ir su priekiu tas pats, variklis meta apsukas, permeti begi i zemesni, kol pakelia variklio apsukas gali ir praslyst ratas kazkuris jei sukibimo nera
sutinku, su priekiu tas pats, tiesiog su galu paprasciau ir geriau jauciasi, tai visgi.. nera zinanciu?

tisiog internete nepavyko rasti kazko konkretaus, visi zino, kad blokuojasi , bet nera kalbos kodel
1687 / 0
2015-01-11 15:26
2015-01-11 07:49 wrote: Ir su priekiu tas pats, variklis meta apsukas, permeti begi i zemesni, kol pakelia variklio apsukas gali ir praslyst ratas kazkuris jei sukibimo nera
2015-01-11 15:18 wrote: sutinku, su priekiu tas pats, tiesiog su galu paprasciau ir geriau jauciasi, tai visgi.. nera zinanciu?

tisiog internete nepavyko rasti kazko konkretaus, visi zino, kad blokuojasi , bet nera kalbos kodel
abiejų ratų sukibimas maždaug vienodas, todėl abu ratai ir slysta.Važiuojat iš vietos reikalinga didesnė jėga, todėl ir skirtumą diferencialas labiau jaučia.Taip, kad niekas ten nesiblokuoja

Your message