User
2013-01-07 14:41
Sveiki, man labai patinka AUDI automobiliai, nors tiksliai net nežinau kuom. Patinka Audi A6 universalai (naujesnės),
Audi A6 (senesnės sedanai), Audi 100 ( C'škės), Audi A8.
Noriu pirkti sau automobilį, na nebutinai kad būtų labai ekonomiškas jau, bet ir ne per daug valgytų degalų. Norėčiau turėti mažiau problemų. Nusipirkęs dar norėsiu biški žinoma investuoti pinigų na porą tūkstančių į išvaizdą, variklį.
Ką pasiūlytumėte rinktis? Kokie pliusai/minusai?
Audi A6 (senesnės sedanai), Audi 100 ( C'škės), Audi A8.
Noriu pirkti sau automobilį, na nebutinai kad būtų labai ekonomiškas jau, bet ir ne per daug valgytų degalų. Norėčiau turėti mažiau problemų. Nusipirkęs dar norėsiu biški žinoma investuoti pinigų na porą tūkstančių į išvaizdą, variklį.
Ką pasiūlytumėte rinktis? Kokie pliusai/minusai?
User
2013-01-07 18:06
senesne patikimesne, o uz 8k naujesne sunku rast geros bukles
wagen
1829 / 0
User
2013-01-07 18:32
turiu ledine audi a6c4 ir vargo nematau 103kw automatas nei kas genda neika
wagen
1829 / 0
2013-01-07 18:35
2013-01-07
18:32 wrote:
turiu ledine audi a6c4 ir vargo nematau 103kw automatas nei kas genda neika :thumbup:
tavo ledine a6 kazkaip i bmw panasi
User
2013-01-07 18:36
2013-01-07
18:32 wrote:
turiu ledine audi a6c4 ir vargo nematau 103kw automatas nei kas genda neika :thumbup:
ir trb dabar siulysi ja pirkt?))
User
2013-01-07 18:40
ka nori ta pirk ziurek kas tau tinka...pagal kisene jai iservizus noresi vazinet pik c5 o jai be servisu c4
User
2013-01-07 18:42
2013-01-07
18:40 wrote:
ka nori ta pirk ziurek kas tau tinka...pagal kisene jai iservizus noresi vazinet pik c5 o jai be servisu c4
ne po servizzus, tai p[o srotus priekiniu sparnu beieskant vazinetis galesi c4 turedamas
wagen
1829 / 0
2013-01-07 18:42
2013-01-07
18:40 wrote:
ka nori ta pirk ziurek kas tau tinka...pagal kisene jai iservizus noresi vazinet pik c5 o jai be servisu c4
o kodel c5 dazniau reikes vazinet i servisus nei su c4
wagen
1829 / 0
2013-01-07 18:43
2013-01-07
18:40 wrote:
ka nori ta pirk ziurek kas tau tinka...pagal kisene jai iservizus noresi vazinet pik c5 o jai be servisu c4
2013-01-07
18:42 wrote:
ne po servizzus, tai p[o srotus priekiniu sparnu beieskant vazinetis galesi c4 turedamas:lol:
cia teisingai, c5 visa prieki nupirksi, kol c4 sparna surasi
dieselpower
10 / 0
2013-01-07 18:45
2013-01-07
18:32 wrote:
turiu ledine audi a6c4 ir vargo nematau 103kw automatas nei kas genda neika :thumbup:
2013-01-07
18:36 wrote:
ir trb dabar siulysi ja pirkt?:)))
turiu kaip tik pardavimui is Vokietijos vieno savininko 1940m gimimo sedanas a6 c5 2.4 V6 121kw Quattro 1997m. pabaigos automatas, labai gyva masina, rekaras sildomas elektrinis, org. navigacija, 4x el. langai, pilotas, borto kompas, org. signalizacija, viskas veikia, parktronikai, sersisai vykdyti iki galo, deze idealiai dirba, motoras taip pat, preita TA sava eiga. ziemines dygl. padangos, draudimas, pries 500km pakeisti visi dirzai su itempoejais, sedi ir vaziuoji 2400eu dar nera skelbime.
User
2013-01-07 19:04
2013-01-07
18:32 wrote:
turiu ledine audi a6c4 ir vargo nematau 103kw automatas nei kas genda neika :thumbup:
jau tik nereikia tu pasaku ne tokios jau geros tos c4 kaip cia visi giria
User
2013-01-09 16:14
2013-01-07
18:40 wrote:
ka nori ta pirk ziurek kas tau tinka...pagal kisene jai iservizus noresi vazinet pik c5 o jai be servisu c4
nusisnekejej konkreciai del c5, vazineju jau 2metus, pakaba laiko niekas nebilda, pakeiciau tik stabilizatorius, taigi nesvaik...
Eimoauto
364 / 0
2013-01-09 16:43
2013-01-07
18:40 wrote:
ka nori ta pirk ziurek kas tau tinka...pagal kisene jai iservizus noresi vazinet pik c5 o jai be servisu c4
2013-01-09
16:14 wrote:
nusisnekejej konkreciai del c5, vazineju jau 2metus, pakaba laiko niekas nebilda, pakeiciau tik stabilizatorius, taigi nesvaik...:thumbup:
jai dedi pacia pigiausia vaziuokle tai ir nelaiko, zinoma priklauo kaip ir vaziuoji
User
2013-01-09 16:49
2013-01-07
18:40 wrote:
ka nori ta pirk ziurek kas tau tinka...pagal kisene jai iservizus noresi vazinet pik c5 o jai be servisu c4
2013-01-09
16:14 wrote:
nusisnekejej konkreciai del c5, vazineju jau 2metus, pakaba laiko niekas nebilda, pakeiciau tik stabilizatorius, taigi nesvaik...:thumbup:
2013-01-09
16:43 Eimoauto wrote:
jai dedi pacia pigiausia vaziuokle tai ir nelaiko, zinoma priklauo kaip ir vaziuoji
man metalo fabrike tam servize atrestauravo vazinejau ir pamirsau kas yra gedimai sarnyru ir tt..kokius 4 metus atidroziau ir dar pardaviau, nebarskejo niekas..snekejo dar kybartuos kazkoks senis restauruoja irgi bet ten nezinau kainu juo..o siap atrestauruota, dave garantija nu 100k nuvaziuosi..taip snekejo..kol vel viskas isibliaus.
User
2013-01-09 16:54
2013-01-07
18:40 wrote:
ka nori ta pirk ziurek kas tau tinka...pagal kisene jai iservizus noresi vazinet pik c5 o jai be servisu c4
2013-01-07
18:42 wrote:
ne po servizzus, tai p[o srotus priekiniu sparnu beieskant vazinetis galesi c4 turedamas:lol:
Tikrai taip, pas C4 silpnoji puse priekiniai sparnai nors galima ir ta pati sparna susitvarkyti arba srote uz 30lt nusipirkti
User
2013-01-09 16:55
Kazka Titas minejo, kad Audi automatai nevyke, tik dabar galvoju ar tik A4 jie nevyke ar visu
User
2013-01-09 16:59
2013-01-07
18:40 wrote:
ka nori ta pirk ziurek kas tau tinka...pagal kisene jai iservizus noresi vazinet pik c5 o jai be servisu c4
2013-01-07
18:42 wrote:
ne po servizzus, tai p[o srotus priekiniu sparnu beieskant vazinetis galesi c4 turedamas:lol:
2013-01-09
16:54 wrote:
Tikrai taip, pas C4 silpnoji puse priekiniai sparnai:beer: nors galima ir ta pati sparna susitvarkyti arba srote uz 30lt nusipirkti:thumbup:
nesvaik30 litu...sveiko sparno be kokiu 300litu nepaimsi c4 audes.ta prasme nesupuvusio.nes cia ju ligos.puva labai jie, o ir stampuote nauja sparna uzmesti kaina nemaza ju..280 beros, kazkas tokio.draugas ieskojo pirkt tai kartu aplink marijampole visus meslynus apvazinejom ir visur kainas panasias pasake..
Eimoauto
364 / 0
2013-01-09 17:01
2013-01-07
18:42 wrote:
ne po servizzus, tai p[o srotus priekiniu sparnu beieskant vazinetis galesi c4 turedamas:lol:
2013-01-09
16:54 wrote:
Tikrai taip, pas C4 silpnoji puse priekiniai sparnai:beer: nors galima ir ta pati sparna susitvarkyti arba srote uz 30lt nusipirkti:thumbup:
2013-01-09
16:59 wrote:
nesvaik:lol::lol:30 litu...sveiko sparno be kokiu 300litu nepaimsi c4 audes.ta prasme nesupuvusio.nes cia ju ligos.puva labai jie, o ir stampuote nauja sparna uzmesti kaina nemaza ju..280 beros, kazkas tokio.draugas ieskojo pirkt tai kartu aplink marijampole visus meslynus apvazinejom ir visur kainas panasias pasake..:smoke:
Man reikejo tai taurage uz 180 raudona isblukusi siaip ne taip gavau
Eimoauto
364 / 0
2013-01-09 17:03
2013-01-09
16:14 wrote:
nusisnekejej konkreciai del c5, vazineju jau 2metus, pakaba laiko niekas nebilda, pakeiciau tik stabilizatorius, taigi nesvaik...:thumbup:
2013-01-09
16:43 Eimoauto wrote:
jai dedi pacia pigiausia vaziuokle tai ir nelaiko, zinoma priklauo kaip ir vaziuoji
2013-01-09
16:49 wrote:
man metalo fabrike tam servize atrestauravo vazinejau ir pamirsau kas yra gedimai sarnyru ir tt..kokius 4 metus atidroziau ir dar pardaviau, nebarskejo niekas..snekejo dar kybartuos kazkoks senis restauruoja irgi bet ten nezinau kainu juo..o siap atrestauruota, dave garantija nu 100k nuvaziuosi..taip snekejo..kol vel viskas isibliaus.
jo as ir girdejas, akd kybartuos kazkas daro, pats tai viska onore perku kolkas nenuvyle ne karto, bet tik vaziuokle
wagen
1829 / 0
2013-01-09 17:04
2013-01-07
18:40 wrote:
ka nori ta pirk ziurek kas tau tinka...pagal kisene jai iservizus noresi vazinet pik c5 o jai be servisu c4
2013-01-07
18:42 wrote:
ne po servizzus, tai p[o srotus priekiniu sparnu beieskant vazinetis galesi c4 turedamas:lol:
2013-01-09
16:54 wrote:
Tikrai taip, pas C4 silpnoji puse priekiniai sparnai:beer: nors galima ir ta pati sparna susitvarkyti arba srote uz 30lt nusipirkti:thumbup:
uz 30 c5 tai gal ir nupirktum, siaip 60-70 praso.o kad c4 tai jau tikrai nesvaik uz tiek paimt, uz gera sparna virs 400
User
2013-01-09 17:04
2013-01-07
18:42 wrote:
ne po servizzus, tai p[o srotus priekiniu sparnu beieskant vazinetis galesi c4 turedamas:lol:
2013-01-09
16:54 wrote:
Tikrai taip, pas C4 silpnoji puse priekiniai sparnai:beer: nors galima ir ta pati sparna susitvarkyti arba srote uz 30lt nusipirkti:thumbup:
2013-01-09
16:59 wrote:
nesvaik:lol::lol:30 litu...sveiko sparno be kokiu 300litu nepaimsi c4 audes.ta prasme nesupuvusio.nes cia ju ligos.puva labai jie, o ir stampuote nauja sparna uzmesti kaina nemaza ju..280 beros, kazkas tokio.draugas ieskojo pirkt tai kartu aplink marijampole visus meslynus apvazinejom ir visur kainas panasias pasake..:smoke:
Galvojau, kad Audi dalys pigios tai nuvaziuosi i srota ir paimsi uz centus o cia brangiau kainuoja nei kokiai volvo kur priekini gera sparna gavau uz 150lt
User
2013-01-09 17:06
2013-01-07
18:42 wrote:
ne po servizzus, tai p[o srotus priekiniu sparnu beieskant vazinetis galesi c4 turedamas:lol:
2013-01-09
16:54 wrote:
Tikrai taip, pas C4 silpnoji puse priekiniai sparnai:beer: nors galima ir ta pati sparna susitvarkyti arba srote uz 30lt nusipirkti:thumbup:
2013-01-09
17:04 wagen wrote:
uz 30 c5 tai gal ir nupirktum, siaip 60-70 praso.o kad c4 tai jau tikrai nesvaik uz tiek paimt, uz gera sparna virs 400
JIE PUVA KONKRECIAI! va todel tokios ju kainos..turiu galvoje audi 100 c4 kebule..arba kad ir ta a6 c4 kebule..
Eimoauto
364 / 0
2013-01-09 17:08
2013-01-09
16:54 wrote:
Tikrai taip, pas C4 silpnoji puse priekiniai sparnai:beer: nors galima ir ta pati sparna susitvarkyti arba srote uz 30lt nusipirkti:thumbup:
2013-01-09
17:04 wagen wrote:
uz 30 c5 tai gal ir nupirktum, siaip 60-70 praso.o kad c4 tai jau tikrai nesvaik uz tiek paimt, uz gera sparna virs 400
2013-01-09
17:06 wrote:
JIE PUVA KONKRECIAI! va todel tokios ju kainos..turiu galvoje audi 100 c4 kebule..arba kad ir ta a6 c4 kebule..
Cia tas pas kai volkswagenu universalu dangciai supuve kai paziurejai b5 fl pasatas, o dangtis jau suskylem
User
2013-01-09 17:09
2013-01-09
16:43 Eimoauto wrote:
jai dedi pacia pigiausia vaziuokle tai ir nelaiko, zinoma priklauo kaip ir vaziuoji
2013-01-09
16:49 wrote:
man metalo fabrike tam servize atrestauravo vazinejau ir pamirsau kas yra gedimai sarnyru ir tt..kokius 4 metus atidroziau ir dar pardaviau, nebarskejo niekas..snekejo dar kybartuos kazkoks senis restauruoja irgi bet ten nezinau kainu juo..o siap atrestauruota, dave garantija nu 100k nuvaziuosi..taip snekejo..kol vel viskas isibliaus.
2013-01-09
17:03 Eimoauto wrote:
jo as ir girdejas, akd kybartuos kazkas daro, pats tai viska onore perku kolkas nenuvyle ne karto, bet tik vaziuokle
ten vieno bernioko nuopelnas onoreje yra...desine spaust reik jam..dirbo jis kazkada eolte.tada sudare sutarti su tiekejais ir tie veza detales i onore..zodziu detales is eolto uz pigesne kaina...taip va gaunas musu ONORE.
User
2013-01-09 17:09
2013-01-09
16:54 wrote:
Tikrai taip, pas C4 silpnoji puse priekiniai sparnai:beer: nors galima ir ta pati sparna susitvarkyti arba srote uz 30lt nusipirkti:thumbup:
2013-01-09
17:04 wagen wrote:
uz 30 c5 tai gal ir nupirktum, siaip 60-70 praso.o kad c4 tai jau tikrai nesvaik uz tiek paimt, uz gera sparna virs 400
2013-01-09
17:06 wrote:
JIE PUVA KONKRECIAI! va todel tokios ju kainos..turiu galvoje audi 100 c4 kebule..arba kad ir ta a6 c4 kebule..
O klausyk, Titai, kaip cia yra, kad C4 puna tie sparnai, ar necinkuoti jie ar kaip kad puna, siaip pats kebulas pasn C4 dar visai nieko, bet sparnai tikrai taip puna labai, nors teko ir ant C5 matyti supuvusi priekini sparna
User
2013-01-09 17:13
2013-01-09
17:04 wagen wrote:
uz 30 c5 tai gal ir nupirktum, siaip 60-70 praso.o kad c4 tai jau tikrai nesvaik uz tiek paimt, uz gera sparna virs 400
2013-01-09
17:06 wrote:
JIE PUVA KONKRECIAI! va todel tokios ju kainos..turiu galvoje audi 100 c4 kebule..arba kad ir ta a6 c4 kebule..
2013-01-09
17:09 wrote:
O klausyk, Titai, kaip cia yra, kad C4 puna tie sparnai, ar necinkuoti jie ar kaip kad puna, siaip pats kebulas pasn C4 dar visai nieko, bet sparnai tikrai taip puna labai, nors teko ir ant C5 matyti supuvusi priekini sparna
kempiniu neismeta niekas..todel puva, ir dar vienas dalykas ju posparnes nesandarios buna..privaro dumblo sudo visokio vandens i posparnes ir i sparnus pacius aisku...o po posparnem vokietis debilas prikises kempiniu yra gamykliskai..tos kempines dregme traukia, nuolatos slapios va ir pudo sparna is vidines puses tada...todel ir supuva sparnai pastoviai..bent jau is mano pazystamu, tai kas parsiveza is vokietijos aude, ir sparnai sveiki, pirmas darbas...imi posparnes ir trauki lauk tas kempines jobanas, ,tada usismaluoji is vidau sparna, susitvarkai posparne ir tada rumu bent 3 metukai...ne zymeles..antraip su musu keliais, druskos ir tt..puse metu, nu metai ir sparnu neturi...
Eimoauto
364 / 0
2013-01-09 17:13
2013-01-09
16:49 wrote:
man metalo fabrike tam servize atrestauravo vazinejau ir pamirsau kas yra gedimai sarnyru ir tt..kokius 4 metus atidroziau ir dar pardaviau, nebarskejo niekas..snekejo dar kybartuos kazkoks senis restauruoja irgi bet ten nezinau kainu juo..o siap atrestauruota, dave garantija nu 100k nuvaziuosi..taip snekejo..kol vel viskas isibliaus.
2013-01-09
17:03 Eimoauto wrote:
jo as ir girdejas, akd kybartuos kazkas daro, pats tai viska onore perku kolkas nenuvyle ne karto, bet tik vaziuokle
2013-01-09
17:09 wrote:
ten vieno bernioko nuopelnas onoreje yra...desine spaust reik jam..dirbo jis kazkada eolte.tada sudare sutarti su tiekejais ir tie veza detales i onore..zodziu detales is eolto uz pigesne kaina...taip va gaunas musu ONORE.:smoke:
Bet Tomas prie auto dtaliu jau kokia 10 metu gal dirba ar kazkas panasaus, tai ir supranta, ko nepasakyciau apie ana pardaveja D
User
2013-01-09 17:16
Diskiniai stabdžiai
Didelė bėda galiniai stabdžiai. Jei perkant mašiną matosi parūdiję stabdžių diskai gale ir jau girdisi prastas jų darbas važiuojant, kainą perkamos mašinos galima kokiais 200 lt mušti, tiek kainuos pakeist diskus ir atsirestauruot suportus (pigiau darant pačiam). Taip pat būtina patikrinti kaip veikia rankinis. Jei jis ilgą laiką būna nenaudojamas, mėgsta užpūti suporte esanti lapkė, ko pasekoje rankinis užsitraukia, bet nebeatsileidžia, arba išvis neužsitraukia. To pasekoje gręsia suportų restauracija arba kitų paieška. Savo laiku po 60 lt už vnt. restauraciją palikau.
Kita bėda, bet ne tik 2.0E, tai netolygus galinių stabdžių veikimas. Problema - galinio tilto apkrovos reguliatorius neatlieka savo darbo. Sprendimas - paieška naudoto arba išmetimas ir vamzdelių sujungimas tiesiogiai (pats autoaibėje pirkau specialius sujungimus, apie 10 lt atsiėjo už porą).
Su priekiniais stabdžiais bėdų nepastebėta.
Važiuoklė
Jei perkama mašina yra su “sportine” važiuokle, garantuotai kažkas jau barškės. Jei dar nebarška, tai greit pradės. Važiuoklės dalys tikrai nėra brangios, bet “sportininkams” nepatartina pirkti “tipo geresnių”, asmeninė patirtis rodo, kad jos laiko tiek pat, tik sumokama daugiau.
Jei važiuoklė originali, laikys tikrai ilgai, o jei bus perkamos geresnės dalys, apie ją prisiminsit tik prieš technikines.
Salonas
Kaip jau buvo minėta, dažnas variantas atšokusi lubų medžiaga. Dažnai tai yra pasekmė nesėkmingo mėginimo išvalyti nešvarumus cheminiais valikliais. Jei lubos ne juodos, geriau jų ir neliesti su chemija. Tvarkymas – keitimas neatšokusimis (reikalauja kruopštumo) kaina apie 20lt. Nusitrynusios pavarų svirties medžiagos keitimas berods 10lt (kolega mobiluz pagelbės).
Išorė
Sedanams lūžta laidas einantis į bagažinės dangtį. Jokių būdų negalima lituoti – labai greitai prie sulituotos vietos laidai vėl nulūš. Geresnis variantas naudotis termokembrikais.
Esant nesandarumui vanduo teka per galines lempas. Jei įmanoma perkant reiktų pažiūrėti bent jau po kilimo krašteliu ar dar baseinas neužsiveisęs.
Jei mašina su dujomis, būtinai reikia pažiūrėti iš apačios baliono nešančios konstrukcijos varžtų vietas – dažnai nuo vibracijos ir neteisingo instaliavimo lūžta skarda aplink varžtus ir pro ten pradeda tekėti vanduo.
Vanduo po vairuotoj kojomis taip pat gali pradėti kauptis jei prie saugiklių bloko esanti korka kažkokiu būdu yra atsikimšusi. Ten eina laidas iš variklio skyriaus į salną (nepamenu koks) ir jei ta guminė dalis leidžia vandenį, po kojomis bus pastovi bala.
Variklio skyrius
Šitiems motorams būdingas pulsavimas. Dažnai tai vyksta dėl nebeveikiančio laisvų sūkių reguliatoriaus (naudoto kaina apie 50lt) arba blogai veikiančio lambda zondo. Jei auto su dujomis, patartina jį visai atjungti, nes už trijų kontaktų zondą manęs paprašė 130lt, bet pasakė, kad nuo dujų jis greit vėl sukeps.
Didžiausia bėda vis tik yra kiaura įsiurbimo gofra, kurią gauti geros būklės yra LABAI sunku. Jei perkamos mašinos gofra klijuota ar kitaip tvarkyta, su laiku bėdos kartosis, ypač žiemą.
Dujos
Mašinose su dujų įranga dažnai dėl netvarkingos elektros dalies šaudant dujoms yra sulaužoma oro srauto matuoklė (vadinamasis krabas). Išoriškai pažeidimas gali būti nematomas, bet jei yra įtarimas, reiktų nuėmus gofrą pažiūrėti oro sklendės lėkštutę. Jei ji aplankstyta – bus daug bėdos ateityje. Naudotas krabas kainuoja ~100-150 lt, tačiau sunku rasti dujų nemačiusį.
Jei auto nedirba/nesikuria benzinu, dažnai būna kaltas aušinimo skysčio temperatūros daviklis teikiantis duomenis kompui. Naujo kaina apie 20 lt. Tačiau jei mašina benzinu nedirba ją perkant, geriau nerizikuoti, nes galimų priežasčių yra daug, o jų šalinimas pigiai neatsieina, nebent, aišku, pasiseka.
Didelė bėda galiniai stabdžiai. Jei perkant mašiną matosi parūdiję stabdžių diskai gale ir jau girdisi prastas jų darbas važiuojant, kainą perkamos mašinos galima kokiais 200 lt mušti, tiek kainuos pakeist diskus ir atsirestauruot suportus (pigiau darant pačiam). Taip pat būtina patikrinti kaip veikia rankinis. Jei jis ilgą laiką būna nenaudojamas, mėgsta užpūti suporte esanti lapkė, ko pasekoje rankinis užsitraukia, bet nebeatsileidžia, arba išvis neužsitraukia. To pasekoje gręsia suportų restauracija arba kitų paieška. Savo laiku po 60 lt už vnt. restauraciją palikau.
Kita bėda, bet ne tik 2.0E, tai netolygus galinių stabdžių veikimas. Problema - galinio tilto apkrovos reguliatorius neatlieka savo darbo. Sprendimas - paieška naudoto arba išmetimas ir vamzdelių sujungimas tiesiogiai (pats autoaibėje pirkau specialius sujungimus, apie 10 lt atsiėjo už porą).
Su priekiniais stabdžiais bėdų nepastebėta.
Važiuoklė
Jei perkama mašina yra su “sportine” važiuokle, garantuotai kažkas jau barškės. Jei dar nebarška, tai greit pradės. Važiuoklės dalys tikrai nėra brangios, bet “sportininkams” nepatartina pirkti “tipo geresnių”, asmeninė patirtis rodo, kad jos laiko tiek pat, tik sumokama daugiau.
Jei važiuoklė originali, laikys tikrai ilgai, o jei bus perkamos geresnės dalys, apie ją prisiminsit tik prieš technikines.
Salonas
Kaip jau buvo minėta, dažnas variantas atšokusi lubų medžiaga. Dažnai tai yra pasekmė nesėkmingo mėginimo išvalyti nešvarumus cheminiais valikliais. Jei lubos ne juodos, geriau jų ir neliesti su chemija. Tvarkymas – keitimas neatšokusimis (reikalauja kruopštumo) kaina apie 20lt. Nusitrynusios pavarų svirties medžiagos keitimas berods 10lt (kolega mobiluz pagelbės).
Išorė
Sedanams lūžta laidas einantis į bagažinės dangtį. Jokių būdų negalima lituoti – labai greitai prie sulituotos vietos laidai vėl nulūš. Geresnis variantas naudotis termokembrikais.
Esant nesandarumui vanduo teka per galines lempas. Jei įmanoma perkant reiktų pažiūrėti bent jau po kilimo krašteliu ar dar baseinas neužsiveisęs.
Jei mašina su dujomis, būtinai reikia pažiūrėti iš apačios baliono nešančios konstrukcijos varžtų vietas – dažnai nuo vibracijos ir neteisingo instaliavimo lūžta skarda aplink varžtus ir pro ten pradeda tekėti vanduo.
Vanduo po vairuotoj kojomis taip pat gali pradėti kauptis jei prie saugiklių bloko esanti korka kažkokiu būdu yra atsikimšusi. Ten eina laidas iš variklio skyriaus į salną (nepamenu koks) ir jei ta guminė dalis leidžia vandenį, po kojomis bus pastovi bala.
Variklio skyrius
Šitiems motorams būdingas pulsavimas. Dažnai tai vyksta dėl nebeveikiančio laisvų sūkių reguliatoriaus (naudoto kaina apie 50lt) arba blogai veikiančio lambda zondo. Jei auto su dujomis, patartina jį visai atjungti, nes už trijų kontaktų zondą manęs paprašė 130lt, bet pasakė, kad nuo dujų jis greit vėl sukeps.
Didžiausia bėda vis tik yra kiaura įsiurbimo gofra, kurią gauti geros būklės yra LABAI sunku. Jei perkamos mašinos gofra klijuota ar kitaip tvarkyta, su laiku bėdos kartosis, ypač žiemą.
Dujos
Mašinose su dujų įranga dažnai dėl netvarkingos elektros dalies šaudant dujoms yra sulaužoma oro srauto matuoklė (vadinamasis krabas). Išoriškai pažeidimas gali būti nematomas, bet jei yra įtarimas, reiktų nuėmus gofrą pažiūrėti oro sklendės lėkštutę. Jei ji aplankstyta – bus daug bėdos ateityje. Naudotas krabas kainuoja ~100-150 lt, tačiau sunku rasti dujų nemačiusį.
Jei auto nedirba/nesikuria benzinu, dažnai būna kaltas aušinimo skysčio temperatūros daviklis teikiantis duomenis kompui. Naujo kaina apie 20 lt. Tačiau jei mašina benzinu nedirba ją perkant, geriau nerizikuoti, nes galimų priežasčių yra daug, o jų šalinimas pigiai neatsieina, nebent, aišku, pasiseka.
User
2013-01-09 17:17
2013-01-09
17:03 Eimoauto wrote:
jo as ir girdejas, akd kybartuos kazkas daro, pats tai viska onore perku kolkas nenuvyle ne karto, bet tik vaziuokle
2013-01-09
17:09 wrote:
ten vieno bernioko nuopelnas onoreje yra...desine spaust reik jam..dirbo jis kazkada eolte.tada sudare sutarti su tiekejais ir tie veza detales i onore..zodziu detales is eolto uz pigesne kaina...taip va gaunas musu ONORE.:smoke:
2013-01-09
17:13 Eimoauto wrote:
Bet Tomas prie auto dtaliu jau kokia 10 metu gal dirba ar kazkas panasaus, tai ir supranta, ko nepasakyciau apie ana pardaveja :DD
tomas ir prasuko ta visa reikala..jis eolte dirbo, tada anglai...gryzo, nuejo o onore..sudare su tiekejais sutartis tais paciais kurie detales eoltui tiekia..tik pas toma detales daug pigesnes buna..o minde, tas tik dazus maiso..ir tai pagal formule, atspalviu neisgamina..standarta supilsto.bent jau mes, pamirse kelius pas maura, eolta..viskas tik pas toma imama is detaliu, spakliu dazu ar tt, visko ko reik..nuolaidas padaro, dar pazystami nu zodziu super viskas...
User
2013-01-09 17:18
2013-01-09
17:06 wrote:
JIE PUVA KONKRECIAI! va todel tokios ju kainos..turiu galvoje audi 100 c4 kebule..arba kad ir ta a6 c4 kebule..
2013-01-09
17:09 wrote:
O klausyk, Titai, kaip cia yra, kad C4 puna tie sparnai, ar necinkuoti jie ar kaip kad puna, siaip pats kebulas pasn C4 dar visai nieko, bet sparnai tikrai taip puna labai, nors teko ir ant C5 matyti supuvusi priekini sparna
2013-01-09
17:13 wrote:
kempiniu neismeta niekas..todel puva, ir dar vienas dalykas ju posparnes nesandarios buna..privaro dumblo sudo visokio vandens i posparnes ir i sparnus pacius aisku...o po posparnem vokietis debilas prikises kempiniu yra gamykliskai..tos kempines dregme traukia, nuolatos slapios va ir pudo sparna is vidines puses tada...todel ir supuva sparnai pastoviai..bent jau is mano pazystamu, tai kas parsiveza is vokietijos aude, ir sparnai sveiki, pirmas darbas...imi posparnes ir trauki lauk tas kempines jobanas, ,tada usismaluoji is vidau sparna, susitvarkai posparne ir tada rumu bent 3 metukai...ne zymeles..antraip su musu keliais, druskos ir tt..puse metu, nu metai ir sparnu neturi...:smoke:
O as ir galvojau (pas mane ant ceskes jau yra sparne skyle) KODEL TEN MAKROFLEKSO PRIVARYTA IR KODEL JIS TEN TOKS MINKSTAS, PASIRODO TEN KEMPINE BUS, ACIU, TITAI
Eimoauto
364 / 0
2013-01-09 17:21
2013-01-09
17:09 wrote:
ten vieno bernioko nuopelnas onoreje yra...desine spaust reik jam..dirbo jis kazkada eolte.tada sudare sutarti su tiekejais ir tie veza detales i onore..zodziu detales is eolto uz pigesne kaina...taip va gaunas musu ONORE.:smoke:
2013-01-09
17:13 Eimoauto wrote:
Bet Tomas prie auto dtaliu jau kokia 10 metu gal dirba ar kazkas panasaus, tai ir supranta, ko nepasakyciau apie ana pardaveja :DD
2013-01-09
17:17 wrote:
tomas ir prasuko ta visa reikala..jis eolte dirbo, tada anglai...gryzo, nuejo o onore..sudare su tiekejais sutartis tais paciais kurie detales eoltui tiekia..tik pas toma detales daug pigesnes buna..o minde, tas tik dazus maiso..ir tai pagal formule, atspalviu neisgamina..standarta supilsto.bent jau mes, pamirse kelius pas maura, eolta..viskas tik pas toma imama is detaliu, spakliu dazu ar tt, visko ko reik..nuolaidas padaro, dar pazystami nu zodziu super viskas...
Taip visiskai Titai pritariu, geriau auto prekiu parduotuve jai netures usakys , niekad nebuvo brangiau ei kaip sakes uzsakymo kaina, daznaiusiai net pigiau, dar galetu eit kortele atsiskaityt tai is vis but tobula
User
2013-01-09 17:22
2013-01-09
17:09 wrote:
O klausyk, Titai, kaip cia yra, kad C4 puna tie sparnai, ar necinkuoti jie ar kaip kad puna, siaip pats kebulas pasn C4 dar visai nieko, bet sparnai tikrai taip puna labai, nors teko ir ant C5 matyti supuvusi priekini sparna
2013-01-09
17:13 wrote:
kempiniu neismeta niekas..todel puva, ir dar vienas dalykas ju posparnes nesandarios buna..privaro dumblo sudo visokio vandens i posparnes ir i sparnus pacius aisku...o po posparnem vokietis debilas prikises kempiniu yra gamykliskai..tos kempines dregme traukia, nuolatos slapios va ir pudo sparna is vidines puses tada...todel ir supuva sparnai pastoviai..bent jau is mano pazystamu, tai kas parsiveza is vokietijos aude, ir sparnai sveiki, pirmas darbas...imi posparnes ir trauki lauk tas kempines jobanas, ,tada usismaluoji is vidau sparna, susitvarkai posparne ir tada rumu bent 3 metukai...ne zymeles..antraip su musu keliais, druskos ir tt..puse metu, nu metai ir sparnu neturi...:smoke:
2013-01-09
17:18 wrote:
O as ir galvojau (pas mane ant ceskes jau yra sparne skyle) KODEL TEN MAKROFLEKSO PRIVARYTA IR KODEL JIS TEN TOKS MINKSTAS, PASIRODO TEN KEMPINE BUS, ACIU, TITAI:beer:
ten gal ne kempine o kazkas butu i korkini kamsti..nu nemoku paaiskint tai ten is tokio kazkokio sudo padaryta buna tas visas reikalas..tipo vokietys sumastes tuscias ertmes uzpildyti ta nesamone kad nebarsketu ar triuksmo nebut...ir per visa sparna is vidines puses ta nesamone buna uzdeta...tvarke nesenai a6 c4 kebule avanta, istrauke tas kempines, tai vos ne grezt gali..zmogelis nuo tralo nusipirko audi jau su sparnais supuvusiais ir tvarke teh praeiti nes isvijo del tu sparnu ji..
User
2013-01-09 17:24
puna jiems sparnai, parodyk kurios masinos tokiu metu nepuna, is kur pas jus tokios kainos saprnu pats esu klaipiedietis sparnas cigaro max.pidisas taipat silutej ir gargzduose panasiai eina, sutikciau, kad eskes tiek kainuotu bet c4 nesamone pasiziurekit kokios ju kainos intike
Eimoauto
364 / 0
2013-01-09 17:26
2013-01-09
17:24 wrote:
puna jiems sparnai, parodyk kurios masinos tokiu metu nepuna, is kur pas jus tokios kainos saprnu pats esu klaipiedietis sparnas cigaro max.pidisas taipat silutej ir gargzduose panasiai eina, sutikciau, kad eskes tiek kainuotu bet c4 nesamone pasiziurekit kokios ju kainos intike
Klaipedo ir aplink gal ir os, kainos, bet ne musu kraste kur kas trecia c4 ir paklausa saranai turi didele ir gaut nelabai eina arba kaina kosmine
User
2013-01-09 17:28
2013-01-09
17:24 wrote:
puna jiems sparnai, parodyk kurios masinos tokiu metu nepuna, is kur pas jus tokios kainos saprnu pats esu klaipiedietis sparnas cigaro max.pidisas taipat silutej ir gargzduose panasiai eina, sutikciau, kad eskes tiek kainuotu bet c4 nesamone pasiziurekit kokios ju kainos intike
2013-01-09
17:26 Eimoauto wrote:
Klaipedo ir aplink gal ir os, kainos, bet ne musu kraste kur kas trecia c4 ir paklausa saranai turi didele ir gaut nelabai eina arba kaina kosmine
butent! uz nauja stampuota ima koki 280 litu.ir sneka kad netinka ten niekas perdarinet reikia...o sveikas orginalas, tai koks 350-400 lituku..turiu galvoje ne spakliaus kibiru pakoreguotas, o orginas geras sveikas sparnas!
User
2013-01-09 17:28
2013-01-09
17:13 wrote:
kempiniu neismeta niekas..todel puva, ir dar vienas dalykas ju posparnes nesandarios buna..privaro dumblo sudo visokio vandens i posparnes ir i sparnus pacius aisku...o po posparnem vokietis debilas prikises kempiniu yra gamykliskai..tos kempines dregme traukia, nuolatos slapios va ir pudo sparna is vidines puses tada...todel ir supuva sparnai pastoviai..bent jau is mano pazystamu, tai kas parsiveza is vokietijos aude, ir sparnai sveiki, pirmas darbas...imi posparnes ir trauki lauk tas kempines jobanas, ,tada usismaluoji is vidau sparna, susitvarkai posparne ir tada rumu bent 3 metukai...ne zymeles..antraip su musu keliais, druskos ir tt..puse metu, nu metai ir sparnu neturi...:smoke:
2013-01-09
17:18 wrote:
O as ir galvojau (pas mane ant ceskes jau yra sparne skyle) KODEL TEN MAKROFLEKSO PRIVARYTA IR KODEL JIS TEN TOKS MINKSTAS, PASIRODO TEN KEMPINE BUS, ACIU, TITAI:beer:
2013-01-09
17:22 wrote:
ten gal ne kempine o kazkas butu i korkini kamsti..nu nemoku paaiskint tai ten is tokio kazkokio sudo padaryta buna tas visas reikalas..tipo vokietys sumastes tuscias ertmes uzpildyti ta nesamone kad nebarsketu ar triuksmo nebut...ir per visa sparna is vidines puses ta nesamone buna uzdeta...tvarke nesenai a6 c4 kebule avanta, istrauke tas kempines, tai vos ne grezt gali..zmogelis nuo tralo nusipirko audi jau su sparnais supuvusiais ir tvarke teh praeiti nes isvijo del tu sparnu ji..:drink:
Na aisku, visos masinos turi savo markems budingu ligu, cia jau neisvengiama, tegu buna sparnai tik ne vaziuokle ar koks variklis
User
2013-01-09 17:31
2013-01-09
17:18 wrote:
O as ir galvojau (pas mane ant ceskes jau yra sparne skyle) KODEL TEN MAKROFLEKSO PRIVARYTA IR KODEL JIS TEN TOKS MINKSTAS, PASIRODO TEN KEMPINE BUS, ACIU, TITAI:beer:
2013-01-09
17:22 wrote:
ten gal ne kempine o kazkas butu i korkini kamsti..nu nemoku paaiskint tai ten is tokio kazkokio sudo padaryta buna tas visas reikalas..tipo vokietys sumastes tuscias ertmes uzpildyti ta nesamone kad nebarsketu ar triuksmo nebut...ir per visa sparna is vidines puses ta nesamone buna uzdeta...tvarke nesenai a6 c4 kebule avanta, istrauke tas kempines, tai vos ne grezt gali..zmogelis nuo tralo nusipirko audi jau su sparnais supuvusiais ir tvarke teh praeiti nes isvijo del tu sparnu ji..:drink:
2013-01-09
17:28 wrote:
Na aisku, visos masinos turi savo markems budingu ligu, cia jau neisvengiama, tegu buna sparnai tik ne vaziuokle ar koks variklis:smoke:
sparnai ir duru juostos apatines..ten ju liga.nukrenta apsoka..tos sponkes nupuva ju..a4 tai dezes automatai nebelaiko..100 c4 ar A6 situ neteke girdet kad butu dideliu bedu su jomis..
Eimoauto
364 / 0
2013-01-09 17:32
2013-01-09
17:18 wrote:
O as ir galvojau (pas mane ant ceskes jau yra sparne skyle) KODEL TEN MAKROFLEKSO PRIVARYTA IR KODEL JIS TEN TOKS MINKSTAS, PASIRODO TEN KEMPINE BUS, ACIU, TITAI:beer:
2013-01-09
17:22 wrote:
ten gal ne kempine o kazkas butu i korkini kamsti..nu nemoku paaiskint tai ten is tokio kazkokio sudo padaryta buna tas visas reikalas..tipo vokietys sumastes tuscias ertmes uzpildyti ta nesamone kad nebarsketu ar triuksmo nebut...ir per visa sparna is vidines puses ta nesamone buna uzdeta...tvarke nesenai a6 c4 kebule avanta, istrauke tas kempines, tai vos ne grezt gali..zmogelis nuo tralo nusipirko audi jau su sparnais supuvusiais ir tvarke teh praeiti nes isvijo del tu sparnu ji..:drink:
2013-01-09
17:28 wrote:
Na aisku, visos masinos turi savo markems budingu ligu, cia jau neisvengiama, tegu buna sparnai tik ne vaziuokle ar koks variklis:smoke:
Citroen xantia kaires pues galiniai sparnai puna
Renault laguna iki 2000m gamybosdugnas ir slenkciai
Rover 600 ir Honda acoocrd pagrindas galines arkos
Honda civik galines arkos ir sparnai galiniai
Bmw 5 serija visas puva kai jau pradeda
Renault scenik stogai ir slenkciai
renault espeis bako dangteliai
...
Renault laguna iki 2000m gamybosdugnas ir slenkciai
Rover 600 ir Honda acoocrd pagrindas galines arkos
Honda civik galines arkos ir sparnai galiniai
Bmw 5 serija visas puva kai jau pradeda
Renault scenik stogai ir slenkciai
renault espeis bako dangteliai
...
User
2013-01-09 17:42
2013-01-09
17:22 wrote:
ten gal ne kempine o kazkas butu i korkini kamsti..nu nemoku paaiskint tai ten is tokio kazkokio sudo padaryta buna tas visas reikalas..tipo vokietys sumastes tuscias ertmes uzpildyti ta nesamone kad nebarsketu ar triuksmo nebut...ir per visa sparna is vidines puses ta nesamone buna uzdeta...tvarke nesenai a6 c4 kebule avanta, istrauke tas kempines, tai vos ne grezt gali..zmogelis nuo tralo nusipirko audi jau su sparnais supuvusiais ir tvarke teh praeiti nes isvijo del tu sparnu ji..:drink:
2013-01-09
17:28 wrote:
Na aisku, visos masinos turi savo markems budingu ligu, cia jau neisvengiama, tegu buna sparnai tik ne vaziuokle ar koks variklis:smoke:
2013-01-09
17:31 wrote:
sparnai ir duru juostos apatines..ten ju liga.nukrenta apsoka..tos sponkes nupuva ju..a4 tai dezes automatai nebelaiko..100 c4 ar A6 situ neteke girdet kad butu dideliu bedu su jomis..
Supratau, tada stengsiuosi netureti A4 su automatu, C4 teko tureti, tai visai nieko pasirode, aj, gal zinai, ar klimos pas C4 laiko nes turejau dvi C4 tai vienos nejo isjungt kondiko tai pastviai sukosi o antroje visai nieko nepute nors klimos ekranas rode kad pute, pvz pas renault klimos nelaiko, cia ju liga
User
2013-01-09 17:44
2013-01-09
17:22 wrote:
ten gal ne kempine o kazkas butu i korkini kamsti..nu nemoku paaiskint tai ten is tokio kazkokio sudo padaryta buna tas visas reikalas..tipo vokietys sumastes tuscias ertmes uzpildyti ta nesamone kad nebarsketu ar triuksmo nebut...ir per visa sparna is vidines puses ta nesamone buna uzdeta...tvarke nesenai a6 c4 kebule avanta, istrauke tas kempines, tai vos ne grezt gali..zmogelis nuo tralo nusipirko audi jau su sparnais supuvusiais ir tvarke teh praeiti nes isvijo del tu sparnu ji..:drink:
2013-01-09
17:28 wrote:
Na aisku, visos masinos turi savo markems budingu ligu, cia jau neisvengiama, tegu buna sparnai tik ne vaziuokle ar koks variklis:smoke:
2013-01-09
17:32 Eimoauto wrote:
Citroen xantia kaires pues galiniai sparnai puna
Renault laguna iki 2000m gamybosdugnas ir slenkciai
Rover 600 ir Honda acoocrd pagrindas galines arkos
Honda civik galines arkos ir sparnai galiniai
Bmw 5 serija visas puva kai jau pradeda
Renault scenik stogai ir slenkciai
renault espeis bako dangteliai
...
Renault laguna iki 2000m gamybosdugnas ir slenkciai
Rover 600 ir Honda acoocrd pagrindas galines arkos
Honda civik galines arkos ir sparnai galiniai
Bmw 5 serija visas puva kai jau pradeda
Renault scenik stogai ir slenkciai
renault espeis bako dangteliai
...
Na dar ant Scenico nepastebejau, kad putu stogai, o va ant mitsubishi colt kaip tik stogai puna ir darosi tokie sasai, kaip sakoma, colt pradeda put nuo virsaus
User
2013-01-09 17:49
2013-01-09
17:28 wrote:
Na aisku, visos masinos turi savo markems budingu ligu, cia jau neisvengiama, tegu buna sparnai tik ne vaziuokle ar koks variklis:smoke:
2013-01-09
17:31 wrote:
sparnai ir duru juostos apatines..ten ju liga.nukrenta apsoka..tos sponkes nupuva ju..a4 tai dezes automatai nebelaiko..100 c4 ar A6 situ neteke girdet kad butu dideliu bedu su jomis..
2013-01-09
17:42 wrote:
Supratau, tada stengsiuosi netureti A4 su automatu, C4 teko tureti, tai visai nieko pasirode, aj, gal zinai, ar klimos pas C4 laiko nes turejau dvi C4 tai vienos nejo isjungt kondiko tai pastviai sukosi o antroje visai nieko nepute nors klimos ekranas rode kad pute, pvz pas renault klimos nelaiko, cia ju liga:smoke:
turiu drauga su negalia vaiksciot sunku, vairuot tik automata..tai jis prase kazkada parvaryt a4 automata..kiek ziurejau, ne vieno sveiko neradau vokietijoj pardavime.tai like tik i prieki begiai, tai like tik atbulinis..ir kiek beziurek tik automatas, iskart KAPUT DEZE...rades buvau viena 120, 000km vaziavus, nu maniau jau sita bus gal sveika..juo...greitis iki 60km/h daugiau nevaziuoja nes begiu nepermeta..va tokia ta istorija pazintine buvo su automatais..tada jis opeliuka corsa nusipirko..vaziuoja patenkintas.o automata a4 galima ziuret, praso nedaug, ,snekejau yra servizas marijampolej sake atvarai 1200 litu ir vaziuos vel..bet cia tik turgui padaro..jeigu sau koks 2500 kainuotu..
Eimoauto
364 / 0
2013-01-09 17:52
2013-01-09
17:28 wrote:
Na aisku, visos masinos turi savo markems budingu ligu, cia jau neisvengiama, tegu buna sparnai tik ne vaziuokle ar koks variklis:smoke:
2013-01-09
17:32 Eimoauto wrote:
Citroen xantia kaires pues galiniai sparnai puna
Renault laguna iki 2000m gamybosdugnas ir slenkciai
Rover 600 ir Honda acoocrd pagrindas galines arkos
Honda civik galines arkos ir sparnai galiniai
Bmw 5 serija visas puva kai jau pradeda
Renault scenik stogai ir slenkciai
renault espeis bako dangteliai
...
Renault laguna iki 2000m gamybosdugnas ir slenkciai
Rover 600 ir Honda acoocrd pagrindas galines arkos
Honda civik galines arkos ir sparnai galiniai
Bmw 5 serija visas puva kai jau pradeda
Renault scenik stogai ir slenkciai
renault espeis bako dangteliai
...
2013-01-09
17:44 wrote:
Na dar ant Scenico nepastebejau, kad putu stogai, o va ant mitsubishi colt kaip tik stogai puna ir darosi tokie sasai, kaip sakoma, colt pradeda put nuo virsaus:beer:
Gimine yra trys scenikai 98m ir 99 visu stogai pilni sasu, pusliu rudziu
Eimoauto
364 / 0
2013-01-09 17:54
2013-01-09
17:31 wrote:
sparnai ir duru juostos apatines..ten ju liga.nukrenta apsoka..tos sponkes nupuva ju..a4 tai dezes automatai nebelaiko..100 c4 ar A6 situ neteke girdet kad butu dideliu bedu su jomis..
2013-01-09
17:42 wrote:
Supratau, tada stengsiuosi netureti A4 su automatu, C4 teko tureti, tai visai nieko pasirode, aj, gal zinai, ar klimos pas C4 laiko nes turejau dvi C4 tai vienos nejo isjungt kondiko tai pastviai sukosi o antroje visai nieko nepute nors klimos ekranas rode kad pute, pvz pas renault klimos nelaiko, cia ju liga:smoke:
2013-01-09
17:49 wrote:
turiu drauga su negalia vaiksciot sunku, vairuot tik automata..tai jis prase kazkada parvaryt a4 automata..kiek ziurejau, ne vieno sveiko neradau vokietijoj pardavime.tai like tik i prieki begiai, tai like tik atbulinis..ir kiek beziurek tik automatas, iskart KAPUT DEZE...rades buvau viena 120, 000km vaziavus, nu maniau jau sita bus gal sveika..juo...greitis iki 60km/h daugiau nevaziuoja nes begiu nepermeta..va tokia ta istorija pazintine buvo su automatais..tada jis opeliuka corsa nusipirko..vaziuoja patenkintas.o automata a4 galima ziuret, praso nedaug, ,snekejau yra servizas marijampolej sake atvarai 1200 litu ir vaziuos vel..bet cia tik turgui padaro..jeigu sau koks 2500 kainuotu..
Pusbolis turi a4 98m 2.4 benzina automata jau metus laiko vazineja jokiu problemu, o nupirko uz 4000lt lietuvo metai laiko nepilnai buvo buvus, tik navigaciaj neveikia
User
2013-01-09 17:57
2013-01-09
17:31 wrote:
sparnai ir duru juostos apatines..ten ju liga.nukrenta apsoka..tos sponkes nupuva ju..a4 tai dezes automatai nebelaiko..100 c4 ar A6 situ neteke girdet kad butu dideliu bedu su jomis..
2013-01-09
17:42 wrote:
Supratau, tada stengsiuosi netureti A4 su automatu, C4 teko tureti, tai visai nieko pasirode, aj, gal zinai, ar klimos pas C4 laiko nes turejau dvi C4 tai vienos nejo isjungt kondiko tai pastviai sukosi o antroje visai nieko nepute nors klimos ekranas rode kad pute, pvz pas renault klimos nelaiko, cia ju liga:smoke:
2013-01-09
17:49 wrote:
turiu drauga su negalia vaiksciot sunku, vairuot tik automata..tai jis prase kazkada parvaryt a4 automata..kiek ziurejau, ne vieno sveiko neradau vokietijoj pardavime.tai like tik i prieki begiai, tai like tik atbulinis..ir kiek beziurek tik automatas, iskart KAPUT DEZE...rades buvau viena 120, 000km vaziavus, nu maniau jau sita bus gal sveika..juo...greitis iki 60km/h daugiau nevaziuoja nes begiu nepermeta..va tokia ta istorija pazintine buvo su automatais..tada jis opeliuka corsa nusipirko..vaziuoja patenkintas.o automata a4 galima ziuret, praso nedaug, ,snekejau yra servizas marijampolej sake atvarai 1200 litu ir vaziuos vel..bet cia tik turgui padaro..jeigu sau koks 2500 kainuotu..
Kiek isduoda garantijos kad ta deze vel laikys t.y kiek laiko
User
2013-01-09 17:57
2013-01-09
17:42 wrote:
Supratau, tada stengsiuosi netureti A4 su automatu, C4 teko tureti, tai visai nieko pasirode, aj, gal zinai, ar klimos pas C4 laiko nes turejau dvi C4 tai vienos nejo isjungt kondiko tai pastviai sukosi o antroje visai nieko nepute nors klimos ekranas rode kad pute, pvz pas renault klimos nelaiko, cia ju liga:smoke:
2013-01-09
17:49 wrote:
turiu drauga su negalia vaiksciot sunku, vairuot tik automata..tai jis prase kazkada parvaryt a4 automata..kiek ziurejau, ne vieno sveiko neradau vokietijoj pardavime.tai like tik i prieki begiai, tai like tik atbulinis..ir kiek beziurek tik automatas, iskart KAPUT DEZE...rades buvau viena 120, 000km vaziavus, nu maniau jau sita bus gal sveika..juo...greitis iki 60km/h daugiau nevaziuoja nes begiu nepermeta..va tokia ta istorija pazintine buvo su automatais..tada jis opeliuka corsa nusipirko..vaziuoja patenkintas.o automata a4 galima ziuret, praso nedaug, ,snekejau yra servizas marijampolej sake atvarai 1200 litu ir vaziuos vel..bet cia tik turgui padaro..jeigu sau koks 2500 kainuotu..
2013-01-09
17:54 Eimoauto wrote:
Pusbolis turi a4 98m 2.4 benzina automata jau metus laiko vazineja jokiu problemu, o nupirko uz 4000lt lietuvo metai laiko nepilnai buvo buvus, tik navigaciaj neveikia
as ziurejau 1.6 arba 1, 8 benzininius..situ matyt nedadare kazkaip..o 2, 6-28 ar 2, 4 nesidomejau..draugas turi 2, 8 amerikona vaziuoja jau gal 3 metai kokie jei ne daugiau lyg ir nieko..matyt skirias dezes pavaru ir va tu nedadare yra kazko..tu kur 1, 6-1, 8 varikliu.
User
2013-01-09 17:57
2013-01-09
17:42 wrote:
Supratau, tada stengsiuosi netureti A4 su automatu, C4 teko tureti, tai visai nieko pasirode, aj, gal zinai, ar klimos pas C4 laiko nes turejau dvi C4 tai vienos nejo isjungt kondiko tai pastviai sukosi o antroje visai nieko nepute nors klimos ekranas rode kad pute, pvz pas renault klimos nelaiko, cia ju liga:smoke:
2013-01-09
17:49 wrote:
turiu drauga su negalia vaiksciot sunku, vairuot tik automata..tai jis prase kazkada parvaryt a4 automata..kiek ziurejau, ne vieno sveiko neradau vokietijoj pardavime.tai like tik i prieki begiai, tai like tik atbulinis..ir kiek beziurek tik automatas, iskart KAPUT DEZE...rades buvau viena 120, 000km vaziavus, nu maniau jau sita bus gal sveika..juo...greitis iki 60km/h daugiau nevaziuoja nes begiu nepermeta..va tokia ta istorija pazintine buvo su automatais..tada jis opeliuka corsa nusipirko..vaziuoja patenkintas.o automata a4 galima ziuret, praso nedaug, ,snekejau yra servizas marijampolej sake atvarai 1200 litu ir vaziuos vel..bet cia tik turgui padaro..jeigu sau koks 2500 kainuotu..
2013-01-09
17:54 Eimoauto wrote:
Pusbolis turi a4 98m 2.4 benzina automata jau metus laiko vazineja jokiu problemu, o nupirko uz 4000lt lietuvo metai laiko nepilnai buvo buvus, tik navigaciaj neveikia
as ziurejau 1.6 arba 1, 8 benzininius..situ matyt nedadare kazkaip..o 2, 6-28 ar 2, 4 nesidomejau..draugas turi 2, 8 amerikona vaziuoja jau gal 3 metai kokie jei ne daugiau lyg ir nieko..matyt skirias dezes pavaru ir va tu nedadare yra kazko..tu kur 1, 6-1, 8 varikliu.
User
2013-01-09 18:04
2013-01-09
17:42 wrote:
Supratau, tada stengsiuosi netureti A4 su automatu, C4 teko tureti, tai visai nieko pasirode, aj, gal zinai, ar klimos pas C4 laiko nes turejau dvi C4 tai vienos nejo isjungt kondiko tai pastviai sukosi o antroje visai nieko nepute nors klimos ekranas rode kad pute, pvz pas renault klimos nelaiko, cia ju liga:smoke:
2013-01-09
17:49 wrote:
turiu drauga su negalia vaiksciot sunku, vairuot tik automata..tai jis prase kazkada parvaryt a4 automata..kiek ziurejau, ne vieno sveiko neradau vokietijoj pardavime.tai like tik i prieki begiai, tai like tik atbulinis..ir kiek beziurek tik automatas, iskart KAPUT DEZE...rades buvau viena 120, 000km vaziavus, nu maniau jau sita bus gal sveika..juo...greitis iki 60km/h daugiau nevaziuoja nes begiu nepermeta..va tokia ta istorija pazintine buvo su automatais..tada jis opeliuka corsa nusipirko..vaziuoja patenkintas.o automata a4 galima ziuret, praso nedaug, ,snekejau yra servizas marijampolej sake atvarai 1200 litu ir vaziuos vel..bet cia tik turgui padaro..jeigu sau koks 2500 kainuotu..
2013-01-09
17:57 wrote:
Kiek isduoda garantijos kad ta deze vel laikys t.y kiek laiko
nezinau kas ten sugede buna, bet sake ATVARYK PADAROM..1200 TURGUI..nes tarkim sveika vaziuojanti mechanine deze koks 1000 euru praso vokietijoj, tai automatas pabires aisku, kebulas daug svaresnis, praso koki 500 euru.vien kad automatas amen.toks tas skirtumas buna.siule ne karta pirkt tokia..sakiau kur ja desiu, kur ta deze gaut veikiancia paskui, tai ir pasiule va varyk ten padaro..dave numeri, susiskambinau su meistru..tas patvirtino..atvaryk..palieki, 5 dienos ir pasimi vaziuojancia..klausiau kiek laikys?? nu sako kol parduosi tikrai laikys..o jei sau sakau?nu sau.2500.gal detales deda rimtas ar dar kazka.nesidomejau.o siap automatas brangiau buna pardavime ne mechanine deze masina.
Your message |
|