User
2015-05-02 21:12
Sveiki rastafkes lauzo ar nelauzo vaziuokle?
User
2015-05-02 21:15
amzino nera nieko bet luzusios nesu nei vienos mates
User
2015-05-02 21:38
Kadangi pastumi ratą i lauko pusę.Tai padidėja apkrova guoliams, sailentblokam, vairo traukėms, vairo kolonėlei, amortizatoriams ir tt.Vadinasi visą šį gėrį teks gerokai dažniau keisti.Jei manai kad dėl abėjotino dizaino verta kišti pinigus ir gaišti laiką.Tai pirmyn.
User
2015-05-02 22:00
Tik nereikia taip sureikšminti... Viskas priklauso nuo rastafkių pločio. O kad su išneštais ratais pvz R18-19 važinėji tai jau tipo nekenkia? Treti metai su 10mm rastafkėm važinėju, nieko įpatingo nenutiko
User
2015-05-02 22:13
2015-05-02
22:00 wrote:
Tik nereikia taip sureikšminti... Viskas priklauso nuo rastafkių pločio. O kad su išneštais ratais pvz R18-19 važinėji tai jau tipo nekenkia? Treti metai su 10mm rastafkėm važinėju, nieko įpatingo nenutiko :)
O kas tie trys metai? Turiu kaimyna kur jau sesti metai kapoto nera pradares, bet jis su ja ir nevaziuoja..
giedzka
1757 / 0
2015-05-02 22:14
2015-05-02
22:00 wrote:
Tik nereikia taip sureikšminti... Viskas priklauso nuo rastafkių pločio. O kad su išneštais ratais pvz R18-19 važinėji tai jau tipo nekenkia? Treti metai su 10mm rastafkėm važinėju, nieko įpatingo nenutiko :)
Vienas dalykas yra ratu isnesimas ir gamykline forma bei smugiu sugerimas, kitas dalykas rastafkes. nemaisyk.
You serious?
User
2015-05-02 22:31
gali drasiai deti ir neklausyti konkoreziu
User
2015-05-03 00:10
2015-05-02
21:38 wrote:
Kadangi pastumi ratą i lauko pusę.Tai padidėja apkrova guoliams, sailentblokam, vairo traukėms, vairo kolonėlei, amortizatoriams ir tt.Vadinasi visą šį gėrį teks gerokai dažniau keisti.Jei manai kad dėl abėjotino dizaino verta kišti pinigus ir gaišti laiką.Tai pirmyn.
pabandysim atsakyti...
padideja apkrova guoliams?dalis tiesos yra.
sailentblock?nesamone, jie sugerineja smugius.
vairo traukes?kuo jos cia detos?
kolonele?isvis apsurdas...
amortizatoriai, gal koks 1%procentas ir dasideda...
viso to esme?susirandi masinos manuala ir pasiziurai, koks max ratu et gali buti, pasiziuri koks yra dabar ir kiek truksta, tokias rastafkes susidedi, arba ratus pasikeiti.
susidesi platesnes-nemanau, kad jausi malonuma girdedamas, kaip naujas padangas sparnai grauzia, arba ziuredamas i isdraskytus posparnius...
padideja apkrova guoliams?dalis tiesos yra.
sailentblock?nesamone, jie sugerineja smugius.
vairo traukes?kuo jos cia detos?
kolonele?isvis apsurdas...
amortizatoriai, gal koks 1%procentas ir dasideda...
viso to esme?susirandi masinos manuala ir pasiziurai, koks max ratu et gali buti, pasiziuri koks yra dabar ir kiek truksta, tokias rastafkes susidedi, arba ratus pasikeiti.
susidesi platesnes-nemanau, kad jausi malonuma girdedamas, kaip naujas padangas sparnai grauzia, arba ziuredamas i isdraskytus posparnius...
User
2015-05-03 07:21
2015-05-02
21:38 wrote:
Kadangi pastumi ratą i lauko pusę.Tai padidėja apkrova guoliams, sailentblokam, vairo traukėms, vairo kolonėlei, amortizatoriams ir tt.Vadinasi visą šį gėrį teks gerokai dažniau keisti.Jei manai kad dėl abėjotino dizaino verta kišti pinigus ir gaišti laiką.Tai pirmyn.
2015-05-03
00:10 wrote:
pabandysim atsakyti...
padideja apkrova guoliams?dalis tiesos yra.
sailentblock?nesamone, jie sugerineja smugius.
vairo traukes?kuo jos cia detos?:D
kolonele?isvis apsurdas...
amortizatoriai, gal koks 1%procentas ir dasideda...
viso to esme?susirandi masinos manuala ir pasiziurai, koks max ratu et gali buti, pasiziuri koks yra dabar ir kiek truksta, tokias rastafkes susidedi, arba ratus pasikeiti.
susidesi platesnes-nemanau, kad jausi malonuma girdedamas, kaip naujas padangas sparnai grauzia, arba ziuredamas i isdraskytus posparnius...
padideja apkrova guoliams?dalis tiesos yra.
sailentblock?nesamone, jie sugerineja smugius.
vairo traukes?kuo jos cia detos?:D
kolonele?isvis apsurdas...
amortizatoriai, gal koks 1%procentas ir dasideda...
viso to esme?susirandi masinos manuala ir pasiziurai, koks max ratu et gali buti, pasiziuri koks yra dabar ir kiek truksta, tokias rastafkes susidedi, arba ratus pasikeiti.
susidesi platesnes-nemanau, kad jausi malonuma girdedamas, kaip naujas padangas sparnai grauzia, arba ziuredamas i isdraskytus posparnius...
O sailentblokai, vairo traukės ir kolonėlė smūgius gauna jau ne nuo ratų?Taip sau kažkas ten juos smūgiuoja per kažką.Kuo toliau ratas nuo apskaičiuotos jam vietos, tuo didesne jėga jis bus veikiamas.O kartu su juo ir visos dalys kurių dėka jis laikosi.Tai veikia kaip svertas.Jei negali pajudint akmens iš vietos kiši laužtuvą ir vualia.Jei neatsuki varžto užsidedi ant rakto vamzdi.Aš netvirtinu kad uždėjus rasstavkes iškart viskas suges.Bet kad trumpiau laikys , tai tikrai.
User
2015-05-03 11:07
2015-05-02
21:38 wrote:
Kadangi pastumi ratą i lauko pusę.Tai padidėja apkrova guoliams, sailentblokam, vairo traukėms, vairo kolonėlei, amortizatoriams ir tt.Vadinasi visą šį gėrį teks gerokai dažniau keisti.Jei manai kad dėl abėjotino dizaino verta kišti pinigus ir gaišti laiką.Tai pirmyn.
2015-05-03
00:10 wrote:
pabandysim atsakyti...
padideja apkrova guoliams?dalis tiesos yra.
sailentblock?nesamone, jie sugerineja smugius.
vairo traukes?kuo jos cia detos?:D
kolonele?isvis apsurdas...
amortizatoriai, gal koks 1%procentas ir dasideda...
viso to esme?susirandi masinos manuala ir pasiziurai, koks max ratu et gali buti, pasiziuri koks yra dabar ir kiek truksta, tokias rastafkes susidedi, arba ratus pasikeiti.
susidesi platesnes-nemanau, kad jausi malonuma girdedamas, kaip naujas padangas sparnai grauzia, arba ziuredamas i isdraskytus posparnius...
padideja apkrova guoliams?dalis tiesos yra.
sailentblock?nesamone, jie sugerineja smugius.
vairo traukes?kuo jos cia detos?:D
kolonele?isvis apsurdas...
amortizatoriai, gal koks 1%procentas ir dasideda...
viso to esme?susirandi masinos manuala ir pasiziurai, koks max ratu et gali buti, pasiziuri koks yra dabar ir kiek truksta, tokias rastafkes susidedi, arba ratus pasikeiti.
susidesi platesnes-nemanau, kad jausi malonuma girdedamas, kaip naujas padangas sparnai grauzia, arba ziuredamas i isdraskytus posparnius...
2015-05-03
07:21 wrote:
O sailentblokai, vairo traukės ir kolonėlė smūgius gauna jau ne nuo ratų?Taip sau kažkas ten juos smūgiuoja per kažką.Kuo toliau ratas nuo apskaičiuotos jam vietos, tuo didesne jėga jis bus veikiamas.O kartu su juo ir visos dalys kurių dėka jis laikosi.Tai veikia kaip svertas.Jei negali pajudint akmens iš vietos kiši laužtuvą ir vualia.Jei neatsuki varžto užsidedi ant rakto vamzdi.Aš netvirtinu kad uždėjus rasstavkes iškart viskas suges.Bet kad trumpiau laikys , tai tikrai.
nuo to kad ratas pasitrauks toliau duobes gylis nepasikeis, sakykim taip.
duobes gylis nesikeicia, apkrova sailenblokui nedideja.va zemesnes padangos itakos turetu.
duobes gylis nesikeicia, apkrova sailenblokui nedideja.va zemesnes padangos itakos turetu.
User
2015-05-05 08:58
2015-05-03
00:10 wrote:
pabandysim atsakyti...
padideja apkrova guoliams?dalis tiesos yra.
sailentblock?nesamone, jie sugerineja smugius.
vairo traukes?kuo jos cia detos?:D
kolonele?isvis apsurdas...
amortizatoriai, gal koks 1%procentas ir dasideda...
viso to esme?susirandi masinos manuala ir pasiziurai, koks max ratu et gali buti, pasiziuri koks yra dabar ir kiek truksta, tokias rastafkes susidedi, arba ratus pasikeiti.
susidesi platesnes-nemanau, kad jausi malonuma girdedamas, kaip naujas padangas sparnai grauzia, arba ziuredamas i isdraskytus posparnius...
padideja apkrova guoliams?dalis tiesos yra.
sailentblock?nesamone, jie sugerineja smugius.
vairo traukes?kuo jos cia detos?:D
kolonele?isvis apsurdas...
amortizatoriai, gal koks 1%procentas ir dasideda...
viso to esme?susirandi masinos manuala ir pasiziurai, koks max ratu et gali buti, pasiziuri koks yra dabar ir kiek truksta, tokias rastafkes susidedi, arba ratus pasikeiti.
susidesi platesnes-nemanau, kad jausi malonuma girdedamas, kaip naujas padangas sparnai grauzia, arba ziuredamas i isdraskytus posparnius...
2015-05-03
07:21 wrote:
O sailentblokai, vairo traukės ir kolonėlė smūgius gauna jau ne nuo ratų?Taip sau kažkas ten juos smūgiuoja per kažką.Kuo toliau ratas nuo apskaičiuotos jam vietos, tuo didesne jėga jis bus veikiamas.O kartu su juo ir visos dalys kurių dėka jis laikosi.Tai veikia kaip svertas.Jei negali pajudint akmens iš vietos kiši laužtuvą ir vualia.Jei neatsuki varžto užsidedi ant rakto vamzdi.Aš netvirtinu kad uždėjus rasstavkes iškart viskas suges.Bet kad trumpiau laikys , tai tikrai.
2015-05-03
11:07 wrote:
nuo to kad ratas pasitrauks toliau duobes gylis nepasikeis, sakykim taip.
duobes gylis nesikeicia, apkrova sailenblokui nedideja.va zemesnes padangos itakos turetu.
duobes gylis nesikeicia, apkrova sailenblokui nedideja.va zemesnes padangos itakos turetu.
Duobes dydis aisku kad nepasikeis.Bet kadangi ratas isstumtas i isore tai jo gautas smugis bus didesne jega perduodamas vaziuklei.Kuo toliau ji isstumsi i isore tuo didesne smugio jega bus perduodama vaziuoklei.Sverto desnis.Pabandyk iskisti pusmetri i lauko puse.Cia teoriskai.Na ir kokios jegos veiks traukes , kolonele, sailentblokus po smugio i duobe. Ir paziuresim ar toli nuvaziuosi.Per pirma duobe bus ragai.
maumas
7658 / 0
2015-05-05 10:17
didziausia beda ne tokios, kaip saibos, bet va kokios.Aisku, kai kam pasirodys liuks.Manes neitikina.http://www.celica-klubas.com/vartotojai/foto/1756/
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-05-05 10:23
2015-05-05
10:17 maumas wrote:
didziausia beda ne tokios, kaip saibos, bet va kokios.Aisku, kai kam pasirodys liuks.Manes neitikina.http://www.celica-klubas.com/vartotojai/foto/1756/
Man tai baisu važiuot su tokiom būtų, kad ratai neišlakstytų
maumas
7658 / 0
2015-05-05 11:49
2015-05-05
10:17 maumas wrote:
didziausia beda ne tokios, kaip saibos, bet va kokios.Aisku, kai kam pasirodys liuks.Manes neitikina.http://www.celica-klubas.com/vartotojai/foto/1756/
2015-05-05
10:23 wrote:
Man tai baisu važiuot su tokiom būtų, kad ratai neišlakstytų :shocking:
kokio metalo turi buti tos spilkos(smeiges), kad islakytu visa kruvi?Posukiuose, zvyrkelyje....
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
Your message |
|