User
2012-12-12 19:36
Sveiki, skubiai perku techniskai tvarkinga Audi A6(C4)92-97m 103kw TDI quattro pr.siulyti tik si modeli su 5 cilindru varikliu, spalva nesvarbu, pageidautina su t/a, gerom padangom.Gali tureti kosmetiniu trukumu, netinka "aukstinti", "zeminti"ir su kitokiom nesamonem, pvz su xenonais be zibintu apiplovimo.Kaina sutartine, DAUG moketi galeciau tik uz kokybe kai bus pateikti servisu dokumentai, dirzu keitimo saskaitos.
User
User
2012-12-12 21:06
Perku Audi 6 quattro 103kw dyzeli iki 98m
User
2012-12-12 21:13
2012-12-12
21:06 wrote:
Perku Audi 6 quattro 103kw dyzeli iki 98m
reikejo vasara galvoti, dabar kosmines kainos quattro...
dabar geriau palaukt pavasario...
dabar geriau palaukt pavasario...
User
2012-12-12 21:23
2012-12-12
21:06 wrote:
Perku Audi 6 quattro 103kw dyzeli iki 98m
2012-12-12
21:13 wrote:
reikejo vasara galvoti, dabar kosmines kainos quattro...:thumbup:
dabar geriau palaukt pavasario...
dabar geriau palaukt pavasario...
Būtent šie modeliai (a6 c4 2.5 TDi 103 kW q) niekada nepigo jie tik laikui bėgant mažėja. O šiam žmogui belieka palinkėti tik didžiausios sėkmės!!! Negana to, kad jau mažai likę šių modelių, vargu ar kiekvienas pardavėjas sutiks kompresijas matuot, faktūras kažkokias rodyt (dauguma nori pigiau ir geriau - garažuose be fakturų keičia viską), vargu ar ras, sėkmės.
User
2012-12-12 21:43
2012-12-12
21:06 wrote:
Perku Audi 6 quattro 103kw dyzeli iki 98m
2012-12-12
21:13 wrote:
reikejo vasara galvoti, dabar kosmines kainos quattro...:thumbup:
dabar geriau palaukt pavasario...
dabar geriau palaukt pavasario...
2012-12-12
21:23 wrote:
Būtent šie modeliai (a6 c4 2.5 TDi 103 kW q) niekada nepigo:) jie tik laikui bėgant mažėja. O šiam žmogui belieka palinkėti tik didžiausios sėkmės!!! Negana to, kad jau mažai likę šių modelių, vargu ar kiekvienas pardavėjas sutiks kompresijas matuot, faktūras kažkokias rodyt (dauguma nori pigiau ir geriau - garažuose be fakturų keičia viską), vargu ar ras, sėkmės.
Siaip tai man isvis dzin pirkt ar ne, galima 6.30 ryte paklausyt kaip vedasi esant salciui, matosi ir is traukos.Cia daugiau simbolinis, moralinis niuansas kaip reaguos pardavejas.Pamatuoti neilgai trunka man nekainuoja ir paprasciau nei daryt "diagnostika" kuri realiai nieko neduoda.O nesutinka tie, kurie zino kad bloga kompresija.Save gerbiantis pirkejas ne pas diagnostikus vaziuoja, o pirmiausia kompresija matuoja, tai ne koks MB CDI 120kw kur reikia "puse variklio" isardyti.Purkstukai kuo lengviausiai issisuka, saibu turim.Su tokiais trintukais kurie skelbimuose priraso kad dirzai itempejai pakeisti, bet popieriu neturi as net nekalbu.Kai realiai viskas pakeista tai galima ir kosmosa moketi.O kur nieks nedaryta, tai 50% rinkos kainos, ne daugiau.Vat visokie "diagnostikai"ir varo zmonems paranojas kad niekas nesutiks matuoti, nes realiai jokia diagnostika nenori ranku tepaluotis.Paziurekit i foruma, kiek prirasyta apie nesivedancius dyzelius, viska reik ziuret, ypac pakaba, vaziuokle, granatos kosmosa kainuoja.Neatsimenu ar siurbli irgi dirzas suka kaiop TDI 110, 132kw?
User
2012-12-12 21:49
2012-12-12
21:13 wrote:
reikejo vasara galvoti, dabar kosmines kainos quattro...:thumbup:
dabar geriau palaukt pavasario...
dabar geriau palaukt pavasario...
2012-12-12
21:23 wrote:
Būtent šie modeliai (a6 c4 2.5 TDi 103 kW q) niekada nepigo:) jie tik laikui bėgant mažėja. O šiam žmogui belieka palinkėti tik didžiausios sėkmės!!! Negana to, kad jau mažai likę šių modelių, vargu ar kiekvienas pardavėjas sutiks kompresijas matuot, faktūras kažkokias rodyt (dauguma nori pigiau ir geriau - garažuose be fakturų keičia viską), vargu ar ras, sėkmės.
2012-12-12
21:43 wrote:
Siaip tai man isvis dzin pirkt ar ne, galima 6.30 ryte paklausyt kaip vedasi esant salciui, matosi ir is traukos.Cia daugiau simbolinis, moralinis niuansas kaip reaguos pardavejas.Pamatuoti neilgai trunka man nekainuoja ir paprasciau nei daryt "diagnostika" kuri realiai nieko neduoda.O nesutinka tie, kurie zino kad bloga kompresija.Save gerbiantis pirkejas ne pas diagnostikus vaziuoja, o pirmiausia kompresija matuoja, tai ne koks MB CDI 120kw kur reikia "puse variklio" isardyti.Purkstukai kuo lengviausiai issisuka, saibu turim.Su tokiais trintukais kurie skelbimuose priraso kad dirzai itempejai pakeisti, bet popieriu neturi as net nekalbu.Kai realiai viskas pakeista tai galima ir kosmosa moketi.O kur nieks nedaryta, tai 50% rinkos kainos, ne daugiau.Vat visokie "diagnostikai"ir varo zmonems paranojas kad niekas nesutiks matuoti, nes realiai jokia diagnostika nenori ranku tepaluotis.Paziurekit i foruma, kiek prirasyta apie nesivedancius dyzelius, viska reik ziuret, ypac pakaba, vaziuokle, granatos kosmosa kainuoja.Neatsimenu ar siurbli irgi dirzas suka kaiop TDI 110, 132kw?
Tai visų pirma apsispręst reik ko nori, nes a6 c4 su 5 cyl ir a6 su v6 yra nepalyginami dalykai. Sakai granatos, pakaba? A6 c4 tik kapeikos, viena šakė, granatos po 50 lt, nėra ką čia žiūrėti
User
2012-12-12 22:06
Perku A6/C4 103kw TDI quattro 92-97m tel 8 670 90771 pr.tik su rimtais pasiulymais, patarimai nedomina.Atrasau ir i sms el.p [email protected]
Your message |
|