User
2014-05-29 09:33
Tokia biski problema. Paciam baigiasi kantrybe. Gal kas ka patars. Situacija tokia. Isilus varikliui ir kuri laika palakscius dugnais pradeda perputineti. normaliai buna boostas 1.0 - 1.2bar. bet kiek pasivazinejus pradeda iki 1.7bar uzpusti. variklis 2.3L, benzinas. turba TD04-19T su Kinugawa wastegate. db ideta 0.8bar spyruokle. net nekeliant solenoidu boosto po kiek laiko pradeda perpusti.
User
2014-05-29 10:49
Gal čia susiję su reiškiniu kad kylant temperatūrai keičiasi magnetikų ir metalų savybės. Taip iš akiračio žiūrint logikos yra, bet ar teisybė nežinau. Mėginčiau atlikti tyrimą, kada neperputinėja pamatuoti su distanciniu termometru solenoida ir kai tik pradeda perputinėti pamatuoti. Arba temperatura matuoti pastoviai intervalais ir kartu registruoti slegi, taip juos surišus turetum slegio priklausomybės nuo temp. kreive. Tas rezultata duos tik toki kad sužinotum ar nuo temperatūros yra negerai ir nuo kokios temperaturos. O jei pasiteisina, tada sprendimas ekranai, izoliavimas, belekoks aušinimas. Čia taip tik priešpietinis pasvaigimas
User
2014-05-29 12:12
jo, realu, kad gali itakoti karstis, nes db esu nuemes nuo kolektoriaus skarda, kuri turi apsaugoti nuo karscio. o solenoidas butent virs kolektoriaus pakabintas. uzdesiu, paziuresiu ar pasikeis kas..
User
2014-05-30 20:33
nepadejo.. vistiek kartais perpucia. vakar net ribotuvas isijunges buvo..
Your message |
|