Projektas volvo xc70 su bmw 3.5d varikliu.

Created by User 2018-12-27
2018-12-27 02:10
Tai gi nusprendziau savo masiniuka atgaivinti kasdieniniam vazinejimui. Sena motora parduoti su nereikalingais agregatais ir talpinti naujesni galingesni bmw varikli taip pat 4wd. Projekta pradesiu is pradziu pats o toliau jau manau man reiks pagalbos su iskilusiom problemom kaip pusasiai kompas laidai ir tt. Ar galetumet patart kas gali laukt netiketo ir ar itilpsiu su 3k?
7658 / 0
2018-12-27 10:18
.Bent isivaizduoji ka sugalvojai?Turite lakia fantazija ir daug atliekamu pinigu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2018-12-27 13:24
Tai gal koki kita dyzeliuka galima ideti? Ar geriau galingesni benzinini? Yra nemazai pavyzdziu
7658 / 0
2018-12-27 15:21
geriau yra pakeisti i kita kazka.Pvz galima paieskot audi tt ir pridet rankas.Bus prasme, kol teisiu neatims uz virsijima:)Tavo dabartine ideja yra staciai....eeeee Ismest skersa varikli su deze ir idet kito gamintojo isilga varikli, plius visu keturiu ratu?Tau pavydi ne tik Volvo ar BMW inzinieriai:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7658 / 0
2018-12-27 20:20
2018-12-27 10:18 maumas wrote: .Bent isivaizduoji ka sugalvojai?:smoke:Turite lakia fantazija ir daug atliekamu pinigu
wrote: ..
cia vienu metu TT pirmos laidos turbinta pardavinejo.Ten kiek prirasyta modu sudeta, kokie rodikliai pasiekti stende, tai daugumai galejo buti svajoniu masina.Ir tik uz 5 ar 5.5 keur.Vienas juokas.Plius kabrioletas-visos mergos tavo.Vaziuoji gedo prospektu ir sluote sluoji:D
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2018-12-28 02:20
As tai manau kitaip... galvoju ant xc70 daug vietos dideliam motorui. Ikisciau su greiciu deze. Reiktu tik pagalviu ant ko stovetu motoras, pusasiu, kardanui speiseriu ar kaip jie vadinas o tada lieka kompas laidai
477 / 0
2018-12-28 08:06
Žmogui po švenčių susisuko galva greičiausiais....
Kažkada į Volvo vietoje 2, 4 bandžiau dėti 2, 5tdi. Hemorojaus buvo daugiau nei reikia, nors ten daugmaž atrodė viskas atitinka.
Toks projektas yra finansinė katastrofa, lengvai "suvalgys" 1, 5-2ke ir tai jei pats darysi, čia neskaitant mazgų ir detalių. Jei apie tai nieko neišmanai, reikės mokėti tiems kas supranta, o tokių nėra daug ir tie kurie yra bus l brangūs, taigi suma gali laisvai dvigubėti.
Nieko nėra geriau, kaip pagaminta gamykloje, nujaučiu BMW ir Volvo inžinieriai turėtų būti pakankamai kompetetingi savo srityje :).
Nuoširdžiai siūlau neprasidėti, nes tai bus tolygu pinigų išmetimui ar atidavimui kažkam be jokio tikslo.
use google before asking stupid questions
7658 / 0
2018-12-28 09:41
neskiri xc70 nuo to, ka rodai fotkeje, o svajoji apie kazkokius projektus.Esme ne telpa didelis variklis ar netelpa, patikek.Tuo labiau skersas ir isilgas.Jei yra galimybiu, perki iskart koki xc70 su 3.2 ar dar koki, privedi ji iki bukles kokia turi buti ir bus tau laime.Jei dar auksciau, yra R modeliai, yra xc90 su 4.4.Jau ir situ bukles atstatymas kainuotu ne taip jau mazai.Gal kur intike persiziurejai kokiu projektu, bet tai zinok yra zmoniu su labai gerom galvom ir finansais zaidimai.Tikrai ne uz tris tonas euru.Ir tikrai niekas nekisa bmw isilgo variklio i skersa volvo.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2018-12-29 05:05
Kurioj vietoj tu cia nematai xc70?
2018-12-29 05:16
Man reik zmogaus kuris gali normaliai patart... pinigai nera problema. Masina man patinaka... noriu ja pasidaryt sau vazinet gazo paspaust kad nesigaileciau ir tuo paciu ekonomiskai jei reik.
2018-12-29 05:25
Turiu kasdieniniam vazinejimui kita auto. O sita palikta rimtesniam darbui. Manau cia nera problemos labai dideles. Tiesiog matau cia mazokai zmoniu kas uzsiema projektais sioje grupeje ir galetu patart
7658 / 0
2018-12-29 08:22
As tai kitoj palatoj gydausi:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2018-12-29 13:11
Tai kad tu cia vienas komentuoji. Daug ziniu igavau
2018-12-29 14:31
Realiai ir paprasta 135kw deciau
7658 / 0
2018-12-29 14:37
Dek, Nepamirsk i foruma fotkiu ikelt, aprasyk...Laukiu
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1829 / 0
2018-12-29 15:41
2018-12-29 14:31 wrote: Realiai ir paprasta 135kw deciau
paaiskink kam tau toks projektas del 135kw? jei gali paimt gaminama volvo 147 kw ir paprastai pacipuot turbinini varikli ir gaut zymiai mazesnem islaidom 170-180kw?suprasciau jei kalba eitu apie 300kw projekta...o cia tik pinigu ismetimas...vienas dalykas nezinia kiek ikisi, nes realiai reikes viso bmw kaip donoro, variklis deze, tiltas galinis, kad perdavimai sutaptu su deze, kitas dalikas kaip tu planuoji visa ta turta italpint po volvo kapotu?ilginsi prieki kad pastatyt varikli isilgai kaip bmw o ne skersai kaip volvo?na tarkim tu visa tai padarysi, bet abejoju kad su tokiais perdarymais tu praeisi ekspertize, o be jos tu negalesi isvaziuot….kitas reikalas ieskai xc70 2, 5 turbo , cipuoji ir turesi be didesniu islaidu kazka tipo gerai traukianti
7658 / 0
2018-12-29 15:45
gal zinot kur galima nusipirkt raminanciu?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2018-12-29 17:01
As galvoju ne apie labai galinga projekta... tiesiog noriu pasidaryt dailycar su dyzeliniu motoru kad butu pakankamai galingas patikimas. Su benzinais nieko nesuprantu ir nenoriu zaist
2018-12-29 17:02
3.0d patikimas geras motoras. Nebent as neturiu vaizduotes ka dar ten butu galima idet is dyzelio
2018-12-29 17:05
Toks jausmas kad as cia vienas i auto deciau kitos auto varikli
2018-12-29 17:56
Patinka YouTube kanalas rusu -perka damustas auto kaip audi a8 Mercedes bmw long ir tai kiek reikalu. Nors tolkas yra o cia ka sumastei nu nez . Tarkim kaip minejo o kaip skydelis draugaus ? Kas tau visa elektra praves jei pats nemoki klausk elektriko kiek darbas . Na dzin tvirtinimus sugalvosi kazkaip o bent zinai kiek donoras kastuos?
7658 / 0
2018-12-29 19:13
2018-12-29 17:01 wrote: As galvoju ne apie labai galinga projekta... tiesiog noriu pasidaryt dailycar su dyzeliniu motoru kad butu pakankamai galingas patikimas. Su benzinais nieko nesuprantu ir nenoriu zaist
tai kuo skiriasi siuolaikiniai dyz. nuo benzininiu?Pas abu yra ir turbos.na daug tokiu, pas abu elektriniai purkstukai, pas abu egr, katalizatoriai, lambdos 4vnt....Kuri ten trilitri turi galvoj bmw, nelabai supratau.Jei senaji ar 150kw, tai dar reikes nedamusto paieskot, nes lakunai juos ne tik LT megsta ir joja kol jojasi
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1829 / 0
2018-12-29 23:15
2018-12-29 17:01 wrote: As galvoju ne apie labai galinga projekta... tiesiog noriu pasidaryt dailycar su dyzeliniu motoru kad butu pakankamai galingas patikimas. Su benzinais nieko nesuprantu ir nenoriu zaist
o ka tu su dyzeliais supranti?ar tu manai kad dyzelis cia yra 2 golfas 1, 6d kur is elektronikos elektrinis voztuvas ir viskas...siuolaikiniai dyzeliai cia kruva davikliu ir be kompo niekaip, lygiai taip pat kaip ir benzininiai….nu nori dyzeli ikist prasom kisk….o patikimas motoras zinai koks bus?ta kuri iskart perrinks nekreivarankis motoristas, tiesiog pinigine prasme ta pati volvo perrinkt bus zymiai pigiau tavo sumanymo ir prasmes tokio projekto jokios, pajuokos objektas…arba rimtai idek koki senuka 1.6dyzeli kokiu 45kw, kur elektronikos nera ir turesi laimes
2018-12-30 02:21
Nu taip
477 / 0
2018-12-30 10:03
2018-12-29 14:31 wrote: Realiai ir paprasta 135kw deciau
2018-12-29 15:41 wagen wrote: paaiskink kam tau toks projektas del 135kw? jei gali paimt gaminama volvo 147 kw ir paprastai pacipuot turbinini varikli ir gaut zymiai mazesnem islaidom 170-180kw?suprasciau jei kalba eitu apie 300kw projekta...o cia tik pinigu ismetimas...vienas dalykas nezinia kiek ikisi, nes realiai reikes viso bmw kaip donoro, variklis deze, tiltas galinis, kad perdavimai sutaptu su deze, kitas dalikas kaip tu planuoji visa ta turta italpint po volvo kapotu?ilginsi prieki kad pastatyt varikli isilgai kaip bmw o ne skersai kaip volvo?na tarkim tu visa tai padarysi, bet abejoju kad su tokiais perdarymais tu praeisi ekspertize, o be jos tu negalesi isvaziuot….kitas reikalas ieskai xc70 2, 5 turbo , cipuoji ir turesi be didesniu islaidu kazka tipo gerai traukianti
Reikia leisti žmogui pabandyti, nes panašu, jog užsidegęs savo idėja :)))).
Man tai jau dabar juokinga, tegul bando, tiksliau tegul meta pinigus į balą.
Statau dėžę viskio, kad projektas nebus baigtas :)))
use google before asking stupid questions
2018-12-30 10:04
Patarimas autoriui nr. 1 - niekada neklausyk patarimų iš tų, kurie patys nėra nieko darę. Variklio tvirtinimai mažiausia problema - prisuki pagalves prie kėbulo, įkeli variklį, pastatai į reikiamą poziciją ir susivirini reikiamą konstrukciją nuo variklio iki pagalvės. Toliau, pusašių, kardanų perdarymas yra dar lengvesnis: imi 2 skirtingus pusašius, juos nupjauni, kad gautum reikalingo ilgio, o sujungimui bet koks tekintojas ištekins movą, prie kurios ir privirinsi pusašių/kardano galus.Apie duslintuvą, šlangas nekalbėsiu - manau čia problemų neturėtų kilt. Lieka elektra. Žmogus, kuris nėra atlikinėjęs panašių projektų įsivaizduoja, kad reikia traukti didžiulį laidyno kalną ir jį krauti į norimą kėbulą. Tačiau realybė yra tokia, jog variklio valdymo kompiuteris su variklio skyriumi yra sujungtas atskira pravotke, belieka ją gražiai išsiimti. Liks maždaug 5-10 laidų, kuriuos jau teks pasijungti pačiam, bet čia smulkmena(pliusas, minusas, degimas, kuro siurbliukas). Kolegos lenkijoje yra atlikę labai panašų projektą( į Volvo V70 dėjo 3, 0D bmw variklį su ixso dėže). Su mielu noru pasidalinčiau smulkesne informacija, bet dėja negaliu, nes klientas tokio sutikimo nebuvo davęs. Sėkmės projekte, laukiam naujienų bei fotografijų, kuo galėsiu, tuo padėsiu.
7658 / 0
2018-12-30 10:56
Blt laukiu nesulaukiu rezultatu:)Prisidesiu prie tos dezes viskio:)Darytojai, zvengiu kas diena:)Reikejo senam visureigiui pakeist sankaba.LT nerado niekas, atveze is PL, kainavo 185eur.Cia buvo baikos.Kelt dvi dezes lauk-nesiryzom vien del svorio.Nes nebuvo tinkamu nuleidimo mechanizmu.Isemem...varikli.Gerai kai dusle nauja buvo pakeista pries metus, tai bent tam plane kazkiek lengviau.Tris dienas dirbo zmogus, kuris oi kiek varikliu pakeites per savo gyvenima.Kiek varztu nulauze jau neskaiciavau, tik pirkau graztus ka pasake.Uzteko ispudziu, net kai yra 20 metu patirties.Ka jus cia virinsit, entuziasmas baigsis, kai baigsis pinigai.Tie 3keur ciulpinukams, jiems isleist yra bent 20 geresniu budu, nei vieno vidurius kist i kito, veziot ta frankensteina po ekspertizes, ar be jos pasivezint tik palei garaza
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2018-12-30 11:18
2018-12-30 10:56 maumas wrote: Blt laukiu nesulaukiu rezultatu:)Prisidesiu prie tos dezes viskio:)Darytojai, zvengiu kas diena:)Reikejo senam visureigiui pakeist sankaba.LT nerado niekas, atveze is PL, kainavo 185eur.Cia buvo baikos.Kelt dvi dezes lauk-nesiryzom vien del svorio.Nes nebuvo tinkamu nuleidimo mechanizmu.Isemem...varikli.Gerai kai dusle nauja buvo pakeista pries metus, tai bent tam plane kazkiek lengviau.Tris dienas dirbo zmogus, kuris oi kiek varikliu pakeites per savo gyvenima.Kiek varztu nulauze jau neskaiciavau, tik pirkau graztus ka pasake.Uzteko ispudziu, net kai yra 20 metu patirties.Ka jus cia virinsit, entuziasmas baigsis, kai baigsis pinigai.Tie 3keur ciulpinukams, jiems isleist yra bent 20 geresniu budu, nei vieno vidurius kist i kito, veziot ta frankensteina po ekspertizes, ar be jos pasivezint tik palei garaza
Taip ir nesupratau kame esmė.Prie ko čia senas pirdūnas, kuris 3dienas sankabą keičia ir volvo su bmw varikliu projektas? Jei pats nesugebi tokio elementaraus darbo atlikti, tai ką tu gali patarti žmogui, norinčiam atlikti rimtesnį projektą?
477 / 0
2018-12-30 11:42
Gerai....darbais o ne žodžiais rodykit ką mokat, lailukiam nesulaukiam :)
P.s. man taip pat viskas atrodė gana paprasta...iš pradžių, o paskui
use google before asking stupid questions
7658 / 0
2018-12-30 11:47
2018-12-30 10:56 maumas wrote: Blt laukiu nesulaukiu rezultatu:)Prisidesiu prie tos dezes viskio:)Darytojai, zvengiu kas diena:)Reikejo senam visureigiui pakeist sankaba.LT nerado niekas, atveze is PL, kainavo 185eur.Cia buvo baikos.Kelt dvi dezes lauk-nesiryzom vien del svorio.Nes nebuvo tinkamu nuleidimo mechanizmu.Isemem...varikli.Gerai kai dusle nauja buvo pakeista pries metus, tai bent tam plane kazkiek lengviau.Tris dienas dirbo zmogus, kuris oi kiek varikliu pakeites per savo gyvenima.Kiek varztu nulauze jau neskaiciavau, tik pirkau graztus ka pasake.Uzteko ispudziu, net kai yra 20 metu patirties.Ka jus cia virinsit, entuziasmas baigsis, kai baigsis pinigai.Tie 3keur ciulpinukams, jiems isleist yra bent 20 geresniu budu, nei vieno vidurius kist i kito, veziot ta frankensteina po ekspertizes, ar be jos pasivezint tik palei garaza
2018-12-30 11:18 wrote: Taip ir nesupratau kame esmė.Prie ko čia senas pirdūnas, kuris 3dienas sankabą keičia ir volvo su bmw varikliu projektas? Jei pats nesugebi tokio elementaraus darbo atlikti, tai ką tu gali patarti žmogui, norinčiam atlikti rimtesnį projektą?
ka pats moki?Ka varai?Zinok, kad ir as moku.mulki netasytas.Sveiskirudis, gali tam su volvo padet, jei savo ka neturi:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2018-12-30 12:04
Esame atlikę gerokai sudėtingesnių projektų, todėl autoriaus planai neatrodo neįveikiamas iššūkis. Be to, kaip minėjau, kolegos Lenkijoje yra turėję beveik analogišką projektą(tiesa ten dar perdarinėjo visą "tunelį", nes iš fwd buvo daromas awd variantas. 3k e yra reali suma, jei viskas atliekama savomis rankomis bei daroma apgalvotai ir pasitarus - tuomet nereikia perdarinėti kelis kartus tų pačių mazgų. šiuo atveju Volvo variklio skyriaus erdvė yra didžiulė, kas ypač palengvina tokius perdarymus. Ekspertizės yra atskiras klausimas. Lietuvoje tai išties komplikuota, bet tiek Latvijoje, Lenkijoje jokių problemų nebūna ir visi dokumentai kaiunuoja 300-400€. Be to, Lietuvoje TA darbuotojai yra sukalbami, todėl ekspertizės klausimą galima išspręsti dar lengviau(manau visi supranta apie ką kalbu).Tokių projektų esmė ne ekonominė, o tiesiog noras turėti kažką išskirtinio. Žmogus dirbantis už MMA to niekada nesupras. Dar kartą norėčiau palinkėti autoriui sekmės projekte. O Maumas tegul paskaito visus mano komentarus dar kartą ir lai pagauna esmę, parašytą tarp eilučių.
2018-12-30 13:55
wrote: ..
Čia dar klausimas, kas pigiau: ar volvo persidaryt, ar bobą susirast :D Beje, kiek pas Zarachą dabar padangų raidžių spalvinimas kainuoja?
7658 / 0
2018-12-30 14:37
2018-12-30 12:04 wrote: Esame atlikę gerokai sudėtingesnių projektų, todėl autoriaus planai neatrodo neįveikiamas iššūkis. Be to, kaip minėjau, kolegos Lenkijoje yra turėję beveik analogišką projektą(tiesa ten dar perdarinėjo visą "tunelį", nes iš fwd buvo daromas awd variantas. 3k e yra reali suma, jei viskas atliekama savomis rankomis bei daroma apgalvotai ir pasitarus - tuomet nereikia perdarinėti kelis kartus tų pačių mazgų. šiuo atveju Volvo variklio skyriaus erdvė yra didžiulė, kas ypač palengvina tokius perdarymus. Ekspertizės yra atskiras klausimas. Lietuvoje tai išties komplikuota, bet tiek Latvijoje, Lenkijoje jokių problemų nebūna ir visi dokumentai kaiunuoja 300-400€. Be to, Lietuvoje TA darbuotojai yra sukalbami, todėl ekspertizės klausimą galima išspręsti dar lengviau(manau visi supranta apie ką kalbu).Tokių projektų esmė ne ekonominė, o tiesiog noras turėti kažką išskirtinio. Žmogus dirbantis už MMA to niekada nesupras. Dar kartą norėčiau palinkėti autoriui sekmės projekte. O Maumas tegul paskaito visus mano komentarus dar kartą ir lai pagauna esmę, parašytą tarp eilučių.
nu nedirbu uz MMA, net nezinau kiek tiksliai tai yra. Moki trolint, bet gyvenimas ne tik rasinet bele ka.Pasakos yra apie susikalbejimus perTA, nebent tavo gimines ten dirba.Taip is paslies atejes turesi nusivilt, arba susigausi problemu.Tokie perdarymai apie kokius cia snekam nera zuikio dainos, greiciausiai reiks pateikt brezinius ir skaiciavimus, kuriuos jus aisku ignoruojate, ane
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2018-12-31 04:51
Nu taip vyrai

Your message