User
2015-05-25 17:39
Sveiki. Neužilgo planuoju pirkti mašiną. Kadangi mane labiausiai traukia saabai, pasirinkau SAAB. Neapsisprendžiu: 2.2 dyzelį ar benziną su dujomis. Mašina daugiau važinėjama būtų mieste. Ateityje šiam automobiliui planuojama būtų šiek tiek padidinti galią iki 220-230kw.
Taigi benziną ar dyzelį?
Girdėjau, kad tie 2.2 dyzeliniai varikliai daug kam labai negeri, tačiau opel vectra c 2.2 DTi 92kw su varikliu problemų nebuvo tai kaip čia yra?
Taigi benziną ar dyzelį?
Girdėjau, kad tie 2.2 dyzeliniai varikliai daug kam labai negeri, tačiau opel vectra c 2.2 DTi 92kw su varikliu problemų nebuvo tai kaip čia yra?
User
2015-05-25 18:35
tai zinoma benza.. lengviau poto cipuot bus.. jai aisku uzteks lesu tam reikalui apart kad ji nusipirkus pvz benza turbinina daznai jau variklis buna pavarges tepalus ryja ant 1000km 2L .. tai ir taip bus kur investuot.. o siaip tai smagiai lekia benzininis vago apie 13 duju mieste.. dar aisku koks variklis.. siaip biturbo isvis gerai butu saab ekonomiskesni jie
User
2015-05-25 19:17
2015-05-25
18:35 wrote:
tai zinoma benza.. lengviau poto cipuot bus.. jai aisku uzteks lesu tam reikalui apart kad ji nusipirkus pvz benza turbinina daznai jau variklis buna pavarges tepalus ryja ant 1000km 2L .. tai ir taip bus kur investuot.. o siaip tai smagiai lekia benzininis :) vago apie 13 duju mieste.. dar aisku koks variklis.. siaip biturbo isvis gerai butu saab :) ekonomiskesni jie
nuo kada benzai legviau cipuojasi
User
2015-05-25 19:29
Pirma masina 220-230kw, su tokia galia ilgai netruks medi apkabint. O siaip priklauso kiek vaziuoji, nesvarbu mieste ar kur, bet jeigu tu per metus prasuki koki 10k km tai benza, o jeigu vaziuoji kokius 30k tada jau apie dyzeli galvot.
maumas
7658 / 0
2015-05-25 19:35
2015-05-25
17:39 wrote:
Sveiki. Neužilgo planuoju pirkti mašiną. Kadangi mane labiausiai traukia saabai, pasirinkau SAAB. Neapsisprendžiu: 2.2 dyzelį ar benziną su dujomis. Mašina daugiau važinėjama būtų mieste. Ateityje šiam automobiliui planuojama būtų šiek tiek padidinti galią iki 220-230kw.
Taigi benziną ar dyzelį?
Girdėjau, kad tie 2.2 dyzeliniai varikliai daug kam labai negeri, tačiau opel vectra c 2.2 DTi 92kw su varikliu problemų nebuvo tai kaip čia yra?
Taigi benziną ar dyzelį?
Girdėjau, kad tie 2.2 dyzeliniai varikliai daug kam labai negeri, tačiau opel vectra c 2.2 DTi 92kw su varikliu problemų nebuvo tai kaip čia yra?
vien tiktai, kad ziuri i saab dyzeli, aisku, kad tau jo nereikiaTodel, kad to meto saab turejo opel agregatus.Butent 2.2 dyzelis, tai tikrai opelio.Del eksploataciniu reikalu, tai geriau butent toki su opel agregatu, nes benzininis, tai jau megejams su netuscia pinigine.Gal ateis overboosted ir dar karta papasakos apie saab.Kazkada buvo tu temu apie saab.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
giedzka
1757 / 0
2015-05-25 20:10
2015-05-25
18:35 wrote:
tai zinoma benza.. lengviau poto cipuot bus.. jai aisku uzteks lesu tam reikalui apart kad ji nusipirkus pvz benza turbinina daznai jau variklis buna pavarges tepalus ryja ant 1000km 2L .. tai ir taip bus kur investuot.. o siaip tai smagiai lekia benzininis :) vago apie 13 duju mieste.. dar aisku koks variklis.. siaip biturbo isvis gerai butu saab :) ekonomiskesni jie
2015-05-25
19:17 wrote:
nuo kada benzai legviau cipuojasi
nuo tada kai kai jie su turbina. kalba apie turbinini saab varikli.
You serious?
User
2015-05-25 22:32
2015-05-25
17:39 wrote:
Sveiki. Neužilgo planuoju pirkti mašiną. Kadangi mane labiausiai traukia saabai, pasirinkau SAAB. Neapsisprendžiu: 2.2 dyzelį ar benziną su dujomis. Mašina daugiau važinėjama būtų mieste. Ateityje šiam automobiliui planuojama būtų šiek tiek padidinti galią iki 220-230kw.
Taigi benziną ar dyzelį?
Girdėjau, kad tie 2.2 dyzeliniai varikliai daug kam labai negeri, tačiau opel vectra c 2.2 DTi 92kw su varikliu problemų nebuvo tai kaip čia yra?
Taigi benziną ar dyzelį?
Girdėjau, kad tie 2.2 dyzeliniai varikliai daug kam labai negeri, tačiau opel vectra c 2.2 DTi 92kw su varikliu problemų nebuvo tai kaip čia yra?
ar bent zinai zmogau kiek kainuoja iki tiek kilovatu uzbombint apie dyzeli net nekalbu, blet is kur tokiu kiauru atsiranda
User
2015-05-25 23:45
Tau pirmasis pavasarinis šikynės nedapistitas nes turtingas dėdė paliko vieną todėl siautėji išsipisinėdamas pabaliai scanios mldc kažkoks norinčių atkreipt į save dėmesį bybiuotų mergelių būrelis rašinėja o žmonės pasikabina ant tokų gaidenųsusikišk šlangą į skustą užpakalį it bus tau geriausias dujinis saabo čypstiurlingas
User
2015-05-26 00:45
2015-05-25
17:39 wrote:
Sveiki. Neužilgo planuoju pirkti mašiną. Kadangi mane labiausiai traukia saabai, pasirinkau SAAB. Neapsisprendžiu: 2.2 dyzelį ar benziną su dujomis. Mašina daugiau važinėjama būtų mieste. Ateityje šiam automobiliui planuojama būtų šiek tiek padidinti galią iki 220-230kw.
Taigi benziną ar dyzelį?
Girdėjau, kad tie 2.2 dyzeliniai varikliai daug kam labai negeri, tačiau opel vectra c 2.2 DTi 92kw su varikliu problemų nebuvo tai kaip čia yra?
Taigi benziną ar dyzelį?
Girdėjau, kad tie 2.2 dyzeliniai varikliai daug kam labai negeri, tačiau opel vectra c 2.2 DTi 92kw su varikliu problemų nebuvo tai kaip čia yra?
2015-05-25
19:35 maumas wrote:
vien tiktai, kad ziuri i saab dyzeli, aisku, kad tau jo nereikia:lol:Todel, kad to meto saab turejo opel agregatus.Butent 2.2 dyzelis, tai tikrai opelio.Del eksploataciniu reikalu, tai geriau butent toki su opel agregatu, nes benzininis, tai jau megejams su netuscia pinigine.Gal ateis overboosted ir dar karta papasakos apie saab.Kazkada buvo tu temu apie saab.
o ka cia pasakot? Jei turi atliekamu pinigu remontui arba esi pats prie technikos ir dar automobiliu entuziastas - pirk saaba.
as asmeniskai nepatarciau. nenurodyti nei metai nei modelis, tai nzn labai apie ka konkreciai kalbeti.
as asmeniskai nepatarciau. nenurodyti nei metai nei modelis, tai nzn labai apie ka konkreciai kalbeti.
User
2015-05-26 01:01
User
2015-05-26 22:03
2015-05-25
17:39 wrote:
Sveiki. Neužilgo planuoju pirkti mašiną. Kadangi mane labiausiai traukia saabai, pasirinkau SAAB. Neapsisprendžiu: 2.2 dyzelį ar benziną su dujomis. Mašina daugiau važinėjama būtų mieste. Ateityje šiam automobiliui planuojama būtų šiek tiek padidinti galią iki 220-230kw.
Taigi benziną ar dyzelį?
Girdėjau, kad tie 2.2 dyzeliniai varikliai daug kam labai negeri, tačiau opel vectra c 2.2 DTi 92kw su varikliu problemų nebuvo tai kaip čia yra?
Taigi benziną ar dyzelį?
Girdėjau, kad tie 2.2 dyzeliniai varikliai daug kam labai negeri, tačiau opel vectra c 2.2 DTi 92kw su varikliu problemų nebuvo tai kaip čia yra?
2015-05-25
19:35 maumas wrote:
vien tiktai, kad ziuri i saab dyzeli, aisku, kad tau jo nereikia:lol:Todel, kad to meto saab turejo opel agregatus.Butent 2.2 dyzelis, tai tikrai opelio.Del eksploataciniu reikalu, tai geriau butent toki su opel agregatu, nes benzininis, tai jau megejams su netuscia pinigine.Gal ateis overboosted ir dar karta papasakos apie saab.Kazkada buvo tu temu apie saab.
2015-05-26
00:45 wrote:
o ka cia pasakot? Jei turi atliekamu pinigu remontui arba esi pats prie technikos ir dar automobiliu entuziastas - pirk saaba.
as asmeniskai nepatarciau. nenurodyti nei metai nei modelis, tai nzn labai apie ka konkreciai kalbeti.
as asmeniskai nepatarciau. nenurodyti nei metai nei modelis, tai nzn labai apie ka konkreciai kalbeti.
Galvoju 9-3 og (iki 2002m)
Neapsisprendziu tik del kuro, saabo aisku labiau noriu benzininio, bet be duju neišlaikyčiau, kaip tos dujos saabe dera?
Neapsisprendziu tik del kuro, saabo aisku labiau noriu benzininio, bet be duju neišlaikyčiau, kaip tos dujos saabe dera?
User
2015-05-26 22:30
Pusantrų metų atvažinėjau su 2001 Saab 95 Aero, dar pirmos kartos. Buvo dėtos dujos, tai su jomis kažkokių problemų kaip ir neturėjau, tik jau nuolat turėsi degančią check engine lemputę, nebent dujos bus labai jau gerai atreguliuotos. Jautri Saab elektronika. Saab'ui galią kelti nėra itin sudėtingas reikalas, tačiau finansiškai atseis gerai. Šiaip jei tikiesi automobilio, kuris ilgai tarnaus su mažomis investicijomis-pamiršk. Čia automobilis entuziastams... Lepesni už bet kurį BMW, Audi ar Mersą, o dalių kainos dantis parodo. Kiek lengviau jei gyveni Vilniuje, yra keli laužynai, kur vien jais užsiiminėja. Jei pareis degimo kasetė, verčiau pirkti naują, bet ji apie 1200lt , žvakes keiti kiekvieną tepalų keitimą ir priklausytų platininės, tepalai reikalingi tik geri. Dažnai pagrybauja elektronika, ypač pečiukai. O dyzelio tiesiog nesiūlau.
User
2015-05-27 00:58
2015-05-25
19:35 maumas wrote:
vien tiktai, kad ziuri i saab dyzeli, aisku, kad tau jo nereikia:lol:Todel, kad to meto saab turejo opel agregatus.Butent 2.2 dyzelis, tai tikrai opelio.Del eksploataciniu reikalu, tai geriau butent toki su opel agregatu, nes benzininis, tai jau megejams su netuscia pinigine.Gal ateis overboosted ir dar karta papasakos apie saab.Kazkada buvo tu temu apie saab.
2015-05-26
00:45 wrote:
o ka cia pasakot? Jei turi atliekamu pinigu remontui arba esi pats prie technikos ir dar automobiliu entuziastas - pirk saaba.
as asmeniskai nepatarciau. nenurodyti nei metai nei modelis, tai nzn labai apie ka konkreciai kalbeti.
as asmeniskai nepatarciau. nenurodyti nei metai nei modelis, tai nzn labai apie ka konkreciai kalbeti.
2015-05-26
22:03 wrote:
Galvoju 9-3 og (iki 2002m)
Neapsisprendziu tik del kuro, saabo aisku labiau noriu benzininio, bet be duju neišlaikyčiau, kaip tos dujos saabe dera?
Neapsisprendziu tik del kuro, saabo aisku labiau noriu benzininio, bet be duju neišlaikyčiau, kaip tos dujos saabe dera?
gan problemine masina 9-3 OG. dezes ju labai megsta myzti tepala ir siaip nera tvirtos, ypac jei galvoji kelti galia. as pries pora menesiu sulauziau savo deze.. naudotu ju kainos nera dideles, bet klausimas ka gausi. pakaba nera problemine, bet ji labai paprasta ir nors ir gera ar net pagerinta, nelaiko kelio gerai prie didesnio greicio. pas mane visos gumos pakeisos i poliuretana ir dar uzdetas sutvirtinimas remo po apacia ir vistiek nesijaucia pakankamai tvirtai prie didesnio greicio. bet tai gai buti del to, kad kabrikas. desines puses pagalve man asmeniskai buvo problemine, pakelus galia. 5 kartus nuluzo varztas kuriuo prisukta pagalve ir viena karta tas varztas isejo su visu sriegiu. saugos dirzas kabriko irgi probleminis, megsta uzstrigti ir nebeissitraukia. ten viduj mazas plastiko gabaliukas nuluzta ir nebeatiduoda dirzo istraukti. naujas pas mus $400+, naudotu labai didelis deficitas. jei ne kabrikas, gal maziau problemu, nzn del to. kasete degimo problemine seno modelio TK 3.6. jei rasi TK 3.7 - neturetu buti problemu. nesakyciau, kad bedu daugiau nei su bmw ar mersu, vien del to, kad pakaba nera tokia problemine kaip pastaruju. variklis lepus tepalui, jei laiku nekeisi uzsikis karteryje esantis tepalo paemimo vamzdis ir ate bus varikliui. tiunas nesunkus pacio variklio, yra programa internete vadinasi T7 Suite, su ja galima visas variklio funkcijas keisti jei zinai ka darai. prie kompo pasijungti yra keli variantai, vienas pigus ir ne toks patogus, kitas brangesnis bet daug patogesnis. ~250 arkliu gali pasidaryti nesunkiai, ypac jei imsi SE versija, kuri eina su didesne turba ir didesniais purkstukais. del duju nezinau. as be ju.
griztant prie problemu sako, kad grandine nelaiko daugiau nei 300k km. taip, kad turek galvoj. keitimas kiek komplikuotas jos, nes vietos nera daug.
yra daugiau smulkiu ir nelabai problemu, bet ant smugio db nepasakysiu..
trasoj siaip jis gan taupus jei nespaudi pastoviai nesveikai. bet mieste labai megsta benzina. ypac jei agresyviai vaziuoji
griztant prie problemu sako, kad grandine nelaiko daugiau nei 300k km. taip, kad turek galvoj. keitimas kiek komplikuotas jos, nes vietos nera daug.
yra daugiau smulkiu ir nelabai problemu, bet ant smugio db nepasakysiu..
trasoj siaip jis gan taupus jei nespaudi pastoviai nesveikai. bet mieste labai megsta benzina. ypac jei agresyviai vaziuoji
User
2015-05-27 22:20
Nu paskaicius komentarus susidaro nuomone, kad saabas brangus, nelabai tikea automobilis, kurio vietoj geriau ribkitis mb ar bmw, bet nezinau kodel mane traukia tik saabai gal del to kad kitu masinu pilna mieste, o as nemegstu buti vienodas kaip kiti.. Labiausiai noreciau 9k saabo, bet ju kainos kaip 9-5 fl.. O kazkada tevas savo idealu 9000 aero pardave uz 7, 5k lt ir tai buvo neidelis susidomejimas, o dabar ziuriu lietuvoj tokiu net nera, o pvz mobile.de +10k lt kaina. Tai cia ju kainos kyla ar kaip ?
Jeigu tas 9-3 nelabai tikes, tai kaip del 9-5?
Jeigu tas 9-3 nelabai tikes, tai kaip del 9-5?
User
2015-05-27 23:24
Apie 9-5 rašiau. Visumoj pakankamai patogus automobilis, malonus vairuoti, nevargina ilgesnėje kelionėje. Mieste kurą mėgsta. Maniškis buvo Aero su automatine dėže, tai mieste jau ramia širdim nuo 15 litrų pildavau. Užmiestyje kas kita, tikrai nedaug naudodavo. Tačiau kas trauką liečia-puikus automobilis Negaliu sakyti, kad tai prastas automobilis, jam tiesiog reikia daug meilės ir priežiūros. Jau kas perka SAAB'ą, tai todėl, kad nori būtent SAAB'o
O kas liečia 9000-tuosius. Jo, jų išlaikytų kainos jau auga, bet nuo variklio priklauso.
O kas liečia 9000-tuosius. Jo, jų išlaikytų kainos jau auga, bet nuo variklio priklauso.
User
2015-05-27 23:42
2015-05-27
22:20 wrote:
Nu paskaicius komentarus susidaro nuomone, kad saabas brangus, nelabai tikea automobilis, kurio vietoj geriau ribkitis mb ar bmw, bet nezinau kodel mane traukia tik saabai :D gal del to kad kitu masinu pilna mieste, o as nemegstu buti vienodas kaip kiti.. Labiausiai noreciau 9k saabo, bet ju kainos kaip 9-5 fl.. O kazkada tevas savo idealu 9000 aero pardave uz 7, 5k lt ir tai buvo neidelis susidomejimas, o dabar ziuriu lietuvoj tokiu net nera, o pvz mobile.de +10k lt kaina. Tai cia ju kainos kyla ar kaip :D?
Jeigu tas 9-3 nelabai tikes, tai kaip del 9-5?
Jeigu tas 9-3 nelabai tikes, tai kaip del 9-5?
ne tai, kad niekam tikes, jis tiesiog savotiskas. su savom problemom. jei nori saab - pirk saab. ir busi patenkintas. as asmeniskai esu patenkintas savo saabu, bet eiliniam vairuotojui jokiu budu nesiulyciau, nes jam reikia daug prieziuros.
User
2015-05-27 23:46
2015-05-27
23:24 wrote:
Apie 9-5 rašiau. Visumoj pakankamai patogus automobilis, malonus vairuoti, nevargina ilgesnėje kelionėje. Mieste kurą mėgsta. Maniškis buvo Aero su automatine dėže, tai mieste jau ramia širdim nuo 15 litrų pildavau. Užmiestyje kas kita, tikrai nedaug naudodavo. Tačiau kas trauką liečia-puikus automobilis :thumbup: Negaliu sakyti, kad tai prastas automobilis, jam tiesiog reikia daug meilės ir priežiūros. Jau kas perka SAAB'ą, tai todėl, kad nori būtent SAAB'o :)
O kas liečia 9000-tuosius. Jo, jų išlaikytų kainos jau auga, bet nuo variklio priklauso. :)
O kas liečia 9000-tuosius. Jo, jų išlaikytų kainos jau auga, bet nuo variklio priklauso. :)
nu jo, trasoj jis gana taupus. praeita savaitgali vaziavau i ilgesne kelione - 515km. su vienu baku nuvaziavau ir dar liko apie 1/4 bako. 9-3 su 2.3 varikliu (kaltiniai wossner stumokliai, T5 paskirstymo velenai), mechanine deze, su laisvu ismetimu ir isiurbimu, didesne turba ir pacio daryta programa. greitis apie 120km/h buvo beveik visa laika.
User
2015-05-28 20:44
Tikriausiai pasirinksiu 9-5. O kodėl tiek nedaug yra 2.3 benzininių su mechaninėm dėžėm saabų? Nes noriu tik mechano, o jų Lietuvoje benzininių pardavime nėra daug.
User
2015-05-28 20:48
2015-05-28
20:44 wrote:
Tikriausiai pasirinksiu 9-5. O kodėl tiek nedaug yra 2.3 benzininių su mechaninėm dėžėm saabų? Nes noriu tik mechano, o jų Lietuvoje benzininių pardavime nėra daug.
1. benzinas lietuvoj nelabai populiaru
2. turbut del to, kad dezes nelabai laiko..
as pats pirkau automatine ir persidariau i mechanine.
2. turbut del to, kad dezes nelabai laiko..
as pats pirkau automatine ir persidariau i mechanine.
User
2015-05-28 20:57
2015-05-28
20:44 wrote:
Tikriausiai pasirinksiu 9-5. O kodėl tiek nedaug yra 2.3 benzininių su mechaninėm dėžėm saabų? Nes noriu tik mechano, o jų Lietuvoje benzininių pardavime nėra daug.
2015-05-28
20:48 wrote:
1. benzinas lietuvoj nelabai populiaru
2. turbut del to, kad dezes nelabai laiko..
as pats pirkau automatine ir persidariau i mechanine.
2. turbut del to, kad dezes nelabai laiko..
as pats pirkau automatine ir persidariau i mechanine.
Šiaip dėžės tai laiko normaliai, tik kad jų neprižiūri dažniausiai nusipirkę. Kaip ir sakiau-automobilis, kuriam reikia dėmesio. Automatinėms dėžėms tepalą reikia keisti kas 30 000km. O čia dėl to, jog vienu keitimu keičiasi apie 2, 5-2, 8 litro, o bendrai dėžėje randasi apie 11 litrų. Tačiau ir tie automatai skiriasi priklausomai nuo variklio. Standartinio ir Aero pvz automatai skirtingi. O mechaninių mažiau spėju dėl to, jog kas juos pirko naujus, daugiau norėjo komforto važiavimo, ne sportinio automobilio
User
2015-05-28 20:58
Tiesa, nežinau kaip su 9-3 tokių metų, bet 95 reikia gerai apžiūrėt kėbulą perkant, jie mėgsta koroziją
backarn
433 / 0
2015-05-28 21:30
Jei islaikysi geram stovy masina pirk jei ne reiskiasi ji ne tau.
User
2015-05-28 22:02
Juokingiausia yra tai , kad vienas kausas drebia klausima , ka jis galetu "gero" nusipirkt uz -+ 1500 ne musu...Bet dar juokingiau , kad atsiranda "specialistu" dar galinciu kazka pasiulyt...
Dunduli!Uz Tokia suma tu imk ka nori! Esme pataikysi ar ne...
Dunduli!Uz Tokia suma tu imk ka nori! Esme pataikysi ar ne...
User
2015-05-28 22:11
Kodėlgi? Sąlyginis dalykas, suma tai nedidelė, tačiau žiūrint ko ieško žmogus. Jei sakytų, kad nori kokios Audi A6 2000 metų už tą kainą, tai tik peržegnočiau ir sėkmės palinkėčiau, bet kas liečia SAAB'us, jie kainų didelių neturi, tad ir už tą pusantro galima kažką surasti +/- padoraus.
User
2015-05-28 22:27
2015-05-28
22:11 wrote:
Kodėlgi? Sąlyginis dalykas, suma tai nedidelė, tačiau žiūrint ko ieško žmogus. Jei sakytų, kad nori kokios Audi A6 2000 metų už tą kainą, tai tik peržegnočiau ir sėkmės palinkėčiau, bet kas liečia SAAB'us, jie kainų didelių neturi, tad ir už tą pusantro galima kažką surasti +/- padoraus.
Dar vienas pusgalvis bando irodyt , kad zeme ciumodano formos....Koks skirtumas kokia marke? Esme , kad Lietuvoje jos visos nubegusios po min ..0, 5 milijono... Tai kame esme?
User
2015-05-28 22:31
Nereikia pasakų pačiam sekti. Priklauso nuo automobilio, ko dairaisi. Šiuo atveju, kai kalba apie saab'us eina, tai variklis nei vieno pirmiausia pusę milijono neatlaiko. O aš pats su tokiu pusantrų metų atvažinėjau, tad bent papasakot kažką galiu apie eksplotaciją, o ne iš lempos nuomones šaudyt
User
2015-05-28 22:35
2015-05-28
22:31 wrote:
Nereikia pasakų pačiam sekti. Priklauso nuo automobilio, ko dairaisi. Šiuo atveju, kai kalba apie saab'us eina, tai variklis nei vieno pirmiausia pusę milijono neatlaiko. O aš pats su tokiu pusantrų metų atvažinėjau, tad bent papasakot kažką galiu apie eksplotaciją, o ne iš lempos nuomones šaudyt
Kvailuti, ne metus rasyk , o kiek prasukai! Mano kaimynas sesrei metai netaiso savo galant"o...Bet jis su ja ir vaziuoja viena kart per menesi.... Apie ka kalbam? Juolab ka as ir noriu pasakyt, ar tai bus saab ar tai bus reno , esme kiek ji prabegus! Bet jei tu is tu pusgalviu tikinciu , kad butent"ta" nubego tikrai tiek , diskusija baigta!
User
2015-05-28 22:39
O normaliai kalbėti nemoki? Galiu ir aš tave vadinti kvailiu, idiotu, asilu, kuo tik nori, bet niekam nuo to nei šilta, nei šalta. O prasukau per tą laiką tarp 40 000-50 000. Važinėju pakankamai daug, nemažai tokiam automobiliui teko tvarkyti, tad žmogui galiu pasakyti iš patirties kokie pliusai, kokie minusai to automobilio.
User
2015-05-28 22:42
Ir iš kur išvis tą 1500 eurų sumą ištraukei? Žmogus apie modelį klausė, niekas čia pinigų neminėjo net.
User
2015-05-28 22:49
2015-05-28
22:42 wrote:
Ir iš kur išvis tą 1500 eurų sumą ištraukei? Žmogus apie modelį klausė, niekas čia pinigų neminėjo net.
Tai jei suma da feni , tegul eina i salona! Kame klausimas? Nori auto su garantija , bek pas dyleri! Kitu atveju galiu ir mtz -40 su mono ipurskimu pasiulyt.....
User
2015-05-29 00:01
2015-05-28
22:42 wrote:
Ir iš kur išvis tą 1500 eurų sumą ištraukei? Žmogus apie modelį klausė, niekas čia pinigų neminėjo net.
2015-05-28
22:49 wrote:
Tai jei suma da feni , tegul eina i salona! Kame klausimas? Nori auto su garantija , bek pas dyleri! Kitu atveju galiu ir mtz -40 su mono ipurskimu pasiulyt.....
ar tu bent pats supranti, kad visiskas nesamones rasai? Saabai nelaiko kainos, net jei kaina butu 1500 euru, tai gan neblogas iseitu, nes prasideda ju kainos ~600 euru. as 2009 metais savo pirkau dutukstantuju laidos 9-3 uz 2k doleriu. nuvaziavau virs 70k kilometru tai zinau ka kalbu. saabai nelaiko puse milijono, jei saaba rasi su puse milijono - imk, nes bus kapitalinis jau darytas arba kaip minumum grandine pakeista, nes ji daugiau 300k km nelaiko.
pasilaikyk savo sapaliones sau.
jei zmogus nori isskirtinesnes masinos jis pirks senesni saaba o ne vw is salono
pasilaikyk savo sapaliones sau.
jei zmogus nori isskirtinesnes masinos jis pirks senesni saaba o ne vw is salono
User
2015-05-29 16:20
2015-05-28
22:42 wrote:
Ir iš kur išvis tą 1500 eurų sumą ištraukei? Žmogus apie modelį klausė, niekas čia pinigų neminėjo net.
2015-05-28
22:49 wrote:
Tai jei suma da feni , tegul eina i salona! Kame klausimas? Nori auto su garantija , bek pas dyleri! Kitu atveju galiu ir mtz -40 su mono ipurskimu pasiulyt.....
Žmogau neturi kur išsiliet?
Aš nenoriu kaip visas miestas važinėti su tuo pačiu passat b5 ar a4... Man tiesiog patinka saabai. Turėčiau pinigų pirkti iš salono - pirkčiau iš salono, bet vėl gi SAABą, kadangi neturiu tiek, todėl skaitinėju kaip žmonėms laiko vieni kiti modeliai.
Aš nenoriu kaip visas miestas važinėti su tuo pačiu passat b5 ar a4... Man tiesiog patinka saabai. Turėčiau pinigų pirkti iš salono - pirkčiau iš salono, bet vėl gi SAABą, kadangi neturiu tiek, todėl skaitinėju kaip žmonėms laiko vieni kiti modeliai.
Your message |
|