User
2013-01-28 09:52
Sveiki,
neperseniausiai isigyjau šia mašiną ir rodos joje yra tokia bėda. Naudojantis galiniu tiltu mašina veikia puikiai ir trauka labai gera. Perjungus į 4 tiltus, automatinė pavarų dėžė nustoja perjunginėti bėgius. Ir nelabai suprantu, ar čia taip tūri būti, ar kažkios problemos mašinoje yra.
neperseniausiai isigyjau šia mašiną ir rodos joje yra tokia bėda. Naudojantis galiniu tiltu mašina veikia puikiai ir trauka labai gera. Perjungus į 4 tiltus, automatinė pavarų dėžė nustoja perjunginėti bėgius. Ir nelabai suprantu, ar čia taip tūri būti, ar kažkios problemos mašinoje yra.
User
2013-01-28 18:28
4 tiltus?
User
2013-08-20 11:00
pas si automobili visada veikia visi keturi ratai, kai tik pradeda slysti ar praranda sukibima, o ta svirtele kur 4x4, ji vaidina toki vaidmeni lyg ijungtum rimtam dzipe paletintoja. pats toki vairuoju ir kas liecia pravazuma nieko gero pasakyti negaliu, grazus bent ir pigus dzipas
User
2013-08-20 12:32
2013-08-20
11:00 wrote:
pas si automobili visada veikia visi keturi ratai, kai tik pradeda slysti ar praranda sukibima, o ta svirtele kur 4x4, ji vaidina toki vaidmeni lyg ijungtum rimtam dzipe paletintoja. pats toki vairuoju ir kas liecia pravazuma nieko gero pasakyti negaliu, grazus bent ir pigus dzipas
che che che todel ir nejungineja begiu kad ijungus antra dezes velena (paletintoja)pavaros neturi jungtis padaryta paprastai kad nesijunginetu isviso varo 1, 2 arba tik 1-mu begiu
User
2013-10-19 13:10
2013-08-20
11:00 wrote:
pas si automobili visada veikia visi keturi ratai, kai tik pradeda slysti ar praranda sukibima, o ta svirtele kur 4x4, ji vaidina toki vaidmeni lyg ijungtum rimtam dzipe paletintoja. pats toki vairuoju ir kas liecia pravazuma nieko gero pasakyti negaliu, grazus bent ir pigus dzipas
Nesamone.Razdatkes buna TOD, Ir buna PART TIME. Pirma AUTO ir 4LOV, antra 2H, 4H ir 4LOV. Jauti skirtumus? Man TODas daugiau patinka. Leki, slidžiam keli pati isijungia. A i šudus ilindes, tai ijungiu 4LOV. Ir abu tiltai razdatkei blokojasi, ir sokimo momentas...
User
2013-10-19 13:34
2013-01-28
09:52 wrote:
Sveiki,
neperseniausiai isigyjau šia mašiną ir rodos joje yra tokia bėda. Naudojantis galiniu tiltu mašina veikia puikiai ir trauka labai gera. Perjungus į 4 tiltus, automatinė pavarų dėžė nustoja perjunginėti bėgius. Ir nelabai suprantu, ar čia taip tūri būti, ar kažkios problemos mašinoje yra.
neperseniausiai isigyjau šia mašiną ir rodos joje yra tokia bėda. Naudojantis galiniu tiltu mašina veikia puikiai ir trauka labai gera. Perjungus į 4 tiltus, automatinė pavarų dėžė nustoja perjunginėti bėgius. Ir nelabai suprantu, ar čia taip tūri būti, ar kažkios problemos mašinoje yra.
Pas tave greičiauciai TOD ir tu ijungi ne 4tiltus, a poletintoja 4LOV. Su automatu normaliam keli ir startuos ant kokio 2 begio. Ir kaip turi rekt motoras kad ant pažemintos važiotu kokiu 50km/val ar taip kokie persijungimai butu. Neimk i galva
domasas
3 / 0
2014-03-16 18:33
sveiki viruciaituriu tokia problemele su cia sorento 3.5 benzas automatas yra 2WD 4WD 4WD LOW zodziu kai nustatai ant 2WD tai vaziuojaviskas ledas grazei ir dailei bet kai nustatai ant 4WD tai pradedant vazioti masina pradeda visa drebeti atrodo kad ratai tuoi nukris. ant 4WD LOW irgi taspats dreba kaip drebule. ant 4WD dreba ir su tokiu kaip musimu tik nebesuprantu iskur tas musimas ar is priekio ar is galo.isibegejus iki kokio 50 km per valanda niekas nebedreba bet suletinus iki 10 - 20 km per valanda vel aciranda drebejimas gal kas zinot kas cia per chrenovina. ispradziu galvojau kad priekinis pusasis desines puses jis ten toks ilgas su pakabinamu guoliu galvojau kad slitsai prasisuke pakeiciau bet vistiek tas pats gal kas galite ka patarti aciu vyruciai.
Your message |
|