User
2013-07-25 11:36
Sveiki prieš pora savaičių nusprendrenčiau perdažyt buferi, buvo apdaužytas, norint ji nuimti reikejo iššimti lempas, po savaites jas vel sudėjau ir viena ju pradėjo rasoti, kaip butu galima panaikinti sita problema?
User
2013-07-25 12:17
2013-07-25
11:36 wrote:
Sveiki:) prieš pora savaičių nusprendrenčiau perdažyt buferi, buvo apdaužytas, norint ji nuimti reikejo iššimti lempas, po savaites jas vel sudėjau ir viena ju pradėjo rasoti, kaip butu galima panaikinti sita problema?
Pragrezk nedidele skylute.
giedzka
1757 / 0
2013-07-25 12:20
2013-07-25
11:36 wrote:
Sveiki:) prieš pora savaičių nusprendrenčiau perdažyt buferi, buvo apdaužytas, norint ji nuimti reikejo iššimti lempas, po savaites jas vel sudėjau ir viena ju pradėjo rasoti, kaip butu galima panaikinti sita problema?
2013-07-25
12:17 wrote:
Pragrezk nedidele skylute.
:thumbup:
:thumbup:
ir tada leisk dar greiciau surudeti reflektoriui. surink is naujo sandariai, kaip priklauso ir viskas.
You serious?
User
2013-07-25 12:24
2013-07-25
11:36 wrote:
Sveiki:) prieš pora savaičių nusprendrenčiau perdažyt buferi, buvo apdaužytas, norint ji nuimti reikejo iššimti lempas, po savaites jas vel sudėjau ir viena ju pradėjo rasoti, kaip butu galima panaikinti sita problema?
2013-07-25
12:17 wrote:
Pragrezk nedidele skylute.
:thumbup:
:thumbup:
2013-07-25
12:20 giedzka wrote:
ir tada leisk dar greiciau surudeti reflektoriui. surink is naujo sandariai, kaip priklauso ir viskas.
Oj bl kas ten surudys plasmase nx? skyle is apacios grezi ir pamirsti problema, nie pas viena taip daryta ir viskas dirba kaip priklauso ir niekas nerudija, sneki cia vejus....
giedzka
1757 / 0
2013-07-25 12:27
2013-07-25
12:17 wrote:
Pragrezk nedidele skylute.
:thumbup:
:thumbup:
2013-07-25
12:20 giedzka wrote:
ir tada leisk dar greiciau surudeti reflektoriui. surink is naujo sandariai, kaip priklauso ir viskas.
2013-07-25
12:24 wrote:
Oj bl kas ten surudys plasmase nx? skyle is apacios grezi ir pamirsti problema, nie pas viena taip daryta ir viskas dirba kaip priklauso ir niekas nerudija, sneki cia vejus....
pirma pasidomek is ko padarytas reflektorius vejeli tu.
You serious?
User
2013-07-25 12:31
2013-07-25
12:20 giedzka wrote:
ir tada leisk dar greiciau surudeti reflektoriui. surink is naujo sandariai, kaip priklauso ir viskas.
2013-07-25
12:24 wrote:
Oj bl kas ten surudys plasmase nx? skyle is apacios grezi ir pamirsti problema, nie pas viena taip daryta ir viskas dirba kaip priklauso ir niekas nerudija, sneki cia vejus....
2013-07-25
12:27 giedzka wrote:
pirma pasidomek is ko padarytas reflektorius vejeli tu.
Skyle greziama is apacios, kaip ten vanduo pateks? fara kvepuoja ir nerasos daugiau.
User
2013-07-25 12:38
2013-07-25
12:20 giedzka wrote:
ir tada leisk dar greiciau surudeti reflektoriui. surink is naujo sandariai, kaip priklauso ir viskas.
2013-07-25
12:24 wrote:
Oj bl kas ten surudys plasmase nx? skyle is apacios grezi ir pamirsti problema, nie pas viena taip daryta ir viskas dirba kaip priklauso ir niekas nerudija, sneki cia vejus....
2013-07-25
12:27 giedzka wrote:
pirma pasidomek is ko padarytas reflektorius vejeli tu.
Visų per pastaruosius 30 metų pagamintų žibintų korpusai turi vėdinimo sistemą. Tai padeda išlyginti slėgį bei pašalinti drėgmės perteklių.
Dažniausia drėgmės susikaupimo žibinto korpuse priežastis – pernelyg trumpas atstumas iki žibintų, plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu. Aprasojimo tikimybė itin didelė ir tada, kai automobilis, apsilankius plovykloje, paliekamas šaltame ore. Žibintai rasoja kai oras labai drėgnas arba labai skiriasi vidaus ir lauko temperatūra.
Jei įjungus žibintus drėgmė dingsta ar išgaruoja esant sausam orui, toks reiškinys nėra laikytinas žibintų trūkumu. Jie gali rasoti dėl to, kad, išjungus lempas, vėstantis žibintas įsiurbia orą iš lauko. Jei oras lauke prisotintas drėgmės, ši drėgmė iškart nusėda ant reflektoriaus ar stiklo.
Rasojimas itin gerai pastebimas šiuolaikiniuose automobiliuose, kurių žibintų stiklai yra lygūs. Tuo tarpu senesnių transporto priemonių žibintų stiklai rifliuoti, todėl mažiau permatomi.
Net jei žibintai rasoja, rūdžių bijotis nereikia: šiandieniai reflektoriai pagaminti iš plastiko.
Pastebėjus žibintuose vandens lašelius, reiktų paieškoti ir jų atsiradimo priežasties. Galbūt yra stiklo arba korpuso įtrūkimų. Patikrinkite, ir jei reikia, pakeiskite tarpines. O gal keisdami lemputę nesandariai sumontavote žibintą, į žibinto vidų skverbiasi vanduo. Nenaudokite ir stipresnių lempų, nei nustatyta, nes žibintas gali tapti nesandarus dėl reflektoriaus arba korpuso perkaitimo. O plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu, atstumas iki žibinto turi būti ne mažesnis nei 30 cm.
Jeigu prasiskverbė vanduo, gali tekti išmontuoti žibintą (lemputę) ir atsargiai išdžiovinti pučiant šiltą orą (be dulkių, kiek tik tai įmanoma). Jei ant reflektoriaus kraštų lieka vandens „raštai“, apšvietimas gali suprastėti. Paties reflektoriaus visgi valyti nereiktų- jo paviršius itin jautrus, jį galima lengvai sugadinti. Jeigu reflektorius ar jo dalis tapo matiniai, reflektorių reikia pakeisti. Taip pat gali tekti pakeisti ir spalvotas lemputes (pvz., posūkių), nuo kurių pradeda luptis dažų danga.
Dažniausia drėgmės susikaupimo žibinto korpuse priežastis – pernelyg trumpas atstumas iki žibintų, plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu. Aprasojimo tikimybė itin didelė ir tada, kai automobilis, apsilankius plovykloje, paliekamas šaltame ore. Žibintai rasoja kai oras labai drėgnas arba labai skiriasi vidaus ir lauko temperatūra.
Jei įjungus žibintus drėgmė dingsta ar išgaruoja esant sausam orui, toks reiškinys nėra laikytinas žibintų trūkumu. Jie gali rasoti dėl to, kad, išjungus lempas, vėstantis žibintas įsiurbia orą iš lauko. Jei oras lauke prisotintas drėgmės, ši drėgmė iškart nusėda ant reflektoriaus ar stiklo.
Rasojimas itin gerai pastebimas šiuolaikiniuose automobiliuose, kurių žibintų stiklai yra lygūs. Tuo tarpu senesnių transporto priemonių žibintų stiklai rifliuoti, todėl mažiau permatomi.
Net jei žibintai rasoja, rūdžių bijotis nereikia: šiandieniai reflektoriai pagaminti iš plastiko.
Pastebėjus žibintuose vandens lašelius, reiktų paieškoti ir jų atsiradimo priežasties. Galbūt yra stiklo arba korpuso įtrūkimų. Patikrinkite, ir jei reikia, pakeiskite tarpines. O gal keisdami lemputę nesandariai sumontavote žibintą, į žibinto vidų skverbiasi vanduo. Nenaudokite ir stipresnių lempų, nei nustatyta, nes žibintas gali tapti nesandarus dėl reflektoriaus arba korpuso perkaitimo. O plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu, atstumas iki žibinto turi būti ne mažesnis nei 30 cm.
Jeigu prasiskverbė vanduo, gali tekti išmontuoti žibintą (lemputę) ir atsargiai išdžiovinti pučiant šiltą orą (be dulkių, kiek tik tai įmanoma). Jei ant reflektoriaus kraštų lieka vandens „raštai“, apšvietimas gali suprastėti. Paties reflektoriaus visgi valyti nereiktų- jo paviršius itin jautrus, jį galima lengvai sugadinti. Jeigu reflektorius ar jo dalis tapo matiniai, reflektorių reikia pakeisti. Taip pat gali tekti pakeisti ir spalvotas lemputes (pvz., posūkių), nuo kurių pradeda luptis dažų danga.
giedzka
1757 / 0
2013-07-25 15:19
2013-07-25
12:24 wrote:
Oj bl kas ten surudys plasmase nx? skyle is apacios grezi ir pamirsti problema, nie pas viena taip daryta ir viskas dirba kaip priklauso ir niekas nerudija, sneki cia vejus....
2013-07-25
12:27 giedzka wrote:
pirma pasidomek is ko padarytas reflektorius vejeli tu.
2013-07-25
12:38 wrote:
Visų per pastaruosius 30 metų pagamintų žibintų korpusai turi vėdinimo sistemą. Tai padeda išlyginti slėgį bei pašalinti drėgmės perteklių.
Dažniausia drėgmės susikaupimo žibinto korpuse priežastis – pernelyg trumpas atstumas iki žibintų, plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu. Aprasojimo tikimybė itin didelė ir tada, kai automobilis, apsilankius plovykloje, paliekamas šaltame ore. Žibintai rasoja kai oras labai drėgnas arba labai skiriasi vidaus ir lauko temperatūra.
Jei įjungus žibintus drėgmė dingsta ar išgaruoja esant sausam orui, toks reiškinys nėra laikytinas žibintų trūkumu. Jie gali rasoti dėl to, kad, išjungus lempas, vėstantis žibintas įsiurbia orą iš lauko. Jei oras lauke prisotintas drėgmės, ši drėgmė iškart nusėda ant reflektoriaus ar stiklo.
Rasojimas itin gerai pastebimas šiuolaikiniuose automobiliuose, kurių žibintų stiklai yra lygūs. Tuo tarpu senesnių transporto priemonių žibintų stiklai rifliuoti, todėl mažiau permatomi.
Net jei žibintai rasoja, rūdžių bijotis nereikia: šiandieniai reflektoriai pagaminti iš plastiko.
Pastebėjus žibintuose vandens lašelius, reiktų paieškoti ir jų atsiradimo priežasties. Galbūt yra stiklo arba korpuso įtrūkimų. Patikrinkite, ir jei reikia, pakeiskite tarpines. O gal keisdami lemputę nesandariai sumontavote žibintą, į žibinto vidų skverbiasi vanduo. Nenaudokite ir stipresnių lempų, nei nustatyta, nes žibintas gali tapti nesandarus dėl reflektoriaus arba korpuso perkaitimo. O plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu, atstumas iki žibinto turi būti ne mažesnis nei 30 cm.
Jeigu prasiskverbė vanduo, gali tekti išmontuoti žibintą (lemputę) ir atsargiai išdžiovinti pučiant šiltą orą (be dulkių, kiek tik tai įmanoma). Jei ant reflektoriaus kraštų lieka vandens „raštai“, apšvietimas gali suprastėti. Paties reflektoriaus visgi valyti nereiktų- jo paviršius itin jautrus, jį galima lengvai sugadinti. Jeigu reflektorius ar jo dalis tapo matiniai, reflektorių reikia pakeisti. Taip pat gali tekti pakeisti ir spalvotas lemputes (pvz., posūkių), nuo kurių pradeda luptis dažų danga.
:director::director:
Dažniausia drėgmės susikaupimo žibinto korpuse priežastis – pernelyg trumpas atstumas iki žibintų, plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu. Aprasojimo tikimybė itin didelė ir tada, kai automobilis, apsilankius plovykloje, paliekamas šaltame ore. Žibintai rasoja kai oras labai drėgnas arba labai skiriasi vidaus ir lauko temperatūra.
Jei įjungus žibintus drėgmė dingsta ar išgaruoja esant sausam orui, toks reiškinys nėra laikytinas žibintų trūkumu. Jie gali rasoti dėl to, kad, išjungus lempas, vėstantis žibintas įsiurbia orą iš lauko. Jei oras lauke prisotintas drėgmės, ši drėgmė iškart nusėda ant reflektoriaus ar stiklo.
Rasojimas itin gerai pastebimas šiuolaikiniuose automobiliuose, kurių žibintų stiklai yra lygūs. Tuo tarpu senesnių transporto priemonių žibintų stiklai rifliuoti, todėl mažiau permatomi.
Net jei žibintai rasoja, rūdžių bijotis nereikia: šiandieniai reflektoriai pagaminti iš plastiko.
Pastebėjus žibintuose vandens lašelius, reiktų paieškoti ir jų atsiradimo priežasties. Galbūt yra stiklo arba korpuso įtrūkimų. Patikrinkite, ir jei reikia, pakeiskite tarpines. O gal keisdami lemputę nesandariai sumontavote žibintą, į žibinto vidų skverbiasi vanduo. Nenaudokite ir stipresnių lempų, nei nustatyta, nes žibintas gali tapti nesandarus dėl reflektoriaus arba korpuso perkaitimo. O plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu, atstumas iki žibinto turi būti ne mažesnis nei 30 cm.
Jeigu prasiskverbė vanduo, gali tekti išmontuoti žibintą (lemputę) ir atsargiai išdžiovinti pučiant šiltą orą (be dulkių, kiek tik tai įmanoma). Jei ant reflektoriaus kraštų lieka vandens „raštai“, apšvietimas gali suprastėti. Paties reflektoriaus visgi valyti nereiktų- jo paviršius itin jautrus, jį galima lengvai sugadinti. Jeigu reflektorius ar jo dalis tapo matiniai, reflektorių reikia pakeisti. Taip pat gali tekti pakeisti ir spalvotas lemputes (pvz., posūkių), nuo kurių pradeda luptis dažų danga.
:director::director:
vaikams duok sita skaityti, ne man. tu net nesupranti apie ka as kalbu.
You serious?
User
2013-07-25 15:23
2013-07-25
12:27 giedzka wrote:
pirma pasidomek is ko padarytas reflektorius vejeli tu.
2013-07-25
12:38 wrote:
Visų per pastaruosius 30 metų pagamintų žibintų korpusai turi vėdinimo sistemą. Tai padeda išlyginti slėgį bei pašalinti drėgmės perteklių.
Dažniausia drėgmės susikaupimo žibinto korpuse priežastis – pernelyg trumpas atstumas iki žibintų, plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu. Aprasojimo tikimybė itin didelė ir tada, kai automobilis, apsilankius plovykloje, paliekamas šaltame ore. Žibintai rasoja kai oras labai drėgnas arba labai skiriasi vidaus ir lauko temperatūra.
Jei įjungus žibintus drėgmė dingsta ar išgaruoja esant sausam orui, toks reiškinys nėra laikytinas žibintų trūkumu. Jie gali rasoti dėl to, kad, išjungus lempas, vėstantis žibintas įsiurbia orą iš lauko. Jei oras lauke prisotintas drėgmės, ši drėgmė iškart nusėda ant reflektoriaus ar stiklo.
Rasojimas itin gerai pastebimas šiuolaikiniuose automobiliuose, kurių žibintų stiklai yra lygūs. Tuo tarpu senesnių transporto priemonių žibintų stiklai rifliuoti, todėl mažiau permatomi.
Net jei žibintai rasoja, rūdžių bijotis nereikia: šiandieniai reflektoriai pagaminti iš plastiko.
Pastebėjus žibintuose vandens lašelius, reiktų paieškoti ir jų atsiradimo priežasties. Galbūt yra stiklo arba korpuso įtrūkimų. Patikrinkite, ir jei reikia, pakeiskite tarpines. O gal keisdami lemputę nesandariai sumontavote žibintą, į žibinto vidų skverbiasi vanduo. Nenaudokite ir stipresnių lempų, nei nustatyta, nes žibintas gali tapti nesandarus dėl reflektoriaus arba korpuso perkaitimo. O plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu, atstumas iki žibinto turi būti ne mažesnis nei 30 cm.
Jeigu prasiskverbė vanduo, gali tekti išmontuoti žibintą (lemputę) ir atsargiai išdžiovinti pučiant šiltą orą (be dulkių, kiek tik tai įmanoma). Jei ant reflektoriaus kraštų lieka vandens „raštai“, apšvietimas gali suprastėti. Paties reflektoriaus visgi valyti nereiktų- jo paviršius itin jautrus, jį galima lengvai sugadinti. Jeigu reflektorius ar jo dalis tapo matiniai, reflektorių reikia pakeisti. Taip pat gali tekti pakeisti ir spalvotas lemputes (pvz., posūkių), nuo kurių pradeda luptis dažų danga.
:director::director:
Dažniausia drėgmės susikaupimo žibinto korpuse priežastis – pernelyg trumpas atstumas iki žibintų, plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu. Aprasojimo tikimybė itin didelė ir tada, kai automobilis, apsilankius plovykloje, paliekamas šaltame ore. Žibintai rasoja kai oras labai drėgnas arba labai skiriasi vidaus ir lauko temperatūra.
Jei įjungus žibintus drėgmė dingsta ar išgaruoja esant sausam orui, toks reiškinys nėra laikytinas žibintų trūkumu. Jie gali rasoti dėl to, kad, išjungus lempas, vėstantis žibintas įsiurbia orą iš lauko. Jei oras lauke prisotintas drėgmės, ši drėgmė iškart nusėda ant reflektoriaus ar stiklo.
Rasojimas itin gerai pastebimas šiuolaikiniuose automobiliuose, kurių žibintų stiklai yra lygūs. Tuo tarpu senesnių transporto priemonių žibintų stiklai rifliuoti, todėl mažiau permatomi.
Net jei žibintai rasoja, rūdžių bijotis nereikia: šiandieniai reflektoriai pagaminti iš plastiko.
Pastebėjus žibintuose vandens lašelius, reiktų paieškoti ir jų atsiradimo priežasties. Galbūt yra stiklo arba korpuso įtrūkimų. Patikrinkite, ir jei reikia, pakeiskite tarpines. O gal keisdami lemputę nesandariai sumontavote žibintą, į žibinto vidų skverbiasi vanduo. Nenaudokite ir stipresnių lempų, nei nustatyta, nes žibintas gali tapti nesandarus dėl reflektoriaus arba korpuso perkaitimo. O plaunant automobilį aukšto slėgio įrenginiu, atstumas iki žibinto turi būti ne mažesnis nei 30 cm.
Jeigu prasiskverbė vanduo, gali tekti išmontuoti žibintą (lemputę) ir atsargiai išdžiovinti pučiant šiltą orą (be dulkių, kiek tik tai įmanoma). Jei ant reflektoriaus kraštų lieka vandens „raštai“, apšvietimas gali suprastėti. Paties reflektoriaus visgi valyti nereiktų- jo paviršius itin jautrus, jį galima lengvai sugadinti. Jeigu reflektorius ar jo dalis tapo matiniai, reflektorių reikia pakeisti. Taip pat gali tekti pakeisti ir spalvotas lemputes (pvz., posūkių), nuo kurių pradeda luptis dažų danga.
:director::director:
2013-07-25
15:19 giedzka wrote:
vaikams duok sita skaityti, ne man. tu net nesupranti apie ka as kalbu.
Gerai as vaikas as nieko nesuprantu nieko nezinau nieko nemoku, tu visada teisus taip tinka tau
User
2013-07-25 15:26
issemes fara fenu isdziovink neraasos jai nekiaura ir dregme nepaeks i vidu o jai pateks dregme geriau pakeisk i naujas aisku galima zaist su silokonu,
Your message |
|