User
2013-05-02 17:10
Ka daryt??
auto netraukia daugiau kaip 250km/h...
motoras 1.9tdi 110kw, po chipo ir kw sport filtro 151kw...
gal kas patartumet kokius purkstukus turba ir interkiuleri det kad daugiau eitu?
auto netraukia daugiau kaip 250km/h...
motoras 1.9tdi 110kw, po chipo ir kw sport filtro 151kw...
gal kas patartumet kokius purkstukus turba ir interkiuleri det kad daugiau eitu?
User
2013-05-02 17:11
Palengvink masina, ismesk sedynes ir afsifkes +20 turetu eiti
User
2013-05-02 17:13
ir sedeti ant kibiro? as jau geriau pats numesciau 10 kilu butu paprasciau nei sodynes lupti
User
2013-05-02 17:50
greicio ribotuvas gal nenuimtas?
ar tiesiog galios truksta?
ar tiesiog galios truksta?
User
2013-05-03 02:52
geras klausimas, dabar net susimasciau bet kad nemanau jog gali buti ribotuvas juk originaliai sis auto eina 230-235 o dabar ties 250 tiesiog nustoja kilti greitis...
User
2013-05-03 07:04
kosmonautas
User
2013-05-03 08:01
Daugiau tikėk čipų-vangom ir tais skaičiais kuriuose jie išburia 95% apsiskelbusiuju paprasciausiai isdurineja mazvaikius ir kitus naivuolius, gal dar moka pertvarkyti egr-a ir ismetima bei kuro padaugint ie pasekt pasaka apie mistinius kilowatus sugeba.Kodel gi ne, jei atsiranda idiotu kurie vangoms uz burtus moka pinigus
User
2013-05-03 09:19
2013-05-03
02:52 wrote:
geras klausimas, dabar net susimasciau bet kad nemanau jog gali buti ribotuvas juk originaliai sis auto eina 230-235 o dabar ties 250 tiesiog nustoja kilti greitis...
panasu i ribotuva. pas mane stovejo ant 240km/h. tie kas "cipavo" galejo nesunkiai nuimti.
User
2013-05-03 09:53
2013-05-02
17:10 wrote:
Ka daryt?? :D
auto netraukia daugiau kaip 250km/h...
motoras 1.9tdi 110kw, po chipo ir kw sport filtro 151kw...
gal kas patartumet kokius purkstukus turba ir interkiuleri det kad daugiau eitu? :)
auto netraukia daugiau kaip 250km/h...
motoras 1.9tdi 110kw, po chipo ir kw sport filtro 151kw...
gal kas patartumet kokius purkstukus turba ir interkiuleri det kad daugiau eitu? :)
o kiek turi eiti 280? toledas su r19 nebetrauke?
User
2013-05-03 10:06
Va kas tokiems "lakunams" buna
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/salia-klaipedos-dramos-teatro-per-kraupia-bmw-avarija-uzsimuse-du-jaunuoliai-vairuotojas-suzalotas.d?id=61295819
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/salia-klaipedos-dramos-teatro-per-kraupia-bmw-avarija-uzsimuse-du-jaunuoliai-vairuotojas-suzalotas.d?id=61295819
assas
3586 / 0
2013-05-03 11:31
2013-05-03
10:06 wrote:
Va kas tokiems "lakunams" buna:director:
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/salia-klaipedos-dramos-teatro-per-kraupia-bmw-avarija-uzsimuse-du-jaunuoliai-vairuotojas-suzalotas.d?id=61295819
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/salia-klaipedos-dramos-teatro-per-kraupia-bmw-avarija-uzsimuse-du-jaunuoliai-vairuotojas-suzalotas.d?id=61295819
zinai kas yra blogiausia kad kencia nekalti zmones per tokius suhas o kad pats vairuotojas uzsimuse tai manau visuomenei gera padare.kazkada su mersu prie banginio klp stovejau laukiau zmogaus tai privyko 2 skacai su porshe 911 prasidare langa sako gal nori y tiesiaja isvaziuoti na sakau gerai bet parodykit bent kelius medalius laimetus lenktynese ar varzybuose nes sakau nenoriu matyti kai jus grandys nuo kokio medzio su siupelia tai cia ir baiges kalba ir siaip panasiu yra buve nemazai niuansu
User
2013-05-03 12:08
2013-05-03
02:52 wrote:
geras klausimas, dabar net susimasciau bet kad nemanau jog gali buti ribotuvas juk originaliai sis auto eina 230-235 o dabar ties 250 tiesiog nustoja kilti greitis...
originaliai jis turi eiti 2010-2015km/h priklauso nuo dezes ir 4motion , quattro ar ne.Kitas dalykas, kad redukcija ir perdavimai jam niekad neleis greiciau vaziuoti net 6 begiu, nebent vaidenasi ant stendo volu dirbtinem salygom kai nera realaus pasipriesinimo ir trinties.Beto, odometas ir spidas 100% grybauja.Taip kad galima pamirst drambiuko svajones apie +40kw priburima, nes is sio variklio originale jau istraukta maximumas pajegumu.
User
2013-05-03 12:10
2013-05-03
02:52 wrote:
geras klausimas, dabar net susimasciau bet kad nemanau jog gali buti ribotuvas juk originaliai sis auto eina 230-235 o dabar ties 250 tiesiog nustoja kilti greitis...
2013-05-03
12:08 wrote:
originaliai jis turi eiti 2010-2015km/h priklauso nuo dezes ir 4motion , quattro ar ne.Kitas dalykas, kad redukcija ir perdavimai jam niekad neleis greiciau vaziuoti net 6 begiu, nebent vaidenasi ant stendo volu dirbtinem salygom kai nera realaus pasipriesinimo ir trinties.Beto, odometas ir spidas 100% grybauja.Taip kad galima pamirst drambiuko svajones apie +40kw priburima, nes is sio variklio originale jau istraukta maximumas pajegumu.
oho, raketiniai viršgarsiniai greičiai 2010-2015, kokie čia super automobiliai?
User
2013-05-03 12:15
2013-05-02
17:10 wrote:
Ka daryt?? :D
auto netraukia daugiau kaip 250km/h...
motoras 1.9tdi 110kw, po chipo ir kw sport filtro 151kw...
gal kas patartumet kokius purkstukus turba ir interkiuleri det kad daugiau eitu? :)
auto netraukia daugiau kaip 250km/h...
motoras 1.9tdi 110kw, po chipo ir kw sport filtro 151kw...
gal kas patartumet kokius purkstukus turba ir interkiuleri det kad daugiau eitu? :)
Kur tu ji ''chipavai''?
User
2013-05-03 12:50
nei jis vaziavo 250 nei ka.rado paveiksliuka ir knisa zmonema prota
User
2013-05-03 13:15
2013-05-03
12:50 wrote:
nei jis vaziavo 250 nei ka.rado paveiksliuka ir knisa zmonema prota:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:
tai cia savaime suprantama kad jis triochala pasliednas, juokas ima kad kazkas dar patikejo juo lakunas blet, 1.9tdi chipas dadejo 41kw blet blet negaliu
User
2013-05-03 13:36
2013-05-03
02:52 wrote:
geras klausimas, dabar net susimasciau bet kad nemanau jog gali buti ribotuvas juk originaliai sis auto eina 230-235 o dabar ties 250 tiesiog nustoja kilti greitis...
2013-05-03
12:08 wrote:
originaliai jis turi eiti 2010-2015km/h priklauso nuo dezes ir 4motion , quattro ar ne.Kitas dalykas, kad redukcija ir perdavimai jam niekad neleis greiciau vaziuoti net 6 begiu, nebent vaidenasi ant stendo volu dirbtinem salygom kai nera realaus pasipriesinimo ir trinties.Beto, odometas ir spidas 100% grybauja.Taip kad galima pamirst drambiuko svajones apie +40kw priburima, nes is sio variklio originale jau istraukta maximumas pajegumu.
2013-05-03
12:10 wrote:
oho, raketiniai viršgarsiniai greičiai 2010-2015, kokie čia super automobiliai? :shocking:
jomajo, dar 300kw "pricipavau" vnz no problem, kiek nori tiek isirasai i techpasi
User
2013-05-03 14:23
zarachas su nauju nicku
zarachas
4021 / 0
2013-05-03 15:05
2013-05-03
14:23 wrote:
zarachas su nauju nicku :lol:
Nesvaik garsiai...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-05-03 15:12
2013-05-03
14:23 wrote:
zarachas su nauju nicku :lol:
2013-05-03
15:05 zarachas wrote:
Nesvaik garsiai... :thumbup:
kur dinges buvai, seni ?
User
2013-05-03 15:49
2013-05-03
14:23 wrote:
zarachas su nauju nicku :lol:
2013-05-03
15:05 zarachas wrote:
Nesvaik garsiai... :thumbup:
2013-05-03
15:12 wrote:
kur dinges buvai, seni ? :D
juoks po juoko bet klp skaudei prisidauze sianakt..
User
2013-05-04 11:51
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus D
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus D
User
2013-05-04 12:10
2013-05-04
11:51 wrote:
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia :) del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Nuo kada sportinis filtras dadeda 6kw? jis max 2-3kw dadeda o ir tai reikia dar gero sportinio duslintuvo
assas
3586 / 0
2013-05-04 12:13
2013-05-04
11:51 wrote:
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia :) del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
ymesk skale stendo kur dariai?
zarachas
4021 / 0
2013-05-04 12:15
2013-05-04
11:51 wrote:
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia :) del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Bent surealink skaičius arba ant stendo pastatyk, nes kuo senesnis automobilis - tuo jis mažiau turi kW, nes viskas dyla, taip kad iš 66 kW pasidaryti 90 kW yra ką veikti, o pačipavus džiaukis, kad ten kokie 75 kW bus, nes skaičiai tai rimtai iš Farmville...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-05-04 12:18
2013-05-04
11:51 wrote:
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia :) del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
2013-05-04
12:10 wrote:
Nuo kada sportinis filtras dadeda 6kw? jis max 2-3kw dadeda o ir tai reikia dar gero sportinio duslintuvo
nori pasakyti imetus milteko sport ismetima uz 2k-2.5k litu man dasidetu 3 kw? ;DD po filtro idejimo ant stendo sukau gavosi 151 kw
filtras originalus butent 1.9 tdi varikliui is vw centro 200 lituku paklojau.. jie deklaruoja 4-5 procentus ag padidejima, pasiskaiciok nenuostabu kad tiek ir gavosi
filtras originalus butent 1.9 tdi varikliui is vw centro 200 lituku paklojau.. jie deklaruoja 4-5 procentus ag padidejima, pasiskaiciok nenuostabu kad tiek ir gavosi
User
2013-05-04 12:20
2013-05-04
11:51 wrote:
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia :) del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
2013-05-04
12:15 zarachas wrote:
Bent surealink skaičius arba ant stendo pastatyk, nes kuo senesnis automobilis - tuo jis mažiau turi kW, nes viskas dyla, taip kad iš 66 kW pasidaryti 90 kW yra ką veikti, o pačipavus džiaukis, kad ten kokie 75 kW bus, nes skaičiai tai rimtai iš Farmville... :thumbdown:
Dariau stendo matavima, chipas detas vimotoje su stendo matavimu is 66 kw gavosi 90 kw tik nepamenu kiek nm. cia tipo daug? pasiziurekit ju facebook puslapyje arba galingas.lt panasiai tiek ir spaudzia is 1.9, cia jum ne afla rome jtd variklis D
User
2013-05-04 12:26
2013-05-04
11:51 wrote:
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia :) del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
2013-05-04
12:13 assas wrote:
ymesk skale stendo kur dariai?
esu imetes kazkurioje forumo temoje, irgi kalba ejo kad niekas netikejo o paskui uztilo, esme mane domina kaip isgauti daugiau tu arkliuku, gal kas ismanot daugiau del tolimesnio variklio tuning?
zarachas
4021 / 0
2013-05-04 12:26
2013-05-04
11:51 wrote:
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia :) del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
2013-05-04
12:10 wrote:
Nuo kada sportinis filtras dadeda 6kw? jis max 2-3kw dadeda o ir tai reikia dar gero sportinio duslintuvo
2013-05-04
12:18 wrote:
nori pasakyti imetus milteko sport ismetima uz 2k-2.5k litu man dasidetu 3 kw? ;DD po filtro idejimo ant stendo sukau gavosi 151 kw
filtras originalus butent 1.9 tdi varikliui is vw centro 200 lituku paklojau.. jie deklaruoja 4-5 procentus ag padidejima, pasiskaiciok nenuostabu kad tiek ir gavosi :)
filtras originalus butent 1.9 tdi varikliui is vw centro 200 lituku paklojau.. jie deklaruoja 4-5 procentus ag padidejima, pasiskaiciok nenuostabu kad tiek ir gavosi :)
Tipo kuo brangesnį perki, tai tuo daugiau AG/kW dadeda?.. Tu geriau nusipirk tą eilinį N1 už pidisoką, tai tau daugiau galios duos... Turbūt ir automobilio stovį vertini pagal kainą arba metus, tai nelabai yra čia su tavim apie ką diskutuoti...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-05-04 12:32
2013-05-04
12:10 wrote:
Nuo kada sportinis filtras dadeda 6kw? jis max 2-3kw dadeda o ir tai reikia dar gero sportinio duslintuvo
2013-05-04
12:18 wrote:
nori pasakyti imetus milteko sport ismetima uz 2k-2.5k litu man dasidetu 3 kw? ;DD po filtro idejimo ant stendo sukau gavosi 151 kw
filtras originalus butent 1.9 tdi varikliui is vw centro 200 lituku paklojau.. jie deklaruoja 4-5 procentus ag padidejima, pasiskaiciok nenuostabu kad tiek ir gavosi :)
filtras originalus butent 1.9 tdi varikliui is vw centro 200 lituku paklojau.. jie deklaruoja 4-5 procentus ag padidejima, pasiskaiciok nenuostabu kad tiek ir gavosi :)
2013-05-04
12:26 zarachas wrote:
Tipo kuo brangesnį perki, tai tuo daugiau AG/kW dadeda?.. :lol: Tu geriau nusipirk tą eilinį N1 už pidisoką, tai tau daugiau galios duos... :thumbup: Turbūt ir automobilio stovį vertini pagal kainą arba metus, tai nelabai yra čia su tavim apie ką diskutuoti... :)
Automobilio stovi pagal kaina? nelogiska.. Del filtro tie 200 cia skaitosi pigu nes tuning firmose maciau ir po 400-500 lt filtru, bet galios padidejima jie zadejo ta pati kaip radau vw centre tai nusipirkau is vw, o ka gali duoti filtras uz 50 lt? jau geriau su originaliu vazineciau, hehe sulygini kartonini filtra su aliuminio ir stiklo pluostu pagaminto filtro.... Bet velgi sios temos esme ne ta
zarachas
4021 / 0
2013-05-04 12:41
2013-05-04
12:18 wrote:
nori pasakyti imetus milteko sport ismetima uz 2k-2.5k litu man dasidetu 3 kw? ;DD po filtro idejimo ant stendo sukau gavosi 151 kw
filtras originalus butent 1.9 tdi varikliui is vw centro 200 lituku paklojau.. jie deklaruoja 4-5 procentus ag padidejima, pasiskaiciok nenuostabu kad tiek ir gavosi :)
filtras originalus butent 1.9 tdi varikliui is vw centro 200 lituku paklojau.. jie deklaruoja 4-5 procentus ag padidejima, pasiskaiciok nenuostabu kad tiek ir gavosi :)
2013-05-04
12:26 zarachas wrote:
Tipo kuo brangesnį perki, tai tuo daugiau AG/kW dadeda?.. :lol: Tu geriau nusipirk tą eilinį N1 už pidisoką, tai tau daugiau galios duos... :thumbup: Turbūt ir automobilio stovį vertini pagal kainą arba metus, tai nelabai yra čia su tavim apie ką diskutuoti... :)
2013-05-04
12:32 wrote:
Automobilio stovi pagal kaina? nelogiska.. Del filtro tie 200 cia skaitosi pigu nes tuning firmose maciau ir po 400-500 lt filtru, bet galios padidejima jie zadejo ta pati kaip radau vw centre tai nusipirkau is vw, o ka gali duoti filtras uz 50 lt? jau geriau su originaliu vazineciau, hehe sulygini kartonini filtra su aliuminio ir stiklo pluostu pagaminto filtro.... Bet velgi sios temos esme ne ta:)
Esmė tame, kad tu į viską žiūri kainom. Žiūrėk firmom, išvaizda, sudėtimi, medžiaga, nes kartais ir už tą pidisoką gali paimti daug geresnį aparatą nei už pusę gabalo...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-05-04 20:14
2013-05-04
11:51 wrote:
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia :) del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
2013-05-04
12:10 wrote:
Nuo kada sportinis filtras dadeda 6kw? jis max 2-3kw dadeda o ir tai reikia dar gero sportinio duslintuvo
2013-05-04
12:18 wrote:
nori pasakyti imetus milteko sport ismetima uz 2k-2.5k litu man dasidetu 3 kw? ;DD po filtro idejimo ant stendo sukau gavosi 151 kw
filtras originalus butent 1.9 tdi varikliui is vw centro 200 lituku paklojau.. jie deklaruoja 4-5 procentus ag padidejima, pasiskaiciok nenuostabu kad tiek ir gavosi :)
filtras originalus butent 1.9 tdi varikliui is vw centro 200 lituku paklojau.. jie deklaruoja 4-5 procentus ag padidejima, pasiskaiciok nenuostabu kad tiek ir gavosi :)
turbodyzeliam ismetimas dedamas ne tiek del galios kiek del EGT - ismetamuju duju temperaturos mazinimo..
net ir turbini benzina tiuninti ir nedeti sportinio ismetimo nepatartina. turba labai apkraunama. nebutinai pilnas ismetimas.. bet bent jau downpipe yra kaip ir privaloma
net ir turbini benzina tiuninti ir nedeti sportinio ismetimo nepatartina. turba labai apkraunama. nebutinai pilnas ismetimas.. bet bent jau downpipe yra kaip ir privaloma
User
2013-05-04 20:19
2013-05-04
11:51 wrote:
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia :) del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
2013-05-04
12:13 assas wrote:
ymesk skale stendo kur dariai?
2013-05-04
12:26 wrote:
esu imetes kazkurioje forumo temoje, irgi kalba ejo kad niekas netikejo o paskui uztilo, esme mane domina kaip isgauti daugiau tu arkliuku, gal kas ismanot daugiau del tolimesnio variklio tuning?
jo, pamenu. as asmeniskai uztilau. bet matai, dyzeliu tame ir beda, kad jie nerenka max greicio. 150kW nera ispudinga. niuronmetrai buvo ispudingesni nei mano. bet jie prie zemu sukiu ir pasiekti max greiti nepadeda.
norint pakelti kreive reiketu didesnes turbos. tada kiek nukentetu niutonmetrai prie zemu sukiu del lago didesnio. bet kW butu daugiau, nes turba ilgiau butu naudinga. galima ir su intercooleriu zaisti, nes jis pakelia turbos efektyvuma. realiai geras intercooleris leidzia mazesnei turbinai pusti taip, lyg ji butu didesne, be padidejusio lago
norint pakelti kreive reiketu didesnes turbos. tada kiek nukentetu niutonmetrai prie zemu sukiu del lago didesnio. bet kW butu daugiau, nes turba ilgiau butu naudinga. galima ir su intercooleriu zaisti, nes jis pakelia turbos efektyvuma. realiai geras intercooleris leidzia mazesnei turbinai pusti taip, lyg ji butu didesne, be padidejusio lago
User
2013-05-04 20:35
2013-05-04
11:51 wrote:
Bet tai kai tautieciai patarimo prasau o cia peikia :) del ribotuvo atmestina teorija, nes ant stendo issuko 280 km/h tai reiskia jo nera, o del AG tai buvo ismatuota, siaip 1.9 tdi lengvai cipuojasi, is seno golfo 66 kw pasidariau kazkada 90 kw, tai cia nieko nuostabaus kad is manojo isejo 145 o su sport filtru 151..
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
Kas cia del saugumo vapsejo, nei zinot nei ka, as ne mieste lakstau mieste max 150 lekiu, autostrada pralekiau 250 ir tiek :D
Mane domina kokia turba tiktu siam varikliui norint daugiau galios, purkstukai interkiuleris, bei ismetimas..
o del foto ant profilio jugi cia bmw spidometras, niekad neteigiau kad ji mano, sapnai jus :DD
2013-05-04
12:15 zarachas wrote:
Bent surealink skaičius arba ant stendo pastatyk, nes kuo senesnis automobilis - tuo jis mažiau turi kW, nes viskas dyla, taip kad iš 66 kW pasidaryti 90 kW yra ką veikti, o pačipavus džiaukis, kad ten kokie 75 kW bus, nes skaičiai tai rimtai iš Farmville... :thumbdown:
2013-05-04
12:20 wrote:
Dariau stendo matavima, chipas detas vimotoje su stendo matavimu is 66 kw gavosi 90 kw tik nepamenu kiek nm. cia tipo daug? pasiziurekit ju facebook puslapyje arba galingas.lt panasiai tiek ir spaudzia is 1.9, cia jum ne afla rome jtd variklis :DD
vimotos stendas akim dumti, LT nera isvis tikslaus dyno, o pas tuos tai durninimui prichimicinta, todel ir vaziuoja lengvatikiai"matuotis".Jau seniausiai buvo zinoma kad vimotos stendas pieno riebuma rodo.Antra vertus reikia matuoti aerodinamineje laboratorijoje arba naturaliom vaziavimo salygom su kompu, uzdaroj patalpoj galima nebent tiketinus, teorinius parametrus matyti, o ne tikrus.
User
2013-05-04 20:49
2013-05-04
12:15 zarachas wrote:
Bent surealink skaičius arba ant stendo pastatyk, nes kuo senesnis automobilis - tuo jis mažiau turi kW, nes viskas dyla, taip kad iš 66 kW pasidaryti 90 kW yra ką veikti, o pačipavus džiaukis, kad ten kokie 75 kW bus, nes skaičiai tai rimtai iš Farmville... :thumbdown:
2013-05-04
12:20 wrote:
Dariau stendo matavima, chipas detas vimotoje su stendo matavimu is 66 kw gavosi 90 kw tik nepamenu kiek nm. cia tipo daug? pasiziurekit ju facebook puslapyje arba galingas.lt panasiai tiek ir spaudzia is 1.9, cia jum ne afla rome jtd variklis :DD
2013-05-04
20:35 wrote:
vimotos stendas akim dumti, LT nera isvis tikslaus dyno, o pas tuos tai durninimui prichimicinta, todel ir vaziuoja lengvatikiai"matuotis".Jau seniausiai buvo zinoma kad vimotos stendas pieno riebuma rodo.Antra vertus reikia matuoti aerodinamineje laboratorijoje arba naturaliom vaziavimo salygom su kompu, uzdaroj patalpoj galima nebent tiketinus, teorinius parametrus matyti, o ne tikrus.
dyno stendo pagrindine paskirtis nera matuoti galia vien del galios matavimo, jo paskirtis yra leisti tiuneriui apkrauti varikli nesukant galvos, kad reikia laikytis keliu eismo taisykliu.
degimo kampo be dyno stendo nesureguliuosi tinkamai.
del to nesvarbu ar jis pieno riebuma rodo ar supertikslia galia. jis duoda tiuneriui SKIRTUMA galios pries ir po to kai jis pakeite tam tikra parametra.
degimo kampo be dyno stendo nesureguliuosi tinkamai.
del to nesvarbu ar jis pieno riebuma rodo ar supertikslia galia. jis duoda tiuneriui SKIRTUMA galios pries ir po to kai jis pakeite tam tikra parametra.
zarachas
4021 / 0
2013-05-05 20:03
O tai kur geriau čipuoti? www.galingas.lt?..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-05-05 20:30
2013-05-05
20:03 zarachas wrote:
O tai kur geriau čipuoti? www.galingas.lt?.. :(
Yra varijantu pvz is dyzeliu kuriu ECU neina nulauzt ir nieks negali priburti isviso.Manau galios didinimas prasideda nuo ismetimo isiurbimo tobulinimo EGR ismetimo, galvos portinimo, galingesnes turbos sportiniu veleneliu lengvintu voztuvu sportiniu purkstuku ir siurblio IR TADA JAU ECU programavimas(kurį tie supermenai atseit laiko ir vadina-"ČIPAVIMU"), tik , manau tada jau pirmos dalies butu er akis ir ausis ir uztektu pazaisti su mišiniu bei degimo kampu.As ne profas kaip Overis bet zaidziau karta su Land Cruiser 100TD tai iki mechaniniu patobulinimu netrauke daugiau 165km/h o po ju lengvai 185km/h.Netikiu kad LT geriau pačipuotų negu firminis CHEEP-BOX-as apskaičiuotas tiksliai tam tikram varikliui.Norėjau pirkt Land Cruiser 3, 0D4D bet purkstukai uzsilenke ir pakeiciau auto.o kiek draugeliu matavo Impeza`s "vimotoj" ir veliau permatavo estijoj tai sake kad lievas stendas tenai.man megejiskai pakanka jaust traukima ir pagal GPS matyti tikslu greitiD
zarachas
4021 / 0
2013-05-06 16:52
2013-05-05
20:03 zarachas wrote:
O tai kur geriau čipuoti? www.galingas.lt?.. :(
2013-05-05
20:30 wrote:
Yra varijantu pvz is dyzeliu kuriu ECU neina nulauzt ir nieks negali priburti isviso.Manau galios didinimas prasideda nuo ismetimo isiurbimo tobulinimo EGR ismetimo, galvos portinimo, galingesnes turbos sportiniu veleneliu lengvintu voztuvu sportiniu purkstuku ir siurblio IR TADA JAU ECU programavimas(kurį tie supermenai atseit laiko ir vadina-"ČIPAVIMU":)), tik , manau tada jau pirmos dalies butu er akis ir ausis ir uztektu pazaisti su mišiniu bei degimo kampu.As ne profas kaip Overis bet zaidziau karta su Land Cruiser 100TD tai iki mechaniniu patobulinimu netrauke daugiau 165km/h o po ju lengvai 185km/h.Netikiu kad LT geriau pačipuotų negu firminis CHEEP-BOX-as apskaičiuotas tiksliai tam tikram varikliui.Norėjau pirkt Land Cruiser 3, 0D4D bet purkstukai uzsilenke ir pakeiciau auto.o kiek draugeliu matavo Impeza`s "vimotoj" ir veliau permatavo estijoj tai sake kad lievas stendas tenai.man megejiskai pakanka jaust traukima ir pagal GPS matyti tikslu greiti:)D
Konkretus atsakymas, bet ne į temą...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-05-06 18:19
2013-05-05
20:03 zarachas wrote:
O tai kur geriau čipuoti? www.galingas.lt?.. :(
galingas.lt naudoja piratine aparatura.. o tai is karto skamba nerimtai.
rimtam chiptiuneriu forume jie yra pasodinti ant gedos sienos (wall of shame) ir uzbaninti
http://www.chiptuners.org/forums/viewforum.php?f=29&sid=852b
vimotos nors ir dyno nera tikslus, darbus jie gana gerus atlieka.
rimtam chiptiuneriu forume jie yra pasodinti ant gedos sienos (wall of shame) ir uzbaninti
http://www.chiptuners.org/forums/viewforum.php?f=29&sid=852b
vimotos nors ir dyno nera tikslus, darbus jie gana gerus atlieka.
User
2013-05-06 18:27
2013-05-05
20:03 zarachas wrote:
O tai kur geriau čipuoti? www.galingas.lt?.. :(
2013-05-05
20:30 wrote:
Yra varijantu pvz is dyzeliu kuriu ECU neina nulauzt ir nieks negali priburti isviso.Manau galios didinimas prasideda nuo ismetimo isiurbimo tobulinimo EGR ismetimo, galvos portinimo, galingesnes turbos sportiniu veleneliu lengvintu voztuvu sportiniu purkstuku ir siurblio IR TADA JAU ECU programavimas(kurį tie supermenai atseit laiko ir vadina-"ČIPAVIMU":)), tik , manau tada jau pirmos dalies butu er akis ir ausis ir uztektu pazaisti su mišiniu bei degimo kampu.As ne profas kaip Overis bet zaidziau karta su Land Cruiser 100TD tai iki mechaniniu patobulinimu netrauke daugiau 165km/h o po ju lengvai 185km/h.Netikiu kad LT geriau pačipuotų negu firminis CHEEP-BOX-as apskaičiuotas tiksliai tam tikram varikliui.Norėjau pirkt Land Cruiser 3, 0D4D bet purkstukai uzsilenke ir pakeiciau auto.o kiek draugeliu matavo Impeza`s "vimotoj" ir veliau permatavo estijoj tai sake kad lievas stendas tenai.man megejiskai pakanka jaust traukima ir pagal GPS matyti tikslu greiti:)D
turbodyzeliui vien su ecu perprogramavimu galima nemazai pasiekti, nes is gamyklos jie iseina "uzslopinti". pagrindine priezastis - geru misiniu degantis dyzelis naturaliai linkes duminti juodais dumais. del to visi dyzeliai is gamyklos isrieda su liesu misiniu (ant apkrovos). variklio darbui tai nekliudo, kaip kad kliudytu benzininiam varikliui, nes dyzelis praktiskai negali detonuoti - cilindre spaudziamas tik oras iki kol buna laikas uzdegti misini - tada ir paduodamas kuras.
su turbinos slegiu perprogramuojant ecu irgi galima suzaisti, kaip ir su ipurskimo kampu.
benzinui vien su kompo reflashinimu tiek daug nepasieksi be papildomu daliu. dazniausiai keliamas turbos slegis.. bet kiek pakelsi labiausiai riboja purkstukai ir, savaime suprantama, pati turbina. ismetimas ir isiurbimas irgi retai buna adekvatus
su turbinos slegiu perprogramuojant ecu irgi galima suzaisti, kaip ir su ipurskimo kampu.
benzinui vien su kompo reflashinimu tiek daug nepasieksi be papildomu daliu. dazniausiai keliamas turbos slegis.. bet kiek pakelsi labiausiai riboja purkstukai ir, savaime suprantama, pati turbina. ismetimas ir isiurbimas irgi retai buna adekvatus
User
2013-05-06 18:31
2013-05-05
20:03 zarachas wrote:
O tai kur geriau čipuoti? www.galingas.lt?.. :(
2013-05-05
20:30 wrote:
Yra varijantu pvz is dyzeliu kuriu ECU neina nulauzt ir nieks negali priburti isviso.Manau galios didinimas prasideda nuo ismetimo isiurbimo tobulinimo EGR ismetimo, galvos portinimo, galingesnes turbos sportiniu veleneliu lengvintu voztuvu sportiniu purkstuku ir siurblio IR TADA JAU ECU programavimas(kurį tie supermenai atseit laiko ir vadina-"ČIPAVIMU":)), tik , manau tada jau pirmos dalies butu er akis ir ausis ir uztektu pazaisti su mišiniu bei degimo kampu.As ne profas kaip Overis bet zaidziau karta su Land Cruiser 100TD tai iki mechaniniu patobulinimu netrauke daugiau 165km/h o po ju lengvai 185km/h.Netikiu kad LT geriau pačipuotų negu firminis CHEEP-BOX-as apskaičiuotas tiksliai tam tikram varikliui.Norėjau pirkt Land Cruiser 3, 0D4D bet purkstukai uzsilenke ir pakeiciau auto.o kiek draugeliu matavo Impeza`s "vimotoj" ir veliau permatavo estijoj tai sake kad lievas stendas tenai.man megejiskai pakanka jaust traukima ir pagal GPS matyti tikslu greiti:)D
2013-05-06
16:52 zarachas wrote:
Konkretus atsakymas, bet ne į temą... :D
Kaip ne i tema, pasiimi cheep-box sujungi su ecu ir siurbliu ir visas cipavimas.Gali rinktis pigu arba rimciausia su visu atskiru valdymu ir daugybe padeciu.Nieko nesugaidini, nepatinka isimi ar atjungi.Arba kokio durnumo neturintis ka veikt imsis cipuot kai galima autosportui pakeisti visa sportini ECU?Desimtys skirtingu firmu gamina ir daugelis naudoja aisku atitinkamai ir kainuoja.Tavo bedos ar vezt sugadinti siurbli ir ecu nepataisomai(čipuoti)patikėjus jų reklamos ar kitaip daryti.As su galingu bendravau tai vien is kalbų supratau kad ū0Į makaronus kabina.Yra viena rimta firma, dabar nepamenu pavadininmo, tai bent neslepia, kad sekme diziaja dalimi lemia mechaninis variklio tiunas ir tik poto el.cipavimas.
User
2013-05-06 18:54
2013-05-05
20:30 wrote:
Yra varijantu pvz is dyzeliu kuriu ECU neina nulauzt ir nieks negali priburti isviso.Manau galios didinimas prasideda nuo ismetimo isiurbimo tobulinimo EGR ismetimo, galvos portinimo, galingesnes turbos sportiniu veleneliu lengvintu voztuvu sportiniu purkstuku ir siurblio IR TADA JAU ECU programavimas(kurį tie supermenai atseit laiko ir vadina-"ČIPAVIMU":)), tik , manau tada jau pirmos dalies butu er akis ir ausis ir uztektu pazaisti su mišiniu bei degimo kampu.As ne profas kaip Overis bet zaidziau karta su Land Cruiser 100TD tai iki mechaniniu patobulinimu netrauke daugiau 165km/h o po ju lengvai 185km/h.Netikiu kad LT geriau pačipuotų negu firminis CHEEP-BOX-as apskaičiuotas tiksliai tam tikram varikliui.Norėjau pirkt Land Cruiser 3, 0D4D bet purkstukai uzsilenke ir pakeiciau auto.o kiek draugeliu matavo Impeza`s "vimotoj" ir veliau permatavo estijoj tai sake kad lievas stendas tenai.man megejiskai pakanka jaust traukima ir pagal GPS matyti tikslu greiti:)D
2013-05-06
16:52 zarachas wrote:
Konkretus atsakymas, bet ne į temą... :D
2013-05-06
18:31 wrote:
Kaip ne i tema, pasiimi cheep-box sujungi su ecu ir siurbliu ir visas cipavimas.Gali rinktis pigu arba rimciausia su visu atskiru valdymu ir daugybe padeciu.Nieko nesugaidini, nepatinka isimi ar atjungi.Arba kokio durnumo neturintis ka veikt imsis cipuot kai galima autosportui pakeisti visa sportini ECU?Desimtys skirtingu firmu gamina ir daugelis naudoja aisku atitinkamai ir kainuoja.Tavo bedos ar vezt sugadinti siurbli ir ecu nepataisomai(čipuoti)patikėjus jų reklamos ar kitaip daryti.As su galingu bendravau tai vien is kalbų supratau kad ū0Į makaronus kabina.Yra viena rimta firma, dabar nepamenu pavadininmo, tai bent neslepia, kad sekme diziaja dalimi lemia mechaninis variklio tiunas ir tik poto el.cipavimas.
Bl matos kad neskiri isviso nieko tu. Nuo kada chip boxai yra geresni nei individualus programavimas??? Boxus gamina tam varikliui ir neziuri ar jis nudroztas ar ne, pagamina visiems vienodus. O individualiai nuvaziuoji, pvz i Vimota, pratestuoja, paziuri kas negerai, ko truksta, tada pagal tavo varikli ir keliama gale, ir tai zymiai naudingesnis darbas.
zarachas
4021 / 0
2013-05-06 19:00
2013-05-05
20:30 wrote:
Yra varijantu pvz is dyzeliu kuriu ECU neina nulauzt ir nieks negali priburti isviso.Manau galios didinimas prasideda nuo ismetimo isiurbimo tobulinimo EGR ismetimo, galvos portinimo, galingesnes turbos sportiniu veleneliu lengvintu voztuvu sportiniu purkstuku ir siurblio IR TADA JAU ECU programavimas(kurį tie supermenai atseit laiko ir vadina-"ČIPAVIMU":)), tik , manau tada jau pirmos dalies butu er akis ir ausis ir uztektu pazaisti su mišiniu bei degimo kampu.As ne profas kaip Overis bet zaidziau karta su Land Cruiser 100TD tai iki mechaniniu patobulinimu netrauke daugiau 165km/h o po ju lengvai 185km/h.Netikiu kad LT geriau pačipuotų negu firminis CHEEP-BOX-as apskaičiuotas tiksliai tam tikram varikliui.Norėjau pirkt Land Cruiser 3, 0D4D bet purkstukai uzsilenke ir pakeiciau auto.o kiek draugeliu matavo Impeza`s "vimotoj" ir veliau permatavo estijoj tai sake kad lievas stendas tenai.man megejiskai pakanka jaust traukima ir pagal GPS matyti tikslu greiti:)D
2013-05-06
16:52 zarachas wrote:
Konkretus atsakymas, bet ne į temą... :D
2013-05-06
18:31 wrote:
Kaip ne i tema, pasiimi cheep-box sujungi su ecu ir siurbliu ir visas cipavimas.Gali rinktis pigu arba rimciausia su visu atskiru valdymu ir daugybe padeciu.Nieko nesugaidini, nepatinka isimi ar atjungi.Arba kokio durnumo neturintis ka veikt imsis cipuot kai galima autosportui pakeisti visa sportini ECU?Desimtys skirtingu firmu gamina ir daugelis naudoja aisku atitinkamai ir kainuoja.Tavo bedos ar vezt sugadinti siurbli ir ecu nepataisomai(čipuoti)patikėjus jų reklamos ar kitaip daryti.As su galingu bendravau tai vien is kalbų supratau kad ū0Į makaronus kabina.Yra viena rimta firma, dabar nepamenu pavadininmo, tai bent neslepia, kad sekme diziaja dalimi lemia mechaninis variklio tiunas ir tik poto el.cipavimas.
Ne į temą, nes aš ne to visai klausiau. Čia jau ir neišmanantis tiek gali parašyti + matau pasimovei ant CHIP BOX'o... Tai negeriau būtų ir tą įsimesti ir dar "pačipuoti" perprogramavus programą? Juk CHIP BOX dames apie 20 kW ir dar "čipas" kokia 30 kW, tai va jau ant savo būlkos galėsi pasirašyti, kad iš 40 kW~ dabar beveik 100 kW, nes dar kokius tepalus pakeitei ar įsidėjai sportinį vairą. Nu juokinga klausyti tokių teorijų...
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-05-06 19:15
2013-05-05
20:30 wrote:
Yra varijantu pvz is dyzeliu kuriu ECU neina nulauzt ir nieks negali priburti isviso.Manau galios didinimas prasideda nuo ismetimo isiurbimo tobulinimo EGR ismetimo, galvos portinimo, galingesnes turbos sportiniu veleneliu lengvintu voztuvu sportiniu purkstuku ir siurblio IR TADA JAU ECU programavimas(kurį tie supermenai atseit laiko ir vadina-"ČIPAVIMU":)), tik , manau tada jau pirmos dalies butu er akis ir ausis ir uztektu pazaisti su mišiniu bei degimo kampu.As ne profas kaip Overis bet zaidziau karta su Land Cruiser 100TD tai iki mechaniniu patobulinimu netrauke daugiau 165km/h o po ju lengvai 185km/h.Netikiu kad LT geriau pačipuotų negu firminis CHEEP-BOX-as apskaičiuotas tiksliai tam tikram varikliui.Norėjau pirkt Land Cruiser 3, 0D4D bet purkstukai uzsilenke ir pakeiciau auto.o kiek draugeliu matavo Impeza`s "vimotoj" ir veliau permatavo estijoj tai sake kad lievas stendas tenai.man megejiskai pakanka jaust traukima ir pagal GPS matyti tikslu greiti:)D
2013-05-06
16:52 zarachas wrote:
Konkretus atsakymas, bet ne į temą... :D
2013-05-06
18:31 wrote:
Kaip ne i tema, pasiimi cheep-box sujungi su ecu ir siurbliu ir visas cipavimas.Gali rinktis pigu arba rimciausia su visu atskiru valdymu ir daugybe padeciu.Nieko nesugaidini, nepatinka isimi ar atjungi.Arba kokio durnumo neturintis ka veikt imsis cipuot kai galima autosportui pakeisti visa sportini ECU?Desimtys skirtingu firmu gamina ir daugelis naudoja aisku atitinkamai ir kainuoja.Tavo bedos ar vezt sugadinti siurbli ir ecu nepataisomai(čipuoti)patikėjus jų reklamos ar kitaip daryti.As su galingu bendravau tai vien is kalbų supratau kad ū0Į makaronus kabina.Yra viena rimta firma, dabar nepamenu pavadininmo, tai bent neslepia, kad sekme diziaja dalimi lemia mechaninis variklio tiunas ir tik poto el.cipavimas.
i kasdienine masina deti standalone ECU yra kvaila. ypac jei masina yra nauja, vis dar su garantija. o ir paciu standalone ECU dyzeliam nelabai lengva butu rasti. net jei rasi - bus brangu, tiuninti reikes nuo nulio - ziema bus problemu su uzvedimu.
kalbant apie benzinius standalone ecu - nedaug ju yra skirta kasdieniniam vazinejimui.. kai kurie net neturi Closed Loop funkcijos.. del to misinys bus chaotiskas ramiai vazinejant - jis priklausys nuo oro salygu. kuro ekonomija bus klaiki. sitie ECU yra daugiau skirti tiuninti variklio darba prie apkrovos, neziurint i kuro ekonomija ar ramu vaziavima.
be to, orginalus ECU dazniausiai turi daugiau funkciju. as savo nezadu keisti.. tai gana galingas irengimas.. turi tokias funkcijas kaip imustos pavaros apskaiciavimas, del ko galima sumazinti Nm pirmu, antru ir atbuliniu begiu - kad apasaugoti pavaru deze ir sankaba. galima keisti ipurskimo kampa, kas nera labai svarbu benzininiam varikliui, bet irgi padeda, ypac kai keiti veleneli ir voztuvas atsidaro anksciau nei orginalus. taip pat ECU atmintyje kaupiama informacija apie bloga degima ir detonacija.
as nezinau nei vieno standalone ECU - net ir AEM Infinity, kuris skaitomas paciu pazangiausiu - kuris turetu tiek daug funkciju.
"cipuojant" ecu negadinamas. tik turetum paprasyti, kad pries reflashindamas tiuneris irasytu tavo orginalu faila i usb atmintine - jei kada prireiks galima sukalti viska atgal. bet tai nera butina.. internete galima rasti orginalius failus.
chip boxai yra visiska nesamone. tai yra arba kompo signalu apgaudinejimas arba dirbtinis kuro slegio sukelimas CR sitemoje.
kalbant apie benzinius standalone ecu - nedaug ju yra skirta kasdieniniam vazinejimui.. kai kurie net neturi Closed Loop funkcijos.. del to misinys bus chaotiskas ramiai vazinejant - jis priklausys nuo oro salygu. kuro ekonomija bus klaiki. sitie ECU yra daugiau skirti tiuninti variklio darba prie apkrovos, neziurint i kuro ekonomija ar ramu vaziavima.
be to, orginalus ECU dazniausiai turi daugiau funkciju. as savo nezadu keisti.. tai gana galingas irengimas.. turi tokias funkcijas kaip imustos pavaros apskaiciavimas, del ko galima sumazinti Nm pirmu, antru ir atbuliniu begiu - kad apasaugoti pavaru deze ir sankaba. galima keisti ipurskimo kampa, kas nera labai svarbu benzininiam varikliui, bet irgi padeda, ypac kai keiti veleneli ir voztuvas atsidaro anksciau nei orginalus. taip pat ECU atmintyje kaupiama informacija apie bloga degima ir detonacija.
as nezinau nei vieno standalone ECU - net ir AEM Infinity, kuris skaitomas paciu pazangiausiu - kuris turetu tiek daug funkciju.
"cipuojant" ecu negadinamas. tik turetum paprasyti, kad pries reflashindamas tiuneris irasytu tavo orginalu faila i usb atmintine - jei kada prireiks galima sukalti viska atgal. bet tai nera butina.. internete galima rasti orginalius failus.
chip boxai yra visiska nesamone. tai yra arba kompo signalu apgaudinejimas arba dirbtinis kuro slegio sukelimas CR sitemoje.
User
2013-05-06 19:55
Tai o praktiskai tas cheap box'as cia ne tas pats, kas ir varza uz 2 litus, kuri apgaudineja ecu?
zarachas
4021 / 0
2013-05-06 20:55
2013-05-06
19:55 wrote:
Tai o praktiskai tas cheap box'as cia ne tas pats, kas ir varza uz 2 litus, kuri apgaudineja ecu? :D
Ne..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-05-06 21:27
2013-05-06
19:55 wrote:
Tai o praktiskai tas cheap box'as cia ne tas pats, kas ir varza uz 2 litus, kuri apgaudineja ecu? :D
2013-05-06
20:55 zarachas wrote:
Ne.. :lol:
tai paasikink mums tada, kas tai yra
User
2013-05-06 21:34
2013-05-06
19:55 wrote:
Tai o praktiskai tas cheap box'as cia ne tas pats, kas ir varza uz 2 litus, kuri apgaudineja ecu? :D
tas pats
zarachas
4021 / 0
2013-05-06 22:05
2013-05-06
19:55 wrote:
Tai o praktiskai tas cheap box'as cia ne tas pats, kas ir varza uz 2 litus, kuri apgaudineja ecu? :D
2013-05-06
20:55 zarachas wrote:
Ne.. :lol:
2013-05-06
21:27 wrote:
tai paasikink mums tada, kas tai yra:thumbup:
Kas man iš to?..
It's not a hobby - it's way of life!
User
2013-05-06 22:07
2013-05-06
20:55 zarachas wrote:
Ne.. :lol:
2013-05-06
21:27 wrote:
tai paasikink mums tada, kas tai yra:thumbup:
2013-05-06
22:05 zarachas wrote:
Kas man iš to?.. :lol:
gal tu nedegink pievu, nes kaip matau pavasarines zoles apsirukes
Your message |
|