User
2014-03-04 14:17
sveiki norejau paklausti mano masina vento 1, 9 td55kw, sildo zvakes tik 5s.tiek ir tuetu sildyti?o ne ilgiau sildo?nes uzkurus purtosi variklis, nors zvakes geros, gal sakau zvekes nedakaitina ar per trumpoai kaitina
User
2014-03-04 19:46
2014-03-04
14:17 wrote:
sveiki norejau paklausti mano masina vento 1, 9 td55kw, sildo zvakes tik 5s.tiek ir tuetu sildyti?o ne ilgiau sildo?nes uzkurus purtosi variklis, nors zvakes geros, gal sakau zvekes nedakaitina ar per trumpoai kaitina
jaigu automobilis siltas ta prasme variklio temperatura uzkilus iki normos tai zvakiu lempute turetu tik sumirkset ir uzgesti. bet jai ant saltos tau trumpai sildo tai bus temperaturinis daviklis nusproges ir klaidinga temperatura y zvakiu rele rodo uztat trumpai ir kaitina. ta davikly rasi ant antifrizo slangu trainyko is priekiio variklio galvuteje
User
2014-03-04 20:16
ne visose mašinose yra tie temperatūros davikliai, pvz. rover 620 vienodai gali kaitint tiek šiltam, tiek šaltam.O pagal lemputę nenuspręsi kiek laiko žvakės kaista, lemputei užgęsus dar keletą sekundžių žvakės kaista, galima girdėt kada relė atsijungia, jei šalta galima ir antrą kartą pakaitint
User
2014-03-04 20:19
2014-03-04
20:16 wrote:
ne visose mašinose yra tie temperatūros davikliai, pvz. rover 620 vienodai gali kaitint tiek šiltam, tiek šaltam.O pagal lemputę nenuspręsi kiek laiko žvakės kaista, lemputei užgęsus dar keletą sekundžių žvakės kaista, galima girdėt kada relė atsijungia, jei šalta galima ir antrą kartą pakaitint
sitos masinos stovi rele kaip ir visu vw
User
2014-03-04 20:29
2014-03-04
20:16 wrote:
ne visose mašinose yra tie temperatūros davikliai, pvz. rover 620 vienodai gali kaitint tiek šiltam, tiek šaltam.O pagal lemputę nenuspręsi kiek laiko žvakės kaista, lemputei užgęsus dar keletą sekundžių žvakės kaista, galima girdėt kada relė atsijungia, jei šalta galima ir antrą kartą pakaitint
2014-03-04
20:19 wrote:
sitos masinos stovi rele kaip ir visu vw
rele 109 ?
User
2014-03-04 20:31
2014-03-04
20:16 wrote:
ne visose mašinose yra tie temperatūros davikliai, pvz. rover 620 vienodai gali kaitint tiek šiltam, tiek šaltam.O pagal lemputę nenuspręsi kiek laiko žvakės kaista, lemputei užgęsus dar keletą sekundžių žvakės kaista, galima girdėt kada relė atsijungia, jei šalta galima ir antrą kartą pakaitint
2014-03-04
20:19 wrote:
sitos masinos stovi rele kaip ir visu vw
2014-03-04
20:29 wrote:
rele 109 ?
nepamenu bet sita lyg
User
2014-03-04 20:41
duodu štukę litų, kas rasit paprastame VW Turbodyzelyje 55kw rėlę 109 markiruote.
Nemaišykit TD su TDI
Nemaišykit TD su TDI
User
2014-03-04 20:45
2014-03-04
20:41 wrote:
duodu štukę litų, kas rasit paprastame VW Turbodyzelyje 55kw rėlę 109 markiruote.
Nemaišykit TD su TDI
Nemaišykit TD su TDI
bardacioke gal trys metosi
User
2014-03-04 20:46
2014-03-04
20:41 wrote:
duodu štukę litų, kas rasit paprastame VW Turbodyzelyje 55kw rėlę 109 markiruote.
Nemaišykit TD su TDI
Nemaišykit TD su TDI
2014-03-04
20:45 wrote:
bardacioke gal trys metosi:D
marke
User
2014-03-04 20:46
2014-03-04
20:41 wrote:
duodu štukę litų, kas rasit paprastame VW Turbodyzelyje 55kw rėlę 109 markiruote.
Nemaišykit TD su TDI
Nemaišykit TD su TDI
2014-03-04
20:45 wrote:
bardacioke gal trys metosi:D
pirštą nuo b skiri?
Man dzin kas tavo bardačioke mėtosi
Man dzin kas tavo bardačioke mėtosi
User
2014-03-04 20:47
2014-03-04
20:41 wrote:
duodu štukę litų, kas rasit paprastame VW Turbodyzelyje 55kw rėlę 109 markiruote.
Nemaišykit TD su TDI
Nemaišykit TD su TDI
2014-03-04
20:45 wrote:
bardacioke gal trys metosi:D
2014-03-04
20:46 wrote:
pirštą nuo b skiri?
Man dzin kas tavo bardačioke mėtosi
Man dzin kas tavo bardačioke mėtosi
ne
User
2014-03-04 20:48
2014-03-04
20:45 wrote:
bardacioke gal trys metosi:D
2014-03-04
20:46 wrote:
pirštą nuo b skiri?
Man dzin kas tavo bardačioke mėtosi
Man dzin kas tavo bardačioke mėtosi
2014-03-04
20:47 wrote:
ne
104 td
User
2014-03-04 20:49
aš matau, kad pradžią pradėjai dėstyt teisingai. Temperatūros daviklis šiame TD stovi lygiai toks pat kaip ir tdi (4 kontaktų)ir duoda signalą į pakaitinimo rėlę, bet siurblys rėlės neturi jokios
User
2014-03-04 20:50
2014-03-04
20:49 wrote:
aš matau, kad pradžią pradėjai dėstyt teisingai. Temperatūros daviklis šiame TD stovi lygiai toks pat kaip ir tdi (4 kontaktų)ir duoda signalą į pakaitinimo rėlę, bet siurblys rėlės neturi jokios
apie siurbly nebuvo kalbos
User
2014-03-04 20:52
melsvas dumas yra? nesudegusio dyzelio aitrus kvapas? jai taip tikrink purkstukus
User
2014-03-04 20:53
2014-03-04
20:49 wrote:
aš matau, kad pradžią pradėjai dėstyt teisingai. Temperatūros daviklis šiame TD stovi lygiai toks pat kaip ir tdi (4 kontaktų)ir duoda signalą į pakaitinimo rėlę, bet siurblys rėlės neturi jokios
2014-03-04
20:50 wrote:
apie siurbly nebuvo kalbos
ir tas senasis TD net vidurvasarį neužsikurs be pakaitinimo, todėl jam net vasarą prie +20 žvakių lemputė turi degt apie 3-5 sekundes. Karštam varikliui tik mirktelt, bet jei variklis padvėsęs, tai tie senieji varikliai tarkim būna 50 laipsnių, pakaitinimas nesuveikė (nes pagal parametrus jo dar nereikėtų) o variklis pamažėjusia kompresija ir nebesikuria
User
2014-03-04 20:54
2014-03-04
20:49 wrote:
aš matau, kad pradžią pradėjai dėstyt teisingai. Temperatūros daviklis šiame TD stovi lygiai toks pat kaip ir tdi (4 kontaktų)ir duoda signalą į pakaitinimo rėlę, bet siurblys rėlės neturi jokios
2014-03-04
20:50 wrote:
apie siurbly nebuvo kalbos
jei kalbą užvedėt apie 109 rėlę, tai reiškia pradėjot linkti link siurblio, tik sumaišėt variklius
User
2014-03-04 20:54
2014-03-04
20:52 wrote:
melsvas dumas yra? nesudegusio dyzelio aitrus kvapas? jai taip tikrink purkstukus
cia purkstukai nebus nes tikrai saltai masinai zvakiu 5s pakaitinimas pertrumpas sakykit ka norit
User
2014-03-04 20:55
dar idomu kaip temos autorius žvakes tikrino
User
2014-03-04 20:55
2014-03-04
20:52 wrote:
melsvas dumas yra? nesudegusio dyzelio aitrus kvapas? jai taip tikrink purkstukus
2014-03-04
20:54 wrote:
cia purkstukai nebus nes tikrai saltai masinai zvakiu 5s pakaitinimas pertrumpas sakykit ka norit
tai tegu pabando atjungt daviklį - kaitins iki kol rėlė išsijungs
User
2014-03-04 20:55
2014-03-04
20:49 wrote:
aš matau, kad pradžią pradėjai dėstyt teisingai. Temperatūros daviklis šiame TD stovi lygiai toks pat kaip ir tdi (4 kontaktų)ir duoda signalą į pakaitinimo rėlę, bet siurblys rėlės neturi jokios
2014-03-04
20:50 wrote:
apie siurbly nebuvo kalbos
2014-03-04
20:54 wrote:
jei kalbą užvedėt apie 109 rėlę, tai reiškia pradėjot linkti link siurblio, tik sumaišėt variklius
rele turejau uomeny bet tiksliai nezinojau kodo kazkas uzmete taip ir gavosi bet va nuejau masinoje pasiziuriu kad tikrai 104
User
2014-03-04 21:10
2014-03-04
20:50 wrote:
apie siurbly nebuvo kalbos
2014-03-04
20:54 wrote:
jei kalbą užvedėt apie 109 rėlę, tai reiškia pradėjot linkti link siurblio, tik sumaišėt variklius
2014-03-04
20:55 wrote:
rele turejau uomeny bet tiksliai nezinojau kodo kazkas uzmete taip ir gavosi bet va nuejau masinoje pasiziuriu kad tikrai 104
jo uzmeciau , nes senokai toki antikvara maciau, 109 rele stovi 1, 9 tdi , tas tikrai,
User
2014-03-04 21:18
as tik tikrainau zvakes ar jos veikia, jos viso kimirksciuoja kai lieti su laidu pajunges nuo pliuso, bet cia irgi reiktu issisukti jas, nes gali ir nedakaitinti .kas kad jos veikia.nu o dumas tai nera astrus ar kos.kad ir uzkurus pasipurto variklis, bet tik sujudinus rakciuka jis uzsiveda.bet kad ir kaip but nemanau , kad dyzeliuj ir dar sitam senam motorui uztenka 5sekudziu kaitinimo.
User
2014-03-04 21:33
2014-03-04
21:18 wrote:
as tik tikrainau zvakes ar jos veikia, jos viso kimirksciuoja kai lieti su laidu pajunges nuo pliuso, bet cia irgi reiktu issisukti jas, nes gali ir nedakaitinti .kas kad jos veikia.nu o dumas tai nera astrus ar kos.kad ir uzkurus pasipurto variklis, bet tik sujudinus rakciuka jis uzsiveda.bet kad ir kaip but nemanau , kad dyzeliuj ir dar sitam senam motorui uztenka 5sekudziu kaitinimo.
aisku lempute deka5s.bet rele veikia nu 10-11s.aisku sitaip maziau jau purtosi tas variklis, tai greciausiai bus zvakes nedakaitina normlaiai
bet as taip manau .
aisku sitas dyzeliukas mano pirmas tai man daug kas ydomu .
bet as taip manau .
aisku sitas dyzeliukas mano pirmas tai man daug kas ydomu .
User
2014-03-04 21:38
2014-03-04
21:18 wrote:
as tik tikrainau zvakes ar jos veikia, jos viso kimirksciuoja kai lieti su laidu pajunges nuo pliuso, bet cia irgi reiktu issisukti jas, nes gali ir nedakaitinti .kas kad jos veikia.nu o dumas tai nera astrus ar kos.kad ir uzkurus pasipurto variklis, bet tik sujudinus rakciuka jis uzsiveda.bet kad ir kaip but nemanau , kad dyzeliuj ir dar sitam senam motorui uztenka 5sekudziu kaitinimo.
2014-03-04
21:33 wrote:
aisku lempute deka5s.bet rele veikia nu 10-11s.aisku sitaip maziau jau purtosi tas variklis, tai greciausiai bus zvakes nedakaitina normlaiai
bet as taip manau .
aisku sitas dyzeliukas mano pirmas tai man daug kas ydomu .
bet as taip manau .
aisku sitas dyzeliukas mano pirmas tai man daug kas ydomu .
pasiankstink degimą kokius 2 laipsnius pasukant siurblį į variklio pusę - sumažės visi savo negerumai
User
2014-03-04 21:49
2014-03-04
21:18 wrote:
as tik tikrainau zvakes ar jos veikia, jos viso kimirksciuoja kai lieti su laidu pajunges nuo pliuso, bet cia irgi reiktu issisukti jas, nes gali ir nedakaitinti .kas kad jos veikia.nu o dumas tai nera astrus ar kos.kad ir uzkurus pasipurto variklis, bet tik sujudinus rakciuka jis uzsiveda.bet kad ir kaip but nemanau , kad dyzeliuj ir dar sitam senam motorui uztenka 5sekudziu kaitinimo.
2014-03-04
21:33 wrote:
aisku lempute deka5s.bet rele veikia nu 10-11s.aisku sitaip maziau jau purtosi tas variklis, tai greciausiai bus zvakes nedakaitina normlaiai
bet as taip manau .
aisku sitas dyzeliukas mano pirmas tai man daug kas ydomu .
bet as taip manau .
aisku sitas dyzeliukas mano pirmas tai man daug kas ydomu .
2014-03-04
21:38 wrote:
pasiankstink degimą kokius 2 laipsnius pasukant siurblį į variklio pusę - sumažės visi savo negerumai
cia degimo kalte?tai pasiankstins degimas ar pasivelyvys degimas?
User
2014-03-04 22:05
žvakių kaitimo laikas tau nepasikeis, bet po užkūrimo stabiliau dirbs variklis. Nors aišku reiktų žiūrėt tavo mašiną vietoje. Per atstumą aš bejėgis
User
2014-03-04 22:11
penkių sekundžių kaitinimo esant nulinei temperatūrai tavo varikliui turi pilnai užtekt net šaltam startui jei gera kompresija, tiklsus degimo kampas, tvarkingai veikia kuro sistema, pakaitinimo žvakės, starterio sūkimo momentas ir t.t.
User
2014-03-04 22:29
2014-03-04
22:11 wrote:
penkių sekundžių kaitinimo esant nulinei temperatūrai tavo varikliui turi pilnai užtekt net šaltam startui jei gera kompresija, tiklsus degimo kampas, tvarkingai veikia kuro sistema, pakaitinimo žvakės, starterio sūkimo momentas ir t.t.
sakau kad ir tas penkes sekundes pakaitinus , praverte ir dirba tik purtosi saltas variklis, bet kurtis kurias iis puses abaroto kaip sakoma
User
2014-03-05 00:03
Gali būti bėdos su liaudiškai vadinamu mechaniniu "Pacosu"
User
2014-03-05 10:05
paprastas dalykas.. lempute kad ir nedega.. zvakes visdar kaitina.. tai tiesiog luktelk dar 10s. ir kur. ir uzsikur be problemu.. ziema pire -25 bmw.. lempute degdavo 15s. dar palaukdavau 10.ir tada kurdavau ir be problemu uzsiveda.. tiesiog su testeriu pasitikrink ar kaitina uzgesus lemputei ir nesuk galvos del tos lemputes..
User
2014-03-05 21:04
2014-03-05
10:05 wrote:
paprastas dalykas.. lempute kad ir nedega.. zvakes visdar kaitina.. tai tiesiog luktelk dar 10s. ir kur. ir uzsikur be problemu.. ziema pire -25 bmw.. lempute degdavo 15s. dar palaukdavau 10.ir tada kurdavau ir be problemu uzsiveda.. tiesiog su testeriu pasitikrink ar kaitina uzgesus lemputei ir nesuk galvos del tos lemputes..
kaitint kaitina, bet ir kad ta 10s kaitini viestiek purtosi variklis...
Your message |
|