User
2011-10-06 07:25
Sveiki, ieškau patarimo. Noriu pirkti pirmąjį universalą. Nesvarbu dujos ar dyzelinas. Kaina iki 5000 Lt. Tik galit nesiūlyt audinių. Dėkui iš anksto.
User
2011-10-06 10:17
passat b4 1.9 , opel vectra 2.0 duja,
User
2011-10-06 10:42
Mercedes Benz w124, 3, 0 l dyzelis;
Citroen XM 2, 1 td (su mechaniniu Bosch kuro siurbliu).
Volvo 850 2, 5 tdi
Volkswagen Passat delfinas.
Opel Omega (benzas-dujos)
Citroen XM 2, 1 td (su mechaniniu Bosch kuro siurbliu).
Volvo 850 2, 5 tdi
Volkswagen Passat delfinas.
Opel Omega (benzas-dujos)
User
2011-10-06 13:55
tik ne xm
naudingas
4243 / 0
2011-10-06 14:07
jai citroena tai su antisinc, net nepajusi kad hidraulika yra nes su antisinc nesesta ir siurblys nekvarksi
User
2011-10-06 14:27
vistiek xm jau bus pavarges o ji remontoti nepigu salyginai patvarus auto taciau gero nerasi o su padrostu bus lb lb dauk bedu
User
2011-10-06 14:33
2011-10-06
14:27 wrote:
vistiek xm jau bus pavarges o ji remontoti nepigu salyginai patvarus auto taciau gero nerasi o su padrostu bus lb lb dauk bedu
uz 5k tu ji kaip is gamyklos bukles pasimsi! vis geriau nei triperna pasata.... bl sako audi nesiulyt o tapati suda kitose kelnese kemsa... P.S. cia ne tau
User
2011-10-06 15:26
2011-10-06
14:27 wrote:
vistiek xm jau bus pavarges o ji remontoti nepigu salyginai patvarus auto taciau gero nerasi o su padrostu bus lb lb dauk bedu
2011-10-06
14:33 wrote:
uz 5k tu ji kaip is gamyklos bukles pasimsi! vis geriau nei triperna pasata.... bl sako audi nesiulyt o tapati suda kitose kelnese kemsa... P.S. cia ne tau
pritariu
naudingas
4243 / 0
2011-10-06 22:01
2011-10-06
14:27 wrote:
vistiek xm jau bus pavarges o ji remontoti nepigu salyginai patvarus auto taciau gero nerasi o su padrostu bus lb lb dauk bedu
2011-10-06
14:33 wrote:
uz 5k tu ji kaip is gamyklos bukles pasimsi! vis geriau nei triperna pasata.... bl sako audi nesiulyt o tapati suda kitose kelnese kemsa... P.S. cia ne tau
as speju jis turi suvargusi xm tai nieks neperka ziema sunkiai kelesi sferos nusprogusios, antisinc nera, pinigu nera tai ir depresuoja .o pries tai tureta ford fiesta tai tikrai buvo pigiau vazinet.
beje xm "mai gaminami buvo iki 2001 tai tokiu metu irgi ne kazi ka kainuoja
beje xm "mai gaminami buvo iki 2001 tai tokiu metu irgi ne kazi ka kainuoja
User
2011-10-07 10:11
2011-10-06
14:27 wrote:
vistiek xm jau bus pavarges o ji remontoti nepigu salyginai patvarus auto taciau gero nerasi o su padrostu bus lb lb dauk bedu
2011-10-06
14:33 wrote:
uz 5k tu ji kaip is gamyklos bukles pasimsi! vis geriau nei triperna pasata.... bl sako audi nesiulyt o tapati suda kitose kelnese kemsa... P.S. cia ne tau
2011-10-06
22:01 naudingas wrote:
as speju jis turi suvargusi xm tai nieks neperka ziema sunkiai kelesi sferos nusprogusios, antisinc nera, pinigu nera tai ir depresuoja .o pries tai tureta ford fiesta tai tikrai buvo pigiau vazinet.
beje xm "mai gaminami buvo iki 2001 tai tokiu metu irgi ne kazi ka kainuoja
beje xm "mai gaminami buvo iki 2001 tai tokiu metu irgi ne kazi ka kainuoja
Xm pliusas tas, kad jei žmogus gyvena užmiestyje ar ne tik, XM šikna jį pakrovus nesėda (išbandyta). Mano kaimynas kaime važiavo į bulviakasį su 1991 metų Xm universalu 2, 1 dyz. be turbinos. pasikrovė į saloną ir bagažinę 20 maišų bulvių ir 50 kilų parvarė namo. Na ir kas, kad dyzelio ėmė 9 litrus, o greitis buvo max 95 km/h. mašina atlaikė ir tik pernai, po 8 metų eksploatacijos, išėjo į amžiną poilsį. Aišku su ja visko būdavo (ir el. langai paskutiniu metu nebeveikė, ir LHM varvėjo, ir tepalas jau per alsuoklį tekėjo). Bet ši mašina buvo ūkinėms, kasdienėms transportavimo reikmėms. Nusuko 225000 km (su kaimynu, kiek iki tol nežinau). Per tą laiką pakaboje keitė 12 sferų (kas išeina 1200 lt, be darbo - taisydavo pats). Paskaičiuokim kiek kainavę būtų passato B5 svirčių keitimas per 8 metus. Pas XM silpnma vieta yra vairo kolonėlė ir vairo traukės antgaliai. Hidraulinis kranas atlaikė visą amžių, nors ir tepalavosi. Tiesa, pradėjo kirmyt slenksčiai, "stoikės" į mašinos galą. Žinant ir tai, kad mašiną kaimynas plaudavo gal kartą per metus, tai normalu. Išeiginė mašina buvo Audi A6 (C4).
Šiandien dienai jis LT nebegyvena, bet Norvegijoje važinėja su C5 universalu ir yra patenkintas. Du kartus jau buvo grįžęs į LT iš tenais pasikabinęs ant C5 kablio kemperį. Atlaikė be problemų visas keliones, bet jo žodžiais sakant, C5 jau nėra ta mašina, kokia buvo XM.
Šiandien dienai jis LT nebegyvena, bet Norvegijoje važinėja su C5 universalu ir yra patenkintas. Du kartus jau buvo grįžęs į LT iš tenais pasikabinęs ant C5 kablio kemperį. Atlaikė be problemų visas keliones, bet jo žodžiais sakant, C5 jau nėra ta mašina, kokia buvo XM.
User
2011-10-07 11:20
2011-10-06
14:27 wrote:
vistiek xm jau bus pavarges o ji remontoti nepigu salyginai patvarus auto taciau gero nerasi o su padrostu bus lb lb dauk bedu
2011-10-06
14:33 wrote:
uz 5k tu ji kaip is gamyklos bukles pasimsi! vis geriau nei triperna pasata.... bl sako audi nesiulyt o tapati suda kitose kelnese kemsa... P.S. cia ne tau
2011-10-06
22:01 naudingas wrote:
as speju jis turi suvargusi xm tai nieks neperka ziema sunkiai kelesi sferos nusprogusios, antisinc nera, pinigu nera tai ir depresuoja .o pries tai tureta ford fiesta tai tikrai buvo pigiau vazinet.
beje xm "mai gaminami buvo iki 2001 tai tokiu metu irgi ne kazi ka kainuoja
beje xm "mai gaminami buvo iki 2001 tai tokiu metu irgi ne kazi ka kainuoja
aciu dievui xm nebeturiu jau 6 metus buvo pirktas gero stovio 2.1 td 1999 metu universalas kaskur rasiau apie ji bet galiu pasikartoti po nupirkimo buvo sukista kaskur apie 1500 lt na sakyciau normalu bet nuvaziavus 10k perasidejo na per metus buvo pakeista turba sankaba galines sferos sita irgi nurasiau ant eksp. na masina bent pagal serviso knyga buvo nuvarius apie 200k o toliau smagumai durniuojanti elektra tai nedega kaskas tai dega tai uzsidaro langai tai ne galiausiai uzmuse tas kad sugedo dar ir liukas o po 50k vel uzsiknisau su stabdziais detaliu tada kinisku nelabai buvo jiems kainos nemazos o suejus granatai kuri keiciasi su visu pusasiu buvo persiusta kitam zmogenui tas taip pat dar karta kaite sankaba na pliusai tokios minkstos auto daugiau ir neturejau bagazines dydziu tai ir pasakiskas dalykas patogu vairuoti kaskas sake pakeli geriau kaime na jo yra ir tokis pliusas bet .... Sakau jai jis lb geros bukles tada taip imsi numinsi 100k ir parduosi o jai bus tokis kaip pakliuvo man daugiau ir prancuzioka nelabai ziuresi tad kiek turejau auto tai buvo daugiausiai pinigu reikalaujanti automobiliukas .....
naudingas
4243 / 0
2011-10-07 13:33
2011-10-06
14:33 wrote:
uz 5k tu ji kaip is gamyklos bukles pasimsi! vis geriau nei triperna pasata.... bl sako audi nesiulyt o tapati suda kitose kelnese kemsa... P.S. cia ne tau
2011-10-06
22:01 naudingas wrote:
as speju jis turi suvargusi xm tai nieks neperka ziema sunkiai kelesi sferos nusprogusios, antisinc nera, pinigu nera tai ir depresuoja .o pries tai tureta ford fiesta tai tikrai buvo pigiau vazinet.
beje xm "mai gaminami buvo iki 2001 tai tokiu metu irgi ne kazi ka kainuoja
beje xm "mai gaminami buvo iki 2001 tai tokiu metu irgi ne kazi ka kainuoja
2011-10-07
11:20 wrote:
aciu dievui xm nebeturiu jau 6 metus buvo pirktas gero stovio 2.1 td 1999 metu universalas kaskur rasiau apie ji bet galiu pasikartoti po nupirkimo buvo sukista kaskur apie 1500 lt na sakyciau normalu bet nuvaziavus 10k perasidejo na per metus buvo pakeista turba sankaba galines sferos sita irgi nurasiau ant eksp. na masina bent pagal serviso knyga buvo nuvarius apie 200k o toliau smagumai durniuojanti elektra tai nedega kaskas tai dega tai uzsidaro langai tai ne galiausiai uzmuse tas kad sugedo dar ir liukas o po 50k vel uzsiknisau su stabdziais detaliu tada kinisku nelabai buvo jiems kainos nemazos o suejus granatai kuri keiciasi su visu pusasiu buvo persiusta kitam zmogenui tas taip pat dar karta kaite sankaba na pliusai tokios minkstos auto daugiau ir neturejau bagazines dydziu tai ir pasakiskas dalykas patogu vairuoti kaskas sake pakeli geriau kaime na jo yra ir tokis pliusas bet .... Sakau jai jis lb geros bukles tada taip imsi numinsi 100k ir parduosi o jai bus tokis kaip pakliuvo man daugiau ir prancuzioka nelabai ziuresi tad kiek turejau auto tai buvo daugiausiai pinigu reikalaujanti automobiliukas .....
nas as uz xantia 2.1 td mokejau kapeikas o turba kaip ledine pucia 200 eina be vargo.matyt tau nepasiseke , dauzta drozta buvus.o sferas normalu keist cia indelis uz komforta , pats zadu visas kada pakeist.o granatos pvz ir audinej turejau teko keist tai nzn kaip cia ir be sakyt atejo laikas tai visose sitas dalykas devisi
User
2011-10-07 13:46
nebuvo ji nei lb drosta o apie dauzima isviso... jokios zymes pats dar vok. ir nupirkau. As ir nesakau kad ji lb byrantis daiktas sakau kad ja nepigu islaikyti o pirkti sena pavojinga nes dauguma pavarge buna tokios masinos niekas neperka kad ji stovetu ir butu naudojama tik sav. cia kaip su mersais ridos nuo puses limono....
naudingas
4243 / 0
2011-10-07 16:06
2011-10-06
14:33 wrote:
uz 5k tu ji kaip is gamyklos bukles pasimsi! vis geriau nei triperna pasata.... bl sako audi nesiulyt o tapati suda kitose kelnese kemsa... P.S. cia ne tau
2011-10-06
22:01 naudingas wrote:
as speju jis turi suvargusi xm tai nieks neperka ziema sunkiai kelesi sferos nusprogusios, antisinc nera, pinigu nera tai ir depresuoja .o pries tai tureta ford fiesta tai tikrai buvo pigiau vazinet.
beje xm "mai gaminami buvo iki 2001 tai tokiu metu irgi ne kazi ka kainuoja
beje xm "mai gaminami buvo iki 2001 tai tokiu metu irgi ne kazi ka kainuoja
2011-10-07
10:11 wrote:
Xm pliusas tas, kad jei žmogus gyvena užmiestyje ar ne tik, XM šikna jį pakrovus nesėda (išbandyta). Mano kaimynas kaime važiavo į bulviakasį su 1991 metų Xm universalu 2, 1 dyz. be turbinos. pasikrovė į saloną ir bagažinę 20 maišų bulvių ir 50 kilų parvarė namo. Na ir kas, kad dyzelio ėmė 9 litrus, o greitis buvo max 95 km/h. mašina atlaikė ir tik pernai, po 8 metų eksploatacijos, išėjo į amžiną poilsį. Aišku su ja visko būdavo (ir el. langai paskutiniu metu nebeveikė, ir LHM varvėjo, ir tepalas jau per alsuoklį tekėjo). Bet ši mašina buvo ūkinėms, kasdienėms transportavimo reikmėms. Nusuko 225000 km (su kaimynu, kiek iki tol nežinau). Per tą laiką pakaboje keitė 12 sferų (kas išeina 1200 lt, be darbo - taisydavo pats). Paskaičiuokim kiek kainavę būtų passato B5 svirčių keitimas per 8 metus. Pas XM silpnma vieta yra vairo kolonėlė ir vairo traukės antgaliai. Hidraulinis kranas atlaikė visą amžių, nors ir tepalavosi. Tiesa, pradėjo kirmyt slenksčiai, "stoikės" į mašinos galą. Žinant ir tai, kad mašiną kaimynas plaudavo gal kartą per metus, tai normalu. Išeiginė mašina buvo Audi A6 (C4).
Šiandien dienai jis LT nebegyvena, bet Norvegijoje važinėja su C5 universalu ir yra patenkintas. Du kartus jau buvo grįžęs į LT iš tenais pasikabinęs ant C5 kablio kemperį. Atlaikė be problemų visas keliones, bet jo žodžiais sakant, C5 jau nėra ta mašina, kokia buvo XM.
Šiandien dienai jis LT nebegyvena, bet Norvegijoje važinėja su C5 universalu ir yra patenkintas. Du kartus jau buvo grįžęs į LT iš tenais pasikabinęs ant C5 kablio kemperį. Atlaikė be problemų visas keliones, bet jo žodžiais sakant, C5 jau nėra ta mašina, kokia buvo XM.
ant kiek turi but lavonas jai tam be turbinos 61 kw max greitis pagal katalogus priklauso 178 km/h o jums tik 95 dugnu na gal krauta bet palyginimui, su w124 mersu 53 kw 2.0d esu ejes 160 , su golfu 1.9 td 55 kw esu vilkes bulka ant 100/h ir dar 4 keliaiviai mano 2.1td su priekaba tentas (siek tiek apvalintas, bet viejo pasipriesinimas didelis), puse kelio sunkiai krauta autostradoj ryja 6.5 ltr simtui o 7 ltr garantuotai pakaktu , krauta eina 120-130 svetimkunis svoris arti tonos .va apie koki variklio stovi as kalbunors masina buvo daug ko maciusi
naudingas
4243 / 0
2011-10-07 16:26
tiesa rekomenduoja uzkrova apie puse tonos tik .o prie kablio kita kalba
Your message |
|