User
2013-12-18 14:23
Sveiki, norėjau paklaust kaip su mechanine dėže 2.8 variklius kuro sanaudom (tarkim dujos) nes vis dėlto mašina nenauja tai įdomu kiek siurbe. Už kiek būtų galima paimti BMW pirmenybė sedanam (neužvaikytą kebulo palankstymai paskutinėj vietoj)? Varikliai kurie geresni 2.5 ar 2.8 ir išlaikymo skirtumai? Kurį ateityje būtų lengviau parduoti? Ačiū už atsakymus
User
2013-12-18 14:42
Draugas turejo 2.5 su tiesioginem dujom tai valge 11 duju.turiu parduot bmw 2.5 benza is vokieciu bet karavanas.jei domina 863035224 kaina 1300euru 1997
User
2013-12-18 14:54
2013-12-18
14:23 wrote:
Sveiki, norėjau paklaust kaip su mechanine dėže 2.8 variklius kuro sanaudom (tarkim dujos) nes vis dėlto mašina nenauja tai įdomu kiek siurbe. Už kiek būtų galima paimti BMW pirmenybė sedanam (neužvaikytą kebulo palankstymai paskutinėj vietoj)? Varikliai kurie geresni 2.5 ar 2.8 ir išlaikymo skirtumai? Kurį ateityje būtų lengviau parduoti? Ačiū už atsakymus:)
Tėvas turi 528, be dujų. Važinėja tik pensininko režimu. Trasoj 8, mieste 10 benzo. Patikrinta keletą kartų, užpilant pilna baką. Nemanau, kad jaučiasi išlaikymo skirtumai ar tai 2.0 ar tai 2.8 kubaturoje.
User
2013-12-18 15:02
2013-12-18
14:42 wrote:
Draugas turejo 2.5 su tiesioginem dujom tai valge 11 duju.turiu parduot bmw 2.5 benza is vokieciu bet karavanas.jei domina 863035224 kaina 1300euru 1997
Negi rimtai siti benzai tokie pigus ir tiek mazai rija ??
User
2013-12-18 15:07
Geriau 2.5 nes 2ltr degina tiek pat kiek 2.5.o trauka skirias.
User
2013-12-18 17:12
2013-12-18
15:07 wrote:
Geriau 2.5 nes 2ltr degina tiek pat kiek 2.5.o trauka skirias.
ziurint kur vaziuosi, jai mieste, tai su 2.0 maziau rys, trasoj apyligiai, e39 geriau 2.8, trauka geresne, nes sukimo momentas didesnis, o kuro sanaudos tos pacios, tiek 2.5, tiek 2.8, bet aisku viskas priklauso kiek variklis gyvas, turi tiek su tuo, tiek su tuo pralekti ir ziureti, e39 2.5 eina naujasnis variklis jie eina nuo 2001, o 2.8 ant e39 2001 baige gaminti, ko pasekoje sunkiau rasti neuzgainiota, bet seip jie geri varikliai, tiek tas, tiek tas, kury geresni varianta rasi, ta ir imk
User
2013-12-19 21:23
2013-12-18
15:07 wrote:
Geriau 2.5 nes 2ltr degina tiek pat kiek 2.5.o trauka skirias.
2013-12-18
17:12 wrote:
ziurint kur vaziuosi, jai mieste, tai su 2.0 maziau rys, trasoj apyligiai, e39 geriau 2.8, trauka geresne, nes sukimo momentas didesnis, o kuro sanaudos tos pacios, tiek 2.5, tiek 2.8, bet aisku viskas priklauso kiek variklis gyvas, turi tiek su tuo, tiek su tuo pralekti ir ziureti, e39 2.5 eina naujasnis variklis jie eina nuo 2001, o 2.8 ant e39 2001 baige gaminti, ko pasekoje sunkiau rasti neuzgainiota, bet seip jie geri varikliai, tiek tas, tiek tas, kury geresni varianta rasi, ta ir imk
O tie naujasni varikliai kaip sakei tai kuom jie "sustresni"?
User
2013-12-19 22:34
2013-12-18
15:07 wrote:
Geriau 2.5 nes 2ltr degina tiek pat kiek 2.5.o trauka skirias.
2013-12-18
17:12 wrote:
ziurint kur vaziuosi, jai mieste, tai su 2.0 maziau rys, trasoj apyligiai, e39 geriau 2.8, trauka geresne, nes sukimo momentas didesnis, o kuro sanaudos tos pacios, tiek 2.5, tiek 2.8, bet aisku viskas priklauso kiek variklis gyvas, turi tiek su tuo, tiek su tuo pralekti ir ziureti, e39 2.5 eina naujasnis variklis jie eina nuo 2001, o 2.8 ant e39 2001 baige gaminti, ko pasekoje sunkiau rasti neuzgainiota, bet seip jie geri varikliai, tiek tas, tiek tas, kury geresni varianta rasi, ta ir imk
2013-12-19
21:23 wrote:
O tie naujasni varikliai kaip sakei tai kuom jie "sustresni"?
vel pradejo eit 141kw, seniau buvo 125kw, nesigilinau kas ten naujo, 2.8 irgi buvo atnaujinats manrods 1998m.bijau pameluot, pradejo eit su 2 vanusais, ir biski pamelavau pries tai, e39 su 2.8 ejo iki 2004, bet tik universaluose, sedanuose iki 2001
User
2013-12-19 22:38
2013-12-18
14:42 wrote:
Draugas turejo 2.5 su tiesioginem dujom tai valge 11 duju.turiu parduot bmw 2.5 benza is vokieciu bet karavanas.jei domina 863035224 kaina 1300euru 1997
Kas jam yra kad taip pigiai?
User
2014-01-20 00:31
tai prikolas dar yra kad tarkim (cia apie E34) skelbimuose 525 visi lavonai, o tarkim 520 yra variantu normalesniu (pagal stovi)
tai cia taipat gali but ir su 525 ar 530.
esme tame kad tie populiaresni dazniausiai buna daugiau damusti.
tai cia taipat gali but ir su 525 ar 530.
esme tame kad tie populiaresni dazniausiai buna daugiau damusti.
User
2014-01-20 01:21
neklaidink zmogaus, neimanoma teoriskai isvesti pagal daznuma ir t.t masinos bukles, ten kaip sakai tu daugiau, tos retesnes, juk nelogiskai taip butu vertinti, tai ka jam tada 2.0 ieskot ?
Tiesiog, jei tokios nori tai ir tegu ziuri, gal pirmas varijantas nepatiks, tik pasakysiu tendencija tokia kad nebutinai netaupyk perkant, zek pagal rinkos kaina (vidutine) nes tie pigesni buna daznai jau nuvaikyti, perkant neturi buti trukumu bent jau variklyje (turi gerai kurtis, atitinkamai traukti zinoma, ir kad skydelis nebutu ismargintas ivairiom klaidom)
Tiesiog, jei tokios nori tai ir tegu ziuri, gal pirmas varijantas nepatiks, tik pasakysiu tendencija tokia kad nebutinai netaupyk perkant, zek pagal rinkos kaina (vidutine) nes tie pigesni buna daznai jau nuvaikyti, perkant neturi buti trukumu bent jau variklyje (turi gerai kurtis, atitinkamai traukti zinoma, ir kad skydelis nebutu ismargintas ivairiom klaidom)
Your message |
|