User
2015-04-09 18:14
Sveiki noriu paklausti gal kas buvo susidures su pezo 605 2.4dyzelio radijatorio ventiliatoriumi, kur stovi daviklis temperaturos pagal kuri isijungia ventiliatorius, nes dabar padaryta taip kai reikia ikisi saugikli ir sukasi jis visada kol yra saugiklis?
User
2015-04-10 21:30
Jei ten panasiai kaip 2, 1 varikliu, tai prieky, virs radiko atsukus atrodo du varztus isitraukia trys reles.Jos atsakingos uz ventiliatoriu greicius.Dazna beda su jom.O daviklis radiko apacioj, keleivio pusej.Pas 2, 1 ji sunku rast, nei is virsaus, nei is apacios nesimato, tai manau 2, 5 bus dar sunkiau
User
2015-04-10 21:36
2015-04-10
21:30 wrote:
Jei ten panasiai kaip 2, 1 varikliu, tai prieky, virs radiko atsukus atrodo du varztus isitraukia trys reles.Jos atsakingos uz ventiliatoriu greicius.Dazna beda su jom.O daviklis radiko apacioj, keleivio pusej.Pas 2, 1 ji sunku rast, nei is virsaus, nei is apacios nesimato, tai manau 2, 5 bus dar sunkiau
Man teko keist M 2, 1 12v ir 605 2, 1 kelis kartus rele ir karta davikli.
Pries kokius 10 metu.
Pries kokius 10 metu.
User
2015-04-15 22:17
Kazkas jam yra priburta su tuo ventiliatoriu, daviklis stovi prie termostato jam, bet atjungus ta davikli idedu saugikli kuris priklauso ventiliatoriam tai ir sukas be perstojo nors daviklis ir atjungtas
Your message |
|