problema

Created by User 2013-05-09
2013-05-09 08:56
sveiki.nusipirkau pajero leisgyvi:(vaziuokle susitvarkiau.dabar karstas variklis nesiveda:(gal ka galetumet patart?
2013-05-09 09:31
Sveikas,

pamegink uzvesti timpteldamas buksyru jei nesives is buksyro tai temperturos daviklis arba kuro siurblys.Jei uzsives reiskia starteriu nesikuri del kritusios kompresijos cilindruose.Karastame dar labiau atsileidzia ziedai, padideja tarpeliai.Jei matuosi kompesija neismesk veltui pinigu, matuojama tik saltame variklyje nes karstame del to, kad tarpeliuose tepalo pilna gali rodyti per didele kompresija.
2013-05-09 09:48
2013-05-09 09:31 wrote: Sveikas,

pamegink uzvesti timpteldamas buksyru jei nesives is buksyro tai temperturos daviklis arba kuro siurblys.Jei uzsives reiskia starteriu nesikuri del kritusios kompresijos cilindruose.Karastame dar labiau atsileidzia ziedai, padideja tarpeliai.Jei matuosi kompesija neismesk veltui pinigu, matuojama tik saltame variklyje nes karstame del to, kad tarpeliuose tepalo pilna gali rodyti per didele kompresija.
ir tiksliausi kompresijos parodymai kai matuojama išsukus tik po vieną forsunkę ir sukuriant natūralų starterio sūkimo momentą
2013-05-09 15:52
Kompresijos nera reikalo matuot, jei saltam uzvest uztenka, uzteks ir siltam.Siurbli reiktu tikrint, aisku jei kalba eina apie dyzeli
2013-05-09 16:30
2013-05-09 15:52 wrote: Kompresijos nera reikalo matuot, jei saltam uzvest uztenka, uzteks ir siltam.Siurbli reiktu tikrint, aisku jei kalba eina apie dyzeli
Visada reikia pradet nuo kompresijos vien tam kad apsidrausti.Simtai atveju buvo kai zmones ismesdavo pinigus siurblio remontui bereikalo, rezultatas buvo 0.Neesi nė vieno dyzelio ardęs o aiškini.Kai kompresija visiskai nukritusi, tai ikaitus varikliui dar labiau padideja tarpai kiaurai prasvilpia spaudimas ir nesprogsta dyzelinas iskart, o tik prasukus kelias fazes .Tada jau net kliba stumokliai.Tai pirmas pozymis kad bloga kompresija.Jeigu dar ir netraukia viskas aisku.Ivairiai gali buti, bet pigiau pamatuoti negu keist siurbli
2013-05-09 20:32
Nei tu matei, ar ardes, nei pasakok.Kompresija pamatuot niekada nepakenks, bet nera reikalo, jei salta uzkuria, uzkurs ir karsta.Pagal tavo logika lengviau turi vestis kai -20 nei kad +20?Beje, kad ardes, tai gerai, bet nors viena ar surinkai?
2013-05-09 21:04
2013-05-09 20:32 wrote: Nei tu matei, ar ardes, nei pasakok.Kompresija pamatuot niekada nepakenks, bet nera reikalo, jei salta uzkuria, uzkurs ir karsta.Pagal tavo logika lengviau turi vestis kai -20 nei kad +20?Beje, kad ardes, tai gerai, bet nors viena ar surinkai?
nuo seniausiu laiku visi dyzelistai tai zino.Jei karstas iskarto griebia tai bent minimali kompresija yra ir nera reikalo matuoti.Todel kad ikaitus varikliui stumokliai pleciasi kita kryptim nei bloka su cilindrais.Saltame tarpeliai tiek itakos neturi, nes blokas saltas.Cia ne akmuo, o metalas, dazniausiai spiziaus, plieno arba aliumo lydiniai.O stumokliai visada is kito lydinio todel karstame dar padideja tarpai.
Kai visiskai amen motorui tai ir karstas negraziai kuriasi.Bet cia ne esme.Lietuvoj niekas sito variklio normaliai negali padaryti ir negalejo ir nesutvarkys.Jau sakiau apie ju konstrukcija n kartu sitame forume.Daugelis ju vazineja su atjungtais ir nesutvarkytais balansiniais antivibraciniais velenais kol vel trunka alkuninis.O trunka del elipses cilindruose ir del to, kad sutrukineje balansyru dirziukai.Kituose balansyrai sujungti dazniausiai grangždine su alkuniniu, o mitsubai kazkodel nusprende kad siems dyzeliams(beje kaip ir kitiems0geriau dirziukai.Kodel tie dirziukai sutrunka ir kam juos isviso atjungia galima pasakoti ilgai uoboziai trumpai tariant juodai barska balansyrai nes issimala ju ivores o be ju luzta alkuninis.balansiniai velenai pvz yra Porsche, Subaru, Bugatti Veyron W16, VW Passat W8, Phaeton W12, A8 W12 bet tuose varikliuose tokiu nesamoniu nevyksta, tik mitsubu dyzeliuose.
2013-05-09 21:49
2013-05-09 20:32 wrote: Nei tu matei, ar ardes, nei pasakok.Kompresija pamatuot niekada nepakenks, bet nera reikalo, jei salta uzkuria, uzkurs ir karsta.Pagal tavo logika lengviau turi vestis kai -20 nei kad +20?Beje, kad ardes, tai gerai, bet nors viena ar surinkai?
2013-05-09 21:04 wrote: nuo seniausiu laiku visi dyzelistai tai zino.Jei karstas iskarto griebia tai bent minimali kompresija yra ir nera reikalo matuoti.Todel kad ikaitus varikliui stumokliai pleciasi kita kryptim nei bloka su cilindrais.Saltame tarpeliai tiek itakos neturi, nes blokas saltas.Cia ne akmuo, o metalas, dazniausiai spiziaus, plieno arba aliumo lydiniai.O stumokliai visada is kito lydinio todel karstame dar padideja tarpai.
Kai visiskai amen motorui tai ir karstas negraziai kuriasi.Bet cia ne esme.Lietuvoj niekas sito variklio normaliai negali padaryti ir negalejo ir nesutvarkys.Jau sakiau apie ju konstrukcija n kartu sitame forume.Daugelis ju vazineja su atjungtais ir nesutvarkytais balansiniais antivibraciniais velenais kol vel trunka alkuninis.O trunka del elipses cilindruose ir del to, kad sutrukineje balansyru dirziukai.Kituose balansyrai sujungti dazniausiai grangždine su alkuniniu, o mitsubai kazkodel nusprende kad siems dyzeliams(beje kaip ir kitiems0geriau dirziukai.Kodel tie dirziukai sutrunka ir kam juos isviso atjungia galima pasakoti ilgai uoboziai trumpai tariant juodai barska balansyrai nes issimala ju ivores o be ju luzta alkuninis.balansiniai velenai pvz yra Porsche, Subaru, Bugatti Veyron W16, VW Passat W8, Phaeton W12, A8 W12 bet tuose varikliuose tokiu nesamoniu nevyksta, tik mitsubu dyzeliuose.
daliu pletimasis turi minimalia itaka vedimuisi. saltas nesiveda, nes ir variklis saltas ir isiurbiamas oras saltas ir jei kritusi kompresija - spaudziamas oras neikaista iki reikiamos temperaturos ir ipurskus kuro - jis neuzsidega.

karstas vedasi daug lengviau, nes oras i cilindra patenka jau pakankamai susiles.

spaudziant su gera kompresija net ir saltame variklyje salta ora jis ikaista pakankamai.
3586 / 0
2013-05-09 22:18
2013-05-09 20:32 wrote: Nei tu matei, ar ardes, nei pasakok.Kompresija pamatuot niekada nepakenks, bet nera reikalo, jei salta uzkuria, uzkurs ir karsta.Pagal tavo logika lengviau turi vestis kai -20 nei kad +20?Beje, kad ardes, tai gerai, bet nors viena ar surinkai?
2013-05-09 21:04 wrote: nuo seniausiu laiku visi dyzelistai tai zino.Jei karstas iskarto griebia tai bent minimali kompresija yra ir nera reikalo matuoti.Todel kad ikaitus varikliui stumokliai pleciasi kita kryptim nei bloka su cilindrais.Saltame tarpeliai tiek itakos neturi, nes blokas saltas.Cia ne akmuo, o metalas, dazniausiai spiziaus, plieno arba aliumo lydiniai.O stumokliai visada is kito lydinio todel karstame dar padideja tarpai.
Kai visiskai amen motorui tai ir karstas negraziai kuriasi.Bet cia ne esme.Lietuvoj niekas sito variklio normaliai negali padaryti ir negalejo ir nesutvarkys.Jau sakiau apie ju konstrukcija n kartu sitame forume.Daugelis ju vazineja su atjungtais ir nesutvarkytais balansiniais antivibraciniais velenais kol vel trunka alkuninis.O trunka del elipses cilindruose ir del to, kad sutrukineje balansyru dirziukai.Kituose balansyrai sujungti dazniausiai grangždine su alkuniniu, o mitsubai kazkodel nusprende kad siems dyzeliams(beje kaip ir kitiems0geriau dirziukai.Kodel tie dirziukai sutrunka ir kam juos isviso atjungia galima pasakoti ilgai uoboziai trumpai tariant juodai barska balansyrai nes issimala ju ivores o be ju luzta alkuninis.balansiniai velenai pvz yra Porsche, Subaru, Bugatti Veyron W16, VW Passat W8, Phaeton W12, A8 W12 bet tuose varikliuose tokiu nesamoniu nevyksta, tik mitsubu dyzeliuose.
2013-05-09 21:49 wrote: daliu pletimasis turi minimalia itaka vedimuisi. saltas nesiveda, nes ir variklis saltas ir isiurbiamas oras saltas ir jei kritusi kompresija - spaudziamas oras neikaista iki reikiamos temperaturos ir ipurskus kuro - jis neuzsidega.

karstas vedasi daug lengviau, nes oras i cilindra patenka jau pakankamai susiles.

spaudziant su gera kompresija net ir saltame variklyje salta ora jis ikaista pakankamai.
iki kokios temperaturos nzn variklyje oro temperatura pakinta pirmu sukimu saltame variklyje?ar turi tam ytakos kubatura?turbina?
2013-05-10 01:04
2013-05-09 21:04 wrote: nuo seniausiu laiku visi dyzelistai tai zino.Jei karstas iskarto griebia tai bent minimali kompresija yra ir nera reikalo matuoti.Todel kad ikaitus varikliui stumokliai pleciasi kita kryptim nei bloka su cilindrais.Saltame tarpeliai tiek itakos neturi, nes blokas saltas.Cia ne akmuo, o metalas, dazniausiai spiziaus, plieno arba aliumo lydiniai.O stumokliai visada is kito lydinio todel karstame dar padideja tarpai.
Kai visiskai amen motorui tai ir karstas negraziai kuriasi.Bet cia ne esme.Lietuvoj niekas sito variklio normaliai negali padaryti ir negalejo ir nesutvarkys.Jau sakiau apie ju konstrukcija n kartu sitame forume.Daugelis ju vazineja su atjungtais ir nesutvarkytais balansiniais antivibraciniais velenais kol vel trunka alkuninis.O trunka del elipses cilindruose ir del to, kad sutrukineje balansyru dirziukai.Kituose balansyrai sujungti dazniausiai grangždine su alkuniniu, o mitsubai kazkodel nusprende kad siems dyzeliams(beje kaip ir kitiems0geriau dirziukai.Kodel tie dirziukai sutrunka ir kam juos isviso atjungia galima pasakoti ilgai uoboziai trumpai tariant juodai barska balansyrai nes issimala ju ivores o be ju luzta alkuninis.balansiniai velenai pvz yra Porsche, Subaru, Bugatti Veyron W16, VW Passat W8, Phaeton W12, A8 W12 bet tuose varikliuose tokiu nesamoniu nevyksta, tik mitsubu dyzeliuose.
2013-05-09 21:49 wrote: daliu pletimasis turi minimalia itaka vedimuisi. saltas nesiveda, nes ir variklis saltas ir isiurbiamas oras saltas ir jei kritusi kompresija - spaudziamas oras neikaista iki reikiamos temperaturos ir ipurskus kuro - jis neuzsidega.

karstas vedasi daug lengviau, nes oras i cilindra patenka jau pakankamai susiles.

spaudziant su gera kompresija net ir saltame variklyje salta ora jis ikaista pakankamai.
2013-05-09 22:18 assas wrote: iki kokios temperaturos nzn variklyje oro temperatura pakinta pirmu sukimu saltame variklyje?ar turi tam ytakos kubatura?turbina?
turbina neturi jokios itakos. varikliui nedirbant nebus kas ja suka. kubartura irgi nelabai turi itakos - didesnis variklis isiurbs daugiau oro ir tiek.

esme tame, kad kylant slegiui cilindre kyla ir oro, esancio jame, temperatura.. ji turi pakilti pakankamai, kad ipurskus kuro jis uzsidegtu. kritus kompresijai kris ir temperatura kuria galima isgauti suspaudimo metu
2013-05-12 10:53
2013-05-09 09:31 wrote: Sveikas,

pamegink uzvesti timpteldamas buksyru jei nesives is buksyro tai temperturos daviklis arba kuro siurblys.Jei uzsives reiskia starteriu nesikuri del kritusios kompresijos cilindruose.Karastame dar labiau atsileidzia ziedai, padideja tarpeliai.Jei matuosi kompesija neismesk veltui pinigu, matuojama tik saltame variklyje nes karstame del to, kad tarpeliuose tepalo pilna gali rodyti per didele kompresija.
dekui uz patarimus.neisivaizduoju, kas ten buvo, bet dabar atsigavo savaime.manau, kad nekisiu litu, kol viskas taip.nors vedasi sunkokai-reik pasukt 5-7sekundes.manau, kad dyzelis turetu vestis siek tiek kitaip.
2013-05-12 15:04
2013-05-09 09:31 wrote: Sveikas,

pamegink uzvesti timpteldamas buksyru jei nesives is buksyro tai temperturos daviklis arba kuro siurblys.Jei uzsives reiskia starteriu nesikuri del kritusios kompresijos cilindruose.Karastame dar labiau atsileidzia ziedai, padideja tarpeliai.Jei matuosi kompesija neismesk veltui pinigu, matuojama tik saltame variklyje nes karstame del to, kad tarpeliuose tepalo pilna gali rodyti per didele kompresija.
2013-05-12 10:53 wrote: dekui uz patarimus.neisivaizduoju, kas ten buvo, bet dabar atsigavo savaime.manau, kad nekisiu litu, kol viskas taip.nors vedasi sunkokai-reik pasukt 5-7sekundes.manau, kad dyzelis turetu vestis siek tiek kitaip.
Patikrink ar veikia visos pakaitinimo žvakės tai gali būti sunkaus vedimosi priežastis :)
2013-05-12 20:11
2013-05-09 09:31 wrote: Sveikas,

pamegink uzvesti timpteldamas buksyru jei nesives is buksyro tai temperturos daviklis arba kuro siurblys.Jei uzsives reiskia starteriu nesikuri del kritusios kompresijos cilindruose.Karastame dar labiau atsileidzia ziedai, padideja tarpeliai.Jei matuosi kompesija neismesk veltui pinigu, matuojama tik saltame variklyje nes karstame del to, kad tarpeliuose tepalo pilna gali rodyti per didele kompresija.
2013-05-12 10:53 wrote: dekui uz patarimus.neisivaizduoju, kas ten buvo, bet dabar atsigavo savaime.manau, kad nekisiu litu, kol viskas taip.nors vedasi sunkokai-reik pasukt 5-7sekundes.manau, kad dyzelis turetu vestis siek tiek kitaip.
2013-05-12 15:04 wrote: Patikrink ar veikia visos pakaitinimo žvakės tai gali būti sunkaus vedimosi priežastis :)
dekui:)
2013-06-22 23:35
SVEIKIGAL GALETUMET PAREKOMENDUOT NORMALIUS MEISTRUS, KURIE ATGAIVINTU PAJERO KURO SIURBLI?DEKINGAS:)
2013-06-22 23:50
Ieskok per google siaip idomu kurios firmos siurblys?Bosch, Denso, Delfi, tkriausiai ne Lukas:).Jei isvis normaliu meistru Vilniuje rasi.Paklausk Auturoje jie Kaune ir Vilnije turi pardes ir servisus, jie tikrai tures bent kontaktus susirasi per google AUTURA.Pas jos bej visi siurbliai yra ir ju remkomplektai.Gal pakaktu tik voztuveli ar kt smulkme pakeisti.O kas nustate kad siurbly beda?Kokie simptomai?
2013-06-23 07:47
2013-06-22 23:50 wrote: Ieskok per google siaip idomu kurios firmos siurblys?Bosch, Denso, Delfi, tkriausiai ne Lukas:).Jei isvis normaliu meistru Vilniuje rasi.Paklausk Auturoje jie Kaune ir Vilnije turi pardes ir servisus, jie tikrai tures bent kontaktus susirasi per google AUTURA.Pas jos bej visi siurbliai yra ir ju remkomplektai.Gal pakaktu tik voztuveli ar kt smulkme pakeisti.O kas nustate kad siurbly beda?Kokie simptomai?
diagnostika dariau dviejuose vietose.viska rodo gerai, tik egr isvale.o simptomai-karstas nesiveda.
2013-06-23 07:57
2013-06-22 23:50 wrote: Ieskok per google siaip idomu kurios firmos siurblys?Bosch, Denso, Delfi, tkriausiai ne Lukas:).Jei isvis normaliu meistru Vilniuje rasi.Paklausk Auturoje jie Kaune ir Vilnije turi pardes ir servisus, jie tikrai tures bent kontaktus susirasi per google AUTURA.Pas jos bej visi siurbliai yra ir ju remkomplektai.Gal pakaktu tik voztuveli ar kt smulkme pakeisti.O kas nustate kad siurbly beda?Kokie simptomai?
2013-06-23 07:47 wrote: diagnostika dariau dviejuose vietose.viska rodo gerai, tik egr isvale.o simptomai-karstas nesiveda.
Termo jutiklis sugedo arba plunzerine grupe.Bet gali buti ir del visiskai kritusios kompresijos arba kuro nutekejimo atgal i baka gali buti ir striginejantis el.paleidimo votuvas jei isdiles uzdaro kura pasikeitus temperaturai ir t.t.Ir nebutinai diagnostika roro teisingai.Jei senas modelis visas naujas siurblys neturetu daug kainuoti, verta pagalvoti gal geriau nauja isigyti.Ne tie remontai kai is penkiu irusiu siurbliu viena gera bando suklijoti tai eina....
2013-06-23 09:00
2013-06-22 23:50 wrote: Ieskok per google siaip idomu kurios firmos siurblys?Bosch, Denso, Delfi, tkriausiai ne Lukas:).Jei isvis normaliu meistru Vilniuje rasi.Paklausk Auturoje jie Kaune ir Vilnije turi pardes ir servisus, jie tikrai tures bent kontaktus susirasi per google AUTURA.Pas jos bej visi siurbliai yra ir ju remkomplektai.Gal pakaktu tik voztuveli ar kt smulkme pakeisti.O kas nustate kad siurbly beda?Kokie simptomai?
2013-06-23 07:47 wrote: diagnostika dariau dviejuose vietose.viska rodo gerai, tik egr isvale.o simptomai-karstas nesiveda.
2013-06-23 07:57 wrote: Termo jutiklis sugedo arba plunzerine grupe.Bet gali buti ir del visiskai kritusios kompresijos arba kuro nutekejimo atgal i baka gali buti ir striginejantis el.paleidimo votuvas jei isdiles uzdaro kura pasikeitus temperaturai ir t.t.Ir nebutinai diagnostika roro teisingai.Jei senas modelis visas naujas siurblys neturetu daug kainuoti, verta pagalvoti gal geriau nauja isigyti.Ne tie remontai kai is penkiu irusiu siurbliu viena gera bando suklijoti tai eina....
modelis 2001m, o kainos kosmines:(ir kompresija matavo.nuo 29 iki 32.manau, kad normaliai.
butu gerai isimt siurbli ir pastatyt ant stendo, bet nezinau kur:(
2013-06-23 09:04
2013-06-23 07:47 wrote: diagnostika dariau dviejuose vietose.viska rodo gerai, tik egr isvale.o simptomai-karstas nesiveda.
2013-06-23 07:57 wrote: Termo jutiklis sugedo arba plunzerine grupe.Bet gali buti ir del visiskai kritusios kompresijos arba kuro nutekejimo atgal i baka gali buti ir striginejantis el.paleidimo votuvas jei isdiles uzdaro kura pasikeitus temperaturai ir t.t.Ir nebutinai diagnostika roro teisingai.Jei senas modelis visas naujas siurblys neturetu daug kainuoti, verta pagalvoti gal geriau nauja isigyti.Ne tie remontai kai is penkiu irusiu siurbliu viena gera bando suklijoti tai eina....
2013-06-23 09:00 wrote: modelis 2001m, o kainos kosmines:(ir kompresija matavo.nuo 29 iki 32.manau, kad normaliai.
butu gerai isimt siurbli ir pastatyt ant stendo, bet nezinau kur:(
tiesa, karstas vedasi su eterio pagalba, arba ant buksyro
2013-06-23 09:48
2013-06-23 07:57 wrote: Termo jutiklis sugedo arba plunzerine grupe.Bet gali buti ir del visiskai kritusios kompresijos arba kuro nutekejimo atgal i baka gali buti ir striginejantis el.paleidimo votuvas jei isdiles uzdaro kura pasikeitus temperaturai ir t.t.Ir nebutinai diagnostika roro teisingai.Jei senas modelis visas naujas siurblys neturetu daug kainuoti, verta pagalvoti gal geriau nauja isigyti.Ne tie remontai kai is penkiu irusiu siurbliu viena gera bando suklijoti tai eina....
2013-06-23 09:00 wrote: modelis 2001m, o kainos kosmines:(ir kompresija matavo.nuo 29 iki 32.manau, kad normaliai.
butu gerai isimt siurbli ir pastatyt ant stendo, bet nezinau kur:(
2013-06-23 09:04 wrote: tiesa, karstas vedasi su eterio pagalba, arba ant buksyro
Tai arba sujudina elektromagnetinio voztuvelio sklendele ir kuro paprasciausiai paduoda kai jis pradeda cirkuliuoti sklendele neuzsisklendzia ir kol neuzgesini sau vaziuoji.Arba kiti niuansai.Tas voztuvelis kuris klaksi ijungiant-isjungiant degima.Jis siurblio isoreje.(gali buti tai aba kasnors kita).Srotuose kainas visi uzlenke laiko, bet Auturoje nauji siurbliai pigesni.Pasidomek, laikai pasikeite.O kompresija irgi bloga, karsto variklio negalima matuoti, matuojama saltame, bent diena ar para palaikius kol atausta.Bet vien tai, kad tokie skirtumai cilindruose 29-32 jau negerai.jei karstas kuriasi is buksyro ar su eteriu tai tik patvirtina nors velgi gali buti ir paciam siurbli problema.Ar kompresija matavot saltam varikly?
2013-06-24 14:15
2013-06-23 09:00 wrote: modelis 2001m, o kainos kosmines:(ir kompresija matavo.nuo 29 iki 32.manau, kad normaliai.
butu gerai isimt siurbli ir pastatyt ant stendo, bet nezinau kur:(
2013-06-23 09:04 wrote: tiesa, karstas vedasi su eterio pagalba, arba ant buksyro
2013-06-23 09:48 wrote: Tai arba sujudina elektromagnetinio voztuvelio sklendele ir kuro paprasciausiai paduoda kai jis pradeda cirkuliuoti sklendele neuzsisklendzia ir kol neuzgesini sau vaziuoji.Arba kiti niuansai.Tas voztuvelis kuris klaksi ijungiant-isjungiant degima.Jis siurblio isoreje.(gali buti tai aba kasnors kita).Srotuose kainas visi uzlenke laiko, bet Auturoje nauji siurbliai pigesni.Pasidomek, laikai pasikeite.O kompresija irgi bloga, karsto variklio negalima matuoti, matuojama saltame, bent diena ar para palaikius kol atausta.Bet vien tai, kad tokie skirtumai cilindruose 29-32 jau negerai.jei karstas kuriasi is buksyro ar su eteriu tai tik patvirtina nors velgi gali buti ir paciam siurbli problema.Ar kompresija matavot saltam varikly?
jo, kompresija matavo saltam

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you