User
2013-08-04 15:34
Palanuoju pirkti passta b6 kokiu 2005-2007 metu.. Aisku tdi, tik va kuri motora geriau rinktis, 2.0 tdi ar 1.9 tdi?
User
2013-08-04 15:35
Planuoju pirkti pasata b6, kokiu 2005-2007 metu.. Aisku tdi, tik va kuri motora geriau rinktis, 2.0 tdi ar 1.9 tdi?
User
2013-08-05 08:53
Up
User
2013-08-05 10:58
1.9tdi, 2.0tdi pigiau bus bet geriau neuzkibk ant sito kabliuko. vw keite situ 2.0tdi purkstukus nes nepatvarus buvo, net 100k km neatlaikydavo kaikurie. realiai po keliu metu turetu but tokia pat situacija kaip su senesniais 1.9tdi ir 2.5tdi kai su 1.9tdi motorais auto kaina per puse didesne nebent pardavines kas nors su nesenai pakeistais purkstukais tj gal ir galima rizikuot butu su 2.0tdi. traukos 1.9tdi 77kw mazoka, bet galima pacipuot iki tu paciu 103kw ir gausis tokia pati trauka ir su mazesnem eksplotacinem islaidom
User
2013-08-05 13:28
Kažkur skaičiau, kad 2, 0 matoro eina purkstukai su siemens ir boch gamintoju. Tipo siemenso niekam tike.. Ir pareina. O kaip atskirti kokie puskalai? Nu jo 2, 0 pigesni pasatai..
User
2013-08-05 13:45
geriau sumoket daugiau viena kart uz 1.9tdi nei paskui kist pinigus i ta 2.0l ir dar po keliu metu uz centus ji parduosi nes niekas jo nebepirks kaip dabar 2.5tdi
giedzka
1757 / 0
2013-08-05 13:47
2013-08-05
13:45 wrote:
geriau sumoket daugiau viena kart uz 1.9tdi nei paskui kist pinigus i ta 2.0l ir dar po keliu metu uz centus ji parduosi nes niekas jo nebepirks :D kaip dabar 2.5tdi :D
o kas ten per nesamones buna su tu 2, 0 tepalo siurbliu?
You serious?
User
2013-08-05 13:52
Juokingiausia, kad patarimus dalina eGZ, pertai, geriausiu atveju tik po kapotu matę apdaila su užrašu tdi. 1, 9 yra per silpnas tokiai mašinai, ypač jei dar universalas. Dvilitris ekonomiškesnis, trauks geriau, o kas liečia remontus, vistiek į abu teks pinigus kišt vienodai.
User
2013-08-05 13:54
2013-08-05
13:45 wrote:
geriau sumoket daugiau viena kart uz 1.9tdi nei paskui kist pinigus i ta 2.0l ir dar po keliu metu uz centus ji parduosi nes niekas jo nebepirks :D kaip dabar 2.5tdi :D
2013-08-05
13:47 giedzka wrote:
o kas ten per nesamones buna su tu 2, 0 tepalo siurbliu?
Čia labai maža bėda, nusipirkęs pasikeiti tokią siurblio ašelę arba blogiausiu atveju dantratį ir ramiai važinėji. Šis malonumas pagal mašinos kainą yra labai pigus.
giedzka
1757 / 0
2013-08-05 13:56
2013-08-05
13:52 wrote:
Juokingiausia, kad patarimus dalina eGZ, pertai, geriausiu atveju tik po kapotu matę apdaila su užrašu tdi. 1, 9 yra per silpnas tokiai mašinai, ypač jei dar universalas. Dvilitris ekonomiškesnis, trauks geriau, o kas liečia remontus, vistiek į abu teks pinigus kišt vienodai.
tik va kazkodel pardavimuose tu 1, 9 labai nedaug, o 2, 0 kai pris... kazkam truksta traukos, kazkam pilnai pakanka. neuztenka? ieskokis 2, 0 su 125kw. tik nemanau kad greit rasi.
You serious?
User
2013-08-05 13:56
eina grandine ten kazkaip ir pareina ten kazkas(plasmasines zvaigzdutes ten sudetos ar kazkas panasaus tiksliai nezinau) naudojant lieva tepala ilgai jos netarnauja, tai rekomenduojama keist i dantracius. pareina nesukelia spaudimo ir uzkala variklis. i ta varikli reik pilt tik gamyklos rekomenduojama alyva, o ne jokias is maximos/degaliniu ar kur parduotuvej pataria
giedzka
1757 / 0
2013-08-05 13:57
2013-08-05
13:45 wrote:
geriau sumoket daugiau viena kart uz 1.9tdi nei paskui kist pinigus i ta 2.0l ir dar po keliu metu uz centus ji parduosi nes niekas jo nebepirks :D kaip dabar 2.5tdi :D
2013-08-05
13:47 giedzka wrote:
o kas ten per nesamones buna su tu 2, 0 tepalo siurbliu?
2013-08-05
13:54 wrote:
Čia labai maža bėda, nusipirkęs pasikeiti tokią siurblio ašelę arba blogiausiu atveju dantratį ir ramiai važinėji. Šis malonumas pagal mašinos kainą yra labai pigus.
kiek skaiciau kituose forumuose, deda lyg ir nuo naujesniu?
You serious?
User
2013-08-05 13:59
2013-08-05
13:52 wrote:
Juokingiausia, kad patarimus dalina eGZ, pertai, geriausiu atveju tik po kapotu matę apdaila su užrašu tdi. 1, 9 yra per silpnas tokiai mašinai, ypač jei dar universalas. Dvilitris ekonomiškesnis, trauks geriau, o kas liečia remontus, vistiek į abu teks pinigus kišt vienodai.
2013-08-05
13:56 giedzka wrote:
tik va kazkodel pardavimuose tu 1, 9 labai nedaug, o 2, 0 kai pris... kazkam truksta traukos, kazkam pilnai pakanka. neuztenka? ieskokis 2, 0 su 125kw. tik nemanau kad greit rasi.
kaimiečiai gandų prisiklauso, pripažįsta tik 1, 9tdi(nors nesvarbu, kad per 10 metų tas variklis keitėsi, ir net nebeturi panašumo į pirmą), kokia paklausa, tokia ir pasiūla. Tik dėl siemens sistemos yra teisybė, reikia pirkti tik bosch.
User
2013-08-05 14:02
nu tai normalu, kad mašinai, bėgusiai minimum 300k km(nežiūrint į skaičius odometre) kažkas sudyla. Nusipikęs, keisdamas diržus, papildomai susitvarkai dantračius ir važiuoji pamiršęs. O kas liečią tepalą, pabandykit prastą pilt į bet kokį naujesnį variklį
User
2013-08-05 14:04
2013-08-05
13:52 wrote:
Juokingiausia, kad patarimus dalina eGZ, pertai, geriausiu atveju tik po kapotu matę apdaila su užrašu tdi. 1, 9 yra per silpnas tokiai mašinai, ypač jei dar universalas. Dvilitris ekonomiškesnis, trauks geriau, o kas liečia remontus, vistiek į abu teks pinigus kišt vienodai.
2013-08-05
13:56 giedzka wrote:
tik va kazkodel pardavimuose tu 1, 9 labai nedaug, o 2, 0 kai pris... kazkam truksta traukos, kazkam pilnai pakanka. neuztenka? ieskokis 2, 0 su 125kw. tik nemanau kad greit rasi.
2013-08-05
13:59 wrote:
kaimiečiai gandų prisiklauso, pripažįsta tik 1, 9tdi(nors nesvarbu, kad per 10 metų tas variklis keitėsi, ir net nebeturi panašumo į pirmą), kokia paklausa, tokia ir pasiūla. Tik dėl siemens sistemos yra teisybė, reikia pirkti tik bosch.
triochala is kalabybiskio, autogido pazoras, smuk is cia velnes
User
2013-08-05 14:04
2.0 vazineja pazystamas tj per 6 metus prasukes tik 110k km, jau pakeite purkstukus, sankaba, pdf filtra ta, siurbliuka bake. vazineja pagrinde vilniui, variklis apsitapalaves labiau nei mano 99m a4 1.9tdi kur ant spidiko jau rodo 410k. nezinau kaip ten yra istikro su 2.0l varikliu, tik gero ispudzio nepalieka, vien ju gausa pardavimuose ir mazesne kaina palydint su 1.9tdi nieko gero nezada. o su darbine jetta 1.9tdi paciam teko vazinet tj normaliai dar viskas, nors ten kai visi vazineja su ja darbe tj nesaugo niekas tikrai, ir jei 100k pravaziavo droziant ir neparejo tj turbut gal ir neblogas variklis
User
2013-08-05 14:05
2013-08-05
13:56 giedzka wrote:
tik va kazkodel pardavimuose tu 1, 9 labai nedaug, o 2, 0 kai pris... kazkam truksta traukos, kazkam pilnai pakanka. neuztenka? ieskokis 2, 0 su 125kw. tik nemanau kad greit rasi.
2013-08-05
13:59 wrote:
kaimiečiai gandų prisiklauso, pripažįsta tik 1, 9tdi(nors nesvarbu, kad per 10 metų tas variklis keitėsi, ir net nebeturi panašumo į pirmą), kokia paklausa, tokia ir pasiūla. Tik dėl siemens sistemos yra teisybė, reikia pirkti tik bosch.
2013-08-05
14:04 wrote:
triochala is kalabybiskio, autogido pazoras, smuk is cia velnes
Na va, kaimas pasirodė, lipk į traktorių ir į laukus važiuok
User
2013-08-05 14:10
2013-08-05
14:04 wrote:
2.0 vazineja pazystamas tj per 6 metus prasukes tik 110k km, jau pakeite purkstukus, sankaba, pdf filtra ta, siurbliuka bake. vazineja pagrinde vilniui, variklis apsitapalaves labiau nei mano 99m a4 1.9tdi kur ant spidiko jau rodo 410k. nezinau kaip ten yra istikro su 2.0l varikliu, tik gero ispudzio nepalieka, vien ju gausa pardavimuose ir mazesne kaina palydint su 1.9tdi nieko gero nezada. o su darbine jetta 1.9tdi paciam teko vazinet tj normaliai dar viskas, nors ten kai visi vazineja su ja darbe tj nesaugo niekas tikrai, ir jei 100k pravaziavo droziant ir neparejo tj turbut gal ir neblogas variklis
Nuo lavonų nei vienas neapsaugotas, nusipirko sujotą. Lygiai taip pat sujotą gali nupirkt ir 1, 9. Tiksliau dauguma pardavime bus lavonai, nepriklausomai nuo to, koks variklis
User
2013-08-05 14:20
nusipirko sujota is salono jei butu ne nauja pirkta tai visko gali but, kai is kokios vokietijos ten per 4metus 300k+ prasuka, paskui atvaro LT atsuka spidika iki 70k kokiu ir pardavineja kaip nauja beveik. Lt labiau tinka tokie varikliai kur gali pilt ta pati ka taktoriui, tepalas kad tiktu tas pats kur traktoriui, dyzelis zalias ir kaimo degalines prasikiestas bendradarbis dar turi oktavija 1.9tdi 77kw pacipavo iki 104kw tj uztenka traukos tos. Nera cia lt kur lakstyt kai tokios duobes visur nespesi keist to sarnyro nesvarbu kad ir tik vienas eina
User
2013-08-05 14:23
2013-08-05
13:59 wrote:
kaimiečiai gandų prisiklauso, pripažįsta tik 1, 9tdi(nors nesvarbu, kad per 10 metų tas variklis keitėsi, ir net nebeturi panašumo į pirmą), kokia paklausa, tokia ir pasiūla. Tik dėl siemens sistemos yra teisybė, reikia pirkti tik bosch.
2013-08-05
14:04 wrote:
triochala is kalabybiskio, autogido pazoras, smuk is cia velnes
2013-08-05
14:05 wrote:
Na va, kaimas pasirodė, lipk į traktorių ir į laukus važiuok
atvaryk i kauna triochala tu, ar duju neturi?
giedzka
1757 / 0
2013-08-05 14:25
2013-08-05
14:04 wrote:
triochala is kalabybiskio, autogido pazoras, smuk is cia velnes
2013-08-05
14:05 wrote:
Na va, kaimas pasirodė, lipk į traktorių ir į laukus važiuok
2013-08-05
14:23 wrote:
atvaryk i kauna triochala tu, ar duju neturi?
eik runkeliu kast kavianska sliapa.
You serious?
User
2013-08-05 14:37
Vardan temos tvarkingumo piktus pasisakymus aptryniau Vyrai kalbam tik pie b6 pasata. O kaip atskirti kuris 2, 0 su siemens purskalais o kuris su boch?
User
2013-08-05 16:37
Nereik miegoti o dažniau apsilankyt MoolerAuto VW Centruose arba RimToma`oje.Ten dažnai būna akcijos tokiems dalykams kaip purkštukai, kompai, degimo ritės, žvakės, pak.žvakės ir t.t.Akcijos dyleriu cemtruose reiksia 1)50% arba 2)visiskai dykai jei keiti pas juos.Taip buna daugelyje autocentr7.Pvz dabar mano pasatui nemokaai yra degimo rites kai ju kaina 1-nos 350 litu o pukstukai po 50% kainos.Beje, Bosch.Vien taimkad Bosch nuo negandu tikrai neapsaugo.Siemens irgi neblogi irenginiai.Tiesiog CommonRailo purkstukai visu firmu yra trapesni ir trumpiau tarnaujantys.Lietuviai isivaizduoja kad pils betka dros betkiek betkaip ir vaziuos tarsi BM 124 3, 0D ar Patrol`is 3, 3TD 1, 5 milijono.Nera pigiai aptarnaujamu ir pigiai islaikomu dyzeliu ir nebebus, pamirskit, pasaulis pasikeite.I furas(dyzelius) jau deda duju iranga!
User
2013-10-13 10:13
Kokia kaina 3, 2L 184kw B6 4x4 ?Patarkit specai kiek gali kainuoti 4motion 4x4 2008m VW Passat 3, 2L 184kw universalas 6 begiu DSG deze be duju tik benzas.Kiek esu susidures su A3 tai pacios brangiausios quattro su butent tokiu varikliu.O kaip su pasatu 3, 2 4x4 kainomis?Man siulo keisti i maniski W8 4x4 nesinori išsidurti.Laukiu patarimu, aciu
sieras
224 / 0
2013-10-13 10:50
2013-10-13
10:13 wrote:
Kokia kaina 3, 2L 184kw B6 4x4 ?Patarkit specai kiek gali kainuoti 4motion 4x4 2008m VW Passat 3, 2L 184kw universalas 6 begiu DSG deze be duju tik benzas.Kiek esu susidures su A3 tai pacios brangiausios quattro su butent tokiu varikliu.O kaip su pasatu 3, 2 4x4 kainomis?Man siulo keisti i maniski W8 4x4 nesinori išsidurti:).Laukiu patarimu, aciu
25k lt
User
2013-10-13 11:20
2013-10-13
10:13 wrote:
Kokia kaina 3, 2L 184kw B6 4x4 ?Patarkit specai kiek gali kainuoti 4motion 4x4 2008m VW Passat 3, 2L 184kw universalas 6 begiu DSG deze be duju tik benzas.Kiek esu susidures su A3 tai pacios brangiausios quattro su butent tokiu varikliu.O kaip su pasatu 3, 2 4x4 kainomis?Man siulo keisti i maniski W8 4x4 nesinori išsidurti:).Laukiu patarimu, aciu
kagi tu keisi svaiguli tu.eilinis bandymas atkreipt i save demesi.nei tu turi ta passata, nei ka.
Your message |
|