User
2010-01-19 16:37
Sveiki.variklyje siek tiek daugiau tepalu virs normos.ar tai pakenks variklio darbui? neprades varyti jo pro visus galus?
automobilis:
Audi 90 2.3e 91m.
automobilis:
Audi 90 2.3e 91m.
User
2010-01-19 16:38
jau yra tokia tema, skaityti reikia o ne naujas kurti tokias pacias.
User
2010-01-19 16:43
aisku kad blogai tam ir yra matuokle su min ir max ribom.gali jau pradet nupilinet
User
2010-01-19 16:47
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
maumas
7658 / 0
2010-01-19 17:03
2010-01-19
16:37 wrote:
Sveiki.variklyje siek tiek daugiau tepalu virs normos.ar tai pakenks variklio darbui? neprades varyti jo pro visus galus?
automobilis:
Audi 90 2.3e 91m.
automobilis:
Audi 90 2.3e 91m.
yra gamintojo nurodyta ir taskas.Siaip, turetu bukesne buti...Geriau nupilk.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2010-01-19 17:07
geriau varikli tepa, gal ta tavo audi tepalus degina
User
2010-01-19 17:11
nedegina nei kiek
User
2010-01-19 17:37
per didelis tepalo kiekis tikrai geriau netepa
User
2010-01-20 10:14
pas ji gamina variklis tepala
User
2010-01-21 00:46
kiek supratau autogidas.lt forume susirinke nepilnameciai pusprociai, atseit viska ismanantys visu galu meistrai.Pasiulyciau eiti ruosti namu darbu arba sedeti kokiu pazinciu portaluose, ten galit ir rasinetis, o cia zmones uzdavineja klausimus, tikedamiesi i juos gauti normalius atsakymus susijusius su automobilio eksploatacija.taigi maziau ziurekite be reikalo skelbimus automobilio, o bent jau pasidomekit kuom nors, o ne bereikalo rasinekit savo kvailas mintis!
User
2010-01-21 08:27
2010-01-21
00:46 wrote:
kiek supratau autogidas.lt forume susirinke nepilnameciai pusprociai, atseit viska ismanantys visu galu meistrai.Pasiulyciau eiti ruosti namu darbu arba sedeti kokiu pazinciu portaluose, ten galit ir rasinetis, o cia zmones uzdavineja klausimus, tikedamiesi i juos gauti normalius atsakymus susijusius su automobilio eksploatacija.taigi maziau ziurekite be reikalo skelbimus automobilio, o bent jau pasidomekit kuom nors, o ne bereikalo rasinekit savo kvailas mintis!
negalima pykti ant kvailu, o jeirimtai tai jei tavo audi variklis pavarges tai nieko blogo nenutiks( blogiau nei yra ) bet jei geras tai gerau nupilk, geriau nepilnai iki tepalo visutines normos negu virs normos
User
2010-01-21 08:50
ziurint, kiek tas virs normos., jei pora mm , tai nieko nenutiksss..
User
2010-01-21 09:28
bet save gerbiantis zmogus kuris vairuoja masinas , tai zino kad negali buti daugiau virs normos, jei taip yra nuleisk tada ir viskas.
User
2010-01-21 09:38
Jau nupyliau, viskas dabar tvarkoj.
User
2010-01-21 10:29
jei tepalo daugiau nei reikia tai gali salnikus pramusti. man taip yra buve, o tada problemu daug atsiranda.
User
2010-01-21 10:40
nu va ir saunuolis, visos bedos baigesi.
User
2010-01-21 10:48
kiti varikliai megsta kad tepalo butu ipilta iki matuokles max normos, bet tik lygiai iki max, ne daugiau. pvz is bmw dochiniu varikliu 1.8 is
User
2010-01-21 10:55
tai geriausia tikrinti tepala pastoviai kiek jo yra ir nebus jokiu problemu
User
2010-01-21 11:11
jo, as visada stengiuos bent 1 karta menesyje pasitikrinti , nes esu girdejes kad vaziuojant dujomis gali siektiek tepalo padeginti. iki duju idejimo kol buvo benzu vazinejama viskas normaliai, tepalo ne laso nedingdavo, nebent jej pastoviai redline laikai
User
2010-03-02 19:10
geriau maziau negu daugiau .seip visada turi but beveik pilna visos normos tikrai nereikia
User
2010-03-06 16:30
Jeigu tik truputį virš arba iki normos, tai dar nieko baisaus, bet gerokai perpylus, važiuojant, sukyla per daug tepalo slėgis ir jis pradeda sunktis per silpniausiais vietas. Gerai, jei tai bus tik, pavyzdžiui, tepalo filtro tarpinė...
User
User
2010-03-23 21:53
Vaikiskos paistaliones
haro196
582 / 0
2010-03-23 22:14
nei Max geriauisa nei min, o visur gerai tame tarpe uztai zmones gudresni ir padare intervala o jai keliasdesimt mililitru virs ar kelesdesimt truksta tai varikliui nuo to nei silta, nei salta. O del nuomones kad geriausia max, tai geriausiai masina traukia kai spaudi dugna, bet ar tai sveikiausia masinai dar klausimas...
Your message |
|