User
2011-01-23 13:49
Domina gtv modeliukas bet tik 2.0l nes 3.0 neleidzia kisene del kuro sanaudu. noreciau paklausti ar 2.0 tikrai turi tiek bedu kiek visi sneka? ir kokios kuro sanaudos ?
User
2011-01-23 14:27
2011-01-23
13:49 wrote:
Domina gtv modeliukas bet tik 2.0l nes 3.0 neleidzia kisene del kuro sanaudu. noreciau paklausti ar 2.0 tikrai turi tiek bedu kiek visi sneka? ir kokios kuro sanaudos ?
O apie kokias bedas girdejai? Siaip jei paimsi idealu motora - dziausiesi kuri laika ir aisku jei keisi tepalus sintetinius kas 10k km o siaip tai pagrindines bedos indeklai, variatoriai, trukinejantys dirzeliai, veleneliai dar kartais arba isvis per bloka islekiantys svaistikliai bet viskas remiasi i savininka koki turejo priestai, nepirk jokiai budais is italijos, daugelis musu dirba su italais, tai jei papasakoti kaip ten "mylimos" masinos reiketu valanda rasyti, viena baisiausiu saliu is kur atvaromos masinos, aisku pasitaiko ir is ten geru vairiantu. O siaip www.alfaklubas.lt rasi laaaaabai daug informacijos apie 2.0 TS motora. Siaip dirzus ir variatoriu pakeisti kainuoja apie 1500lt jei keisti kaip reikiant viska, o ta daryti butina jei to nedare priestai buves savininkas ar neaisku kada tai daryta, nes nutrukus dirzui susimokesi 2500lt ir daugiau. Taipogi pasimatuok kompresija bet irgi buna variantu - kompresija gera, o tepaliniai ziedai mire, reikia tada i duslintuva kisti zonda ir nz kaip bet paziuri ar ismetime nera sudegusio tepalo. Siaip problematiskas variklis, bet aisku smaugus, nors pacios GTV svoris ganetinai didelis, bet tikrai stabili kelyje, kebulas tvirkas kuom nepasizymi naujesnes alfos, pakaba - jei zinosi kur tvarkyti - taisysi pigiai, irgi priesingai naujesnem alfoms GTV pakaba dar tikrtai nebrangi ir ganetinai patvari, korozija - tokios tikrai neturi buti nei kiek, nebent buvo dauzta ir dar pirkdamas prisijunk prie kompo ja, srauto matuokle ir daug visko pasizek. Tai va trumpai tariant nu eik i www.alfaklubas.lt ir pasiskaityk neti GTV skilti bet ir kitas ir susidarysi nuomone apie Twin Spark motorus. p.s. 2.0 V6 Turbo - taipogi problematiskas, tik pas ji kitokios bedos nei twin spark.
User
2011-01-23 14:29
2011-01-23
13:49 wrote:
Domina gtv modeliukas bet tik 2.0l nes 3.0 neleidzia kisene del kuro sanaudu. noreciau paklausti ar 2.0 tikrai turi tiek bedu kiek visi sneka? ir kokios kuro sanaudos ?
2011-01-23
14:27 wrote:
O apie kokias bedas girdejai? Siaip jei paimsi idealu motora - dziausiesi kuri laika ir aisku jei keisi tepalus sintetinius kas 10k km :smilewink: o siaip tai pagrindines bedos indeklai, variatoriai, trukinejantys dirzeliai, veleneliai dar kartais arba isvis per bloka islekiantys svaistikliai :thumbdown: bet viskas remiasi i savininka koki turejo priestai, nepirk jokiai budais is italijos, daugelis musu dirba su italais, tai jei papasakoti kaip ten "mylimos" masinos reiketu valanda rasyti, viena baisiausiu saliu is kur atvaromos masinos, aisku pasitaiko ir is ten geru vairiantu. O siaip www.alfaklubas.lt rasi laaaaabai daug informacijos apie 2.0 TS motora. Siaip dirzus ir variatoriu pakeisti kainuoja apie 1500lt jei keisti kaip reikiant viska, o ta daryti butina jei to nedare priestai buves savininkas ar neaisku kada tai daryta, nes nutrukus dirzui susimokesi 2500lt ir daugiau. Taipogi pasimatuok kompresija bet irgi buna variantu - kompresija gera, o tepaliniai ziedai mire, reikia tada i duslintuva kisti zonda ir nz kaip bet paziuri ar ismetime nera sudegusio tepalo. Siaip problematiskas variklis, bet aisku smaugus, nors pacios GTV svoris ganetinai didelis, bet tikrai stabili kelyje, kebulas tvirkas kuom nepasizymi naujesnes alfos, pakaba - jei zinosi kur tvarkyti - taisysi pigiai, irgi priesingai naujesnem alfoms GTV pakaba dar tikrtai nebrangi ir ganetinai patvari, korozija - tokios tikrai neturi buti nei kiek, nebent buvo dauzta ir dar pirkdamas prisijunk prie kompo ja, srauto matuokle ir daug visko pasizek. Tai va trumpai tariant nu eik i www.alfaklubas.lt ir pasiskaityk neti GTV skilti bet ir kitas ir susidarysi nuomone apie Twin Spark motorus. p.s. 2.0 V6 Turbo - taipogi problematiskas, tik pas ji kitokios bedos nei twin spark.
p.s. - pats geriausias pasirinkimas butu - 3.0 V6, kuro valgytu mieste 14-15l jei protingai vaziuotum, o 2.0 twin spark 10-12l sudegina. Nebent ieskok 1.8 Twin spark, tas siek tiek maziau, gal kokius 9-11l.
User
2011-01-23 14:41
2011-01-23
13:49 wrote:
Domina gtv modeliukas bet tik 2.0l nes 3.0 neleidzia kisene del kuro sanaudu. noreciau paklausti ar 2.0 tikrai turi tiek bedu kiek visi sneka? ir kokios kuro sanaudos ?
2011-01-23
14:27 wrote:
O apie kokias bedas girdejai? Siaip jei paimsi idealu motora - dziausiesi kuri laika ir aisku jei keisi tepalus sintetinius kas 10k km :smilewink: o siaip tai pagrindines bedos indeklai, variatoriai, trukinejantys dirzeliai, veleneliai dar kartais arba isvis per bloka islekiantys svaistikliai :thumbdown: bet viskas remiasi i savininka koki turejo priestai, nepirk jokiai budais is italijos, daugelis musu dirba su italais, tai jei papasakoti kaip ten "mylimos" masinos reiketu valanda rasyti, viena baisiausiu saliu is kur atvaromos masinos, aisku pasitaiko ir is ten geru vairiantu. O siaip www.alfaklubas.lt rasi laaaaabai daug informacijos apie 2.0 TS motora. Siaip dirzus ir variatoriu pakeisti kainuoja apie 1500lt jei keisti kaip reikiant viska, o ta daryti butina jei to nedare priestai buves savininkas ar neaisku kada tai daryta, nes nutrukus dirzui susimokesi 2500lt ir daugiau. Taipogi pasimatuok kompresija bet irgi buna variantu - kompresija gera, o tepaliniai ziedai mire, reikia tada i duslintuva kisti zonda ir nz kaip bet paziuri ar ismetime nera sudegusio tepalo. Siaip problematiskas variklis, bet aisku smaugus, nors pacios GTV svoris ganetinai didelis, bet tikrai stabili kelyje, kebulas tvirkas kuom nepasizymi naujesnes alfos, pakaba - jei zinosi kur tvarkyti - taisysi pigiai, irgi priesingai naujesnem alfoms GTV pakaba dar tikrtai nebrangi ir ganetinai patvari, korozija - tokios tikrai neturi buti nei kiek, nebent buvo dauzta ir dar pirkdamas prisijunk prie kompo ja, srauto matuokle ir daug visko pasizek. Tai va trumpai tariant nu eik i www.alfaklubas.lt ir pasiskaityk neti GTV skilti bet ir kitas ir susidarysi nuomone apie Twin Spark motorus. p.s. 2.0 V6 Turbo - taipogi problematiskas, tik pas ji kitokios bedos nei twin spark.
2011-01-23
14:29 wrote:
p.s. - pats geriausias pasirinkimas butu - 3.0 V6, kuro valgytu mieste 14-15l jei protingai vaziuotum, o 2.0 twin spark 10-12l sudegina. Nebent ieskok 1.8 Twin spark, tas siek tiek maziau, gal kokius 9-11l.
Jo , vienas variantas cia autogide yra 1.8TS labai jau patrauklus variantas. masina matos priziureta
User
2011-02-01 16:53
na jei visiems rodysi kokia ji greita tai visi minusai ilgai netrukus isryskes, o jei vazinesi normalia tai nieko blogo nebus
User
2011-02-02 23:12
2011-02-01
16:53 wrote:
na jei visiems rodysi kokia ji greita tai visi minusai ilgai netrukus isryskes, o jei vazinesi normalia tai nieko blogo nebus :D
, realiai taip ir yra
User
2011-02-03 08:29
del italu klysti, ne visi ten taip drozia tas masinas, jau 4 auto is italu parvaryta ir puikios bukles, tik reikia atsimerkt kai apziurineji nes ir durnam iskart matosi ar masina priziureta ar ne, na o jei jau isimyli ir net nesigilini i jos bukle tai cia jau niekas nebepades o is kur patari varyti?kurie cia geriausiai priziuri masinas? vokieciai?
User
2011-02-03 15:57
italai ir ispanai blogiau nei lietuviai dabaigia arba nespeja sukala tada atitampo ir parduoda
User
2011-02-03 22:56
2011-02-03
15:57 wrote:
italai ir ispanai blogiau nei lietuviai dabaigia arba nespeja sukala tada atitampo ir parduoda
Visur taip yra. Tik kolukieciai lietuviai tiki, kad Vokietijoj viskas ledas. Svarbu is Vokietijos, o bukle px.
User
2011-02-03 23:05
2011-02-03
15:57 wrote:
italai ir ispanai blogiau nei lietuviai dabaigia arba nespeja sukala tada atitampo ir parduoda
2011-02-03
22:56 wrote:
Visur taip yra. Tik kolukieciai lietuviai tiki, kad Vokietijoj viskas ledas. Svarbu is Vokietijos, o bukle px. :smilewink:
m2121 pyrma karta su tavim sutinku
User
2011-02-04 00:50
2011-02-03
08:29 wrote:
del italu klysti, ne visi ten taip drozia tas masinas, jau 4 auto is italu parvaryta ir puikios bukles, tik reikia atsimerkt kai apziurineji nes ir durnam iskart matosi ar masina priziureta ar ne, na o jei jau isimyli ir net nesigilini i jos bukle tai cia jau niekas nebepades :lol: o is kur patari varyti?kurie cia geriausiai priziuri masinas? vokieciai? :lol:
nevisi italai drozia, nevisi vokieciai labai myli, visko pasitaiko, bet esme, kad procentaliai is italijos daugiausiai lavonu, daugiausiai masinu su uzmustais varikliais, su uzlenktomis dezemis. Cia gali gincitis irodynedams, kad taip nera, bet realybe kita, tu nupirkai 4 masinas, o mano draugai, pazistami per menesi ju parveza po 16-24 ir pan. tie patys kurie pradzioje veze is vokietijos, taipogi veza is prancuzijos labai daug ir is vokietijos mazesne dalis, kaip tik tralas atrieda is italu 2-3 su uzlenktaias motorais, kokia 1 su suvaryta deze, sutvarko ir nuo tokiu uzdirbama geriausiai, nes ten tokios daug pigiau nei vaziuojancios. Tu sneki is eilinio vairuotojo puses, kuris nusiperka viena masina per metus ir sako kad is italu labai geros, jau 100 kartu sakiau, kad is italu ateina irgi geru tik netiek kiek is kitu saliu, o pirkejas apziuri bukle tik po to domisi is kur ta masina, jei masina geros bukles tai tikrai nera svarbu, kad is italijos, o jei lavonas, tai kad ji bus is vokietijos geriau nebus tikrai. Tai va suprask viena - atvaziuoja tralas, kurio tu net nematai, sutvarko uzlektus variklius, dezes ir parduoda uzkele atgal ant tralo, arba stumdo nieko nedare, bet tai nebiznis.
User
2011-02-04 08:15
2011-02-03
08:29 wrote:
del italu klysti, ne visi ten taip drozia tas masinas, jau 4 auto is italu parvaryta ir puikios bukles, tik reikia atsimerkt kai apziurineji nes ir durnam iskart matosi ar masina priziureta ar ne, na o jei jau isimyli ir net nesigilini i jos bukle tai cia jau niekas nebepades :lol: o is kur patari varyti?kurie cia geriausiai priziuri masinas? vokieciai? :lol:
2011-02-04
00:50 wrote:
nevisi italai drozia, nevisi vokieciai labai myli, visko pasitaiko, bet esme, kad procentaliai is italijos daugiausiai lavonu, daugiausiai masinu su uzmustais varikliais, su uzlenktomis dezemis. Cia gali gincitis irodynedams, kad taip nera, bet realybe kita, tu nupirkai 4 masinas, o mano draugai, pazistami per menesi ju parveza po 16-24 ir pan. tie patys kurie pradzioje veze is vokietijos, taipogi veza is prancuzijos labai daug ir is vokietijos mazesne dalis, kaip tik tralas atrieda is italu 2-3 su uzlenktaias motorais, kokia 1 su suvaryta deze, sutvarko ir nuo tokiu uzdirbama geriausiai, nes ten tokios daug pigiau nei vaziuojancios. Tu sneki is eilinio vairuotojo puses, kuris nusiperka viena masina per metus ir sako kad is italu labai geros, jau 100 kartu sakiau, kad is italu ateina irgi geru tik netiek kiek is kitu saliu, o pirkejas apziuri bukle tik po to domisi is kur ta masina, jei masina geros bukles tai tikrai nera svarbu, kad is italijos, o jei lavonas, tai kad ji bus is vokietijos geriau nebus tikrai. Tai va suprask viena - atvaziuoja tralas, kurio tu net nematai, sutvarko uzlektus variklius, dezes ir parduoda uzkele atgal ant tralo, arba stumdo nieko nedare, bet tai nebiznis.
tai del to nesiginciju kad wisos idealios, o kad patwarko jei lietuvoj twarko tai su snargliais kaip wisad, vistiek po tokio twarkymo islenda yla is maiso anksciau ar weliau
User
2011-02-04 08:16
problema su vokieciais kad is ten eina wisos su rida didele, ypac dyzeliai, ir varikliai dazniausiai buna neipatingos bukles, tepalus ryja ir tt
User
2011-02-04 08:30
2011-02-04
08:16 wrote:
problema su vokieciais kad is ten eina wisos su rida didele, ypac dyzeliai, ir varikliai dazniausiai buna neipatingos bukles, tepalus ryja ir tt
tas tai gal ir tiesa bet turek galvoj kad ispanai ir italai moka uz kelius nuo kilometrazo ir ten jau buna spydikai atsukti...
User
2011-02-04 08:56
2011-02-04
08:16 wrote:
problema su vokieciais kad is ten eina wisos su rida didele, ypac dyzeliai, ir varikliai dazniausiai buna neipatingos bukles, tepalus ryja ir tt
2011-02-04
08:30 wrote:
tas tai gal ir tiesa bet turek galvoj kad ispanai ir italai moka uz kelius nuo kilometrazo ir ten jau buna spydikai atsukti...
italai ispanai dazniausiai masinas perka is serwiso ir waziuoja iki tol kol garantija baigiasi, o tada parduoda lietuviam ir nesuka galwos del mokesciu ar atsukimu.
User
2011-02-04 09:02
kai paskutiniu metu tikrinom tai ypac pasat b5 ar b5+ visu ridos atviniotos buvo nors buvo ivesti
User
2011-02-04 15:59
2011-02-03
08:29 wrote:
del italu klysti, ne visi ten taip drozia tas masinas, jau 4 auto is italu parvaryta ir puikios bukles, tik reikia atsimerkt kai apziurineji nes ir durnam iskart matosi ar masina priziureta ar ne, na o jei jau isimyli ir net nesigilini i jos bukle tai cia jau niekas nebepades :lol: o is kur patari varyti?kurie cia geriausiai priziuri masinas? vokieciai? :lol:
2011-02-04
00:50 wrote:
nevisi italai drozia, nevisi vokieciai labai myli, visko pasitaiko, bet esme, kad procentaliai is italijos daugiausiai lavonu, daugiausiai masinu su uzmustais varikliais, su uzlenktomis dezemis. Cia gali gincitis irodynedams, kad taip nera, bet realybe kita, tu nupirkai 4 masinas, o mano draugai, pazistami per menesi ju parveza po 16-24 ir pan. tie patys kurie pradzioje veze is vokietijos, taipogi veza is prancuzijos labai daug ir is vokietijos mazesne dalis, kaip tik tralas atrieda is italu 2-3 su uzlenktaias motorais, kokia 1 su suvaryta deze, sutvarko ir nuo tokiu uzdirbama geriausiai, nes ten tokios daug pigiau nei vaziuojancios. Tu sneki is eilinio vairuotojo puses, kuris nusiperka viena masina per metus ir sako kad is italu labai geros, jau 100 kartu sakiau, kad is italu ateina irgi geru tik netiek kiek is kitu saliu, o pirkejas apziuri bukle tik po to domisi is kur ta masina, jei masina geros bukles tai tikrai nera svarbu, kad is italijos, o jei lavonas, tai kad ji bus is vokietijos geriau nebus tikrai. Tai va suprask viena - atvaziuoja tralas, kurio tu net nematai, sutvarko uzlektus variklius, dezes ir parduoda uzkele atgal ant tralo, arba stumdo nieko nedare, bet tai nebiznis.
2011-02-04
08:15 wrote:
tai del to nesiginciju kad wisos idealios, o kad patwarko jei lietuvoj twarko tai su snargliais kaip wisad, vistiek po tokio twarkymo islenda yla is maiso anksciau ar weliau
Nu del to tu teisus, bet vienas dalykas kodel is italu paeina su motorais dezemis uzlenktomis, tai, kad italai nekeicia tepalu, isardziu motora su saukstu gali kabinti kose, o ta tik tepalu nekeitimo pasekme, plius italijoje kalnai, serpantinai, sankabos, dezes kencia nezmoniskai, varikliai irgi eina aukstais sukiais, ko vokietijoje gerokai maziau. Tai kas kad is italijos griz alfa su realia 200k km rida, bet tepalai keisti kas 40k - 50k km, vaikyta kalnais ir pan., o is vokieciu parvaziuos su 350k km rida ir tepalai bus keisti kas 15k km, jokiu kalnu nemacius. Ziurekit i italijos geografine padeti ir vokietijos. plius italu/ispanu charakteris karstas, ta zinom visi. Aisku yra modeliu kuriems rida labai aktuali, pvz twin spark, ir varikliu kuriems didelio skirtumo tarp 300k km ir 450k km nera pvz 2.9d.
User
2011-02-04 16:08
2011-02-04
08:16 wrote:
problema su vokieciais kad is ten eina wisos su rida didele, ypac dyzeliai, ir varikliai dazniausiai buna neipatingos bukles, tepalus ryja ir tt
2011-02-04
08:30 wrote:
tas tai gal ir tiesa bet turek galvoj kad ispanai ir italai moka uz kelius nuo kilometrazo ir ten jau buna spydikai atsukti...
2011-02-04
08:56 wrote:
italai ispanai dazniausiai masinas perka is serwiso ir waziuoja iki tol kol garantija baigiasi, o tada parduoda lietuviam ir nesuka galwos del mokesciu ar atsukimu.
Nu labai idomiai pasisakiai - o tai is kur is italijos grizta 10-12 metu senumo masinos? Cia jos tik po garantijos pasibaigusios? Garantija naujai 3 metai dazniausiai ir jei pasiima po 3 metu atgal igaliotas atstovas tada buna dar pratesia 3 metams max, bet tikrai niekas neduoda garantiju 9-10 metu senumo masinoms, tuo labiau niekas nepratesia garantijos jei rida 200k km ir daugiau.
p.s. prisiminiau, atveztas yra 740d e38 pardavimui - rida apie 620 000km, oda pasitrinus juoda, vairas labai nedaug pasitrines, labai nedaug yra smulkiu padrekimu, kiek man zinoma su parvezimu ta masina atsiejo apie 11000lt, salona ides kita is deveto tokio pat, isvalys, vaira uzdes kita, nuplaus motora ir pataps rida kokie 250 - 300k km. Masina is vokietijos. Ir kaina bus kokie 18-19k lt investuoa bus max 600-1000lt, o uzdirbs 6k lt tikrai.
p.s. prisiminiau, atveztas yra 740d e38 pardavimui - rida apie 620 000km, oda pasitrinus juoda, vairas labai nedaug pasitrines, labai nedaug yra smulkiu padrekimu, kiek man zinoma su parvezimu ta masina atsiejo apie 11000lt, salona ides kita is deveto tokio pat, isvalys, vaira uzdes kita, nuplaus motora ir pataps rida kokie 250 - 300k km. Masina is vokietijos. Ir kaina bus kokie 18-19k lt investuoa bus max 600-1000lt, o uzdirbs 6k lt tikrai.
Your message |
|