User
2013-05-10 01:03
Sveiki, rudenį planuoju pirkti naują auto, padėkit apsispręsti. Renkuosi tarp BMW E39 530D ir Peugeot 407 2.0 HDI. Šiuo metu vairuoju seną Mazda 323f BA, geras automobiliukas buvo, bet pribrendo laikas naujesniam, didesniam auto. BMW 530 sena mano svajonė, o Peugoet neseniai atradau, iš pradžių domėjausi 607, bet nusprendžiau, kad per didelis, 407 labai patraukė savo dizainu. Prisiskaičiau daug britų review, tai arba labai giria, arba labai peikiai.
BMW pliusai mano akimis - galia, kaina, nuvertėjimas mažesnis, draugams labiau patiktų. Minusai - įvaizdis Lietuvoje, metai ir spėju, kad sunku būtų rasti geros būklės.
407 plius - dizainas, metai, ekonomiškumas, mano merginai labiau patiktų. Minusai - bijau, kad gestų daugiau, nuvertėjimas.
Gal kas esate vairavę abu automobilius, būtų labai įdomu išgirsti palyginima (komforto, vietos, galios prasme), pats dar nei vieno nevairavau.
http://photos.autogidas.lt/s/images/messphotos/290086-10088.jpg
BMW pliusai mano akimis - galia, kaina, nuvertėjimas mažesnis, draugams labiau patiktų. Minusai - įvaizdis Lietuvoje, metai ir spėju, kad sunku būtų rasti geros būklės.
407 plius - dizainas, metai, ekonomiškumas, mano merginai labiau patiktų. Minusai - bijau, kad gestų daugiau, nuvertėjimas.
Gal kas esate vairavę abu automobilius, būtų labai įdomu išgirsti palyginima (komforto, vietos, galios prasme), pats dar nei vieno nevairavau.
http://photos.autogidas.lt/s/images/messphotos/290086-10088.jpg
User
2013-05-10 01:14
Sveiki, rudenį planuoju pirkti naują auto, padėkit apsispręsti. Renkuosi tarp BMW E39 530D ir Peugeot 407 2.0 HDI. Šiuo metu vairuoju seną Mazda 323f BA, geras automobiliukas buvo, bet pribrendo laikas naujesniam, didesniam auto. BMW 530 sena mano svajonė, o Peugeot neseniai atradau, iš pradžių domėjausi 607, bet nusprendžiau, kad per didelis, 407 labai patraukė savo dizainu. Prisiskaičiau daug britų review, tai arba labai giria, arba labai peikia.
BMW pliusai mano akimis - galia, kaina, nuvertėjimas mažesnis, draugams labiau patiktų. Minusai - įvaizdis Lietuvoje, metai ir spėju, kad sunku būtų rasti geros būklės.
407 pliusai - dizainas, metai, ekonomiškumas, mano merginai labiau patiktų. Minusai - bijau, kad gestų daugiau, nuvertėjimas.
Gal kas esate vairavę abu automobilius, būtų labai įdomu išgirsti palyginima (komforto, vietos, galios prasme), pats dar nei vieno nevairavau.
BMW pliusai mano akimis - galia, kaina, nuvertėjimas mažesnis, draugams labiau patiktų. Minusai - įvaizdis Lietuvoje, metai ir spėju, kad sunku būtų rasti geros būklės.
407 pliusai - dizainas, metai, ekonomiškumas, mano merginai labiau patiktų. Minusai - bijau, kad gestų daugiau, nuvertėjimas.
Gal kas esate vairavę abu automobilius, būtų labai įdomu išgirsti palyginima (komforto, vietos, galios prasme), pats dar nei vieno nevairavau.
User
2013-05-10 01:44
autobild pasiskaityk apie pezo vaziuokle, jauciu uzteks
User
2013-05-10 01:53
2013-05-10
01:14 wrote:
Sveiki, rudenį planuoju pirkti naują auto, padėkit apsispręsti. Renkuosi tarp BMW E39 530D ir Peugeot 407 2.0 HDI. Šiuo metu vairuoju seną Mazda 323f BA, geras automobiliukas buvo, bet pribrendo laikas naujesniam, didesniam auto. BMW 530 sena mano svajonė, o Peugeot neseniai atradau, iš pradžių domėjausi 607, bet nusprendžiau, kad per didelis, 407 labai patraukė savo dizainu. Prisiskaičiau daug britų review, tai arba labai giria, arba labai peikia.
BMW pliusai mano akimis - galia, kaina, nuvertėjimas mažesnis, draugams labiau patiktų. Minusai - įvaizdis Lietuvoje, metai ir spėju, kad sunku būtų rasti geros būklės.
407 pliusai - dizainas, metai, ekonomiškumas, mano merginai labiau patiktų. Minusai - bijau, kad gestų daugiau, nuvertėjimas.
Gal kas esate vairavę abu automobilius, būtų labai įdomu išgirsti palyginima (komforto, vietos, galios prasme), pats dar nei vieno nevairavau.
BMW pliusai mano akimis - galia, kaina, nuvertėjimas mažesnis, draugams labiau patiktų. Minusai - įvaizdis Lietuvoje, metai ir spėju, kad sunku būtų rasti geros būklės.
407 pliusai - dizainas, metai, ekonomiškumas, mano merginai labiau patiktų. Minusai - bijau, kad gestų daugiau, nuvertėjimas.
Gal kas esate vairavę abu automobilius, būtų labai įdomu išgirsti palyginima (komforto, vietos, galios prasme), pats dar nei vieno nevairavau.
Sveikas. Nepaisant to, jog abu sedanai, plius minus vidutinės klasės, tačiau pakankamai skirtingi automobiliai. Pradekim nuo Peugeot 407: Jei jau imti dyzelinį, tai 2.0 HDI tikrai optimaliausias varijantas galios ir sanaudų santykiu. Tikrai pakanka, kad automobilis lengvai ir pakankamai smagiai važiuotų, normaliu režimu kuro pakanka 7 litrų mieste ( aišku priklausomai nuo pėdos 'sunkumo' ). Salonas neblogos kokybės, medžiagos tikrai ne prasčiausios, surinkimas geras, plastikas nuolat nebarška, tačiau renkantis rekomenduočiau odinį, komfortiškesnis, malonesnis, o ir išvaizdą savo duoda. Vietos pakanka tiek priekyje, tiek gale, erdvės salone daug sėdintiems priekyje, duoda savo toli nueinantis priekinis stiklas. Patogi centrinė konsolė. Išlaikymo kainos smarkiai nesikandžioja, bet nereikia tikėtis, jog tai bus 1995 metų golfukas ar vectra. Pakaba dirba gražiai, tačiau nėra itin minkšta. Visgi Lietuvos keliams tinka, bet prižiūrėti reikia.
BMW e39: Sedanų pardavimų rekordus sumušęs modelis. Nuvertėjimas pastaruoju metu vis auga, kainos nesenai labai smarkiai krito, tačiau automobilis tikrai vertas dėmėsio. Išlaikymas vienareikšmiškai brangesnis nei 407-to, bet pats automobilis patvaresnis, tačiau reikalauja nuolatinės priežiūros, tokio dalyko kaip 'pakeisiu vėliau' negali būti, jei nori, kad automobilis tvarkingai tarnautų. Pakaba pakankamai tvirta ir puikiai atlieka savo darbą, tačiau jos remontas-brangus 'malonumas'. Nepaisant to, jog tai didelis sedanas-automobilis kelyje labai stabilus, dinamiškas ir lengvai valdomas. Puikiai sugeria kelio nelygumus, bet vėlgi, už tai tenka sumokėti nuvažiavus į autoservisą. Tiesa, nemažai pakabos elementų galima restauruoti( jau geriau gera restauracija, nei pigiausios kinų ar lenkų dalys ). Varikliai labai dinamiški, pasižymi dideliu sukimo momentu (400 Nm), galia pareina prie pakankamai nedidelių apsukų, tačiau ekonomija nepasižymi, su pastangomis mieste galima tilpti į 9 litrus, jei imant varijantą su mechanine dėže. Automatinės dėžės pakankamai geros, tačiau skirtos ramiam, daugiau kruiziniam rėžimui, automobilis lieka gana vangus, o sąnaudos šoktelės iki 11-12 litrų miesto rėžime. Salonai labai erdvūs, komfortiški, viskas padaryta ergonomiškai, aukštos kokybės medžiagos ir puikus surinkimas, plastikas nebarška, neskleidžia pašalinių garsų. Vėlgi renkantis siūlyčiau dairytis odinio salono-sėdynės ventiliuojamos, vasaros metu nekelia prakaitavimo ir labai patogios. E39 daugiau primena limuzino, nei vidutinę klasę. Iš esmės, norint, kad ilgai ir patikimai tarnautų, nereikia stengtis taupyti automobilio išlaikymo sąskaita. Lietuvoje gauti gerą pakankamai nelengva, tačiau už didesnę kainą įmanoma.
Iš esmės abu geri automobiliai, klausimas tik ko tau pačiam iš jų norisi ir kiek esi pasiruošęs į automobilį investuoti eksplotacijos laikotarpiu. Gero pirkinio
BMW e39: Sedanų pardavimų rekordus sumušęs modelis. Nuvertėjimas pastaruoju metu vis auga, kainos nesenai labai smarkiai krito, tačiau automobilis tikrai vertas dėmėsio. Išlaikymas vienareikšmiškai brangesnis nei 407-to, bet pats automobilis patvaresnis, tačiau reikalauja nuolatinės priežiūros, tokio dalyko kaip 'pakeisiu vėliau' negali būti, jei nori, kad automobilis tvarkingai tarnautų. Pakaba pakankamai tvirta ir puikiai atlieka savo darbą, tačiau jos remontas-brangus 'malonumas'. Nepaisant to, jog tai didelis sedanas-automobilis kelyje labai stabilus, dinamiškas ir lengvai valdomas. Puikiai sugeria kelio nelygumus, bet vėlgi, už tai tenka sumokėti nuvažiavus į autoservisą. Tiesa, nemažai pakabos elementų galima restauruoti( jau geriau gera restauracija, nei pigiausios kinų ar lenkų dalys ). Varikliai labai dinamiški, pasižymi dideliu sukimo momentu (400 Nm), galia pareina prie pakankamai nedidelių apsukų, tačiau ekonomija nepasižymi, su pastangomis mieste galima tilpti į 9 litrus, jei imant varijantą su mechanine dėže. Automatinės dėžės pakankamai geros, tačiau skirtos ramiam, daugiau kruiziniam rėžimui, automobilis lieka gana vangus, o sąnaudos šoktelės iki 11-12 litrų miesto rėžime. Salonai labai erdvūs, komfortiški, viskas padaryta ergonomiškai, aukštos kokybės medžiagos ir puikus surinkimas, plastikas nebarška, neskleidžia pašalinių garsų. Vėlgi renkantis siūlyčiau dairytis odinio salono-sėdynės ventiliuojamos, vasaros metu nekelia prakaitavimo ir labai patogios. E39 daugiau primena limuzino, nei vidutinę klasę. Iš esmės, norint, kad ilgai ir patikimai tarnautų, nereikia stengtis taupyti automobilio išlaikymo sąskaita. Lietuvoje gauti gerą pakankamai nelengva, tačiau už didesnę kainą įmanoma.
Iš esmės abu geri automobiliai, klausimas tik ko tau pačiam iš jų norisi ir kiek esi pasiruošęs į automobilį investuoti eksplotacijos laikotarpiu. Gero pirkinio
User
2013-05-10 02:08
Kad ir kaip betrykstu akla dalies atogido "teoretiku"meile siam BMW , sis modelis absoliuciai netinka Lietuvos salygoms, jis skirtas pietu Vokietijos zemems ir pietimems USA valstijoms kur beveik nebuna sniego ir apskritai kaip veidrodis lygiems Vokietijojs keliams kur bordiurai beveik neissikise virs kelio dangos.Lietuvoje populiarus tarp vairavimo patirties neturinciu.Ziema, rudeni ir pavasari net didmiesciuose vairuoti sia masina yra kancia, ir tai nenugincyjamas faktas, nepadeda nei grandines, nei dygliuotos padangos, nei 100kg plytu bagazineje.In country side sis auto isvis nesamone, kaimo salygom netinkama masina, bekeleje 100% impotentas.Vokieciai labai gabus apipisineti oficialiose kuro sanaudose (pralaimeje daugybe bylu del to)ir tikri virtuozai juodinant prancuzu gamintojus.
User
2013-05-10 03:13
2013-05-10
01:14 wrote:
Sveiki, rudenį planuoju pirkti naują auto, padėkit apsispręsti. Renkuosi tarp BMW E39 530D ir Peugeot 407 2.0 HDI. Šiuo metu vairuoju seną Mazda 323f BA, geras automobiliukas buvo, bet pribrendo laikas naujesniam, didesniam auto. BMW 530 sena mano svajonė, o Peugeot neseniai atradau, iš pradžių domėjausi 607, bet nusprendžiau, kad per didelis, 407 labai patraukė savo dizainu. Prisiskaičiau daug britų review, tai arba labai giria, arba labai peikia.
BMW pliusai mano akimis - galia, kaina, nuvertėjimas mažesnis, draugams labiau patiktų. Minusai - įvaizdis Lietuvoje, metai ir spėju, kad sunku būtų rasti geros būklės.
407 pliusai - dizainas, metai, ekonomiškumas, mano merginai labiau patiktų. Minusai - bijau, kad gestų daugiau, nuvertėjimas.
Gal kas esate vairavę abu automobilius, būtų labai įdomu išgirsti palyginima (komforto, vietos, galios prasme), pats dar nei vieno nevairavau.
BMW pliusai mano akimis - galia, kaina, nuvertėjimas mažesnis, draugams labiau patiktų. Minusai - įvaizdis Lietuvoje, metai ir spėju, kad sunku būtų rasti geros būklės.
407 pliusai - dizainas, metai, ekonomiškumas, mano merginai labiau patiktų. Minusai - bijau, kad gestų daugiau, nuvertėjimas.
Gal kas esate vairavę abu automobilius, būtų labai įdomu išgirsti palyginima (komforto, vietos, galios prasme), pats dar nei vieno nevairavau.
2013-05-10
01:53 wrote:
Sveikas. Nepaisant to, jog abu sedanai, plius minus vidutinės klasės, tačiau pakankamai skirtingi automobiliai. Pradekim nuo Peugeot 407: Jei jau imti dyzelinį, tai 2.0 HDI tikrai optimaliausias varijantas galios ir sanaudų santykiu. Tikrai pakanka, kad automobilis lengvai ir pakankamai smagiai važiuotų, normaliu režimu kuro pakanka 7 litrų mieste ( aišku priklausomai nuo pėdos 'sunkumo' ). Salonas neblogos kokybės, medžiagos tikrai ne prasčiausios, surinkimas geras, plastikas nuolat nebarška, tačiau renkantis rekomenduočiau odinį, komfortiškesnis, malonesnis, o ir išvaizdą savo duoda. Vietos pakanka tiek priekyje, tiek gale, erdvės salone daug sėdintiems priekyje, duoda savo toli nueinantis priekinis stiklas. Patogi centrinė konsolė. Išlaikymo kainos smarkiai nesikandžioja, bet nereikia tikėtis, jog tai bus 1995 metų golfukas ar vectra. Pakaba dirba gražiai, tačiau nėra itin minkšta. Visgi Lietuvos keliams tinka, bet prižiūrėti reikia.
BMW e39: Sedanų pardavimų rekordus sumušęs modelis. Nuvertėjimas pastaruoju metu vis auga, kainos nesenai labai smarkiai krito, tačiau automobilis tikrai vertas dėmėsio. Išlaikymas vienareikšmiškai brangesnis nei 407-to, bet pats automobilis patvaresnis, tačiau reikalauja nuolatinės priežiūros, tokio dalyko kaip 'pakeisiu vėliau' negali būti, jei nori, kad automobilis tvarkingai tarnautų. Pakaba pakankamai tvirta ir puikiai atlieka savo darbą, tačiau jos remontas-brangus 'malonumas'. Nepaisant to, jog tai didelis sedanas-automobilis kelyje labai stabilus, dinamiškas ir lengvai valdomas. Puikiai sugeria kelio nelygumus, bet vėlgi, už tai tenka sumokėti nuvažiavus į autoservisą. Tiesa, nemažai pakabos elementų galima restauruoti( jau geriau gera restauracija, nei pigiausios kinų ar lenkų dalys ). Varikliai labai dinamiški, pasižymi dideliu sukimo momentu (400 Nm), galia pareina prie pakankamai nedidelių apsukų, tačiau ekonomija nepasižymi, su pastangomis mieste galima tilpti į 9 litrus, jei imant varijantą su mechanine dėže. Automatinės dėžės pakankamai geros, tačiau skirtos ramiam, daugiau kruiziniam rėžimui, automobilis lieka gana vangus, o sąnaudos šoktelės iki 11-12 litrų miesto rėžime. Salonai labai erdvūs, komfortiški, viskas padaryta ergonomiškai, aukštos kokybės medžiagos ir puikus surinkimas, plastikas nebarška, neskleidžia pašalinių garsų. Vėlgi renkantis siūlyčiau dairytis odinio salono-sėdynės ventiliuojamos, vasaros metu nekelia prakaitavimo ir labai patogios. E39 daugiau primena limuzino, nei vidutinę klasę. Iš esmės, norint, kad ilgai ir patikimai tarnautų, nereikia stengtis taupyti automobilio išlaikymo sąskaita. Lietuvoje gauti gerą pakankamai nelengva, tačiau už didesnę kainą įmanoma.
Iš esmės abu geri automobiliai, klausimas tik ko tau pačiam iš jų norisi ir kiek esi pasiruošęs į automobilį investuoti eksplotacijos laikotarpiu. Gero pirkinio ;)
BMW e39: Sedanų pardavimų rekordus sumušęs modelis. Nuvertėjimas pastaruoju metu vis auga, kainos nesenai labai smarkiai krito, tačiau automobilis tikrai vertas dėmėsio. Išlaikymas vienareikšmiškai brangesnis nei 407-to, bet pats automobilis patvaresnis, tačiau reikalauja nuolatinės priežiūros, tokio dalyko kaip 'pakeisiu vėliau' negali būti, jei nori, kad automobilis tvarkingai tarnautų. Pakaba pakankamai tvirta ir puikiai atlieka savo darbą, tačiau jos remontas-brangus 'malonumas'. Nepaisant to, jog tai didelis sedanas-automobilis kelyje labai stabilus, dinamiškas ir lengvai valdomas. Puikiai sugeria kelio nelygumus, bet vėlgi, už tai tenka sumokėti nuvažiavus į autoservisą. Tiesa, nemažai pakabos elementų galima restauruoti( jau geriau gera restauracija, nei pigiausios kinų ar lenkų dalys ). Varikliai labai dinamiški, pasižymi dideliu sukimo momentu (400 Nm), galia pareina prie pakankamai nedidelių apsukų, tačiau ekonomija nepasižymi, su pastangomis mieste galima tilpti į 9 litrus, jei imant varijantą su mechanine dėže. Automatinės dėžės pakankamai geros, tačiau skirtos ramiam, daugiau kruiziniam rėžimui, automobilis lieka gana vangus, o sąnaudos šoktelės iki 11-12 litrų miesto rėžime. Salonai labai erdvūs, komfortiški, viskas padaryta ergonomiškai, aukštos kokybės medžiagos ir puikus surinkimas, plastikas nebarška, neskleidžia pašalinių garsų. Vėlgi renkantis siūlyčiau dairytis odinio salono-sėdynės ventiliuojamos, vasaros metu nekelia prakaitavimo ir labai patogios. E39 daugiau primena limuzino, nei vidutinę klasę. Iš esmės, norint, kad ilgai ir patikimai tarnautų, nereikia stengtis taupyti automobilio išlaikymo sąskaita. Lietuvoje gauti gerą pakankamai nelengva, tačiau už didesnę kainą įmanoma.
Iš esmės abu geri automobiliai, klausimas tik ko tau pačiam iš jų norisi ir kiek esi pasiruošęs į automobilį investuoti eksplotacijos laikotarpiu. Gero pirkinio ;)
Drįsčiau prieštarauti dėl kuro sanaudų su ponu, kadangi su tvarkingu trilitriuku sąnaudos ne ką didesnės nei su pežuku. Pats su paspaudimais telpu į 8, automatas... taip sutinku "suvalgo". Dėl to, kad pežo pigesnis išlaikymas irgi nenoriu sutikti, kadangi bmw patvaresnis, pats taip sakei, tad tas pats ant to pačio išeina + reik žinot kur pirkti detales ir kur remontuoti BEt čia jau mano asmeninė nuomonė, nenoriu piršti, tačiau patarčiau e39 modeliuka ir dar į ką siūlyčiau atkreipti dėmesį, jeigu nusprestų bmw pasirinkti, atkreipti dėmesį į pakaba, kadangi jos eina ir sportinės ir sportinės kilnojamos(universalui) ir paprastos. TAip kad priklauso nuo to ar norėsi agresyvesnio ar įprasto važiavimo. Tam kam nepatinka pasilikit savo nuomone sau, aš nekaltinu, kad žmonės važinėja su guoliais ar panašiom mašinom. Man neįdomu. Ačiū už dėmesį
User
2013-05-10 07:15
2013-05-10
01:14 wrote:
Sveiki, rudenį planuoju pirkti naują auto, padėkit apsispręsti. Renkuosi tarp BMW E39 530D ir Peugeot 407 2.0 HDI. Šiuo metu vairuoju seną Mazda 323f BA, geras automobiliukas buvo, bet pribrendo laikas naujesniam, didesniam auto. BMW 530 sena mano svajonė, o Peugeot neseniai atradau, iš pradžių domėjausi 607, bet nusprendžiau, kad per didelis, 407 labai patraukė savo dizainu. Prisiskaičiau daug britų review, tai arba labai giria, arba labai peikia.
BMW pliusai mano akimis - galia, kaina, nuvertėjimas mažesnis, draugams labiau patiktų. Minusai - įvaizdis Lietuvoje, metai ir spėju, kad sunku būtų rasti geros būklės.
407 pliusai - dizainas, metai, ekonomiškumas, mano merginai labiau patiktų. Minusai - bijau, kad gestų daugiau, nuvertėjimas.
Gal kas esate vairavę abu automobilius, būtų labai įdomu išgirsti palyginima (komforto, vietos, galios prasme), pats dar nei vieno nevairavau.
BMW pliusai mano akimis - galia, kaina, nuvertėjimas mažesnis, draugams labiau patiktų. Minusai - įvaizdis Lietuvoje, metai ir spėju, kad sunku būtų rasti geros būklės.
407 pliusai - dizainas, metai, ekonomiškumas, mano merginai labiau patiktų. Minusai - bijau, kad gestų daugiau, nuvertėjimas.
Gal kas esate vairavę abu automobilius, būtų labai įdomu išgirsti palyginima (komforto, vietos, galios prasme), pats dar nei vieno nevairavau.
2013-05-10
01:53 wrote:
Sveikas. Nepaisant to, jog abu sedanai, plius minus vidutinės klasės, tačiau pakankamai skirtingi automobiliai. Pradekim nuo Peugeot 407: Jei jau imti dyzelinį, tai 2.0 HDI tikrai optimaliausias varijantas galios ir sanaudų santykiu. Tikrai pakanka, kad automobilis lengvai ir pakankamai smagiai važiuotų, normaliu režimu kuro pakanka 7 litrų mieste ( aišku priklausomai nuo pėdos 'sunkumo' ). Salonas neblogos kokybės, medžiagos tikrai ne prasčiausios, surinkimas geras, plastikas nuolat nebarška, tačiau renkantis rekomenduočiau odinį, komfortiškesnis, malonesnis, o ir išvaizdą savo duoda. Vietos pakanka tiek priekyje, tiek gale, erdvės salone daug sėdintiems priekyje, duoda savo toli nueinantis priekinis stiklas. Patogi centrinė konsolė. Išlaikymo kainos smarkiai nesikandžioja, bet nereikia tikėtis, jog tai bus 1995 metų golfukas ar vectra. Pakaba dirba gražiai, tačiau nėra itin minkšta. Visgi Lietuvos keliams tinka, bet prižiūrėti reikia.
BMW e39: Sedanų pardavimų rekordus sumušęs modelis. Nuvertėjimas pastaruoju metu vis auga, kainos nesenai labai smarkiai krito, tačiau automobilis tikrai vertas dėmėsio. Išlaikymas vienareikšmiškai brangesnis nei 407-to, bet pats automobilis patvaresnis, tačiau reikalauja nuolatinės priežiūros, tokio dalyko kaip 'pakeisiu vėliau' negali būti, jei nori, kad automobilis tvarkingai tarnautų. Pakaba pakankamai tvirta ir puikiai atlieka savo darbą, tačiau jos remontas-brangus 'malonumas'. Nepaisant to, jog tai didelis sedanas-automobilis kelyje labai stabilus, dinamiškas ir lengvai valdomas. Puikiai sugeria kelio nelygumus, bet vėlgi, už tai tenka sumokėti nuvažiavus į autoservisą. Tiesa, nemažai pakabos elementų galima restauruoti( jau geriau gera restauracija, nei pigiausios kinų ar lenkų dalys ). Varikliai labai dinamiški, pasižymi dideliu sukimo momentu (400 Nm), galia pareina prie pakankamai nedidelių apsukų, tačiau ekonomija nepasižymi, su pastangomis mieste galima tilpti į 9 litrus, jei imant varijantą su mechanine dėže. Automatinės dėžės pakankamai geros, tačiau skirtos ramiam, daugiau kruiziniam rėžimui, automobilis lieka gana vangus, o sąnaudos šoktelės iki 11-12 litrų miesto rėžime. Salonai labai erdvūs, komfortiški, viskas padaryta ergonomiškai, aukštos kokybės medžiagos ir puikus surinkimas, plastikas nebarška, neskleidžia pašalinių garsų. Vėlgi renkantis siūlyčiau dairytis odinio salono-sėdynės ventiliuojamos, vasaros metu nekelia prakaitavimo ir labai patogios. E39 daugiau primena limuzino, nei vidutinę klasę. Iš esmės, norint, kad ilgai ir patikimai tarnautų, nereikia stengtis taupyti automobilio išlaikymo sąskaita. Lietuvoje gauti gerą pakankamai nelengva, tačiau už didesnę kainą įmanoma.
Iš esmės abu geri automobiliai, klausimas tik ko tau pačiam iš jų norisi ir kiek esi pasiruošęs į automobilį investuoti eksplotacijos laikotarpiu. Gero pirkinio ;)
BMW e39: Sedanų pardavimų rekordus sumušęs modelis. Nuvertėjimas pastaruoju metu vis auga, kainos nesenai labai smarkiai krito, tačiau automobilis tikrai vertas dėmėsio. Išlaikymas vienareikšmiškai brangesnis nei 407-to, bet pats automobilis patvaresnis, tačiau reikalauja nuolatinės priežiūros, tokio dalyko kaip 'pakeisiu vėliau' negali būti, jei nori, kad automobilis tvarkingai tarnautų. Pakaba pakankamai tvirta ir puikiai atlieka savo darbą, tačiau jos remontas-brangus 'malonumas'. Nepaisant to, jog tai didelis sedanas-automobilis kelyje labai stabilus, dinamiškas ir lengvai valdomas. Puikiai sugeria kelio nelygumus, bet vėlgi, už tai tenka sumokėti nuvažiavus į autoservisą. Tiesa, nemažai pakabos elementų galima restauruoti( jau geriau gera restauracija, nei pigiausios kinų ar lenkų dalys ). Varikliai labai dinamiški, pasižymi dideliu sukimo momentu (400 Nm), galia pareina prie pakankamai nedidelių apsukų, tačiau ekonomija nepasižymi, su pastangomis mieste galima tilpti į 9 litrus, jei imant varijantą su mechanine dėže. Automatinės dėžės pakankamai geros, tačiau skirtos ramiam, daugiau kruiziniam rėžimui, automobilis lieka gana vangus, o sąnaudos šoktelės iki 11-12 litrų miesto rėžime. Salonai labai erdvūs, komfortiški, viskas padaryta ergonomiškai, aukštos kokybės medžiagos ir puikus surinkimas, plastikas nebarška, neskleidžia pašalinių garsų. Vėlgi renkantis siūlyčiau dairytis odinio salono-sėdynės ventiliuojamos, vasaros metu nekelia prakaitavimo ir labai patogios. E39 daugiau primena limuzino, nei vidutinę klasę. Iš esmės, norint, kad ilgai ir patikimai tarnautų, nereikia stengtis taupyti automobilio išlaikymo sąskaita. Lietuvoje gauti gerą pakankamai nelengva, tačiau už didesnę kainą įmanoma.
Iš esmės abu geri automobiliai, klausimas tik ko tau pačiam iš jų norisi ir kiek esi pasiruošęs į automobilį investuoti eksplotacijos laikotarpiu. Gero pirkinio ;)
2013-05-10
03:13 wrote:
Drįsčiau prieštarauti dėl kuro sanaudų su ponu, kadangi su tvarkingu trilitriuku sąnaudos ne ką didesnės nei su pežuku. Pats su paspaudimais telpu į 8, automatas... taip sutinku "suvalgo". Dėl to, kad pežo pigesnis išlaikymas irgi nenoriu sutikti, kadangi bmw patvaresnis, pats taip sakei, tad tas pats ant to pačio išeina + reik žinot kur pirkti detales ir kur remontuoti :)BEt čia jau mano asmeninė nuomonė, nenoriu piršti, tačiau patarčiau e39 modeliuka ir dar į ką siūlyčiau atkreipti dėmesį, jeigu nusprestų bmw pasirinkti, atkreipti dėmesį į pakaba, kadangi jos eina ir sportinės ir sportinės kilnojamos(universalui) ir paprastos. TAip kad priklauso nuo to ar norėsi agresyvesnio ar įprasto važiavimo. Tam kam nepatinka pasilikit savo nuomone sau, aš nekaltinu, kad žmonės važinėja su guoliais ar panašiom mašinom. Man neįdomu. Ačiū už dėmesį :)
Taigi nekalbu apie tai kuris blogesnis ar geresnis, kai pradejau vairuoti pries 25 metus buvo idomu fantazuoti apie kuro sanaudas kaip girtam zvejui apie zuvies dydi visos zuvys didesnes uz kitu taip ir sanaudos kiekvieno pacios maziausios(tera realybeje vaikiskos fantazijos)Sakau kad prisimelave su oficialiomis sanaudomis audi ir bmw visame pasaulyje pralaimeje bylas, o apie vairuotoju matavimus nera prasmes kalbeti nes asmuo tiesiog negali tiksliai apskaiciuoti.Lyginti modeliu irgi nera reikalo nes tai visiskai skirtingi automobiliai.Sakau kad sito BMW W39 niekada sau nepirkau ir nepirksiu del varomo galo ir zemumo nors turejau gal kokiu 30.Ir kitiems nepatariu nes musu salygom netinkama masina.Kas is to kad ji kazkam kitam bet ne man gera?Veziotis kastuva bagazineje ir sportuoti stumdant, priverstinai uzsiimti sonaslydziu miesto gatvese kai palyja?
Istisai tvarkyti pakaba?Kai pasmus bus valomas sniegas ir keliai kaip Svedijoje ar Vokietijoje kitas reikalas.Jei tiketi Autobild`u 407 isties problemiskas, nenusisekes modelis, kaip teigia Autobild, vienas is labiausiai gendanciu.Nors as to nepasakyciau nevykes yra 1, 6HDI variklis nes visos tarpines ir itempejai rieboklsliai ivores kinu gamybos.Bet panasiu nevykeliu simtai.Taciau trasoje tilptum 4L o ne i 8.Kurosanaudos net panasios buti negali, nes dvigubai didesne kubatura ir apie 35%-mase.Norejai 8L mieste reikejo Peugeot 2, 0 arba 1, 6 dyzeli pirkti o ne 3, 0D.Jei norisi apsigavus save paguosti tai reikia daryti tyliai verkiant i pagalve o ne garsiai nes apsijuoksi.
Istisai tvarkyti pakaba?Kai pasmus bus valomas sniegas ir keliai kaip Svedijoje ar Vokietijoje kitas reikalas.Jei tiketi Autobild`u 407 isties problemiskas, nenusisekes modelis, kaip teigia Autobild, vienas is labiausiai gendanciu.Nors as to nepasakyciau nevykes yra 1, 6HDI variklis nes visos tarpines ir itempejai rieboklsliai ivores kinu gamybos.Bet panasiu nevykeliu simtai.Taciau trasoje tilptum 4L o ne i 8.Kurosanaudos net panasios buti negali, nes dvigubai didesne kubatura ir apie 35%-mase.Norejai 8L mieste reikejo Peugeot 2, 0 arba 1, 6 dyzeli pirkti o ne 3, 0D.Jei norisi apsigavus save paguosti tai reikia daryti tyliai verkiant i pagalve o ne garsiai nes apsijuoksi.
User
2013-05-10 09:56
2013-05-10
02:08 wrote:
Kad ir kaip betrykstu akla dalies atogido "teoretiku"meile siam BMW , sis modelis absoliuciai netinka Lietuvos salygoms, jis skirtas pietu Vokietijos zemems ir pietimems USA valstijoms kur beveik nebuna sniego ir apskritai kaip veidrodis lygiems Vokietijojs keliams kur bordiurai beveik neissikise virs kelio dangos.Lietuvoje populiarus tarp vairavimo patirties neturinciu.Ziema, rudeni ir pavasari net didmiesciuose vairuoti sia masina yra kancia, ir tai nenugincyjamas faktas, nepadeda nei grandines, nei dygliuotos padangos, nei 100kg plytu bagazineje.In country side sis auto isvis nesamone, kaimo salygom netinkama masina, bekeleje 100% impotentas.Vokieciai labai gabus apipisineti oficialiose kuro sanaudose (pralaimeje daugybe bylu del to)ir tikri virtuozai juodinant prancuzu gamintojus.
tau netinka tai tu jo ir nepirk. pazek kiek lietuvoje tu e39 yra. vaziuoja ir vargo nemato. man tavo tie rasinelei apie auto istikro patinka. taip ir toliau kurk.
User
2013-05-10 10:38
2013-05-10
02:08 wrote:
Kad ir kaip betrykstu akla dalies atogido "teoretiku"meile siam BMW , sis modelis absoliuciai netinka Lietuvos salygoms, jis skirtas pietu Vokietijos zemems ir pietimems USA valstijoms kur beveik nebuna sniego ir apskritai kaip veidrodis lygiems Vokietijojs keliams kur bordiurai beveik neissikise virs kelio dangos.Lietuvoje populiarus tarp vairavimo patirties neturinciu.Ziema, rudeni ir pavasari net didmiesciuose vairuoti sia masina yra kancia, ir tai nenugincyjamas faktas, nepadeda nei grandines, nei dygliuotos padangos, nei 100kg plytu bagazineje.In country side sis auto isvis nesamone, kaimo salygom netinkama masina, bekeleje 100% impotentas.Vokieciai labai gabus apipisineti oficialiose kuro sanaudose (pralaimeje daugybe bylu del to)ir tikri virtuozai juodinant prancuzu gamintojus.
2013-05-10
09:56 wrote:
tau netinka tai tu jo ir nepirk. pazek kiek lietuvoje tu e39 yra. vaziuoja ir vargo nemato. man tavo tie rasinelei apie auto istikro patinka. taip ir toliau kurk.
yra tiek ju, kiek kaip taisykle pacukai ir kiti pradedantieji "vairuotojai" vairuoja , nes nori atrodyt supermenais pasikelusiais nepagalvodami apie pasekmes.Geriau 3kl touringas arba sedan nuo 1985m iki siol pilna Xi ir XD variantu.Man labai patinka BMW bet sis modelis ne musu keliams ir tai faktas.Jei gyventum vokieciuose kur puikus keliai zemi bordiurai visada isvalytas sniegas nera klampyniu uzmiesciuose kitas reikalas nor 7kl vazinekis i valias(Xi tik nuo 2009m).Daug tokiu netinkamu siaurei aparatu, MB s-kes rwd isvis tragedija.Ar tu irodinesi kad LT idealus keliai ir ziema kiemuoe nera pusnu?Atsibusk.Todel kad x-ksai gerokai brangesni brangesnis ir ju slaikymas todel ir privezta pigesniu e39 pas mus.Nera nuo 95m iki 2005m 5kl su 4 varomais.Nors buvo 92-97 5k e34-tam ir atnaujinti nuo 2005m.Todel man e39 buvo ir bus pornografija paskutine tai tik mano nuomone ir as nesiulau kitiems taip pat galvoti.Kiekvieno asmeninis reikalas 30% kuro isleisti prasismaukymams pusnyse paeezerese zvejojant misko keliukuose grybaujant pametinejant dusles.Kiekviename diema pisasi kasdiena kai vergai su galu varomu, ir mano draugo sunus pamises del drifto is nuosavo namo kiemo isvaziuodamas kasdiena visa ziema pisasi po valanda su kastuvu.Taip, kai esi vaikas, turi marias laiko tai pats tas.Kiek jam siuliau pirk volvo su turba arba subaru ne jam tik galas varomas nes jam patinka sikna uzmtinet.Tokie uzmetinejimai tik drifye arba pramogai, bet keliuose prie dideliu greiciu galas yra trgiska, ypac kai slidu pagauni suktuka ir jokie igudziai negelbsti.
User
2013-05-10 10:43
2013-05-10
02:08 wrote:
Kad ir kaip betrykstu akla dalies atogido "teoretiku"meile siam BMW , sis modelis absoliuciai netinka Lietuvos salygoms, jis skirtas pietu Vokietijos zemems ir pietimems USA valstijoms kur beveik nebuna sniego ir apskritai kaip veidrodis lygiems Vokietijojs keliams kur bordiurai beveik neissikise virs kelio dangos.Lietuvoje populiarus tarp vairavimo patirties neturinciu.Ziema, rudeni ir pavasari net didmiesciuose vairuoti sia masina yra kancia, ir tai nenugincyjamas faktas, nepadeda nei grandines, nei dygliuotos padangos, nei 100kg plytu bagazineje.In country side sis auto isvis nesamone, kaimo salygom netinkama masina, bekeleje 100% impotentas.Vokieciai labai gabus apipisineti oficialiose kuro sanaudose (pralaimeje daugybe bylu del to)ir tikri virtuozai juodinant prancuzu gamintojus.
2013-05-10
09:56 wrote:
tau netinka tai tu jo ir nepirk. pazek kiek lietuvoje tu e39 yra. vaziuoja ir vargo nemato. man tavo tie rasinelei apie auto istikro patinka. taip ir toliau kurk.
2013-05-10
10:38 wrote:
yra tiek ju, kiek kaip taisykle pacukai ir kiti pradedantieji "vairuotojai" vairuoja , nes nori atrodyt supermenais pasikelusiais nepagalvodami apie pasekmes.Geriau 3kl touringas arba sedan nuo 1985m iki siol pilna Xi ir XD variantu.Man labai patinka BMW bet sis modelis ne musu keliams ir tai faktas.Jei gyventum vokieciuose kur puikus keliai zemi bordiurai visada isvalytas sniegas nera klampyniu uzmiesciuose kitas reikalas nor 7kl vazinekis i valias(Xi tik nuo 2009m).Daug tokiu netinkamu siaurei aparatu, MB s-kes rwd isvis tragedija.Ar tu irodinesi kad LT idealus keliai ir ziema kiemuoe nera pusnu?Atsibusk.Todel kad x-ksai gerokai brangesni brangesnis ir ju slaikymas todel ir privezta pigesniu e39 pas mus.Nera nuo 95m iki 2005m 5kl su 4 varomais.Nors buvo 92-97 5k e34-tam ir atnaujinti nuo 2005m.Todel man e39 buvo ir bus pornografija paskutine tai tik mano nuomone ir as nesiulau kitiems taip pat galvoti.Kiekvieno asmeninis reikalas 30% kuro isleisti prasismaukymams pusnyse paeezerese zvejojant misko keliukuose grybaujant pametinejant dusles.Kiekviename diema pisasi kasdiena kai vergai su galu varomu, ir mano draugo sunus pamises del drifto is nuosavo namo kiemo isvaziuodamas kasdiena visa ziema pisasi po valanda su kastuvu.Taip, kai esi vaikas, turi marias laiko tai pats tas.Kiek jam siuliau pirk volvo su turba arba subaru ne jam tik galas varomas nes jam patinka sikna uzmtinet.Tokie uzmetinejimai tik drifye arba pramogai, bet keliuose prie dideliu greiciu galas yra trgiska, ypac kai slidu pagauni suktuka ir jokie igudziai negelbsti.
Jei nemoki valdyt galu varomos auto tai patylek..
User
2013-05-10 10:48
2013-05-10
02:08 wrote:
Kad ir kaip betrykstu akla dalies atogido "teoretiku"meile siam BMW , sis modelis absoliuciai netinka Lietuvos salygoms, jis skirtas pietu Vokietijos zemems ir pietimems USA valstijoms kur beveik nebuna sniego ir apskritai kaip veidrodis lygiems Vokietijojs keliams kur bordiurai beveik neissikise virs kelio dangos.Lietuvoje populiarus tarp vairavimo patirties neturinciu.Ziema, rudeni ir pavasari net didmiesciuose vairuoti sia masina yra kancia, ir tai nenugincyjamas faktas, nepadeda nei grandines, nei dygliuotos padangos, nei 100kg plytu bagazineje.In country side sis auto isvis nesamone, kaimo salygom netinkama masina, bekeleje 100% impotentas.Vokieciai labai gabus apipisineti oficialiose kuro sanaudose (pralaimeje daugybe bylu del to)ir tikri virtuozai juodinant prancuzu gamintojus.
2013-05-10
09:56 wrote:
tau netinka tai tu jo ir nepirk. pazek kiek lietuvoje tu e39 yra. vaziuoja ir vargo nemato. man tavo tie rasinelei apie auto istikro patinka. taip ir toliau kurk.
2013-05-10
10:38 wrote:
yra tiek ju, kiek kaip taisykle pacukai ir kiti pradedantieji "vairuotojai" vairuoja , nes nori atrodyt supermenais pasikelusiais nepagalvodami apie pasekmes.Geriau 3kl touringas arba sedan nuo 1985m iki siol pilna Xi ir XD variantu.Man labai patinka BMW bet sis modelis ne musu keliams ir tai faktas.Jei gyventum vokieciuose kur puikus keliai zemi bordiurai visada isvalytas sniegas nera klampyniu uzmiesciuose kitas reikalas nor 7kl vazinekis i valias(Xi tik nuo 2009m).Daug tokiu netinkamu siaurei aparatu, MB s-kes rwd isvis tragedija.Ar tu irodinesi kad LT idealus keliai ir ziema kiemuoe nera pusnu?Atsibusk.Todel kad x-ksai gerokai brangesni brangesnis ir ju slaikymas todel ir privezta pigesniu e39 pas mus.Nera nuo 95m iki 2005m 5kl su 4 varomais.Nors buvo 92-97 5k e34-tam ir atnaujinti nuo 2005m.Todel man e39 buvo ir bus pornografija paskutine tai tik mano nuomone ir as nesiulau kitiems taip pat galvoti.Kiekvieno asmeninis reikalas 30% kuro isleisti prasismaukymams pusnyse paeezerese zvejojant misko keliukuose grybaujant pametinejant dusles.Kiekviename diema pisasi kasdiena kai vergai su galu varomu, ir mano draugo sunus pamises del drifto is nuosavo namo kiemo isvaziuodamas kasdiena visa ziema pisasi po valanda su kastuvu.Taip, kai esi vaikas, turi marias laiko tai pats tas.Kiek jam siuliau pirk volvo su turba arba subaru ne jam tik galas varomas nes jam patinka sikna uzmtinet.Tokie uzmetinejimai tik drifye arba pramogai, bet keliuose prie dideliu greiciu galas yra trgiska, ypac kai slidu pagauni suktuka ir jokie igudziai negelbsti.
nu jo sakau tavo rasinelei man patinka. parodik nors viena originalu e30 xd. tu man apie bmw gali nepasakot kokiu buvo. zinau ir betaves. pradedi apie modeli baigi apie driftus.
User
2013-05-10 10:50
2013-05-10
09:56 wrote:
tau netinka tai tu jo ir nepirk. pazek kiek lietuvoje tu e39 yra. vaziuoja ir vargo nemato. man tavo tie rasinelei apie auto istikro patinka. taip ir toliau kurk.
2013-05-10
10:38 wrote:
yra tiek ju, kiek kaip taisykle pacukai ir kiti pradedantieji "vairuotojai" vairuoja , nes nori atrodyt supermenais pasikelusiais nepagalvodami apie pasekmes.Geriau 3kl touringas arba sedan nuo 1985m iki siol pilna Xi ir XD variantu.Man labai patinka BMW bet sis modelis ne musu keliams ir tai faktas.Jei gyventum vokieciuose kur puikus keliai zemi bordiurai visada isvalytas sniegas nera klampyniu uzmiesciuose kitas reikalas nor 7kl vazinekis i valias(Xi tik nuo 2009m).Daug tokiu netinkamu siaurei aparatu, MB s-kes rwd isvis tragedija.Ar tu irodinesi kad LT idealus keliai ir ziema kiemuoe nera pusnu?Atsibusk.Todel kad x-ksai gerokai brangesni brangesnis ir ju slaikymas todel ir privezta pigesniu e39 pas mus.Nera nuo 95m iki 2005m 5kl su 4 varomais.Nors buvo 92-97 5k e34-tam ir atnaujinti nuo 2005m.Todel man e39 buvo ir bus pornografija paskutine tai tik mano nuomone ir as nesiulau kitiems taip pat galvoti.Kiekvieno asmeninis reikalas 30% kuro isleisti prasismaukymams pusnyse paeezerese zvejojant misko keliukuose grybaujant pametinejant dusles.Kiekviename diema pisasi kasdiena kai vergai su galu varomu, ir mano draugo sunus pamises del drifto is nuosavo namo kiemo isvaziuodamas kasdiena visa ziema pisasi po valanda su kastuvu.Taip, kai esi vaikas, turi marias laiko tai pats tas.Kiek jam siuliau pirk volvo su turba arba subaru ne jam tik galas varomas nes jam patinka sikna uzmtinet.Tokie uzmetinejimai tik drifye arba pramogai, bet keliuose prie dideliu greiciu galas yra trgiska, ypac kai slidu pagauni suktuka ir jokie igudziai negelbsti.
2013-05-10
10:43 wrote:
Jei nemoki valdyt galu varomos auto tai patylek..
jis ka moka tai rasinelius beprasmiskus rasineti.
User
2013-05-10 10:53
2013-05-10
09:56 wrote:
tau netinka tai tu jo ir nepirk. pazek kiek lietuvoje tu e39 yra. vaziuoja ir vargo nemato. man tavo tie rasinelei apie auto istikro patinka. taip ir toliau kurk.
2013-05-10
10:38 wrote:
yra tiek ju, kiek kaip taisykle pacukai ir kiti pradedantieji "vairuotojai" vairuoja , nes nori atrodyt supermenais pasikelusiais nepagalvodami apie pasekmes.Geriau 3kl touringas arba sedan nuo 1985m iki siol pilna Xi ir XD variantu.Man labai patinka BMW bet sis modelis ne musu keliams ir tai faktas.Jei gyventum vokieciuose kur puikus keliai zemi bordiurai visada isvalytas sniegas nera klampyniu uzmiesciuose kitas reikalas nor 7kl vazinekis i valias(Xi tik nuo 2009m).Daug tokiu netinkamu siaurei aparatu, MB s-kes rwd isvis tragedija.Ar tu irodinesi kad LT idealus keliai ir ziema kiemuoe nera pusnu?Atsibusk.Todel kad x-ksai gerokai brangesni brangesnis ir ju slaikymas todel ir privezta pigesniu e39 pas mus.Nera nuo 95m iki 2005m 5kl su 4 varomais.Nors buvo 92-97 5k e34-tam ir atnaujinti nuo 2005m.Todel man e39 buvo ir bus pornografija paskutine tai tik mano nuomone ir as nesiulau kitiems taip pat galvoti.Kiekvieno asmeninis reikalas 30% kuro isleisti prasismaukymams pusnyse paeezerese zvejojant misko keliukuose grybaujant pametinejant dusles.Kiekviename diema pisasi kasdiena kai vergai su galu varomu, ir mano draugo sunus pamises del drifto is nuosavo namo kiemo isvaziuodamas kasdiena visa ziema pisasi po valanda su kastuvu.Taip, kai esi vaikas, turi marias laiko tai pats tas.Kiek jam siuliau pirk volvo su turba arba subaru ne jam tik galas varomas nes jam patinka sikna uzmtinet.Tokie uzmetinejimai tik drifye arba pramogai, bet keliuose prie dideliu greiciu galas yra trgiska, ypac kai slidu pagauni suktuka ir jokie igudziai negelbsti.
2013-05-10
10:43 wrote:
Jei nemoki valdyt galu varomos auto tai patylek..
Prie ko čia mokėjimas ir nemokėjimas. Tu ką, nesuvoki, kad galas prastais keliais kasdien važinėjant yra šūdas? Su galu varomu reikia labai gerai mokėt važiuot ten, kur priekis(jau nekalbu apie 4 varomus) su eiliniu vairuotoju važiuoja be problemų? Slidžiam kely prie didesnio greičio galas yra košmaras. Galo pravažumą ir stabilumą giria tik tie, kas priekiu( ar 4 varomais) neturėjo. Saulučių piešimo nauda labai abejotina, lyginant su saugumu ir stabilumu
wagen
1829 / 0
2013-05-10 11:02
jus tikriausiai pamirsot apie visokias stabilizacijos sistemas ir esp...
User
2013-05-10 11:03
2013-05-10
10:38 wrote:
yra tiek ju, kiek kaip taisykle pacukai ir kiti pradedantieji "vairuotojai" vairuoja , nes nori atrodyt supermenais pasikelusiais nepagalvodami apie pasekmes.Geriau 3kl touringas arba sedan nuo 1985m iki siol pilna Xi ir XD variantu.Man labai patinka BMW bet sis modelis ne musu keliams ir tai faktas.Jei gyventum vokieciuose kur puikus keliai zemi bordiurai visada isvalytas sniegas nera klampyniu uzmiesciuose kitas reikalas nor 7kl vazinekis i valias(Xi tik nuo 2009m).Daug tokiu netinkamu siaurei aparatu, MB s-kes rwd isvis tragedija.Ar tu irodinesi kad LT idealus keliai ir ziema kiemuoe nera pusnu?Atsibusk.Todel kad x-ksai gerokai brangesni brangesnis ir ju slaikymas todel ir privezta pigesniu e39 pas mus.Nera nuo 95m iki 2005m 5kl su 4 varomais.Nors buvo 92-97 5k e34-tam ir atnaujinti nuo 2005m.Todel man e39 buvo ir bus pornografija paskutine tai tik mano nuomone ir as nesiulau kitiems taip pat galvoti.Kiekvieno asmeninis reikalas 30% kuro isleisti prasismaukymams pusnyse paeezerese zvejojant misko keliukuose grybaujant pametinejant dusles.Kiekviename diema pisasi kasdiena kai vergai su galu varomu, ir mano draugo sunus pamises del drifto is nuosavo namo kiemo isvaziuodamas kasdiena visa ziema pisasi po valanda su kastuvu.Taip, kai esi vaikas, turi marias laiko tai pats tas.Kiek jam siuliau pirk volvo su turba arba subaru ne jam tik galas varomas nes jam patinka sikna uzmtinet.Tokie uzmetinejimai tik drifye arba pramogai, bet keliuose prie dideliu greiciu galas yra trgiska, ypac kai slidu pagauni suktuka ir jokie igudziai negelbsti.
2013-05-10
10:43 wrote:
Jei nemoki valdyt galu varomos auto tai patylek..
2013-05-10
10:53 wrote:
Prie ko čia mokėjimas ir nemokėjimas. Tu ką, nesuvoki, kad galas prastais keliais kasdien važinėjant yra šūdas? Su galu varomu reikia labai gerai mokėt važiuot ten, kur priekis(jau nekalbu apie 4 varomus) su eiliniu vairuotoju važiuoja be problemų? Slidžiam kely prie didesnio greičio galas yra košmaras. Galo pravažumą ir stabilumą giria tik tie, kas priekiu( ar 4 varomais) neturėjo. Saulučių piešimo nauda labai abejotina, lyginant su saugumu ir stabilumu
turejas as ne viena automobili, ish ju buvo nemazai bmw, tiek dyzeliu tiek bendzininiu, teko tureti ir quotro su 2.8 v6 varikliu ir daug priekiu varomu. tai tiek galiu pasakyti, tiek zvyrkeleis, tiek ziema apsnigtu keliu man asmeniskai galu varomas yra lengviausei valdomas. o tie kas tik vairave prieki ir viena ar du kart yra pravazeve su galu varomu ir jo neismoke valdyti tik taip gali ir sakyti. dazniausei kas prie ko ipranta ta ir gire. tai faktas kaip blynas.
User
2013-05-10 11:09
Cia manyciau pagal kisene rinktis tau, peza toki turejo tevas apie 5 metus tai praktiskai niek nekeite neskaitant kas priklauso, ir vaziuokle siektiek, bet ji laiko neblogai. kuro vidurkis tevui buvo apie 7, mamai apie 5, 5-6. ir seip smagi masina tokia ir, kad genda ar pan kaip daug kas sako tai nepasakyciau, priklauso kokia uztaikai. O bmv tai aisku ir smagiau vaziuotu, bet ir islaikymas brangesnis, draugas turejo toki tai jam su juo nepasiseke nes vis kas sugesdavo, bet kai vaziavo tai labai smagiai, misriai apie 10 kuro imdavo.
User
2013-05-10 19:23
2013-05-10
10:38 wrote:
yra tiek ju, kiek kaip taisykle pacukai ir kiti pradedantieji "vairuotojai" vairuoja , nes nori atrodyt supermenais pasikelusiais nepagalvodami apie pasekmes.Geriau 3kl touringas arba sedan nuo 1985m iki siol pilna Xi ir XD variantu.Man labai patinka BMW bet sis modelis ne musu keliams ir tai faktas.Jei gyventum vokieciuose kur puikus keliai zemi bordiurai visada isvalytas sniegas nera klampyniu uzmiesciuose kitas reikalas nor 7kl vazinekis i valias(Xi tik nuo 2009m).Daug tokiu netinkamu siaurei aparatu, MB s-kes rwd isvis tragedija.Ar tu irodinesi kad LT idealus keliai ir ziema kiemuoe nera pusnu?Atsibusk.Todel kad x-ksai gerokai brangesni brangesnis ir ju slaikymas todel ir privezta pigesniu e39 pas mus.Nera nuo 95m iki 2005m 5kl su 4 varomais.Nors buvo 92-97 5k e34-tam ir atnaujinti nuo 2005m.Todel man e39 buvo ir bus pornografija paskutine tai tik mano nuomone ir as nesiulau kitiems taip pat galvoti.Kiekvieno asmeninis reikalas 30% kuro isleisti prasismaukymams pusnyse paeezerese zvejojant misko keliukuose grybaujant pametinejant dusles.Kiekviename diema pisasi kasdiena kai vergai su galu varomu, ir mano draugo sunus pamises del drifto is nuosavo namo kiemo isvaziuodamas kasdiena visa ziema pisasi po valanda su kastuvu.Taip, kai esi vaikas, turi marias laiko tai pats tas.Kiek jam siuliau pirk volvo su turba arba subaru ne jam tik galas varomas nes jam patinka sikna uzmtinet.Tokie uzmetinejimai tik drifye arba pramogai, bet keliuose prie dideliu greiciu galas yra trgiska, ypac kai slidu pagauni suktuka ir jokie igudziai negelbsti.
2013-05-10
10:43 wrote:
Jei nemoki valdyt galu varomos auto tai patylek..
2013-05-10
10:53 wrote:
Prie ko čia mokėjimas ir nemokėjimas. Tu ką, nesuvoki, kad galas prastais keliais kasdien važinėjant yra šūdas? Su galu varomu reikia labai gerai mokėt važiuot ten, kur priekis(jau nekalbu apie 4 varomus) su eiliniu vairuotoju važiuoja be problemų? Slidžiam kely prie didesnio greičio galas yra košmaras. Galo pravažumą ir stabilumą giria tik tie, kas priekiu( ar 4 varomais) neturėjo. Saulučių piešimo nauda labai abejotina, lyginant su saugumu ir stabilumu
košmaras yra tada kai nusiperki bmw ir neįstengi nusipirkti naujų šipuotų žieminių padangų.Mano pasirinkimas būtų tik bmw.pežai labai nuvertėja kažkada turėjau 307 tai po 2 metų 2000€ į minusą pardaviau.dabar turiu 530d 2002m. pilnos koplektacijos su maža rida.
User
2013-05-10 19:42
2013-05-10
02:08 wrote:
Kad ir kaip betrykstu akla dalies atogido "teoretiku"meile siam BMW , sis modelis absoliuciai netinka Lietuvos salygoms, jis skirtas pietu Vokietijos zemems ir pietimems USA valstijoms kur beveik nebuna sniego ir apskritai kaip veidrodis lygiems Vokietijojs keliams kur bordiurai beveik neissikise virs kelio dangos.Lietuvoje populiarus tarp vairavimo patirties neturinciu.Ziema, rudeni ir pavasari net didmiesciuose vairuoti sia masina yra kancia, ir tai nenugincyjamas faktas, nepadeda nei grandines, nei dygliuotos padangos, nei 100kg plytu bagazineje.In country side sis auto isvis nesamone, kaimo salygom netinkama masina, bekeleje 100% impotentas.Vokieciai labai gabus apipisineti oficialiose kuro sanaudose (pralaimeje daugybe bylu del to)ir tikri virtuozai juodinant prancuzu gamintojus.
Didesnio brudo dar nesu girdejas Blyn ta tavo posta reikia i kelti i koki bmw fan foruma Tingiu as cia viska skaityt, o temos autoriui patarciau pravaziuot su viena ir kita, mieste ir uzmiesti, tada manau ir klausimu nebekils.Apie pezo daliu kainas nieko negaliu pasakyt, nes neturejas, bet vairavimas, komfortas nei ish tolo neprilygsta BMW.Gal kai kam patinka, nesiginciju, bet kai plastmases masinoi trata vaziuojant 130 tai nznw nznw...
User
2013-05-11 00:58
2013-05-10
02:08 wrote:
Kad ir kaip betrykstu akla dalies atogido "teoretiku"meile siam BMW , sis modelis absoliuciai netinka Lietuvos salygoms, jis skirtas pietu Vokietijos zemems ir pietimems USA valstijoms kur beveik nebuna sniego ir apskritai kaip veidrodis lygiems Vokietijojs keliams kur bordiurai beveik neissikise virs kelio dangos.Lietuvoje populiarus tarp vairavimo patirties neturinciu.Ziema, rudeni ir pavasari net didmiesciuose vairuoti sia masina yra kancia, ir tai nenugincyjamas faktas, nepadeda nei grandines, nei dygliuotos padangos, nei 100kg plytu bagazineje.In country side sis auto isvis nesamone, kaimo salygom netinkama masina, bekeleje 100% impotentas.Vokieciai labai gabus apipisineti oficialiose kuro sanaudose (pralaimeje daugybe bylu del to)ir tikri virtuozai juodinant prancuzu gamintojus.
2013-05-10
19:42 wrote:
Didesnio brudo dar nesu girdejas:lol::lol::lol: Blyn ta tavo posta reikia i kelti i koki bmw fan foruma:lol: Tingiu as cia viska skaityt, o temos autoriui patarciau pravaziuot su viena ir kita, mieste ir uzmiesti, tada manau ir klausimu nebekils.Apie pezo daliu kainas nieko negaliu pasakyt, nes neturejas, bet vairavimas, komfortas nei ish tolo neprilygsta BMW.Gal kai kam patinka, nesiginciju, bet kai plastmases masinoi trata vaziuojant 130 tai nznw nznw...
Nesitikėjau tiek daug atsiliepimų, dėkoju visiems pasisakusiems. Ko gero, kol neišbandysiu abiejų automobilių pats, tol nieko nusnuspręsiu.
User
2013-05-11 00:59
Nesitikėjau tiek daug atsiliepimų, dėkoju visiems pasisakusiems. Ko gero, kol neišbandysiu abiejų automobilių pats, tol nieko nusnuspręsiu.
User
2013-05-11 01:00
2013-05-10
02:08 wrote:
Kad ir kaip betrykstu akla dalies atogido "teoretiku"meile siam BMW , sis modelis absoliuciai netinka Lietuvos salygoms, jis skirtas pietu Vokietijos zemems ir pietimems USA valstijoms kur beveik nebuna sniego ir apskritai kaip veidrodis lygiems Vokietijojs keliams kur bordiurai beveik neissikise virs kelio dangos.Lietuvoje populiarus tarp vairavimo patirties neturinciu.Ziema, rudeni ir pavasari net didmiesciuose vairuoti sia masina yra kancia, ir tai nenugincyjamas faktas, nepadeda nei grandines, nei dygliuotos padangos, nei 100kg plytu bagazineje.In country side sis auto isvis nesamone, kaimo salygom netinkama masina, bekeleje 100% impotentas.Vokieciai labai gabus apipisineti oficialiose kuro sanaudose (pralaimeje daugybe bylu del to)ir tikri virtuozai juodinant prancuzu gamintojus.
2013-05-10
19:42 wrote:
Didesnio brudo dar nesu girdejas:lol::lol::lol: Blyn ta tavo posta reikia i kelti i koki bmw fan foruma:lol: Tingiu as cia viska skaityt, o temos autoriui patarciau pravaziuot su viena ir kita, mieste ir uzmiesti, tada manau ir klausimu nebekils.Apie pezo daliu kainas nieko negaliu pasakyt, nes neturejas, bet vairavimas, komfortas nei ish tolo neprilygsta BMW.Gal kai kam patinka, nesiginciju, bet kai plastmases masinoi trata vaziuojant 130 tai nznw nznw...
Gal į nekokybišką auto pataikei, netikiu, kad ten kas nors traška važiuojant 130km/h, bent jau iš video atrodo, kad salone prie didelio greičio gana tylu. Vėjas švilpia, bet tas pats ir BMW.
https://www.youtube.com/watch?v=Yjmv4_3HIxg
https://www.youtube.com/watch?v=srsY41fVZiw
https://www.youtube.com/watch?v=kXUwUPVMJ9Q
User
2013-05-11 06:57
2013-05-10
02:08 wrote:
Kad ir kaip betrykstu akla dalies atogido "teoretiku"meile siam BMW , sis modelis absoliuciai netinka Lietuvos salygoms, jis skirtas pietu Vokietijos zemems ir pietimems USA valstijoms kur beveik nebuna sniego ir apskritai kaip veidrodis lygiems Vokietijojs keliams kur bordiurai beveik neissikise virs kelio dangos.Lietuvoje populiarus tarp vairavimo patirties neturinciu.Ziema, rudeni ir pavasari net didmiesciuose vairuoti sia masina yra kancia, ir tai nenugincyjamas faktas, nepadeda nei grandines, nei dygliuotos padangos, nei 100kg plytu bagazineje.In country side sis auto isvis nesamone, kaimo salygom netinkama masina, bekeleje 100% impotentas.Vokieciai labai gabus apipisineti oficialiose kuro sanaudose (pralaimeje daugybe bylu del to)ir tikri virtuozai juodinant prancuzu gamintojus.
2013-05-10
19:42 wrote:
Didesnio brudo dar nesu girdejas:lol::lol::lol: Blyn ta tavo posta reikia i kelti i koki bmw fan foruma:lol: Tingiu as cia viska skaityt, o temos autoriui patarciau pravaziuot su viena ir kita, mieste ir uzmiesti, tada manau ir klausimu nebekils.Apie pezo daliu kainas nieko negaliu pasakyt, nes neturejas, bet vairavimas, komfortas nei ish tolo neprilygsta BMW.Gal kai kam patinka, nesiginciju, bet kai plastmases masinoi trata vaziuojant 130 tai nznw nznw...
2013-05-11
01:00 wrote:
Gal į nekokybišką auto pataikei, netikiu, kad ten kas nors traška važiuojant 130km/h, bent jau iš video atrodo, kad salone prie didelio greičio gana tylu. Vėjas švilpia, bet tas pats ir BMW.
http://www.youtube.com/watch?v=Yjmv4_3HIxg
http://www.youtube.com/watch?v=srsY41fVZiw
http://www.youtube.com/watch?v=kXUwUPVMJ9Q
http://www.youtube.com/watch?v=Yjmv4_3HIxg
http://www.youtube.com/watch?v=srsY41fVZiw
http://www.youtube.com/watch?v=kXUwUPVMJ9Q
gal ten jam dantys barskejo vaziuojant 130..
didesnes nesamones nesu girdejes.
jei masina tvarkinga - niekas ten nebarskes. ir tuo labiau ties 130.
jei ratai nebalansuoti tai ir bugati gali barsketi
didesnes nesamones nesu girdejes.
jei masina tvarkinga - niekas ten nebarskes. ir tuo labiau ties 130.
jei ratai nebalansuoti tai ir bugati gali barsketi
User
2013-05-11 07:41
Turiu linksma kaimyna.Ziema jo e39 nesimato, pupso tik sniego kalnas o i darba Akropolyje bicas mina dvirti, nes nera tiesioginio mikriuko, nei truliko.Tai sakau jam, nori, duosiu tau BMW zenkliuka ir wermachto stiliaus salma persidazysi tamsiai zalia matine spalva rema busi tikras bemsistas.
User
2013-05-11 08:18
2013-05-11
07:41 wrote:
Turiu linksma kaimyna.Ziema jo e39 nesimato, pupso tik sniego kalnas o i darba Akropolyje bicas mina dvirti, nes nera tiesioginio mikriuko, nei truliko.Tai sakau jam, nori, duosiu tau BMW zenkliuka ir wermachto stiliaus salma persidazysi tamsiai zalia matine spalva rema busi tikras bemsistas.
kad turi buka kaimyna tai nereiskia, kad RWD neimanoma vairuoti ziema. turejau bmw E30, isvazinejau visa ziema be jokiu incidentu. dabar jau kuri laika vairuoju FWD, bet 100% esu isitikines, kad sekanti mano masina nebus FWD.. greiciausiai bus RWD
naudingas
4243 / 0
2013-05-11 08:49
2013-05-11
07:41 wrote:
Turiu linksma kaimyna.Ziema jo e39 nesimato, pupso tik sniego kalnas o i darba Akropolyje bicas mina dvirti, nes nera tiesioginio mikriuko, nei truliko.Tai sakau jam, nori, duosiu tau BMW zenkliuka ir wermachto stiliaus salma persidazysi tamsiai zalia matine spalva rema busi tikras bemsistas.
2013-05-11
08:18 wrote:
kad turi buka kaimyna tai nereiskia, kad RWD neimanoma vairuoti ziema. turejau bmw E30, isvazinejau visa ziema be jokiu incidentu. dabar jau kuri laika vairuoju FWD, bet 100% esu isitikines, kad sekanti mano masina nebus FWD.. greiciausiai bus RWD
kokia alga akropolije toks ir vaziavimas iki jo
saaravia
31 / 0
2013-05-11 10:39
Trys metai eksplotuoju 407 visiškai jokių problemų.
User
2014-06-21 21:39
visi tie stumimai ant prancuzu auto yra nesamone, gal ir negali jie lygintis su vokieciu auto tu paciu metu bet tikrai nera jie blogi. Motorai ju puikus, ypac dyzeliniai, nebent elektra pagrybauja, bet jeigu ne skenduoli paimsi tai ok bus
User
2014-06-25 17:34
2013-05-10
10:38 wrote:
yra tiek ju, kiek kaip taisykle pacukai ir kiti pradedantieji "vairuotojai" vairuoja , nes nori atrodyt supermenais pasikelusiais nepagalvodami apie pasekmes.Geriau 3kl touringas arba sedan nuo 1985m iki siol pilna Xi ir XD variantu.Man labai patinka BMW bet sis modelis ne musu keliams ir tai faktas.Jei gyventum vokieciuose kur puikus keliai zemi bordiurai visada isvalytas sniegas nera klampyniu uzmiesciuose kitas reikalas nor 7kl vazinekis i valias(Xi tik nuo 2009m).Daug tokiu netinkamu siaurei aparatu, MB s-kes rwd isvis tragedija.Ar tu irodinesi kad LT idealus keliai ir ziema kiemuoe nera pusnu?Atsibusk.Todel kad x-ksai gerokai brangesni brangesnis ir ju slaikymas todel ir privezta pigesniu e39 pas mus.Nera nuo 95m iki 2005m 5kl su 4 varomais.Nors buvo 92-97 5k e34-tam ir atnaujinti nuo 2005m.Todel man e39 buvo ir bus pornografija paskutine tai tik mano nuomone ir as nesiulau kitiems taip pat galvoti.Kiekvieno asmeninis reikalas 30% kuro isleisti prasismaukymams pusnyse paeezerese zvejojant misko keliukuose grybaujant pametinejant dusles.Kiekviename diema pisasi kasdiena kai vergai su galu varomu, ir mano draugo sunus pamises del drifto is nuosavo namo kiemo isvaziuodamas kasdiena visa ziema pisasi po valanda su kastuvu.Taip, kai esi vaikas, turi marias laiko tai pats tas.Kiek jam siuliau pirk volvo su turba arba subaru ne jam tik galas varomas nes jam patinka sikna uzmtinet.Tokie uzmetinejimai tik drifye arba pramogai, bet keliuose prie dideliu greiciu galas yra trgiska, ypac kai slidu pagauni suktuka ir jokie igudziai negelbsti.
2013-05-10
10:43 wrote:
Jei nemoki valdyt galu varomos auto tai patylek..
2013-05-10
10:53 wrote:
Prie ko čia mokėjimas ir nemokėjimas. Tu ką, nesuvoki, kad galas prastais keliais kasdien važinėjant yra šūdas? Su galu varomu reikia labai gerai mokėt važiuot ten, kur priekis(jau nekalbu apie 4 varomus) su eiliniu vairuotoju važiuoja be problemų? Slidžiam kely prie didesnio greičio galas yra košmaras. Galo pravažumą ir stabilumą giria tik tie, kas priekiu( ar 4 varomais) neturėjo. Saulučių piešimo nauda labai abejotina, lyginant su saugumu ir stabilumu
su visais varomais ziema arba turi vaziuot kaip kiausinius vezdamas arba skersas. kai turejau quattro nekarta posukije vaziuojant siek tiek greiciau pradeda prieki stumti is posukio. nuo tada arba letai arba isimetai ir skersas eini. rwd kur kas geriau kontroliuojamas kelyje bent jau man. pvz bandziau e39 ant ledo, veikant asc daryk ka nori niekaip neisprievartausi jo uzsimest iskart taiso. net nekalbu apie fl modelius kuriuose ejo dsc sistema kur dar ir prieki kontroliuoja.
User
2014-06-25 18:33
2013-05-11
07:41 wrote:
Turiu linksma kaimyna.Ziema jo e39 nesimato, pupso tik sniego kalnas o i darba Akropolyje bicas mina dvirti, nes nera tiesioginio mikriuko, nei truliko.Tai sakau jam, nori, duosiu tau BMW zenkliuka ir wermachto stiliaus salma persidazysi tamsiai zalia matine spalva rema busi tikras bemsistas.
Tokio idioto ir visiško degrado kaip tu dar reikia paieškot su žiburiu, gal tu ten adapte prie lango apsišikęs pupsai, kas žiemą su dviračiu važiuoja? Užsidėk tu reno ženkliuką ant kaktos, antrą vaginą turėsi, zadrotas
Your message |
|